القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجاتي البارت الخامس عشر بقلم الكاتبه فاتن جمال حصريه وجديده

 رواية نجاتي البارت الخامس عشر بقلم الكاتبه فاتن جمال حصريه وجديده 


أسوة بتوتر: انت كويس 

اسر بهدوء وهو بيشيل جهاز التنفس : ايو كويس 

أسوة : تمام انا هروح اشوف نور وليان 

اسر : استني انا مش قولت ليكي اني عايز اقضل في اوضة المكتب اللي خلاكي تقولي علي الاوضه دي 

أسوة بثقه : اولا يا استاذ اسر الاوضه دي افضل من مكتبك واللي انت نسيت انك في نظر الناس واحد في غيبوبه ازاي احط سرير في المكتب وكمان الأوضة منها للجنينه يعني تقدر تبقي تخرج تمشي شويه وبعدين انا غلطانه اني بساعدك يعني 

اسر باستغراب من تحاولها المفاجئ : طيب تمام يا رئيس مجلس إدارة شركات السويفي 

أسوة بتوتر: ااانا مكنش قصدي اني اخد مكانك و

اسر بقطع كلامها : و اي كملي 

أسوة بتوتر: انا ينفع أخرج 

اسر بهدوء : ممكن وكمل بحذر خدي بالك اي كلمه ممكن تكون مشكله 

أسوة هزت راسها بمعني حاضر 

أسوة : نور فين ليان 

نور : ليان في المدرسه ليس مجتش

احمد : أسوة بكرا اول يوم ليكي في الشركه يا ريت تجهزي نفسك 

أسوة بتوتر: بكرا !! ط طب مينفعش ناجل الموضوع 



احمد : للاسف مينفعش وكمان دا ملف لعرض تبع الشركه انا من وجهة نظري أنه عرض حلو وكمل بخبث بس مش عارف لو اسر كان فايق كان عمل اي علشان كدا عايزك تدرسي العقد كويس جدا 

أسوة هزت راسها بمعني حاضر وكملت كلامها 

أسوة : نور انا طالعه اخد دوش واغير هدومي ولما الممرضه تيجي قولي لي 

نور : تمام 

احمد بهدوء: انا داخل اشوف اسر ياريت تعمل ليا كوباية قهوه من ايدك الحلوين 

نور بابتسامه: من عيوني 

احمد بحب : تسلملي عيونك 

نور مشيت وأحمد دخل لأسر 

احمد قرب من أسر اللي كان مغمض عيونه 

احمد بصوت شبه عالي : ااااسر انت موت 

اسر بعصبية مكتومه: يا عم يحرق معرفتك 

احمد بضحكه : يا صغنن طلعت بتخاف 

اسر بغيظ : ولا انعدل احسن ليك 

احمد بابتسامه مستفزه: متقدرش تعمل حاجه يا باشا انت دلوقتي في حكم الاموات 

اسر بعصبية: اطلع برى يا احمد واعمل حسابك انك مرفوض من الشركه 

احمد بهدوء: تمام 

اسر ببرود: وموضوع نور أنساه 

احمد بصدمه وعصبيه : نعم يا خووويا يعني أنا اسمع كلامك واعمل كل دا وانت تيجي تقولي انسى نور دانا ادخل فيك السجن يا ابن سيف 

اسر بضحكه خبيثه: كويس انك عارف اني ابن سيف السويفي اللي مبيرجعش في كلامه ابدا 

احمد بغيظ: ولا بقولك اي شغل مش عايز وصحوبيه معاك مش عايز بس نور دانا اقتلك يا اسر 

اسر ببرود: طب ياله قبل ما حد يسبقك 

احمد بغيظ: وانت بسم الله الكل عايز يخلص منك 

اسر بتفكير : انا مستغرب من هدوء بسمه 

احمد بجد : يمكن اتاكدت انك خلاص كدا 

اسر : لا بسمه مش سهله وكمل بقولك اي خد بالك من ليان اخر مره بسمه عملت تحليل دي أن اي من غير ما نعرف لوله سامح اللي قالي قبل النتيجه ما تروح ليها 

احمد : لا اطمن هي كدا خلاص صرفت نظر عن الموضوع 

اسر بتفكير : لا بسمه مش من النوع دا هي دايما تفكيرها سابق كلامها 

احمد بعدم فهم: مش فاهم 

اسر : يعني اللي بتقوله غير اللي بتعمله دايما بتحتفظ بالصوره الكامله ليها 

احمد : علشان كدا قدرت تخدع عمي وتفهمه أنها كانت بتموت علشان يرجع ليها ويكمل في شغل المخدرات 

اسر : احمد هدي صوتك أسوة ممكن تدخل علينا 

احمد بتنهيده : اسر انا بجد خايف علي أسوة دي أمانه وكمل بتنهيده أسوة وليان اهم من روحي انا مش هنسى وعمي بيطلب منك انك تحافظ عليها وانت طلعت قد الامانه خدت ليان وحافظت علي أسوة من ادم وشره 

اسر بابتسامه خفيفه : اي يا عم احمد انت هتقلبها نكدا والا اي 

احمد : لا يا عم انا ماشي واسيبك ترتاح وخد بالك القصر كله كاميرات مراقبه علشان لو حصل اي حاجه نعرف 

اسر : خفف الحراسه شويه 

احمد بسرعه : لا مش هخاطر 

اسر : انا عايز اعرف مين غير بسمه عايز موت*ي وبشكل سريع وكمل كلامه انت عارف لوله تدخل أسوة في المستشفى قبل الممرضه ما تحط حقنه الهواء في دراعي كان زماني مي*ت بالذات اني كنت ليس تحت تأثير البرشام اللي يثبت فعلا اني في غيبوبه 

احمد : انت عرفت ازاي أنها مش بسمه 

فلاش 


الممرضه : ايو يا باشا انا في اوضته دلوقتي بس ليس هشوف هو فعلا في غيبوبه والا لا 

مجهول : تمام 

الممرضه بدأت تكشف علي أسر علشان تعرف فعلا هو في غيبوبه والا لا 

الممرضه : ايو يا باشا هو فعلا في غيبوبه

أسوة بتوهان : انتي مين 

الممرضه بتوتر : ااانا الممرضه بتاعت اسر بيه 

أسوة : تمام بس بتعملي اي 

الممرضه : ولا حاجه بعد اذنك 

اسوة مالها دي وكملت بغيظ يعني كان لازم اقول للممرضه التانيه اني انا اللي هغير علي الجرح اوف بقى وبدأت أسوة تغير لاسر علي الجرح 

باك 

اسر : في المستشفى كان في بدل المحاوله اتنين وتلاته علشان اللي يسبق في دخولي القب*ر وكمل كلامه بحب بس في كل مره كانت أسوة تنقذ حياتي 

احمد بصدمه : اسر انت كويس يا حبيبي 

اسر بغيظ: اظبط ياله 

احمد بضحكه : طيب يا عم هدي صوتك 

عند أسوة كانت نازله من علي السلم وهي لابسه عباية استقبال جابتها وهي جايه لأن كل الهدوم اللي نور جابتها ليها ماينفعش تتلبس 

أسوة كانت ليس هتدخل لاسر بس سمعت صوت فيفي وهي بتقول 

فيفي: وينه حبيبي وينه اسر شو صار ليه 

أسوة بغيره وغيظ : وانتي مالك يا حلوه بيه

فيفي بحزن مصطنع : شو بدك انتي انا عم اسال عن حبيبي 

أسوة بصوت عالي: وحبيبك دا يبقي جوزي 

احمد وأسر بصدمه من صوت أسوة 

اسر : هو انا سمعت صح 

احمد : تقريبا اه 

برى 

فيفي بدلع: اسر مو بيحبك 

أسوة بنفس الدلع : وانتي مين قالك يا صرصور انتي 

فيفي بغيظ : عم اسال عن حبيبي وينه اسر 

في الاوضه

اسر بصوت مهموس: بقولك اي اطلع شوفها 

احمد بابتسامه: لا سيب أسوة تجبها من شعرها انا متغاظ منها 

اسر بغيره علشان احمد قال اسم أسوة : اسمها ميجيش علي لسانك تاني 

احمد بفهم : هي مين دي 

اسر بعصبية مكتومه: مراتي 

احمد بخبث : هي بقت مراتك من امته وبعدين دي بنت عمي يعني براحتي 

اسر بعصبية مكتومه: احمد بلاش تخليني اقوم احطك مكاني بجد 

احمد بسرعه : لا يا عم خلاص انا خارج بس اقولها بقى اي 

اسر ببرود: يا مرات اخويا 

احمد بحب : دي اجمل كلمه انت قولتها من يوم ما عرفتك 

اسر بابتسامه: طب ياله اطلع 

برى 

احمد : خير يا أسوة 

أسوة بغيظ : البتاعه دي عايزه تدخل لاسر 

احمد بخبث : طب وفيها اي 

أسوة بتفكير لنفسها : هو ممكن يكون اسر قايل ليها أنه بيمثل وكملت لنفسها لا اكيد لا هو قالي أنه معندوش ثقة في حد غير احمد وانا 

احمد عرف هي بتفكر في اي ف اتكلم بخبث : أسوة فيفي تبقى شريكة اسر وكمان حببته 

فيفي بفرح : سمعتي 

احمد رجع كمل كلامه : قصدي سابقاً يا مدام فيفي قبل ما اسر يعرف انك كنتي متجوزه 

أسوة بفرحه وابتسامه: والسابق يعني بح راح زمانه يا حلوه 

فيفي بغيظ : انا مستحيل امشي من غير ما اشوف اسر وبكرا لما اسر يرجع راح أقوله علي كل شئ انت قولته يا احمد 

احمد حاول يكتم صوت ضحكته : لما يرجع بقى الله واعلم يمكن ي*م*وت

أسوة بسرعه وخوف : بعد الشر عنه 

احمد ابتسم لانه عارف انها بدأت تحب اسر من غير ما تحس وهكذا اسر اللي بدا يحبها من غير ما يعرف 

أسوة بتوتر: اكيد اسر هيكون بخير 

فيفي بحقد : انا راح اطلع جناح أسر 

أسوة بعصبية وصوت عالي: بقولك اي بقى انا خلاص فاض بيا قدامك حل واحد مفيش غيره وهو انك تمشي من وشي دلوقتي اهو والا هخلي دكاترة مصر كلها ولبنان ميعرفوش سبب الو*فاة اي 

فيفي بخوف : شو عم تحكي 

احمد بصدمه وهكذا اسر اللي كان قاعد سامع كل حاجه 

تابعووووووني 



لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 

تابعووووووني 



الفصل الأول من هنا



الفصل الثاني من هنا



الفصل الثالث والرابع والخامس والسادس من هنا



الفصل السابع من هنا



الفصل الثامن من هنا



الفصل التاسع والعاشر والحادى عشر والثاني عشر من هنا



الفصل الثالث عشر والرابع عشر من هنا



الفصل الخامس عشر من هنا



أدخلوا واعملوا متابعة لصفحتي عليها كل الروايات بمنتهي السهوله بدون لينكات من هنا 👇 ❤️ 👇 


صفحة روايات ومعلومات ووصفات


❤️🌺🌹💙❤️🌺🌹💙❤️🌺🌹💙❤️🌺🌹💙❤️🌺






تعليقات

التنقل السريع
    close