القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية حافيه على أشواك من دهب الفصل الاول بقلم زينب محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية حافيه على أشواك من دهب الفصل الاول بقلم زينب محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 



رواية حافيه على أشواك من دهب الفصل الاول بقلم زينب محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

يلا اقل،عي هدوم،ك .. خلي الست ام فتحي تشوف شغلها..


ابتعدت شمس لاقصى ركن بالفراش وهي تنكمش على نفسها برعب وتقول ببكاء..


= انا مظلومه والله يا خالتي انا مظلومه وعمري ما عملت حاجه غلط..


ام فتحي بقسوه وهي تسحب قدميها نحوها..


=دلوقتي نشوف.. يلا اقلعي هدومك خلينا نخلص..


شعرت شمس بالرعب يسيطر عليها فحاولت المقاومه


وهي تصرخ برعب


= اقلع ليه.. انتوا هتعملوا فيا إيه..


ثم صرخت بإنهيار والدايه تنزع عنها ثيابها بالقوه..


= لا والنبي يا خالتي بلاش.. انا معملتش حاجه ..سيبوني حرام عليكم


اقتربت منها سميه بسرعه ثم قامت بتقييد يديها وتثبيتها في الفراش وهي تلطمها في وجهها بعنف فأسالت منه المزيذ من الدماء..


= كنتي قولي الكلام ده لنفسك قبل ما تفضحينا وتبيعي شرفك بشوية فلوس يا فاجره


انهارت شمس بالبكاء وهي تحاول المقاومه وقد شعرت بأنها ستفقد الوعي من شدة الخوف والمهانه..


حتى سمعت صوت الدايه تقول بقسوه ..


= قومي إلبسي هدومك واستري نفسك.. ربنا يستر على ولايانا..


ثم تابعت وهي تشير لسميه ان تتبعها..


= أنا رايحه ابلغ ابوها والرجاله بفضيحتها.. عشان يتصرفوا


صرخت شمس بإنهيار ..


= فضيحة ايه.. انا محدش لمسني.. محدش لمسني انا مظلومه.. حرام عليكم انتوا بتعملوا كده ليه فيا.. انا مظلومه.. مظلومه


نغزتها سميه في كتفها بعنف وهي تقول بشماته ..


= إكتمي خالص وبطلي الشويتين الي بتعمليهم دول..


واسمعيني كويس..


ثم اشارت لأم فتحي التي تقف بعيدآ وهي تنظر اليها بقسوه..


= الست الي قدامك دي هتطلع تقول للرجاله إلي بره انك مش بنت بنوت وخاطيه


انكمشت شمس على نفسها برعب ودموعها تتساقط وهي تهز رأسها برفض و تستمع لزوجة والدها التي تابعت بشماته وقسوه..


= عارفه هيعملوا فيكي ايه هيزفوكي في البلد ويجرسوكي وهيرجموكي بالحجاره لحد ماروحك تطلع وفي الاخر مش هتلاقي الي يدفنك.. بعدها هيرموكي في اي عشه ملهاش صاحب ويولعوا فيكي لحد ماتتفحمي وتتحرقي انتي وعارك


هزت شمس رأسها برفض ورعب وهي تتخيل المصير الاسود الذي ستتعرض له فقالت بضعف ويأس ودموعها تغرق وجهها الغارق في الدماء..


= معملتش حاجه.. والله ماعملت حاجه.. إنتم مش عاوزين تصدقوني ليه..


تابعت سميه بقسوه وهي تدس قاروره من سم شديد المفعول في يدها


= خدي خلصي نفسك وخلصينا من الفضيحه.. السم الي معاكي ده هيخلصك ويخلصنا ويرحم ابوكي من السجن الي هيترمى فيه بعد ما يغسل عاره ويقتلك


نظرت شمس للزجاجه التي في يدها برعب وزوجة والدها تتابع بتهكم..


= ومتخافيش مش هتتعذبي ولا تتألمي كلها دقيقتين بالكتير وروحك تطلع وترحمي نفسك من العذاب إلي هتشوفيه على إديهم بعد ما يتأكدوا من فضيحتك وكمان ترحمي ابوكي من البهدله .. ها قولتي ايه..


نظرت شمس للزجاجه التي في يدها بيأس وعدم تصديق ودموعها تتساقط برعب ثم أغلقت عينيها وهي تقول بيأس..


بعد ان سدت كل الطرق في وجهها..


= بس انا معملتش حاجه والله انا مظلومه وعمري ماعملت حاجه غلط.. طيب هاتوا بيجاد وإسئلوه وهو هيقلكم بنفسه ان الصور دي مزيفه وان انا عمري ماعملت حاجه غلط


سميه وهي تنتزع زجاجة السم من يدها بقسوه ..


= بيجاد مين إلي نسئله .. ليكون قصدك بيجاد بيه الكيلاني إلي بعتيله نفسك بالفلوس وإلي فضحك ووزع صورك بنفسه على البلد..


ثم تابعت بقسوه وهي تشاهد انهيار شمس بالبكاء وهي تهز رأسها برفض وتضع يديها فوق إذنيها ترفض الاستماع لها..


= فوقي يابت وإفهمي بقى إن بيجاد الكيلاني ده بيه من البهوات الكبيره اوي الي مهما عمل او غلط محدش هيحاسبه ولا يقدر يقوله انت بتعمل ايه..


ثم إقتربت من وجهها ترفعه إليها وهي تفح كالأفعى..


= لكن انتي حتة بت غلبانه ابوها بيشتغل بالاجره يعني موتي عيشتي ولا تفرقي معاه.. إنتي كنتي مجرد لعبه إتسلى بيها ولما زهق منها فضحها ومهموش هيحصلها ايه


ثم تابعت بجبروت..


= عمومآ إنتي حره انا بس حبيت أوفر عليكي العذاب إلي هتشوفيه..


ثم نظرت للدايه وقالت بحده


= يلا بينا يا إم فتحي نبلغ الرجاله بمصيبتها وخليهم هما يتصرفوا معاها


تعلقت شمس بيدها وهي تصرخ برعب..


= لا والنبي يا خالتي .. خلاص انا هعمل كل الي انتم عاوزينه


ابتسمت سميه وهي تقول بقسوه..


=كان من الاول لازمتها ايه المناهده


ثم تابعت وهي تضع زجاجة السم في يدها..


= عموما إنتي مهما كان تبقي بنت جوزي ومتهونيش عليا وعشان كده انا هأخرهم لحد ما تشربي السم والسر الالهي يطلع


ثم أشارت بجبروت للدايه..


= يلا بينا يا ام فتحي تعالي معايا نبلغ الرجاله بالمصيبه دي ..احنا عملنا الي علينا وهي حره تختار الموته إلي تريحها ..


ثم اتجهت للخروج الا ان الدايه استوقفتها وهي تهمس لها بغضب..


= وفلوسي الي اتفقنا عليها..


سميه وهي تنظر بتوتر لشمس الغارقه في البكاء ..


=وطي صوتك يا وليه الله يخرب بيتك البت هتسمعك..إنتي عاوزه تفضحينا وتبوظي كل إلي عملناه..


ثم تابعت وهي تهمس لها بغضب..وو.. يتبع.


لو عجبتكم هنزل كل يوم بارتين أو اكتر حسب التفاعل


اتاكد انك عامل متابعه او اعجبني للبيدج عشان يوصلكم الباقي


اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هناااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close