رواية كفر السلطان البارت الاول بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية كفر السلطان البارت الاول بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية كفر السلطان البارت الاول بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

 رواية كفر السلطان البارت الاول بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية كفر السلطان البارت الاول بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات


عندي الايدز ما ينفعش تلمسني 

الجمله دي قالتها عروسه قاعده على حرف السر'ير ما فيش اي حاجه ظاهره منها لعريسها يوم الد'خله

العريس وهو ينظر لها بجحود وغضب

بس ما نطقش ولا اتكلم قرب على العروسه وضع يده على طبق الفاكهه اللي كان موجود جنب السرير.وسحب منه الس'كينه 

العروسه بخوف ورعشه ضربات قلبها العريس كان سامعها من كتر الخوف حاولت تتراجع من مكانها

خافت من العريس لا يعمل فيها حاجه

لكن العريس مسك الس'كينه جامد بكفي ايده وضغط على كف ايده لما ايده اتجرحت

وشد منديل زفاف من على المخده ونقط عليه الد'م من ايده

هي طبعا كانت بتحاول تشوف ايه اللي بيحصل من تحت الطرحه اللي كانت على وشها بتحاول تشوف ملامح العريس لانها تقريبا اتجوزت واحد لا شافته ولا تعرفه ولا هو ولا شافها ولا يعرفها

وشد المنديل في ايده السليمه وطبق على ايده المجروحه وفتح باب الاوضه وخرج وقفل الباب بكل هدوء وخرج

🥹في الاسفل 

وهيبه. ايه يا عريس حد ينزل بدري كده ليله دخلته في حاجه ولا ايه طمني يا ولدي

لكنه ما نطقش واداها لمنديل وهي اول ما شافت المناديل دورت الزراغيط هي والنسوان اللي في البيت

وهيبه بفرحه وهي بتنادي الغفير اض'ربوا نا'ر املوا الدنيا طلق نا'ر

وهو في وسط اللي بيحصل ده كله خد نفسه وخرج من البيت 

وركب عربيته وفضل سائق يكلم نفسه ويقول 

كويس انها جت من عندها عشان السر يفضل مستخبي  و البلد دي كلها تعرف ان اللي كان بيتحكي زمان ده اشاعات

.

وفضلت الحريم في البيت تزرغط  والرجاله بره البيت تحتفل بطلق النا'ر والعريس خرج وساب البيت كله 

والعروسه لسه قاعده مكانها على السرير ما اتحركتش

قامت من مكانها وقفت قدام المرايه وبدات تعيط وصوت عياطها يعلى ويعلى

وبدات تخلع الجونتي من ايديها علشان ترفع الطرحه او النقاب اللي على وشها

لكن اول ما خلعت الجونتي من ايديها وبصت على ايديها خافت من شكل ايديها وبدات ترجع من قدام المرايه

لكن في ثواني تانيه استجمعت قوتها وبدات ترفع النقاب من على وشها وهي بتقول كان لازم اقول كده ما كانش ينفع يشوفني

ويعرف حقيقتي

يتبع 



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنااا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS