expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية حب خفي البارت الثالث والرابع بقلم سحر حسين حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 ❤️ بسم الله الرحمن الرحيم ❤️ 

رواية حب خفي البارت الثالث والرابع بقلم سحر حسين حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية حب خفي البارت الثالث والرابع بقلم سحر حسين حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

البارت الثالث 

وتليفون رن وردتيت وانا نايمه خالص ومش حاسه باي حاجه ولا شايفه مين اللي علي تلفون اصلا . 

                      ************** 

ريم : الو .. 

زين : الو يا استاذه ريم عامله ايه . 

ريم : تمام تمام . 

زين : اه انا اسفه شكلك نائمه اسف علي الازعاج انا بس كنت حابب اطمن عليكي . 

ريم : انا كويسه . ... 

زين : طيب انت اصلا عارفه مين معاكي . 

ريم : ............... 

زين : استاذه ريم . .... طيب هكلمك تاني لما تصحي سلام . 

ريم : ............ 

            *************** 

زين قفل التلفون  وبعد ساعات من نوم صحيت والحمدلله وببص في التلفون لقيته متصل ورديت عليه وانا كنت محرجه جدا منه ومش عارفه اعمل ايه اتصل بيه ولا لا وبعد تفكير حوالي كده ١٠ دقايق اتصلت بيه طبعا ...... 

               **************** 

ريم : الو 

زين : الو عامله ايه دلوقتي . 

ريم : تمام الحمدلله انا اسفه جدا . 

زين : طيب الحمدلله .... اسفه على ايه . 

ريم : عشان يعني اتصلت وانا كنت نائمه . 

زين : اه بس انتي رديتي عليا . 

ريم : ايه يا ادي الاحراج . 

زين : احراج ايه انتي مش فاكره اصلا انتي قولتي ايه . 

ريم : بصراحه اه مش فاكره اني رديت اصلا . 

زين : هههههههههه اصلا كان باين عليكي التعب اووي . 

ريم : اه كنت تعبانه جدا وهموت ونام . 

زين : بعد الشر طيب ايه لسه عايزه تنامي تاني ولا ايه . 

ريم : لا تمام اووي كده . 

زين : طيب كويس قومي بقي صلي الفجر ولبسي وتعالي الشركه هكون في انتظارك . 

ريم : فجر فجر ايه ليه هي الساعه كام . 

زين : هههههههههه انتي كمان مش عارفه الساعه كام الساعه ٥ الفجر . 

ريم : بصدمه كبيره 😲 ٥ الفجر انا اتصلت بيك ٥ الفجر طيب انا اسفه جدا جدا صاحيتك  . 

زين : ولا يهمك انا اصلا صاحي . 

ريم : طيب انا هقفل بقي . 

زين : تمام هتيجي الشركه . 

ريم : اه طبعا لحسن ترجع في كلامك . 

زين : هههههههههه لا يا ستي ما تخفيش . 

ريم : تمام ماشي اشوفك علي خير ان شاء الله . 

زين : تمام ماشي . 

ريم : معلش انا اسفه ممكن سؤال . 

زين : اه طبعا اتفضلي . 

ريم : هو انت صاحي دلوقتي ليه . 

زين : هههههههههه عادي كنت بلعب رياضه . 

ريم : رياضه دلوقتي ربنا يعينك . 

زين : هههههههههه امين يارب . 

ريم : ماشي سلام بقي . 

زين : سلام . 

ريم : اه اه ثواني معلش . 

زين : هههههههههه ايه تاني . 

ريم : معلش هو انا هاجي الشركه الساعه كام . 

زين : الساعه ٧ . 

ريم : ايه ٧ طيب يلا بقي عشان الحق البس سلام سلام . 

زين : سلام . 

        ************************ 

قفلت معاه وجريت زاي المجنونه علي الحمام اخد شور ولبس عشان الحق انزل . 

            ****************** 

عند زين : 

دخل خد شور وكان واقف يلبس قدام المرايا بتاعته وهو كان مبتسم جدا وكان كل شويه يفتكر كلمها وطريقتها كان بيضحك علي آخره . 

لا دي اكيد مجنونه مفيش حد كده بس انا بجد اول مره اضحك اووي كده لا ومن قلبي طريقتها مجنونه بجد هو فيه كده . 

زين خلص لبسه ونزل ركب عربيته وكان برضو مبتسم وده غير العادي يعني . 

            ******************** 

عند ريم : 

الام : اه بسم الله الرحمن الرحيم انتي صاحيه دلوقتي لا غريبه دي لتكوني يا بت تعبانه . 

ريم : ماما والله يباركلك انا مش فاضيه خالص ونبي بعدين بعدين . 

الام : هو ايه أصله ده . 

ريم :ماما انا مستعجله والله مش وقته . 

الام : ماشي يا اختي انتي حره بقي . 

ريم : هي الساعه كام يا ماما . 

الام : الساعه ٧ و ١٠ 

ريم : ايه يالهووووي اوعي يا ماما اوعي . 

الام : وربنا مجنونه ..... انتي هتلبسي الجزمه في الشارع ما تلبسي زي الناس يا بت . 

ريم : عادي يا ماما في ناس بتلبسها في الشارع عادي بقي . 

الام : ماشي يا اختي روحي . 

           ******************** 

نزلت وانا ماسكه الجزمه في أيدي وبلبسها في الشارع وكنت بجري زاي المجنونه ووقفت تاكسي وجريت ركبت علي طول . 

وبعد شويه وصلت الشركه وتصلت بيه عشان اشوف مكان فين . 

             **************** 

ريم : الو يا استاذ زين مكان حضرتك فين بظبط انا في الشركه اهو . 

زين : اطلعي الدور الثالث واسألي عليا . 

ريم : تمام ماشي سلام . 

زين : سلام . 

                  ************** 

طلعت فوق وداخلت السكرتيرة علي زين وردت عليا بستغراب

السكرتيرة : حضرتك عايزه الاستاذ زين متاكده . 

ريم : اه انا ممكن تقوليله الاستاذه ريم . 

السكرتيره : تمام ماشي اتفضلي . 


                  ************* 

ريم : السلام عليكم ورحمه الله وبركاته . 

زين : وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته يعني من اول يوم تيجي متاخره كده . 

ريم : انا اسفه بقي . 

زين : استاذه ريم انا اهم حاجه عندي في الشغل هو الالتزام بالمواعيد .

ريم : تمام بس انا هشتغل مع مين بظبط يعني مين المدير بتاعتي . 

زين : انا .. 

ريم : نعم . 

زين : ايه مش عاجبك ولا ايه . 

ريم : لا مش قاصدي بس انت قولتلي انا هقابل المدير أو صاحب الشركه علي الاقل . 

              ****************** 

قاعد زين وحط رجل علي رجل ويلف الكرسي شمال ويمين ويضحك ضحكه كده مستفزه

 ويقولها .............. 

                   *************** 

❤️ بسم الله الرحمن الرحيم ❤️ 

حب خفي : 

                   بقلم سحر حسين ❤️ 

البارت الرابع : 

زين : تخيلي كده مين هو المدير بتاعك . 

ريم : وانا اش عرفني . 

زين : فكري  كده  . 

ريم : مهو مش معقوله يعني تكون انت المدير . 

زين : لا معقوله انا المدير بتاعك وعايز التزام . 

ريم : ايه انت المدير . 

زين : اه والله انا صاحب الشركه دي وكمان هتشتغلي سكرتيره الخاصه بتاعتي . 

ريم : نعم . 

زين : والله ده اللي موجود اي رايك . 

ريم : ده بجد والله فعلا . 

زين : اه والله هو انا ههزر معاكي . 

ريم : .......... 

زين : مالك انتي متنحه ليه كده . 

ريم : لا عادي . 

زين : يعني موافقه ولا لا . 

ريم : موافقه هعمل ايه بقي . 

زين : مطره يعني صح . 

ريم : اه هعمل ايه مؤقتا يعني . 

زين : ماشي ..... نتكلم بجد بقي لزم معانا الالتزام بالمواعيد والقوانين الشركه ومينفعش تتاخري تاني انا هكتفي بالفت نظرك بس المره دي عشان اول يوم . 

ريم : تمام حاضر .

زين : طيب انتي هتشتغلي سكرتيره الخاصه بتاعتي يعني كل المواعيد بتاعتي معاكي واي اجتماع داخل او خارج الشركه حضرتك معايا فيه تمام . 

ريم : تمام ماشي . 

زين : تمام تعالي بقي اوريكي مكتبك . 

ريم : اتفضل .

                ************** 

طلعنا من المكتب ودخلنا غرفه جامبه علي طول . 

                      ****** 

زين : اتفضلي ده مكتبك . 

ريم : شكرا . 

زين : وياريت نشوف شغلنا بقي ومنتاخرش تاني . 

ريم : ما خلاص بقي . 

زين : ايه . 

ريم : ما ما مفيش انا قصدي مش هتتقرر تاني . 

زين : اه بحسب . 

ريم : لا لا متحسبش . 

زين : طيب انا في المكتب جهزي نفسك للشغل . 

ريم : حاضر . 

                    *********** 

زين خرج من المكتب وانا كنت قاعده مخنوقه جدا جدا بس مش عارفه ليه يمكن عشان حاسيت اني قليله في نظره . 

طيب انا اصلا يهمني في ايه نظرته  ليا ما علينا بقي خلينا نشوف شغلنا بقي . 

             ***************

قعدت علي المكتب وبعد شويه جت واحده كده ومعاها ملفات كتيره اوووي وقالتي استاذ زين باعتلك الشغل ده ..... 

خرجت وبعد شويه دخل واحده نفس النظام ومره واحده لقيت المكتب اتملي ملفات كتيره اوووي .

فضلت اشتغل فيه ساعات كتيره اوووي . 

لحد ما صدعت وعيني وجعتني ...... وبعد شويه لقيت الباب بيخبط وبعد كده دخل زين . 

             ********************* 

زين : ايه .... اخبارك ايه في الشغل الجديد يا استاذه ريم . 

ريم : انا عايزه افهم بقي ... ايه الشغل ده كله هو انت راكن الشغل السنين اللي فاتت دي كلها لحد اما اجي انا يعني ولا ايه . 

زين : هههههههههه هنعمل ايه بقي انتي اللي جايه في وقت شغل كتير . 

ريم : حظي بقي اعمل ايه طيب ولا . 

زين : ولا ايه بالظبط .

ريم : و لا تكون عملت كده قصد . 

زين : قصد وانا هعمل ليه كده يعني . 

ريم : مش عارفه والله . 

زين : المهم بقي انتي دلوقتي مواعيد الشغلك خلصت اتفضلي واعمل حسابك أن في اجتماع الصبح بدري . 

ريم : تمام ماشي . 

زين : اعملي حسابك مفيش تأخير خالص بكره . 

ريم : حاضر . 

زين : لو أتأخرتي اعملي حسابك في خصم . 

ريم : خصم ايه هو انا لحقت اقبض عشان تخصم . 

زين : انا بعرفك وبس . 

ريم : طيب يلا سلام بقي . 

زين : سلام . 

              ******************* 

سبت الشركه ومسيت وانا هلكانه جدا  روحت البيت وانا كنت تعبانه جدا دخلت غرفتي عشان انام وقولت لماما   تصحيني بدري وظبط المنبه ونمت ور حت في سابع نومه . 

                ***************

تاني يوم : 

 الام : لقيت ماما وقفه وبتصحيني قومي يا بلوه انتي هتتاخري . 

ريم : ايوه يا ماما انا صحيت اهو . 

الام : طيب يلا قومي بقي من على السرير انا مش هاجي اصحيكي تاني . 

ريم : طيب انا قومت اهو . 

                      ******** 

امي خرجت من الغرفه وانا قومت وجهزت نفسي وروحت علي الشركه علي طول لقيت زين مستنيني في الشركه من بدري . 

              *****************

ريم : صباح الخير . 

زين : صباح الخير يا انسه ريم . 

ريم : الاجتماع بدأ . 

زين : لا لسه مستني حضرتك . 

ريم : انا جايه بدري اهو . 

زين : اه فعلا ودي حاجه كويسه جدا . 

ريم : طيب فين الاجتماع . 

زين : احنا اللي هنروح . 

ريم : هنروح فين بالظبط . 

زين : تعالي معايا بس . 

ريم : طيب اتفضل ...... في سرها لما نشوف اخرتها . 

زين : بتقولي حاجه . 

ريم : لا واي حاجه . 

زين : طيب يلا بينا . 

ريم : يلا . 

         ******************* 

نزلت انا وهو وركبنا العربيه و قاعدنا ساعه في الطريق وكان كميه الزهق . 

               ************ 

ريم : هو لسه بادري ولا ايه . 

زين : لا هانت اهو . 

ريم : طيب ممكن اسمع اغاني بدل الزهق ده عشان انا زهق اووي بصراحه . 

زين : اه طبعا اتفضلي . 

           **************** 

وكنت لسه همد ايدي عشان اشغل الراديو وكانت المفاجأة . .......... 

                    ******* 


تكملة الرواية من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close