القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق متملك بقلم الكاتبه دنيا ثروت حصريه وجديده وكامله جميع الفصول على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية عشق متملك بقلم الكاتبه دنيا ثروت حصريه وجديده وكامله جميع الفصول على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية عشق متملك بقلم الكاتبه دنيا ثروت حصريه وجديده وكامله جميع الفصول على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


متلفيش الطرحة كدا

وانا الفها ازاي وبعدين وانت مالك

محمود : مالي ونص متنسيش انك مراتي ياهانم

مليكة : افتح الباب يامحمود عايزة امشي

يمسكها من دراعها بقوه : لا مش فاتحه ومش هفتحه غير لما تعدلي ام الطرحه

مليكه بتشد ايديه بعصبيه : انت عايز الجامعه كلها تيجي تشوفنا ولا عايز اي عايز يعرفو ان دكتور كبير في مقامه متجوز حته طالبه

محمود قرب على شفتاها وهو بيمر أصبعه بتحكم : انا قولت اللي عندي يامليكه مش هتطلعي من هنا غير لما تلفي الطرحه كويس

مليكه بالفعل لفت الطرحه زي ماقال وهي بتبصله بعناد : افتح الباب يلا

محمود قرب عليها اكتر وهي بترجع لورا

مليكه : محمود!!

محمود بيقرب اكتر ويبو'سها بقوه بعد دقايق بيبعد عنها  بهدوء : انتي ليا ومش هتكوني غير ليا وزياد مشوفهوش جنبك تاني

فتح الباب ببرود : اطلعي برا ياهانم

مليكة خافت منه ومن نظرته جريت علي المعمل

شهد صاحبتها بقلق : مليكه انتي كويسه

مليكه : كويسه ايوة

ذياد : مليكة انتي كويسه

مليكه بصتله بخوف من فكره ان محمود اللي هيعمله فيها بعدين اتكلمت بتوتر : اه شكرا لحضرتك

بصت لشهد بإطمئنان:دكتوره نيفين اللي هتدينا ونمشي صح

شهد : اه ياحبيبتي بس انتي طمنيني انتي كويسه

بيدخل من الباب بعصبيه : اي الرغي ده كله

مليكه بتلف راسها بخوف شديد وتوتر: محمود!!!

شهد : بت عيب ده دكتور محمود

محمود : انا قولت اي الرغي ده يعني ممنوع الرغي يامليكه هانم

مليكه بتوتر بتبلع ريقها: حاضر

محمود : هنبدأ نشرح السكشن بتاعنا وعايز الكل انهارده يشتغل عملي عشان مش عايز أسقط حد

بعد نص ساعه

ذياد : مليكه اي رايك اشتغل معاكي ولسه هيقرب عليها

محمود قرب عليه مسك ايديه لدرجه الكسر : ومين قالك انها وافقت وفجأه رماه على الأرض في وسط المعمل ووووووو


#عشق_متملك

محمود كفايه يحد كدا

محمود : متخليش اتعصب عليكي انا قولت الزفت ده ميقفش جنبك يبقي خلاص

مليكه : ده زميلي في الكليه

محمود ضر'بتها بالقلم : زميلك وانا جوزك ياهانم

مليكه بتبص في عينه بدموع شديده : انت جوزي في السر فاهم يعني اي جوزي محدش يعرفه يبقي خلاص اعمل اللي انا عايزاه

محمود يمسكها  من رقبتها شديد : تعملي اللي عايزاه في بيت اهلك لكن طالما على زمتي يبقي اللي انا عايزه

مليكه بعياط هستيري: طلقني انت مجنون طلقنييي

محمود بيبعد عنها وهو بيرجع لورا ومش مستوعب اللي عملة قرب عليها وهو بيمسك وشها بدموع :انا اسف والله العظيم اسف متزعليش مني

مليكه شدت ايديه بسرعة وبصتله نظره عتاب حاده ومشيت

مر يوم يومين اسبوع

محمود بيدخل السكشن مش بيلاقها بيتصل بيها مغلق

بيروح الشقه اللي بيتقابلو فيها مبيلاقيهاش بيبدأ يكسر كل حاجه حواليه بعصبيه : ملييييييكهههههه

انا لازم اعمل حاجه لازم أروحلها

اليوم التالي وتحديدا في بيت مليكه

مليكه بتجري علي الحمام وهي بتستفرغ بتبص في المرايه بصدمه وهي بتقول في سرها : مستحيل مستحيل!!!

بتدخل اوضتها وتقعد علي السرير منكمشه من العياط

نسرين امها بتدخل عليها : يابنتي حرام عليكي بقالك اسبوع مروحتيش الكليه ولا حتي خرجتي من اوضتك

مليكه بتعب: معلشي ياماما سيبيني ارتاح شويه

بيجي المساء الباب بيخبط بشده

مليكه بتقوم من السرير بتلاقي مامتها نايمه في الصاله

بتفتح الباب بتعب :مين بيخبط

بتتصدم لما بتشوفه: انت بتعمل اي هنا

محمود  بيمسك وشها بخوف : وشك اصفر لي في اي مالك

مليكه بزعيق لدرجه امها صحيت : ابعد عنيييي

نسرين بخوف : بنتي في اي يامليكه

مليكه وهي بتبص عليه بدوخه شديده بتقع على الأرض

محمود :  مليكه مليكههههه

مستحملش واخدها للعربيه وهو بيبص لامها: اركبي بعد اذنك

بعد مرور ساعتين في المستشفى

محمود بيجري على الدكتور : هي كويسه بالله عليك

الدكتور : البنت لسه صغيره مستحيل تكون متجوزة

محمود اخده علي جنب عشان امها متسمعش: لي مالها

الدكتوره : حامل...!!!


#عشق_متملك

كنت عارفه ان زفت حامل

محمود : متقوليش زفت ده ابني لو ناسيه

مليكه بدموع مكتوبه : ابنك ده انا هخلصه منك بكرة وبكره تجيب المأذون وتطلقني يامحمود

محمود بيقرب عليها بتهديد شديد : انتي اللي بتخرفيه ده تبليه وتشربي مايته ياهانم

مليكه : انا بقولك طلقنييي

نسرين بتدخل الاوضة برفع حاجب : بتعمل اي حضرتك

محمود بيرجع ورا خطوه بإبتسامه هاديه : نسيت اعرف حضرتك عليا بيمد ايده ليها =انا دكتور محمود اكون معيد في كليه مليكه

نسرين : اتشرفت بحضرتك شكرا تعبنا حضرتك انهارده ولو حضرتك عايز تمشي اتفضل

محمود : لا

نسرين بتعجب: قصدك اي

محمود : احم قصدي يعني ان مينفعش اسيبكو في فتره زي دي 

بالذات ان باين مليكه مش كويسه 

مليكة : لا انا كويسه ممكن حضرتك تمشي 

نسرين : عيب يابنت 

محمود :طيب استأذنكو انا 

.... اليوم التالي 

مليكه كانت بتفطر وشها أصفر

نسرين :ياحبيبتي مينفعش تروحي الكليه وحالتك كدا 

مليكة  بتعب وصوت مبحوح: معلشي ياماما عندي امتحان لازم اروح 

نسرين : طيب خلي بالك من نفسك 

بعد 3 ساعات في الكليه وتحديدا في مكتب محمود 

مليكه بتقرب على المكتب وهي بتحط ايديها الاتنين بعصبيه : طلقني خلينا نخلصص

محمود وهو بيقلب في الورق ببرود : مش هطلقك والاحسن انك تقعدي وتهدي عشان اللي في بطنك 

مليكة : وربي بحبايه واحده اكون خلصت عليه 

محمود :اعمليها ياروحي واخلي الكليه كلها تعرف انك متجوزة مني 

مليكه : انت عايز مني اي هاا عايز ايي بعد 9 شهور كل الناس هتعرف ان حامل ولا اقولك بعد اول شهرين ساعتها ارد أقول مين ابوه هااا رد عليا رددد

محمود بيسيب الورق ويقرب عليها وهو بيمسك دراعها بشده : ومين قال انك بعد شهرين هتبقي هنا 

مليكه برعب من نظرته : قصدك اي 

محمود : قصدي ان انا وانتي هنسافر وهنبني بيت جديد وحياه جديده تماما 

مليكة بتبعد عنه وبتضر*به بالقلم : انا مستحيل ابني بيت مع واحد متوحش زيك 

محمود بيمسكها من بقها جامد : انا ساكتلك من بدري بس مش معني كدا ان هسكت دايما 

مليكه : اقتل'ني ريحني من الدنيا دي كفايه بقا كفااايه 

محمود بيبعد عنها بهدوء وهو بيعدل طرحتها : متزعليش مني انا اسف انا اسف 

مليكه بعياط هستيري : ابوس ايديك كفايه طلقني 

محمود بيجذبها من خصرها وهو بيبص في عيونها : يهون عليكي عشقنا وحبنا 

مليكه : يهون يامحمود بيه يهوون

محمود : ماهو طبعا لما شوفتي اللي من سنك قولتي ازاي اتجوز واحد 35 سنه ازاي 

مليكه ضر"بته بالقلم : أخرس يازبا'له

محمود كان لسه هيتكلم

مليكه قربت عليه لدرجة انفاسهم متقاربه :انا معشقتش غيرك بس وحيات اللي في بطني مكرهتش غيرك

ولسه هتمشي محمود وقفها بصوت عالي =مليكه اعتبري نفسك مطلقه!!!! 

 

#عشق_متملك

يعني اي اعتبر نفسي انت حالا ترمي عليا يمين الطلاق

محمود ببرود : اعتبري نفسك يعني انسي اني كنت في حياتك

مليكه : وهستفاد بأي لما انسي وانا لسه علي زمتك

محمود :  ده اللي عندي انا عمري ماهكلمك في حياتي ولا اخلي مجال ان نتقرب وكل حاجه هتنتهي لكن طلاق انسي

مليكه بتقرب عليه بدموع مكتومه : انت كدا بتحبسني في حياتك وتحكماتك فوق يامحمود

دخلت عليهم دكتور نيڤين : محمود مقولتش لي انك جيت من بدري

محمود ببرود وهو متجاهل مليكه : كان في شغل ومليكه جت تسأل علي الامتحان

نيڤين: اممم ياعم تبقي اتصل عليا طيب علي الاقل كنت جبتلك قهوة معايا

محمود بضحكه خفيفه : مره تانيه ياروحي

مليكه بصت عليه بإستحقار واستنكار ومشيت وسابتهم

دخلت السكشن وهي تعبانه قعدت في الاخر وهي مش شايفه قدامها كان وشها أصفر شديد

ذياد قرب عليها بخوف : مليكة انتي كويسه؟

مليكه : اه اه

ذياد : مليكه انتي وشك اصفر طب تعالي نروح للدكتور اللي في جامعه

مليكه : متقلقش ياذياد هو تعب هيروح لحاله

دخل عليهم محمود فضل ثواني بيبص عليهم بعدين بدا بالشرح بكل برود مليكه كانت مستغربه انه معملش اي رده فعل

محمود : يلا ياشباب كله يقعد في مكانه في امتحان

شهد : بس يادكتور حضرتك مقولتلناش

محمود : وانا لازم اقولكو يعني يلا اتفضلي حضرتك عشان تمتحني

وزع الورق وهو مش مهتم بيها تماما

بعد 10 دقايق كانت بتمتحن فجأه حست انها عايزه تستفرغ حطت ايدها علي بوقها وجريت علي الحمام

محمود كان لسه هينطق اسمها سكت لثواني وهو بيقبض علي ايديه بعصبيه وخوف عليها شديد

بعد ربع ساعة دخلت السكشن

محمود اول ماشافها : يلا كله يديني الورق

مليكة بتعب : بس انا لسه مخلصتش امتحاني

محمود : الوقت خلص كان ممكن تيجي بدري يلا الورق كله يجي دلوقتي

فضلت انها تبصله بعتاب وتخرج دخلت الحمام كان في بنتين  في الحمام بصولها من فوق لتحت استغربت ودخلت الحمام

ياسمين بصوت واطي : بقولك اي ياعبير اي رايك نقفل عليها ونخلص

عبير : ياخرابي هتكوني عملتي جميل اوي

يلا بينا وبالفعل خرجو وقفلو الباب بالمفتاح وحطو ورقه مغلق للصيانه 

خرجت مليكه تغسل وشها بهدوء جايه تفتح الباب مقفول تماما صرخت اكتر من مره مفيش فايده بصت علي الساعه أدركت انه كله مشي ومفيش حتي محاضره في الكليه كله مشي

قعدت على الأرض بعياط : افتحو الباب عشان خاطري افتحو عشان خاطري 

بصت للسما  بعناد شديد ودموع =لو اخر واحد في الدنيا مستحيل اكلمه 

بعد مرور ساعتين كانت بتتنفس بصعوبه رنت عليه وهي بتحاول تنطق : حمام.. الحمام.... 

محمود : مليكة مليكه انتي كويسه ردي عليا مليييكههه 

مفيش رد... محمود وهو بيمسك دماغه بعصبيه  يعني اي هي فييين 

فضل يتصل بيها مرارا وتكرارا لكن لا رد 

طلع برا المكتب سأل العاملة : كل الطلاب خرجو ياأم إسلام!؟ 

إسلام : اه يادكتور مشيو من بدري 

دكتوره نيڤين خرجت بعصبيه : ازاي رئيس الجامعة مصلحش الحمام في الدور الأول هو عشان اروح الحمام لازم اطلع التالت وكمان مفيش اسانسير 

محمود تفكير بصدمه :الحمام!! 

بيجري ينزل لتحت بيشوف العلامه انه مغلق للصيانه 

محمود حاول يكسره وهو بيصرخ بغضب : مليكه مليكهههه

شافها وهي مرميه على الأرض هجم عليها حضنها وقفل باب الحمام عليهم بيمسك وشها بخوف ورعب : مليكه انتي كويسه مليكه حبيبتي قومي مليكه بيرش عليها مايه عشان تفوق 

مليكه بعد ثواني فاقت اول ماشافته دفنت راسها في عنقه بحب شديد : مت. متسبنيش تاني يامحمود

محمود بيطلعها من حضنه بهدوء وهو ماسك وشها بين ايديه : انا امو*ت ومسبكيش لحظة 

مليكه : بس انت مريض يامحمود انت مريض....!!!!!

ممدلعاكو خدو بالكو 😘♥️


#عشق_متملك

انا مريض بيكي يامليكه مريض بيكي

مليكة رجعت لورا اكتر وخوفها بيزيد : بس كفايه حرام انت كدا بتأ*ذيني انا اللي غلطانه انا اللي استاهل ضر*ب الجزم ان وافقت اتجوزك

محمود قرب عليها بيمسك وشها بين ايديه بعشق : انتي وافقتي عشان بتحبيني وانا وافقت عشان انا بحبك احنا ملناش غير بعض

مليكه بشحطفه : انت عندك نيڤين وغيرها وانا عندي ذياد وغيره

محمود مستحملش انها تتكلم عن راجل غيره قرب على شفتاها واخدها في بحور عشقه كأنه بيقولها قد اي هي وحشته بعد ثواني بعد عنها وشفتاها وارمه واتعورت

مليكه  بخوف من نظراته : انت لي عملت كدا

محمود : عشان تبقي تعرفي تقولي اسم راجل تاني

مليكة جواها : انا لازم اخرج من هنا لازم

محمود : يلا قومي اغسلي وشك عشان نمشي

مليكه بتوتر: نمشي نروح فين انا عايزة ارجع لب

حطي صباعه على بوقها بتحكم: انتي هتعملي اللي بقول عليه بالحرف الواحد يامليكه

مليكه بتقوم وتغسل وشها

محمود بيتصل علي نيڤين: معلشي يانيڤين انا مشيت تبقي امشي ومتستنتيش مش هرجع تاني

مليكه بتبصله من المرايه بقرف

محمود بعد ماقفل الفون : مالك بتبصى كدا لي

مليكة : عشان انت بوشين

محمود بضحكه خبيثه : بس الوشين بيعشقوكي

مليكة : وانا ولا عايزاك ولا عايزه عشقك

محمود بيقرب عليها من ضهرها وهو بيحاوط خصرها ويجذبها ليه: عمرك ماتفتكري ان هبعد عنك لمجرد كام كلمه بتقوليها

مليكه بتبلع ريقها وتتكلم وهي بتترعش: خرجني من هنا

محمود لفيها ليه بحركه سريعه ولف الطرحه عليها بإحكام : الطرحه دي تتلف كدا

مليكه بصتله بلامبالاه

محمود مسك ايديها بتملك: اكيد يكونو مشيو دلوقتي  يلا

بعد ساعتين كانو في الشقه

محمود : خدي عملتلك اكل عشان تاكلي

مليكة : مش عايزة ماما زمانها قلقانه عليا

محمود : لا مش قلقانه

مليكة بإستغراب : قصدك اي

محمود : انا اتصلت بيها وقولتلها انك هتروحي رحله والتلفون مفهوش شبكه ومتستغربيش اعملي حسابك كل أسبوع هتطلعي بحجه مختلفه انا مش هقدر اقعد من غيرك غير يومين بالعافيه

مليكة : يحد امتي

محمود : يحد ماترضي نسافر ونربي ابننا هناك

مليكة : وانا قولتلك مش عايزة ومش عايزة الطفل ده

محمود قرب عليها وهو بيفك الطرحه بيزيح شعرها لورا بنظرات كلها خبث : الطفل ده هو ثمره حبنا

مليكة بدأت انفاسها تقل : محمود ابعد

محمود بيقرب اكتر وهو بيحسس على رقبتها : ولو مبعدش

مليكه : ابعد كفايه يحد كدا

محمود مكنش سامعها ومركز علي شفتاها اللي تتحرك بعد ثواني تاه في قبلته الساحره

مليكه كانت بتقاومه في الاول بدأت دموعها تنزل وهي بتحاوط رقبته واستجابت محمود كان مبسوط لاستجابتها كمل في اللي بيعمله وبدأ يتجرا أكثر وفعلو ماحلا الله لهم....

اليوم التالي

محمود بيفتح عنيه بصدمه...... ووووووو


#عشق_متملك

سمع صوتها في الحمام فضل يخبط بشده =افتحي يامليكه افتحي

مليكة فتحت وعيونها شبه متهالكه :  نعم

محمود مسكها من ايدها وسندها للسرير : في اي انتي كويسه؟

مليكة بتمسك بطنها بخوف : مش عارفه بس مش قادره بستفرغ كتير اوي انا تعبانة

محمود بيمسك وشها من ايده : طيب اهدي انا هجبلك اكل ماشي. مليكة : مش عايزة لا

محمود : لا لازم تاكلي ومفيش نزول انهارده

مليكه : طب والجامعة

محمود : تو*لع الجامعه مش اهم منك ومن ابني

مليكه  بعيون فارغه : لي يامحمود

محمود : لي اي

مليكة : لي كل ده ولي الجواز في السر لي يامحمود كل ده بجد

محمود : مينفعش يعرفو هيطردوني وهيطردوكي والمنحه محدش هيوافق عليها

مليكة : يبقي طلقني إنساني وانا هنساك

محمود : انتي بتطلبي حاجه مستحيلة يامليكه

مليكه: لا مش مستحيله انت عندك فرصه تتجوز تاني وتعيش حياتك

محمود: لا معنديش انا اسمي مش هيتكتب جنب حد غيرك يامليكه

مليكة بتمسك ايديه بدموع : خايفه يكون فات الأوان ساعتها يامحمود

محمود بيمسح دموعها: يلا بقا فكي مش عايز اشوف اي دموع يلا البسي كويس وهعمل الاكل بسرعه واجي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نسرين : يعني اي مفيش رحلة يادكتوره

نيڤين في التلفون : الجامعه مطلعتش اي رحلات بس انا اتصلت عشان اطمن على مليكه اخر مره مكنتش كويسه

نسرين بخوف شديد : انتي اي اللي بتقوليه في دكتور من الجامعه قالي انها في رحله بنتي راحت فين راحت فييين

نيڤين : طيب اهدي حضرتك وحاولي اتصلي بيها

نسرين :اتصل اي التلفون مقفول وهو قالي مش هتبقي في شبكه

نيڤين : طيب اهدي حضرتك اقفلي معايا وهشوف حل للموضوع ده

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

كانت قاعده في الصاله بتاكل وهو بياخد شاور جرس الباب رن اكتر من مره

مليكه كانت متردده تفتح بس لما بدا خبط شديد فتحت كانت امراه لا تتعدى ال30

مليكة بهدوء : اتفضلي

شاهي بتزقها بأيدها: ماهو طبعا هتفضل مش ده بيت جوزي

مليكه بأستغراب : جوزك ازاى

محمود بيخرج بالروب بصدمه : شاهي بتعملي اي هنا

شاهي : مش معقول ياحبيبي تجيب بت زي دي تتسلي بيها كنت تجيب أكبر شوية!!!!!

( عشان تعرفو اني مدلعاااكو😘♥️♥️) 


#عشق_متملك

رد واحد مفيش غيره اللي بتقوله الست دي صح

شاهي : ست اي ياروح امك خدي بالك بتتكلمي مع مين انا مرات دكتور محمود البسيوني

محمود : شاهي امشي من هنا دلوقتي

شاهي : امشي اي البت دي هي اللي هتمشي دي ملهاش مكان هنا ولا هيبقي ليها

محمود بزعيق :وانا بقول انك تمشي يعني تمشي

مليكة مستحملة تقف اكتر من كدا زقتها بعيد بعصبيه : امشي كدا

ونزلت من الشقه جري

محمود بصوت عالي :مليكه مليكهههه متمشيششش

شاهي :مالك زعلان اوي كدا ماتجري وراها احسن

محمود رزع الباب رجعها على الحيطة وهو ماسكها من عنقها بعصبيه : قسما بالله انتي تحمدي ربنا ان ساكتلك علي كل ده لو بأيدي كنت خلصت عليكي

بعد عنها بعد ماحس انها ممكن تمو*ت في ايديه

شاهي بتكح وهي مرعوبه منه

محمود :والله لو خسرت مليكه لاكون مخلص عليكي

شاهي : انا مراتك يامحمود وام ابنك

محمود :بطلي بقا تقولي كلام تخاريف انا وانتي عارفين ان ده ابن اخويا

شاهي : واخوك ما*ت وانا مراتك لازم تتقبل

محمود :وانتي لازم تتقبلي اني ولا مره هتقبلك ولا هتقبل انك مراتي انا اتجوزتك بس عشان العيله متحلميش بحاجه تانيه

اليوم التالي وتحديدا في الجامعه

محمود دخل السكشن بيتفحص وجودها ولكن لا أثر ليها

شهد : دكتور امتي هنبدأ السكشن

محمود كان سرحان في مليكه وانها فين وبتعمل اي

آسراء:دكتور ممكن ترد علينا

محمود فاق من شروده : احم  احم هنبدأ اهو بس بتاكد ان كلكو موجودين

شهد : اه كلنا موجودين بس مليكه غايبه انهارده للأسف

محمود : امم لي كدا هي كويسه

شهد : اه اه كويسه  هي خطوبتها انهارده عشان كدا معرفتش تيجي للأسف

محمود : اي!!!!!


#عشق_متملك

محمود : حامل في ابني وبتتجوزي من غيري

مليكة : ابنك وما*ت وجوازي منك هيخلص وقريب اوي يامحمود

محمود بعصبيه شديدة : ما*ت ازاي انتي بتقولي اي

مليكه : ميشرفنيش يكون في بطني حته منك ومن قرفك اللي عملتو معايا في أول فرصه خرجت من بيتك قتل'ته 

محمود : لا لا انتي مستحيل اللي بتقوليه انتي اكيد كدابة اكيد بتقولي كدا عشان امشي

مليكه راحت للمكتب وجابت ورق رمتها في وشه بعصبيه : لو مبتعرفش تقرا اقراها ليك يامحمود بيه

محمود بدموع مكتوبه ونظره مش مفهومه : حتى لو ما*ت جوازنا مش هينتهي يامليكه

مليكه : لا هينتهي ولو مانتهاش وربي لاكون خالعاك

محمود : مليكه افهميني انا بحبك انهي كل القرف اللي برا ده انهي الخطوبه والكلام ده انتي عارفه اني بحبك وانتي بتعشقيني

مليكه بضحكه خفيفه : كان زمان حب ده كان زمان يامحمود دلوقتي بتقرب عليه بنظره تحدي =ربنا يكفيك شر اللي تكره بعد ماتحب

محمود بيجذبها من ايديه : لو حاولتي تبيني قسوه الدنيا فيكي مش هتبقي كدا

مليكة شدت ايديه وضر*بته بالقلم : إياك تلمسني تاني.. ياا يادكتور محمود

مليكة بصتله بعناد اكتر وفكت الطرحه وانسالت شعرها الحرير وخرجت من الاوضة

ذياد بنظره عشق وانبهار: حاسس ان شايف سندريلا مش واحده طبيعيه

مليكه بإبتسامه خفيفه  وهي عارفه انه محمود في ضهرها : تسلم ياحبيبي

محمود كان وراها مستحملش وكسر الكوبايه بين ايديه بعصبيه وغضب

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شاهي: أعمل اي يامرات عمي اتجوزها مطلعش بيتسلي بيها

ايمان : وانا قولتلك اي مش قولتلك انه شكله مع واحده تانيه وانتي عملتي فيها اللي مش همك حاجه يلا شوفي بقا وهو بيرميكي

شاهي بنظره شر :بس انا بحبه ومستحيل اسيبه

ايمان : بقولك اي يابت انا وانتي عارفين الطفل اللي جوا ده مش ابن ياسر اخو محمود

شاهي : وماله  شوفتيني كدبت عليكي

ايمان :ياختي وهو مش رايدك من البدايه عملتي كل ده لي

شاهي : وانتي مالك يامرات عمي ماتروحي تشوفي انتي عملتي كل ده لي

ايمان : طب اسكتي اسكتي عشان البيه جه

بيدخل عليهم جابر ابو محمود وهو بيتمايل : مالكو سكتو لي

ايمان : جاي منين بقا باجابر اوعي لتكون جاي من الكباريه

جابر قروب عليها وهو بيشد شعرها : لا ياروحي جاي من فرح ليكي شوق في حاجه

ايمان بزعييق: ابعد ياجااابر

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

محمود بصوت عالي : يلا يااستاذه مليكه انهي المهزله دي

ذياد : في اي يادكتور دي خطوبتنا

محمود ضر*به بالقلم : خطوبه مين ياض وكمل عليه ضر*به بالبوكس

اخدها من ايديها بعصبيه : امشي قداامي

مليكه مردش تمشي

شالها وهو خارج برا البيت وقعت من علي دراعه مسكت بطنها برعب وعياط : ابنيييي.!!!!!!!


#عشق_متملك

انتي اي اللي بتقوليه يابنتي

مليكه ربطت علي بطنها اكتر بعياط: الحقيني يامامااا ماتسبنيش

محمود بزعيق : انتي اي اللي قولتيه قبل شويه

مليكه بصريخ : ذيااااد الحقني ياذياااد

ذياد جري عليهم وبدأ يضر*ب في محمود محمود مكنش عنده طاقه يدافع علي نفسه او يبعده كان بس بيتردد بكلمه واحده =ابني ابني يامليكه

ذياد نزل في ضر*ب لدرجه مليكه جريت عليه تبعده: اهدي ياذياد هيمو*ت في ايديك

ذياد : اهدي اي انتي شوفتي هو عمل اي شوفتي شالك ازاي

مليكه : خلاص خلاص خلينا ندخل عملنا فضيحه علي الفاضي

ذياد مسك ايديها ونسرين دخلت معاهم

محمود كان مرمي علي الارض وفمه بينز*ف وهو بيشوف طيفهم: ابنى يامليكه ا. بني

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي

الدفعه كلها بدأت تبارك لمليكه وذياد

محمود دخل عليهم المحاضره

شهد بأستغراب : اي اللي دخل دكتور محمود ده بيدي سكاشن بس

اميره : اي ده اي اللي حصل لوشه بتعلي صوتها اكتر =انت كويس يادكتور

محمود وهو يبتسم : كويس يااميره وكمل نظراته لكل الدفعه ماعدا مليكه : طبعا كلكو مستغربين انا بعمل اي هنا بس انا حابب اقولكو ان مناقشتي كانت من كام يوم عشان كدا يحق ليا ان ادرسلكو محاضرات وطبعا بعد مناقشات كتيره انا رئيس قسمكو

مليكة : ازاي

محمود  مهتمش ليها : كله يطلع ورقه ويكتب اسمه ويجاوب علي السؤال ده

كتب على البورد ( اي اللي يخليك تعيش)

اميره بتعجب : دكتور حضرتك متأكد من السؤال

محمود : اكيد وعليه درجات يااميره.. يلا عشر دقايق وهلم الورق

كلهم استعجبو من السؤال ومليكه كانت مصدومه من بروده التام كأنه بيقتل*ها

بعد 10 دقايق

محمود بيتحط الورق على المكتب : مش حابب اقراهم دلوقتي بس حابب اجاوب علي السؤال سكت شويه وضحك بحب = اللي مخليني عايش ابني من شريكه حياتي شاهي وبيبص على الباب بعشق و وووووو......


#عشق_متملك

كل الطلاب بدأو يتكلمو ازاي دكتور يكشف حياته الشخصية في محاضره علميه

محمود بصوت عالي نسبيا : دكتوره شاهي مراتي والدكتور لباقي المواد ليكو

اميره : بس يادكتور في دكتور رامي ودكتور محمد بيدونا..

محمود : انا مليش دعوة انا قولت اللي هيتنفذ انا رئيس قسمكو يبقي اسمعو الكلام

مليكه مقدرتش تستحمل واستفرغت في الكيس اللي قدامها

محمود برفع حاجب : حضرتك كويسه يامليكه هانم

مليكه مسكت بطنها بخوف منه بلعت ريقها واتكلمت بهدوء : اه كويسه

شاهي : حاسه ان شوفتك قبل كدا صح

مليكه بتبرا بعينها برعب شديد : م.. مش عارفه ممكن

شاهي : لا لا انا متأكده ان شوفتك

شاهي سكتت ثواني بتبصلها : اه اه شكلك شبه واحده اعرفها معلشي ياروحي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بعد مرور ساعتين

ذياد : انا همشي عشان الحج جاي من السفر ماشي

مليكة : ماشي تبقي طمني

ذياد كان لسه هيقرب عليها حطت ايديها في وشه بتحذير: ذياد

ذيادة بتزمر :مليكة انتي مش واخده بالك ان من اول ماتخطبنا  ممسكتش ايديكي حتى

مليكة : انا مرتاحه كدا

ذياد : ماشي ياستي اهم حاجه راحتك يلا انا همشي

مليكه طبعا فوق السكشن مكناش لسه حد جه قعدت سندت دماغها علي المكتب بتعب وراحت في النوم  بعد نص ساعة كان كل الطلاب جم وهي لسه نايمه 

دخلت شاهي السكشن اتعصب اول ماشافتها اتكلمت بصوت عالي وغضب شديد : انتي ياهانم انتي ياهااانم

مليكة اتفزعت من النوم : اي اي

شاهي : انتي  جايه تنامي  حضرتك ولا اي

مليكة سكتت

شاهي بزعيق : هو انا مش بكلمك يااستاذه

مليكة : انا بعتذر

شاهي :لا لا بعتذر دي عندك العميد ياسكر  يلا انزليله حالا

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ذياد بضحك : بس انت ياحج غيبت اوي

ابراهيم : يابني هو انا ليا غيركو مانا بتأخر عشانكو برضو

بتتبعتله رساله ( اتجوزها ياخويا واعرف انها مش بنت بنوت وكانت نايمه مع دكتورها)!!!!!!!!

(وفيت بوعدي اهو 🥰❤️❤️) 


#عشق_متملك

مليكه طلعت فا*جره ياما

سماح : انت اي اللي بتقوله يابني

ذياد : الحقيقة ياما بيحط التلفون في وشها =الرسالة دي مش هتتعبت كدا غير لما يكون الشخص متأكد مليون في الميه

سماح : وانت اي اللي عرفك يابني ده ظلم البت مفهاش حاجه.

ذياد : يبقي نعرف

إبراهيم بأستغراب :ازاي يابني

ذياد : هنكشف عليها قبل الجواز انا اه بحب مليكه لكن الشيطان شاطر ومكتبش عليها تطلع مستعمله

إبراهيم : انت لو عملت كدا مليكة عمرها ماترضي تتجوزك

سماح بترجي :ايوة يابني اكيد اللي باعت الرساله دي عايزكو تترفقو متصدقهوش

ذياد بزعيق :انا قولت اللي عندي بكره هجيبها هنا وننيمها وانتي ياما تجيبي ستات يكشفو عليها

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شاهي : حضرتك انا دخلت السكشن اشرح الهانم قالتلي انا كارهه شرحك وامشي

مليكه بصدمه : اي.. انتي اي اللي بتقوليه

شاهي : اي بقا اللي بقوله يامليكه هانم

مليكه :انتي كذابه انا معملتش كدا

عصام عميد الكليه : انتي ازاي تتكلمي مع الدكتورة كدا انتي مش عارفه ده جزاته اي

مليكة : يادكتور اللي هي بتقوله كله غلط انا معملتش كدا ده كدب

دخل عليهم محمود بضحكه خفيفه : مش معقول وصلت بيكي البجاحة تكدبي دكتور شاهي وخصوصا ان ده اول يوم ليها

عصام :اعتذري يامليكه حالا

مليكة كانت لسه هتقاطعه عصام بصلها بتحذير:اعتذري حالا يامليكه

مليكه بصتلها بقر*ف:انا اسفه دموعها خانتها ونزلت مسحتها بسرعة ومشيت

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي وتحديدا في مكتب محمود

محمود بيزيح شعرها لورا بخبث : انتي مالك بتحلوي كدا لي

شاهي بمياصه : ماخلاص بقا يامحمود مش معقول كل ده يعني كانت متخبي

وفجأة شد شعرها لتحت بقوه :انتي ازاي تتجراي تخلى مليكه تنزل دمعه

شاهي بوجع :في اي قصدك اي انت كنت حلو

محمود : بقولك اي ياروح امك انا مش ناقص وجع دماغ انتي عارفه كويسه ان كل ده تمثيليه

شاهي تشد ايديه بصعوبه وتبعد عنه بضحك : تمثيليه هههه طب روح ياراجل شوف ذياد وهو بيكشف علي مراتك بنت بنوت ولا تؤتؤ ياحرام!!!!!!!!!

( 🥰😘♥️) 


#عشق_متملك

ساعديني نقل*عها من تحت عشان نعرف نكشف

بيرزع الباب بغضب : وقفو قر*ف ياولاد الكل*ب

اخدها من علي السرير ومشي وسط نظرات ذياد المقر*فه

محمود وقف على الباب بشموخ وهو شايلها لف راسه لذياد بتحذير: قسما بالله لو اللي حصل الجمعه عرفته هيكون اخر يوم في حيات ابوك وامك

ذياد رجع بصدمه ورعب اكتر

محمود كمل في طريقه وركب العربيه للبيت كانت مغمي عليها حطها على السرير بحب

جرس الباب كان بيرن بشده وعصبيه فتح الباب

شاهي دخلت بغضب شديد وصوت عالي : انت اي اللي عملته ده انت متخيل اللي عملته ده معناه اي

محمود بضحك : معناه اي

شاهي :انت كمان ليك عين تضحك كدا مستحيل الخطة تتنفذ مستحيل ترجع ليك مستحيل 

محمود : شاهي وقرب عليها وهي بترجع لورا بخوف : دورك خلص 

شاهي : قصدك اي 

محمود : يعني اطلعي برا احسن مارمي عليكي يمين الطلاق يلااا 

كان بيقرب عليها وهي بتبعد 

شاهي بتف في وشه بقر*ف: اشبع بيها يومين مسيرك ترجعلي يادكتور محمود ومشيت 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي 

مليكه بتصحي ودماغها فيها صداع : ااه ااه دماغي 

بصت حواليها بعد ثواني استوعبت هي فين صرخت بأعلى صوت : ذياااااد 

محمود دخل عليها : ذياد مين في اي 

مليكة : اي اللي في اي انت جبتني هنا ازاي وذياد فين انطق انطققق

محمود : انا انقذتك من ذياد انتي كنتي غايبه عن الوعي متعرفيش هما عملو فيكي اي 

مليكه بسخريه: كمل ضحك كمل انت جبتني هنا لي هااا مش كنت مع حبيبه القلب 

محمود : انسيها دلوقتي انا جبتك هنا عشان انقذك ذياد كان جايب ناس يعرفو انتي بنت بنوت ولا لا لو كنت اتأخرت شويه كانو عرفو كل حاجه 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ايمان : يعني اي كل اللي حصل ده  ملهوش لازمه يعني اي 

شاهي : انا زهقت ده كان هيطلقني انتي متخيله 

ايمان : والعمل هنعمل اي في المصيبه دى كدا االبت بتاعت امبارح هتيجي تاخد كل حاجه علي الجاهز 

شاهي : هو في اي انتي اللي بتقوليه واللي بتتكلمي بيه كأنك مش امه 

ايمان : ومين قالك انه ابنى...! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

محمود : انتي مش هتمشي من هنا يامليكه 

مليكه : قصدك اي 

محمود : مش انتي عايزة نتجوز قدام الناس اجهزي بكره فرحنا قدام العالم كله...!!!!

(وهل اللقاء سيكون اللقاء!!.. 💔)


#عشق_متملك

مش هرضي بيك بالحلال  يامحمود

محمود بضحك وخبث شديد : حلو يعني حابه السر والشقة وان محدش يعرف

مليكه : انا مش عايزاك يامحمود مش عايزاك افهم بقا

محمود : وانا عايزك اي رايك بقا ياكوكو

مليكه : انا قولت مش عايزاك ولسه جايه تقوم مسكها من ايديها بشده : رايحه فين يامراتي

مليكه : سيب أيدي خليني امشي

محمود بيشد على ايديها اكتر : مش ايدك دي اللي استجرا راجل تاني يلمسها

مليكه : انا مش  ليك ولا هبقي ليك افهم بقااا

محمود بيزقها على السرير : انتي ليا يامليكه كلك على بعضك ملكي وبتاعتي انا وبس

مليكه رجعت لورا بعياط شديد : ابوس ايديك خليني امشي ابوس ايديك امي اكيد بتدور عليا

محمود : امك هتشكرني لما تعرف ان انقذتك من واحد زبا*له زيه

مليكه : مشيني من هنا يامحمود كفايه انا مش عايزاك ولا ماعايزاك

محمود: ههههه وهتعملي اي في ليله دخلتكو لما يكتشف انك مش بنت بنوت

مليكة : ميخصكش ابعد عن حياتي بقا كفايه اللي عملتو فيا 

محمود بزعيق وغضب:عملت فيكي اي ها عملت اييي كل ده عشان عرفتي اني كنت متجوز 

مليكة بصريخ هستيري:لا لا لاااا انت مجنون مجنون مريض نفسي انا مكنتش اعرف ان حبك كدا قربت عليه وعيونها دموع :ابوس ايديك طلقني وريحني منك ومن قر*فك

محمود اكتفي بنظره عتاب ليها وخرج من الاوضة قفل عليها الباب 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

#Donia_Tharwat

نسرين فضلت تخبط علي الباب بشده : افتحو الباب افتحووو

سماح بتفتح بخوف 

نسرين : فين بنتي وديتو بنتي فين ياسماح فين بنتيييي

إبراهيم خرج من الاوضة :نسرين هانم اهدي بنتك بخير

نسرين بعياط وشحطفه: وديتو بنتي فين وديتو مليكه فين دي من ريحه أبوها فين بنتييييييي

إبراهيم : يانسرين هانم اهدي بنتك مع ذياد راحو يشوفو قاعة الفرح

سماح بتبص عليه بصدمه من اللي بيقولو

نسرين بتعجب: قصدكم اي قاعة اي وزفت اي بنتي فين

اتبعتت رساله على فون نسرين من مليكه : ماما حبيبتي انا روحت مع ذياد نختار القاعه وهاجي ليكي بليل أن شاء الله

إبراهيم بيبلع ريقه وبيرجع لورا 

مليكه بتخبط علي الباب بشده : افتح الباب افتح يامحمود عشان خاطري

محمود : مش هفتح يحد ماتعقلي

مليكه : عشان خاطر اللي في بطني افتح

محمود لثواني انصدم اللي بتقوله فتح الباب بسرعه مليكه في ثانيه بتطع*نه بالسك*ينه.......!!!!!!!


#عشق_متملك

مليكه بترجع لورا وايديها كلها د*م : ان انا انا محم. محمود

محمود بيمسك بطنه بشده عشان الد*م مينزلش اكتر

بيقرب عليها وهو يتمايل : لي. لي يامليكه!

مليكه زقته علي السرير وجريت برا الاوضة فتحت الباب وفضلت تجري في الشارع وهي بتبص وراها ونفسها بيقل بتقف في نص الشارع وتمسك بطنها : هنعمل اي هنروح فين

بعد ثواني حست بوجع شديد :اه اااه بطني ابني في اي انت كنت كويس والله كنت كويس بتقع علي الارض وهي بتصرخ من الوجع : اااه يابطني ااااه

بتغمض عينها بإستسلام بعد ماشافت الد*م

بيقرب عليها ويشيلها بين دراعه بصعوبه

بعد مرور ساعتين

محمود : اخلص واعمل اللي عليك

الدكتور : يادكتور حضرتك عارف ان الموضوع ده مستحيل يحصل من غير مخدر انت هتتوجع

محمود بزعيق : اخلصصصص وشوف زفت الطين شغلك

وكمل في سره = مفيش حاجه هتوجعني بعد اللي عملته

بعد ساعه الدكتور خلص الجراحة ومحمود كان ثابت تماما

محمود : هي هتفوق امتي

الدكتور : صدقني معرفش بس فقدان الجنين أثر عليها

محمود بصدمه : جنين اي مش انت علقتلها محاليل وخلصنا

الدكتور : المريضه لسه فاقده الجنين وده كان اثره انها يغمي عليها

محمود بنظره متبشرش: يعني بنت الكلب اللي جوا دي كانت حامل في ابني ولسه مسقاطاها

الدكتور بيوطي راسه بهدوء: للأسف اه

محمود خنقه علي الحيطه : بالله لو مامشيت من قدامي هكون ممو*تك

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

إبراهيم بيبلع ريقه وهو بيفتكر

فلاش باااااك

ترن ترن ترنننن

محمود : اسمع اللي هقوله لك بالحرف الواحد وتنفذه

إبراهيم : انت مين وعايز اي

محمود : بقولك اي معنديش وقت كتير هتيجي ام مليكه تقولولها مليكه وذياد رايحين يشوفو قاعه للفرح

إبراهيم : فرح اي وزفت اي ماحنا بعدنا عنكو خلاص بقا 

محمود :وتيجي الساعة 12 تتصلو بيها تقولولها اتخطفت ولو كل ده محصلش ج*ثه ابنك هتلاقيها قدام بيتك بكرة ياباشا وقفل في وشه مستناش رده 

باااااك 

مليكه بتفوق وهي ماسكه بطنها : ابني ابنى ابنيييي

محمود : انتي كنتي عايزة تربي ابني في حضن راجل تاني يازبا*له 

مليكه : انت بتقول اي 

محمود :ابني اللي كنتي مفهماني انه ما*ت هو دلوقتي ما*ت ياحقير*ه

مليكه : واي اللي عرفك انه كان ابنك يامحمود..!!!!! 

(تؤتؤ تؤ البارت بجد طلع دماااا*ر.. بحبكو بجدد 🥰😘💚💚💚) 

#عشق_متملك

واي اللي يعرفك ان ده ابنك يامحمود

محمود بيقرب عليها ونظرته مبتبشرش خالص : اتعدلي في كلامك احسنلك

مليكه : واتعدل لي انت ابنك ما*ت ولو مش مصدقاني وريتلك الورق يومها

محمود بيشد شعرها جامد : ورق اي وابن اي انتي مين استجرا يلمسك غيري

مليكه زقته بكل قوتها وهي بتحاول تقوم من السرير : مشيني من هنا بقا

محمود بعصبيه هستيريه :لا لا لا انتي اكيد اللي بتقوليه ده جنان اكيد كل ده كدب اكيييد

مليكه :لا ياكوكو مش كدب  اللي في بطني كان ابن واحد تاني

محمود ضر*بها بالقلم : اخرسي اخرسي ياحقيره ياخا*ينه ازاي تستجرأي تقولي كدا ازاي حد يقدر يلمسك غيري

مليكه : اي يامحمود بيه زعلت ولا اي ولا ليكون حرام عليا وحلال عليك

محمود : بالله لو مانطقتي بالحقيقه هكون مخلص عليكي

مليكه قربت عليه بتحدي: اللي كان في بطني كان ابن ذياد ولو مش مصدق اسأله  ودلوقتي انت معاك القرار لو راجل مشيني من هنا

محمود بخبث شديد بيقرب عليها وهي بترجع لورا 

اقترب علي شفتاها وانفاسهم تتقارب أكثر 

مليكه بضعف شديد : محمود ابعد 

محمود :انا عارف ان كل اللي بتقوليه ده كدب يامليكه 

مليكه :محمود خلاص كفايه ابعد انا مش عايزة حاجه منك 

قرب أكثر واخذ شفتاها في قبله ساحرة بعد ثواني ابتعد عنها 

مليكه بتحط ايدها علي صدره بدموع: بس انت متجوزها 

محمود : ارميها في داهيه انتي اهم من اي حاجه رفع وشها ليه 

مليكه بصت في عيونه بعشق ممزوج بضعف وقربت علي شفتاه أكثر ليفعلو ماحلل الله لهم 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ايمان : بقولك اي اللي بقولهولك تنفذيه بالحرف الواحد 

شاهي :بس يامرات عمي ده ممكن يترفد من شغله 

ايمان :وفيها اي يعني في داهيه ومليون داهيه هو انا عايزة غير دعاسته 

شاهي : بس انا بحبه 

ايمان : الطريقة دي اضمنلك بيها ان يجي تحت رجلك راكع 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي 

مليكه بتفتح عينها مبتلقهوش جنبها بتقوم مخضوضه

محمود بلا مبالاه بيربط زراير القميص : عايزه كام 

مليكه بتعجب : يعني اي؟! 

محمود :عايزة كام في الليله دي اخلصي ...!!!


#عشق_متملك

ضعفتي وعر*يتي اي المقابل اخلصي

مليكه بتقرب عليها الملاية :  انا مراتك يامحمود مراتك انت اي اللي بتخرف فيه ده 

محمود :  اظبطي كلامك معايا انتي اياكي ثم اياكي تفتكري ان انتي مراتي كل حاجه بينا انتهتتت

مليكه : اي!

محمود : انتي طالق يامليكه.. خدي هدومك واطلعي برا

مليكه : لا لا انت اللي بتقوله اكيد غلط انت اكيد مش مستوعب اللي بتقوله لا لا

محمود : لا ياروح امك مستوعب اوي كمان تخلصي لمي هدومك واطلعي برا يلااا

مليكه لبست هدومها بسرعه بعياط وهو خرج برا بعد مابصلها بقر*ف

بعد ساعتين

مليكه وقفت قدامه وكل حاجه فيها مكسوره : والله لهتندم علي كل ده

محمود : يلا اطلعي برا احسنلك يلااا

مليكه خرجت من البيت وكان في عز النهار كانت ماشيه في الشارع وهي مش شايفه قدامها مش عارفه تروح فين ولا تيجي منين حست ان روحها طلعت في ثانيه

وصلت بيتها ومش عارفه هتقابل امها ازاي

خبطت مره اتنين

نسرين فتحتلها بعياط وصويت : بنتي بنتيي حبيبتي

مليكه اتفاجات منها حضنتها بعياط هي كمان : ماما ونبي ماتسبيني اسفه ياماما اسفه

نسرين دخلتها البيت وهي بتحضنها كتير : انا اللي اسفه ان سيبتك والله اسفه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شاهي : حضرتك انا اللي بقوله حقيقه 

هشام عميد الكليه : انتي اي اللي بتقوليه ده دكتور محمود جوزك ياشاهي هانم 

شاهي :انا هطلق منه قريب بس حرام ده عمال يضحك على طالبه ورا طالبه لو مش خايف عليهم خاف علي سمعه الجامعه 

هشام : انتي عارفه ان جامعتنا خاصه واللي بتقوليه ده هيكون ضرر علينا 

شاهي : لو حضرتك مش مصدقني اسأله اهو شوية ويجي المكتب وتساله 

هشام : طيب تمشي علي مكتبك دلوقتي 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

جابر : انا زهقت منك ومن قر*فك

ايمان : ماهو طبعا بعد كل اللي بعمله ده جزاتي 

جابر : جزات اي اوعي تكوني مصدق انك بتموني في محمود قرب عليها وعينه كلها حقد =محمود لو عرف الحقيقه مش هيرحمك 

ايمان :ولو عرف حقيقتك عمره ماهيرحمك

جابر :على الاقل انا قتل*ت ابوه لكن انتي اي قتل*تي امه وهي حامل في اخته....!!! 


مليكه مسكت ايديها وهي بتبص في عيونها بعياط : ماما انا لازم اقولك الحقيقه

نسرين : قولي يامليكه قولي ياحبيبتي

مليكه : انا كنت متجوزه محمود وكنت حامل منه

نسرين بعدت عنها بصدمه : انتي اي اللي بتقوليه ده

مليكه : ماما ابوس ايديكي سامحيني ابوس ايديكي

نسرين : يعني اي كنتي متجوزة يامليكه 

مليكه : لسه مطلقني الصبح

نسرين : يبقي تتجوزي بعد العده

مليكه : اتجوز مين؟!!!!


#عشق_متملك

صاحب ابوكي يامليكه هو في غيره

مليكه :انتي عايزة تبيعيني لراجل قد ابويا ياماما

نسرين تمسكها من شعرها :هو انتي شايفه انك بنت بنوت عشان اديكي لشاب ويفضحنا في نص االمنطقه

مليكه : اه اااه ياماما بتوجعيني

نسرين :واوجعك مليون مره انتي عملتي كارثه وقرف

مليكه : بس انا مغلطش انا اتجوزت علي سنه الله ومعملتش حاجه حرام ولا وطيت راسك

نسرين ضر*بتها بالقلم :اخرسي يازبا'له انتي كسرتيني ده انا عملت كل حاجه عشان اربيكي الجواز ياهانم بالاشهار

مليكه : انا وهو مكناش عايزين حد يعرف ولا ده كمان بالاجبار

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

هشام : حضرتك يادكتور مطلوب للتحقيق

محمود :ازاي يادكتور هشام واي اللي حصل لكل ده انا عملت اي

هشام :هو كمان حضرتك مش عارف عامل اي 

محمود :يادكتور بعد اذنك فهمني اكيد في سوء تفاهم انا عمري ماعملت حاجه غلط أثناء عملي 

هشام :وانك تضحك علي بنات الناس وتتجوزهم في السر ده كدا مبتضحكش عليهم 

محمود : قصدكم اي 

هشام :قصدي انت عارفه كويس وبلاش تلف وتدور في كلام ملهوش لازمه شاهي قالتلي علي كل حاجه وقد اي انت انسان حقير وضحكت علي بنت ملهاش ذنب 

محمود :هشام بيه انا مضحكتش عليها كله كان بالحلال 

شاهي دخلت عليهم :يلهوي يامحمود قد اي انت بتنسى يعني ال5 او 6 اللي انت اتجوزتهم من جامعات مختلفه نسيتهم ازاي ده انت طلعت زبا*له يامحمود 

محمود كان واقف بصدمه من اللي بتقوله لان محصلش فعلا بس ساعتها عرف ان موقفه ضعيف ومش هيعرف يدافع عن نفسه 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ايمان :جابر متتحداش صبري 

جابر :انتي اللي متتحديش صبري انا كتبت اسم الزفت ده على اسمي عشان اخد الفلوس 

ايمان بتقرب عليه وتبص في عينه :  عايز فلوس اي ياجابر مش كفايه اللي اخده 

جابر :اي اللي اخده يعني حته أرض شويه بيوت انا عايز اكتر ياايمان وانتي عارفه انا عايز اي

ايمان : قول عايز اي قوول 

جابر : عايز كليته ولا عايزاني امو*ت 

ايمان : عادي روح قوله انا تعبان يابني وفورا هيديهالك 

جابر :على اساس انك مش عارفه ان الدكتور قال ان مطابقه بس في احتمال كبير يمو*ت لو ادهالي

ايمان :والمطلوب مني ياجابر 

جابر : هنخطفه 

ايمان : وشاهي والولد ابن ياسر هيعملو اي 

ايمان :انا اخد كليتي ويمضي علي  تنازل وكدا كلنا كسبنا ها اي رايك....! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بتخبط علي الباب بشده لدرجه الباي كان هيتكسر

محمود بيفتح بقر*ف:اي اللي جابك هنا تاني 

=اعملك اللي انت عاوزه بس خليني حامل يامحمود....!!!!


#عشق_متملك

اعمل اللي انت عاوزة بس خليني حامل يامحمود

محمود : للدرجادي

مليكه : امي عايزة تجوزني لواحد قد ابويا ابوس ايديك ساعدني

محمود : انتي المو*ت ليكي ارحملك

مليكه : محمود ساعدني ومش هتشوف وش تاني

محمود : انا مش عايز اشوفه اولاني ولا تاني

مليكه نزلت تركع علي رجليه : ابوس ايديك يامحمود متسبنيش المرادي اديني فرصه واحده بس

محمود بيرفسها برجليه : انتي عايزة تحملي من واحد انتي اصلا مش عايزاه ولا لتكوني عايزه تنامي معايا في الحرام ماهو طبعا بتحبي الحرام

مليكه : لو انا محملتش امي هتجوزيني لواحد تاني راجل قد ابويا مستحيل اكمل حياتي معاه

محمود بيبصلها بقر*ف: مش انتي قولتي ان الواد ده مش ابني يلاا روحي للي خلاكي تحملي واحملي ده

مليكه ضر*بته بالقلم  وقربت عليه بعناد ودموع شديده : انا محدش في الدنيا لمسني غيرك وكل فعل انت عملته ليه رد فعل ومشيت من قدامه سابته في حيرة من كلامها

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي

ايمان : ياحبيبي ميصحش يعني تنسينا من غير سؤال

محمود :ياماما والله عندي حاجات في الجامعة لازم اعملها

ايمان :ماه برضو ميصحش لازم تسأل علينا ده احنا اهلك

محمود :مش عارفه اعمل اي والله

جابر اخد السماعة منها :تيجى تطمن علينا ياأبني ومثل ان بيكح: احس مامو*ت قبل ماتشوفني ياحبيبي

محمود :الف بعد الشر يابوي في أقرب فرصة هجيلكو

ايمان اخدت السماعه بتمثيل العياط : كل ماهتسرع كل مايكون احسن ياأبني وقفلت معاه عشان تخليه يحس انه ندمان

...... في المساء

نسرين : مانت كنت عايز البت من بدري مالك مصدوم كدا لي 

ربيع : مش مصدوم ولا حاجه بس اي هتتجوز امتي 

نسرين : مش لما اضمن حقها الأول 

ربيع :قصدك اي 

نسرين : تكتب عمارتك بأسمها والعربيه وكدا مهر البت زي الفل 

ربيع : اممم طيب اشوف العروسه 

نسرين بصوت عالي: اخرجي يازفتههه 

خرجت مليكه بدموع وعياط قعدت جنبه ربيع حط ايديه علي ركبتها وهو بيحسن بخبث: مالك يابت بتعيطي ليه 

وفجأة ايديه اتشنجت مكانها بص في عينه وهو مش قادر يتحرك......

(يلا يلا أجهزو البارت التااالت😘🥰🥰♥️) 


#عشق_متملك

تتخرج من هنا ايدك مقطو*عه

ربيع بخوف من نظرته : سيب أيدي يامتخلف

محمود بيضر*به بوكس : مين اللي سمحلك تمسك واحده متجوزه وقرب علي مليكه ضر'بتها بالقلم =وانتي مين اللي قالك توافقي يلمسك كداااا

نسرين :اطلع برا يامحمود بيه خلينا نخلص

محمود :نخلص من اي دي مراتي عايزاها تتجوز واحد أكبر من ابوها

نسرين :مراتك اي انت مطلقها يابيه ولا لتكون ناسى

محمود:انا طلقتها طلقه واحدها وحقي اردها ومن انهارده مليكه مراتي غصب عنك وعن اي حد

مليكه بتبص في عينه بدموع : محمود

محمود :اسكتي خالص انتي حسابك معايا بعدين وبص على امها بتحذير: مليكه مش هتقعد هنا ثانيه واحده يانسرين هانم

نسرين : قصدك اي

محمود : قصدي ان فرحنا بكره وانا ومليكه هنتجوز بكره قدام العالم ومش هتبات هنا ثانيه واحده

ومسكها من ايديها ومشي تحت نظرات نسرين وربيع الغريبه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ايمان :بقولك اي احنا مش هستني كتير انا هروحله

جابر :هتعملي  اي بقا لما تروحيله

ايمان :اعمل اللي اعمله اهم حاجه اخد فلوس ولا انت مش عايز

جابر : عايز بس انا زهقت زهقت منه ومن حواراته مفيش غير حل واحد

ايمان :اي هو

ترم ترم ترننن

ايمان: عايزه اي يازفته

شاهي :الحقيني يامرات عمي مصيبه مصيبه.. محمود هيتجوز بكره منها

ايمان : من مين وازاي ده يحصل

شاهي : معرفش وصلى الخبر من الجامعة ان فرحه بكره هو ومليكه الحقيني يامرات عمي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في المساء

مليكه :كان لازم يحصل كل ده عشان تعرف قيمتي ونتجوز قدام العالم

محمود  مسك ايديها بإبتسامه حب :ايوة لازم يحصل عشان اعرف ان بعشقك وان مقدرش من غيرك

مليكه :محمود انا بحبك

محمود في ثانيه اتغيرت نظرته وهو ماسك ايديها : وانا شغلي اهم منك....!

(ممكن تفرحوني في التفاعل عشان يكون عندي طاقه اكتب تاني 💔! 


#عشق_متملك

ماتكتب يامأذون الزفت ولا نخلص منك

مليكه : هو ازاي هيكتب كتابنا وهو مكتوب اصلا يامحمود

محمود : ميخصكيش أنجز ياعم انت المعازيم كلها موجوده اهو

مليكه بتقوم بعصبيه : ميخصنيش اي انت كنت معيشني كل اللي فات في الحرام

إيمان :الله الله وكمان متجوزها في الحرام ده حتي ميلقش علي دكتور كبير زيك

محمود بصدمه : امي.. انتي اي اللي بتقوليه ده

جابر : بتقول اي  جديد ماهي دي الحقيقة انت انسان حقير ونتجوز البت في الحرام

مليكه بترجع لورا بدموع: يعني حتي الطلاق كان حرام طب طب وكتب الكتاب اللي عملناه لي كل ده

شاهي :مش قولتلك ياحبيبتي ان محمود بيتسلي بيكي

إيمان : الحمد لله انك مش ابن بطني

محمود ببرود : قصدك اي ياايمان هانم

إيمان قربت عليه بقرف : امك واختك اللي كانت في بطنها خلصت عليهم بإيدي الاتنين بحمد ربنا انك م ابني مش عارفه لو كنت ابننا كنت عملت اي

محمود : كويس

جابر بصدمه : هو انت ازاي بارد كدا دي بتقولك قتل*ت امك

محمود :هو مش انت برضو اللي قتل*ت ابويا

جابر :انت بتقول اي

محمود : عملو فيكو اي عشان تعملو كدا عشان شويه فلوس يااخي تو*لع الفلوس اللي تعمل في الإنسان كدا يحر*ف ابو الفلوس اللي تعمل في الإنسان كدا يااخي

جابر : انت مين اللي قالك الكلام ده

محمود : انا عارف كل حاجه حتي بص وراك

جت الشرطه واخدت ايمان وجابر

محمود بص علي شاهي اللي واقفه مرعوبه : وانتي حتي انتي جايبه عيل من واحد غريب وخلتيني اتجوزك انا مش عارف ازاي وثقت فيكي وفي قذا*رتك... انتي طالق طالق طالق ياشاهي برا برا بيتي مشوفش وشك تاني

قرب على مليكه ومسك وشها في ايديه : انا عمري مالمستك في الحرام انتي وابني وكل حاجه بينا كانت في الحلال

مليكه بدموع : متسبنيش يامحمود تاني

محمود اخد شفتا*ها في قبله ساحره : انا مستحيل خليكي تمشي اصلا انتي ليا ومش هتبقي لغيري

حضنها بتملك : اياكي تفكري تبقي لغيري يامليكه

مليكه بتد*فن راسها في عنقه : وانت إياك تفكر تبقي لغيري بحبك وبحب عشقك وبحب تملكك يامحمود...!!!

تمت

💜❤️❤️❤️❤️💜


🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇 


روايات جديده هتعجبكم من هنا


أجدد وأحدث الروايات من هنا


روايات كامله وحصريه من هنا




وكمان اروع الروايات هنا 👇


روايات جديده وكامله من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات

التنقل السريع
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS