رواية اغتصاب بالتراضي الفصل العاشر بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/02/01

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل العاشر بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل العاشر بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية اغتصاب بالتراضي الفصل العاشر بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


بتخ"ونيني 

دي الجمله الوحيده اللي زين نطقها ونزل ض"رب في كريم ويمنى فضلت تص"وت تص"وت اهدى بس اهدى بس انت مش فاهم حاجه يازين خلاص 

زين وينزل بالق"لم  فوق خد يمنى صعبان عليك يا ف"اجره

طبعا عمتو هيام طلعت على الصوت واسيل اخته وجميله مرات عمه والبيت كله اتلم على الخناقه

هيام ..في ايه يازين 

زين بعصبيه اساليه يا عمتي بيعمل ايه في الاوضه هو ومراتي واساليها يا عمتي ايه الصوره دي

يمني ..بدموع والله يازين مااعرف حاجه والله يازين مافيها حاجه حصلت انت فاهم غلط ماتتكلم ياكريم 

بس قبل ما تكمل الجمله في ق"لم ثاني نزل على وشها

زين لو سمعتي  اسمه على لسانك غوري علي  الاوضه استناني

وحدفها جامد علي الارض في وسط كل الموجودين 

اسيل .. وهي تحاول تقوم يمنى وتقول له اهدى يا زين مش كده

زين ما حدش يدخل بيني وبين مراتي وانت كمان غوري على اوضتك

اسيل.. انا بس قصدي زين يقطع كلامها ويقول لها وقلت لك امشي انتي كمان

مشيت اسيل مع يمني 

وفضل كريم وزين وجميله وهيام 

زين اسمع ده اخر تحذير مني ليك ولو قربت لمراتي تاني اخفيك من على وش الارض

كريم .خلاص ريح نفسك واديني حقي في الورث وانا همشي وريحك

زين ما فيش فلوس ووصيه عمي هتتنفذ ان كان عاجبك مش عاجبك اخبط دماغك في الحيطه

هيام.. اهدوا يا اولاد مش كده في ايه يازين 

زين وهو يخرج من الاوضه مش شايفه يا عمتي وشايفه اللي بيعمله ماله امال مراتي فاهمه لو قرب لمراتي تاني انا مش هرحمه وخرج علي اوضته 


هيام..هو انت مش هتعقل بقى يا كريم ايه ايه اللي انت بتعمله ده يا ابني يا ابني يا ابني خلي الايام تعدي على خير مش كده

كريم.. كريم بهدوء جدا كان هادي لدرجه البرود حاضر ياعمتي بس اوعدك زين هو إلا هيجي يبوس ايدي علشان ارد عليه أو اعبره

وخرج من الاوضه وجميله مشيت وراه 

هيام ..الطف بينا يارب 


طبعا جميله مشيت ورا كريم فضلت توسوسه كلام وحش ما هي السبب في اللي حصل وهي اللي قالت لزين ان يمنى طلعت اوضه كريم ووريته الصوره لكريم حاطط ايده فيها على خد يمني 


فضلت تقول له ايه بقى هو زين ده ما حدش عارف يسكته هو عشان عمك كاتب كل حاجه باسمه احنا لازم نتغدى بيه قبل ما يتعشى بينا

كريم اصبري عليا بس انا هبعت له حته في"ديو لتليفونه يخليه يلف حوالين نفسه


وفعلا طلع التليفون بتاعه وبدا يبعت لي لزين في"ديو

هو طبعا لما دخل اوضه اسيل وحط لها منوم في القهوه هو مش لم"سها

لكن صورها وهي شبه ع"ريانه واحتفظ بالف"يديوهات والصور دي عشان يساوم اخوها

وطبعا هو كان بيختار صوره من الصور دي عشان يبعتها لزين

وبالفعل بعتها بس تليفون زين كان فاصل زين دخل الاوضه مالقاش يمنى لقاءها في الحمام 

خبط عليها يمني كانت قاعده في الحم"ام خايفه من زين

زين اطلعي يلا مش هتنامي جوه

يمنى كانت خايفه كمان ترد وردت عليه بهدوء جدا وقالت له حاضر

زين راح يشوف تليفونه لقاه فصل شحن حاطه على الشاحن

كانت يمنى طلعت من الحمام كانت خايفه وبترتعش 

زين ق"رب منها بكل هدوء وقال لها ايه وداكي اوضه  كريم

يمني... كنت بقول له يبعد عني ويسيبني في حالي

زين وانت تقولي له ليه هو انا م"ت علشان تتصرفي انتي 

يمنى طبعا كانت بتكذب خايفه من زين وبتالف اي حوار كده وبتحاول تم"تص غصب  زين

يمنى انا اسفه يا زين واخر مره هعمل كده

زين استغرب من طريقه يمنى بس سكت وقال لها انا هدخل اخد شاور وياريت اطلع الاقي في  جو هادي في الاوضه علشان تعبت 

ودخل ياخد شور 

يمنى طبعا واقفه في الاوضه تتنفس بصوت عالي مش مصدقه ان هي  نجيت من زين

بس قبل ما تتحرك من مكانها كان تليفونها بيرن واللي كانت بترن اسيل 

يمنى خرجت البلكونه وردت عليها ةبصوت واطي علشان زين ما يسمعش 

يمني  قالت لها في ايه لقت اسيل  بتع"يط

يمنى في ايه يا بنتي مالك الحقيني كريم جالي  الاوضه

ولما سالته على الاسم اللي على ظهري بدا يهددني بص"ور وحاجات معاه انا ما اعرفش اصورها لي ازاي

اسيل 

وقالت ان هو بعث لي زين حاجات على تليفونه الحقيني يا يمنى اب"وس ايدك زين لو عرف حاجه زي دي هي"موتني

يمنى يا نهار اسود يا نهار اسود وهي بتحاول تبص في الاوضه على تليفون زين وقالت لها اقفلي دلوقتي يا  اسيل وانا هتصرف

ربنا يستر 

وقفلت معاها وجريت على تليفون زين لقيته مقفول بدات تفتحه بس للاسف هي ما تعرفش الباسورد بدات تحاول بارقام يمكن يتفتح غير بيئه محطوطه على كتفها وصوت بيقول لها انتي بتعملي ايه وخطف التليفون من ايدها 

يمني انا انا ما بقيتش عارفه تعمل ايه

و و و و

يا ترى يمنى هتعمل ايه ولا هتقول لي زين  ايه وزين  هيشوف الصور ولا لا وايه اللي هيحصل




الفصل الحادي عشر من هنا



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS