رواية مغامره جنان الفصل الثالث بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الثالث بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الثالث بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الثالث بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الثالث بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


مراد لاقي الشخص مقرب من ميرا راح عليه بغضب وزقه بعيد عنها. 

معتز نط عند ميرا وفكها و اول م فكها اتحولت تاني: اعاااااااا م كنت تنشل وتسيبني مربوطة كنت اشتكيت لك انا دلوقتي. 

معتز بيهرش ف ضهره: ياست انتي بقا اسكتي انا مقمل ولا ايهههه. 

ميرا لمراد:  ايوا ادي له يا ميرا الراجل دا هو السبب ف يلي احنا فيه. 

الشخص بتعب:  خلاص سبني بقا. 

مراد بغضب:  انطق انت بتعمل فينا كدا ليهههه. 

الشخص بتوتر:  م مقدرش اقولك. 

مراد بخبث:  هات الكتاب يا معتز اما نجربه عليه هو كمان ما اصل طباخ السـ. ـم بيدوقه. 

الشخص بزعر:  خ خلاص انا عبد المامور. 

معتز نط عنده:  احكي ف ايه بدل ما اوريك شغل القرود ع حق. 

ميرا جريت عندهم:  اوعوا بس وسعوا لي انا هنقر دماغه دا كان عاوز يتحمرش بيا. 

الشخص بصدمة:  ات اي انتي فهمتي غلط انا كنت عاوز فروة ر*اسك بدليل مكنة الحلاقة معايا. 

ميرا بتنقر دراعه :  يابن الجزمة بقا اربي شعري وعاوز تخليني قرعة زلابطة. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

الشخص:  زي ما قولت انا عبد المامور يلي عمل فيكم كدا هو يلي جاب مراد هنا و حضر التعويذة عليكم انتو الاربعه. 

مراد باستغراب:  اربعه ايه. 

الشخص:  ف بنت تانيه اتحولت بس معرفش فين ولا بقت ايه. 

معتز:  طب والراجل دا بيعمل كدا ليه. 

الشخص:  معرفش بس لازم انتو الاربعه تروحوا له . 

ميرا:  عنوانه فين وفين البنت دي. 

الشخص:  عنوانه ****** والبنت كانت وقتها ف مكان قريب من هنا. 

معتز بيحك ضهره:  مرااد. 

مراد:  عاوز اي دلوقتي. 

معتز بالم:  فليني والنبي مش قادر. 

ميرا بضحك: يا مقمل😂. 

مراد:  هنخرج واياك حد فيكم ينطق حرف مش عاوزين الناس تتجنن. 

ميرا بسخرية:  شوف مين بيتكلم. 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

بعد شويه. 

راحوا يدورا ع البنت وحبسوا الراجل ف البيت. 

مراد كان ملهي ف معتز وميرا وهي ماشية جنبهم لاقت حد بيحلق عليها:  امسكووه الفرخه دي بتاعة امي. 

مراد استغرب لقي اربع عيال وست تخينه بيجروا ورا ميرا وعاوزين يمسكوها. 

الست:  امسكوا الفرخه بسرعه الفراخ غالية اليومين دولل بسرعة. 

العيال بيجروا وراها ومراد بيجري بيحاول يبعدهم. 

لاقي الولية طلعت سكـ. ـينة وبتقرب من ميرا و.... 

معتز كان بيهرش لاقي جنبه صرصار. 

معتز:  ياما انا بخاف من الصراصير. 

:  صرصار اي انا البنت ياسطا. 

معتز بشهقة:  صرصارة كملت بس حلو اطلعي ع ضهري بقا وكلي القمل يلي فيا يسترك ربنا. 

يتبع... 

مغامرة_جنان... 

بقلم_ميرا_ابوالخير... 

فاضل الخاتمة لو ف تفاعل هنزلها دلوقتي... 

قصة خيالية 😂🤍....



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



روايات كامله وحصريه من هنا



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS