القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

فيروز الأسد البارت الاول والتاني

 


فيروز الأسد

البارت الاول والتاني


اقل*عي 

هي بصدمه: انت بتقول اي 


هو بعصبيه: مس*كها من شعرها الكلمه اللي اقولها  متتعادش يا روح امك 


هي بدموع: سيب شعري ارجوك


هو بقرف: ز*قها علي السرير واكمل خمس دقائق وجاي لو مش لقيتك جاهزه اعملي حسابك اني هخليكي تندمي علي اليوم اللي اتولدتي فيه


جلست علي السرير وضمت ساقيها بذراعيها وتدفن راسها بداخلهم بر*عب شديد تتمني ان يكون كل ما يحدث ما هو اللي كا*بوس مخيف ظلت تبكي عندما تذكرت ما حدث لها 


𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤


هي بدموع من كتر الضر*ب والله العظيم كذب يا بابا انا معملتيش كده 


ابوها بغضب ضر*بها بالقلم علي وجها واكمل اسكتي يا فا*جره بقا بقا اخرتها اجيبك من القسم وانتي ممسو*كه في قضيه ز* نا


هي بنفي وخوف لا والله يا بابا انا مظلو*مه انا معرفش ازاي حصل كل ده انا قومت لقيت نفسي هناك بس والله انا مليش ذنب


ابوها بغضب اسكتي انا مش عايز اسمع منك ولا كلمه بسببك همشي وانا مواطي راسي في الارض ياريتك ما جيتي علي الدنيا دي واكمل اعملي حسابك كتب كتابك علي اسد ابن عمك بليل 


هي بدموع: حر*ام عليك متعملش فيا كده انا والله مظلو*مه 


ولكنه لم يبالي بيها ولا بدموعها وتركها وغادر الغرفه 


مر الوقت حتي جاء المساء وحان موعد كتب الكتاب


الماذون: بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير


𝐄𝐧𝐝 𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤


فاقت من شرودها علي صوت خطوان تقترب من بابا الغرفه وما هي الا لحظات حتي داخله بهيته الر*جوليه


اسد بخبث ووقا*حه: شكل فيروز هانم عايزني اجي اقل*عها بنفسي 


فيروز بخوف ظلت تزحف علي الفراش حتي وصلت الي حافته ولكنها تفجات انها محصاره بين يديه


فيروز بخوف ودموع:ابعد عني متقربش مني 


اسد بسخريه: شكل الهانم ملهاش في الحلا*ل وفجاه من دون مقدمات هج*م علي شفت*يها بقب*له قا*سيه جعلتها تنز*ف د*ماء


فيروز بدموع: حرام عليك ابعد عني متعملش فيا كده


اسد بغضب ضر*بها بالقلم شكل الهانم نسيت نفسها ونسيت انها كانت ممسو*كه في قضيه ز* نا 


وه*جم عليها مره عليها مره اخري ومز*ق الفستان الذي كانت تر*تديه


وبعد فتره... 


اسد بصدمه: انتي مش بنت 


فيروز بدموع:...


2


أسد بصدمه:انتي مش بنت


فيروز بدموع وخوف: اي اللي انت بتقوله ده


اسد بغضب شديد: ضر*بها بالقلم بكل قوته لدرجه ان  بوقها   نز*ف من قوه الضر*به  بقول انك واحده ر*خيصة 


فيروز بدموع ووجع: حرام عليك سيبني 


اسد بغضب شديد: اسيبك اي يا زبا*له ده انا هق*تلك يعني انا رضيت بيكي مع ان عارف اللي فيها وفي الاخر تطلعي واحده ر*خيصه فر*طت في نفسها 


فيروز بغضب: بسسسس بقا انتو اي ارحموني قولتلكم ميه مره انا مش ر*خيصة ولا فر*طت في نفسي لي مش عايزين تصدقوني 


اسد بسخريه: وتسمي وجود في شقه دعا**ره اي يا ست  الشيخه 


فيروز بدموع: انا اشر*ف منك ومن عشره زيك وازاي كنت هناك معرفش انا صحيت لقيت نفسي هناك 


اسد بقرف: اعملي حسابك الدكتوره هتيجي تكشف عليكي دلوقتي بس لو قالت حاجه من اللي في بالي هق*تلك يا فيروز ومش هر*حمك 


فيروز بسخريه: ياااه لدرجادي معندكش ثقه فيا 


اسد تجاهل كلامها وخرج من الغرفه تاركا ايها تبكي


بعد مرور نصف ساعه وصلت الدكتوره 


اسد للدكتوره بهدوء: تدخلي تكشفي عليها وتعرفي هي كانت بنت ولا لا 


الدكتوره بهدوء:امرك يا اسد بيه 


وبالفعل دخلت الدكتوره الي فيروز 


بعد مرور ربع ساعه خرجت الدكتوره


الدكتوره بهدوء: مدام حضرتك تمام ومش فيها اي حآجه 


اسد: تقصدي اي بكلامك ده 


الدكتوره بهدوء: اقصد ان مدام فيروز كانت بنت 


اسد بصدمه: ازاي ومكنش في 


الدكتوره بابتسامة: انت شخص متعلم واكيد فاهم ان مش شويه الد**م دول هم اللي بيبنوا شر*ف البنت لانها بتختلف 


اسد بهدوء: شكرا يا دكتوره


الدكتورة بهدوء: العفو عن اذنك


ودخل الي فيروز الغرفه 


فيروز بسخريه: يا تري اتاكدت ولا لسه 


اسد ببرود: اتاكدت مش اتاكدت دي حآجه مش هتغير نظرتي فيكي


فيروز بعصبيه: انتي اي حرام عليك بتعمل فيا كده لي 


اسد بعصبيه: انتي تخرسي خالص انـتي واحده ممسو*كه في شقه دعا**ره عايزه نظرتي فيكي تكون ازاي يــا هانم واكمل ببرود انتي من النهارده هنا خدامه وبس ومتحلميش بكتر من كده وملكيش انك تدخلي في حياتي مفهوم 


فيروز بدموع وقهر: مفهوم 


في صباح اليوم التالي 


كان اسد يجهز من اجل ذهابه الي الجامعه حتي قاطعه دخول فيروز


فيزور بحزن: انا عايزه اروح الجامعه لو سمحت 


اسد ببرود: تمام تقدري تروحي بس ايك حد  يعرف انك مراتي عشان سمعتي وسط الطلاب 


فيروز بايماء ودموع: حاضر تومر بحاجه تانيه


اسد بقرف: لا وياريت كلامي يتنفذ وتركها وغادر المنزل


فيروز بدموع: بكره تندم علي ظلمك ليا يا اسد بس، وقتها مش هسامحك

البارت التالت والرابع هنا 👇👇👇


من هناااااا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close