expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='1477310355715762718'>

القائمة الرئيسية

الصفحات

الحلقة الرابعة من سيدة القصر روكا_حسن أنتقام_أبيض_قانون_أسود حصريه وجديده

 الحلقة الرابعة من سيدة القصر روكا_حسن أنتقام_أبيض_قانون_أسود حصريه وجديده 

الحلقة الرابعة من سيدة القصر روكا_حسن أنتقام_أبيض_قانون_أسود حصريه وجديده 

أنا هوصل طارق لحبل الاعدام بإيدي حق بابا لازم يرجع! 

بتحضن ملك ابوها بابا انت كويس فتح عينك وقولي إنك بخير مش انت قولتلي مش هتسبني يا دكتور بابا لسه عايش!! 

_مضيعيش حقي يا ملك يا بنتي أقرب الناس ليكِ هم اللي أذوكي بيشاور بابا علي باب الاوضة بلاقي زهرة داخله وفجاة بابا بيمو"ت....


البقاء لله مقدرنش نمسك القا*تل دخلت دكاترة التشريح واخدت بابا كنت حسه ان مش في وعيي بصيت علي كاميرات الاوضة كانت شغالة؟! قعدت مكاني و أول ما شوفت زهرة ضربتها كف شديد علي وشها.

أنتي طلعتي او" سخ حد اعرفه في حياتي أنا بكرهك كره عمرك ما هتلاقي حد بيكرهك قد ملك يا زهرة؟


زهرة بتوتر وتمثيل العياط: طارق اخد شر" في يا ملك.


سكتت ملك وبصت في عنيها بلوم وقالت :

أنا هخليكي تتمني الموت يا زهرة من اللي هعمله فيكي؟

زهرة بتوتر وخوف :ملك أنا معملتش حاجة كل ده كان غصب عني صدقيني، بقولك طارق بقيت مدام مبقتش بنت أنا رفعت عليه قضية

ملك بنظره غريبة :طارق يبقي حبيبي و جوزي مبقاش ليا غيره اتنزلي عن المحضر لو بتحبيني يا زهرة

زهرة بهدوء :حاضر يا ملك هتنازل عن المحضر بس أنا عايزه حقي طارق وعدني بلجواز وخلف..


بتمشي ملك وكل تفكيرها الأنتقام بتوصل بيتها وبتتصل علي عمامها بحزن :أيوه يا عمي بابا مات

بيقف عمها بصدمة :أخويا مات ملك يا بنتي أنتي كويسة!

ملك بحزن :أنا بخير الحمد لله يا عمي عايزك عشان الد*فن أنا و طارق أطلقنا..

رضوان بهدوء :أبوكي مات ازاي أنطقي؟

مات مقتو"ل يا عمي، أنا همسك القضية الظابط جاي يحقق معايا ياريت تبقي موجود كمان ساعه عشان خاطري هو دلوقت في المشر*حة؟

_سكت علي ثباتي علي موت بابا بنسبالي حياتي انتهت من ساعة ما سبني بابا كان كل حاجة في دنيتي ازاي هقف في محكمة عشان أجيب حقه.


بتروح ملك البيت وبتحضر العذاء فجاة بتلاقي طارق داخل وبيبصلها بتوتر!! حلو ده تق*تل المقتول وتمشي في جنازته جراا اي يا طارق، انت مش لاقي حد يلمك

ولا اي والله لا اجيب حق الناس الغلابة منك ومن اللي زيك يا كل*ب

بيلويي دراعي تحتي وبيهمس بكُره.. دي قرصه ودن بس المره الجاية هص"في د" مك مش أبوكي بس

كل حاجة ممكن توجعك هعملها صحبتك اتجوزتها، ابوكي مش انا اللي قت"لته.. أنا بعت حد محترف يقتله، حتي الكاميرات مش هتجيبه، يعني لو ليكي ح*ق راح

أتلفت و ضربته كف علي وشه :

أنا هوصلك لحبل الاعدام يا طارق انت و زهرة انتو بتلعبوا معايا انا، زي ما اقدر اخرجك من قضية ممكن أدخلك في ألف أنا اشطر متر هنا في البلد

وفاكر شغلي معاك كنت تمسك قضية وانا أطلعهم برائه وتقولي بتخسريني شغلي فاكر يا حضرة الظابط

هقت"لك زي ما قت" لت الحاج أبوكي الراجل الناقص!!!


أخرص يا طارق قطع لسانك فوق و شوف انت بتتكلم علي عمك اللي عمرك في حياتك ما قولت أحترمه

يوم ما نجحت في القضية واخدت فلوسها مني!! وصرفتها علي نفسك يا طارق ولما وعدتني بلجواز وبعدت عني وقولتلي أنا بقرف منك ومن ريحتك ولما اخوك قال اتقدملها.. قولتله ملك بتاعت طارق؟

انت عايز مني اي اكتر من إنك ضمرتني كل حاجه فياا وليا عملتها و رحمة بابا هخلي أمك تعيط علي وفاتك يوم موتككك يا ابن سعاد

طارق بغيظ : أنتي نسيتي بتتكلمي علي مين أنا طارق أسعد اشطر ظابط فيكي يا دولة تيجي بت متسوش في ريحة الحريم حاجة تهددني

سلام يا حلوة اشوفك علي خير صحبتك كانت حلوه اوي.


بيمشي طارق وبطلع الشقة كان أعمامي كلهم فوق أنتي هتلبسي هتنزلي معانا اسكندرية لحد ما الدنيا تهدأ!! 

كنت بهرب من عيون أسر أبن عمي : 

في أي يا اسر بتبصلي كدا ليه مش همشي غير لما اخد حق بابا يا عمي؟ 

_هتاخدي حق أبوكي من جوزك يا ملك 

مبقاش جوزي طارق يبقي طليقي وأنا هاخد حق بابا 

_طارق يبقي أبني 

واللي مات يبقي اخوك ويبقي بابا وهمسك القضية وهاخد حقه يا عمي 

_طارق أعترف إنه قتله عشان يرتاح منه 

بتصرخ ملك بصدمة : وانت راضي يا عمي عن اللي بيحصل أطلعوا بره انا مش عايزه اشوف حد لو طارق قتلني هيبقي أهون بكتير إن افرط في حقي؟ 

قول لطارق زهرة اتنزلت عن المحضر لكن ملك متنزلتش عن حقها وفي يوم هيبقي تحت حبل المش*نقة.. 

بيخرجوا وبتقعد ملك علي الارض تصرخ وتعيط بوجع.. 

سبتني وسط وحوش طمعانين فيك يا بابا 

والله لا اجيب حقك بلضعف!! 


بتتدخل ملك تصلي العشاء وببتدعي ربها يوصلها لحاجة تنتقم منها خصوصا مش معاها دليل بتقوم تلبس وتنزل المستشفى بتراجع الكاميرات مبيظهرش مين القاتل وبتشوف كاميرات الشارع كله لكن مفيش فايده!! 

بتبتسم بخبث :أنا لازم أعرف تاريخ طارق.. قدام قت*ل

مره يبقي قتل كتير قبل كدا.. 

بتروح وبترن عليه بعياط :ألحقني يا طارق في واحد بيتهجم عليا في البيت ومحدش بيلحقني 

بتقفل التلفون بسرعة وبتنزل وبتقدم بلاغ لشرطة...


أيوة يا باشا طارق طليقي بيتاجر في المخدارت وحاليا موجود في شقتي القديمة كان بيتهجم علياا بعد 

طلاقنا!! 


ووووووووووووووو

يتبع 


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات

close