أخر الاخبار

رواية اغتصاب رحم عذراء الفصل التاني بقلم رحمه محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية اغتصاب رحم عذراء الفصل التاني بقلم رحمه محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية اغتصاب رحم عذراء الفصل التاني بقلم رحمه محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

_ازايييي اتورطي مع دااا


=ابنو ف بطني. 


_انتى لسه بنت، قصدي يعني عذراء


=بدموع.. ايوا انا لسه بنت الجنين ال ف بطني دا مش ابني معرفش ازاي جه انا والله محد لمسني..


_اهدي انا هسعدك انا حسس انك برئه.


=بدموع اكترر.. انا والله معرفش ازاي بقيت حامل او العيل دا جه منين.


_بصي اش عرفك انك لسع بنت.


اتكثفت جامد من كلامو انا فعلا مكشفتش خالص او معرفش ازاي بس انا متأكدا...


=معرفش بس انا حسه..


_اسماء دكتورة نسه وممكن تكشف عليكي.


انا خفت انا معرفش مين اسماء بس انا معدش قدامي حل بعد ما اهلي رموني ف الشارع ومعدش ليا حد.


=موفقه.

لقيتو خرج فعلا ونده عليها وهي دخلت وهي مبتسمه وقعدت جنبي وجبت شنطه وفتحتها.


_متخافيش انا عرفت كل حاجة من محمد وانا هسعدك والله.


=تمام


غمضت عيني وسبتها تكشف عليا.


بعد 20 دقيقه.

لقتها بتبصلي وتعبير وشها غريبه انا خفت اووووى.


_انتى عذراء لسه بنت.


خدت نفس عميق اوي.

=طب والجنين 


_الطفل ال ف بطنك دا، مزروع حيونات منويه ف بويضاتك يعني دا ابنك بس من شخص تاني يعني خدو الحيونات المنويه بتاعتو ولقحوها ف بويضاتك ونتج عنها جنين، فهمتي.


=جنين ازاي انا مش فهمه والعمليه دي حصلت امتى.


___________________________________


ف شركه من شركات ل يونس المهدي.


=ابني ف بطن وحده انا معرفهاش،انا بس لو اعرف ازاي حيونات المنويه استبدلتها اكيد ف حد ف الحكايه دي.


فلاش باك..


=سارة انتي متأكدا من حكايه دي.


_ايوا طبعا هشيلو ف رحمي انا بس مش عاوزه يبقى طبيعي الدكتور قال كدا مضمون الحمل.


=مضمون انتي مكنتيش عاوزه تحملي عشان جسمك يساره.


_بتوترر.. اه اه بس عشان حبيبي وجوزي قررت اجبلو الابن ال نفسو فيه كل ال مطلوب منك تروح للدكتور تديلو العينات.


=ل نفسو.. حاسس ان فيه حاجه مخبيها عليا لو عرفت يساره هقتلك. 


بااك

رجع راسو ل ورى.. انا هوريكي يساره مفيش حاجه تستخبا عن يونس المهدي.


اتصل برقم.


=ألوو يمحمود..

....

=عاوز معلومات عن الدكتور خالد المنصوري، وعمليات الاخصاب بتاعتو ل مدام ساره يونس المهدي.


اغلق الخط بعد أن سمع الرد وارجع راسو للخلف..

=انا هوريكي يساره، والبت ال هربت دي هجبها والله هجبها.. 

________________________________


ف فيلا يونس. 


ساره.. انا لازم القى الواد دااا. 


مروه صحبتها.. اهدي يساره الواد اختفاء بعد ما خد الفلوس حته البنت هربت من يونس. 


ساره بخوف...يونس هيقتلني لو عرف ان البويضات ال اتخصبت ف رحمها دي مش بتاعتي وبتاعتها!! 


مروه بصدمه.. اييه ازاي حصل داااا انتي اتفقتي مع الواد دا على اي.. 


سارة... اتفقت يجبلي رحم بنتت يقدر يشيل بيبي وقولت للدكتور ان ياخد مني انا البويضات.. 


مروه.. يعني ال ف بطنها دا مش ابنك.. 


ساره.. وطي صوتككك يمروه الله يخربينك بقولك يونس هيقتلنيييييي.. 


مروه.. مين الواد ال اجرتي منو رحم البت دي!


ساره وهي تنظر الفراغ... اسمو كريم.. 


________________________________

عند جميله 


وقفت قدام المرايه ولقيت نفسي تلقئ برفع التيشيرت، يعني انا بجد حامل، على قد ما انا مضيقه بس الحكايه تخض وتخض جامد كمان، انا دلوقت ف بيت ناس معرفهمش بيترضني ناااس برضو معرفهمش، حامل من شخص انا معرفهوش، وأهلي ال اعرفهم رموني،حته حبيبي اختفئ،حبيبي كريممم!! 


فلاش باااك 


=هتوديني على فين بس يكريم. 


_يا حببتي هنخرج نتفسح، انتي مش وثقه فيه 


جميله بحب =اكيد وثقه فيك انت عارف انا بحبك قد اييي. 


_وانا كمان بحبك يروحي. 


هنقعد شويه ف الكافيه. 


بعد ما قعدنا طلب ليا عصير وحسيت بدوخة شويه لدرجه ان مكنتش حسه بنفسي وأم فوقت. 


جميله.=ااه راسي كريم كريم 


_اي ي حببتي انا جنبك. 


بتعب=انا اي ال جبني المستشفى. 

_اغم عليكي وجبتك هنا متقلقيش هتبقى كويسه يروحي.. 


=ااه بطني بطني وجعاني اووي. 


_مغص بس يلا يلا هروحك.. 


وبعد ال حصل دا بشهر 

بدأت احس بحجات غريبه لدرجه ان حصل 


بااااك 


وانا بفتكر كل دا حسيت ان جسمي تقل ولفيت ورجعت لوري تلقئي 

_كريم لا!!! 

وووقعت ف الارض


البارت ال تالت

 

انا محستش بنفسي غير ام جسمي تقل تلقئي وووقعت على الأرض

_كريم لااا!!

اول ما سمعو صوت خبطت جسمي على الأرض جريو عليا.

اسماء.. جميله جميله فوقي، هات شنطتي من هناك يمحمد بس تعالي شلها بسرعه.


فعلا شلني وحطني على السرير وانا كنت فقده الوعي.

محمد.. ملها في اي


اسماء... اطلع دلوقت هفحصها


فعلا طلع هو وولدتو وبدأت اسماء تكشف عليا وعلقتلي محليل، حسيت شعور ان الدنيا كلها بتقف.


فلاش باااك...


_جميله.


جميله بابتسامه :اي يقلب جميله.

كريم :بحبك وعمري ما هبعد عنك.


جميله بحب:بجد يكريم يعني مش هتسبني


كريم :اكيد طبعا انا بحبك انتي بالناس كلها ي جميله


جميله :وعدد


_وعدد


بااااك.


اومت  مره وحده وانهارت من العياط الفكره نفسها بتقلتي مستحيل مستحيل كريم لا الدنيا كلها تأذيني لكن كريم لا بس كل حاجه، بتقول ان هوو.


اسماء بخوف :اهدي ي جميله دا فيه خطر على الجنين اهدي.


كملت عياط وانا بحكلها

جميله بدموع:كريم ال عمل فيه كداا هو ال عمل كدا انا متأكدا.


اسماء بهدواء:احكيلي كل حاجه عشان نعرف هنتصرف ازاي بس اهدي  عشان الطفل ال جواكي..


خدت نفس عميق انا زنبي اي يزرعو جوايه طفل انا مش عاوزه ومش ملكي.


دخل محمد ف الحظه دي.


_لقيتلكو خطه جهنميه.


______________________________________

تاني يوم..

ف شركت المهدى التصدير.


دخلت السكرتيرة.. يفندم ف بنت مقدمه على الشغل تشتغل سكرتيره ل حاتم بيه


يونس بعصبيه :وانا مالي ما توديها ل  حاتم بيههه انا يخصني ف اييي.


السكرتيرة بخوف :يفندم هو طلب ان حضرتك ال تقبلها وتعمل معاها الانتر فيو .


يونس وهو بياخد  نفس ويرجع راسو ل ورى :دخليها يا سالي.


السكرتيرة :حاضر يفندم.


بعد ١٠ دقيق دلفت فتاه ف ال٢٥ من عمري وجلست أمام يونس.


وهو باصص ف الملف

:مؤاهلتك


هي بثقه :خريجت طب نسه وتوليد، وخده شهاده معتمده من ال AHB، ومعايه شهاده من تجاره.


رفع عينو فيها

:كل دا بنسبه ل سنك كتير.


بنظرت ثقه :مش كتير على أسماء المحمدي.


يونس وهوو يرجع بضهرو للخلف:تقدري تستلمي الشغل من دلوقت.


اتقدمت اسماء لل الخروج واخرجت هاتفها.

=ايوا ايوا كلو تمام هروح استلم الشغل دلوقت،الحكايه صعبه بس على مين دا انا أسماء، اه اه سلام دلوقت.


اغلقت الخط وتوجهت لمصيرها الملعون ف مكتب حاتم المهدي.

_________________________________

عند جميله. 

كدا اسماء عملت كلو تمام، دلوقتي دوري.


محمد :جميله جميله


جميله :هااا


محمد وهو يتقدم للجلوس بجنبها :سرحانه ف اي.


جميله بغموض:ف مصيري ال احنا هنعملو دا الصح ول الغلط البيبي ال ف بطني ملوش ذنب، مش عاوزه يطلع الدنيا مش عارف امو مين وبابه مين، حطيت اديها على بطنها وكملت، تعرف شعور الامومه بيكبر جوايه انا حسه ان الحرب دي كبيره عليا... ثم رفعت عينها عليه، اسف اني ورتك معايه بجد اسفه..


محمد :يست ول يهمك كلو هيبقي كويس اسمعي مني.


__________________________

ف مكتب حاتم المهدي.


دخلت اسماء وهي تحمل بعض المستندات.


حاتم :ادخل.


اسماء :انا أسماء السكرتيرة الجديدة ل حضرتك.


حاتم بنظره متفحصه:مين عينك.


اسماء:يونس بيه عشان اكون مسئوله ل شركه الاستيراد بتاعه الادويه وادوات المعينه للمستشفى الجديدة، واكون مسعده ل حضرتك.


تقدم حاتم بالوقوف من مقعده والنظر لها نظره مطولة:تمام تقدري تروحي مكتبك وتشوفي ال يونس بيه قال عليه.


اسماء بتوتر ملحوظ :حاضر يفندم..


ولسه ستتقدم للخروج انعوج كعب جزمتها وكان يسبب لها الوقوع، ولكن ايد حاتم كانت الأقرب لها.


حاتم وهو يحملها:اتنفسي اهدي محصلش حاجه.


اسماء رجعت لوره :اسفه اوي

لمت المستندات وخرجت.


________________________________

ف النادي.


كانت تجلس الزوجه المصون ل يونس المهدي حينما جئت لها مكلمه من هاتفها.

ساره :الوو

=لقينها يا هانم


تقف سارة من مكنها:خدو بسرعه على المخزن وانا جيه حالااا.


تحمل حقيبتها.


ف مكان مجهول يشبه مخزن ل اشياء مبعثره يجلس على الأرض شب ف ال العشرينات مكبل الأيدي.


=شكرا شباب لخدمتكو تقدو تستنو بره.


تقدمت تجاهو.

=كريم محمد مكرم، بتنصب عليا انا وتختفي.

كريم بخوف :لا لا والله يهانم لا

ساره :ازايييي بويضاتي انا ال مكنتش ف بطنها.


كريم يخذ نفس عميق من شدت الضرب :هحكيلك.


يتبع


هكمل بعد تفاعلكم انتظروني 👌



بداية الروايه من هنا



اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا





انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هناااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close