القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية نور أمل بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده وكامله جميع الفصول على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية نور أمل بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده وكامله جميع الفصول على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية نور أمل بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده وكامله جميع الفصول على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

_نازل ضر"ب ف مراته و بالحزام:  انا هربيكي عشان البيت يلي جايبك منههه معرفوش يربوكي يا ز"بالة. 

منال بدموع:  مش هتتكرر والله مش هتتكرر ابوس ايدك سبني. 

_ اسيبك لما تقولي ان الله حققق يا *****. 

بعد شوي بيمشي وهي بتكون فاقدة الواعي بيمشي بلا مبالاة..  

بعدها ب كام ساعة بتفوق بتعب و بتحاول تقوم تداخل الحمام تغسل وشها و ج"سمها من كتر الضر"ب.. 

بعد شويه.. 

منال بدموع:  انا تعبت ولو روحت بيت ابويا اخواتي هيطردوني اعمل ايه يارب. 

بتسمع صوته جاي وسكران: انتي يا زفته. 

بتروح له بسرعه: ن نعم. 

_فين الاكل انا جعان. 

بقلم ميرا ابوالخير 

منال بخوف: م معملتش مقدرتش ومفيش ف فلوس اجيب حاجه. 

بيمسكها من شعرها:  يعني اييي يا رووح امكككك مقدرتيش فين المائه جنية يلي سبتهالك من شهر. 

منال بدموع: خ خلصت م مفيش بيت بيمشي بالفلوس دي. 

_ لا فيييييي غوري من وشيييي. 

زقها جريت ع الاوضة بخوف.. 

ترن ترن.. 

منال بدموع: الو. 

شهد صاحبتها:  بتعيطي بردو. 

منال بحزن: اعمل ايه طيب. 

شهد:********* فاهمة كفاية كده. 

منال مسحت دموعها: عندك حق انا لازم اخلص. 

مر يومين بيرجع البيت مش بيلاقيها بينزل يدور بغضب... 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

منال بخوف:  يعني كده خلاص هقدر اتحرر منه. 

شهد بابتسامة: ايوا كده انتي رفعتي القضية و حقك هيرجع. 

ابتسمت منال بخوف لاقت يلي وقف قدمها: م معتز.

ال2.

منال بخوف: م معتز. 

معتز بغضب:  بترفعي عليا قضية يا منال دا انتي ليلة اهلك سودة. 

منال بخوف والناس ف الكافية بتتلم:  عشان

 بكـ ـرهك يا معتز انت مش ررر"اجل. 

معتز راح عليها وبقا يضر"بها بالاقلام ع وشها و واحد اتدخل: عيب كده مفيش راجل يمد ايده ع واحدة ست. 

معتز بوقاحه: وانت مال امك. 

الشاب بغضب:  امي دي يلي ربتني عن اهلك. 

مسكوا الاتنين ف بعض ومنال بتعيط بحر"قة بيجي البوليس.. 

ف القسم وقفين كلهم برا و معتز بغضب:  بتداخليني اقسام اما علمتك الادب يا ****. 

منال خايفه و ماسكه ف شهد بخوف. 

العسكري بيداخلهم عند الظابط و بيقصوا ما حدث. 

بقلم ميرا ابوالخير 

الظابط:  انت ازاي تمد ايدك عليها. 

معتز: مراتي يا بيه وانا حر. 

الظابط ببرود:  لا يا روح اهلك مراتك اه تمد ايدك عليها تداخل السجن. 

معتز بتوتر اخفاه:  هي بتحب كده. 

منال هزت راسها ب لا. 

معتز بتخويف: مش كده يا روحي. 

منال بقوة: لا مش كده وكفاية بقا يا حضرة الظابط خاليه يطلقني ابوس ايدك. 

معتز بغضب:  منااالللل. 

الظابط لكمه: احترم نفسك وارمي عليها يمين الطلاق. 

معتز: لااا مش هطلقها. 

الظابط بتهديد: يبقا هحط ف الحجز لحد اما يبان لك صاحب. 

بقلم ميرا ابوالخير 

بلع ريقه بخوف: انتي طالق يا منال. 

منال فرحت ولسه هتكمل فرحتها:  بس طالق مني ياترا طالق من شقة الضعا"رة بقا ومعايا الدليل عليها انا غلطان اني كنت بستر عليكي.. 

ال3.

بلع ريقه بخوف: انتي طالق يا منال. 

منال فرحت ولسه هتكمل فرحتها:  بس طالق مني ياترا طالق من شقة الضعا"رة بقا ومعايا الدليل عليها انا غلطان اني كنت بستر عليكي. 

الظابط بصدمة: انت بتقول ايه يا حيو"ان انت. 

معتز بتوتر: ب بقول الحقيقه يا باشا انا كذا مرة القي رجا"لة داخله خارجه اشي بتاع الانابيب وبتاع الغاز وطخخخخخخ.. 

كف بينزل ع وشه: منال. 

منال بغضب: احترم نفسك يا حق'ير انا سكتلك كتير عشان مليش ضهر لكن انت دلوقتي زيك زي 🐕 فاهمم اياك تحاول تجيب سيرة سمعتي تاني فاهم. 

معتز لسه هيضر"بها بوكس وقعه ع الارض: ارميه ف الحجز. 

العسكري: اؤمرك يا باشا. 

منال تفت ف وش معتز يلي بص لها بغضب وتوعد.... 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

بعد شوية. 

شهد بهدؤء: هتروحي لاخواتك يا منال. 

منال بحزن:  لا هدور ع شقة سكن. 

شهد بابتسامة: خلاص اقعدي معايا انا كده كده قاعده لوحدي وجوزي مسافر. 

منال باحراج:  هتقل عليكي لحد اما اشوف بس شقة سكن وهمشي. 

شهد بضحك: البيت بيتك يا بنتي . 

ابتسمت منال بهدؤء وارتياح.... 

ف بيت عائلة منال. 

اخوها الكبير: وازاي تتطلق ومتجيش هنا. 

مراته:  وتيجي هنا ليه هو احنا ناقصين. 

اخو منال:  ماهو بيت ابوها براحتها يا شفيقة. 

شفيقة ببرود: ابوها الله يرحمه اختك متجيش هنا مش كفاية اخوك الصغير. 

اخو منال رافت: معاكي حق لو جت اطرديها. 

شفيقة ابتسمت بخبث.. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

مر اسبوعين و معتز خرج وهو متوعد لمنال. 

رجع بيته بغضب. 

معتز: بتلوي دراعي واطلقها ف القسم بنت ال.. 

طلع فونه بغضب:  تشوف لي هييي فيين وتعرف عنوان صاحبتهاااا. 

قفل بغضب: اما شو"هت امك يا منال. 

عند منال. 

كانوا قاعدين بيضحكوا ف اثناء مجئ شخصا ما. 

شهد حضنته: حمدلله ع سلامتك يا حبيبي. 

ابتسم بهدؤء: الله يسلمك يا قلبي اي دا منال هنا. 

منال باصة للارض وراحت الاوضة وهو ابتسم شهد قصت له كل حاجه. 

بعد شوية. 

خرجت منال وراحت المطبخ لاقت يلي ف وشها:  وحشتيني يا منال. 

منال بهدؤء:  سيف بعد اذنك انت جوز صحبتي. 

سيف بابتسامة: ودا ميمنعش اني بحبك و انك حبيبتي. 

: ايييييي. 

ال4.. 

منال بهدؤء:  سيف بعد اذنك انت جوز صحبتي. 

سيف بابتسامة: ودا ميمنعش اني بحبك و انك حبيبتي. 

منال بصدمة زقته: ايييييي. 

سيف بضحك ماكر:  بحبك يا منال تتجوزيني. 

منال بغضب: لو ما احترمتش نفسك هنادي ع شهد. 

صوت ضحك شهد من خلفها: شهد هنا اصلا. 

سيف انفجر ف الضحك:  لا صحبتك اصيلة مش زي بنات تانية كده. 

شهد حضنتها:  عارفة دي اعز صاحبة عندي واديك. 

منال وقفه مش فاهمه حاجه. 

شهد بابتسامة:  دا كان مقلب من سيف يا لولة حب يهزر معاكي ويضايقك و يشوف رد فعلك واذا صاحبة جدعة ولا لا وانا والله م رضيت بس هو اصر. 

منال دمعه نزلت منها: يعني مش واثقه فيا انا كده كده ماشية الصبح عن اذنكم. 

سيف بهدؤء: منال كنت بهزر والهي. 

منال مشيت بحزن وشهد نغزته ف دراعه: عاجبك كده اوعا بقا. 

داخلت وراها تصالحها. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

شهد بهدؤء: خلاص فكي بقا. 

منال ساكته. 

شهد باست دماغها: حقك عليا ياستي اهو. 

سيف خبط ع الباب: احم جبت لك دي هدية اعتزار مننا. 

منال لاقته جايب شوكولاته ليها ابتسمت: خلاص عفونا عنكم. 

شهد بهدؤء: مفيش داعي بقا تمشي. 

منال بهدؤء: لا ف انا لاقيت شقة خلاص و الحمدلله هقدم ع وظيفة واشتغل دا هيريحني وارجوكي متغضيش عليا. 

شهد بلا حيلة: ماشي بس هزورك كل يوم هزهقك كده. 

سيف بغمز لشهد: وانا مليش من الحب جانب. 

شهد حدفته ب مخدة وهو جري. 

ابتسمت منال عليهم وجوها زعلت اوي... 

تاني يوم. 

منال راحت شقتها وداخلت بابتسامة: اخيرا. 

منال خدت نفسها بحرية لاقت حد بيخبط فتحت لاقت شخص غريب: افندم. 

الراجل: جوزك باعت لك الهدية دي. 

منال لاقته بيطلع ازازة من جيبه اتخضت لسه هتقفل الباب فتحها وو..... 

الراجل: جوزك باعت لك الهدية دي. 

منال لاقته بيطلع ازازة من جيبه اتخضت لسه هتقفل الباب فتحها ورمها ف وشها وجري. 

منال اتخضت وبقت تصوت ع اخرها والجيران اتلمت. 

منال فقدت واعيها واتنقلت ع المستشفى. 

بعد شويه.. 

منال بتفوق بتكون شهد ومعها جوزها وقفين قلقانين عليها. 

منال بخوف ودموع بتلمس وشها: و وشي معتز شو"هنيي.... انهارت من العياط. 

شهد حضنتها: اهدي مفيش حاجه انتي كويسه اهدي. 

منال بتلمس وشها: ا ازاي. 

سيف بهدؤء:  الراجل يلي جالك دا تبع معتز بس انا دفعت له اكتر. 

منال بعدم فهم:دفعت ايه مش فاهمه. 

سيف: لما مشيتي الراجل دا جاه عشان يهددك يشو''هك زي م جوزك طلب ولا تدفعي اكتر. 

فلاااااااااشش بااااااككككك. 

سيف ببرود: هدفعلك انا. 

الراجل بطمع:  موافق بس معتز مستني الفديو يلي هشو"هه فيه. 

سيف بذكاء:  انت هتعمل يلي قالك عليه بس هتغير من مياه نار لمياة عادية واياك تاذيها. 

الراجل:  يلي تؤمر بيه. 

شهد بخوف: و هنعمل اي مع معتز. 

سيف بص للراجل:  البركة فيك بقا تعمل نفس يلي كنت هتعمله دا فيه هو وهدفعلك تلت اضعاف المبلغ. 

الراجل:  يلي تؤمر بيه يابيه. 

بااااااااااااكككككككككك. 

بقلم ميرا ابوالخير... 

منال بصدمة: كل دا حصل يعني لولا طمع الراجل ف فلوس زيادة مني كان زماني متشو"هه. 

شهد: الحمدلله ومحدش رضي يقولك عشان تباني عادية. 

منال اتنهدت:  ممكن تسبوني شويه لوحدي. 

شهد لسيف:  براحتك. 

خرجوا سوا... وهي قعدت وقررت تبص لمستقبلها وتبني نفسها وتسافر برا.... 

بعد مرور ست سنوات كانت وقفه ف اكبر شركة من شركات لندن وجنبها ابنها الصغير... 

معتز كان اتشو"هه واتقبض ع الراجل بفضل سيف وندم ع كل افعاله.... 

اخوات منال ولا كانهم موجودين اصلا. 

سيف وشهد خلفوا تؤام و كانو بيزوروا منال ف كل اجازة وهي كمان. 

تمت.... 


ادخلوا بسرعه من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close