expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية جنة النسر العاشق البارت الثاني بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية جنة النسر العاشق البارت الثاني بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية جنة النسر العاشق البارت الثاني بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

 اهو الي بعتي شرفنا ليه وبقيتي حامل منو..قتلتو ..هو صحيح قدر يطلعك من قبرك بعد ما دفنتك بس دلوقتي هدفنكم  سوا في قبر واحد..هاتوهم يا رجاله


رجالة حجاج اتقدمو على جنه وهيه استخبت ورا نعمه وبقت تقول ببكا..معملتش حاجه يا ابوي...والله ما عملت حاجه..انا عمري ماشوفتو هبقى حامل منو كيف


رجالة الحجاج شدوها من ورا نعمه ورموها تحت رجل الحجاج


نعمه بقت تصرخ وتحاول تساعدها بس مفيش فايده كانو مانعينها بصت لطه بغضب وقالت..مش هتتكلم يا ابن بطني هتسيبهم يقتلوهم من غير ذمب...اتكلم يا طه انطق


طه بلع ريقه برعب وبص للحجاج وقال برعب..ايوه..ايوه هقول..احم..هو..هو الشاب ده الصراحه شفتو كذا مره عند بتك في الحوش..شوفتو بس قلي ان انت الي بتبعتو هناك


بقلم...زهرة الربيع

نعمه لطمت على خدها وقالت..يا خيبتك في ولدك يا نغمه يا خيبتك


مجد كان حاسس بكل حاجه وبيحاول يوقف كذا مره بس تعبان جدا وجنه كانت بتبص لطه بزهول من الي قالو وقالت بصدمه..انت بتقول ايه يا طه..شوفت مين معاي...انا الجدع ده ولا مره شوفتو..والله يا ابوي ما عارفه بيكدب ليه..بس معرفوش والله ما اعرفو


ابوها مسك فكها بغضب وقال..بقى خاطر بحياتو وراح طلعك من قبرك وضرب الرجاله ووداكي المستشفي كل ده ومفيش حاجه بينكم..طب وطه الي بيقول انو شافكم .مش ده الي بتقولي انو اخوكي ومبيكدبش اسأليه انتي ولو قال مفيش بينكم حاجه ..هسامحكم


في عيادة دكتور فرج كان علي في اوضه مع الناس الي هيرحلوها للسرايا في العباسيه كان بيصرخ ويقول...انتو يا مجانين..بقولكم انا مش مجنون..مش مجنون ليه محدش مصدقني..صاحبي اتخطف ..اتخطف..العفاريت خطفوه في المقابر..افتحو الباب انا مش مجنون


على مكانش حد بيرد عليه وبيضرب الباب علشان يتفتح وخايف جدا من الناس الي معاه في الأوضه والي كانو بيبصولو بنظرات رهيبه ..بلع ريقه بخوف وبقى يخبط تاني ويقول..انتو يا عالم انا مش مجنون..مجد اتخطف والاه اتخطف العفريته كانت بتبكي  وخطفتو ..انا مش فاهم ايه الغريب في كلامي


بقلم...زهرة الربيع

عند جنه  حست ببعض الامل لما ابوها قال انو هيسبها لو طه قال انها متعرفش مجد جريت على طه وقالت برجاء ...قولو انك بتكدب يا طه..قولو اني معملتش حاجه..احب على يدك اتكلم..اتكلم يا طه


طه بصلها ودموعه نزلت بغزاره وقال...مليش صالح..انا قولت الي شوفتو يا جنه..عيزاني اكدب ولا ايه


جنه رجعت لورا بصدمه رهيبه وهيه مش فاهمه ليه بيعمل كده ومجد بصلو بغضب واشمئزاز ووقف بالعافيه وهو حاطط ايده مكان الجرح وبص لنعمه الي كانت بتبكي وحاطه ايدها على راسها وقال..قومي يا حجه نعمه...وبص لطه باستحقار وقال...متتعبيش نغسك..الرجوله مش بالساهل..


طه نزل عيونه في الارض ومجد مسك ايد جنه وقال بقوه..هو مكدبش..انا كنت معاها فعلا..وانا ابو الطفل الي في بطنها ولو هتموتها..موتني قبلها


جنه اتصدمت من الي قالو وبصتلو بزهول وحجاج بصلهم بغضب رهيب بس اتحول غضبو لابتسامه خبيثه وقال..لا انا مش هدفنك ..انا هخليها هيه تدفنك بيدها


مجد اتصدم و جنه اتسعت عنيها بزهول واتنفضت بخوف ورجعت لورا برعب وووو

يتبع 


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close