![]() |
فيروزة جحيمي
بارت 11💫💫
زين بنفس الصدمه : حضرتك بتقول اي
الظابط : زي ماحضرتك سمعت اتفضل معايا وبلاش شوشره لان احنا في مكان عام
فيروزه اتدخلت: حضرت الظابط
الظابط: مدام فيروزه حضرتك تعبانه ممكن تشرفينا القسم وتقوليلنا كل شكاويكي وانت يااستاذ زين اتفضل معانا
فيروزه بصوت عالي مليان قوه : حضرتك ملكش الحق تاخد جوزي
الظابط: حضرتك بتقولي اي ده اتجوزك غصب وعذبك
فيروزه بتمثل القوه وبتكدب عقلها ان اللي بتقولو حقيقه: زين معملش معايا اي حاجه وحشه زين بيحبني جدا واحنا اتجوزنا عن حب
الظابط: طب تمام حضرتك تقدري تقوليلي اي اللي دخلك المستشفي
زين كل ده واقف مذهول من الصدمه
فيروزه بتمثيل جراه وشجاعه : بص حضرتك انا اه قاصر بس انا بحب زين وزين بيحبني وغير كدا هو معمليش اي حاجه ده بالعكس واقف معايا دايما وانا جيت المستشفي لان اتزحلقت علي السلم بس
وتقدر حضرتك تمشي دلوقتي عشان في خصوصيه في حياتنا صح ياحبيبي
زين بصلها: ها... اه صح صح طبعا
الظابط راح لزين: انت نفدت بسبب مراتك بس لو مسكت دليل عليك هدخلك السجن يغايت لما تعفن
مشي الظابط
........ عند ليلي
ليلي راحت لسميحه: شوفتو اللي حصل
هدي :اتزفتي قولي
ليلي : زين عرف كل حاجه لان كنت بكلم ابنك وهو سمعني الزفت ابنك ده مش هسيبه
هدي : وانا ابني عمل اي يعني وانتي اصلا كنتي بتكلميه ليه وليه كلمتيه في المستشفي بلاش غباء
ليلي : وانا كتت اعرف منين يعني ان زين موجود كنت هشم علي ضهر ايدي مثلا
سميحه : بس بسسسسس انتو روحو وانا هروح اعرف الاجواء واجيلكو
......... عند زين وفيروزه
زين راح لفيروزه وقالها = انتي ليه عملتي كدا
فيروزه = عادي انسانيه
زين : حتي بعد كل اللي عملتو معاكي
فيروزه: اه وعايزه طلب
زين بحب : انتي تؤمري
فيروزه : تطلقني
زين اتعصب بس حاول يداري عصبيته: انتي بتقولي اي يافيروزه
فيروزه : انت عذبتني واخدت مني اللي انت عايزه عايز مني اي تاني
زين : انتي
فيروزه بعدم فهم : يعني اي
زين : بصي يافيروزه انا عارف اني غلطت وعارف ان كل اللي عملتو معاكي كان غلط انتي كنتي صادقه وكانت كل ده لعبه
فيروزه : والمعنى
زين :بصي انا وانتي هنفضل متجوزين وانا مش هقربلك خالص وهتدرسي
فيروزه: هدرس اللي هو ازاي بقا هدرس ازاي
زين : انا هساعدك يعني قصدي هجيبلك مدرسين وهجيبلك كتبك وكل حاجه وتحققي حلمك وبعدين انتي لو اطلقتي هتروحي فين بعد كدا
فيروزه بتفكير : صح عنده حق انا لازم ارجع واذاكر وادخل الكليه وبعد مادخل هبقي اسكن في سكن طالبات
زين : ها قولتي اي
فيروزه: اي مسمعتش
زين : ياا انتي مكنتيش معايا خالص وضحك ضحكه جننتها من كتر حلاوتها 😂😘= علي العموم انا كنت بقول ان انتي لما تذاكري وتدخلي كليتك ساعتها قرري لو هتفضلي ولا لا واعتبري ان الفتره دي فتره لاختباري
فيروزه : ماشي موافقه بس عندي سؤال
زين : اتفضلي
فيروزه : انت عرفت منين ان انا صادقه
زين : انا سمعت ليلي وهي بتقول ليونس الكلب عملت اي المهم دلوقتي انتي شدتي حيلك عشان ترجعي علي البيت تذاكري انتي وامل بس امل علمي رياضه هتشتركي معاها في كل الدروس معادا كام درس يلا انا همشي دلوقتي واتصل بامل وجوري عشان يجو يقعدو معاكي
فيروزه :وانت اكملت بتعلثم ق قصدي يعني انتي هتروح فين
زين : هروح اصلي اشكر ربنا انه نجاكي ليا يلا انا هروح اصلي باي
ومشي زين وفيروزه فضلت تفكر : ياااه ياتري هو هيتغير فعلا يارب بقي الامتحان صعب جدا ارجوك يارب متسبنيش الايام اللي جايه
ونامت من كتر التعب
........ في مكان اخر
حافظ : ازاي ازااااي يعني
الظابط : زي مقولتلك مراته دافعت عنه ومكانش بايدي اعمل حاجة لانها صاحبت الشان اصلا
حافظ بدا يزعق ويكسر كل حاجه : اقفل اقفل انت متعرفش تعمل حاجه
صفاء جريت علي المكتب بتاعه اللي في البيت : اي اي ياحافظ اي اللي حصل
حافظ : كل حاجه باظت كل حاجه
صفاء :فصدك اي
حافظ: معرفتش اخدت طار ابني ثم اكمل بشر بس هاخده عاجلا او اجلا وهنتقم عشان ابني
...... عند زين
زين خلص صلاه الضهر واتصل علي امل وجوري وهما جايين في الطريق ورايح الاوضه لفيروزه وقفته امه= زين
زين بص لامه= نعم ياماما
سميحه : فيروزه عامله اي
زين : امي هي كويسه ولو سمحتي متدخليهاش وروحي
سميحه بتمثيل :انت بتقولي كدا يازين ده انا جايه اتطمن عليها
زين : امي انهارده في مفاجأه بليل روحي اجهزي ليها احسن تمام ومشي دخل لفيروزه
كانت نايمه رجع خصلات شعرها لورا وبدأ يحفظ تفاصيل وشها = بحبك اووي مش عارف ازاي كنت متخلف كدا اوعدك ان انهارده هاخد حقك
دخلت جوري وامل وزين كان مركز مع جمال فيروزه بس
جوري وأمل : احم احم
زين عدل نفسه وقام علطول = اتفضلو ادخلو بس هي نايمه ممكن تيجو اقولكو حاجه
زين اخدهم في اوضه تانيه
جوري وأمل : اي يازين عايز اي
زين : عايز اعوض فيروزه كل حاجه
جوري : يعني اي
زين : بصو انهارده بليل هعمل مفاجأه للكل وانتو هتساعدوني
جور وامل باستغراب : مفاجاه اي
زين :..........
جور وامل : انت اكيد مجنون صح
بارت 12💫💫
قبل ماتبدا هات النسكافيه بتاعك وابدا لانه طويل جدا 😂ويلا ياوحش😂💫
جوري وأمل بصوت واحد: انت مجنون يازين صح
زين : لا مش مجنون وبعدين انتو هتساعدوني صح
جوري وأمل بصو لبعض بصدمه كدا
زين =خلاص لو مش هتساعدوني خلاص وجاي يمشي
جوري وامل: حاضر هنساعدك
زين : تمام اتففنا هقولكو الخطه..........
....... عند فيروزه
فيروزه ابتدت تصحي شويه ودخلو جوري وأمل
فيروزه: حبايبي وحشتوني عاملين اي
جوري: كويسين ياقمر انتي عامله
فيروزه : الحمد لله كويسه
امل: فيروزه انا عيد ميلادي انهارده ينفع تيجي
فيروزه: بجد كل سنه وانتي طيبه ياقمر انتي بس والله مهعرف زي مانتي شايفه دماغي ملفوفه ومش هقدر اجي
جوري: هنساعدك مفيش مشكله واحنا ياستي سالنا الدكتور قالنا ناخدك بس بحذر وانتي طول العيد ميلاد هتبقي قاعده علي الكرسي مش اكتر من كدا
فيروزي : لا مش هقدر صدقوني
جوري وأمل : عشان خاطرنا عشان خاطرنا بقا يلا
فيروزه: حاضر هحاول
فيروزه مكانتش قادره من الوجع بسبب الوحشيه اللي اتصرف بيها زين معاها وبسبب الوقعه بتاعت السلم لو علي الوقعه فعادي لكن الباقي فهي هتموت من الوجع وقاومت وقامت معاهم وهما ساعدوها في اللبس وحطوها علي كرسي متحرك واهتمو بيها اووي
..... عند ليلي
ليلي: طنط هدي ياطنط ياطنط
هدي جت علي صريخها اللي ملي الشقه = اي اي عايزه
ليلي: زين
هدي: مالو
ليلي: عرف كل حاجه
سميحه من وراهم: يبقي دي المفاجأة بقا
ليلي: مفاجأه اي
سميحه : زين قالي في المسنشفي ان في مفاجأه بليل اي هي
هدي : يايونس.. يونس تعالي.
يونس : نعم عايزين اي
هدي : زين اللي عايزك زين عرف كل حاجه
يونس : عرف اي بالظبط.. عرف عن خطتي لما مسكت ايد فيروزه
ليلي: ايوه انا قلتله علي كل حاجه قولتله علي اني اشتركت معاك في خطه مسكه ايديها واني انا اللي شيلت الطرح عشان يروح يهزأها وانا كمان اللي وقعتها من علي السلم وانا كمان اللي حرقتها في ايديها انا اللي عملتلها كل ده
سميحه : واتكلمتي عليا بقا ياست ليلي
ليلي : بالصراحه لا بس زين هيعرف كل حاجة قريب بس اللي انا مستغرباه هو عرفها منين عشان يتجوزها
سمحيه: انا امه ومعرفش حاجه بس هنعرف كل هنعرف كل حاجه قريب
دخل عليهم شخص غريب : السلام عليكم
هدي: عليكم السلام مين حضرتك وعايز اي
معاذ: بعد اذن حضرتك استاذ زين قالي اقول لحضرتكو اجهزو والسيارات برا وهتاخدكو للحفله
هدي: حفله اي
معاذ: استاذ زين قالي ان حضراتكو هتعرفو لنا تروحو الحفله الساعه 7 مساء عن اذنكو هنستناكو برا
........ عند فيروزه
ركبو العربيه وراحو لفندق كبير وجميل اووي اقل مايقال عنه فندق 5نجوم روعه روعه حقيقي الفندق ده ملك زين وهو خلاه فاضي مفيهوش ولا شخص عشان. الحفله
فيروزه : اي يبانات انتو مش عارفين فين القصر ولا اي
جوري : لا ماحنا هنعمل العيد ميلاد هنا يلا هنطلعك ونشيكك وتبقي قمر كدا
فيروزه بضحك : لا ده انتي اتهبلتي بت انا جيت عشان مكسرش بخاطركو بس حقيقي مش قادره وبعدين انا اتشيك ليه هو ده عيد ميلادي ولا عيد ميلادك
امل:اوووف خلاص بقا بطلو كلام يلا نطلع الأول
وطلعةها بالاسانسير وحقيقي هي منبهره بجمال القصر مش فندق ياجدعان ده مش فندق ده قصر جماله جاامد اووي وطلعو ودخلوها الاوضه وجايين يمشو= ياجدعان يعني انا هساعد نفسي يعني صح
امل: بصي ياقلبي عيد ميلادي هاخد جوري تساعدني وهبعتلك حد يساعدك وهتتتبسطي اووي ومشيو من غير حتي مايسمعو فيروزه
فيروزه قعدت علي السرير بتعب واتبسطت اووي بالمكان بس بردو في حاجه في قلبها بتسال علي زين ( في تفكريها) = اووف بقا يعني بعد ماعمل كل ده بفكر فيه فيروزه اهدي كدا اهم حاجه انه مش موجود
زين دخل الاوضه وشافخا سرحانه = وحشتك للدرجادي
لفت فيروزه ليه انصدمت وفرحت بس حاولت تخبي : زين انت اي اللي جابك
زين راح وقرب منها : مش لازم اساعدك ولا اي
فيروزه: تساعدني اللي هو ازاي يعني اكيد مش هتساعدني البس
زين : هو مش انا جوزك يبقي ليا الحق طبعا ولا اي
فيروزه: بس مكانش اتفاقنا كدا بعدين....
قاطعها زين بمزاح: خلاص ياستي كنت بهزر بصي اللي هتساعدك في اللبس هتيجي دلوقتي والميكب ارتسيت هتيجي معاها بردو
فيروزه : هو مش المفروض انهارده عيد ميلاد امل يعني كل ده يبقي ليها مش ليا المفروض
زين: حضرتك متنسيش انك مراتي بردو واكيد هيبقي في رجال أعمال واكيد لازم تظهري بمنظر حلو بعدين انا عايز اشوف مراتي وهي قمر كدا
فيروزه اتكسفت اووي : ت تمام
وزين مشي وجات الميكب ارتيست واللي هتساعدها في لبس الفستان الفستان كان شبه الاميرات طبعا مع الطرحة هي كانت مبسوطه كانت بتحاول تفرح حتي لو شويه
وجت الساعه 6ونص مساء
جوري وأمل ارتدو فساتين جميله اووي وطبعا كريم ارتدي عشان ياخد اميرته اللي هي جوري وطبعا زين كذلك ارتدي عشان ياخد ملكه قلبه
وليلي وهدي وسميحه والجد صلاح ويونس ارتدو بس عندهم فضول اي اللي هيحصل وسنيه ارتدت وراحت معاهم
.... في الفندق
كريم : ياواد يازين هما اتبلعو جوا
زين: واد بقا اسمي واد طب ياسيدي انا هعيديهالك بعدين انت عارف البنات بقا وانت عايش كدا قبليا اومال انا اعمل اي
كريم : يلا هما هيطلعو قريب
زين : اهو طلعو ياخويا
كريم لف لورا لقا اميرته نازله كانت في غايه الجمال كانت محتاجه امير يتجوزها وينطلقو علي روسيا😂افرحوا يلا
كريم اخد جوري وجاي يمشي= يلا يامعلم انا هسيبك بقا تتحنط هنا
زين : يلا يبابا امشي من هنا
ومشي كريم وطبعا امل مشيت
زين وهو واقف= يعني اغني ولا اعمل اي حبيبتي افتحي شباكك انا جيت انا واقف تحت البيت 🙃😂
وفجأه نزلت فيروزه البت كانت تقول للقمر قوم يلا وانا اقعد مكانك رغم كانت تعبانه بس البت ب7 أرواح نزلت وهي نازله افتكرت شريطها الاسود اللي شافته علي السم ده ابتداء من لما كانت هتقع في حضنه في البدايه الي وقعها علي السلم
زين : انا متجوز قمر ياناس
فيروزه وشها بقا احمر زي الطماطم لا لا اكتر منها 😂 = احم احم هنتاخر علي العيد ميلاد.
زين جاي يمسيك ايديها بعدت: بعد اذنك احنا اتفقنا اتفاق
زين : لو نسيتي فانتي وافقتي انها تكون فتره اختباري
فيروزه: تمام سيبني انا اللي اقرر يلا نمشي
ومشيو وهي ممكستش ايديه ماسين جنب بعض بس هو هيموت ويمسك ايديها بس يلا يستاهل مش كفايه اللي عمله
وراحو الحفله وكانت علي بسيم طبعا مش في فندق قصر قمر اووي كدا وزين راح قعد فيروزه علي كرسي ووصلو الافاعي
سميحه رايحه لفيروز زين وقف قدامها : عايزه تخلصي عليها ولا اي. سميحه : اي يابني اللي بتقولو ده انا رايحلها عشان اطمن عليها مش اكتر
زين : طب روحي اقعدي في طربيزه تانيه وابعدي عنها
فيروزه قعده لوحدها جه كريم ليها= فيروزه فين زين
فيروزه :اهت هتاك واقف مع طنط سميحه بقولك اي
كريم : اي
فيروزه : هو انهارده هتتم امل كام سنه.
كريم : امل... بس امل مش عيد ميلادها انهارده
فيروزه استغربت :اومال الحفله دي اي
وفجأه زين راح علي المسرح ومسك المايك : احم احم انتباه للكل
زين : انا عايز احكيلكو حكايه بسيطه بس قبل ماعرض فيلم الحكايه عايز اعتذر لمراتي وبنتي وحبيبتي ودنيتي انا اسف اسف يافيروزه انا شكيت فيكي وعملت حاجات مينفعش كنت اعملها خالص انا اسف بعتذر اووي وبتمني تسامحيني وبدا يتحرك يمين وشمال وهو بيبص في عنيها وهي مصدومه كل ده فيروزه دي بقا هكلمكو عنها هي اه عندها 18 سنه بس أجمل بنت اشوفها في حياتي ومش هشوف أجمل منها انا شكيت فيها وهنتها وعذبتها بسبب خطط من اقرب الناس ليا بسبب امي وعمتي ومراتي الأولى استغربتو طبعا علي العموم هتعرفو كل حاجه دلوقتي........... وشغل فديو علي المسرح
فيه اعتراف للكل (لما هما كانو بيتكلمو الصبح في اول البارت) كل كلمه وكل اعتراف بان قدام الناس كلها..... (طلع خبيث😂😅)
بارت 13💫💫
زين بعد مافتح الفديو امه ذانت واقفه بذهول كانت واقفه كانه اتدلق عليها جردل مياه ساقعه
سميحه راحت لفيروزه: عجبك كدا خليتي ابني ضدتي انتي مين اصلا عشان تعملي كدا لازم يطلقك انتي بنت شوارع ومينفعش تبقي موجوده هنا وجايه تشدها تطلعها برا زين مسك ايديها بقوه=سيبيها ياماما
سميحه : انت عايزني اسيبها بعد ماخلتك تهنني قدام الناس كلهم
زين : انا مهنتكيش انا قولت الحقيقه
سميحه : انت ولد مش متربي..... وجايه تضربه بالقلم
زين مسك ايديها : انا اللي مش متربي حضرتك انتي امي عارفه يعني اي ام يعني تحب الخير لابنها وتحب تشوفو سعيد وانتي انتي معملتيش اي حاجه غير انك تبوظي فرحتي وبس
سميحه فكت ايديها بشر وبرود: انا انا معملتش ليك غير كل خير انا كنت عايزه اريحك من البنت الجربوعه دي انت مش عايز تشوف وشها الحقيقي لييه
ليلي اتدخلت: انت اتعميت للدرجه دي دي شكلها عامله ليك سحر انت اتجننت بتقف قدام مامتك ومراتك عشان بت زي دي
زين بصوت مرتفع خلي النادل يوقع الازايز علي الارض: كفااااايه كلام يحد دلوقتي والبنت دي تبقي مراتي ومن انهارده اللي مش هيحترمها هيشوف وشي التاني ومش هكون سعيد ان تشوفوه
ونده علي كريم.... كريم كريم
كريم: نعم يازين
زين: اقفل الحفله دي وانا همشي
كريم : تمام
ومسك ايد فيروزه بكل فخر وطلع من الفندق وركب عربيته
فيروزه = انت اللي عملته ده عشاني
زين حاول يمسك ايديها بس هي رفضت= واعمل اكتر من كدا كمان هو انا عندي كام فيروزه ربنا يخليكي ليا ولقلبي
فيروزه صمتت ولفت وشها الناحيه التانيه وهو ساق العربيه ووصل لفيلا جميله جدااا كانت بعيده سيكا (الواد غني ياجدعان 😅😂)
فيروزه كانت نايمه وهو طبطب علي وشها برقه =فيروزي فيروزي قومي
فيروزه بدات تفوق شويه بس بوجع في دماغه شديد =ااااه اااه
زين =انتي كويسه
فيروزه= دماغي بتوجعني ممكن عشان نسيت اخدت الدواء
زين بعصبيه : ليه نستيه حضرتك
فيروزه خافت = ي يع يعني عشان اليوم كان مليان ونسيت
زين حاول يهدا: تمام هساعدك تنزلي وهجيبلك الدوا لما نطلع
فيروزه : تمام..... بس احنا فين
زين :هتعرفي لما ننزل
ونزلو دخلو الفيلا الروعه دي
زين: ام هنادي... ام هنادي...
ام هنادي : نعم يابيه
ام هنادي : جهزي الاكل عقبال ماننزل انا والمدام
وسند فيروزه وطلع بيها الاوضه
فيروزه : بردو مقولتليش إحنا هنا جينا ليه وبعدين ليه لو حدينا فين باقي العيله
زين قرب منها ببطئ: يمكن عشان اقعد مع مراتي شويه.
فيروزه : زين
زين رجع لورا تاني : متقلقيش ياستي انا جبتك هنا عشان محدش يضايقك والسنه تعدي علي خير وتذاكري وتجيبي مجموع كبير زب مانتي عايزه بهدوء
فيروزه : اااه طب وامل وازاي هذاكر انا بقا
زين : هجبلك مدرسين وكتبك اللي تحتاجيها وهجيب امل وهي هتجيبي تقريبا العربي والانجليزي والكمياء والفزياء والإنجليزي واللغه التانيه بس ولما تخلصي هتمتحني
فيروزه : اه تمام انا هدخل اغير الفستان ده
زين :تمام وانا هغير هدومي في غرفه النلابس واجبلك مسكن بعد كدا
فيروزه:تمام
وراحت فتحت الدولاب اللي لاقته بجامه جلوه بس البلوزه قصيره جدا وعليها رسمه سبونج بوب ودخلت الحمام عشان تغير اول مادخلت قفلت الباب وشغلت الدوش
وبصت للمرايه بنظره كلها انتقام وشر: عرفت تقع يازين باشا ولسه هتشوف مني اكتر هخليك تعشقني ومش هتعرف تملكني هخليك عامل زي اللي معاه خاتم من الماس ومش عايز يملكه هههههههههه يعني انت عايزني امشي مكسوره انا كنت كل ده بمثل عليك قال اي (طلقني) دخلت عليك اووي دي طلعت متخلف انا اللي عملت كل ده و همشي من هنا وانا داخله كليه ومحققه اللي اتمناه واخدت انتقامي منك ههههه واعيشك ندم وحسره علي كل دقيقه عايشتهالي صدقني 🔥🔥🔥🔥
.. بوووووووووووووم صدمه مش كدا 😅😂😂😂
بارت 14 💫💫
غيرت فيروزه الفستان وخرجت وفي نفس الوقت زين كان مخلص لبسه وخارج من غرفه الملابس
زين وهو يتفحص جسمها : اي القمر ده انا متجوز قمر
فيروزه بحذر : زين
زين : خلاص خلاص انا هروح اجيبلك الدوا
وراح جبلها الدوا
زين =يلا ننزل ناكل عشان عارفك اكيد مكلتيش يغايت دلوقتي
فيروزه /للدرجات يهمك امري
زين :اكيد طبعا يلا ننزل
ونزلو اكلو وطلعو اوضتهم عشان ينامو
فيروزه : هتنام فين؟ هنا!
زين = اه انتي نامي علي السرير وانا علي الكنبه عادي مفيش حاجة
فيروزه : لا ممكن تنام علي السرير عادي
زين نط من كتر الفرح : بجددد
فيروزه راحت تجهز عشان تنام= اه بجد يلا تعالي بقا احسن ماغير راي
زين = لا لا وعلي اي وراح نط علي السرير وجهز نومته/يلا تصبحي علي خير يافيروزي
فيروزه : وانت من اهله بس اي حكايه فيروزي دي
زين : ولا حاجه حبيت اقول كدا عشان احس انك ملكي ولو بالاسم
فيروزه:اممممممم
ونامو وجه صباح جديد
..... في القصر
ليلي:شوفتي شوفتي ياماما زين اتصرف ازاي امبارح
امل: ليلي ملكيش دعوه بزين هو حر ياستي دي مراته انتي مالك بقا
ليلي: وانا مراته ولا نسيتي يااستاذه ملك
امل:لا منسيتش بس الله اعلم هو اجوزك ازاي اصلا ومكنش بيقبلك
سميحه: روحي انتي ذاكري ياأمل وامشي
سميحه :طب هما فين بقا دلوقتي
ليلي: معرفش معرفش هتجننن كريم مش عايز يقول ومفيش حد عايز يقول
....... عند زين
زين قام الاول ولبس بدلته القمر زيه 😂وراح حط البرفيوم اللي بيهبل كل البنات😂😂
و فيروزه نايمه في سابع نومه😊😂 زين قرب ليها وشال خصلات شعرها الفوضويه ومسك وشها بكل حنيه=فيروزه قومي قومى يافيروزي
فيروزه بدات تفوق =صباح الخير
زين :صباح الورد والعندليب يافيروزي يلا عشان نفطر
فيروزه ابتسمت ابتسامه ساحره =تمام انزل انت وانا هغير وانزل
زين:تمام بس احنا هنفطر في الجنينه ياريت تحطي طرح عشان حراس موجوده وكدا
فيروزه :تمام حاضر
ونزل وهي جهزت ونزلت تفطر معاه
وهما بيفطرو....
زين : هتيجي امل انهارده عشان تذاكرو مع بعض وهتيجي مدرسه كمياء لان كل مدرسين المواد ستات واخترتهم من الخبره العاليه متقلقيش
فيروزه : تمام
زين قام وباص راسها: يلا انا همشي مش عايزه حاجه
فيروزه ضحكت ضحكه خفيفه: لا تسلم
زين بضحك: طب مش ناويه تأجلي السنه وتديني فرصه دلوقتي بقا ويخلص العذاب ده
فيروزه :هو انت لحقت
زين :عشان خاطري
فيروزه زقته:يلا امشي
ومشي زين وفيروزه فضلت قاعده في الجنينه بتفكر =ازاي انا عايزه انتقم منه وهو اذاني وهانني كتير وقلبي بيرفض اي الشعور ده ياربي ساعدني ياربي
وقامت قعدت جوا تتفرج علي مسلسل اسمعني التركي 🙂🥺(مين اتفرج عليه🥺🙂🙃😥)
..... في القصر
امل: الو
محمد المساعد الشخصي لزين: اهلا وسهلا بحضرتك انا مساعد استاذ زين وهو طلب مني ان اقول لحضرتك تخرجي للعربيه اللي برا عشان تذاكري مع المدام في البيت بشرط متقوليش لحد عندك انتي رايحه فين
امل: تمام حاضر
وخرجت امل فعلا من غير ماتعرف حد وركبت العربيه وراحت عند فيروزه وخبطت عليها وفيروزه فتحت اول ماشفتها حضنتها= فيروزه فيرووووزه وحشاني عامله اي
فيروزه بضحكه=انتي اتهبلتي صح ده يوم ومكملش اصلا.
محمد: احم احم حضرتك تامريني بحاجه
امل: لا شكرا جدا
محمد:تمام انا همشي ولو احتاجتو اي حاجه انا موجود
فيروزه :تمام
وقفلو الباب وراحو قعدو واخدتو الدرس والميس مشيت وهما بيتكلمو مع بعض
ترن ترن ترن ترن
فيروزه:انا هقوم افتح
امل :تمام هاجي معاكى
وراحو فتحو الباب لاقو ليلي وسميحه
فيروزه =نعم حضراتكو عايزين اي
سميحه زقتها :الله الله وجابلك فيلا تعيشي وترمحي فيها لوحدك
فيروزه :بعد اذن حضرتك زين مش موجود لو عايزه تستتيه معنديش مشكله اتفضلي
سميحه راحت قعدت ياريحيه علي الكنبه :هتقوليلي انتى بقا انا اقعد فين وازاي
امل اتدخلت :ماما خلينا نمشي وهبقي اتصل بزين يجي
ليلي :اخرسي انتي انتي حسابك معانا بعدين
سميحه :وانتي بقا يافيروزه روحي اعملي ليا قهوه
وراحت عملت القهوه وجايه تديهالها
اوبااااااااااااا🙂🥺😂😂
جدعان هي بتنتقم بسبب الوحشيه اللي عملها وان شاء الله النهايه هتعجبكو بحبكو ياقمرات دوس لايك ونبي🥺🥺🥺
اتمني تعجبكو وشكرا لدعمكم