expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية حبي الوحيد البارت الاول بقلم الكاتبه نور محمد حصريه وجديده

 رواية حبي الوحيد البارت الاول بقلم الكاتبه نور محمد حصريه وجديده 

رواية حبي الوحيد البارت الاول بقلم الكاتبه نور محمد حصريه وجديده 

قاسم افتح الباب بقولك غلط كده 

قاسم بعند: مش هفتح الباب ياسجده ومفيش خروج من البيت النهاردا


سجده بضيق: وده بأذن مين بقى انا عاوزه اخرج اقابل خطيبي واخدت الاذن من بابا افتح الباب بقولك


قاسم بحده وغيره: وانا قولت مش هفتح الباب ياسجده والولد المرقع ده انسيه خالص على جثتي تجوزيه سامعه


سجده بحده: لا هجوزه وغصب عنك ياقاسم انت يادوب ابن عمتي وملكش حكم عليا وبابا موجود


قاسم سمعها بغضب وقرب فتح باب غرفتها بقوه وسجده بصت عليه بتوتر وتراجعت من قدامه بخوف


قاسم بحده: بقى انا يادوب ابن عمتك ياسجده وكمان بتقولي قدامي هجوزه وملكش حكم عليا تمام انا هفرجك ليا حكم عليكي او لا


سجده بلعت ريقها قدامه بخوف وقالت: قاسم سيبني اخرج انا اتأخرت على خطيبي وكده هيزعل مني اوي و


قبل ماتكمل جملتها لقت قاسم قرب منها ومسك ايدها بقوه وقال بغضب: انتي ليه بتعملي معايا كده.. ليه عاوزه تجرحيني.. وتكسري قلبي ياسجده بالطريقه دي؟!


سجده بصت في عنيه وقالت: قاسم ابعد عني ميصحش تقرب مني كده انت اخويا بس و


كانت هتكمل بس قاسم قال بحده: اخوكي.. انا بقيت اخوكي دلوقتي.. بعد كل اللي بعمله علشانك ياسجده بقيتي شايفاني كمان اخوكي.. دنا بخاف عليكي اكتر من نفسي.. وكل ماتطلعي من البيت اطلع وراكي علشان احرسك من خوفي عليكي.. وأي حاجه بتطلبيها مني بجيبها ليكي فورا.. حتي اصحابي سبتهم ومبقتش اخرج معاهم علشان افضل هنا جنبك دايما.. وبعد ده كله بتقولي عليا اخوكي بس


سجده بصت عليه بتوتر كبير وقالت: قاسم لو سمحت سيبني واخرج بره دلوقتي 


قاسم بص عليها بضيق وعند وقال: لا مش هخرج انا بحبك ياسجده.. ومن زمان كمان وكونت بحاول اقرب منك علشان اقدر اعترفلك بمشاعري تجاهك بس كونت خايف ومتوتر اوي لاني شخص مش بعرف اعبر عن مشاعري وعلشان كده انا اللي كونت بطفش العرسان اللي كانوا بياجوا ليكي من قبل مايوصلوا للبيت هنا حتي.. بس اخر عريس ده نفد من ايدي المره دي.. بس انا مستحيل اسيبك تبقى لحد غيري ياسجده مستحيل 


سجده سمعته بصدمه كبيره وقبل ماتنطق حرف لقت قاسم قرب منها بسرعه وبا"سها في شفا'يفها بقوه ور'غبه وحاوط خسرها بايديه علشان يثبتها وسجده انصدمت منه بشده وكانت بتحاول تبعده عنها بس مقدرتش ودابت في ايده وقاسم اول ماحس انها استسلمت ليه حملها برقه وحطها على السرير جنبه بحنيه وهو لسه مكمل ومد ايده بهدووء على جاكت بتاعها علشان ينزعه وسجده كانت مغيبه خالص معاه وبقت في دنيا تاني من لمسته لها


بس فجأه انتفضوا سوى على صوت فتح باب الغرفه ودخول والد سجده اللي تسمر مكانه بصدمه كبيره من شكلهم كده قدامه


وقال بغضب: انتو بتعلموا ايه ياكلاب؟!!


قاسم فاق على صوته وبعد عن سجده بسرعه وسجده وقفت بصدمه وخوف من ابوها 


قاسم بتوتر وخوف: خالي اسمعني انا هفهمك كل حاجه


بس حسين والد سجده قرب منهم بغضب اعمي وقال: هتفهمني ايه بقى يابن اختي مانا شوفت كل حاجه قدامي صوت وصوره كمان


سجده بخوف: بابا اسمعني انا بس كونت 


قاطعها حسين بحده: كونتي ايه يامحترمه طيب ده طلع ولد خسيس وقليل الاصل ومطمرش فيه ربايتي وخان ثقتي فيه بس انتي بنتي من لحمي ودمي دي اخرت تعبي وربايتي فيكي ياسجده


سجده نزلت دموعها بندم وحسين بص عليها بشر وكان عاوز يقرب يضربها بس قاسم وقف قدامه بسرعه وقال: حقك عندي انا ياخالي انت عندك حق في كل كلمه قولتها بس سجده ملهاش زنب الزنب كله زنبي انا ولو عاوز تضربني انا قدامك بس متقربش من سجده ارجوك


حسين سمعه والدم غلى في عروقه وقرب مسكه من هدومه وضربه كف قوي هز صوته المكان كله


وقال بتوعد: وانا هعلمك الادب من اول وجديد ياقاسم علشان تعرف تخون خالك اللى أمنك على بيته وعلى بنته كمان تعال معايا انت هتخرج بره بيتي ومش عاوز اشوف وشك هنا تاني 


قاسم نزلت دموعه بحزن وندم وسكت وسجده وقفت بسرعه وقالت: لا يابابا ارجوك سيبه دي اخر مره صدقني ومش هيعمل كده تاني ابدا


حسين بص عليها بغضب كبير وجر قاسم لبره البيت ورماه بعنف وقال: مش عاوز المح ظلك قريب من بيتي تاني دي اخرت تعبي وربايتي فيك ياقاسم.. انا هسيبك المره دي بس علشان خاطر اختي الله يرحمها اللي وصتني عليك قبل موتها بس ياخساره طلعت خسيس وديل كلب وسخ غور من وشي مش عاوز اشوف وشك تاني قدامي


حسين خلص كلامه وقفل الباب في وش قاسم بعنف وقاسم نزلت دموعه بكسره وندم على اللي عمله في لحظه ضعف ومشى من قدام البيت 


وعند حسين جوه بص على غرفه بنته بغضب اعمي وتوجه لها ودفع الباب بقوه وسجده وقفت برعب منه 


وحسين بص عليها بتوعد وقال: ودلوقتي اجه دورك انتي كمان وانا هعيد تربيتك من اول وجديد على ايدي ياسجده وووو 

يتبع... بقلمي نور محمد

روايه جديده وحصريه هنا بس لايك وكومنت علشان نكمل باقي الروايه 💥💥❤


الفصل الثاني من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close