expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية أحببت مجرمة بقلم جهاد محمد البارت الاول والثاني والثالث حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية أحببت مجرمة بقلم جهاد محمد البارت الاول والثاني والثالث حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية أحببت مجرمة بقلم جهاد محمد البارت الاول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

في مخزن قديم كانت واقفه بكل قوة وجبروت وقدامها شخص واقع على الأرض ومربط 

سيد:أنا آسف يا هانم والله اسف سامحيني انا مش هعمل كده تاني 

رزان: اسفك هيفيد بايه كان لازم تفكر كويس اوي قبل ما تعمل عملتك دي معتز كانت بترددها بصوت ممزوج بالغضب والصراخ معتز ن ننعم يا هانم قالتها خلص  ببرود شديد خرجت من المخزن وكان بيشتعل ركبت عربيتها ببرود ومشيت 


___________________________


وصلت لحارة شعبية ودخلت عمارة طلعت لفوق خبطت وأذن لها بالدخول وجوا كان في شخص باين على الجبروت والقوة شوية ودخلت بنت جميلة هو ها يا أبطال مين اللي عملها منكم ضحكت البنت وقالت وهي رزان مين امتى بتسيب حد ياخد حقها ضحكوا كلهم 


_____________________________


وعند بطلنا مؤمن كان قاعد في مكتبه وفاجأة دخل عليه شخص وقاله الباشا طالب حضرتك يا فندم مؤمن تمام روح انت دلوقتي وانا هاجي وراك خرج الشخص ده وبعدها بشوية دخل ادّي التحية العسكرية طلبتني يا فندم ايوة اقعد يا مؤمن خير يا فندم انت عارف كويس اوي يا مؤمن قد انا بعزك وعارف انك بتحب بلدك وشغلك عشان كده انا اخترتك للمهمة دي خير يا فندم 

اللواء محمد:تعالى على غرفة الاجتماعات لأن هنا مينفعش 

مؤمن : تمام يا فندم 

اللواء: انا بلغت سيف يجي بس انا دلوقتي معايا مشوار مهم الاجتماع بعد ساعتين وبعد ساعتين دخل مؤمن و سيف في نفس الوقت قعدوا سيف باستغراب لمؤمن هي ايه المهمة اللي بيتكلم عنها دي 


________________________________


مؤمن قبل ما يرد عليه دخل اللواء محمد: مؤمن وسيف وقفوا ادوا التحية اللواء اتفضلوا خير يا فندم ايه هي المهمة اللي كلمتنا عنها دي هقولكم في عصابة كبيرة او خلينا نقول مافيا بقالها فترة منتشرة وللأسف مش عارفين نمسك عليهم حاجه 

مافيا ايه دي 

اللواء كله 

يعني ايه 

يعني مافيا قتل وخطف وأعضاء كلهPart 2

أحببت مجرمة 

جهاد محمد 


ازيكم عاملين ايه 🥰بارت جديد بس قبل ما نبدأ لازم نبقى عارفين انه لا يحلى الكلام إلا بذكر النبي عليه أفضل الصلاة والسلام اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وقفنا المرة اللي عدت لما كانوا الشباب مع اللواء محمد ،اللواء محمد بعد ما قلهم على المهمة الجديد :اتفضلوا ده ملف القضية في كل حاجه نعرفها مؤمن اخد الملف وخرج هو و سيف 

اوبس هو معرفتكمش على أبطالنا طيب تعالوا

مؤمن الصياد :بطل روايتنا شاب مصري عنده ٢٨ سنة رياضي بارد جدًا عنده عضلات كبيرة عينيه لونها زرقاء والمحيط الخارجي ليها أخضر بس بتتحول لما يضايق للون الأسود بيكره جنس حواء هتعرفوا ليه مع أحداث الرواية ظابط في المخابرات السرية ولقبه 

الثعلب لشدة مكره في المهمات


____________________________


محمود الصياد: ابو مؤمن رجل أعمال مشهور وليه سمعته عنده ٥٨ سنة بس مايبنش عليه سن متجوز من صفاء عندها ٥٣ سنة مهتمة بنفسها ومحافظة على جمالها 


____________________________


سيف محمد الصياد:٢٨ سنة بطلنا التاني عنده عضلات بنية قوية زي سيف هما مع بعض دايمًا عينيه بنية بارد بس مش دايمًا هو كده مع العالم الخارجي بس مع عائلته غير ظابط في المخابرات السرية لقبه التمساح


حنان: مامت سيف عندها ٥٥ سنة هي وصفاء أصحاب جدا جميلة اوي واخيرا وليس اخرا 

رزان كمال الحديدي بطلتنا: بنت عندها ٢٢ سنة عيونها زرقاء على فاتح بتتحول للسواد الشديد لما بتغضب صعب حد يخليها تغضب بسهولة باردة لأبعد الحدود شغالة مع عمها مهران في المافيا هي دخلت العالم ده من ٥ سنين لسبب هنعرفه بعدين 


_______________________________


ملك: بنت مهران شغالة مع باباه ورزان صحبتها من الطفولة هما الاتنين زي التؤام بالظبط لون عينيها خضراء مرحة شوية وجدية شوية بنت كده غريبة في نفسها🥰


جهاد محمد

احببت مجرمة 


نرجع لروايتنا مؤمن وسيف دخلوا المكتب وفتحوا الملف وقرأوا المعلومات اللي بتقول ان المافيا دي عبارة عن كل حاجه أعضاء وخطف وقتل كله وإن اللي بيساعدهم بنتين عند الكلمة دي وهما وقفوا ايه بنتين ومافيا كمل كمل ده بينها مهمة عسل عايشين في حارة في القاهرة بس


 مش معروفين لا اسمهم ولا شكلهم وكل ما ظابط يروح يتكشف ويختفي تمامًا او يرفض انه يكمل المهمة بدون تقديم اي أعذار سيف لمؤمن العمل ايه


 دلوقتي مؤمن بغموض هنروح سيف نروح فين الحارة مؤمن ببرود اه وخرج سيف لنفسه ايه البرود ده وعند رزان كانت خرجت من عند مهران وقابلتها واحده بصتلها بعتاب وقالت كده كده يا رزان يا بنتي حرام عليكي انتي من امتى بقيتي كده رزان ببرود من خمس سنين فاكره اللي حصل في اليوم ده ولا نسيتي بس انا منسيتش ونزلت بصت لفوق على السلم لقت ملك ملك بصتلها بقرف وقالت لها عايزة ايه اللي جابك حرام عليكي هي تعبت منكم كفايه بقى والله حرام اللي بيحصلها ده الست بكره باباكي السبب منه لله حسبي الله ونعم الوكيل.......

يا ترى مين الست دي وايه اللي هيحصل مع مؤمن وسيف وايه اللي تقصد ملك بأن رزان تعبتPart 3

أحببت مجرمة


جهاد محمد 


بارت جديد🥰بس قبل ما نبدأ تعالوا نكسب عشر حسنات ويتمسح من صحيفتنا عشر سيئات ونترفع في الجنة عشر درجات بالصلاة على النبي اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 

أحببت مجرمة

#_جهاد_محمد

الشباب وصلوا الحارة وشافوا راجل كبير في السن واقف على عربة صغيرة بيعمل عليها شاي


_____________________________


 مؤمن بخبث: السلام عليكم يا حج 

الراجل باحترام واستغراب في نفس الوقت: وعليكم السلام يا ابني 

مؤمن: كوبيتين شاي من ايدك الحلوة دي يا راجل يا طيب

سيف على حسب الخطة اللي متفقين عليها: ها يا مؤمن هنعمل ايه دلوقتي احنا بقالنا فترة طويلة بنمشي ومش لاقين شقة قبل ما يرد مؤمن كان الراجل جه


____________________________


 الراجل: اهلا يا شباب هو انتوا جداد هنا في الحارة 

سيف بمكر: لا احنا بس كنا بندور على شقة وتعبنا ف جينا نشرب كوبيتين شاي 

الراجل أو عم جميل: أنا أقدر أساعدكم في إنكم تلاقوا شقة

سيف بلهفة مصتنعة:بجد طيب ازاي

عم جميل:في شخص هنا هو جبروت اه بس انتوا لو فضلتوا في حالكم مش هيكلمكم هو اسمه مهران عنده شقة عايز يأجرها


_______________________________


 

سيف: لا احنا في حالنا وهو في حاله بس ودينا ليه 

عم جميل: مسمار يا مسمار خرج ولد من جوا العربية مش عارفه ازاي 😂مسمار: في ايه يا عم جميل 

جميل:خد ياض ودي البهوات للباشا مهران 

مسمار:على كام 

جميل: ياض بطل الاستغلال ده انا بديك ٥٠ جنيه في الشهر وانت مش بتعمل حاجه

سيف بنفاذ صبر: طيب ممكن كفاية احنا خليلنا هنا 

عم جميل: يخربيت ياض يا مسمار انت لسه موديتش الشباب للباشا 

سيف بنفاذصبر:ياعم الله يخليك يلا انت لسه اخد بالك 


__________________________


عم جميل:اجري ياض يا مسمار وديهم للباشا 

مسمار بتكبر.      (مش عارفه بيتكبر على ايه ده حتي اسمه مسمار😂)

مسمار اخدهم المصنع اللي شغال فيه مهران 

مسمار: يا باشا 

مهران:في ايه ياض يا مسمار انت بتزعق كده ليه

مسمار: معلش يا باشا بس الشباب دول كانوا بيسألوا على شقة

مهران: اه تمام تعالوا ورايا خدهم العمارة ووراهم الشقة كانت قصاد شقة رزان 

مهران: تعالوا معايا على المكتب اخدهم المكتب اللي كان في بيته وقال لمراته زينب تعمل تلاتة شاي


مهران: دخل المكتب وعرف انهم جداد في الحارة وبعد ما اتفقوا على كل حاجه 

مؤمن بذكاء: طيب ممكن لو في شغل نشتغل عشان نقدر نوفّر احتياجتنا 


مهران بتفكير: اه اه في محل عطارة في الحارة ابقوا تعالوا الصبح المصنع وانا هوديكم

وفجأه دخلت الشقة بنت شديدة الجمال كان شعرها لون بني 

ملك: بابا يا بابا 

مهران بعد ما خرج: في ايه يا ملك بتزعقي ليه 

ملك بفرحة: رزان ماسكة رجالة ونازلة فيهم ضرب

مهران: وأنت بتعملي ايه ما تروحي تشوفيها 

ملك بعد ما أخذت تفاحة وبتقطم فيها وانا اعملها ايه يعني 

مهران نزل ومعاه الشباب وملك نزلت وراهم مهران بص لاقى تجمع كبير في مكان معين وقبل شوية نرجع لورا Flash Back 📸  كانت رزان ماشية هي وملك في وسط الحارة وبيتكلموا رزان حست ان في حركة حوليهم وفجأة جه حد من ورا رزان وكان هيضربها بس هي شافت ظله ونزلت لتحت ومسكت رجله ووقعت على الأرض وقفت وبصت حواليها لقيت شباب اتجمعوا على شكل دايرة في منهم اللي ماسك سكين واللي 


___________________________


ماسك عصاية رزان ببرود شاورت علي ايدها كعلامة للساعة يعني انجزوا كلكم مرة واحده وفعلا دخلوا عشان يضربوها بس على مين دي رزان يعني مش اي حد زلت فيهم نرجع من ال Flash Back 📸 

مهران ومؤمن وسيف راحوا على المكان لقوا رزان خلصت على الرجالة سيف باندهاش دي خلصت عليهم 


أحببت مجرمة

جهاد_محمد


 لوحدها مؤمن بصلها بإعجاب ولكن قطع بصاتوا دي لما واحد منهم ضربها في دراعها بالسكينة رزان اخدت منه السكين ورميتها على الأرض وضربت رأسه في الحيط وقع على الأرض مهران انتي كويسة 


رزان بنفس البرود: اه معتز جه وقف جنبها قالتله بصوت واطي........

مستنية توقعتكم  ورأيكم في البارت الجديد🥰


              *<أحببت مجرمة>*


تكملة الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close