رواية حب من اول رسمه 🖌️ 🎨 البارت التالت بقلم مني أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/02/07

رواية حب من اول رسمه 🖌️ 🎨 البارت التالت بقلم مني أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية حب من اول رسمه 🖌️ 🎨 البارت التالت بقلم مني أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية حب من اول رسمه 🖌️ 🎨 البارت التالت بقلم مني أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

تاني يوم الصبح روح بتفتح عيونها لقت رساله 

روح ب صدمه 

لقت رساله من صقر

اهلا وسهلا ي فنانه تم ايقاف المسابقه واعادتها من اول وجديد لوحتك جميله ولكن تفتقر ل حاجات كتير جدا 

روح ف عقلها ازاي المسابقه تتلغي بعد ما خلاص كنت هوصل اي الشخصيه المستفزه دي بجدددددددد ااااه 

حضرتك متعرفش أنا تعبت ف اللوحه دي قد اي عشان ارسمها ومتعرفش معاناتي وفي الاخر المسابقه ب كل هدوء تتلغي ولا انتم عشان فوق واغنيه ووصلتو ل القمه مش بتبصوا علي الاقل منكم 

صقر شاف الرساله وبكل هدوء 

تقدري تشوفي البوست الي نزل وبعد كدا تقدري تتكلمي 

ثانياً أنا مش شايف نفسي ومش محتاج اوضحلك 

أنا بدأت من تحت الصفر ومش مولود وف بوقي معلقه دهب  

دخلت الاكونت لقت بوست إلغاء المسابقه وأنها هتتجدد تاني من اول وجديد والناس كانت معارضه ازاي دا يحصل 

صقر ف بوست توضيح 

أنا مش مجبر اوضح لغيت المسابقه لي ولكن سبب الالغاء هو إعطاء فرصه تانيه ل الفنانين دمتم بخير

روح بعد البوست حست انها تسرعت وبوظت كل حاجه 

روح ف رساله اسفه اوي  ولكن انا تعبت جدا.عشان ارسمها ويمكن معرفش ارسم تاني بعد آخر رسمه رسمتها 

معنديش اي مقاومات اني استمر ومتعلقه ف خيطه عشان تنجيني وحضرتك جيت بعد تعب وزل لغيت المسابقه بكل هدوء اه اي نعم هتدي فرصه ل فنانين تانين ولكن إلي زي الي معندوش وقت ولا ادوات ولا حتي كربون اسود أسوء حاجه يترسم بيها 

ربيع فتح الأوضه ع روح 

روح ب خضه تلت البطانيه تغطي شعرها 

انت حيوان تدخل عليا الأوضه كدا مش تخبط

ربيع مين إلي حيوان ي بنت انتي احترمي نفسك وبعدين أنا مش غريب عليكي 

روح لما تبقي تحترمها انت الاول واي الي مش غريب عليا دي كنت جوزي وانا معرفش ولا اي 

ربيع لا بس هبقى قومي فزي اعملي الفطار داهيه تاخدك.

روح ب ضحكه ابقي اتغطي كويس 

ربيع ب غيظ والله ل اوريكي ي بنت منال 

عند صقر  لبس بدلته الكلاسيك وبرفانه الفرنسي المميز الي من اغلي الماركات واخد عربيته وانطلق علي اكبر معرض ليه 

صقر. كان مدايق جدا وبيقول ف باله خير تعمل شرا تلقي 

كل إلي ف المعرض استقبلوه 

نورت ي صقر بيه اتفضل 

صقر ل مديرت أعماله 

ابعتيلي جدول النهاردة كله وياريت قهوه ساده 

دخل مكتبه وفتح فونه 

اول ما شاف الرساله دي

فكر ف عقله ي تري اي المعاناه إلي بتعانيها

لدرجه انها كانت واضحه ع لوحتها بس بردو مش من حقها تتكلم معايا ب الأسلوب دي كله بيعلمي حساب تيجي عيله زي دي تقول كدا 

صقر انت ازاي متهاون معاها كدا عمرك ما كنت كدا 

اسماء ودي مديره أعماله 

اتفضل حضرتك المستندات والقهوة ثواني وهتكون عند حضرتك 

صقر ب عصبيه يعني اي ثواني القهوه تكون هنا دلوقتي 

اسماء اترعبت جدا من صوته الرخيم إلي سمع ف المعرض كله 

اسماء خرجت بسرعه من مكتبه 

اه ي قلبي هموت نهار اسود ربنا يعدي اليوم ع خير وميقتلش حد النهاردة 

عند روح جهزت الفطار وعلي م جهزته لقتهم كلوا الفطار 

مرات ابوها تعالي اطفحي 

روح لا شكرا مباكلش بواقي اكل حد 

مرات ابوها شحات وعايز فينو. 

روح أنا أقدر اكلم ابويا واقوله اني مش باخد ارش والمفروض أنه بيبعت فلوس زياده عشان اجهز نفسي 

مرات ابوها لوت دراعها تكلمي مين ي عينيا 

كلميه وشوفيه هيقولك اي 

ابوكي خاتم في صباعي احركه زي ما أنا عاوزه 

روح م انتي سحراله طبيعي 

حسبي الله ونعم الوكيل فيكم كلكم 

مرات ابوها 

ضغطت ع دراعها ذياده 

روح ااه سيبي ايدي

مرات ابوها ذقتها ب قوه وقعتها ف الأرض 

روح قامت ونفضت هدومها وخرجت ف الجنينه رفعت راسها ل السما وعيونها مليانه دموع 

يارب لي مكتوب عليا اشوف المعاناه إلي شافتها امي 

لي ادفع الثمن 

أنا راضيه ب قضائك وقدرك يارب بس خليك معايا وفجاه انفجرت في العياط 

وفجاه لقت ايد بتتحرك ع وشها ورقبتها

روح 



البارت الرابع من هنا



بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه لجميع روايات المدونه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS