أخر الاخبار

رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي والعشرين والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي والعشرين والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي والعشرين والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اه في سجن ياريتال اتجوزتيني يبقي في سجن وخلي بالك ان مش هخلي مراتي تطلع تكلم رجاله شكل كل شوييه

ريتال : انا مش بتكلم مع رجاله وانت عارف كدا كويس لي مصمم ان تخليني اكرهك ليي

زين بيقوم بعصبيه من جنبها ويبدأ يلبس قميصه : وانا ياستي مش عايزك تكرهيني ولا تحبيني وقولتلك نفضها سيره احسن

ريتال : يعني عايز تطلقني

زين : مش هطلقك ياريتال

ريتال : اومال هنفضها سيره ازاي

زين : بمزاجي هنفضها سيرة بس بمزاجي ياريتال وطلاق مفيش طلاق واتفضلي قومي البسي الفستان والطرحه عشان عايزة تنزلي

ريتال : اه يعني هتبقي كدا بعد كدا

زين : انجزي طيب عشان خلقي ضيق

ريتال : مش هنزل ومش عايزة ابقي معاك في مكان واحد انزل لوحدك

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بيدخلها ويرميها علي الكنبه : ماكفايه دلع بقا انتي طول الطريق عماله تتوجعي وتمثلي وتقرفيني

نيڤين : كفايه بقا كفايه يااخي

شهاب: كفايه اي يانيڤين انتي ياحبيبتي اللي عملتي نفسك كدا انتي اللي ىخصتي نفسك

نيڤين : ياعم كنت بحبه وبعدين انت اخدتني بنت بنوت ووالله اللي في بطني كان ابنك

شهاب : ياشيخه يعني اي اللي يأكدلي انك معملتيش عمليه ترجعي بنت بنوت واي اللي يأكدلي ان زين بيه مدخلش عليكي

نيڤين : انت بتقول ايييي انت سامع اللي بتقوله

شهاب : اه سامع وبقوله ومتأكد منه اوي كمان

نيڤين: طيب لي لي مخليني على ذمتك لي بتعمل كل ده ليي

شهاب بعصبيه ونفاذ صبر : عشان انتوووو خسرتوني كل حاااجه خسرتوني حياتي وعيلتي وكل حاجه ياشيخه انا مش طايق اكلمك ولا اسمع صوتك وخرج من البيت رزع الباب

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صفيه: هنعمل اي ياعثمان كفايه ياحد كدا

عثمان : قصدك علي اي ياصفيه

صفيه : نيڤين واللي بيحصلها بسبب شهاب

عثمان : ياصفيه هي اللي جنت على نفسها وبعدين مفيش حد قالها ان تنام مع زين صفيه ابوس ايديكي اعقليها

صفيه : حرام اللي شهاب بيعملو فيها البت سقطت ابنها

عثمان : ملناش دخل وكويس انه اخدها بيت تاني نرتاح منهم ومن مشاكلهم

صفيه : صباح مش هتسكت

عثمان : صباح هتطرد بكرة ياصفيه انا مش هقعدها يوم واحد اكتر

صفية : وحق جوزها ياعثمان

عثمان : حق جوزها اتديوهلها في ايديها وانتي عارفه كويس

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

وانتي بقا معاكي خمس بواكي لليله دي

صباح طلعت فلوس من جيبها : اهو ده 10 بواكي وعايزة تخلصي اليوم بسرعه

طيب حلو اوي انا محتاجه د'م من نيڤين وشويه حاجات تجيبيهم من زين وفي ظرف يوم واحد هتبقي حياة زين سودا من غير نيڤين

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

كانو قعدين علي السفر بياكلو

صفيه : اي بقا ياولدي مش هتفرحني بعيل كدا ولا كدا

زين كان لسه هيتكلم

ريتال : بس انا مش عايزة عيال منه....!

الفصل 22♥️ جوازه_مؤجله ♥️

بس انا مش عايزة عيال منه ورمت المعلقه بعصبيه

صفية بصدمه : انتي اي اللي بتقوليه

ريتال : بقول اي يامرات عمي انا مش بتكلم عندي انا والله ماعايزة ولاد منه

زين بيضحك بهسيتريا

ريتال: انت بتضحك لي

زين بمسك ايدها من تحت الترابيزه  لدرجة ان هيكسرها وهو بيضحك في وشهم : متعرفيش انتي ياماما هزار ريتال الايام دي عامل ازاي هههه

ريتال وهي بتتو'جع: هزار اي

زين : هكون هزار اي ياعنى ده احنا لسه متفقين فوق علي اسامي العيال ولا مش عايزة تقولي عشان الحسد يابكاشه

ريتال كانت لسه هتتكلم جذبها من خصرها كأنها اتخدرت اول مالمسها وهو عارف كدا

صفية : يعني هتفرحونا قريب يازين

زين : اكيد ياأمي ان شاء الله قريب تلاقي دسته عيال

عثمان : بنت عمك جوزها اخدها بيت لوحده

زين : وانا مالي بيها ياابوي

عثمان : ملكش بيها وخليك في مراتك هتتحاول تتعودج هيتعمل معاك الصح

زين ساب ايد ريتال بعد ماتأكدت انها اتخدرت واتكسر'ت

قام من علي الترابيزة وشدها : هنطلع ونسيبكو عن اذنكو بقا

عثمان : هو انت ناسي ان في شغل

زين : هههه مش اهم من اجيب ولي العهد ولا اي ياابوي

بيضحكو كلهم وييشدها بالغصب ويطلعها

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب : انجزي اعملي الزفت الاكل عشان مش فايقلك

نيڤين: انا مش عايزة اعمل حاجه ياشيخ طلقني واستريح

شهاب : هتعملي اللي بقولك اي ولا تاخدي علقه زي امبارح

نيڤين قامت عملت الاكل بعصبيه

بعد ساعه رزعت الطبق في وشه : اتفضل اطفح

شهاب رمي الطبق علي الارض : الاكل مش عاجبني اعملي غيره

نيڤين بتحاول تاخد نفسها : انا تعبانه حرام عليك

شهاب : هشرب  سجارة برا تكوني عملتي اكله تانيه

وخرج برا وقف يتكلم في التلفون : حبيبي ياحمزه متقلقش ان شاء الله نتصالح انا وماما قريب

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين دخل الاوضة وهو بيرزع بعصبيه: يعني اي مش عايزة عيال مني

ريتال : اه مش عايزه حاجه منك كفايه كفايه بقا تحكمات انا زهقت منك وقر'فت

زين : انتي بس اللي زهقتي انا كمان زهقت انا اي اللي يخليني اعيش مع واحده مش طايقاني

ريتال : اهو اديك قولتها لوحدك كفايه بقا وهاتلي ورقة طلاقي كفايه يحد كدا

زين : مش هطلقك ياريتال

ريتاال: مطلقش وانا من بكره هوكل محامي يخلعني منك

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

=انتي جبتي كل حاجه بس في حاجه مصعبه الموضوع 

صباح : يعني اي

=رابطته قويه ومحتاجه وقت عشان تتفك

صباح : يعني اي رابطتهم قويه

= يعني ممكن يمو'تو عشان بعض.. رابطتهم مربوطة كذا عقده صعب ان يسيبو بعض او يتفرقو

صباح : طب واعمل اي عشان تكون ضعيفة

= حتى انتي مش هتعرفي...!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين : وانتي بقا المرادي عايزة تطلقي لنفس السبب

ريتال : لا

زين : اومال عشان اي ياهانم

ريتال بصريخ: كفايه كفااايه حرام علييك كل يوم وكل شويه تحكمات انت اي مبتحسششش

زين  بثبات : ريتال انتي...!!!؟

الفصل 23 و 24 ♥️ جوازه_مؤجله ♥️

#الفصل_23

انطقها يازين انطقها وطلقني خليك تخلص من كل ده اخلص من كل الهم ده انطقها بقا

زين قرب عليها اجذب وشها ليه بعشق : لي بتعملي كدا لي

ريتال بتهرب عينها : ابعد يازين

زين بيشدد علي ايديه لجذبها : قولي ياريتال

ريتال بصت في عيونه وتاهت في بحورها قبلها من شفتاها ودموعهم بتنزل

ريتال وهي بتعيط : كفايه يازين ابعد

زين : لا مش كفايه ياريتال انتي وحشتيني وحشني جسمك وريحتك وحشتيني

خل'ع فستانها بجرأه وهو يتقبلها بشده كأنه بيثبت ليها انها مش ملك لحد غيره

ريتال حست ان كل حاجه في كفه ولمسه ليها في كفه تانيه قل'عته قميصه بكل شراسه وهي بتثب ليه أن محدش هيعمل كدا غيرها

العشق بينهم كأنه عناد....!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب : هو انا مش قولتلك تتزفتي تعملي اكله تانيه

نيڤين : وانا مش قادره قولتلك ان تعبانه مش قادره اعمل اكل تاني انت اللي رميته.

شهاب بيقرب عليها وعينه لا تبشر بالخير : وانتي بقا ياسكر تعبانه لي لتكوني زعلانه من حاجه.

نيڤين بخوف : كفايه بقا انت بتقرب لي ابعددد.

شهاب: لا مش هبعد وبدأ يخل'ع قميصه بلا مبالاه

نيڤين: انت اي اللي بتعمله انت  اكيد شارب حاجه صح

شهاب: لا مش شارب انا دلوقتي في اكتر لحظة كويس فيها

وقرب عليها وهو بيبو'سها من رقبتها بعن'ف وهي بتحاول تقاوم

بدأ يقط'ع فستانها =انا هوريكي ازاي تتعبي دلوقتي

وفعل ماحلل الله لهم ولكن بالعن'ف والاكراه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صباح : انتي اي اللي بتقوليه انتي عايزاني امشي من بيتي

عثمان : وده مش بيتك ياصباح

صباح : لا بيتي انت ناسي اخوك اللي بني البيت ده معاك.

عثمان: واظن انك اخدتي حقك تالت ومتلت وبعدين احنا مش هنطردك في الشارع احنا جبنالك شقه وكل شهر تاخدي شهريه مننا

صباح : هو انت عايز تديني ملاليم وتعيشو انتو في القصور

عثمان بزعيق : ماتفوقي لنفسك ولا انتي ناسيه اني انا اللي كنت بمشي الشغل وجوزك كان من كبا'ريه لكبا' ريه

صبآح : انا مشوفتش في بجاحتكو

صفيه :خدي بالك من كلامك ياصباح

صباح : اخد بالي اي هو انتي مكنتيش عارفه ان بنتي بتمو'ت في زين وعايزاه وطنشتي الموضوع ده وجوزتيه مليون واحدة لكن بنتي لا بنتي عيب تتجوزه

عثمان :اطلعي برا ياصباح كفايه يحد كدا

صباح : انا هطلع برا بس قسما بربي لاكون مربياكو واحد واحد

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين بيكمل وهو بيبو'سها

بعد دقايق وقف لما حس انها محتاجه تتنفس

زين : قوليلي انتي كويسه

ريتال : ايوه متقلقش

زين : يعني مبسوطة يانيڤين...!

ريتال بصدمه :اي....!!!!


#الفصل_24

بتبعد عنه وصدره العا'ري: نيڤين مين

زين : انا مقولتش نيڤين

ريتال : انت فاكرني مش بسمع انت لسه قايل نيڤين

زين :يخربيت القرف بتاع كل يوم انت عايزة خناقه كل شويه

ريتال مسكت الفستان وحطيته عليها بتغطي جسمها وتجري للحمام تقفل علي نفسها

زين بيو'لع سيجاره :ايوة خليكي في الحمام يحد اخر النهار عشان زهقت

مفيش رد

قام ولبس قميصه ببرود : عايزه تتلككي عشان تمشي طب ماكنتي قولتي انك عايزة راجل يدخل عليكي

قرب علي الباب وهو بيتكلم بصوت فحييح:بس وقسما بالله جسمك ماهيتكشف علي راجل غيري ياريتال

وقفل زراير قميصه ورزع الباب ونزل

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب :اتمني تكوني فهمتي انتي هنا اي

نيڤين:تقدر تشتري اللي انت عايزه من اي بنت في اي كباريه البنات مابتخلصش وهتلاقي كتير 

شهاب : وعيب يكون عندي الجسم الهايل ده وابص برا 

نيڤين : اطلع برا 

شهاب : واطلع من اوضتي لي 

نيڤين بعياط بنشد الملاية عليها : كفايه اللي عملته بقا أخجل من نفسك 

شهاب قرب عليها وشد راسها بعن'ف وباسها 

بعد عنها لما احتاجت لنفس : مش هطلع ومش كفايه اللي انا عملته ده انا لسه هعمل فيكي كمان وكمان 

نيڤين بعياط اكتر : ابوس ايدك كفايه كفايه مش ذ'نبي حرام عليك ياشيخ 

شهاب : ومكنش حرام عليكو وانا بخسر حياتي وعيلتي 

نيڤين : انا معملتش كل ده انا اتغصبت علي الجواز زي زيك 

شهاب : ولما يكون قلبك مع حد تاني رضيتي بيا لي 

نيڤين:عمي غصبني وكان باين قدامك انت لي مش عايز تفهم ليييي 

شهاب : انا برضو اللي مش عايز افهم مانا فاهم كل حاجه من الاول 

نيڤين: رجعني لأمي بقا كفايه كدا 

شهاب : قومي اعملي الاكل 

نيڤين : حرام عليك انا تعبانه 

شهاب : لا مش حرام ويلا انجزي عشان معملش معاكي الغلط تاني 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ميخصنيش انا عايزاهم يطلقو

=وانا قولتلك ان رابطتهم قويه وصعب تتكسر حاولت اكسرها انهارده بس احتمال كبير يرجعو 

صباح : اكسري قلب ريتال خلي زين يكره نفسه انا عايزة العيله دي تعيش أسوأ ايام حياتهم كفايه اللي عملوه في بنتي 

= بس ده هيكلفك كتير 

صباح : خدي الفلوس اللي انتي عايزاها بس في أسرع وقت تنفذي اللي بقولك عليه 

= من عيني بس كدا 

صباح خرجت من عندها وراحت البيت اللي عثمان قالها عليه

=بقا ده البيت اللي هقعد فيه بعد ماجوزي عيشني في قصور 

ولاد الكلب طردوني انا وبنتي عشان يعيشو في القصور 

بيرن الجرس بإستمرار 

بتنزل تفتح الباب : اتأخرت كدا لي ولا بقا مراتك مكنتش عايزاك تمشي من عندها 

=مانتي عارفه انها حاطة عينها عليكي اليومين دول ولا عايزاها تشك فينا...! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين دخل الاوضة لاقاها قاعده علي السرير 

=مالك عامله زي اللي قتل'و عيالها كدا لي 

ريتال : ابعد عني 

زين : مش انتي اللي تقوليلي ابعد 

ريتال قامت ووقفت قدامه : وده جسمي وانا اللي اقول مين يلمسني ومين ميلمسنيش 

زين : تؤتؤ انا اللي احدد ياروحي 

ريتال : انا مش زي اللي انت اتجوزتهم قبل كدا يازين بيه 

زين : ومش هتكوني زيهم لان مش هطلقك ياريتووو 

ريتال : انت فاكر تنده اسمي بعد ماقولت اسمها الصبح 

زين بعصبيه ضر'به بالقلم : ماخلاص بقاااا...! 

الفصل 25 ♥️ جوازه_مؤجله ♥️

انت بتضر'بني بالقلم عشان واحده زيها..!!!

زين : انتي اللي زنانه ومش عايزة تسكتي كل شويه مصممه ان قولت اسمها وانا زفت مقولتش اسمها

ريتال بعدت عنه ودموعها بتنزل بصموت حطت صباعها في وشه بتحذير : إياك تفكر تلمسني تاني

زين بيقرب عليها ولسه هيمسك وشها : ريت

ريتال بعدت عنه بسرعه وجريت علي الحمام قفلت على نفسها

زين برا حس بنغزه رهيبه في قلبه : ريتال متزعليش انتي عارفه انا قد اي بحبك متزعليش مني

مش لاقي منها رد

زين كمل ودموعه نزلت بيتنفس بصعوبه: لو بتحبيني متزعليش مني

ونزل وسابها

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نيڤين : مش كفايه بقا ولازم ارجع 

شهاب : لا مش كفايه يانيڤو لو عملتي اي انا مش هطلقك 

نيڤين : واخرتها اي انت مش عايز تخلف مني اخرتها اي ياشهاب قول انطققق 

شهاب : اخرتها انك هتعيشي معايا وانك ملكي ومش ملك حد

نيڤين وهي بتكسر كل حاجه بإنهيار : واي فايده كل ده وانت مش بتحبني اي فايده كل ده وتعيش مع واحده مش بتحبها فووق فوووق بقا 

شهاب : فايدته ان اعرفهم واخليهم يعيشو سواد أيامهم 

نيڤين: ماهو قدامك باعوني ليك بالرخيص عايز اي اكتر من كدا ولا هيفرق معاهم نيڤين اصلا 

شهاب : هيفرق هيفرق اوي طالما بنت من عيلتهم هيفرق واوعي تقنعيني ان مش هيفرق مع حبيب القلب 

نيڤين قربت عليه مسكت ايديه بعياط : ابوس ايدك ياشيخ ابوس ايديك ياشيخ صدقني والله العظيم مافيش بيني وبينه حاجه 

شهاب رماها علي الارض بقوه كان في قطع ازاز دخلت في ايدها

نيڤين بوجع : ااااه 

شهاب خرج من البيت ورزع الباب بقوه وهو بيحاول يتحكم في اعصابه 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صباح : ماتشك فينا هو احنا بنعمل حاجه حرام مانا مراتك في الحلال

عثمان :صباح انتي عارفه كويس ان صفيه لو عرفت انك ضرتها ممكن تمو'تك

صباح قربت عليه ولفت راسها حوالين رقبته :بقا كدا ياراجل تعمل التمثيليه دي كلها عشان نبقي لوحدنا بعيد عن عيونهم

عثمان : ايون طبعا بعدين انا زهقت من  كل شويه اتسحب بليل

صباح بتبعد عنه بزعل : مانا برضو كدا مش هشوفك كل يوم زي هناك

عثمان جذبها من خصرها بشده : لا ومين قال كدا

صباح : معقول هتيجي هنا كل يوم

عثمان : ومجيش لي بعدين ياعبيطه انا بدل ماتسحب من غير صوت دلوقتي هيبقي عندنا حريه كبيره نعمل اللي عايزينه

صباح بخبث: انت طلعت بتفكر

عثمان : قوليلي بقا اوضه النوم هنا احسن ولا هناك

صباح بمياعه  : لا تعالي اوريهالك بقا ههههه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي 

ريتال نزلت دخلت عليه المكتب : فين عمي عثمان يازين 

زين : عايزاه لي 

ريتال :ميخصكش دي حاجة خاصه بيني وبينه 

زين قام من المكتب وقرب عليها :لا يخصني ويخصني ونص 

ريتال بعدت عنه : قولي فين يازين 

زين : لا مش هقول وبعدين انتي لسه زعلانه من امبارح 

ريتال : مفيش بيني وبينك حاجه عشان ازعل 

زين قرب عليها وعيونه حمرا من العصبيه : يعني اي مفيش بيني وبينك حاجه انتي مراتي ياريتال واكيد عارفه يعني اي مراتي

ريتال بصت في عيونه بتحدي : وجسمي من انهارده مش هيكون ملكك يازين بيه 

زين متحمل كلامها وشدها من شعرها بقوو'ه = انا هعرفك انتي ملكي ولا لا ياريتااال.....!


تكملة الرواية حتى الفصل الثلاثون من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close