رواية ايتي العاشقه الفصل التامن بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية ايتي العاشقه الفصل التامن بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية ايتي العاشقه الفصل التامن بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

نزار اتصدم صدمة عمره لاقى مرعي مرمي ع الارض واية منهارة جري عليها: حصل ايههه. 

اية بانهيار وارتعاش:  ك كان ع عاوز يغتصبني كان بيقرب مني. 

نزار قام بغضب وجري ع مرعي مسكه بغل ونزل فوقه ضر"ب:  مرررراتييي يا بنننن 🐕 مررراتييي. 

يارا كانت واقفه ببرود وطارق بغضب راح ع اخوه هو الاخر ومسك مرعي منه و ادله بوكس و كان بيكمل عليه. 

العمدة وقف ف النص:  بسسس بعدوو عادد يدكم. 

نزار بغضب وزعيق رج العمارة كلها:  مبسشششش ايده الو*** كانت عاوزة تلمس مراتييييي. 

محمد مسك نزار يلي وشه احمر من كتر الغضب و طارق يلي ماسك مرعي رمه ف الارض وتف عليه. 

العمدة ببرود:  كفياك يا ولدي وشوف مراتك. 

بيبص ع اية لاقها قاعدة بتترعش جري عندها وشالها خدها الاوضة. 

نزار بحنان خدها ف حضنه: ششش انا جنبك يا حبيبي بسس يا قلبي بس. 

اية بدموع:  انا كنت نازلة عندكم لاقته زقني ودخل وحاول يب... سكتت بدموع. 

نزار بحنان: بس خلاص اهدي تعالي. 

باس وشها بحنان وراسها وكانه بيمحي اثر مرعي... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

برا... 

العمدة: هنعاود الصعيد معدش له لزوم انك تيجي انت واهلك. 

محمد بهدؤء:  تمم يا حج. 

طارق بغضب:  و 🐕 دا هتعمل معه اي. 

العمدة بتنهيدة:  لما نعاود الصعيد هربيه . 

مرعي كان مغمي عليه طارق زقه برجله ونزل... 

بعد شويه. 

العمدة مشي و ربط مرعي وخده معه هو والغفر. 

عند اية. 

كانت نايمة ونزار وخدها ف حضنه باس دماغها وخرج. 

الباب خبط. 

نزار فتح: خير. 

يارا بحزن تمثيلي:  جيت اطمن عليك. 

نزار ببرود:  تطمني عليا بتاع اي. 

يارا دخلت بدلع:  اي يا نوزو انا يارا وبعدين اتلاقي اية هي يلي جرجرته لهنا عشان تعمل الدور ده. 

نزار كور ايده بغضب:  اسمعي يا بت انتي اية خط احمر ويلي بينا انتهي من زمان فاهمه و بخصوص كلامك دا ف عاوز اقولك انه مش كل الناس زيك ر*خيصة و خا*ينة تبيع نفسها وشرفها. 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

يارا بغل: قصدك اي انت حبتها. 

نزار ببرود:  لا عشقتها يا يارا اي فاكرة اني هفضلك كدا ولمة الر*جالة حولين منك يا عسل البضاعة بقت ار*خص من اني ابص لها تاني. 

يارا بصت له بغضب وخرجت... 

اية كانت وقفه وسامعة كل كلمة وابتسمت بحب... 

عند طارق. 

طارق كان قاعد بيفكر:  معقول اقتـ. ـل ابويا لا لا طب و نزار هو يلي هيلبس الليلة دا اخويا. 

عقله: اخوك هياخد كل حاجه وانت لا. 

قلبه: مش مكافيك يلي عملته انت خسرت اخوك و اية لاجل اي الفلوس. 

عقله: الفلوس هي يلي بتعيش عايشة حلوة وتخلي الكل حولين منك. 

طارق اتنهد بشرود وقاطعه كلام يارا. 

يارا بخبث:  بتفكر ف اي. 

طارق بجمود: ميخصكيش. 

يارا بمكر:  ع فكرة اية هي يلي جرت الواد يلي تبع العمدة دا انا شوفت نظراتهم ف المستشفى. 

طارق:  معقول اية تعمل كدا. 

يارا بخبث:  اه واسال حتي مرعي. 

طارق بجمود: خلاص يا يارا سبيني ف حالي. 

سهير جت بتعب:  طارق عاوزة اتكلم معاك. 

طارق راح عندها جري سندها:  قومتي لي. 

سهير بصت ل يارا بخبث:  يارا روحي عند جاراتنا يلي ف الوش كنت عاوزه منها حاجه هاتيها. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

يارا ببرود:  انا مش الخدامة. 

طارق بزعيق:  يارررااا غوري واسمعي الكلام. 

يارا بحنق: طيييبب. 

نزلت راحت عند جارتهم. 

يارا ببرود:  حماتي بعتتي ليكي و... اعاااااااااااا الحقونييييي. 

الدنيا اسودت ف عنيها و وقعت فاقدة الوعي. 

الست بخبث:  يلا ياض اعمل المطلوب منك بسرعه. 

الشاب بخبث:  عيوني. 

الست بمكر: هيحصل خدها يلا قبل م يحسوا بحاجة. 

بعد ساعة. 

يارا بتكون لابسه شوال وشعرها مقصوص بشكل بشـ. ـع وطالعة العمارة جري وهي شكلها مبهدل. 

دخلت كان طارق وسهير قاعدين اتصدموا. 

طارق بصدمة: مين عمل فيكي كده. 

يارا بدموع:  م معرفش مش فاكره حاجه خدني من هنا. 

سهير ضحكت بخبث ف نفسها:  دي قرصة ودن مني. 

طارق خدها بسرعة ع اوضة امه. 

يارا بغل وهي ف الحمام: اكيد اية السبب. 

طارق بملل: انتي شايفه حصل لها اي فكك بقا. 

يارا بغل: انا هوريكم واخد حقي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

طارق ببرود: اخلصي غيري واعدلي المنظر المقرف دا عشان نمشي. 

..«عدا شهر ونزار اتعلق ب اية اكتر و طارق عايش خناق مع يارا طول الوقت»..... 

ف يوم ما. 

عند اية. 

نزار بغضب:  اي يلي انتي لابساه دا. 

اية بهدؤء: ماله دريس عادي. 

نزار بغيرة:  لا مش دريس ماسك فيكي ازاي وبعدين شيلي الروج دا من وشك. 

اية بضحك: غيور اوي. 

نزار شدها لحضنه: اكتر مما تتخيلي. 

اية بحب:  بحبك يا نزار. 

نزار بزغروطة: لولولولوليي اللهم صلي على النبي اخيرا نطقتي. 

اية بضحك: مجنون. 

نزار بحب: بيكي. 

اية بعدت عنه: يلا نتحزم ونرقص ع يا بتاع النعناع. 

نزار بذهول: نعمممم اتحزم وارقص علي بتاع النعناع يا منعناععع لايمكننننن. 

بعد شويه. 

كان متحزم و بيرقص معها:  لولولييي ارقصي يا اختشيي. 

اية بزغروطة: ايووااا اديلووو يا ام اسماعيللل. 

نزار بيسقف: اديلوووووو يا اعتمادددد. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

عند طارق. 

يارا بعصبية: كنت بتكلم مين يا طارق. 

طارق ببرود: المحامي كنت بتفق معه ع حاجه. 

يارا بملل: طيب اي رايك ننزل نتمشي شويه. 

طارق بهدؤء: لا انا عاوزك ف موضوع تاني مهم. 

يارا باستغراب: موضوع اي. 

طارق بهدؤء:  عاوزك تساعديني اطلق اية من اخويا وارجعها لعصمتي تاني. 

يارا بصدمة: نعممم انت اتجننت. 

طارق ببرود: لا متجننتش انا من الاخر بحب اية وعاوز اتجوزها. 

يارا بغل: طب وانا. 

طارق ببرود:  احتمال كبير اطلقك او اتجوزها عليكي بس الاول اخويا يطلقها. 

يارا بغضب شافت السكـ. ـينة ع طبق الفاكهة خدتها بغضب وو.... 

ف شقة سهير. 

سهير بهدؤء:  انا مش عاوزه حد يعرف الحقيقه. 

محمد بسخرية: خايفه ع ابنك خايفه انهم يعرفوا انه نزار ابن ضرتك ومش ابنك وانك خدتيه من حضن امه غصب.




الفصل التاسع من هنا



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا


تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS