رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثالث عشر والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثالث عشر والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثالث عشر والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


زين بجنان صور ايه

اسيل بتهتها انا والله ما عملت حاجه انا ما اعرفش ايه اللي حصل

زين بعصبيه انا عايز افهم ايه اللي بيحصل 

يا اما كلكم تتشاهدوا على راحكم 

هيام. اتدخلت هنا وبدات تهدي زين وتقول له ايه ده يا زين وشيلي المس"دس ده من ايدك

زين مش هذا يا عمتي غير لما افهم كل حاجه ولو مش هيفهموني تمام ما لهمش ان هم يعيشوها في الدنيا ثانيه وبدات يصوب ه الس:لاح عليهم 

هنا يمني  اتكلمت وقالت له

ايه اللي حصل كله وقالت له ان اسيل راحت لها وقالت لها انها لقت اسمي كريم مكتوب على جسمها وما تعرفش ازاي

وبعدها بكام يوم كريم بدا يهددها بصور ليها واسيل لجأ ليا  عشان خافت منك ما تفهمش الحكايه او تعمل فيها حاجه

وبعدها فهمت ان كريم بعث لك صور على تليفونك فانا حاولت اخذ التليفون واحذف الصور دي قبل ما انت تشوفها لما نلاقي حل الاول وفعلا خدتهم وحذفتهم وكنت جايه الاوضه هنا علشان اتفاهم مع كريم عشان يحذف الصور دي خالص والله يازين هو ده اللي حصل

زين .بعصبيه .صور صور ايه 

اسيل أكدت كلام يمني وانها ما تعرفش ايه اللي حصل

ان اسيل ويمنى الاثنين ضحايا كريم ما عملوش حاجه غلط وجميله هي كمان وقالت له ان كل اللي حصل ده حقيقي وانه يمنى واسيل ما بيكدبوش وان كريم واحد نصاب وجميله اعترفت لزين بكل حاجه بس ان هو يحميها من كريم

زين سمع جميله وقال لها انا هغفرلك كل حاجه عشان انتي جيتي لي واحده اعترفتي علي كريم . جميله انا عايزه امشي من هنا ومش عايزه فلوس ولا عايزه حاجه بس عايزه امشي من هنا

زين قال لها احنا ما بناكلش حق حد وفعلا انت نصيبها في الورث

وسبها تمشي 

وبالنسبه لعمتو هيام اداها برده نصيبها من الورث وبالنسبه لاسيل اخته اداها برده نصيبها امسكها جامد ولا بعد كده لما يحصل حاجه زي دي تيجي تقولي لي ما تخافيش طالما ما غلطتيش تيجي تحكي لي وما تخافيش هي فعلا ما عملتش حاجه هي تضحك عليها من كريم لكن هي ما غلطتش في حاجه


بالنسبه لكريم بقى ماسكه فضل يض"رب فيه

لما ما بقاش ليه اثر ولا ملامح علم عليه بمعنى صحيح  كسره خالص 

كانت يمنى اللي فاضله في الاوضه هي وكريم وزين وطبعا كانت خايفه من زين قوي ومن عصبيته واللي بيعمله في كريم خايفه يعمل فيها هي كمان حاجه

زين حاسس ان كريم ما عادش في حته سليمه حدف في الارض وقال له قدامك حل من الاثنين

وقال له هتتعالج وهحجز لك تذكره طيران النهارده وهحط لك فلوسك في نصيبك في البنك وتسافر ما اشوفش وشك في البلد دي تاني وتنسى ان انت ليك قرايب ولاد عم هنا

ياما .هخلص عليك ومحدش يعرف طريق لجث"تك تختار ايه

طبعا كريم ما كانش قدامه غير ان هو اختار ان هو يتعالج ويسافر من هنا لان زين فعلا عند كلامه وممكن يم"وته

طلب لو الاسعاف وحجز له تذكره طيران وحط له فلوسه في البنك بس قال له لو نزلت هنا هيبقى اخر يوم في عمرك او لو عتبت البيت ده ثاني هيبقى اخر يوم في عمرك انا سامحتك عشان خاطر عمتي وعشان خاطر عمي وعشان خاطر انا ابن ناس لكن غير كده اترحم على نفسك وفعلا كريم خد راسه وقال له اخر مره هاجي هنا

وقبل ما عربيه الاسعاف توصل البيت شد يمنى من ايدها وقال لها انا مش عايز حاجه من ورث ه ابوكي

انا هسمت عليهم الورشه وديتهم حقهم وباقي الورث  كله لكي انتي

ولو كان على موضوع جواز ك مني هطلقك وتبقي حره نفسك ولو عايزه تذاكري مع كريم براحتك ولو عايزه تستني هنا براحتك انا ما حدش يعيش معايا غصب عنه 

كان لسه بيتكلم وبيقول لها انت ط.....الق بس ما كملش الجمله يمني  قالت له لا انا مش عايزه اتطلق انا بحبك وهستنى معاك ومش عايزه فلوس ومش عايزه حاجه انا عايزاك انت يا زين

كريم هنا اتدخل وقال لها تعالي معايا يا يمنى هنبدا حياتنا من اول وجديد وهنعيش بالفلوس اللي معانا ملوك

يمنى قالت له لا مش هاجي معاك يا كريم انا مش عايزه فلوس انا عايزه زين انت حد حيوان بتحبش غير نفسك وكل همك الفلوس بس وانا كرهتك وكرهت نفسي على الايام اللي انا عرفتك فيها

كانت عربيه الاسعاف جت جم خدوا كريم وطلعوا بيه على المستشفى عملوا له شويه اسعافات وشويه تجبيسات

كان معاد طيارته جاء طبعا هو قال لهم في المستشفى ان هو عمل حادثه وسافر واخذ الفلوس وسافر ومش هيرجع عليهم تاني وهيكمل حياته هناك

وكده خلصنا من كريم وخلصنا من جميله

بالنسبه لزين ويمنى بداوا حياه جديده مع بعض وبداوا يحبوا بعض ويمنى فهمت ان زين بيحبها

وان كريم عمره ما حبها كان بيحبها عشان خاطر فلوسها بس وزين اعترف لها ان هو عمره ما حب حد غيرها

وفضلوا مع بعض وكملوا حياتهم سوا في حب وامان والى هنا وتنتهي حكايتنا حكايه يمنى وزين

اقول لكم حاجه الفلوس عمرها ما كانت كل حاجه الحب اهم من الفلوس والاهم من الفلوس الامان والتفاهم وربنا يسعدكم جميعا يا رب وطبعا اشوفكم في روايه جديده بقى ان شاء الله 

بحبكم في الله واتمنى الاقي تفاعل وتقولي لي رايكم في الروايه

تمت



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close