رواية مغامره جنان الفصل الاول بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الاول بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الاول بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الاول بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغامره جنان الفصل الاول بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


_ابوسه ايييي هو انا كنت طايقه ك انسان لما هطيقه وهو كلـ. ـبببببب اي شغل الكرتون دا. 

: السا"حر بيقول كدا. 

... ماتبوسيني بقا وتخلصي. 

_ياعم انت اتنيل الكلام دا لو اسمها بوسه حب لكن انا اطيق العمى ولا اطيق وش امه اساسا. 

... حوش انا يلي دايب فيكي لازم تتنيلي تبوسينيي اعتبرينا ف كرتون ياستي. 

: يلا يا ميرا بوسيه يا حبيبتي. 

_لاااا هو مش كان ضفدعه ف الكرتون لكن دا بقا كلـ. ـب نيته مش سالكه. بقلم ميرا ابوالخير 

... انا مراد اتبهدل البهدلة دي ع ايد حلوفة زيك ياشيخه غوري انا هفضل كلـ. ـب ابقا كلـ. ـب فعلا لو جيت لك تاني. 

: ع فكره انت كلب اساسا. 

ميرا بضحك:  اجيب لك عضمة. 

مراد بغضب جري عليها:  طب تعالييي بقااااا. 

بعد شويه... 

بقلم ميرا ابوالخير 

ميرا بالم: اعااااااااا كل دي حقنن انا تعبت. 

الدكتور:  هي عضة الكلا"ب كدا. 

ميرا بتبص لمراد بغل:  منك لله. 

الدكتور:  بتكلمي الكلـ. ـب حضرتك. 

مراد:  اه والله دا هبلة بتكلمني عادي كدا. 

الدكتور بهلع:  بسم الله الرحمن الرحيم ا ال الكلـ. ـب بيتكلم. 

طلع يجري من الاوضه. 

ميرا بصدمة: عاجبك كدا لما ياخدوك يعملوت عليك تجارب دلوقتي هتفرح يا كلـ. ـب. 

مراد بغضب: هعضك تاني لمي لسانك. 

معتز:  يا مراد يا حبيبي انت كلـ. ـب فعلا. 

مراد بغضب:  لا بقا شوفوا ليي حل طلما هي مش راضية تبوسنييي. 

ميرا ببرود:  اممم اي رايك ف السحلية بتاعتك تبوسك ارحم. 

بقلم ميرا ابوالخير 

مراد:  ياشيخه اقول عليكي دي اول ما بقولها ازيك لاقتها نطت من الشباك وقعت ع جد"ور ر"قبتها. 

معتز:  الحمدلله انه ميرا قلبها جامد اول ما عرفت محصلهاش حاجه. 

ميرا:  اي دا يعني احنا مش ف حلم؟؟  هو دا بجد ومراد قلب كلـ. ـب والمفروض ابو''سه. 

مراد ومعتز ف نفس الوقت:  احيههههه حلممم. 

يتبع... 



الفصل الثاني من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



روايات كامله وحصريه من هنا



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺






إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS