روايه أميره المالك
الشخصيات💙
والبارت الاول
بطل الروايه:مالك الشرقاوي قاسي متملك لديه غمازتان عيناه خضراء مثل خضار الطبيعه ويتميز بجسم رياضي ممشوق ولديه شعر كثيف ناعم يتسم ب ابتسامه جذابه و 28سنه متخرج من كليه اقتصاد وعلوم سياسيه

بطله الروايه: أميره العمري مرحه ومجنونه وتحب الفرفشه والنعنشه😂 بريئه مثل الطفل وعيونها خضراء ولديها شعر طويل واشقر اللون يتعدي خصرها وبشرتها بيضاء مثل بياض الثلج وتتسم بجسم متناسق ومثير ومتوسطه الطول تدرس بكليه (فنون جميله)22سنه

اخ البطل: زين الشرقاوي فهو تؤام مالك لديه عينان عسليه فهو مثل اخيه ف الطبع والشكل ولاكن يختلف في شخصيته المرحه( 28سنه)

منه السيوفي:فهي بنت عمت البطله عيناها عسليه شعرها يتعدي الخصر وجسمها جذاب وبشرتها خمريه وتدرس مع ابنه عمتها فهي ف نفس سنها(22سنه)

ادم العمري:يتسم بجسم رياضي ممشوق وعيناه عسلي ولديه شعر رائع ويلتحق بكليه تجاره انجلش (21سنه)

لمار الشرقاوي: تاخذ عين مالك ولديها جسم جذاب ومثير ولديها شعر ناعم ومرحه وفرفوشه (20سنه)

فارس السيوفي:طويل القامه وعيناه بنيه اللون مثل القهوه وجسم رياضي يدرس بكليه تجاره انجلش فهو (21سنه)

همس العمري:قصيره القامه شعرها متوسط الطول عيناها زرقاء اللون وحنونه (الممحونه😂)(21سنه)

ياسين السيوفي:عيونه زرقاء مثل السماء وجسم رياضي ممشوق فهو ظابط برتبه رائد رغم صغر سنه ولكنه كان مجتهد (23سنه)

كارمن المنشاوي:مجنونه مثل اصدقاءها ملامحه بريئه وجميله وجذابه (22سنه)

طارق المنشاوي: متخرج من كليه طب يعمل بمستشفي العمري صديق ياسين وفارس

حور الدمنهوري:جميله وتحب المرح وتلتحق بكليه فنون جميله فهي ف سن اصدقائها( 22سنه)
رعد المهدي: شاب قاسي ولاكن ذو قلب طيب يتميز بجسم رياضي صديق منذ الطفوله ولديه (28سنه)

عشق العمري: بنت عم اميره تعيش مع جدها خارج مصر في تركيا لان ولديها متوفيان بنت ذو ملامح هادئه لا تتعرف علي احد ابدآ لذلك سافرت مع جدها من صغرها فهي وحيده وليس لها اصدقاء

ادهم المهدي: اخ رعد متخرج من كليه اقتصاد وعلوم سياسيه لديه( 26سنه)ويعمل مع اخوه ومالك

وعد الجارحي: اخت عدي الجارحي هادئه ومسالمه الي حد كبير تحب كل الناس وتتميز بالرقه والجمال (22سنه )

عدي الجارحي: صديق مالك وزين المقرب مثل رعد فهما سند لبعضهم وذو هيبه وجسم رياضي(28سنه)

غرام المحمدي: بنت ذو طابع خاص لديها (24سنه)متخرجه من كليه تجاره انجلش وتعمل لدي شركه (m. Z. A) group

حازم المحمدي :فهو اخ غرام الاكبر (28سنه) يعمل طبيب بمستشفي العمري ولاكن مرح ويحب الهزار

فاطمه العمري: بنت عم اميره الثاني ولاكن خارج مصر مع ولديها بباريس فتاه طيبه ولاكن مجنونه ومرحه (20سنه )

ابراهيم العمري: فهو جد عائله العمري ولكنه خارج مصر فأنه يدير شركه(m. Z. A)بتركيا ولاكنه حنون جدآ ويحب احفاده بجنون

حمزه الدالي:معيد بالجامعه فهو ذو ملامح رجوليه ولاكنه لا يؤمن بالحب لذلك يريد ان يتزوج دون حب

نغم العمري:اخت فاطمه جميله وتحب الحياه وطيبه (22سنه)

معتز الحديدي: حنون ولاكنه مغرور ونرجسي( يحب نفسه😂)وذكي وناجح في شغله ولديه( 29سنه)

ليليان الجارحي :ذكيه جدا وذو ملامح جميله وتحب التحدي والمغامرات
أميره المالك💙
البارت الاول💙
استيقظت من نومها علي صوت امها تقول
رباب:قومي ي اخره صبري كل يوم علي الهم ده
اميره:اطفي النور واقفلي الستاره هكمل الحلم ونص ساعه وصحيني
رباب:حلم اي ي بنت الموكوسه قومي هتتأخري علي الحفله الساعه 7 عشان متتأخريش علي منه
نطت من السرير في حضن امها وهي تقول
اميره: اه صح الجامعه صباح الخير ي روبي
رباب:صباح الخير ي ميرو
اميره:انا هدخل اخد شاور وهلبس بسرعه عقبال م منه تيجي
رباب: ماشي يلا بسرعه عقبال م اعمل الفطار
اميره:يسلام هو ده الكلام الحلو
اتجهت الي المرحاض لتحظي بحمام دافئ يعيد الحيويه الي روحها لتخرج بعد قليل تلف جسدها بمنشفه سوداء تبرز جمال بشرتها البيضاء وارتدت

في نفس الوقت في ڤيلا الشرقاوي كان يستيقظ بهيبته المعتاده ليأخذ حمامه وبعد انتهاء فتره كبيره من الوقت ليدخل غرفته المليئه بأفخم انواع الملابس البراندات ليأخذ ما يناسبه وكانت بدله سوداء وقميص ابيض ليتجه الي الحفل
****************************
نرجع الي وجهتنا وجأت منه لتقول
منه:لسه بدري ي ريمكس
اميره: ي بنتي بلاش الاسم ده علشان السمعه ولو بابا سمع هينفخنا
منه: ده لقب الشهره يا اميرتي
اميره: طب يلا ي اختي شوفي همس خلصت ولا لا علشان نمشي
في نفس اللحظه همس: انا جيت مين بيجيب في سيرتي
منه: يلاا ي مجانين نروح الجامعه علشان نلحق التكريم من الاول
الام:يلا كل واحده تاخد ساندوتش علشان تلحقو
البنات في صوت واحد: حلاوتك يا روبي ي قمر 😂😂
ادم: مين بيعاكس حبيبتي ومش محترم وجودي
همس: هو انت حد بيحترمك اصلآ😂😂
منه:في منتصف الجبهه نهنيهنيه😂
اميره:عيب ي بت انت وهيا انتو هتتفقو علي اخويا ولا اي
ادم:والله انا لما اقول مفيش غيرك في البيت يبقا ليا حق
اميره: حبيبي يا دومي ممعكش 200 جنيه بقا عشان الكلام الحلو ده
ادم : علشان لما اقول كلكو واطيين يبقي معايا حق
رباب: يلاا ي ولاد هتتأخرو الساعه7:30
اميره: يلا يا مجنونه انت وهيا خلينا نوصل بدري علشان الحفله
البنات: سلام ي روبي
خرج البنات خارج الڤيلا وركبت اميره العربيه ومعها البنات وتوجهوا الي الجامعه وصل البنات الي الجامعه وبعد وقت ليس بكثير كان البنات يضحكون وفي تلك اللحظه اصتدمت سياره بشخص ما نزلت اميره من العربيه تقول
اميره: ما تفتح ي استاذ انت اعمي
مالك ببرود : انت اللي غلطانه
همس: مالك يا قمر مين اللي مزعلك وانا اظبطهولك😂😂
اميره بتسرع: هو انت علشان عينك حلوه وطول بعرض انا هضعف لا ده انا ماسكه نفسي بالعافيه😂😂
شخص اخر خرج من السياره وما كان الا زين الشرقاوي ليقول زين: اي ده مين القمرات دول مين مزعلكو
منه: هو اللي يشوف المزز دول يزعل
اميره: اجيب شجره واتنين ليمون
مالك: اي ي عم الممحون انت هتحب علي نفسك
همس: حصل خير ي جماعه
بعدها ذهب مالك ومن خلفه زين
اميره: شخص مستفز ومتكبر
البنات: انت هتستهبلي انت اللي غلطانه
بدء الحفل التكريمي وحان وقت تسليم الجائزه وقف مالك بأطلالته الفخمه ليقول احد المساعدين اسماء الطلاب وكان في المقدمه اسم اميره العمري لتنطلق الي المسرح في وسط تصفيق حار من اصدقائها لتتفاجئ به وهو ينظر اليها نظره ذات معني لتأخذ الجائزه وتشكره وتشكر اعضاء اللجنه وجاء بعدها اسم منه السيوفي لتأخذ جائزتها من زين الشرقاوي ليقدم اليها الجائزه ويقول
زين بمرح: زين الشرقاوي وحضرتك
منه: انت شايف اسمي اي
زين: منه اسم حلو اوي
منه: شكرا
وبعدها تم تكريم همس وكارمن وحور وذهبوا الي المنزل وبعد وقت وصل البنات الي الڤيلا ونزل كل منهم من السياره ليتفاجؤا ب ياسين وفارس وادم
لتقول همس: اي ي شباب متجمعين عند النبي
امن الجميع علي دعائها
ليضحكوا سويآ غافلين عن تلك الاعين التي تراقبهم بغيره كاد ان يحرقها بنظراته لاحظ ذلك زين فتدخل زين في ذلك اللحظه
ليقول زين:في حاجه ي بنات في حد مدايقكو ولا اي
منه: لا ي استاذ زين دول اخواتي وابن عمتي
زين: اتشرفت بمعرفتكو انا زين الشرقاوي
فاقترب منهم ونظراته كالصقر ليقول
مالك:انا مالك الشرقاوي
ياسين: انا ياسين السيوفي اخو منه الكبير
فارس: وانا فارس اخوهم
ادم بمرح: وانا ادم العمري مش محتاج اوضح
مالك: اتشرفت بمعرفتكو
زين:ده احنا طلعنا جيران بقا
ادم: بس دي اول مره نشوفكم
زين: فعلا لاننا كنا مسافرين برا مصر ولسه راجعين من فتره
كل هذا تحت عيون تلك الصغيره كما اطلق عليها التي تنظر اليه بأعجاب شديد لوسامته دخل البنات الي الڤيلا ليكمل الشباب حديثهم وبعد فتره من الوقت دخل الشباب الي الڤيلا
ليقول فارس:يلا جهزو نفسكو هنخرج الساعه6 نحتفل بيكو انهارده للصبح بس طبعآ لازم ناخد موافقه كبير العايله( كابير الفخايده😂😂)
اميره:سيبو الموضوع ده عليا. لتدخل الي المكتب احمد العمري الذي كان يجلس خلف المكتب لتقول
اميره:اي ي ميدو واحشني
احمد: عاوزه اي ي بكاشه اخلصي
اميره: اخس عليك ي ميدو قصدك تقول اني بتاعه مصلحتي
احمد بنظره ثقه : دي الحقيقه
اميره:انت ديما كدا حافظني
احمد:اه اي المطلوب بقا
اميره:بص هو من الاخر كدا ادم وفارس وياسين عازمنا انهارده بمناسبه التكريم بتعنا وهنخرج
احمد: طيب وفيها اي اخرجو
لتكمل اميره بخوف : للصبح
احمد بغضب مصطنع: لل اي انت بتسطعبتي
اميره بزعل: خلاص ي بابا اللي حضرتك تشوفو
احمد: خلاص موافق بس دي اول واخر مره
اميره وهي تركض للخارج موعدكش 😂😂
خرجت اميره للشباب لتقول: تمت العمليه بنجاح
فارس وادم: م يجبها الا رجالها
اميره: رجالها اي يا حيوان منك ليه
منه:طب يلا كفايه رغي يلا نلبس علشان منتأخرش
ياسين:واحنا هنروح نجهز ونتجمع في الجاردن
البنات: اوكي
ذهب البنات ليستعدو ويرتدو زي موحد بمختلف الالوان كما اقترحت عليهم حور لتجهز هيا وكارمن للذهاب معآ فأرتدت اميره

ومنه

وهمس

وحور

وكارمن

نزل البنات الي الشباب وكانوا يرتدون بنطلون اسود وقميص ابيض وقف ياسين بهيبته المعتاده لتقول كارمن في نفسها: مز طول عمرك
وفارس ذهب في بحر عيون محبوبته
ليقول ادم:هو انا هفضل سينجل كدا طول عمري امتا تيجي اللي تمتلكني😂😂
في نفس اللحظه خرج من الڤيلا المقابله الابطال (المزز😂😂)
اميره ينرفزه مصطنعه: مين اللي عزمهم
ادم: انا
لتخرج لمار من جانب زين ومالك
ليقول ادم :مين الوتد دي
زين: م تحترم نفسك يا اخي دي اختي ي حيوان
ذهبت لمار الي البنات تحت نظرات ادم
لتقول اميره:مش انت الطالبه الجديده في كليه فنون
لمار: ايوه مش انت اللي اتعرفت عليكي الصبح
اميره: ايوه بقاا ده احنا جيران كمان
لتاخذ منه لمار لتبدل ملابسها مثلهم الي اللون النبيتي ليذهبوا الي النادي ليحتفلوا سويآ
ركب البنات في سياره اميره والشباب في سياره مالك واتجهوا الي النادي وصلو بعد وقت وبدء الاحتفال فأقترح ادم و زين عليهم بأنهم يعملوا مسابقه بين البنات والشباب واللي يفوز يعزمهم علط العشا وافقو واتجهوا تلي الملعب وفي الطريق قابل مالك طارق صديقه منذ الطفوله
ليقول طارق :مالك واحشني ي (ملك العالم)
مالك: طارق واحشني ي ندل
طارق: م انت عارف سافرت برا مصر اخدت الدكتراه ورجعت اشتغلت في مستشفي العمري مع والد صاحبي احمد العمري
مالك:م ادم العمري هنا
طارق :بجد فين
مالك في ملعب كرة السلة وانا كنت بجيب حاجه ورايحلهم ما تيجي تلعب معانا
طارق: يلا بينا ده واحشني
بعد وقت وصل مالك وطارق الي الملعب
ليقول طارق : دومي واحشتني ي بطه😂
ادم:بطه اي ي جدع مش كدا برستيجي
ليري طارق البنات ليقول لادم : طب اي مش هعرفوني بالبنات ولا اي
مالك بغضب: لا خليك ف حالك
فارس: في منتصف الجبهه😂😂
ليبدء اللعب وانتهي بفوز البنات ذهب البنات والشباب الي المطعم ليتعشوا جلس البنات من جانب والشباب من الجانب الآخر
ليقول طارق: برضو معرفتونيش بالبنات
مالك بنظره يفهمها جيدا : انت مصمم برضو
طارق: لا خالص😂😂
لتقول اميره: انا اميره اخت ادم
طارق: اتشرفت بيكي ي قمر
ادم : ما تتعدل ي طارق
طارق: في اي بقول الحقيقه
مالك: خلاص علشان مزعلكش
لترد منه: حصل خير ي جماعه
زين :خلاص يا جماعة في اي
منه: انا منه يا طارق اخت ياسين وفارس
طارق: اتشرفت بيكي
همس وانا همس اخت ادم
كارمن:وانا كارمن
طارق: تشرفنا
حور: وانا حور صاحبتهم
طارق بهيام : تشرفنا ي حوريتي
حور بغضب ما تحترم نفسك ي طارق اي حوريتي دي انا مش حورية حد بعد اذنك
طارق: علفكره انا بهزر انا بلطف الجو انا اسف لو دايقتك
حور: خلاص خلاص محصلش حاجه
طارق:اوكي انا بعتذر للمره التانيه
حور: خلاص تمام
زين: طب صلوا على النبي كدا
كلهم في صوت واحد (عليه افضل الصلاة والسلام )
منه: طب ما تيجوا نلعب الصراحه
زين: يا واد ي صريح انت
منه بكسوف :اي رايكم يا جماعه
زين:هو في رأي بعد رأيك
منه: ميرسي ي زين
كانت منه سعيده غافله عن تلك العين التي حرقتهم بنظراتها مسك اطراف قميص زين ليقول بغضب
ياسين: انت هتلم نفسم ولا المك بطريقتي من اول القعده وانت مش ظابط نفسك
زين:اي يا عم انت قفوش ليه انا بهزر دي زي لمار
منه ببعض الحزن : هنلعب ولا لا
اميره ببعض المرح: اي ي جماعه انا حاسه ان الجو مشحون اي ي زينو يلا بينا نلعب
مالك بغضب: هنخلص في ام اليله دي ولا مش هنخلص
ادم ببعض الجديه: يلا
كارمن بدأت باللعب(١) لفت الزجاجه لتقول مالك يسأل اميره
مالك: هو انت اعجبتي بحد قبل كدا
اميره بمرح: لا والله ي صاحبي😂😂
مالك: صاحبي!!
اميره: بهزر اي مبتهزرش يا رمضان
مالك: لا
(٢) لفه الزجاجه طارق يسال حور
طارق: ممكن اعرف هو انت جد كدا علي طول ولا معايا بس
حور: لا بس الطبيعي ان حد معرفوش واول مره اقابله ويقولي حوريتي اكيد هتدايق
طارق: معاكي حق انا كنت مأفورها شويه
حور: محصلش حاجه انا اللي اسفه اتعصبت شويه
طارق: ولا يهمك
(٣) جت علي منه تسال زين
منه: انت انت ازاي شبه مالك كدا بس مختلفين ف الطبع تمامآ
زين: اولا انا ومالك تؤام ثانيا بقا احنا زي بعض في الطبع كمان بس يختلف اني فرفوش شويه
منه: ماشي
(٤) جت كارمن تسأل ياسين
كارمن: ارتبط قبل كدا عن حب
ياسين بألم : اه حبيت واتجرحت
كارمن بثقه : انا ليه حاساك حزين من بعدها اوي كدا اكيد هيا اللي خسرانه انها تبعد عن حد بيحبها بالشكل ده واكيد هتلاقي اللي تستاهلك وهتكتشف انو مكنش حب
ياسين: ربنا يقدم اللي في الخير
(٥) جت ادم يسأل لمار
ادم:اي اكتر حاجه بتحبيها بعد اهلك
لمار: ودي فيها كلام اكيد طارق
ادم بحزن: يا بخته بيكي
(٦)جت ادم يسأل طارق
ادم: حبيت قبل كدا
طارق: لا لسه ملقتش بنت الحلال اللي تخطف قلبي
ادم بفرحه مفرطه: يارب ما تلاقيها😂😂
وانتهوا من اللعب وجاء الصباح وخرجوا بسيارتهم ويشغلون اغاني بصوت عالي وصدمه كبيره في عربيه اميره تتقلب علي الطريق ليسرع مالك بإيقاف سيارته ويتجهوا اليهم اسرعوا الشباب الي عربيه البنات لينقظوهم ليقول لهم طارق انهم اغمي عليهم من الصدمه وكدمات بسيطه لاكن اميره كانت تقود السياره فتصابت اكبر منهم اتصلوا بالايعاف وفي وقت قصير جدا وصل الاسعاف واتجهوا الي مستشفي العمري
في مستشفي العمري كانت تنزف بغزاره وكانت حاله من المرج اجراء الفحوصات للبنات ولكنهم بخير لاكن من الصدمه واثر الخبطه اغمي عليهم وبعض الكدمات لاكن اميره لاكن اميره كانت لديها شرخ في رجلها وكسر في ايدها وبحاجه الي التبرع لها بالدماء بسبب النزيف الذي اصابها وكانت فصيله دمها نادره خرج طارق من العمليات يخبرهم بحالتها والحاجه الي متبرع قام الجميع بعمل التحاليل ليجدوا ان مالك وزين وادم نفس فصيلتها ليقوم ثلاثتهم بالتبرع اليها وتمت العمليه وخرج طارق ليسأله الجميع عن حالتها ليقول طارق
طارق: متخافوش ي جماعه اميره بخير بس حصل شرخ ف رجلها وكسر ف ايديها مع الوقت والعلاج هتخف ان شاء الله وكلها اسبوعين ان شاء الله ونفك الجبس لو الكسر لم
******************************
في ڤيلا العمري بتركيا
كانت تجلس وحيده كما تعودت كانت تعاني من الوحده ولاكن بسبب موقف حصل لها كانت تتذكر ما حدث معها وتبكي
Flash back
كانت تسمعم خارج الشقه وهو يقول
مصطفي: اتأخرتي ليه
نهي: عقبال م خلعت من ماما
مصطفي: طب اي
نهي : اي
مصطفي: احنا هنقضيها كلام
نهي: علي رايك بس عشق اي نظامها
مصطفي قالتلي انها مشغوله انهارده ومش هتعرف تكلمني يلا بقا وكان يسحبها الي غرفه النوم وفعلوا ما حرمه الله ( وهنا نهي نسيت ربنا قبل صاحبه عمرها واهلها وباعت نفسها وشرفها لمجرد كلام حلو او حب اوعي تبيعي نفسك علشان حد ميستاهلش واحد مش خايف عليكي وعلي شرفك اللي بيحب مش هيأذيكي هيحميكي من نظره عينه قبل نظره الناس ليكي مش هيكسرك قدام الناس وربنا قبل الكل اللي بيحبك هيحافظ عليكي من نفسه)
وفي هذه اللحظة دخلت عشق الي مصطفي فكانت تعمل اليه مفاجأة ودخلت الي الشقه لانه خدت منه المفتاح نسخه دون ان يعلم دخلت وسمعت صوت داخل غرفه النوم كانت تتقدم كل خطوه ودموعها كالنهر من صدمه اصواتهم فكان صوت صديقه عمرها وحبيبها وخطيبها لتجري وترجع الي بيتها وكان هذا سبب في وحدتها وانها سافرت مع جدها الي الخارج لكي تبقي وحيده بعيدآ عن الخداع والمنافقه والخذلان
Back 🔙
ليرجع ابراهيم العمري الي الڤيلا ليجدها علي هذا الحال ليقول لها
الجد: يا بنتي انسي بقا
عشق بأنهيار: انسي اي ي جدو انسي ان صاحبتي غدرت بيا مع خطيبي انسي ان كل الناس غداره ومنافقه اقرب الناس ليك بيخونك كلهم ب 100 وش انا مرهت الناس مش قادره انسي ياريت انسي رافقد الذاكره علي الاقل هرتاح من اللي انا فيه
ليجذبها داخل احضانه ويقول: خلاص ي قلب جدك اهدي
******************************
في ڨيلا العمري بباريس
شاكر: يا دولت
دولت: في اي ي شاكر
فاطمه: في اي ي بابا
شاكر: اجهزوا هننزل مصر
نغم بقلق : ليه ي بابا في اي
شاكر البنات عملوا حادثه ولازم اكون جمب احمد
دولت: مين اللي قالك الكلام ده
شاكر:.......
Flash back
كان يجلس علي مكتبه ليرن هاتفه ليرد
شاكر :الو
الشخص: الو استاذ شاكر
شاكر : ايوه مين حضرتك
امين: انا دكتور امين من مستشفى العمري
شاكر: خير ي امين
امين: حضرتك البنات عملو حادثه وتلفون استاذ احمد مقفول
شاكر: اعمل اللازم وانا خلال 3 ساعات بالكتير وهكون عندك
امين: تمام ي فندم
(بعد انهاء المكالمه اتصل شاكر علي والده ابراهيم ليخبره بما حدث)
Back 🔙
دولت: يا خبر يلا ي بنات اجهزو
بعد وقت وصل شاكر الي مصر واتجهوا الي مستشفي العمري
ونفس الحال علي ابراهيم وحفيدته وصل بهبته المعتاده نعم انها سند العائله وكبيرهم ابراهيم العمري واولاده احمد وشاكر ليسرع للاطمئنان علي حفيدته
وهنا خلصنا اول بارت من روايتي عشق المالك دي اول روايه اكتبها ف لو فيها اي اخطاء املائيه اتمني تعذروني لان دي روايه بالعاميه اشخاص كتير وحكايات كل شخصيه اكتر 24 بطل وبطله وكل كابل بحكايات مختلفه واحداث مختلفه اتمني تعجبكم💙⛄
يا تري اي حكايه مالك واميره اي سبب غضب مالك المستمر وهل هيحبو بعض ولا هيكرهوا بعض ولا هيبقوا اصدقاء عادي 💚🐢
وادم ولمار و ليه زعل لما قالت انها اكيد بتحب طارق وليه مالك وزين متكلموش 💛🌻
وزين ومنه يا تري اي سبب حزن منه لما قال انها زي لمار 💙🌈
وياسين وكارمن كارمن هتقدر تخليه يحبها ويحكلها مل حاجه ويقرب منها ولا ياسين مش هيسمح بكده 💜💅
وفارس وهمس هل هيعترفو بحبهم لبعض ولا هيفرقهم القدر 💕💞
وطارق وحور واي سبب رد حور علي طارق وهل لطارق بس ولا لاي شاب يقرب منها 💘🌚
لما نشوف حياه الابطال وهزارهم سوا وانهم عيله واحده وافتكر هزار عيلتي😂😂

لما ياسين مسك زين من قفاه
زين شوف مهما تعمل مش هتخانق معاك مش عشان انا محترم عشان غلطان ومش هقدر عليك 😂😂😂😂

عشق مطلوب منها انها تنسي طيب تنسي ازاي ي باشا😢

زين لما نزل من العربيه اي ده مين القمرات دول😉

ططارق لما حور اتنزفزت عليه
علفكره انا كنت بهزر انا اسف😞

هنزل البارت التاني ان شاء الله يوم الو عجبتكم الروايه اتمني تقولو رايكم في الكومنتات و تعملو vote💙🌈