رواية عشقت مطلقة و أولادها بقلم مارلي ايهاب المقدمه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية عشقت مطلقة و أولادها بقلم مارلي ايهاب المقدمه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية عشقت مطلقة و أولادها بقلم مارلي ايهاب المقدمه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


كان يتحدث بعصبية شديدة 


كيف يا ابوي تجوزني واحدة مطلقة و معاها تلات عيال و كمان من البندر و مدلعة اخر دلع  ويا عالم اطلقت ليه   انت كبرت وخرفت ولا اية 


القناوي بعصبية 

اخرس يا قليل الحياء تقول لابوك انت خرفت عيشت و شوفت ولدي بيهني و انا واقف قدامه 

اسمعني يا سلطان انت هتعمل اللي بقولك عليه و انت ساكت 


سلطان بعصبية 

لا يا ابوي مش هعمل اللي انت بتقول عليه ده انا استحالة اتجوزها مفيش سبب يخلني اتجوز واحدة زي دي يا بوي انا لستني متجوزتش يوم ما اتجوز اتجوز واحدة مطلقة و عندها تلات عيال حرام عليك انت عارف اني بحب فرحة


القناوي بعصبية 

هتتجوزها ورجلك فوق رقبتك يا سلطان ويكون في معلومك لو رفضت انت لا هتبقي ولدي ولا اعرفك و متبري منك ليوم الدين و كمان حاجة هتتحرم من كل الميراث مش هتاخد جنية واحد يا سلطان ابقي وريني بقي هتعيش كيف  و البت فرحة دي تنسها واصل احسن ما اخليها هي  واهلها يخرجوا بره البلد 


سلطان بحزن 

حرام عليك يا جدي ليه تعمل فيا اجده 


القناوي بضيق 

بعدين هتعرف انا عملت كدة ليه و اخترتك انت بذات ليه يا سلطان علشان كدة يا ولدي بقولك واقف و مش هتندم 


سلطان بعصبية 

انا مش موافق و مش هوافق علي اللي انت عايزه ده يا جدي حتي لو هتحرمني من كل حاجه مش موافق 


القناوي بعصبية 

خلاص اخرج بره السرايا و متجيش هنا تاني انت ملكش عيش في وسطينا 


دخلت ام سلطان ببكاء 

حرام عليك يا قناوي هتتطرد ولدك ليه اجده حرام عليك 


قناوي بعصبية 

انتي تخرسي و ما تتدخلش احسن ما ارميكي معاه و ارمي عليكي يمين الطلاق مسمعش حسك واصل 


سلطان بحزن لامه 

بكفياكي يا اما متبكيش انا هبقي بخير 


امال ببكاء 

علي فين يا ولدي رايح فين 


سلطان بحزن 

ارض الله واسعة يا اما هروح في اي مكان متشغليش بالك 


القناوي بعصبية 

هتفضل تتحددت كتير غور بره يلا 


سلطان خرج وهو حزين من قسوة قلب ابوه وقال 

ليه اجده يا ابوي انت كنت كبير في نظري واصل مش عارف اجول اية دلوقتي بعد اللي عملته ويايا انا مش عارف انا عملت اية في دنيتي علشان اتعذب بالطريقة دي حرام ولله حرام 


طلع تليفونه و اتصل علي فرحة حبيبة القلب


فرحة

كيفك يا سلطان 


سلطان بحزن --- مش بخير يا حبيبة الجلب قلبي موجوع واصل يا فرحة بقالك كتير مش بتسألي   عليا  ليه 


فرحة بقلق 

ليه يا سلطان فيك حاجة يا حبيبي 


سلطان بحزن 

مش قادر يا حبيبة قلبي اقولك فيا اية بس مش انا محتاجك يا فرحة 


فرحة بحزن 

طب انت فين وانا هحاول اجيلك يا حبيبي 


سلطان بحزن 

لا متجيش مش رايد حد يجيب في سيرتك يا فرحة انا بس هكون كويس اما اسمع صوتك علشان كدة كلمتك يا فرحة 


فرحة بحزن 

سلطان احكيلي في اية انا رايده اطمن عليك قولي فيك ايه احكيلي 


سلطان بدموع 

جلبي مجروح يا فرحة انا محتاج بس اسمع صوتك الله يخليكي مش قادر اتكلم ولا قادر احكي يا فرحة 


فرحة بدموع 

طيب يا سلطان انا معاك علي الخط اهدي شوية مش اجده 


سلطان بدموع 

ابوي رايدني اتجوز يا فرحة وطردني من السرايا و الدار لما رفضت 


فرحة بصدمة 

كيف يعمل اجده وبعدين يجبرك ليه هو انت صغير يا سلطان 


سلطان بوجع 

مش قادر يا فرحة مش مصدق ان ابوي اللي كان في نظري عالي جوي و كان مثالي الاعلي انه يعمل فيا كدة ويطردني و يحلف علي امي بالطلاق لو اتكلمت انا مش عارف انا عملت اية علشان يوحصل فيا كل ده 


فرحة بوجع 

اتجوزها يا سلطان 


سلطان بصدمة 

اية اللي بتقوليه ده 

يتبع 


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close