رواية سجينه بنار الهوي الفصل الثالث بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية سجينه بنار الهوي الفصل الثالث بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية سجينه بنار الهوي الفصل الثالث بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

لا بيتقلع...الجمله دي قالها يمان بسخريه بعد ما دخل وسمعها 


بشرى اتخضت وخبتو ورا ضهرها ويمان ضحك وقال...ايوه استريه ليتهوى


بشري قالت احم.انا مشترتش الحجات دي على فكره


يمان قال.... عارف على فكره..وانتي تعرفي تشتري حاجه زي دي اصلا ولا تعرفي تلبسيه حتى 


ولسه هيدخل بصلها وقال بغمز...بس خالتك بتعرف تختار..الاسود عليكي هيبقى صاروخ ناسف


قال كده ودخل الحمام وبشرى قعدت على السرير بكسوف وابتسمت على كلامو


بعد شويه خرج من الحمام بالبنطلون بس وكان بيصفر برواق

بشرى بصت بعيد وقالت..احم....هو انت نسيت التيشرت


ولع سيجاره بلا مبالاه وقال ..لا معايا...بس انا مش بحب البسو بالليل


بشرى حمحمت بحرج وقالت..ايوه بس انت مش لوحدك في الأوضه زي كل يوم


يمان رفع حاجبو وقال... الاول مكانش معايا حد..ودلوقتي معايا مراتي  يعني لو ملبستش اصلا عادي


بشرى اتنهدت وقالت..مفيش فايده فيك...واخدت كاش مايوه ورايحه عند الحمام بس وقفت وبصتلو وقالت..احم..ممكن تسمحلي اروح بس اجيب لبس من اوضتي... الي هنا ده...ده مش هينفع والله..... ومدتلو الكاش مايوه الي في ايدها وقالت..تخيل ده اكتر حاجه محترمه هنا


يمان ضحك بشده وقال..بشرى..ادخلي غيري..مفيش طلوع يلا


ضربت رجلها على الارض بغيظ وقالت..ما انت روحت جبت يعني


يمان قال ..انا روحت جبت علشان مليش هدوم هنا..كلها بتاعة وائل وصغيره عليا انما انتي المفروض ان جهازك في الاوضه دي..فادخلي البسي زي الشطوره


نفخت بغيظ زي الاطفال ودخلت ويمان بص لطيفها باتبسامه جميله وقال...ااااه..ربنا يستر من قعدتنا سوا


قال كده وبقى يحاول يرن لاخوه كان قلقان جدا عليه رغم الي عملو بس مكانش بيرد..


نفخ بضيق واتصل بواحد صاحبو وقال.الو..اذيك يا اسلام


وسمعو شويه وقال..اه..عندك..طب كويس...ايه...سكران...واتنهد وقال...طب معلش يا اسلام هتعبك تخليك جمبو انهارده اوعى تسيبو..ماشي مع السلامه


وقعد على السرير وحاطط اديه على راسو بخنقه


بشرى طلعت في الوقت ده وقالت بحزن..هو انت كنت بتكلم وائل


يمان رفع عنيه ليها وقال...لا ده اسلام صاحبو و...


بس قطع جملتو وهو بيبصلها بزهول وبلع ريقه من منظرها المهلك للأعصاب كانت لابسه كاش مايوه خفيف ورقيق جدا مفتوح على أكتافه وقصير وشعرها مبلول وشكلها قمر..


بشرى ارتبكت من نظراتو وقالت..احم...هو عند صاحبو


يمان قال بتوهات..ها..هو مين


بشرى ابتسمت بكسوف وقالت..يمان ..بكلمك


يمان غمض عنيه وفتحهم واخد نفس جامد وقال...اوووووف....جامد...جامد اوي


بشرى بقت تبعد عيونها عنو بكسوف  بس شهقت بدهشه لما شدها عليه جامد  وبص في هيونها وقال..حمار...حمار اويييييي


بشرى قالت بستغراب..هو مين


يمان  بصلها بتوهان وقال..الي يفرط فيكي


بشره نزلت عيونها في الارض بكسوف وفالت..احم..طب..طب انت ماسكني كده ليه


يمان قال بتوهان...ها


بشري ضحكت وقالت..ها ايه...بقولك ماسكني كده ليه


يمان خد بالو انها بين اديه وفي حضنو سابها وقال..احم..اه..انا..انا مش عارف مالي..بقولك ايه..الحال ده مش هينفع...الصبح تجيبي هدومك..كلها...بجامات عبيات جلاليب اي حاجه من الكلام ده هاتيها برضو


بشرى ضحكت وقالت..جلاليب...اممم..تصبح على خير يا يمان


بشرى راحت نامت على السرير ويمان كان بيبص عليها باعجاب شديد ومدد على كنبه في الاوضه


بعد شويه واول ما اتأكد انها نامت قام ونام جمبها وشدها لحضنه جامد ونام براحه


في صباح يوم جديد بشرى قامت من النوم حست بادين محوطاها جامد بتملك بتبص لقت نفسها بين ادين يمان وحاضنها جامد


استغربت جدا اخر حاجه فكراها كانت لما نام على الكنبه..حاولت تقوم وتبعد عنو


بس يمان قال بنوم...اممممم...خليكي... وشدها لحضنه اكتر


بشرى رمشت بعيونها بدهشه وقاتلت..يمان


يمان حس وقام بسرعه وبعد عنها وقال..احم..انتي ايه الي جابك جمبي..انتي بتخميني


بشرى بصتلو وقالت بسخريه..تقول ايه بقي عيله وبرجع في كلامي


يمان وقف وقال..احم..طيب ماشي متتكررش تاني..ستات اخر زمن


قال كده ودخل على الحمام وسابها واقفه بتبص لطيفه بزهول

بعد شويه طلع ولبس بدلتو وجهز وكانت بشرى بتبصلو بالتسامه جميله وسرحانه فيه شكلو جميل وبدلة الشرطه بتذيد من وسامتو الي مش محتاجه تذيد ابدا 


يمان خد بالو من نظراتها وغمز وقال..اعجب..انا صح


بشرى اتكسفت ونزلت عيونها وقالت ..احم...مش بطال


يمان ضحك ضحكه جميله وقال...اممم...ماشي...على العموم مش محتاج اسمع رأيك فيا..عيونك قالولي رايهم بكل صراحه


بشرى ابتسمت وقالت ...وعيوني قالتلك ايه بقى


بمان قرب منها وبقى يمشي عيونه على كل ملامحها وقال..قالولي اني اجمل حد شافوه...واني سكنتهم واخدت عقد ملكيه كمان


بشرى ابتسمت وبقت تبصلو جامد وقالت...يبقى كدبو عليك

يمان حاوط وسطها باديه وقربها ليه اكتر وقال..تؤ ..عمرهم ما عرفو يكدبو عليا..حتى لو كدبو على الدنيا كلها


بشرى ابتسمت وبقت تبصلو وعيونها بيلمعو ويمان بقى يبصلها بإعجاب شديد ووقف نظراتو عند شفايفها وفاجأها لما باسها بقوه وجنون وشغف واضح


بشرى اتصدمت بالي عملو بس غمضت عيونها  واستسلمت بين اديه 


بس بعدو عن بعض بخضه وزهول لكما الباب اتفتح بدون مقدمات


يمان بص للي دخل بزهول وكان وائل وقال بغصب..الله الله...بقى اتجوزت خطيبتي ...يوم فرحي وفي اوضتي كمان..لا وواقفين بتبوسو واخر انبساط


انتظاااااااار لضرب النااااار تفاعل جبااااااار❤


الفصل الرابع من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close