رواية صدفه مجنونه الفصل السادس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية صدفه مجنونه الفصل السادس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية صدفه مجنونه الفصل السادس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية صدفه مجنونه الفصل السادس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية صدفه مجنونه الفصل السادس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


دخل بغضب بس اتجمد مكانو من منظرها كانت خارجه من الحمام لابسه البرنس بتاعو واسع عليها وشكلها مغري ومضحك في نفس الوقت وشعرها الغجري الطويل بتنشفو وقالت بلا مبالاه..عايزه هدوم مش عارفه البس ايه


عمار قال بغضب...انتي ازاي تلبسي البرنس بتاعي ..اياكي تلمسي حاجه من حاجتي تاني فاهمه...يلا..اقلعيه حالا


صدفه استغربت عصبيتو وقالت...نعم اعمل ايه يا يابا


عمار قال بحزم..زي ما اسمعتي..اقلعيه حالا..يلااااا


صدفه اتنهدت بضيق وقالت..انا مش لاقيه حاجه البسها ولبستو لحد ما اشتري و


بس عمار قاطعها وقال بغضب..انا قولت اقلعيه..حالا


صدفه بصتلو بغضب وقالت...هو انت علقت ايه اقلعيه اقلعيه..مش هقلعه..علشان مش لابسه حاجه تحتو...ومعنديش حاجه البسها ..واركن على جمب كده ومتطلعش جناني عليك


عمار بصلها بغضب رهييب وقال بهمس مرعب..وايه المانع انك تقلعيه انتي ومش لابسه تحتو..هيه دي اول مره تتعري قدام حد..على الاقل انا كاتب عليكي مش زي غيري


صدفه بصتلو باستغراب  ولسه هترد سمعو صوت عالي تحت وواحده بتقول...صدفه...بت يا صدفه..اوعى انت وهو دخلوني عايزه بنت اختي اوعو


صدفه قالت بتوتر..يا مصبتي..دي..دي خالتي صباح


عمار اتنرفز وقال...مش هنخلص ...ولسه هينزل بغضب ..صدفه مسكت ايده وقالت برجاء ..صباح خالتي ومعنديش غيرها..انا هتفاهم معاها لو سمحت


بقلمي...زهرة الربيع

عمار اتنهد وقال..انا هنزل ادخلها على ما تلبسي ..البسي الفستان الي كنتي لبساه وانا بعت اجبلك هدوم شويه وهتوصل


عمار نزل وصدفه بقت تلبس الفستان الي كانت لبساه 


عمار اول ما نزل قال للحرس..بس بس سيبوها


دخلت صباح ومعاها بنت جميله وصغيره اصغر من صدفه دي جنى بنت صباح عمرها ١٧


صباح اول ما دخلت قالت ...مساء الخير يا باشا..انا صياح خاله صدفه..وانبي ياباشا وانبي تسيب البت ترجع معايا...ابن خالها هيموتها .دول مخطوبين من زمان


عمار قال بضيق...اتفضلي اقعدي يا ست صباح ...اتفضلو ارتاحو ...صدفه هتنزل حالا وهتشرحلك الي حصل بالظبط


 بعد شويه صدفه نزلت وجريت حضنت صباح وجنى وقالت...يا حببتي يا خالتي وحشتيني وانبي...وانتي كمان يا جنى وحشتيني والنعمه


جنى قالت..وانتي كمان يا صدفه وحشتيني اوي

صباح شدتها وقالت بهمس..سيبك من الهري ده..احكيلي ايه الي حاصل بالظبط..انتي صحيح اتجوزتي صاحب الهيلمان ده..ازاي انا مش فاهمه حاجه...


صدفه قالت...مش مهم يا خالتي المهم اننا اتجوزنا والسلام


صباح قالت بغضب وهمس..يعني ايه..يعني ايه اتجوزتو والسلام..عرفه هيتجنن من ساعت ما عرف وحالف ليقتلك ويقتلو 


صدفه قالت بغضب..اعلى ما في خيلو يركبو..الزباله ده مبقاش انا صدفه ان مادفعتو تمن السنين الي كنت تحت طوعو ومبكسرلوش كلمه فيهم وهو ولا قدر النتن الواطي


صباح قالت..طب يا بت ما تقوليلي عمل ايه..مش يمطكن تكوني ظلماه و


صدفه قالت...بقولك ايه يا خالتي انا مش هايزه اتكلم في حاجه.. سيبك منو وطمنيني عنك.. وعم نعيم كويس..مجاش معاكم ليه


صباح لسه هترد الخدامه جابت عصير وادتها كبايه..ولسه بتدي جنى اتكب العصير كلو على فستانها


الخدامه قالت بخوف... انا اسفه وانبي ما اقصد يا هانم والله

صدفه قالت..خلاص ولا يهمك روحي انتي وبصت لجنى وقالت..معلش يا جنى ولله لسه الهدوم بتاعتي ما وصلتش بي تعالي معايا الحمام انضفهولك


جنى قالت..لا لا..انتي بس شاوريلي على الحمام انا هدخل انضفو وانتي خليكي مع خالتك 


صدفه قالت من هنا على ايدك اليمين فيه حمام


جنى راحت على الحمام وصدفه فضلت مع خالتها


على جمب زياد كان واقف مع الخدامه وادلها فلوس وقال..برافو عليكي..خلاص روحي انتي 


الخدامه مشيت وهو راح ورا جنى على الحمام


فوق وداد كانت عند السلم بتبص على صدفه وخالتها بقرف وضيق وقالت.... كمان جايبلي قرايبها الشراشيح اصبر عليا يا عمار ودخلت اوضتها وطلبت رقم وقالت الو اسمعيني كويس..انا محتجالك جدا..لازم ترجعي القصر


وسعت الي بيكلمها شويه وقالت...احنا بنا اتفاقات كتير وانتي مش بتسمعي كلامي خالص بس لو مش عايزه الي بنا يتكشف ترجعي القصر حالا...وكمان فيه حاجه هقولك عليها تنفذيها بالحرف


عند زياد كان مستني جني قدام الحمام واول ما خرجت لقتو في وشها شهقت بخضه وقالت...انت مين


زياد مد ايده وقال بابتسامه...انا زياد ابن عم عمار


جنى سلمت عليه بكسوف وقالت ...تشرفنا


زياد قرب عليها وقال..انا اسف..بوظت فستانك


جنى قالت باستغراب ..وانت دخلك ايه 

زياد قال..انا الي خليت الخدامه توقع عليكي العصير..اعذريني من ساعت ماشوفتك وانا هموت واتكلم معاكي وملقتش طريقه تانيه علشان تبعدي من جمب مماتك


جنى بقت تبصلو بزهول واستغراب وزياد قال بهمس...عيونك يسحرو بلاش النظرات دي


جنى اتكسفت ونزلت عيونها على الارض وجريت من غير ما ترد وراحت عند امها وهيه مرتبكه جدا وقلبها بيدق جامد ومبسوطه جدا


زياد اتنهد وابتسم بسخريه وقال...مكنتش متوقع ان الحكايه هتمشي بالسهوله دي ولسه هيمشي  عمار وقف  قدامو وقال بدون اي مقدمات...ملكش دعوه بيها


زياد قال بارتباك..قصدك ايه...مين..احم هيه مين


عمار قال بابتسامه مخيفه..انت فاهم قصدي كويس...ملكش...دعوه بيها...ووفر اساليبك الزباله بعيد عن عيلتي وبلاش تدخل الخدم في قصصك تاني علشان فيه واحده خسرت شغلها بسببك 


عمار قال كده ومشي وزياد بلع ريقه بخوف ومشي 


صدفه كانت قاعده مع  صباح وجات  وجنى وقالت...ايه يا ماما مش هنمشي اتأخرنا


صدفه قالت...ومستعجلين ليه لسه الدنيا


صباح قالت لا مره تانيه بقى..اصلا عمك نعيم سبناه لوحدو وعايزه اعشيه...فكري في الي قولتهولك يا صدفه..ارجعي لعرفه واستسمحيه ...ده واد محلتوش حاجه يخسرها ومش باقي على الدنيا وانا خايفه عليكي يا بنتي


صدفه قالت ..متخافيش عليا يا خالتي انتي ربيتي راجل..وانا هعرف اسلك معاه متقلقيش


وودعتهم وطلعت على اوضتها بعد ما مشيو وقعدت على السرير  بشرود بتفكر في كلام صباح لما قالت عرفه حالف ليقتلك ويقتلو..اتنهدت بخنقه وقالت..وبعدين بقى في المصيبه دي و


بس قطع كلامها دخول عمار ومعاه شنط كتير قال..اتفضلي دي هدوم ليكي وكل حاجه هتحتاجيها..ورما الشنط بغصب على السرير


صدفه وقفت وقالت بعصبيه..انا عايزه اعرف ايه حكايتك من الصبح..كل ده علشان لبست البرنس بتاعك..قالب خلقتك ليه


عمار بصلها بغضب وقال...عايزه تعرفي 


صدفه قالت ...طبعا ..عايزه اعرف انت من الصبح بتتكلم معايا بطريقه وحشه و


بس قطعت كلامها لما قال ...انتي كنتي بتشتغلي ايه يا صدفه

صدفه بلعت ريقها بارتباك وقالت...بتسأل ليه


عمار قال ...عايز اعرف مراتي كانت شغاله ايه..من حقي اعرف


صدفه بعدت وقالت..لا مش من حقك متنساش ان جوازنا اتفاق مش اكتر


عمار شدها عليه بغضب وقال بعصبيه..صحيح جوازنا...ورقه وبس لاكن انتي بقيتي على زمتي ومن حقي اعرف انك كنتي شغاله في خماره وان شغلتك تبسطي الرجاله اكيد مكنتش هربط اسمي بواحده ركلام حتى لو كان اتفاق


صدفه اتسعت عنيها بزهول وفاجأتو بقلم قوي جدا وهيع هتنفجر من الغضب 


بقلمي..زهرة الربيع

عمار اتسعت عنيه بزهول وبصلها بغضب رهيب ومسكها بقوه وقال...لولا اني عمري ما عملتها ومديت ايدي على واحده ست كنت وقعتلك اسنانك في كف ايدك على الحركه دي يا زبا،له


صدفه بصتلو بغضب وقالت..وليه جاي على نفسك يا ابو الرجوله..الي يقبل يقول لمراتو كلام زي ده يقبل علي نفسو اي حاجه. اضربني..عمرك ما هتصغر اكتر من كده


عمار قال بغضب...انتي ليكي عين تتكلمي وتبجحي واحده غيرك المفروض دلوقتي تبقى بتحمد ربها انها عايشه...انتي فاكره انك لما تعملي الحركات دي هصدق انك شريفه..من اول يوم قابلتك واضح انتي ابه بالظبط..اول ما سكرتي بقيتي تدوري على اي واحد وبتعرضي نفسك للرجاله..وفي وسط امه لا الاه الا الله ....قلعتي هدومك كان واضح انك متعوده على كده الغلط غلطي انا


صدفه اتجمعت الدموع في عنيها وقالت..اخرس..اخرس بقى..كفايه مس هستحملك اكتر 


عمار قال بسخريه..الحقيقه بتوجع مش كده


صدفه قالت..الحقيقه انت متعرفش عنها حاجه انا مفيش حد لمسني ولا حد يقدر يعمل كده معايا انا عارفه ربنا وعارفه يعني ايه حرام


عمار ضحك جامد وقال ..لا ولله صدقتك انا..


صدفه قالت بغضب...عنك ما صدقت اصلا الوسخ بيشوف كل الناس اوساخ


عمار شدها بقوه وقعها على السرير وقال اخرسي بقى .مش كفايه انك وسخه كمان لسانك طويل انا هعرف بنفسي وهكشفك على حققتك انا جووزك وده حقي


صدفه بصتلو بزهول وقالت ....انت..انت هتعمل ايه


عمار قرب عليها وقال..انتي فاهمه هعمل ايه والي فهمتيه صح هعمل دخلتنا ساعتها كل حاجه هتبان وهجم عليها ووو



الفصل السابع من هنا



بداية الروايه من هنا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا





انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS