expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية أحببت منحرف الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم رشا محمد حصريه وجديده

 رواية أحببت منحرف الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم رشا محمد حصريه وجديده 

رواية أحببت منحرف الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم رشا محمد حصريه وجديده 

البارت السادس 

آدم : مش هسيبك يا غرام عايزة تطلقي عشان تتجوزيه

وطلع علي السرير وقرب منها أكتر وهيا تعيط أكتر

غرام : أرجوك يا آدم سيبني وابعد عني

آدم : عايزاني أسيبك وأبعد عنك عشان تروحيله يا فاجرة

غرام : فوق يا آدم وأعرف أنت بتكلم مين أنا مش كدا وعمري

هبقي كدا

آدم : قلع قميصه ورماه ع األرض

غرام بعييط : أنت بتعمل ايه يا آدم ارجوك بالش تهور أرجوك

يا آدم

آدم لم يرد عليها وقلع حزام البنطلون

غرام بتعيط أكتر : ال يا آدم أرجوك أبوس رجلك ال يا آدم

آدم نظر إليها نظرة طويلة وقال : الءاااا أنا مش هخلي الزمن

يعيد نفسه تاني ومسك الحزام وقعد يضرب غرام علي جسمها

رواية أحببت منحرف الفصل السادس 6 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل السادس 6 بقلم رشا محمد 

العاري بكل قوته ويقول : كلكم كدا مش بتحبوا حد كلكم

واطيين ويضربها بالحزام بدون وعي ويقول أنا مش هسيبك

تمشي أنا هقتلك لو مشيتي وسيبتيني لحد م غرام أغمي

عليها وهو أول م لقاها بطلت عييط وأغمي عليها هدأ ورمي

الحزام من ايده وراح مسكها من وجهها وقال : غرام ردي عليا

خبطها ب ألم بسيط وقال غرام فوقي يا غرام راح جري ع

الحمام بداخل الغرفة وجهز لها البانيو بالماء الدافئ حتي

يضعها فيه وراح عشان يشيلها نظر علي جسمها والذي أصبح

ال يري من كثرة الكدمات وعيونه دمعت وقال ليه يا غرام

تخليني أعمل فيكي كدا ليه عايزة تمشي وتسيبيني

وشالها ودخلها الحمام وقعدها ف البانيو وحط المايه علي

وجهها وقال : فوقي يا غرامي

غرام بدأت تفوق وفتحت عيونها لقت آدم ف وشها خافت

جدا واتخضت وعيطت وقالت : ابعد عني أرجوك ابعد عني

آدم : متخافيش يا غرام أنا بس هساعدك

غرام : أرجوك ابعد عني وعيطت كتير

آدم : خالص يا غرام أنا هخرج ولو احتاجتي حاجة اندهيلي

غرام نظرت آلدم نظرت استغراب وقالت : أنت ازاي كدا !!

آدم : كدا ازاي مش فاهم

غرام : ازاي كنت بتموتني من شوية و دلوقت بتساعدني !!

آدم : أنت كنت محتاجة تعرفي أنك مرات آدم الدمنهوري

وأنا عرفتك مين هو آدم الدمنهوري

غرام : يا سالم !!

رواية أحببت منحرف الفصل السادس 6 بقلم رشا محمد 

غرام : وهو أنا لما اضحك واتكلم مع ابن عمي اللي مربيني

أكون مش عارفة متجوزة مين !!

آدم بغضب : لو جبتي السيرة دي تاني متلوميش غير نفسك

غرام بعييط : أرجوك أنا مش قادرة ابعد عني مفيش ف

جسمي حتة سليمة

آدم نظر علي جسمها بخبث وقال : مش محتاجة مساعدة

غرام : ايه دا ياسافل أنت !! اطلع برا ياسافل

آدم غمز بعينه وقال : لو احتجتيني أنا مستنيكي برا

غرام بصوت عالي : اطلع براااا

آدم ضحك وخرج من الحمام وقفله وراه وقعد ع السرير

وسرح وافتكر الماضي

... 

آدم كان ف سنة تانية ثانوي صحي علي صوت والده بيزعق

مع والدته

محمد : أنت ايه اللي أنت بتعمليه دا وايه اللبس دا أنت ال

مراعيه الراجل اللي أنت متجوزاه وال مراعيه سنك وال حتي

مراعيه ابنك اللي بقي طولك

عال : أنت عايز تدفني بالحيا وال ايه وفيها ايه لما اروح النادي

أفطر وال أتغدي مع أصحابي اجرمت يعني وال كانت الدنيا

اتقلبت !!

محمد : ماهو مش معقول كل يوم فطار وغدا وعشا مع

اصحابك واهملتي بيتك وجوزك وابنك كمان اللي تقريبا

معتش بيشوفك

عال : بقولك ايه كالم الفالحين دا أنا مليش فيه وحاسب ياال

عشان أنت أخرتني وسابته وخرجت

محمد : أنا مش عارف ما زوجة وأم ازاي أنا ايه اللي عملته

ف نفسي دا

...

يعود آدم بذاكرته للحاضر عندما يسمع صوت غرام

غرام : يا آدم لو سمحت

آدم : عيونه ... وراح فتح باب الحمام ودخل وقال بخبث :

ايه محتاجه مساعده

رواية أحببت منحرف الفصل السادس 6 بقلم رشا محمد 

غرام : من فضلك هاتلي أي حاجة البسها ألن مفيش عندي هنا

لبس خالص

آدم غمزلها وقال : ومين قال ان محتاجين هدوم الدنيا حر

أوي النهارده

غرام : أنت منحرف وقليل األدب

آدم ضحك وقال : م أنا عارف مفيش جديد

غرام : من فضلك لو سمحت هاتلي أي حاجة من الدوالب

آدم : خالص متزعليش نفسك هجيبلك وخرج من الحمام

وراح فتح الدوالب يدور علي حاجة لغرام تلبسها قعد يدور

لحد م لقي هوت شورت وعليه بادي حماالت حرير بالون

األسود متداخل معهم دانتيل وصفر وقال هو دا اخده ودخل

لغرام وقال اتفضلي ياستي

غرام : ايه اللي أنت جايبه دا !!

آدم : مش أنت قولتي اجيبلك أي حاجة عشان تلبسيها !!

غرام : أيوه أي حاجة بس مش كدا

آدم : وهو أنا جايبه من عندي وال دا من دوالبك !!

غرام : أيوه من دوالبي بس !!

آدم : ال بس وال بتاع لو مش عاجبك البسيه واخرجي هاتي

أنت أي حاجة تانية

غرام : خالص ماشي اتفضل أنت عشان البس

آدم : ماشي ياستي وسابها وخرج برا

غرام لبست اللبس اللي اداهولها آدم ونظرت لنفسها ف المرايه

وقالت : ايه قلة األدب دي أنا هخرج قدامه كدا ازاي

غرام : ندهت علي آدم

آدم : قلبه

غرام : من فضلك دور وشك لحد م اعدي

آدم مندهش : نعم !!

غرام : لو سمحت دور وشك

آدم : حاضر خالص دورته

غرام فتحت باب الحمام وبتدور علي آدم فين أحسن يكون

شايفها بس مش لقياه

غرام لنفسها : أومال راح فين دا !! أكيد خرج برا واطمنت

رواية أحببت منحرف الفصل السادس 6 بقلم رشا محمد

وخرجت من الحمام ولسه هتخطي سمعت صوت صفارة من

وراها وآدم بيقول : هو في كدا والنبي !!

غرام اتخضت عااا ولسه هترجع ع الحمام شدها آدم وحضنها

وقال : علي فين !!

غرام : من فضلك ابعد عني

آدم : مش قادر ابعد عنك يا غرامي

غرام : لم تنطق بشئ وحطت وشها ف األرض

آدم : بصلها وحضنها جامد وباسها بوسة طويلة حنونة

غرام تاهت ف دنيا تانية شالها آدم ونيمها ع السرير ...

وكدا بقي نسيبهم عشان عييييب�😁�

رواية أحببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد


آدم شدها من ايدها وحط ايده علي بوقها وقال : هششششش

أنا عايز أنااااااام وأخدها ف حضنه وناااااااام

غرام : أنت بجد هتجنني ومش فهماك !!

وجت عشان تقوم شدها ليه أكتر بدون م يتكلم ظلت غرام

تتأمل وجهه وتفكر حتي ذهبت في نوم عمييييق

في الصباح ♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

استيقظت غرام علي صوت الهاتف تفحصته وجدته أحمد

أخذت الهاتف وخرجت من الغرفة حتي تتحدث بعيدا

عن آدم

غرام : ألوووووو

أحمد : ...............

غرام : أنا أسفة جدا علي اللي حصل وأسفة ان مسألتش

عليك بس آدم كان حابسني

رواية أحببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا 

أحمد : ..................

غرام : ال ال ال خطة ايه أنت لسه محرمتش!!

دا أنت مشوفتش جرالي ايه أنا خالص مش هنفذ اللي

اتفقنا عليه

وفجأة غرام سمعت صوت بغضب وشر من وراها بيقول

أنت بتكلمي مين يا غرام ؟

وخطة ايه اللي متفقين عليها يا غرام ؟

غرام بتوتر : اااا اصل اااا

آدم : أكيد دا أحمد ومتفقين تهربوا سوا !!

غرام : ايه !! نهرب سوا !! الء طبعا أنت فاهم غلط يا آدم

آدم قرب عليها وهيا ترجع لورا ويقرب وهيا ترجع

آدم : عايزة تسيبيني وتمشي يا غرام !!

غرام : ال وهللايا آدم أنت فاهم غلط

آدم : ال أنا فاهم صح يا غرام وبيقرب عليها وهيا ترجع

وفجأة غرام اتكعبلت ف السلم ولسه هتقع من ع السلم

آدم لحقها وقربها ليه ومسكها من ايدها وأخدها ودخلوا

أوضتهم وقفل الباب بالمفتاح وبيدور علي الحزام ويقول

أنت شكلك لسه متعلمتيش من غلطك

غرام : هتعمل ايه يا آدم !! أرجوك بالش ضرب تاني

آدم مسك الحزام وبيقرب علي غرام ويقول عايزة

تسيبيني ليه يا غرام ليه عايزة تبعدي عني

غرام بعييط : صدقني يا آدم أنت فاهم غلط

آدم : بيقرب عليها ويقول مش آدم الدمنهوري اللي

واحدة تسيبه وتهرب منه وأنا هدفعك التمن غالي

غرام لقت سكينة الفاكهة علي الكومود مسكتها وحطتها

علي شرايين ايدها وقالت : لو ضربتني يا آدم أنا هموت

نفسي

آدم : بتعملي ايه يا مجنونة!!

غرام : زي م أنت شايف يا آدم لو قربت خطوة كمان

هموت نفسي

آدم رمي الحزام من ايده وقال : طيب خالص أنا سيبت

الحزام سيبي أنت كمان السكينة

رواية أحببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد 

غرام : الء مش هسيبها وبتعيط أنا تعبت ومبقتش فهماك

وكل ثانية بحال أنا بجد تعبت وبتعيط جامد

ف اللحظة دي آدم شد منها السكينة وأخدها في حضنه

وقال خالص خالص بطلي عياط بقي عايزة تموتي

نفسك يا مجنونة

غرام : وأنت ليه عايز تضربني يا آدم أنا معملتش حاجة

وأنت فاهمني غلط دا أحمد .....

آدم حط ايده علي شفايفها وقال : هشششش مش عايزك

تنطقي اسم راجل تاني غيري

غرام : بس دا ابن عمي وهو اللي مربيني ومفيش بينا

حاجة

آدم : ولو يا غرام بردو مش عايزك تقولي اسمه قدامي

تاني

غرام : ليه يا آدم أنا بجد مش قادرة أفهمك

آدم : مش قادرة تفهمي ايه يا غرامي

غرام : أنت بجد هتجنني شوية عنيف وشوية حنين

وشوية بتكرهني وشوية منحرف

آدم : أنا كل دا !! علي كدا بقي ابقي مجنون

غرام : أنا حاسة بكدا بردو

آدم قربها ليه أكتر وقال بصوت حنون : حاسة ب ايه يا

غرامي

غرام : لو سمحت يا آدم ابعد شوية عشان كدا عيب

آدم قرب أكتر وقال : ولو مبعدتش

غرام بتزق آدم وتقول : ابعد يا آدم بقي بجد كدا عيب

آدم باسها بحنية ف خدها وقال : مش هبعد

غرام بتزقه جامد وتقوله: سيبني لو سمحت

آدم حضنها أكتر وباسها ف شفايفها بوسة طويلة غرام

قاومته ف األول وبعدين استسلمت ابتعد عنها لحاجتهم

للهواء وقال : وحشتيني وشالها ونيمها ع السرير وفجأة

فون آدم رن ....

آدم : ومين ابن الرخم دا !!

أوعي تتحركي لحد م ارجعلك

رواية أحببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد 

وراح يشوف مين بيرن

آدم : أيوه يا زفت

مراد : زفت بردو!!

آدم : اخلص عايز مني ايه دلوقت

مراد : أنت يابني ناسي ان في ميتينج مهم النهارده وال

ايه

آدم : ميتينج ايه وزفت ايه دلوقت أجله

مراد : مينفعش يا آدم أنت ناسي انهم جايين من ألمانيا

مخصوص عشان الميتينج دا وال ايه

آدم : خالص يا زفت جاي وقفل السكة ف وشه

آدم : أنا هروح الشركة وجاي علي طول ومش عايزك

تخرجي برا الفيال وال حتي برا األوضة

غرام : نعم ! برا األوضة ازاي يعني أنت هتحبسني ؟

آدم قرب منها يتحسس شعرها ووجهها وقال أنا لو عليا

اخبيكي جوا قلبي محدش يشوفك ابدا

غرام : بس أنت كدا بتخنقني

آدم : يعني أنت تكوني مدايقة وأنت جوا قلبي

غرام : اااا الء بس ااا

آدم : مبسش وال حاجة أنا بقول بال ميتينج بال بتاع

وتعالي نشوف الميتينج بتاعنا احنا وضحك وغمز بعينه

غرام : أنت منحرف يا آدم

آدم : منحرف بس بحبك وباسها وشدها ليه وفجأة الفون

رن

آدم : ال دا الزفت أكيد مركب كاميرات هنا

آدم : الووووو يا زفت

مراد : كنت عايز افكرك ب الملفات بتاعت الميتينج عندك

ف المكتب والفالشة كمان

آدم : حاضر يا زفت وقفل ف وشه

قام آدم فتح خزانته وأحضر مالبسه وارتدي مالبسه

وقال لغرام زي م اتفقنا يا غرامي

غرام : حاضر يا آدم

آدم فتح باب الغرفة ونزل عشان يروح الشركة


وفجأة غرام سمعت صوت آدم عالي وبيزعق مع حد

جرت عشان تشوف في ايه لقت آدم بيزعق لواحدة

عمرها م شافتها قبل كدا وبيقولها اطلعي برا ....


رواية أحببت منحرف الفصل الثامن 8 بقلم رشا محمد


وفجأة غرام سمعت صوت آدم عالي وبيزعق مع حد

جرت عشان تشوف في ايه لقت آدم بيزعق لواحدة

عمرها م شافتها قبل كدا وبيقولها اطلعي برا ومش

عايز أشوفك تاني

عال : أرجوك يا آدم اسمعني وحاول وسامحني

آدم : أسمعك !! وهو أنت كنت موجودة عشان تسمعيني!!

وأسامحك علي ايه وال ايه اطلعي برا وانسيني خالص

زي م نستيني زمان ومشيتي من غير م تفتكري ان ليكي

ابن وحيد ومحتاجك زي م فكرتي ف نفسك زمان أنا

كمان دلوقت بفكر ف نفسي وبس

عال بعييط : صدقني يا آدم أنا ندمت واتغيرت ونفسي

أخدك ف حضني ونعيش سوا

آدم : تاخديني ف حضنك !! وكان فين حضنك لما كنت

رواية أحببت منحرف الفصل الثامن 8 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل الثامن 8 بقلم رشا محمد 

في أشد الحاجة ليه أنت اختارتي نفسك ومشيتي

فكملي مع نفسك وانسيني خالص

عال لسه هتتكلم آدم بزعيق وغضب نده للحراس وقال :

طلعوا الست دي برا وممنوع تدخل من باب الفيال تاني

ولو دخلت حسابكم هيكون عسير معايا و هيكون آخر

يوم ليكم هنا

خرجت عال مع الحراس وسط ذهول غرام مما سمعت

وشاهدت

وآدم اتعصب جامد وفضل يكسر ف أي حاجة قدامه

ذهبت غرام آلدم كي تهدئه وتفهم منه وقالت : اهدي

يا آدم اهدي ياحبيبي

مسكها آدم من ذراعها وقال : متقوليليش اهدي وابعدي

عني أنا مش حبيب حد وزقها وقعها ع األرض وقال

كلكم زي بعض كلكم خاينين ومش بتحبوا غير نفسكم

وسابها وخرج برا الفيال

فضلت غرام ف مكانها تعيط ومندهشة من اللي حصل

ومش فاهمة حاجة

نزل والد آدم بعد م صحي من النوم لقي غرام ع األرض

جري عليها وقال في ايه وايه اللي حصل وقيمها من ع

األرض

غرام : هيا مامت آدم موجودة يا عمي

محمد : ايه اللي أنت بتقوليه دا يا بنتي

غرام : لو سمحت يا عمي ملوش لزوم انك تخبي عليا

أكتر من كدا مامت آدم كانت هنا وآدم عاملها بطريقة

وحشة جدا وطردها ليه كل دا يا عمي

محمد : عال كانت هنا !! وكل دا من غير علمي !!

غرام : أرجوك يا عمي فهمني أنا تعبت من كتر التفكير

وأكيد دا السبب في تغيير آدم بالشكل دا

محمد : دا موضوع قديم أوي وكنت قربت أنساه ليه

يا عال كدا مكفكيش كل اللي حصل زمان واللي ابنك

وصل ليه بعد عمايلك جاية تاني تظهري وتبوظي حياتنا

تاني

رواية أحببت منحرف الفصل الثامن 8 بقلم رشا محمد 

غرام احكيلي يا عمي أرجوك يمكن لما أفهم الحقيقة أقدر

أساعد آدم

عند آدم ف الشركه ♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

آدم دخل مكتبه وقعد يكسر في الحاجات اللي ع

المكتب دخل وراه مراد وقال : مالك يا آدم ايه اللي

حصل

آدم قعد وحط ايده علي رأسه وقال : راجعه دلوقت بعد

م كسرتني من جوا وموتت كل حاجة حلوة جوايا تقول

سامحني ليه ليه !!

مراد : مين دي يا آدم !!

آدم قام وقف وقال : الغي كل حاجة أنا مش قادر أشوف

وال اتكلم مع حد

مراد : حاضر يا آدم بس اهدي واقعد

آدم بعصبيه : محدش يقولي اهدي وقام وقف وقال أنا

ماشي

مراد : رايح فين بس يا آدم استني هخلص كام حاجة

ونمشي سوا

آدم : الء خليك أنت مينفعش نسيب الشركه احنا االتنين

ف الوقت دا وسابه و مشي

في الفيال ♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

محمد : دي قصة قديمة وكنت فاكر انها خلصت ومش

هتتفتح تاني

غرام : أنا سمعاك يا عمي وأرجوك متخبيش عليا حاجة

محمد : شوفي يابنتي ...

ودخل آدم الفيال لقي محمد وغرام قاعدين يتكلموا

آدم : مش أنا قولت متخرجيش برا األوضة

غرام : وفيها ايه يعني أنا قاعدة بتكلم مع عمي بدل م

كل واحد فينا قاعد لوحده

آدم : ياال علي فوق

غرام : هو أنت نسيت عملت فيا ايه من شوية وال ايه

آدم : أنا قولت ياال علي فوق ومش عايز كالم كتير

غرام : الء مش هطلع

رواية أحببت منحرف الفصل الثامن 8 بقلم رشا محمد 

آدم : اسمعي الكالم بالزوق احسنلك

غرام : ولو مسمعتوش هتعمل ايه يعني

محمد : استهدوا بالله ياوالد وأنت يابنتي اطلعي مع

جوزك

غرام : لو سمحت يا عمي أنا مش هطلع

آدم : يبقي أنت اللي اخترتي وقرب عليها وهيا ترجع لورا

غرام : هتعمل ايه يا آدم لو سمحت ابعد وسيبني

آدم من غير م يرد قرب عليها وهمس في ودنها وقال :

أنت اللي اخترتي وراح شايلها وطلع علي أوضته

غرام بتحاول تخليه يسيبها وبتقوله : نزلني ابعد عني

آدم شايل غرام وطالع األوضة من غير م يتكلم وال يرد

عليها ودخل وقفل الباب .....


رواية أحببت منحرف الفصل التاسع 9 بقلم رشا محمد


آدم شايل غرام وطالع األوضة من غير م يتكلم وال يرد

عليها ودخل وقفل الباب

آدم : أنت مش بتسمعي الكالم ليه يا غرام ؟ وبيقرب

عليها ويقول : مش أنا قولت متخرجيش برا األوضة

دي ؟

غرام بترجع لورا وبتقول : مش هسمع الكالم يا آدم أنا

مش جارية عشان تحبسني

مازال يقرب منها ويقول : مش آدم الدمنهوري اللي

مراته متسمعش كالمه

غرام : وأنا مش هسمع كالمك تاني يا آدم وابعد عني

ولم يعد مكان ترجع اليه ف التصقت في الحائط

اقترب آدم منها أكثر حتي لم يعد يفصل بينهم شئ

وهمس لها وقال : هتسمعي كالمي غصب عنك يا غرام

رواية أحببت منحرف الفصل التاسع 9 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل التاسع 9 بقلم رشا محمد 

غرام : ابعد عني لو س..

ولم تكمل كالمها ف التهم شفايفها في بوسة عنيفة غرام

بتزقه ب ايديها مسك ايديها ثبتها ورا ضهرها وقربها منه

أكتر وشالها وهو مازالُي قبلها وذهب ناحية السرير

) ونسيبهم بقي عشان عييييييب�😁�(

استيقظت غرام وجدت نفسها في أحضان آدم نظرت

اليه تتأمل مالمحه وقالت : قمر وبحبك بس نفسي أفهم

ايه سبب تغييرك بالشكل دا وليه بتعامل مامتك بالقسوة

دي ونفخت ف وجهه برقة وهمست باسمه وقالت : آدم

يا دومي اصحي

آدم : صباح الخير

غرام بتضحك : صباح ايه ياحبيبي قول مساء الخير

آدم : ايه دا هو احنا بليل !!

غرام : أيوه بليل أنت مش حاسس وال ايه

آدم قرب غرام ليه وقال : أنا مش بحس بالوقت وأنت

ف حضني يا غرامي

غرام : بجد يا آدم !! يعني أنت بتحبني زي م بحبك ؟

آدم : بحبك يا غرامي أكتر كمان م بتحبيني بس نفسي

تفضلي ف حضني العمر كله

غرام : وأنا عمري م هبعد عنك ابدا يا حبيبي

آدم : اوعديني يا غرامي انك عمرك م هتسيبيني ابدا وال

تبعدي عني

غرام : ليه بتقول كدا يا آدم !! أنا عمري م أتخيل حياتي

من غيرك رغم تقلباتك وقسوتك عليا

آدم : اوعديني يا غرام

غرام : أوعدك يا آدم ان عمري م أسيبك ابدا وال ابعد

عنك بس اااا

آدم : بس ايه يا غرام قولي !!

غرام : ااااا ينفع أسألك علي حاجة ؟

آدم : عايزة تسألي علي ايه يا غرام قولي علي طول !!

غرام : هو أنت ليه عاملت مامتك بالقسوة دي ؟

انتفض آدم من مكانه ووقف مسرًعا وقال : أنت شكلك

رواية أحببت منحرف الفصل التاسع 9 بقلم رشا محمد 

اجننتي

غرام : اتجننت!! ليه بتقول كدا ؟

آدم : أنت نسيتي نفسك يا غرام وال ايه !!

غرام : ليه يا آدم مش عايز تتكلم معايا مش يمكن

أساعدك ؟

آدم بضحك : تساعديني !! وهو أنا محتاج منك مساعدة؟

غرام : وليه الء يا آدم آدم أنا مراتك وحبيبتك ومن

واجبي تجاهك أن أساعدك وأقف جنبك

آدم : وأنا مش محتاج مساعدة من حد وذهب ليحضر

مالبسه من الخزانه

غرام ذهبت إليه تحتضنه من الخلف وتقول : اتكلم معايا

ياحبيبي وفضفض عشان ترتاح أصل أنا بصراحة مش

قادرة استوعب ازاي حد يعامل مامته كدا !!

لف آدم لها بسرعة وغضب وأمسكها من ذراعيها بعنف

وقال : قولتلك مش محتاج مساعدة من حد ومعنتيش

تقولي االسم دا تاني علي لسانك أنا أمي ماتت ماتت

مااااتت أنت فاهمة وزقها وقعها ع األرض

غرام فضلت تعيط كتير جداااا

وآدم احضر مالبسه وأخذ شاور وارتدي مالبسه وخرج

برا الفيال وركب سيارته واتجه نحو المكان المعتاد الذي

يتردد عليه ليسهر ويشرب وجلس علي نفس مقعده

يحتسي مشروبه المفضل حتي أصبح ثمل ال يري أمامه

وأتت اليه بوسي تتمايل بمياصة وتقول : فينك من زمان

يابيبي وحشتني موت وقبلته في خده

نظر إليها آدم من فوق لتحت ومردش عليها وشاور

للنادل كي يأتي ب مشروب آخر

بوسي : عن اذنك يا بيبي هروح أعمل نمرتي وأجيلك

هوا وقبلته في خده

لم يرد عليها آدم وظل يشرب أكثر وأكثر حتي أتت اليه

بوسي وقالت : مش كفاية شرب بقي يا بيبي وياال

عشان نروح ؟

آدم رفع نظره لبوسي وقال : ليه يا غرامي كدا ؟

رواية أحببت منحرف الفصل التاسع 9 بقلم رشا محمد

بوسي بدهشة : غرام !! وسكتت وجارته ف الكالم

آدم : أنت ايه اللي جابك هنا يا غرام مش أنا قولتلك

متخرجيش برا أوضتك

بوسي : معلش بقي يا بيبي أنا جيت عشان أخدك ونروح

آدم : يعني أنت مش هتسبيني يا غرام وهنروح سوا

بوسي : آه طبعا يابيبي أومال ايه

آدم أخدها ف حضنه جامد وباسها ف شفايفها وفجأة

بعد عنها وزقها أنت مش غرام ودي مش شفايفها وال

دا حضن غرام اللي بحس فيه بالدفا وضربها بالقلم

وقعت ع األرض وسابها و مشي.......


رواية أحببت منحرف الفصل العاشر 10 بقلم رشا محمد


آدم أخدها ف حضنه جامد وباسها ف شفايفها وفجأة

بعد عنها وزقها أنت مش غرام ودي مش شفايفها وال

دا حضن غرام اللي بحس فيه بالدفا وضربها بالقلم

وقعت ع األرض وسابها و مشي ركب عربيته وساق

بتهور شديد وكاد أن يحدث حادثه أكثر من مره لعدم

تركيزه فهو ثمل ويسوق بتهور حتي وصل الفيال

اخيرا ودخل الفيال وهو يخلع مالبسه حتي أصبح

عاري الصدر وفتح باب غرفته ودخل كانت غرام

نائمة مثل المالك جلس بجانبها يتأملها ويتحسس

وجهها وشعرها وقال لنفسه : أيوه هيا دي غرام نام

بجانبها وأخذها في حضنه وقال لنفسه : وهو دا حضن

غرام الدافي وطبع قبلة علي شفايفها وقال وهيا دي

شفايف غرام اللي زي الفراولة أخذها بأحضانه وأغمض

رواية أحببت منحرف الفصل العاشر 10 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل العاشر 10 بقلم رشا محمد 

عينيه وذهب في نوم عميق

في الصباح ♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

استيقظت غرام من نومها وجدت نفسها بين أحضان آدم

ابتسمت وقالت أحلي صباح لما بفتح عيوني عليك

ياحبيبي وقبلته في شفايفه ونهضت من علي السرير

واخذت مالبس من خزانتها ودخلت الحمام أخدت

شاور وارتدت مالبسها وتركت آدم ينام في هدوء

وخرجت من غرفتها ونزلت ع السلم ورأت والد آدم

يجلس ع ترابيزة السفرة يتناول افطاره

غرام : صباح الخير يا عمي

محمد : صباح الخير يا غرام تعالي افطري معايا

غرام جلست بجانب محمد تتناول اإلفطار

محمد : أومال فين آدم عشان يفطر معانا

غرام : نايم يا عمي فوق شكله كان بردو سكران ألن

نايم ب بنطلون الخروج مش داري بنفسه

محمد : ربنا يهديه يابنتي ويبعد عنه العاده دي

غرام : مش ناوي تحكيلي يا عمي سبب التغيير اللي

هو فيه دا ايه ؟ وليه بيعامل والدته بالقسوة دي ؟

محمد : دي حكاية قديمة يابنتي منه لله اللي كان السبب

غرام : مين يا عمي السبب ؟ احكيلي أنا سمعاك !!

محمد : أنا هحكيلك يابنتي ألن أنت بنت حالل وبتحبيه

وهو كمان بيحبك بس هو بيدارى وعشان مفيش هيقف

جنبه غيرك و هيكون عايز يرجع آدم بتاع زمان عشان

يحافظ عليكي بس هو محتاج وقت ومجهود منك وصبر

غرام : وأنا مستعدة أعمل أي حاجة عشانه بس أفهم ايه

سبب التغيير دا !!

محمد : زمان يابنتي ..

...Flash back

آدم كان ف سنة تانية ثانوي صحي علي صوت والده

بيزعق مع والدته

محمد : أنت ايه اللي أنت بتعمليه دا وايه اللبس دا أنت

ال مراعيه الراجل اللي أنت متجوزاه وال مراعيه سنك

رواية أحببت منحرف الفصل العاشر 10 

وال حتي مراعيه ابنك اللي بقي طولك

عال : أنت عايز تدفني بالحيا وال ايه وفيها ايه لما اروح

النادي أفطر وال أتغدي مع أصحابي اجرمت يعني وال

كانت الدنيا اتقلبت !!

محمد : ماهو مش معقول كل يوم فطار وغدا وعشا مع

اصحابك واهملتي بيتك وجوزك وابنك كمان اللي تقريبا

معتش بيشوفك

عال : بقولك ايه كالم الفالحين دا أنا مليش فيه وحاسب

ياال عشان أنت أخرتني وسابته وخرجت

محمد : أنا مش عارف دي زوجة وأم ازاي أنا ايه اللي

عملته ف نفسي دا

...back

محمد : ومن اليوم دا يابنتي والدنيا اتقلبت خااالص

غرام : ازاي يا عمي ؟ كمل ايه اللي حصل بعد كدا ؟

محمد : في يوم ...

...Flash back

محمد : أنت كل شوية خارجة ليل ونهار أنت عارفة

الساعة كام ؟

عال : بقولك ايه أنا زهقت منك ومن تحكماتك ابعد

عني دلوقت بدل م أسيبلك البيت ب اللي فيه ومش

هتشوف وشي تاني

محمد : كمان عايزة تسيبي البيت خالص

عال : هسيبه متطربق فوق دماغك

محمد ضربها بالقلم وقال : أنت صحيح ملقيتش حد

يربيكي

عال : أنت اتجننت!! أنا هدفعك تمن القلم دا غالي

وقامت عال طلعت شنطتها ولمت هدومها ولسه هتمشي

محمد : لو خطيتي خطوة واحدة هتكوني طالق ب

التالتة

عال ضحكت ضحكة عالية وقالت : وهو أنت فاكر أنك

كدا هتخوفني دا يوم المني وأخدت هدومها ومشيت

...

رواية أحببت منحرف الفصل العاشر 10 بقلم رشا 

محمد : المشكلة األكبر يابنتي اللي حصل بعد كدا

عال : ايه اللي حصل بعد كدا يا عمي؟

ودخل عليهم آدم بصوت عالي : أنتم بتتكلموا عن ايه

مش أنا قولت قبل كدا السيرة دي متتفتحش هنا تاني

محمد : محصلش حاجة يابني ومتكلمناش في حاجة

آدم : أنا جيت وسمعت كل حاجة

وأنت مش أنا قولت معنتيش تسألي ومتنزليش تاني

من األوضة ؟

غرام : أنا كنت بفطر مع عمي ومسألتش عن حاجة

آدم : ياال اطلعي علي أوضتك وبعد كدا ابقي نفذي

اللي أقولك عليه أحسنلك

غرام : أنا لسه مخلصتش فطاري أقعد افطر معانا

آدم قرب عليها وقال : أنت سمعتي أنا قولت ايه ؟

غرام بتوتر : اااا

آدم : من غير تهته اسمعي الكالم أحسنلك

غرام استجمعت شجاعتها وقامت وقفت قدامه وقالت :

ولو مسمعتش الكالم هتعمل ايه يعني ؟

آدم : عايزة تعرفي هعمل ايه يا غرام ؟

غرام : أيوه يا آدم عايزة أعرف !!

آدم قرب منها وهمس بأذنها وقال : هرقعك بوسه من

شفايفك قدام الحاج والجدع اللي يبعدك عني

غرام اتكسفت ووجهها كله احمر وطلعت تجري ع

األوضة .....


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close