Main menu

Pages

ترويض_ليث بقلمي_بدور_عاطف الفصل الخامس والسادس والسابع

 


ترويض_ليث

بقلمي_بدور_عاطف

الفصل الخامس والسادس والسابع

بدور هار اسود 

اسلام في اي ابت 

نظرت له بدور ثم ركضت مسرعه الي غرفتها 

اسلام ماله دي 

في غرفة بدور دخلت و اغلقت الباب خلفها و امسكت هاتفها و قامت بالاتصال علي نور 

بدور الو تعاليلي حالا 

نور في اي 

بدور مصيبه تعالي بسرعه ثم اغلقت معها و قالت انا لازم اهدي كدا و مورلوش خلقتي خالص لو شافني هيقول لابويا و دا ممكن يموتني لو عرف اني بطلع بره 

بعد فتره ليست بكبيرة اتت نور و توجهت مسرعه الي غرفة بدور 

نور في اي اي الي حصل 

بدور العيال الي شوفناهم ع الطريق 

نور عيال مين 

بدور الي انقذوني انا و علي 

نور مالهم 

بدور موجودبن تحت طلع واحد منهم العريس 

نور مين فيهم اوعي تقولي الي مسكك 

أومأت لها بدور بمعني اه 

نور يا خبر ابيض و هتعملي اي 

بدور مش لازم اوريله وشي 

نور طب هطفشيه ازاي 

بدور معرفش الموضوع معقد ع الاخر و ابويا مصمم ع الجوازه 

نور هو لو اتجوزتي هياخدك معاه مصر 

بدور اكيد طبعا لانه عايش هناك 

نور قولتيلي 

بدور اي الي ف دماغك 

نور بصي انتي تتجوزيه و اهو فرصه تطلعي من هنا و تكملي تعليمك 

بدور مستحيل اروح اقيد نفسي تاني مش يمكن يطلع زي ابويا و انيل كمان ابقا استفدت اي 

نور مه ممكن يطلع كويس 

بدور بلا كويس بلا وحش انا مش هتجوز و اروح لواحد يتحكم فيا 

نور اسمعي بس مهو وضع محسوم و مفيش هرب منه و بعدين اهو تكملي بقا السنه دي في الجامعه و تعملي الدراسات الي انتي عاوزاها 

بدور مش مقتنعه بكلامك 

نور دي فرصتك الوحيده مضيعهاش من ايدك 

نظرت لها بدور و لم تتحدث 

بقلمي/ بدور عاطف 

في الاسفل كانوا جالسين يتحدثون 

حاتم طبعا يا مصطفي احنا عشرة عمر و انا جاي النهارده اطلب ايد بنتك لابني ليث 

مصطفي و انا يشرفني اني انسبك يا حاتم 

حاتم مهو دا العشم بردوا طبعا احنا متفقين ع كل حاجه مش ناقص غير قريت الفاتحه و لا اي يا ليث 

ليث اه طبعا 

مصطفي و انا موافق نقرا الفاتحه

و بعد قرأه الفاتحه 

مصطفي يا ام بداره ما تسمعينا زغروطه 

محمد مبروك لبداره يا اخويا اعبال التمام 

اسلام مبروك لبداره يا عمي 

مصطفي الله يبارك فيكوا 

احمد بداره دي فرخه و لا اي مين بداره 

اسلام بداره العروسه 

احمد عروسه 

ليث بداره 

احمد بهمس لليث مبروك عليك الفرخه يا ديك هههه

ليث مش نقصاك خالص 

احمد دي طلعت بداره هههه

ليث حاتم المنشاوي دبسني تدبيسه سوده 

احمد لا و مش اي تدبيسه دي فرخه بداره هههه

في غرفه بدور سمعه الزرغيط 

نور مقدمكيش حل تاني 

دخلت عليهم مني و قالت مبروك يا بدور الف مبروك يلا البسي و تعالي سلمي ع الناس 

بدور لا 

مني انتي بتقولي اي 

بدور مش نزله و العريس مش هيشوفني 

مني مينفعش 

بدور دا شرطي هيشوفني ليله الدخله غير كدا فضوها سيره 

نور انتي ناويه ع اي 

بدور نويه ابارك للعريس بس بطرقتي 

نور يبقا انا لله و انا اليه راجعون في شبابه 

بدور لي بس دا انا هبسطوه اخر انبساط 

مني فوضت امري ليك يا رب 

بدور زغرطي يا مني و افرحي عشان التقيل جاي قدام 

( اتقل من كدا 😱 يا اختييييبييي البت دي مش هتعديها علي خير) احم نكمل 😂😂😂

بقلمي/ بدور عاطف 

تم قرأه الفاتحه و الاتفاق ع الزواج أخر الاسبوع 

احمد الف مبروك يا ليث ابختك اعم هتهيص في الفراخ البدارة 

ليث مسمعش صوتك انا مش طايق نفسي اصلا ثم تركه و ذهب الي الخارج وقف ينظر للمكان من حوله و تذكر تلك الفتاه التي رأها ثم اغمض عينيه و قال بدور 

في غرفة بدور كانت جالسه هي و نور 

نور طب قوليلي اي الي في دماغك 

بدور مفيش حاجه دماغي فاضيه و بطلي رغي بقا خرمتي ودني بذنك دا 

نور بقا كدا طيب ثم تركتها و اتجهت الي الشرفه وقفت و شاهدت ذالك الواقف في الاسفل 

نور بدور بدور تعالي بسرعه

بدور في اي 

نور بصي 

نظرت بدور وجدته يقف في الاسفل مغمض العينين فأخذت تنظر اليه و تتفحصه و تذكرت عينيه بلونهما الساحر و لكنها عادت لرشدها مرة اخري 

نور دا حلو اوي 

بدور طب اشبعي بيه 

نور اي يا بت الرخامه دي 

بدور أوف ثم نظرت الي السماء و قد خطر في بالها شئ ما فابتسمت و دخلت الي الغرفة و فتحت اي الادراج و اخذت منه شئ ما و عادت اي الشرفه مره اخري 

بدور ادخلي يا نور 

نور لي 

بدور و هي تريها ما بيدها 

نور حرام عليكي متعمليش كدا 

بدور مش قولتلك هتسله و اهو بدأ اللعب هههه يلا ادخلي 

دخلت نور و وقفت بدور مكانها و قامت بإشعال الشئ و كان صاروخ و حدفته بجوار ليث 

في تلك الاثناء أت احمد الي ليث و وقف بجواره و كان الصاروخ بجوار قد احمد 

احمد واقف كدا ليه تعالي جوه 

ليث الجو خنقه جوه 

احمد فعلا في هنا حجات بطير كدا انا مش عارف هنام هنا ازاي أوف 

و فجأه اشتعل الصاروخ و انفجر 

احمد عااااا اركب الهوه 

بدور نور تعالي شوفي 

نظرت الفتاتان عليهم و كان الوضع كالاتي 

احمد يمسك برقبه ليث الذي حمله و ليث اخذ ينظر حوله ليرا مصدر هذا الصوت 

قامت بدور باشعال واحد اخر و انتظرت حتي اوشك ع الانفجار و القته فاحدث صوتا اخر بجوار ليث 

بقلمي/ بدور عاطف 

احمد عندما سمع الاخر تحرك و اوقع ليث و هو فوقه 😂😂( اركب الهوا) 😂😂😂احم نكمل 😊

بدور و نور كانتا يضحكان علي هذا المنظر فدخلوا سريعا حتي لا يروهم 

ليث اه ضهري قوم يلا يخربيتك 

احمد و هو متمسك بليث اقوم اي اعم دول بيضربوا نار علينا 

ليث نار اي الله يحرقك قوم 

احمد و هو يقف اااه ااه ياني يا صغير علي الخضه يا اخويا انا خلاص فقد الامل في الخلفه حد يعملي طاسه الطربه ااه ياني اااه 

ليث وقف و امسك بضهره و قال جتك البله في شكلك ضهري انقطم ماتجري و لا تتنيل لا تنط عليا بالمنظر دا

احمد لا لا يا حببتي دا احنا مبقالناش يومين مع بعض يا روحي دا انا خلاص حبيتك سونيا سونيا 

ليث عيل اهبل و الله 

احمد سونيا بص اتعورت هي كمان 

ليث لا لا كدا كتير و الله ياريت الي بيعمل كدا يجيب البتاع في دماغك و اخلص منك ثم تركه و ذهب 

احمد سونيا حببتي نضارتي الجميله ليث بص ف...

لم يجد ليث بجواه فنظر حوله و قال اي دا هو سابني لواحدي هنا ليث ليث ثم ركض الي الداخل 

في غرفة بدور 

نور ههههه يخرب عقلك العيال خلاص ضاع مستقبلهم 

بدور ههههه الواد الي معاه دا مسخره شوفتي نط عليه ازاي 

نور اه هههه

بدور و لسه يامه هيشوف😈

😂😂😂😂 هيشوف اي تاني البت دي مش هتعديها علي خير يا جماعه انا قولت اهه عشان التقيل جاي وراه

يتبع

#ترويض_ليث

#بقلمي_بدور_عاطف

الفصل السادس 

دخل احمد مسرعا خلف ليث و قال كدا تسبني لواحدي 

ليث احمد بقلك انا مش طايق نفسي شوغلي حل في المصيبه دي 

احمد هي فين بداره دي 

ليث بتسأل عليها لي 

احمد مش يمكن البنت مش موفقه و اهلها غصبين عليها 

ليث يمكن بس البلد هنا طبعها صارم و كلام الرجاله سيف علي رقبه الكل 

احمد مفيش غير ديحه حببتي خي الي هتعملنا الخدمه دي 

ليث امي مفتكرش دا لو حاتم المنشاوي شم خبر هيقتلنا 

احمد ماتعقدهاش احنا بس عاوزين نشوف البت بس استنا انت كعريس مش من حقك تشوفها و تتكلم معاها 

ليث دا المفروض بس لو قولت كدا ابويا هيشك ان في حاجه 

احمد صح الواد الي هناك دا ممكن يساعدنا 

ليث مين دا 

احمد مش عارف استنا كدا ثم ناد علي اسلام 

اسلام اهلا يا شباب وقفين كدا لي تعالوا اقعدوا 

احمد احنا متعرفناش 

اسلام انا اسلام ابن عم بداره و اعتبر اخوها 

احمد اهلا وسهلا انا احمد صديق ليث و اعتبر زي اخوه 

بقلمي/ بدور عاطف 

اسلام اهلا وسهلا انتوا اكيد تعبانين من السفر تعالوا اوديكوا اوضتكوا ترتاحوا 

بقلمي/ بدور عاطف 

ليث مافيش داعي احنا هنروح البيت الي هنا نرتاح فيه 

اسلام لا عمي حلف محدش هتحرك من هنا و هتقضوا معانا الكام يوم دول و الفرح اخر الاسبوع و الدبايح و التجهزات هتبدأ من بكره تعالوا يلا 

صعدوا معه و دخلوا احدي الغرف 

اسلام دي اوضتك يا ليث و انت يا احمد اوضتك الي جنبها تعال و ام اوريهاك 

احمد لا انا هنام مع ليث 

اسلام ازاي الاوض كتير 

احمد لا معلش اصل مش متعود ع البيت و كدا 

اسلام براحتك اسبكوا ع رحتكوا 

احمد اسلام بقولك عوزين نسهر كدا سهره حلوه ندردش شويا و لا اي يا ليث 

ليث اه طبعا 

اسلام ماشي بس ارتاحوا و انا هجهزلكوا قعده حلوه كدا و اجي اناديكوا سلام 

احمد و هو يغلق الباب خلفه سلام يا غالي 

ليث و هو يرمي بجسده علي الفراش مروحتش الاوضه التانيه لي 

احمد اخص عليك يا ليو هتسبني لوحدي يا قاسي قال ذالك بصوت انثوي 

ليث بحد احمد قسم بالله لو ما اتعدلت لهطلع كل الي جوايا عليك 

احمد احم طب روق بس 

ليث انت مش شايف الي بيحصل انا مش عارف اي الي خلاني اسمع كلامك و اجي 

احمد اتجوزها 

ليث نعم 

احمد اتجوزها و بعدين طلقها 

ليث وهي ذنبها اي 

احمد هنا المشكله لو نقدر نقابل البنت 

ليث خلاص بكره هقولهم عاوز اشوفها و هقولها اني مش عاوز الجوازه دي و الي يحصل يحصل 

بقلمي/ بدور عاطف 

لاني مستحيل اتجوز بالطريقه دي

كان اسلام صاعدا الي الدور العلوي فشاهدته بدور و جرت مسرعه نحوه 

بدور اسلام رايح فين 

اسلام طالع ع السطح اجهز قعده حلوه للعريس و صاحبه هنسهر و ندردش شويا 

بدور قولتلي هتسهروا طيب تجب اساعدك ( حنينه البت و بتساعد 😂) 

اسلام تعالي بس تنزلي ع طول مش لازم يشفوكي 

بدور اكيد بس هجيب شال من الاوضه و جايه وراك 

صعد اسلام و اتجهت بدور نحو غرفتها اخذ شال ثم نزلت مسرعه الي المطبخ و احضرت شئ ما و قالت سهره سعيده يا عريس الغفله ان ما وريتك مبقاش انا ههههه

( هتعمل إي بت المجنونه دي هتعمل اي في الواد😨)

بقلمي/بدور عاطف

صعدت بدور مسرعه الي السطح و جدت اسلام اعد بعض المسليات و وضع بعض المشروبات 

بدور عملت اي 

اسلام جبت الحاجه دي اهه 

بدور طب هات كوبايات 

اسلام ماشي ،نزل اسلام 

قامت بدور بوضع حبايه واحده في زجاجه العصير و قالت الحبايه دي كفايه اوي عليك و ربنا يستر ع اسلام بقا هههه 

ات اسلام و قال كدا كله تمام انزلي يلا و انا هنزل اجبهم 

بدور اشطا 

نزلت بدور و دخلت غرفتها و امسكت بكتاب و ظلت تقرأه 

قام اسلام بطرق باب الغرفه ففتح له احمد 

اسلام يلا القعده فوق جاهزه و كله تمام 

نظر احمد الي ليث و قال طب هصحي ليث و احصلك 

اتجه احمد الي ليث و قال ليث يلا قوم عشان نقعد مع اسلام 

ليث بصوت نائم سبني انام مش قادر 

احمد طب انا هطلع 

ليث ماشي اطفي النور و اقفل الباب 

خرج احمد و صعد الي الاعلي و جلس 

اسلام ليث فين 

احمد قال تعبان من السفر و نايم 

اسلام الله يكون في عونه ع الي جاي 

احمد لي اي الي هيحصل 

اسلام لا ابدا جواز بقا و مسؤليه يعني 

احمد اه احم اسلام هي هي بداره العروسه يعني محدش شافها يعني مش المفروض تقعد مع ليث و يشوفوا بعض 

اسلام لا مش هينفع

احمد لي هي عويدكوا كدا في البلد 

اسلام لا بس هي رافضه انها تشوفه و قالت يوم ما تشوفه هيكون بعد كتب الكتاب 

بقلمي/ بدور عاطف 

احمد بعد كتب الكتاب ثم قال في نفسه دي تبيسه سوده يا ليث ربنا يستر احم لي يعني هي لي طلبه كدا مش لازم تشوفه و هو يشوفها و يتعرفوا ع بعض 

اسلام و الله دي رغبتها و محدش لي دخل و بعدين كلها كام يوم و يتجوزوا ساعتها هتعرفوا و يقعد و يتكلموا 

احمد علي رأيك 

اسلام اتفضل اشرب ، اعطي له زجاجه العصير و الكوبايه 

امسك احمد زجاجه العصير و فتحها و اخذ يشرب منها دون توقف فعقله مشغول فيما سيفعله ليجعل ليث يوافق ع اتمام الزواج 

اسلام احمد احمد 

احمد هه احم نعم 

اسلام روحت فين انا بكلمك من بدري 

احمد لا ابدا بس احم انا لازم انزل بقا انت عارف جاي من سفر و كدا يلا تصبح علي خير 

اسلام و انت من اهله 

نزل احمد و قد بدأ مفعول الحبايه في العمل 

احمد و هو يغلق عينيه و يفتحه عدت مرات اي دا اي الي ماشي دا هش هش 

دخل الغرفه و خلع التيشرت و نظر وجده ملئ بالصراصير 

احمد عاااا اي دا ثم نظر ليده و جدها مليئه بالصراصير 

احمد عااااا عااااا 

ليث بخضه في اي يلا 

احمد صراصير صراصير مشيه علي جسمي 

ليث و هو يقترب منه صرصير اي مافيش حاجه 

احمد و علي التيشرت كمان بص 

ليث مافيش حاجه يا بني انت 

احمد عاااا في صراصير علي وشك و اخذ يضرب علي وجه ليث و جسده 

ليث ااه اااه اي يلا انت انت شارب حاجه و لا اي 

احمد صراصير صراصير في كل مكان (😂😂😂 )

ليث لا انت شارب اي يلاه انت 

احمد اوعي صراصير اوعي و اخذ يضرب علي جسده و جسد ليث 

ليث انا مش هخلص كدا ثم قام ليث بتسبيته و خبطه برأسه ففقد احمد الوعي 

ليث عيل اهبل صراصير اي دا ناموس هشش هشش 

😹😹. 

يا ترا هيحصل اي بعد الصرارصير 😂

البت مش هتسكت غير لما تطفش الواد بس تفتكروا هيطفش دا مغلوب علي امره يا عين امه 

يا ريت تقولوا رايكوا اي 😊

#ترويض_ليث

#بقلمي_بدور_عاطف

الفصل السابع 

في صباح يوم جديد استيقظ الجميع مبكرا كعاده اهل البلد 

فتحت بدور عينيها و قد تذكرت ما فعلته ليله أمس 

بدور يانهار ياترا اي الي حصل 

وقفت بدور و اتجهت الي الحمام و بعد فترة خرجت منه و اتجهت مسرعه الي الخارج فنظرت حولها و لم تجد احدا فنزلت مسرعه و اتجهت خارج المنزل 

وقفت في جنينه المنزل تنظر حولها و تتأكد من عدم وجود اي احد ثم وقفت تحت شرفه غرفة ليث 

بدور طبعا لسه نايم بس وحياه امي دي اخر ليله هتنام فيها ان ما وريتك ثم امسك بحجاره و ألقتها علي باب الشرفه عده مرات ثم ذهبت الي الخارج 

بداخل غرفه ليث كان نائم ع الفراش و بجواره احمد فاستيقظ ليث علي ذالك الصوت ففاق و وقف متجها الي الشرفه ففتحها و نظر حوله علي ذالك المنظر وقت شروق الشمس فأغمض عينيه و اخذ نفس عميق 

فتح عينيه و نظر الي ذالك الشئ الذي يتحرك فدقق النظر فيه فوجده شخص ما 

ليث مين دا و بينط لي كدا معقول حرامي فنظر حوله فلم يجد احد بدخل مسرعا و خرج من الغرفه و نزل متجها الي الخارج 

كانت بدور تحاول الخروج كعادتها فهي كانت تقفز من علي السور فقفزت و خرجت 

وصل ليث الي ذالك المكان فلم يجد احدا 

ليث هو انا كان بيتهيئلي و لا اي 

اسلام ليث 

ليث صباح الخير 

اسلام صباح النور صاحي بدري يعني 

ليث عادي و بعدين الجو هنا حلو اوي و المنظر جميل 

اسلام فعلا احلا منظر تقدر تشوفه ساعه الشروق بس اي الي نزلك الجنينه كدا 

فكان ليث بملابس النوم 

ليث هو انا شوفت حاجه غريبه كدا شوفت حد بينط من ع السور ممكن يكون حرامي و لا حاجه 

اسلام انت انت شوفت وشه 

ليث لا 

اسلام بهمس الحمد لله مش هتجبيها لبر يا بدور احم لا ماتقلقش تعالي يلا ندخل يلا 

عند بدور كانت تنتظر نور في مكانهم المعتاد 

بدور اي اتأخرتي كدا لي 

نور انتي خرجتي ازاي و الناس الي عندكوا دول مش خايفه لحد يشوفك 

بدور لا ماتقلقيش بصي بقا انا فكرة في الموضوع و خلاص قررت انا موفقه ع الجواز طلما هخرج من تحكمات ابويا و هو انا هتصرف معاه

نور ايو كدا بس انتي هتتعملي معاه ازاي 

بدور مش عارفه سبيها لوقتها المهم انا عاوزاكي تجبيلي دا 

نور اي دا يخربيتك هتعملي بي اي 

بدور و هو بيتعمل بي اي هتيه و انتي ساكته 

نور و الله الواد صعبان عليا دا انتي مفتريه 

بدور طب يلا بدل ما افتري عليكي انتي اخلصي

بقلمي/ بدور عاطف 

ذهبت نور و بعد فتره اتت و اعطت لها الشئ و قالت الفرح بعد 3 ايام مش هتجيبي حاجه 

بدور حاجه اي الي اجبها 

نور حجات العروسه لبس و مكياج و ..

قاطعتها بدور قائله مين دول انتي اتجننتي يا نور 

نور انتي الي عقلك ضارب امال هتنيلي اي ليله الدخله و الليلي الي بعد كدا 

بدور هو هيكون في ليلي بعد كدا 

نور هار اسود اوعي تكوني هتقتليه 

بدور لو حاول يقرب مني هعمل معاه الصح و يبقا هو الجاني علي نفسه (البت دي هتعمل اي في الواد 😂)

نور الله يكون في عونه 

بدور طب انا ماشيه عشان مقتلكيش سلام 

عادت بدور الي المنزل و تأكدت من عدم رؤيه احد لها فصعدت مسرعه و لكن اوقفها ذالك الصوت فوقفت متسمره مكانها

بقلمي/ بدور عاطف 

صعدت بدور مسرعه و لكن اوقفها ذالك الصوت

بدور

التفتت بدور وجدته اسلام و قالت اسلام خضتني 

اسلام كنتي فين و اي الي طلعك البيت مليان ناس و عمال مش خايفه حد يشوفك

بدور مش فارقه هيجري اي يعني 

اسلام لو عمي عرف هيطين عشتك

بدور هه اكتر من كدا 

اسلام علي فكرة ليث شافك و انتي خارجه

بدور ليث و دا اي دا كمان

اسلام طبعا لازم تسألي مانتي رافضه تشوفيه و حتي اسمه مش عارفها دا عريسك الي كتب كتابك عليه بعد كام يوم 

بدور ليث هي ضاقت بخلقت اهله يعني عشان يسمه الاسم دا 

اسلام بدور ممكن اعرف اخرت الي بتعمليه دا اي 

بدور هه اخرتها هتجوز ليث معروفه يعني 

اسلام انتي كنتي رافضه اي الي غير رأيك

بدور رأي ماتغيرش انا لسه رافضه 

اسلام انتي هتجننيني بت انتي ناويه علي اي 

بدور ناويه اتسله شويا 

امسكها اسلام من يدها و قال يعني اي تتسلي دا جواز مش لعب عيال يعني مسؤليه و بيت 

بدور الكلام دا لو موفقه لو اتاخد رأي في حاجه تخصني لكن لا مفيش راي و لا قرار غير قرار ابويا و علينا اننا ننفذ و بس متكملش تعلمها علم و ينفذ متخرجش متعملش كذا حاضر لي لي دا كله و اخرتها اي اديني عملت الي في دماغي و كملت تعليمي و بخرج و حتي الجواز هتجوز و هنفذ الي امر بيه بس هعمل الي انا عاوزاه و مش هسمح ان واحد يتحكم فيا و يقولي تعملي اي و ماتعمليش اي طلما انا صح 

مش يمكن ليث يكون متفهم و يساعدك و ميبقاش متحكم

بدور يمكن بس انا نظرتي للرجاله انهم اصحاب قرارات و تحكمات و كلهم بالنسبالي هم مصطفي الزناتي 

اسلام هتخسري نفسك بالي بتعمليه دا 

بدور مش هتبقي اكتر من الي خسرته زمان و الي اتحرمت منه بسبب التحكمات عن ازنك

ذهبت بدور فنظر لها اسلام و قال ربنا يهديكي يا بدور 

دخلت بدور غرفتها و امسكت الشئ الذي بيدها و قالت هحطهولك ازاي بقا نصبر شويا ع ما يجي الليل و ساعتها نبدأ التنفيذ 

في غرفة ليث استيقظ احمد من نومه وجد نفسه عاري الصدر فنظر حوله و جد ملابسه علي الارض و استمع لصوت الماء في الحمام فاتسعت عينيه و ضم يده الي صدره و قال يافضحتي 

ثم نظر الي الخارج من الحمام و يلف المنشفه حول وسطه 

ليث اي ياض كل دا نوم بس تستاهل مكنتش هخلص منك غير بكدا دا انت هديت حيلي 

احمد و هو يضع يده علي فمه و يقول هديت حيلك يافضحتي يافضحتي (😂😂😂الواد دا مشكله)

وقف احمد و اخذ ملابسه من الارض و اتجه الي الحمام 

ليث خلص ماتتأخرش 

احمد حاضر ، و بعد فتره خرج احمد من الحمام

بقلمي/ بدور عاطف 

ليث اي ياض مالك مش علي بعضك لي انا عاوز اعرف انت كنت شارب اي امبارح 

احمد و هي هتفرق مش انت عملت عملتك هنت عليك 

ليث نعم يا اخويا 

احمد لا اختك بقا يا فضحتي وسط الطلبه و المعدين 

ليث ولاه في اي ما تتعدل ف كلامك 

احمد اه عالي صوتك مانت خدت الي انت عاوزه اختني لحم و رمتني عضم يا قاسي يا متوحش 

ليث اتعدل بدا ما ارنك علقه

احمد انا مين الي قلعني هدومي امبارح 

ليث انا 

احمد و عملت اي تاني 

ليث و هو يقترب منه و الاخر يبعد 

ليث عاوز تعرف عملت اي طب تعالي و قام ب....

( تفتكروا ليث هيعمل في اي الواد احمد دا صعبان عليا من الي بيحصلوا و الي هيحصلوا 😂😂😂

تابعوا عشان تعرفوا الجديد و قولوا رايكوا اي )

Comments