أخر الاخبار

حوريه الرعد الجزء السادس والسابع بقلم شيماء رمضان كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات

 


حوريه الرعد 

الجزء السادس والسابع

بقلم شيماء رمضان


رعد اليله هتغيري مجري حياتك 

حوريه بخوف اززاي 

رعد ضحك لاول مره حوريه تشوفه يضحك وتاهت في ضحكته 

رعد عارف اني حلو بس مش لدرجادي وغمزلها

حوريه اتكسفت وبصت في الارض طيب قصدك اي 

رعد بهزر معاكي بصراحه بقا بحب اشوفك مكسوفه ومسك كف ايديها وباسها حوريه جسمها اترعش 

رعد بقا يقبل خدها ورقبتها وطبع قبله طووويله ع شفايفها وهيا تجاوبت معاه ضمها وهوا لسه بيبوسها وايده راحت ع سوستت الفستان وفتحها وشالها وراح ع السرير وبقت مراته قولا وفعلا 

الصبح صحي لقي حوريه ماسمه في زراعه جامد وحضناه زي ماتكون خايفه يهرب منها ضحك وشال شعرها من ع وشها واداها بوسه خفيفه ع شفايفها صحيت واتكسفت 

رعد صباح الخير والهنا صبحيه مباركه ياعروسه 

حوريه الله يباركلي فيك ياحبيبي 

رعد قولتي اي 

حوريه قولت ياحبيبي ووشها بقا احمر 

رعد ياربي عارفه اول ماشوفتك حبيتك قولت ازاي حوريه بحر زي دي تبقا مبهدله كده وخايفه وخوفي عليكي ان حد من ولاد عمي يحبك او تحبيه سفرتهم شغل في القاهره وكنت براقبك من بعيد واحب اشوفك 

حوريه يااه بس انت كنت ع طول تزهق عليا وتخوفني 

رعد كنت عايز اقنع نفسي اني محبتكيش بس مفيش مفر حبك كلبش في قلبي 

حوريه وانا كمان دعيت لربنا وصليت انك تبقا نصيبي وتحبني وتبقا سندي طول العمر 

رعد حبيبتي انتي ياحوريتي انا بقيت ملكك وانتي ملكي وباسها في شفايفها وراحو لعالمهم تاني طول الاسبوع كانو عباره عن ياكلو ويغرقو في حبهم عدا الاسبوع زي الحلم علي حوريه 

حوريه بدموع هتسبني يارعد وحياتي عندك ماتسبني 

رعد ياروحي دي مهمه لازم اروح واوعدك هرجع لك ع طول 

حوريه طيب خد بالك من نفسك وحياتي عندك 

رعد حاضر ياقلبي بحبك 

حوريه وانا بموت فيك يارعدي 

حضنها قلب رعدك انتي وراح المهمه 

في المهمه فهد صاحب رعد. رعد البس الواقي 

رعد لا ياعم دول شويه عيال 

فهد لا لازم تلبسه يلا البسه 

رعد يووه يافهد اهو لبسته 

وتم تبادل اطلاق النار وعن غير المتوقع كانو محترفين في ضرب النار وعددهم كتيرر جدا واثناء تبادل اطلاق النار 

فهد. رعدددددد 

رعد جتله رصاصه جنب قلبه 

فهد شال رعد وبقي يصرخ اخلوووووو اخلووووو 

العساكر امنو فهد رعد مفيش اخلاء 

فهد يارعد الرصاصه 

رعد مفيش اخلاء هنجبهم تحامل ع نفسه وبقا هوا وفهد والعساكر وظابط كمان اتعاملو مع العناصر الارها. بيه رعد بوجع تمت المهمه يافهد ووقع  

فهد. رعددددددد 

اي ده هيا قلبت اكشن ليه كده معلش هنشوف رعد هيموت ولا هيعيش البارت الجاي توقعتكم وتفاعلكم بتحمس بكلامكم والله 

شيماء رمضان


حوريه الرعد

الجزء السابع 

فهد رعدددد اسعاااف بسرعه بيضيع مني بسرعه

فهد ليه ياصاحبي تاخدني ع قد عقلي دماغك حجر قولت لك البس الواقي ليه ملبستوش قولت ماشي هلبسه وملبستوش ليييييه اسعاااااااف

نقلو رعد المستشفي وحالته خطيره جدا جدا 

حوريه يارب اقلبي وجعني ياماما اووي 

ام رعد يابنتي وانا والله بس ربنا يستر خير يابنتي خير 

منه. اي ياعروسه اخويا وحشك ولا اي 

حوريه اه وحشني اوووي ده هوا سندي وفرحتي والله 

الفون بيرن الام الو ايوا ده بيت المقدم رعد  ايييييه ابنييي ووقعت اغمي عليها 

حوريه بيد مرعوشه ااالو لالالا مش معقول رعد لا 

منه في اي ياحوريه ماما فوقي ياحبيبتي انطقي فيه اي 

حوريه رعد اتصاب وفي المستشفي 

فاقت الام وجري الاب والجد وحوريه والام ومنه وولاد عمه الكل قدام غرفه العمليات المشاعر بين خوف ع رعد وتوتر ودموع ودعاء وحوريه   بدموع يارب يارب انا اتعذبت اوووي وده عوضي يارب سبهولي يارب اموت انا وهوا يبقا بخير يارب والنبي يارب 

الممرضين بيجروو وفيه قلق حوريه مسكت حوريه ابوس ايدك طمنيني والنبي 

الممرضه ربنا يستر قلبه وقف وانعشناه ادعيله وجريت 

حوريه رجليها مشلتهاش ووقعت في الارض تتوسل لربنا وتعيط يخرجه بسلامه 

مجهول في نفسه لو نخلص بقا  هوا بسبع ارواح لازم اخلص منه لازم 

فهد راح لحوريه قومي ياحوريه اطمني ده رعد الدخليه هيقوم منها 

حوريه يارب والنبي يارب ودموعها لا تتوقف 

فهد لام رعد يامي اهدي ارجوكي  هيبقا كويس ادعيله 

الام يارب ياابني يارب اااااه ياابني ربنا يقومك بسلامه 

فهد بص ع منه وقلبه متقطع عليها نعم فهو يحبها جدا لكن يكتم داخله لسوء حظه ان رعد اتصاب كان هيتقدم لخطبتها بعد المهمه لكن للقدر كلمه ثانيه 

الدكتور خرج محتاجين دم ضروري وفصيلته مش موجوده فصيلته..... 

حوريه انا انا نفس الفصيله 

الدكتور بس لازم متبرع تاني محتاجين دم كتير لانه خسر دم كتير وكمان الرصاصه لسه مخرجتش لانها قريبه جدا من القلب 

حوريه قولتلك خد كل الدم الي عايزها 

فهد حوريه اهدي بس صعب ياخدو منك لوحدك 

حوريه بصوت عالي قولت خدو مني يلا 

الدكتور طيب يلا مفيش وقت حوريه ع سرير وبيتسحب منها دم كل تفكيرها في رعد يارب يقوم بخير يارب ترجعلي ياحبيبي خدو منها دم كتير خرجت لهم بره ووقعت اغمي عليها 

حوريه بتفتح عيونها انا فين فين رعد رعد 

الام يابنتي رعد لسه في العمليات المهم انتي يابنتي 

منه حوريه انتي حامل 

حوريه اي انا مكملتش اسبوعين متجوزه 

منه اه ياحبيبتي الفحص في الدم بين انك حامل في اسبوع لسه 

حوريه بدموع اااه يارعد يارب تقزم بسلامه اخرج ليا ياقلب حوريه عشان ابنك 

حوريه صممت تروح قدام غرفه العمليات 5سعات في العمليات صعب والكل خلاص مبقاش قادر من التعب والتوتر خرج الدكتور الكل جري عليه 

طمني يادكتور ارجوك 

الدكتور للاسف العمليه كانت صعبه جدا الحمدلله خرجنا الرصاصه بس لسه فيه خطوره يمكن اي وقت يحصل نزيف او يدخل في غيبوبه ادعوله احنا نقلناه العنايه المركزه ممنوع الزيارات ووجودكم كلكم مالوش داعي بعد اذنكم

حوريه يارب يارب نجيه 

منه بدموع حبيبتي اهدي عشان انتي حامل عشان لما يفوق تفرحيه بلخبر ده 

فهد عماد خد الجماعه وروحهم 

الام لا مش همشي 

حوريه ماما انا هنا مش هسيبه روحي انتي تعبانه يلا روحي وحيات رعد 

طيب يابنتي عماد لسه هياخد الكل ويمشو الدكاتره بتجري وفيه قلق جريو ع العنايه من الازاز الجهاز بيصفر والقلب وقف والدكاتره بينعشوووه 

ياتري رعد يحصله حاجه ولا هيعيش توقعو ياجماعه وقولو رئيكم انا محدش يتوقعني 

شيماء رمضان

البارت الثامن والتاسع هنا 👇

من هنا

بداية الروايه من هنا 👇👇👇

من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close