رواية صغيره علي قسوتي الفصل الرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر والسابع عشر بقلم الكاتبه سما أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
رواية صغيره علي قسوتي الفصل الرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر والسابع عشر بقلم الكاتبه سما أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
اللهم صلي وسلم وبارك علي اشرف الخلق نبينا وحبيبنا محمد بسم الله نبدأ
الدكتوره :المدام حامل
سيف وسالم وناديه بصدمه:-حامل
الدكتوره بشك:- هي مش متجوزه ولا ايه
سالم بحده؛-اي اللي بتقوليه ده لا طبعا متجوزه بس جوزها مسافر
دكتوره:-ماشي عن اذنكم
مليكه في عالم تاني اهي حقا حامل منه اهي حقا في احشائها طفلا منه انها لا تصدق
سالم وناديه وهما بيبصوا لبعض :-الف مبروك يابنتي
مليكه بصدمه:-اللي في بطني محدش يعرف بيه وأولهم مروان
سالم:- لي كده ده اكتر واحد هيفرح وممكن ترجعوا لبعض لي بتعملي كده
مليكه بحده:- لو مروان عرف انا هسبلكم البيت وامشي ومش هقعد فيه تاني
ناديه خوفا عليها وع احفادها:- لا خلاص مش هنقولو
مليكه :- تمم ماشي
سيف :- مليكه عاوزاك لوحدينا
سالم وناديه:-طب عن اذنكم احنا هقوم
سيف:- مليكه بتفكري ف اي
مليكه:- اللي ف بطني ده بتاعي انا وبسسس
سيف بغباء :-بتاعك ازاي معلش
مليكه ببتسامه :-كل حاجه في وقتها احلي
سيف:- ماشي هقوم انا وهبعتلك الغدا علشان انتي متغدتيش والدكتوره قالت انك محتاجه غذا
عند مروان وهوه في البار و يرن عليه مراقب مليكه
مروان:في اخبار جديده
المراقب :ايوة في دكتوره خارجه من القصر
مروان بعصبيه :مين اللي تعبان انطق
المراقب بتوتر :معرفش يا باشا
مروان بعصبيه :غبي غبي ساعه وتعرفني اي حصل فااااهم
المراقب :مفهوم يا باشا
في الصباح
فاقت مليكه ع المنبه لبست هدوما وجهزت ونزلت
مليكه ببتسامه: سلام عليكم عاملين اي
ناديه وسالم ب استغراب:-وعليكم السلام احنا بخير الحمدلله
مليكه موجهه كلامها ل سيف الذي ياكل بشراهه وجوع:سيف عاوزاك في موضوع ضروري
سيف وهوه ياكل:طب اسبقيني علي العربيه ونتكلم واحنا وماشيين
مليكه اوكي ماشي
خلص سيف اكل ومشي وركب العربيه بجانب مليكه
سيف ببتسامه ود:كنتي عاوزاني في اي
مليكه كنت عازه اتجوزك
فرمل سيف العربيه بسرعه :نعممم انتي اتجنيتي
مليكه بضحك يبني افهم انا اقصد اني اتجوزك جواز مظهري
سيف افهم اي وازاي ده
مليكه بص هقولك ................
سيف يابت الجنيه كل ده يطلع منك انتي ياكابتن
مليكه ببتاسمه غرورو علشان تعرف اني مش قليله ف البلد 😌
سيف تبا لتواضعك أيتها المليكه
وصلت مليكه المدرسه ونزلت
عند جودي :شافت مليكه جريت عليها وحضنتها عامله اي
مليكه الحمدلله كويسه انتي اي اخبارك
جودي انا بخير يروحي
المهم يلا معانا حصه مهمه
ذهب سيف الي بيت ناديه وسالم
سيف بصوا انا بدون لف او دوران انا عاوز اتجوز مليكه
سالم وقف من صدمته اييي
#صغيرة_علي_قسوتي
#بقلمي_سماا_أحمد
البارت 15
اولا اناحابه. اشكركم ع تفاعلكم الجميل
ثانيا انامعايا دراستي بس لما ببقي فاضيه بنزل بارت ف اعذروني وهحاول اطول البارت شويه
يلا. صلو ع النبي محمد بسم الله نبدا.. 🧡
______________________________
سيف انا عاوز اتجوز مليكه
سالم انت بتقول اييييي
سيف بصو هغهمكم مليكه دي انا اللي مربيها ومخلي بالي منها ومرات اخويا يعني مستحيل ابص ليها
سالم بحيره امال هتتجوزها ازاي
سيف بصوا هقولكم واخذ يقص لهما ماسيفعلون............
سيف فهموتني
ناديه بسعاده يارب يبني بجد ده يحصل ويرجعلهااا
رن سيف علي مروان
سيف اهلا يا. مروان عامل اي كنت هبعتلك شويه ورق تمضي
مروان ورق اي ده اللي يخليك متسالش علي صحبك او حتي تطمن عليه
سيف مش مهم المهم الورق ده
مروان ايوة ورق اي ده
سيف بخبث ورق طلاقك من مليكه
مروان بعصبيه وزعيق نعممممممممم ومين اللي قال اني هطلق اصلااا
سيف اصلي محدش هياخد بالو منها غيري
مروان قسم بالله لو ما اتلميت يا سيف لاكون دافنك
وأغلق لهاتف بدون سماع اي جديد منه
سيف بشرو لسه بيحبها وانا هخليكم ترجعوا لبعض
عند مروان يمر ذهابا وايابا بعصبيه دي امانتي ليك تبص لمرات اخوك بس وربنا لاوريك
مرت الايام والشهور وبقيت مليكه في شهرها السابع
مروان طلق نجوي بسبب انه اكتشف خيانتها له تدهور حاله وتدمر نفسيا وكل يوم يشتاق الي حبيبته ومعشوقته(مليكه) لكن فوق كل هذا لايعلم الي الان انها حامل
في القصر
مليكه رنا حببتي اسمعي الكلام وكلي علشان تبقي قويه
رنا بس انا اكلت
مليكه بطيبه وحنيه كلي تاني ولا عاوزاني ازعل منك يا رنون
رنا ببتسامه لا يا ماما هاكل اهووو
مليكه وهي بتبوسها من خدها شطوره يا حبيبت ماما
ذهبت مليكه لكي تاخد فيتاميناتها لان حقا جسمها ضعيفا ولانها حامل في تواما ف حملها صعبا عليهاا
ذهبت لكي تذاكر دروسها بسبب اقتراب موعد امتحانتها احست بألما رهيبا أسفل معدتها
ف اخذت تنادي وتصرخ فسمعت صوت ندأها ناديه
ناديه يلهوووي مالك يابنتي فيكي ف ذهبت مسرعه الي الأعلي اتصدمت عندما رأتها في هذه الحاله ف نادت ع فرحه
فرحه نعم يا حجه
ناديه رني علي سيف بسرعه قوليلو مليكه بتولد
نزلت فرح علشان ترن عليه وهي بتتصل دخل سيف وهو يدندن بعض الاغاني
فرحه استاذ سيف الحق مليكه فوق بسرعه بتولد
جري سيف ع فوق واشتال مليكه ونزل بيها بسرعه ع تحت
ناديه وهي نازله ل فرحه رني علي سالم وقوليلو يحصلناا
فرحه اوامرك ياست الحجه
ركب سيف ومليكه وناديه ف الخلف وذهب مسرعا الي المشفي
سيف عاوز دكتور بسرعه حالة ولاده
اتي إليهي دكتورا وممرضين واخذوها ودخلوا بها الي غرفة العمليات
سيف هي لسه بدري ع معاد ولادتها
ناديه ايوة يبني ما هوه ده اللي مخوفني والله
سيف بقلق خير ان شاء الله خير
بعد تلت ساعات متواصلين اتي سالم
سالم بخوف اي حصلها هي لسه معاد ولادتها
ناديه بخوف والله ما اعرف
سالم هما لسه مطمنكومش
سيف لا لسه
في ذلك الاثناء خرج الطبيب
سيف وناديه وسالم اي أخبارها يا دكتور طمننا
الدكتور الحمدلله كويسه بس هي ضعيفه شويه ف هتفضل تحت الرعايه تلات ايام والأطفال ف الحضانه تقدروا تشوفووهم كمان شويه
سالم ببتسامه الحمدلله انك طمنتنا
ف أنجبت مليكه بنتين يحملونا صفات مروان كثيراا
#صغيره_علي_قسوتي
#البارت_16
#سماا_احمد
آسفه ع تأخيري بس والله بيبقي غصب عني معايا دراستي ف مش ببقي فاضيه افكر واكتب
اللهم صلي ع سيدنااا محمد 🧡🧡
يلا نبدأ
__________________________________________________
بعدما أنجبت مليكه بنتين واسمتهما (ندي ونادين) بعدها تم نقل مليكه غرفه عاديه
سالم :- الف سلامه عليكي يا مليكه
مليكه بتعب :-- الله يسلمك يا عمووو
ناديه بقليل من القلق :-حاسه ب ايه
مليكه بتعب :-- شويه تعب في الجرح
سيف :-- الف سلامه عليك يا ملوكه يلا كده قومي بالسلامه علشان بناتك
مليكه:- هما فيين
سيف:-ف الحضانه علشان اتولدو قبل معادهم
اؤمأت له بهزر راسها وغمضت عيونها ونامت بسبب جرحها
خلص سيف إجراءات المستشفي ودفع تكاليفها ف هذا الوقت رن مروان
مروان:- سيييييف اي حصل ل مليكه
سيف ب استفزاز:-وانت مالك
مروان:-حسابك معايا لما انزل وهحاسبك ع انك قايل للحراس اللي في مصر ميدونيش اي معلومات عن مليكه هنزل اخر الاسبوع وشوف هيحصل اي
وقفل في وجهه المكالمه دون أن يرد عليه
سيف ب ضحكه :- لازم تعرف قيمتها وتعترف بحبك ليها
وصلت مليكه وسالم وناديه وسيف البيت
مليكه وهي تستند. ع سيف:- وديني اوضتي عاوزه ارتاح
فعل لها ما قالته
قبل قدوم مروان بيوم خرجوا بناتو بصحه جيده
سيف ى مليكه:- مليكه بصي عاوزه اقولك حاجه بس يارب تفهمي
مليكه :- ماشي فهمني
سيف:- بصي مروان جاي بكره علشان انا مانع الحراس انهم يقولو ليه ع اي خبر عنك
مليكه بخبث :-خليه يجي
سيف :-مليكه بصراحه انتي بتحبيه
مليكه بحزن:- اه بحبه عرفت قيمتو لما مشي وسبني بس هوه غلط ف حقي كتير
سيف ب اطمئنان :- حاسس بيكي والله اهدي وكل حاجه ان شاءلله هتتحل
ف المساء في الصالون كان يوجدسالم وع رجلها نادين وسيف ومليكه وهي تعطي الببرونه ى ندي
سيف ل سالم:- عمي مروان هينزل بكره
ناديه بفرحه:- يا حبيبي يا بني وحشني
سالم وهوه ينظر الي مليكه :- وانتي اي رأيك يا مليكه يا بنتي
مليكه:- رأيي انه براحته هوه جاي بيته وملوش دعوة بيا
سالم:-حاولي تتقبلي وجوده يا مليكه ده جوزك مهما كان
مليكه:-مفيش واحد محترم يغتصب مراته
ناديه :-بس انتي غلطي يا بنتي برضو
مليكه بحزن:- غلط بس مش يعمل معايا كده
ناديه:-سمحيه يا بنتي وعيشوا حياتكم انتم معاكم بنات
مليكه:- هحاول يا ماما هحاول
خلصوا قعدتهم من هزار ولعب مع الأطفال وذهب كل واحد منهم الي غرفته
ف الصباااح
ركب مروان طياره ف الساعه السادسه وصل مصر.بعد ساعتين سفر
مروان ف نفسه:-وحشتيني اوووي يا مليكه
ونزل وركب عربيته المتخصصة وصل تحت القصر بتاعه ودخل ب وقاره وهيبته
في الداخل
كان يوجد سالم وناديه في الصالون
دخل مروان من باب القصر الكبيرررر
مروان:- فينكم يااللي هنااا
سالم وناديه:-*********
#صغيرة_علي_قسوتي
#بقلمي_سماا_أحمد
#البارت_17
انا بجد مدايقه اووووي من الناس اللي بتنقل روايتي وتشيل اسمي منها مش مسامحه اي حد يعمل كده والله
صلوا ع سيدنا محمد بسم الله نبدأ....... 🧡 🧡
__________________________________________________________________________________
مروان فينكم باللي هنا
ناديه وسالم بسعاده مروان
جري عليهم مروان وحضنهم وباس ايدهم وحشتني اوووي ي حاج انت وست الكل امي
سالم وانت والله وحشتنا هونا عليك كل ده تسيبنا 9 شهور وانت بعيد عنننا
مروان خلاص ي حاج انا معاكم اهووو ومش هسيبكم تاني
ناديه تعال يا حبيبي اقعد جوو وريح نفسك
دخلوا كلهم غرفه الصالون وفي أثناء حديثهم كانت مليكه تنزل وهي محتضنه ب ندي وتلاعبها ونادين مع الخادمه (هي عارفه انه مروان هيجي بس مكنتش تعرف انه هيجي بدري اوووي كده )
مليكه وهي تلاعب ندي :- مين حبيبة ماما
رفعت رأسها ع من في الصالون وجدت ما لا تتوقعه
مليكه بصدمه:- مروان
مروان بفرحه وعشق وحب واشتياق وصدمه ومهلا من هذه الطفله
مروان وهوه يقترب منها وع وجههه علامات الصدمه:- مين دي ي مليكه
مليكه ب صرامه وانت مالك مين دي هوه انا امري يهمك ف حاجه
مروان بحده مليكه اتكلمي عدل ومتنسيش نفسك بقولك مين
مليكه بسخريه صح منساش نفسي ما انا واحده ابوها باعها ازاي انسي نفسي
مروان انا مقصدش كده
مليكه ولا يهم قصدك عندي ف حاجه
مروان بزعيق ما حد يفهمنيييي دول بناااات مينن
سيف من ورائه:-دول بناتك يا مروان
مروان بصدمه بناتي ازاي
مليكه بعصبيه بناتك ازاي اي نسيت ولا اي قت**لك ليا بالحيا فاكر ولا لا فاكر عملت اي وسبتني بنز*ف ومشيت ولا كأنك عملت اي حاجه طلبت منك ترحمني ومرحمتنيش
مروان بزعل ع حالها ولكنه يكابر انتي غلطي لما تبقي متجوز اني وتخونيني
مليكه ب انهيار ايوة غلط واللي حصل مني غلط بس العقاب كان صعب لكن انا بتكلم مع مين مع واحد عديم المشاعر
مروان وهوه يقرب منها مليكه انا بحبك والله هنبدأ صفحه جديده مع بعض انا غلط وانتي غلطي هنسامح بعض علشان بناتنا
مليكه وهي تمسح دموعها وانا مش هسامح حد ودول بناتي انا وبسس وبعد اذنك يا عمو وبعد اذنك ي ماما ناديه انا همشي مع سيف مش هينفع افضل معاه تحت سقف واحد
مروان في نفسه ماذا هل تريد أن تتركه بعدما رجع ووجد انها تملك أطفال منه وانه قد اشتاق إليها كثيرا :- ومين ده اللي هيخليكي تمشي
مليكه مخدتش رأيك انا والله
مروان بزعيق التزمي حدودك انا لغايت دلوقتي كويس معاكي وخروج من القصر ده ممنوع
سيف مروان استني شويه وسيبها كام يوم ترتاح عندي وبعدين تبقي تتكلم معاها تاني
مروان بحده مراتي مش هتطلع من هنا وده اخر كلام وانت حسابك معايا تقيل اووووي
ناديه استهدي بالله يا مليكه متحرمناش من بنات ابني وبعدين رنا متعوده عليكي وكلنا متعودين عليكي وعاوزينك تفضلي معانا
سالم كلامها صح ولو ع مروان لو زعلك ف حاجه انا اللي هقفلو
مليكه بحيره بس..
سالم مبسش خلاص صلي ع لنبي كده واهدي
مليكه حاضر يا عمو (سماا أحمد)
كل هذا ومروان عيونه ع ندي ونادين
قرب منهم مروان واخذ ندي من مليكه
مروان مشاء الله قموره زي مامتك
مليكه خجلت من طريقته وناديه وسالم بصوا لبعض وضحكوا
مروان هما اسمهم اي
مليكه ندي ونادين
مروان اساميهم حلوة
سيف لكي يغيظه زي مامتهم برضو 😉
مروان بحده كل ده هيطلع عليك بس اصبر عليااا
طلعت مليكه الي غرفتها وهي في حضنها نادين وورائها مروان وهوه يحمل ندي
للكاتبه. سما احمد
دخلوا الغرفه في الداخل
اخذت مليكه ندي من مروان ونيمتها في سريرها وهي في غرفتهما اجاتها فكره شيطانيه
جابت شورت جينز عليه تيشرت بنص ضيق جدا من فوق دخلت الحمام اخدت شاور ولبست ورشت من برفانها المميز وكان شكلها حقا مثير في الخارج عند مروان كام يحاول أن يجمع كلام لبدايه صفحة جديده معها وفي هذا الاثناء رأيها وهي خارجه من الحمام
مروان في نفسه يخرب بيتك ناويه تعملي فيا اي تاني يارب يارب مضعفش
مليكه وهي تمشي بدلع وهي تجفف شعرها
مروان احم احم مليكه احنا لازم نتكلم
مليكه وهي تقترب منه اممم اتكلم سمعاك
استووووووووووب
بقلم Šmaa_Ahmed
بحبكممممم 🧡 🧡 تابعووووني
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق