رواية رعد والقاصر 20 / 21 / 22 والأخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية رعد والقاصر 20 / 21 / 22 والأخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية رعد والقاصر 20 / 21 / 22 والأخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


البارت_العشرون 

نهال رمت ورقه عليه = انا مش عايزه حاجه منك ولا قصر ولا فلوس.. نفذ اللي في الورقه وطلق قمر وانا همشي من حياتكو

رعد مسك الورق ومسك القلم ومضى : يبقى اطلقها احسن

ومسك الورقه بايديه الاتنين وقطعها قدام الكل = انتي بتطلبي حاجه مستحيله يامدام نهال

نهال استغربت من رده فعله

وقمر بصتله بكل حب وكانت في عينيها نظره فخر رهيبه بجد

رعد بكل قوه : لو مطلعتيش من بيتي دلوقتي هتقضي باقي حياتك كلها في السجن

نهال : يعني اي انت متقدرش تطلعني

رعد مسك ايديها وطلعها برا : يعني الورق المزور اللي معاكي بليه واشربي مايته وعمي ايمن كتب كل حاجه باسم بنته قمر.. وانتس ملكيش قرش واحد ابعدي عن القصر وعننا ولو فكرتي تقربي هتتحرقي بالنار اللي هتعمليها وقفل الباب في وشها


 


 


 


قمر اول ماتقفل الباب جريت عليه وحضنته بتملك. دفنت راسها في عنقه = بحبك يارعد والله بحبك

رعد بيطلعها ببطئ : علفكره انتي هبله.. فاكراني هطلقك.. انتي عايزاني اعيش من غير روحي ولا اي

حامد بكل حب : ربنا يخليكو لبعض ياولاد وميحرمكوش من بعض ابدا

رعد : شكرا شكرا يابوي

حامد : علب اي يابني

رعد وهو بيحضن قمر بحب : شكرا انك دخلت قمر حياتي حقيقي كل انسان وليه نصه التاني وفعلا قمر بقت بالنسبالي نصي التاني والروحي

حامد : حبيبي ربنا يديمكو لبعض وميحرمكوش ابدا..

قمر كانت في حضن رعد وفجأه بقت تكح جامد والكحه مش بتوقف وبعد دقايق بدأت ترجع د’م من بوقها وانفها

رعد بصريخ: قمر قمرقمررررررررررر.


#يتبع…


البارت 21


قمر كانت في حضن رعد وفجأه بقت تكح جامد والكحه مش بتوقف وبعد دقايق بدأت ترجع د’م من بوقها وانفها

رعد بصريخ: قمر قمرقمررررررررررر.

قمر بدوخة رهيبه : رعد. ر. ولم تكمل جملتها واغمى عليها علي الفور

رعد شالها ووداها المستشفى بسرعه = دكتور دكتورررر حد يلحق مراتي ارجوكو الحقوها ارجوكو دكتوووووووور

💔💔💔💔بعد ساعتين ✍️✍️✍️✍️✍️

الدكتور : مين هنا زوجها

رعد بدموع : انا انا. هي كويسه يادكتور ارجوك طمني ارجوك

الدكتور : بص اللي هقولهولك ده قضاء ربنا مينفعش تعارض علي حاجه زي دي

رعد بخوف :في اي يادكتور خير


 


 


الدكتور : خير ان شاء الله. مدام قمر عندها السرطان واحنا لسه بنحاول نعرف مكانه. لو كملت الحمل هيكون خطر عليها وهيبقي احتمال خروجها من عمليه الولاده عايشه قليل جدا عشان كدا قدامكو حلين لتنزلو الجنين اللي في بطنها او تكمل الحمل بس هيكون خطر عليها.. عن اذنك

رعد سمع الخبر واتصدم اتصدم قد اي الحياه مش عادله في نفس اللحظة شريط من اول يوم عرف فيها قمر يحد دلوقتي ووقوفها جنبه بيمر قدامه كأنه عهد بيمر حس ان خلاص روحه بتروح منه حاول يستجمع قوته ودخل الاوضه..

قمر بتساؤل : في اي يارعد. انا عندي اي

رعد أتقدم ليها وبيمسك ايديها وبيبص في عينيها بدموع اكتر : حبيبتي ارجوكي اسمعي كلامي المره دي

قمر : فب اي يارعد قول

رعد :لازم تجهضي

قمر بتشد ايديها : انت بتقول اي وتحط ايديها علي بطنها = مستحيل مستحيل اتخلي عن ابني انت بتقوووول اييييي

رعد : قمر انتي عندك سرطان.. ولازم تجهضيه والا هخسرك


 


 


قمر حست بصدمه للحظات بعد كدا استجمعت نفسها : لا لا لااااا ابني مش هتخلي عنه ولو حتي علي مو’تي

رعد : انتي لي مبتفهميش لي مبتفهميششششش حياتك بالنسبالي اهمم لازم ننزله لازمممم

بيدخل حامد الاوضه هو وهدي وكلهم بيحاولو يقنوعها بكل الطرق لكن هي رافضه تماما..

وكملت الحمل وكان السرطان في مكان بعيد عن الرحم وده اللي ساعد ان حملها يكمل وصممت انها تكمل الحمل وكانت بتواجه صعوبات كتير مكنش بيعدي يوم الا وهي بتتوجع وتتألم ورعد كان بيتوجع زيها الضعف..

💔💔💔💔💔💔💔في يوم من الايام 💔💔💔💔

قمر بصريخ =رعددد رعدددددد الحقني بولددددددد

جري عليها ولسه هيسندها لاقاها اغمي عليها وووووو


#يتبع…


#البارت_22والاخير


قمر بصريخ =رعددد رعدددددد الحقني بولددددددد

جري عليها ولسه هيسندها لاقاها اغمي عليها

رعد حاول يفوقها اكتر من مره ولكن لا حياه فيما لا تنادي ونفسها بيقل عن الاول بسرعه شالها وركبها العربيه وبدا يسوق بجنون وهو مش شايف قدامه غير حياه حبيبته وصديقته ونصه التاني زوجته قمر

وصل المستشفي واستنجد بالدكاتره. اخدوها ودخلوها العمليات

بدأ الممرضين يجرو داخلين وخارجين من العمليات واستغرقت وقت كبير كله كانت اصعب لحظة تمر علي رعد..

✍️✍️✍️جوا في العمليات ✍️✍️✍️✍️

الدكتور : المريضه بتموت بسرعه هاتو كيس الدم بسرعهه

الممرضه : دكتور المريضه نمره دمها نادره وكل اكياس الد’م راحتلها ومفيش تاني

الدكتور بزعيق وهو بيحاول ينقذها باي طريقه : ازايييي ازاااي مفيش فالها بس كيس بسسسس

الممرضه بخوف من عصبيته : هخرج اقولهم حاضر

وهي خارجه رعد وقفها

رعد : بسرعه اعمليلي الاختبار ولو موجب خدتي اللي انتي عايزاه اهم حاجه قمر تفوق ارجوكي

وبالفعل عملو الاختبار وطلع موجب واخدو منه دم عشان تتم العمليه

رعد وهو قاعد قدام غرفه العمليات وشبه مغمي عليه بس بيضغط علي نفسه.

خرج الدكتور: استاذ رعد.. مدام قمر بقت كويسه الحمد لله والولد صحته كويسه.


 


 


رعد بخوف : ط طب مرضها يادكتور

الدكتور بأطمنان : متخافش هي هتبقي احسن مع جلسات كيماوي لمده شهرين وهتبقي احسن

رعد : كو.. قبل مايكمل جملته عينه زغللت وكل حاجه دخلت في بعض.. الدنيا بقت سودا بالنسباله واغمى عليه علي الفور..

الدكتور: نقاله نقااااله بسرعههههه

✍️✍️✍️✍️💫💫💫💫💫💫بعد يومين ✍️✍️✍️✍️✍️💫💫💫

قمر في غرفه رعد قدامه بدموع وهي شايله الطفل = اوعي يارعد تسيبني اوعي ومسكت ايديه وحطت الطفل علي ايديه = يلا بقا قوم عشان نسميه سوا.. رعد انت اخدتني قاصر وانا بسببك عرفت الحلو والوحش عرفت الصح والغلط شوفت حقيقه كل الناس كنت فاكراك وحش في الاول بس طلعت أحسنهم قوم يارعد قوم ياحبيبي قوم ياحب عمري قوم عشان خاطري وعشان خاطر ابنك اللي جه علي الدنيا بمعافره مني ومنك.. وفجأه لاقت الايد اللي ماسكاها بتربط عليها

رعد بيفتح عينه :قومت اهو ياست قمر

قمر وهي بتضحك حضنته تلقائييي =بحبك بحبككك اوي يارعد

رعد وبيربط عليها بأيد والأيد التانيه حس بتقل عليها بص لاقا ملاك نايم بعد ماحضنها.. ضم الطفل في ايديه وبص لقمر بحب : ثمره حبنا ياقمر

قمر : حبيبي ربنا يديمه لينا

رعد : هسميه زين عشان يبقي زين الرجاال

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني

✍️✍️✍️ بعد سنتين ✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️💫💫💫💫💫💫💫💫.


 


 


رعد وهو واقف في نص القصر : انا جمعتكو هنا انهارده عشان أعلن خبر.. كل حاجه بأسمي وكل حاجه نصيبي في الدنيا دي من بعدي قمر هي المالكه الرسميه ونده علي قمر وحضنها = وقدامكو كلكو بقول تزوجتها قاصر ولكن عاملتها بما يرضي الله وانا اسف قدامكو وقدامها وقدام ربنا لو زعلتها في حاجه وبص ليها وباصها من راسها = بحبك ياست البنات

قمر اندفنت في حضنه بكل حب.. =وانا بعشقك يازين الرجال.

واخدها واتجهو للغرفه

وهما بيطلعو علي السلم كانت في واحده قاعده علي الكرسي في الصاله وبتكتب..

حامد بيقرب منها = مش خلاص بقا

دنيا : الروايه بدأت بجملة منك يبقي لازم تنتهي بجملة منك صح ولا اي

حامد :امممممم… وهو بيبص عليهم وهما طالعين علي السلم والضحكات تتعالي = اللي اقدر اقوله ان رعد الاول مكنتش راضى عليه لكن دلوقتي انا بحمد ربنا عليه..

دنيا وهي بتقفل الكتاب : ايوه كدا ياحج خليك عادل 😂❤️

حامد : دنيا بطلي تدخليني في رواياتك وخليني في مكتبي

دنيا وهي بتحط ايديها علي كتفه : تؤتؤ انت لسه هتشرفني في اللي جاي 😂✍️

وهنا دنيا سلمت علي الجميع بحب وخرجت بكتابها برا وصورت القصر من برا القصر اللي فيه الحب والأمان…

تمت بحمد الله ✍️❤️



بداية الروايه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS