القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية أحببت منحرف الفصل الأول والثاني والثالث والرابع والخامس بقلم رشا محمد حصريه وجديده

 رواية أحببت منحرف الفصل الأول والثاني والثالث والرابع والخامس بقلم رشا محمد حصريه وجديده 

رواية أحببت منحرف الفصل الأول والثاني والثالث والرابع والخامس بقلم رشا محمد حصريه وجديده 

كان يجلس علي البار يشرب مشروبه الخاص الذي يأتي به

النادل بدون طلبه فهو يعرف ما يريد من كثرة تردده علي

المكان جاء له صاحب عمره يقول

مش هتقوم عشان نروح بقي يا آدم ؟

آدم : لسه فايق مش عايز اروح البيت وأنا فايق مش هقدر

ابصلها تاني أنا مش عارف ازاي عملت كدا

مراد : كفاية كدا النهارده أنت تعبان قوم عشان ترتاح قبل م

النهار يطلع عشان عندنا ميتينج بكرا وسنده عشان يقوم

جائت له فتاة تستند عليه ترتدي فستان يكشف أكثر م يستر

وتقول علي فين يا باشا الليلة لسه مخلصتش دا أنا لسه

معملتش نمرتي كدا تمشي وتسيبني

آدم : أنت اجننتي وال ايه من انتي واحدة زيك تقولي اقعد

او امشي وشال ايدها من عليه وقال ياال يا مراد قبل م ارتكب


جريمة ....

ذهب هو و مراد الي الفيال الخاصة ب آدم الدمنهوري التي

تتميز ب الطراز الفخم يدخل آدم من الباب الداخلي يطلع

السلم وهو يلقي ب الجاكت الخاص به علي األرض ثم يخلع

حذائه ويرمي به ع السلم يفتح أزرار قميصه ويخلعه ويرمي

به علي باب غرفته ويفتح الغرفة ويدخل

آدم : أنت لسه صاحيه ؟

غرام : أنت ايه إللى أنت عامله ف نفسك دا ؟ وازاي تدخل

وأنت عريان كدا ؟

آدم : أنت ازاي تسمحي لنفسك انك تكلميني كدا ؟ أنا حر

أعمل إللى أنا عايزة وبعدين أنت ناسيه انك مراتي وال ايه

وذهب نحوها وشدها من خصرها قربها اليه وقال أنت مراتي

واعمل إللى أنا عايزة اقلع البس انا حر

غرام : زقته وقالت الء احنا متجوزين ع الورق وبس واوعي

تنسي دا ف يوم من األيام

آدم شدها من خصرها وقربها اليه أكتر وقال ومين قال ان ع

الورق وبس أنا اعمل إللى أنا عايزة ف الوقت إللى أنا عايزة

أنت شايفة نفسك علي ايه دا أنا بيترموا تحت رجليا وقربها

اليه بعنف ظلت تقاوم وتزقه وهو لم يستوعب ما يفعل فهو

شارب حتي الثمالة حتي اقتربت من الكوميدينو وامسكت


االباجورة واطاحت بها فوق رأسه فوقع علي األرض مغشيا

عليه وجلست بجانبه تبكي وتقول :

آدم فوق ارجوك آدم أنت ليه خلتني اعمل كدا قوم عشان

خاطري قوم يا آدم أنا بحبك ......

رواية أحببت منحرف الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد


جلست بجانبه تبكي وتقول :

آدم فوق ارجوك آدم أنت ليه خلتني اعمل كدا قوم عشان

خاطري قوم يا آدم أنا بحبك ولم يرد عليها آدم فهو سقط

مغشيا عليه وقفت سريعا واتجهت نحو غرفة والد آدم

وخبطت جامد وقالت : عمو يا عمو أرجوك رد عليا

فتح الوالد الباب وقال : في ايه يا غرام مالك

غرام : الحقني يا عمو آدم واقع مش بيرد عليا

محمد والد آدم : فين يا غرام

غرام : عندي في األوضة

محمد جري علي األوضة لقي آدم واقع علي األرض حاول

يفوقه لكن مفيش فايدة جري جاب الفون بتاعه واتصل ب

الدكتور ...

ذهب الدكتور بسرعة الي فيال الدمنهوري ودخل الي غرفة آدم

رواية أحببت منحرف الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد 

ليكشف عليه

الدكتور لمحمد وغرام : اتفضلوا أنتم انتظروا برا دلوقت لحد

م اكشف عليه

محمد وغرام : حاضر يا دكتور وخرجوا وأغلقوا الباب ورائهم

انتهي الدكتور من الكشف وفتح باب األوضة وخرج واغلق

الباب ورائه

الدكتور : هو تقل ف الشرب جدا ودا غلط الزم يبطل الشرب

ألن الرئة والكبد في حالة متأخرة وهو اتخبط ف دماغه خبطة

جامدة الحمد لله انها مش محتاجة خياطة هو محتاج راحة

والعالج دا يمشي عليه والزم يبطل شرب وسجاير ألن الرئة

والكبد عنده مش هتتحمل أكتر من كدا

محمد : حاضر يا دكتور شكرا يا دكتور علي تعبك معانا ونده

لعبده يوصل الدكتور لتحت

محمد لغرام : أنا مش عارف هو بيعمل ف نفسه ليه كدا ليه

عايز يموت نفسه بالبطئ وبعدين هو اتخبط ازاي االباجورة

اكسرت ومرميه ف األرض ليه ايه إللى حصل يا غرام

غرام : هو جه شارب زي م الدكتور قال ومكنش قادر يصلب

طوله وبيطوح وبعدين بيسند علي الكومود وقع واالباجورة

وقعت علي دماغه وقالت ف سرها ربنا يسامحني بقي ع

الكذب ) استغفرهللاالعظيم (

محمد : هو الزم يبطل شرب والزم أالقي حل للموضوع دا

غرام : اتفضل حضرتك يا عمي نام وأنا هفضل جنبه اراعيه

محمد : ماشي يا غرام أنا هروح أوضتي ولو عوزتي أي حاجة

او حصل أي حاجة قوليلي علي طول

غرام : حاضر يا عمو ربنا يخليك لينا

دخلت غرام األوضة عند آدم وفضلت تتأمل فيه ومشيت

قعدت جنبه ع السرير ومسكت ايده وحسست علي شعره

ووجهه وقالت ليه يا آدم وصلت الموضوع بينا لكدا فين آدم

بتاع زمان إللى أنا حبيته ايه اللي غيرك وخالك بقيت كدا

رواية أحببت منحرف الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد

كنت بحلم من زمان ان اكمل عمري معاك ليه اتغيرت لألسوء

وسرحت وافتكرت أول م عرفت آدم

فالش باك.........

كانت غرام ماشية مع اصحابها وبتتكلم ومش باصة قدامها

وفجأة خبطت ف آدم والكتب وقعت

غرام : مش تفتح أنت مش بتشوف وال ايه

آدم : الء بشوف حلو أوي و شايف القمر نزل م السما وواقف

قصادي كمان

غرام : وليك عين تعاكس كمان

آدم : آه ليا عين أشوف واعاكس القمر إللى عمري م شوفت ف

جماله قبل كدا

غرام : أنت قليل االدب ولسه هترفع ايدها تضربه ب االلم

مسك ايديها بسرعة وقرب من ودنها وقال هستناكي بعد

الجامعة عازمك ع الغدا

غرام ب اندهاش : ابعد كدا ومين قالك ان جاية

آدم : غمز بعينه وقال هتيجي

غرام : مش هاجي

آدم : هتيجي يا قمر وغمز بعينه تاني

عودة للوقت الحالي.........

غرام قربت من آدم وباسته من خده وفجأة

فتح آدم عيونه وشد غرام من خصرها ب ايد وايده التانية

 حطها ورا رقبتها وف ثانية باسها ف شفايفها ......


غرام قربت من آدم وباسته من خده وفجأة

فتح آدم عيونه وشد غرام من خصرها ب ايد وايده التانية

حطها ورا رقبتها وف ثانية باسها ف شفايفها

غرام زقته وقالت : ابعد كدا ايه اللي أنت بتعمله دا

آدم : مش دا اللي أنت عوزاه وغمز بعينه لما أنت عاوزه كدا

كان لزمته ايه تزوقيني وتخبطيني ب االباجورة م األول

غرام : أنت قليل األدب وقامت وقفت وبعدت عنه

آدم بيقوم من ع السرير غرام قالت : أنت رايح فين الدكتور

قال الزم راحة والزم تبطل شرب

آدم مسكها من ايدها بعنف وقال : أنت فاكرة نفسك مين

عشان تقولي أقعد أو امشي أنت والدكتور بتاعك دا

متفرقوش معايا ف حاجة وأنا اعمل إللى أنا عايزة ف الوقت

اللي أنا عايزة واوعي تكوني فاكرة ان إللى أنت عملتيه

هيعدي كدا دا أنت أيامك اللي جاية معايا هتبقي أسود أيام

حياتك وزقها وقعت ع األرض

غرام قعدت تعيط ع األرض وآدم أخد هدوم م الدوالب وغير

ونزل راح قعد علي نفس البار اللي كان قاعد عليه وبيشرب

نفس المشروب جت واحدة قعدت جنبه وحطت ايدها علي

كتفه وقالت : وحشتني الحبة الصغننين دول

آدم بصلها من فوق لتحت ومردش عليها

قالت بدلع : أنت مش هتبطل تتقل عليا بقي وال عشان عارف

ان بحبك وقربت منه وباسته ف خده

آدم : خلصتي نمرتك بوسي وال لسه

بوسي بدلع : خلصتها يا قلب بوسي

آدم : طيب قومي ياال بينا ع البيت عندك

بوسي : أخيراااا ياال بينا ياعمري وضحكت ضحكة خليعة

آدم قام وحط ايده علي خصرها وهيا كمان واخدها وركبوا

العربية وراحوا البيت عندها

ف الصباح ◇◇◇◇◇♡

صحي آدم من النوم بص جنبه لقي بوسي نايمة قام من ع

السرير ولبس هدومه وطلع فلوس من جيبه وحطها ع السرير

ولسه هيمشي صحت بوسي بصت ع السرير شافت الفلوس

رواية أحببت منحرف الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد 

وقالت رايح فين يا آدم اقعد معايا شوية وبعدين أنا مش

بعمل معاك كدا عشان الفلوس أنا بحبك يا آدم

آدم : وأنا مش بحب حد وأنت مجرد واحدة ف حياتي زي

أي واحدة ومتستنيش مني حاجة أكتر من كدا وسابها ومشي

نزل ركب عربيته وراح ع الفيال بتاعته وطلع أوضته وفتح

الباب ودخل كانت غرام خارجة م الحمام ولفة فوطة علي

جسمها وبتنشف شعرها بفوطة مش حاسة بوجود آدم

آدم وقف مندهش من المنظر ولم يتحرك

رفعت غرام الفوطة من علي رأسها تفاجأت بوجود آدم واقف

أمامها لم يتحرك جرت رجعت الحمام وقفلت عليها تستخبي

منه

آدم خرج من األوضة وخرج ورزع الباب وراه ونزل قعد ف

الجنينة

عند غرام ◇◇◇◇◇◇♡

سمعت باب األوضة اترزع خرجت لبست هدومها ونزلت

الجنينة لقت آدم قاعد راحت قعدت جنبه

غرام : لسه تعبان

آدم : ملكيش دعوة بيا

غرام : دي شفقة مني عليك مش أكتر

آدم ضربها ب االلم وقال : أنت مش عارفة أنت بتكلمي مين

وال ايه أنا هعلمك تتكلمي معايا ازاي وشده من ايدها بعنف

فجأة سمع صوت من وراه بيقول : نزل ايدك من عليها عشان

مقطعهاش

نظر آدم وغرام ب اندهاش للصوت وجريت عليه وحضنته

وقالت : وحشتني أوي يا أحمد ايه الغيبة الطويلة دي

آدم شدها من حضنه وقال : ايه اللي بتعمليه دا أنت أكيد

اتهبلتي ياال اطلعي علي أوضتك

أحمد : أنت شكلك اجننت أنا جاي عشان أشوف بنت عمي

اللي أنا مربيها أكيد مش جاي عشان أشوفك أنت ازاي تقولها

اطلعي علي أوضتك

آدم : وأنت ازاي تكلمني كدا وتحضنها كدا أنت اللي اجننت

مش أنا وراح عشان يديله ب البوكس أحمد صد اللكمة ب

ايده وحصل بينهم اشتباك دخلت غرام ف وسطهم وقالت :

باااااااااس كفاية وصوت وقالت كفاية انا تعبت وعيطت جامد

وصرخت كتييير لحد م اغمي عليها ولسه هتقع ف األرض

لحقها آدم مسكها من خصرها وشالها وطلعها األوضة ونيمها

ع السرير وفضل يفوق فيها جاب برفيوم من ع التسريحة

ورشه عشان تفوق لحد م فاقت

غرام : بصوت يكاد يسمع من التعب وعيونها تمتلئ ب الدموع

طلقني يا آدم ...........


رواية أحببت منحرف الفصل الثالث 3 بقلم رشا محمد


غرام : بصوت يكاد يسمع من التعب وعيونها تمتلئ ب الدموع

طلقني يا آدم ....

آدم : ايه اللي أنت بتقوليه دا

غرام : بقولك طلقني يا آدم أنا بجد مبقتش قادرة اتحملك

واتحمل اسلوبك معايا

آدم بغضب وعصبية قام وقف وقال : وأنا طالق مش هطلق

مش آدم الدمنهوري اللي واحدة تبقي مش عيزاه وعايزة

تطلق وتسيبه وسابها وخرج من األوضة ونزل الجنينة لقي

أحمد لسه قاعد يستني عشان يطمن علي غرام

آدم : أنت لسه هنا ؟

أحمد : بجد أنت قليل الزوق

آدم : وأنت بجد بارد ازاي موجود ف مكان وصاحب المكان

مش حابب وجودك اصال

رواية أحببت منحرف الفصل الثالث 3 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف

أحمد : ألن أنا مش جاي لصاحب المكان أنا جاي أطمن علي

بنت عمي ومش همشي قبل م أشوفها وأطمن عليها

آدم : وهيا خالص بقت كويسة ومش قادرة تشوف حد امشي

دلوقت وابقي تعاال ف وقت تاني

أحمد : قولتلك مش همشي قبل م أشوفها وأطمن عليها

آدم نده وقال : ياداده خدي األستاذ ألوضة غرام هانم

وافضلي معاهم لحد م يطمن ان مأكلتش منها ايد وال رجل

وتوصليه بنفسك لحد باب عربيته أنت فاهمة

الداده : حاضر يا آدم بيه أي أوامر تانية ؟

آدم : الء اتفضلي اعملي اللي قولتلك عليه

الداده : تحت أمر حضرتك .... اتفضل معايا يا فندم

عند غرام ف األوضة ♡♡♡♡♡♡

خبطت الدادة ودخلت هيا األول

الداده : اذيك يا ست غرام دلوقت عاملة ايه

غرام بتخبي دموعها : الحمد لله يا داده

الداده : أستاذ أحمد برا وعايز يدخل يطمن عليكي

غرام : خليه يتفضل يا داده

الداده : اتفضل يا استاذ أحمد

أحمد دخل األوضة وبلهفة سأل غرام : أنت كويسة ؟

غرام : شوفت يا أحمد اللي بيجرالي

أحمد بص للداده وسكت

غرام فهمت انه مش عايز يتكلم

غرام : طيب اتفضلي أنت دلوقت يا داده

الداده : سامحيني يا ست غرام آدم بيه قال افضل واقفة

معاكم

غرام : من فضلك يا داده سيبينا شوية ومتخافيش آدم مش

هيعرف حاجة

الداده : يا ست غرام أنا مش اد أذية البيه

غرام : متخافيش ياداده اقفي بس انت برا ع الباب وانا

هندهلك ف ثواني وهو مش هيعرف حاجة صدقيني

الداده : أمري لله يا ست غرام عن اذنكم

وسابتهم وخرجت

رواية أحببت منحرف الفصل الثالث 3 بقلم رشا 

أحمد : أنت ازاي عايش مع البني آدم دا دا مغرور وقليل

الزوق وقليل األدب كمان

غرام : آدم مكنش كدا يا أحمد ومش عارفة ايه اللي جراله

أنا بحبه ومش عارفة أعمل ايه

أحمد : معقولة يا غرام تحبي واحد زي دا

غرام : قولتلك يا أحمد آدم مكنش كدا اتغير كتير عن األول

مش دا آدم اللي حبيته

أحمد : خالص يا غرام أنت مش مجبرة تعيشي معاه ب

أسلوبه دا والحمد لله انك مخلفتيش منه أنت الزم تطلقي منه

غرام : أنا طلبت منه الطالق من شوية وهو رفض وزعق

وسابني و مشي بس بيني وبينك يا أحمد أنا مقدرش ابعد عنه

أنا لسه بحبه وعيزاه يرجع زي األول ونعيش سوا ف هنا

وسعادة

أحمد سكت وفكر كتير وقال : خالص يا غرام أنا عندي فكره

هتخليه يعاملك كويس ويخاف عليكي

غرام بفرحه : بجد يا أحمد

أحمد : بجد يا غرام بس بشرط

غرام : موافقة يا أحمد علي أي حاجة تقولها ومن غير م أعرف

أحمد : الشرط الوحيد انك تسمعي كالمي وتنفذيه بالحرف

الواحد اتفقنا !!

غرام : اتفقنا يا أحمد

أحمد : أنا هقوم دلوقت وهكلمك ف الفون أقولك ع الخطه

اللي هنمشي عليها

غرام : طيب م تقول دلوقت يا أحمد وبالش تعلقني

أحمد : الصبر حلو يا غرام هرتبها صح واحسبها واكلمك اقولك

هنعمل ايه بالظبط

غرام : خالص يا أحمد زي م أنت شايف هستني منك مكالمة

أحمد : ماشي يا غرام خلي أنت بس بالك من نفسك وهبقي

أطمن عليكي

غرام : حاضر يا أحمد

عند آدم ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

راح آدم لبوسي ف الكبارية وقعد ف نفس مكانه يشرب لحد

رواية أحببت منحرف الفصل الثالث 3 بقلم رشا محمد 

تعب وداخ من كتر الشرب جت بوسي حضنته من ضهره

وقالت : وحشتني ياقلبي

آدم : وأنت كمان

بوسي : ايه بتقول ايه أنا مش مصدقه وداني

آدم : زي م سمعتي

بوسي : أول مرة تقولهالي هو أنا أمي دعيتلي وال ايه

آدم : أنت خلصتي نمرتك وال لسه

بوسي : لسه ياقلبي

آدم : طيب ياال خلصيها وتعالي عشان عايزك

بوسي : هوا ياقلبي وجيالك وباسته من خده قرب شفايفه

بدلع وضحكت ضحكة خليعة وسابته ومشيت

بوسي دخلت أوضتها ف الكبارية لبست بدلة رقص وخرجت

طلعت ع المسرح ورقصت وطول م هيا بترقص تروح عند

آدم وتتمايل عليه لحد م خلصت نمرتها وراحت أوضتها

وغيرت هدومها وراحت آلدم وقالت : أنا خلصت يا بيبي

كنت عايزني ف ايه

آدم : ياال بينا وحاسب النادل وحط ايده علي خصر بوسي

وشدها قربها منه وقالها تعالي

بوسي : ضحكت ضحكة خليعة وحطت ايدها علي خصره

وقالت ياال يا بيبي

وخرجوا ركبوا العربية بوسي قالت : علي فين يا بيبي عندي

ع البيت ؟

آدم : الء عندي ف الفيال

بوسي : معقول دا عمرها م حصلت دا أنت دايما تقولي الفيال

عندي ممنوع حد يدخلها

آدم : ايه مش عايزة تشوفي فيال آدم الدمنهوري وتنامي علي

سريره وغمز بعينه

بوسي : الء ازاي دا منايا طبعا وقربت منه حضنته وضحكت

وصلوا فيال آدم الدمنهوري وركن عربيته ونزلت بوسي م

العربيه وقالت : واوووو ايه الجمال دا كله دي تحفة يا بيبي

أخدها آدم من خصرها قربها ليه وقال تعالي ياال نطلع فوق

بوسي : ياال يا بيبي هو أنا هخاف وغمزت بعينها وضحكت

رواية أحببت منحرف الفصل الثالث 3 بقلم رشا محمد 

ضحكة خليعة

دخلوا من باب الفيال بوسي فتحت آلدم أزرار القميص وهما

طالعين السلم وقلعتهوله وحضنته أوييي وطلعوا وفتح باب

األوضة ودخلوا كانت غرام قاعدة ع السرير بتقرأ ف كتاب

قبل م تنام أول م شافت بوسي قدامها ف حضن آدم قامت

وقفت ب اندهاش وقالت : مين دي ؟ وايه اللي جابها هنا ؟

آدم لغرام : أنت مالك ملكيش فيه واطلعي برا ياال

غرام : أنت اجننت انت ايه اللي أنت بتقوله دا وراحت عشان

تضربه ب االلم آدم مسكها من ايدها قبل م تضربه ب االلم

وشدها من خصرها ب االيد التانية وقربها منه أوييي وهمس

ف ودنها وقال : مش آدم الدمنهوري اللي مراته تطلب منه

رواية أحببت منحرف الفصل الثالث 3 بقلم رشا 

الطالق وهدفعك تمن اللي أنت عملتيه وبتعمليه وهتعمليه

غالي أوي وبعدين مالك كدا غيرانه كدا ليه مش أنت اللي

عايزه تطلقي

غرام : ابعد عني وزقته ف صدره

آدم شدها من ايدها ف لمح البصر وحضنها جامد والتهم

شفايفها ف بوسه طوييييلة وبعدين سابها وقال : مفيش

طالق يا شاطرة وغمز بعينه ..............

رواية أحببت منحرف الفصل الرابع 4 بقلم رشا محمد


غرام : بصوت يكاد يسمع من التعب وعيونها تمتلئ ب الدموع

طلقني يا آدم ....

آدم : ايه اللي أنت بتقوليه دا

غرام : بقولك طلقني يا آدم أنا بجد مبقتش قادرة اتحملك

واتحمل اسلوبك معايا

آدم بغضب وعصبية قام وقف وقال : وأنا طالق مش هطلق

مش آدم الدمنهوري اللي واحدة تبقي مش عيزاه وعايزة

تطلق وتسيبه وسابها وخرج من األوضة ونزل الجنينة لقي

أحمد لسه قاعد يستني عشان يطمن علي غرام

آدم : أنت لسه هنا ؟

أحمد : بجد أنت قليل الزوق

آدم : وأنت بجد بارد ازاي موجود ف مكان وصاحب المكان

مش حابب وجودك اصال

رواية أحببت منحرف الفصل الرابع 4 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل الرابع 4 بقلم رشا محمد

أحمد : ألن أنا مش جاي لصاحب المكان أنا جاي أطمن علي

بنت عمي ومش همشي قبل م أشوفها وأطمن عليها

آدم : وهيا خالص بقت كويسة ومش قادرة تشوف حد امشي

دلوقت وابقي تعاال ف وقت تاني

أحمد : قولتلك مش همشي قبل م أشوفها وأطمن عليها

آدم نده وقال : ياداده خدي األستاذ ألوضة غرام هانم

وافضلي معاهم لحد م يطمن ان مأكلتش منها ايد وال رجل

وتوصليه بنفسك لحد باب عربيته أنت فاهمة

الداده : حاضر يا آدم بيه أي أوامر تانية ؟

آدم : الء اتفضلي اعملي اللي قولتلك عليه

الداده : تحت أمر حضرتك .... اتفضل معايا يا فندم

عند غرام ف األوضة ♡♡♡♡♡♡

خبطت الدادة ودخلت هيا األول

الداده : اذيك يا ست غرام دلوقت عاملة ايه

غرام بتخبي دموعها : الحمد لله يا داده

الداده : أستاذ أحمد برا وعايز يدخل يطمن عليكي

غرام : خليه يتفضل يا داده

الداده : اتفضل يا استاذ أحمد

أحمد دخل األوضة وبلهفة سأل غرام : أنت كويسة ؟

غرام : شوفت يا أحمد اللي بيجرالي

أحمد بص للداده وسكت

غرام فهمت انه مش عايز يتكلم

غرام : طيب اتفضلي أنت دلوقت يا داده

الداده : سامحيني يا ست غرام آدم بيه قال افضل واقفة

معاكم

غرام : من فضلك يا داده سيبينا شوية ومتخافيش آدم مش

هيعرف حاجة

الداده : يا ست غرام أنا مش اد أذية البيه

غرام : متخافيش ياداده اقفي بس انت برا ع الباب وانا

هندهلك ف ثواني وهو مش هيعرف حاجة صدقيني

الداده : أمري لله يا ست غرام عن اذنكم

وسابتهم وخرجت

رواية أحببت منحرف الفصل الرابع 4 بقلم رشا محمد 

أحمد : أنت ازاي عايش مع البني آدم دا دا مغرور وقليل

الزوق وقليل األدب كمان

غرام : آدم مكنش كدا يا أحمد ومش عارفة ايه اللي جراله

أنا بحبه ومش عارفة أعمل ايه

أحمد : معقولة يا غرام تحبي واحد زي دا

غرام : قولتلك يا أحمد آدم مكنش كدا اتغير كتير عن األول

مش دا آدم اللي حبيته

أحمد : خالص يا غرام أنت مش مجبرة تعيشي معاه ب

أسلوبه دا والحمد لله انك مخلفتيش منه أنت الزم تطلقي منه

غرام : أنا طلبت منه الطالق من شوية وهو رفض وزعق

وسابني و مشي بس بيني وبينك يا أحمد أنا مقدرش ابعد عنه

أنا لسه بحبه وعيزاه يرجع زي األول ونعيش سوا ف هنا

وسعادة

أحمد سكت وفكر كتير وقال : خالص يا غرام أنا عندي فكره

هتخليه يعاملك كويس ويخاف عليكي

غرام بفرحه : بجد يا أحمد

أحمد : بجد يا غرام بس بشرط

غرام : موافقة يا أحمد علي أي حاجة تقولها ومن غير م أعرف

أحمد : الشرط الوحيد انك تسمعي كالمي وتنفذيه بالحرف

الواحد اتفقنا !!

غرام : اتفقنا يا أحمد

أحمد : أنا هقوم دلوقت وهكلمك ف الفون أقولك ع الخطه

اللي هنمشي عليها

غرام : طيب م تقول دلوقت يا أحمد وبالش تعلقني

أحمد : الصبر حلو يا غرام هرتبها صح واحسبها واكلمك اقولك

هنعمل ايه بالظبط

غرام : خالص يا أحمد زي م أنت شايف هستني منك مكالمة

أحمد : ماشي يا غرام خلي أنت بس بالك من نفسك وهبقي

أطمن عليكي

غرام : حاضر يا أحمد

عند آدم ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

راح آدم لبوسي ف الكبارية وقعد ف نفس مكانه يشرب لحد

رواية أحببت منحرف الفصل الرابع 4 بقلم رشا محمد 

تعب وداخ من كتر الشرب جت بوسي حضنته من ضهره

وقالت : وحشتني ياقلبي

آدم : وأنت كمان

بوسي : ايه بتقول ايه أنا مش مصدقه وداني

آدم : زي م سمعتي

بوسي : أول مرة تقولهالي هو أنا أمي دعيتلي وال ايه

آدم : أنت خلصتي نمرتك وال لسه

بوسي : لسه ياقلبي

آدم : طيب ياال خلصيها وتعالي عشان عايزك

بوسي : هوا ياقلبي وجيالك وباسته من خده قرب شفايفه

بدلع وضحكت ضحكة خليعة وسابته ومشيت

بوسي دخلت أوضتها ف الكبارية لبست بدلة رقص وخرجت

طلعت ع المسرح ورقصت وطول م هيا بترقص تروح عند

آدم وتتمايل عليه لحد م خلصت نمرتها وراحت أوضتها

وغيرت هدومها وراحت آلدم وقالت : أنا خلصت يا بيبي

كنت عايزني ف ايه

آدم : ياال بينا وحاسب النادل وحط ايده علي خصر بوسي

وشدها قربها منه وقالها تعالي

بوسي : ضحكت ضحكة خليعة وحطت ايدها علي خصره

وقالت ياال يا بيبي

وخرجوا ركبوا العربية بوسي قالت : علي فين يا بيبي عندي

ع البيت ؟

آدم : الء عندي ف الفيال

بوسي : معقول دا عمرها م حصلت دا أنت دايما تقولي الفيال

عندي ممنوع حد يدخلها

آدم : ايه مش عايزة تشوفي فيال آدم الدمنهوري وتنامي علي

سريره وغمز بعينه

بوسي : الء ازاي دا منايا طبعا وقربت منه حضنته وضحكت

وصلوا فيال آدم الدمنهوري وركن عربيته ونزلت بوسي م

العربيه وقالت : واوووو ايه الجمال دا كله دي تحفة يا بيبي

أخدها آدم من خصرها قربها ليه وقال تعالي ياال نطلع فوق

بوسي : ياال يا بيبي هو أنا هخاف وغمزت بعينها وضحكت

رواية أحببت منحرف الفصل الرابع 4 بقلم رشا محمد 

ضحكة خليعة

دخلوا من باب الفيال بوسي فتحت آلدم أزرار القميص وهما

طالعين السلم وقلعتهوله وحضنته أوييي وطلعوا وفتح باب

األوضة ودخلوا كانت غرام قاعدة ع السرير بتقرأ ف كتاب

قبل م تنام أول م شافت بوسي قدامها ف حضن آدم قامت

وقفت ب اندهاش وقالت : مين دي ؟ وايه اللي جابها هنا ؟

آدم لغرام : أنت مالك ملكيش فيه واطلعي برا ياال

غرام : أنت اجننت انت ايه اللي أنت بتقوله دا وراحت عشان

تضربه ب االلم آدم مسكها من ايدها قبل م تضربه ب االلم

وشدها من خصرها ب االيد التانية وقربها منه أوييي وهمس

ف ودنها وقال : مش آدم الدمنهوري اللي مراته تطلب منه

رواية أحببت منحرف 

الطالق وهدفعك تمن اللي أنت عملتيه وبتعمليه وهتعمليه

غالي أوي وبعدين مالك كدا غيرانه كدا ليه مش أنت اللي

عايزه تطلقي

غرام : ابعد عني وزقته ف صدره

آدم شدها من ايدها ف لمح البصر وحضنها جامد والتهم

شفايفها ف بوسه طوييييلة وبعدين سابها وقال : مفيش

طالق يا شاطرة وغمز بعينه ..............

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد


@متابعين 

آدم شدها من ايدها ف لمح البصر وحضنها جامد والتهم

شفايفها ف بوسه طوييييلة وبعدين سابها وقال : مفيش

طالق يا شاطرة وغمز بعينه

غرام ضربته ب االلم وقالت : أنت قليل األدب ومستحيل

أعيش مع واحد زيك ولسه هتخرج من األوضة شدها آدم من

ايدها وقال أنت ايه اللي عملتيه دا وضربها ب االلم بكل قوته

وقال : أنت مش متربية وأنا هعرف اربيكي من اول وجديد

واقطعلك ايدك كمان

غرام : ابعد عني وسيبني اروح عند أهلي

آدم : خروج م األوضة دي مفيش ومش عايز اسمعلك صوت

نهائي أنت فاهمة

آدم لبوسي : ياال يابيبي عشان نروح احنا األوضة التانية

وخليها هيا هنا تشبع بيها

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد 

آدم خرج حاضن بوسي وقفل الباب علي غرام ب المفتاح

وسابها ونزل ع السلم وطلع فلوس من جيبه أداها لبوسي

وقال : ياال روحي أنت بقي

بوسي باندهاش : يعني ايه !!

آدم : يعني خالص اللي حصل فوق دا قفلني وتعبت وعايز

أنام

بوسي بمياصة : طيب يابيبي مش أنت قولت هنروح األوضة

التانية !! تعاال نروح سوا

آدم : لما أقول روحي تبقي تروحي بكرامتك أحسنلك أنت

فاهمة

بوسي : خالص خالص يا دومي هروح أنا

آدم : دومك مين ياحلوة أنا آدم الدمنهوري يتقاله دومي !!

متتقالش تاني أنت سامعة

بوسي : حاضر يا بيبي ... باي باي يا بيبي وباسته ف شفايفه

زقها آدم وقال : ياال بقي عشان عايز أنام

بوسي : حاضر حاضر متزوقش

عند غرام في األوضة ♡♡♡♡♤♤♤♤

فضلت تعيط كتير وتخبط علي باب األوضة وتقول : افتح

الباب أنا عايز أمشي أنا مش عايزة أعيش معاك تاني

فضلت تخبط كتييير .. وتعيط كتييير .. وتقول نفس الكالم

لحد م تعبت وقعدت ع األرض جنب الباب وراحت ف النوم

كل دا كان آدم سامعها ومش بيرد عليها ولما سكتت قال

لنفسه : أكيد نامت وبعدين أفتكر لما كان اغمي عليها وتعبت

وصعبت عليه قال أنا هطلع أشوفها

وطلع ع السلم بشويش وحط ودنه ع الباب يسمع صوت

مفيش صوت نهائي فتح الباب بشويش بيبص لقاها نايمة ع

األرض دخل شالها بشويش ونيمها ع السرير وفضل يتأمل

مالمحها ويحسس علي شعرها ووجهها

لقي غرام وهيا نايمه بتكلم وتقول ليه يا آدم بتعمل فيا كدا

دا أنا بحبك ..

آدم تحسس شفايفها وقال : وأنا كمان يا غرامي بحبك وباس

شفايفها ونام جنبها وأخدها ف حضنه وفضل يتأمل مالمحها

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد 


لحد م راح ف النوم

في الصباح ♤♤♤♤♡♡♡♡

غرام فتحت عيونها لقت آدم لسه حاضنها ونايم جنبها وهيا

مش فاكره أي حاجة

غرام لنفسها : أنا آخر حاجة فكراها لما كنت بخبط ع األوضة

وبعيط هو ايه اللي حصل وفجأة لقت فونها بيرن مدت ايدها

ع الكومود جنبها شافت مين بيتصل لقت أحمد اتسحبت

بشويش وخرجت برا األوضة عشان ترد عليه

غرام بصوت منخفض: ألووو

أحمد : ............

غرام : الحمد لله بقيت كويسة

أحمد : .............

غرام : دا حصل حاجات كتير من بعد م أنت مشيت

أحمد : ............

غرام : ال يا أحمد مش هينفع اللي أنت بتقوله دا ممكن يخليه

يقتلني دا مجنون

أحمد : .............

غرام : ازاي بس أنا مش هقدر أعمل كدا

أحمد : .............

غرام : خالص ماشي وربنا يستر

أحمد : ..............

غرام : مع السالمة

دخلت غرام األوضة تاني بشويش عشان تنفذ الخطة اللي

أحمد قلها عليها وفتحت دوالبها وقعدت تدور علي أحلي

فستان عندها طلعت فستان كات أبيض ديق من فوق ونازل

من عند الخصر واسع واصل لحد الركبة وعليه فراشات ملونة

مختلفة األحجام ومتداخلة األلوان حتي أصبح كاألميرات

بعد ما ارتدته وعملت ميك اب بسيط وسرحت شعرها ونزلت

تنتظر أحمد في الجنينة

في الجنينة ♡♤♡♤♡♤♡♤

أحمد : أومال هو فين

غرام : نايم فوق ف األوضة

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد 

أحمد : ايه اللي في وشك دا ... هو ضربك تاني الكلب دا

غرام : خالص يا أحمد اللي حصل حصل خلينا دلوقت في

الخطة اللي قولت عليها

أحمد : ماشي يا غرام بس أنا مش هسيبه

غرام : خالص بقا يا أحمد وياال قبل م يصحي

أحمد : بصي أنا هعمل ان بقولك حاجة ف ودنك وأنت

اضحكي بصوت عالي

غرام : ماشي ياال

بدأوا ينفذوا الخطة وصوت ضحك غرام بدأ يعلي أكثر ف

أكثر

عند آدم ♡♤♡♤♡♤♡♤

آدم فتح عيونه علي صوت الضحك العالي وقال : دا صوت

مين دا !!

أومال فين غرام !!

وسكت ليسمع أكتر وقال باندهاش : دا صوت غرام اللي

بتضحك !!

يا تري بتضحك مع مين !!

قام آدم من علي السرير وراح فتح شباك األوضة يشوف هيا

غرام بتضحك مع مين صدم عندما رآها قريبة جدا من أحمد

وحاطط ايده علي كتفها وبيوشوشها في ودنها وهيا تضحك

بصوت عالي

قال لنفسه : دا أنا أول مرة أسمعها بتضحك بصوت عالي

وايه دا وبيقولها ايه عشان تضحك اوي كدا نهار أبوكم مش

فايت أنا الزم أقطع رقبتكم وفتح باب األوضة ونزل أحمد

شافه جاي من بعيد قالها جوزك جاي تعالي ف حضني بسرعة

من غير م تبصي عليه

غرام حضنت أحمد جامد وفجأة لقت آدم بيشدها من شعرها

جامد و بيقول : م أنت صحيح محدش رباكي عشان تعملي

اللي أنا شايفه دا وايه اللي أنت عماله ف نفسك دا وايه

الفستان العريان اللي أنت لبساه دا دا أنت ملبستهوش لجوزك

يا سافلة

غرام : آاااه ابعد عني سيبني

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد 

آدم : وهو أنت لسه شوفتي حاجة اصبري دورك جاي بس لما

أشوف أول سبع البرومبة بتاعك

وراح ناحية أحمد

أحمد : سيبها تروح معايا يا آدم

آدم بدون م يتكلم مع أحمد حرف واحد ضربه بوكس وقعه

ع األرض وقعد فوقه وفضل يضرب فيه

غرام جت تشد آدم وقالت : حرام عليك سيبه سيبه بقولك

آدم بص لغرام بغضب وقال : بتدافعي عنه يا فاجرة وقام

وقف وشدها من ايدها وقال أنا هوريكي وهعرفك ازاي تعملي

اللي أنت عملتيه دا وشدها جامد ودخل الفيال بسرعة شديدة

لدرجة انها ال تستطيع اللحاق به وطلع السلم ودخل األوضة

وزقها جوا األوضة وقفل الباب بالمفتاح ودخل قفل الشباك

والستائر وراح لغرام وفضل يقرب منها وهيا ترجع لورا يقرب

وهيا ترجع لحد م خالص بقت وراها الحيطة مش عارفة ترجع

رواية أحببت منحرف الفصل الخامس 5 بقلم رشا محمد 

تاني

آدم : ايه الفستان اللي أنت لبساه دا ؟

غرام : أااااأ..... ال تستطيع التكلم

آدم بسرعة شد الفستان قطعه كله ورماه ع األرض

غرام : عااااااااااا وبتعيط حرام عليك سيبني ايه اللي أنت

بتعمله دا

آدم : وهو أنت لسه شوفتي حاجة ووطي شالها

غرام : بتعيط أكتر وتقوله أرجوك سيبني

آدم : راح عند السرير ورماها عليه

غرام : أرجوك يا آدم سيبني

آدم : مش هسيبك يا غرام عايزة تطلقي عشان تتجوزيه

وطلع علي السرير وقرب منها أكتر وهيا تعيط أكتر ........


تكملة الرواية من هنا



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close