القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خيانه علي ورق البارت السابع بقلم نور شريف حصريه وجديده

رواية خيانه علي ورق البارت السابع بقلم نور شريف حصريه وجديده 


قرب منها وحضنها بزعل فتحي عينك يا وعد وانا مش هسيبك تاني لوحدك 

حقك عليا أنا غلطان أن سبتك ومشيت أنا ضحية زي زيك بس متسبنيش مكنش عارف يروح بيها فين كان خايف حد يشوفه .. ويعرف أنها لسه عايشة!!


نقلها لسرير و رن علي دكتور يعرفه يجيله البيت بسرعة كان خايف يكون حصلها حاجة والنبض ضعيف ..


عدا نص ساعة ومفقتش قلق جاسر اكتر حاول يفوقها بمياه لكن مفيش فايده لحد ما جه الدكتور دخل بهدوء وفحصها وقال بغضب 

دي حالة ولادة المدام مفيش عندها مياه علي الجنين و ازاي مولدتش هي في الشهر الكام !


حاول يشوف علي الجهاز الطفل لسه بيتكون دي في الشهر السادس ازاي حصلها كل ده 

شاف الجروح اللي في جسمها و زعق :ـ هي بتتعرض لتعذ'يب من قبل حضرتك 


دي جريمة أنا مش هسكت علي كدا احتمال كبير يكون الطفل مات أو مات من زمان ؟


لازم تنتقل لمستشفي وتكون تحت إشراف دكاترة وجودها هنا في البيت هيعرضها للخطر عطها حقن و ظبط ليها الأكسجين كان عارف جاسر أنه عمره ما يعمل كدا فيها 

بس شك فيه خرج من عنده باستغراب ..



شالها جاسر و نزل بيها علي العربية و راح مستشفي خاصة كان سايق و بيفكر في كلامها وان ابنه لو مات هو اللي هيكون السبب مش هي .. أنه خرب بيته بإيده مش عارف 

يستوعبها ؟!


دخل المستشفي بسرعة و دخلها الاستقبال كان بيتكلم وهو مش قادر يتملك أعصابه قال بتنهيدة : أنا مراتي بتموت وفي بطنها جنين مفيش مياه حوليه ؟


اخدوها بسرعة و شافوا النبض ونقلوها عمليات في اسرع وقت كان واقف علي الباب قلقان خايف يخسرها و يخسر البيبي 


كل تفكيره في كلامها عن ابوها وان اخوها بيصورها وهي في وضع زي ده ..


والصور اللي ابوها بايعها لقاسم و بيتكلم بإسم الشرف :ـ دماغه بقا مشتت من التفكير .


خرج الدكتور بحزن : لأسف فقدنا الطفل لانه مات من فترة مش النهاردة ممكن يومين او اكتر بس استغربت ازاي محستش المدام بيه 

وفي عملية سقا'طه حولين بطنها .. ربنا يعوض علي حضرتك .


وقف مصدوم من الخبر نتيجة اهماله لمراته حبيبته اللي بيعشقها غمض عنيه بتعب من غير حركة .. مات !!


سابه الدكتور و دخل عند وعد لكن المره دي طول و دخلت دكاترة كتير لحالتها كل ما يدخل دكتور يقلق اكتر عدا ساعتين وخرجوا كلهم وسابوها 

وقف الدكتور تاني بجمود : لازم يحصل بلاغ في حضرتك  لأنها متعرضه لعنف والطفل مش ميت بدون سبب دي جريمة و دي أم و ده طفلها 


معاك النقيب جاسر الشيخ طلع جاسر بطاقته سكت الدكتور رد جاسر بحزن ..


أنا ومراتي كنا منفصلين ولما رجعت لي من كام يوم بظبط لقيتها بالحالة اللي حضرتك شوفتها وعشان مضيعهاش طلعت ليها شهادة وفاة بتقرير طبي خايف عليها 

مش عايز حد يعرف انها هنا وهي معاك تحت اشرفك و رعايتك 


وانا بشرف علي المحضر لأن بحقق في القضية مش عايز حد يعرف أن جتلك هنا .


هز الدكتور رقبته ومشي وقف جاسر بره علي باب العناية وهي محاطه بالأجهازة و نايمة 

أبتسم علي برأتها وسابها دفع حق المصاريف و خرج رجع البيت حس أن الدنيا امان لما حكتله اللي حصل وأنها دلوقت بعيدة عنهم وعنه وتحت رعاية اشراف طبي


عدا يومين و بتفوق وعد علي صوت الدكاتره حوليها بتصرخ بألم :ـ

بطني يا دكتور ؟!


لأسف يا مدام أنتي فقدتي الجنين 

تابعووووووني 



لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 



الفصل الاول من هنا



الفصل الثاني من هنا



الفصل الثالث من هنا



الفصل الرابع من هنا



الفصل الخامس والسادس من هنا



الفصل السابع من هنا



أدخلوا واعملوا متابعة لصفحتي عليها كل الروايات بمنتهي السهوله بدون لينكات من هنا 👇 ❤️ 👇 


صفحة روايات ومعلومات ووصفات


❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺







تعليقات

التنقل السريع
    close