رواية بنات_الأسد بقلم نور القمر الفصل السادس والعشرين والسابع والعشرين والتامن والعشرين والتاسع والعشرون والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
رواية بنات_الأسد بقلم نور القمر الفصل السادس والعشرين والسابع والعشرين والتامن والعشرين والتاسع والعشرون والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
الفصل_السادس_والعشرين
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠
بعد مرور اسبوع
جيسي خرجت من المستشفى وأسد عزم صابي و امجد صحاب سيف علي المزرعه
و بالليل الكل نايم ونزل نوران و نور و نورين واوس حتي جيسي نزلت لاسد المكتب
واسد عرف أن ورا التجمع ده كارثه ذي العاده
اسد بسخرية : قبل ما تقولوا حاجه كارثه ايه المره ديه
نوران : لا كارثه ولا حاجه يا اسد بس كنا عايزينك في موضوع
اسد باستغراب : ايه هو
آوس : مش انت عزمت اللي اسمها صابي وأمجد دول علي المزرعه
اسد ببرود : والمطلوب
نور : احنا عايزين نروح احنا دلوقتي الفتره اللي فاتت كان كلها مشاكل ومصائب ومحتاجين راحه نفسيه شويه واحنا هنروح قبلكم وبعد كدا ابقوا تعالوا انتوا مع الباقي
نورين : وعلي فكره الشنط وكله جاهز احنا قولنا نقول ليك عشان ماحدش يدور ذي كل مره نختفي فيها
جيسي : وانا معاهم أنا بجد نفسيتي تعبت من كثر المشاكل كدا احسن ليا وهما معايا
اسد : ماشي يا جيسي خدوا بالكم من نفسكم
الكل سلم عليه وركبوا العربيات ووصلوا المزرعه بتاعتهم وكل واحد طلع اوضته ينام
في القصر الصبح
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
الكل كان علي السفره بس كل واحد عينه بتدور علي حبيته و زين كان موجوده برضوا و عايز يطمن علي جيسي
جيهان باستغراب : امال فين هما ؟؟
وجد بقلق وهي نازله من علي السلم : اسد جيسي مش في اوضتها
اسد : اه ما انا عارف
وجد : ازاي يعني ؟؟
اسد : الخمسه امبارح سافروا
أما الباقي اتصدم
أليف : وجيسي معاهم طب ازاي هي لسه خارجه من عمليه كبيره
اسد : راحوا المزرعه امبارح بالليل ولقيت الخمسه داخلين وقالوا ليها علي السفر وانا وافقت كل واحده تعبت الفتره اللي فاتت من المشاكل ولازم راحه وبعدين جيسي معاها اوس و نوران و نور متقلقش يعني
شمس : طب مش احنا كنا رايحين اصلا بعد بكرا مش استنوا طيب
اسد بسخرية : عيال ولاد مجانين تقولي ايه بقي
وجه اتصال ليه من فهد
اسد : الو يا فهد
فهد : اسد أنا رايح المزرعه للباقي قول لشمس عشان متقلقش عليا وانا هقفل التليفون ذي الباقي سلام
اسد : يا فهد استني !!!
أما فهد قفل من غير ما ياخد باله
جيهان : في ايه
اسد : عيال ولاد **** كلهم البيه رجع من العمليه راح المزرعه للباقي وهيقفل تليفونه ذي البهوات الثانيه يا رب احنا مخلفنهم يحرقوا دمنا
شمس : أنا مش عارفه مالهم السته الجنان ركبهم ولا ايه هما لما بيسافروا كدا يبقي فيه حاجه
اسد : أنا فاهم مالهم
وبص لاولاد محمود لقي علامات الحزن علي وشهم
اسد في سره : ولادي بيربوهم تمام يا ولاد اسد لما نشوف اخرتها ايه
وبعد مرور يومين والكل اتجمع عشان يروحوا المزرعه وكل واحد فرحان أنه هيشوف حبيته بعد يومين من العذاب وراحوا المزرعه بعد خمس ساعات متواصله من السفر ويلاقوا المسئول عن المزرعه عم حسن
اسد راح حضنه والكل مستغرب أن اسد السوق بيحضن رجل باين عليه التواضع ومحمد حسن دمع من الفرحه
حسن : حمدالله علي سلامتك يا اسد يا ابني والله كنت زعلان منك بس بما ولادك قالوا ليا اللي حصل عذرتك المهم انك جيت و بقيت معانا
اسد : وانت كمان يا عم حسن وحشتني خالص يا رجل يا طيب
حسن : عامل ذي عيالك كلهم بيقولوا كدا ماعدا الشقيه نور وجيسي هما اللي بيدلعوني
اسد ضحك : طب بمناسبه ولادي هما فين
عم حسن : الكل في اسطبل الخيل وانا بقي محضر ليك قاعده ذي زمان
اسد ضحك : وانا جاي معاك ايه يا شباب مش جاين
جيهان : اكيد حسونه
حسن ضحك : الشقيه بتاعت زمان رجعت ثاني وحشيني
وسلم علي الكل و اتعرف الكل عليه و عرفوا أن الرجل ده بالنسبه لاسد شخص خاص جدا وأنه ذي والده والكل راح اسطبل الخيل لقوا كالتالي نوران ماسكه حصان وكان باين عليه أنه حصان عربي اصيل وكان باين عليه ملامح القوه والغرور ذي صاحبته
و ركبته وماحدش منهم خد باله من أنهم جم
نوران : ها مين اللي جي معايا يا ولاد اسد
نور أنا يا امبراطورة جاهزه ولا هتخسري
نوران بغرور : الامبراطورة عمرها ما خسرت ولا هتخسر هي بتكسب وبس
نور بغرور : والعقرب عمره ما خسر يلا
ونور ركبت حصانها بكل مهاره
نوران : جيسي شوفي الوقت
جيسي : تمام
جيسي : 123 Go
نوران مشيت بالحصان بكل سرعه و مهاره واسد اللي بيبص ليهم بفخر وجه جنبه عن حسن
حسن وهو بيشوف نوران وهي بتجري بالحصان : كلها نسخه منك هي واخواتها بجد عرفت تربي
اسد بص ليه بابتسامه وبيتابع هو والباقي ومستني مين اللي يخسر
نوران وقفت : ها قد ايه في الدقيقه
جيسي : ٥٠ لفه
نور : دوري
وركبت حصانها وكان لونه ابيض
ولفت بالحصان بسرعه و مهاره مش بتقل عن اختها ووقفت بعد ما الوقت انتهي
نور وهي بتنهج : ها كام
نورين جت وهي خارجه بحصان اسود وكانت لابسه ملابس الفروسيه
نورين : ٥٠ لفه ذي العاده ما فيش حد فينا بيعرف يغلب الثاني
فهد : اه نفسي اكسب حد فيكم
جيسي راحت ليه ومسكت خده : عمرك يا ابن رافت احنا بنكمل وعمرنا ما نبقي غير مع بعض
آوس : لا جامده يا بت
جيسي : عيب عليك
اسد جه عليهم : بس انا اعرف اغلبكم كلكم
فهد بضحك : طبعا يا كينج عمر ما التلميذ يغلب الاستاذ
نوران غمزت ليه : طب ما نجرب ولا خايف
اسد ضحك جامد : ماشي يا بنت اسد استني هنا وراجع
أما الباقي قعد علي الكراسي الموجود وفعلا مكان هدوء للاعصاب والكل يسلم عليهم و اتعرفوا علي امجد وسلموا علي صابي ببرود كلهم واسد خرج وهو لابس ملابس الفروسيه وجيهان بصت ليه بحب وغيره أنه مهما كبر لسه ذي ماهو جميل
نور صفرت : يخرب بيت المز هو فيه كدا
صابي : هو حضرتك متاكد ان عندك ٤٦ سنه
اسد : هما بيقولوا كدا انتي ايه رائيك
صابي : وربنا ما يحصل
الكل ضحك
نوران : ها جاهز
اسد بغرور : اكيد حضري نفسك للخساره
نوران بضحك : لو منك موافقه كفايه اني هخسر علي ايدك
اسد ضحك : طب يلا لما اشوف مستواكي بقي جيسي شوفي الوقت
جيسي : حاضر اسد
اسد ركب حصانه اللي الكل اتصدم من جماله كانه جي من الحكايات القديمه
وابتدا اللعب هو و نوران
يتبع
اللي اللقاء في الحلقه القادمه
مين اللي هيكسب في السباق
وابتدا بقي جو الرومانسيه الكل يشهيص
رعد الحديدي فين..
بنات_الأسد
الفصل_السابع_والعشرين
🎀🌺🎀🌺🎀🌺🎀🌺🎀
وفي الوقت اللي نوران واسد بيلعبوا سوا لقوا شخص ووقف قدام حصان نوران والحصان وقف ورجع لورا ونوران كانت هتقع بس مسكت نفسها بس ماحدش شافه
نوران : ولما كنت اقع بقي يا غبي !!!!
مجهول : صوتك !!
نورين : مين ده ؟
جيسي : استني أنا هروح واول لما قامت وصرخت بفرح و عدم تصديق : مااااك وجريت ليه و حضنته وهو ضحك عليها وحضنها وزين المصدوم من مين ماك ده
نورين بعدم تصديق : ماك هنا !!
نور كانت خارجه من البيت و شرقت من المايه اللي كانت بتشربها : كح كح ماك مين يا اما احنا لسه مكلمينه امبارح
نورين : وربنا هناك اهو اللي جيسي راحت تحضنه
نور : ايه ده وانا ماليش حضن ولا ايه لااااا مااااك
وراحت ليه بسرعه وحضنته وجه و جيسي علي ظهره وهو بيضحك والكل شافهم لقي رجل بملامح زرقاء وشعر بني وكان جميل بحق
صابي بهيام : هي رجاله العيله ديه مزز بس ولا ايه
امجد بغضب : أتلمي يا بنت
صابي بخوف : ده انا بهزر يا عمري
فهد قام و حضنه : ماك الاندلسي هنا لا كدا كتير والله
ماك : اهلا بالفهد عامل ايه
فهد : تمام
سيف بصدمه : ثانيه واحده ماك الاندلسي ده مش زعيم المافيا
نوران ببساطه : اه
ياسين بصدمه : يا نهار اسود وانت عارف أن ولادك عارفينه
نورين بسخرية : إذا كان هو مصاحب أبوه مش هيكون عارف أنه احنا أصحابه
وراحت ليه بابتسامه : ماك وحشتني
ماك : انتي وحشتيني يا عمري
جيهان : ماك !!!
ماك ضحك بسحر : جيجي !!
وسلم علي جيهان والكل والباقي مصدوم
جيسي : امال انت ايه اللي جابك مصر
ماك مسح علي شعرها بحنان : لما عرفت ان فراشتي الحلوه تعبت قولت لازم اجي اشوفها بنفسي بقال اسبوع برتب عشان اعرف انزل مصر من غير معرفه حد عشان كدا اتاخرت عليكي
جيسي حضنته : كويس انك جيت
نوران جات وماكنتش سلمت عليه لسه و ضربته في كتفه
نوران بغيظ : بارد وحيوان عجبك كدا كنت هقع
ماك ببرود : امشي من هنا
نوران بصت ليه بصدمه
نورين بحماس : الحمد الله الوحيد اللي بيطلع كتله الثلج ديه
نوران : اخرسي نورين ماااك وربنا ما هسيبك
ماك قام و شالها وسيف كان هيقوم يمسكها من شعرها عشان هي ليه هو وبس واسد مسك أيده
اسد بهدوء : اهدي يا سيف
سيف بغضب : انت مش شايف بنتك بقي ديه كتله البرود اللي مع الكل معاه ايه اتحولت ساحر هو
زين بعصبيه : لا و بيمسح علي شعرها و فراشتي ديه ليا أنا و بتاعتي أنا اصلا
ياسين بغضب : نخلص من رعد الحديدي يطلع ده واول لما تشوفه تروح العصبيه والضحكه من الودن للودن
ادهم : ولا نور هانم اللي راحت تحضنه جري
اسد : غيرتكم صعبه اوي و لو فضلتوا كدا مستحيل تعرفوا تتعاملوا معاهم كدا هما طول عمرهم أصحاب قرارات هما اللي بيقولوا والباقي ينفذ معني أن كل واحده فيهم يدخل واحد لحياتها هتبقي صعبه عليهم
سيف : بلا غيره بلا بتاع أنا عايز اتجوز بنتك من الاخر أنا مش بحبها من امبارح أنا بحبها من سنين من اول لما شوفتها في امريكا وهي ذي الثلج ولا بتدي وش او حتي بتضحك في وش حد
ادهم : وانا نور مش هيفرق معايا الكلام ده
ياسين : وانا نورين
اسد : لما اشوف الكل يطلع يستريح عشان بكرا ليكم مشوار طويل معاهم
والكل طلع اوضته وماك عامل جو للمرح مع عيال اسد كلهم وكل واحد هيطق من الغيره
و بالليل نوران كانت قاعده في الجنينه و بتتمشي و الهوا بيلعب في شعرها وسيف شافها من فوق وقرر ينزل ليها و لبس ونزل
سيف : انتي هنا ؟؟
نوران بسخرية : لا يا رجل يعني مش شوفتيني الاول قبلها
سيف : لا ذكيه ممكن اتمشي معاكي شويه
نوران بصت ليه واتنهدت وسكتت وقعدت علي الارض العشبيه و سيف قعد جنبها
سيف : نوران
نوران بصت ليه أنه أول مره يقول اسمها : نعم
سيف : انتي فكراني انتي انقذتي حياتي قبل كدا
نوران : لا مش فاكره يمكن يكون حد غيري
سيف : لا انتي وانا متاكد
نوران : اشمعنا يعني
سيف ومسك وشها وهي بصت ليه باستغراب : عشان انتي عيونك فيها سحر غريب أنا مش شوفت وش البنت اللي أنقذت حياتي بس شوفت عيونها وقلبي دق دقه غريبه لما شوفتها و دق نفس الدقه لما شوفتك في العربيه لما كانت مقلوبه أنا دورت عليكي كتير مش معرفتش انتي عارفه بما قولتي اسمك حسيت أنه اسم مميز لصاحبه مميزه ذيه أنا لما كنت شايفك تعبانه كنا تعبان معاكي أنا مش بحبك انا بقيت بعشقك وانا عارف انك عارف بس عشان تتاكدي أن بقولها ليكي وانا مستعد استني اخر العمر عشان تبقي ليا فاهمه يا بت اسد انتي ملك ابن الجارحي
وقام ومشي وبعد ما مشي ارتسمت ابتسامه ساحره علي وش نوران
نوران : حلو دخل علي طمع حب بنت الاسد
وضحكت وطلعت اوضتها وهي بتبسم واسد كان شايف من فوق ده هو وجيهان اللي بصت ليه باستغراب
جيهان : اسد هو انت مش مضايق أن ابن محمود بيحبها
اسد : بصي مش أنكر أني غيران عليهم بس مش ننكر أنهم بيحبوهم وبناتك عارفين ده عشان هما مش عبط لا دول اذكياء جدا وانتي عارف هما بس بيربوهم علي علاقتهم النسائيه اللي كان مش ليها عدد وانا عارف ان محمود بطل يحبك هو انتي فاكره لو كنت عارف أنه ليه بيحبك كان سليم لا ده قعد اللي باقي ليه من عمره في المستشفي يتعالج
جيهان بحب وخبث : هو انت لسه بتحبي ذي زمان ولا اتغيرت
اسد حضنها : عمري ما ابطل احبك وأكمل بغيره هو لما يتجوزوا بناتي هيبعدوا عني لا مستحيل
جيهان بضحك : ماهو لما مش بناتك هيبقي جيسي
اسد بغيره : لا جيسي ما هي بنتي كمان وانا اللي ربتها هما هيعيشوا معايا يا اما مافيش جواز احسن
جيهان بضحك : انت مش معقول وبتقول هما اللي غيرتهم وحشه
اسد بسخرية : كله منك ومن بناتك و مامتك و همس حد.ثاله يروح يتجوز واحده من اصل تركي و لبناني سوا و هي تطلع اجنبيه و تخلق كلمات جمال حد قالك تطلعي حلو اوي كدا و تخلفي اجانب وبنات وكل واحدة فيهم واقع في حبها عشرين واحد وعايزنهم منك لله انتي وهما و الله يرحم امك بقي مخلفه عسل والعسل خلف شوكولاته
جيهان ضحكت جامد علي غيرته علي بناته وعليهم وهو قعد معاها ويضحكوا و يهزروا سوا
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في الوقت ده جيسي كانت داخله اوضه فهد من غير ما تستأذن عشان هي دائما بتدخل كدا ولقت الاوضه فاضيه
جيسي باستغراب : فهد فهد
بس سمعت صوت مايه في الحمام قعدت علي السرير و لحد ما يطلع ومسكت تليفونها تلعب فيه لحد ما يخرج وسمعت صوت قفل المايه و حد بيفتح الباب وهي لسه ماسكه تلفونها وعنيها عليه وحتي مش لفت و شها ليه
جيسي : فهدي بص أنا هربانه عندك النهارده من وجد عشان عايزه اكل وانت بقي عارف اكل وجد فهنام معاك النهارده مالك يا ابني مش سامعه صوتك ليه
ورفعت عنيها من علي التليفون لقت زين اللي قدامها ولابسه فوطه لفها علي وسطه والباقي عريان
جيسي لسه هتصوت زين جري عليها بسرعه وحط أيده علي بوقها و اتخبطت في الحيطه وهي غمضت عينها وهو بص ليها بسرحان
زين : فتحي عينك !!
جيسي فتحت عينيها ذي الاطفال وهو كتم ضحكه
زين : هشيل ايدي مش عايزه صويت فاهمه
جيسى حركت رأسها بنعم بسرعه
زين : ماشي
وشال أيده وهي حطت أيدها علي صدرها بتاخد نفسها
جيسي : أنا بتعمل ايه هنا مش ديه اوضه فهد
زين : أنا هو بدلنا سوا عشان فهد كان عايزه الاوضه الثانيه
جيسي : ماشي أنا راحه ليه
ولسه هتخرج لقت زين مسك أيدها وزقها علي الحيطه وحط أيده عشان متخرجش
جيسي بتهديد و صرامه رغم الكسوف والاخراج بس خفتهم : ايدك يا زين عشان هتزعل مني
زين قرب : عايز ازعل لو منك
جيسي بتوتر : احم انت يا ابني ابعد شويه
زين قرب منها ولسه هيبوسها لقي جيسي ضربته في معدته برجلها وهو مسك معدته بوجع
جيسي بسخريه وضحك : اذا كنت فاكر بنت الوجداني من البنات اللي تعرفها تبقي غلط أنا من الجبابره يا حلو وده مجرد تحذير لو فكرت تعملها ثاني هتبقي ضيف في المستشفي العمر كله واه و البس عشان متبردش يا شاطر وابقي اشرب اللبن و غطلي نفسك كويس
و خرجت وهي بتضحك وهو رغم الوجع اللي فيه بس مبسوط أنه عملت ذي ما توقع وعرف أنه قرب منها
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
علي السلم نورين كانت طالعه وماسكه التليفون و تبص عليه بتركيز و هي بتراقب اخبار البورصه و منها شركات الحديدي اللي وقعت ابتسمت بسعاده ومره واحد تخبط في حائط بشري كله عضلات وهي كانت هتقع لقت ايدي مسكت وسطها وهي غمضت عيونها وبعد كدا فتحتها لقت ياسين قدامها
ياسين : خالي بالك كنتي هتقعي
نورين باحراج : احم شكرا أنا ماكنتش واخده بالي
ياسين بضحك : لا بنت اسد بتقول شكرا كدا اتغر في في نفسي
نورين ضحكت : هههههههههههه ماشي يا سيدي
ياسين بابتسامه : حلوه اوي !!
نورين باستغراب : هي ايه ديه
ياسين : ضحكتك وصاحبه الضحكه احلا علي فكره انتي في كل حالتك حلوه
نورين بسخرية: لا يا رجل انت مخك يا عيني طار
وحد تمشي لقت ياسين ماسك أيدها وهي بصت ليه بغضب سرعان ما تحولت لصدمه
ياسين : بحبك وانتي ليا وانا وبس مها عملتي
نورين بصدمه : انت مجنون صح روح يا ابني اللي يكرمك نام
ياسين : اه مجنون بس بحبك انتي يا نورين ولما عرفت ان رعد بيحبك كنت هموت من الغيره أنا أول مره احس بالشعور ده غير معاكي انتي وبس وبقولك مهما كنتي عنيده أنا اعند وانتي ملكي وليا أنا وبس يا بت اسد ملك ابن الجارحي وقريب اوي
وساب أيدها بعد ما غمز ليها ومشي ونورين بصت ليه بصدمه ودخلت اوضتها وبتفكر في كلامه
نورين بعدم استيعاب : لا مجنون رسمي ابقي ملك ليه اسيب كل دول ورجال أعمال و وزراء وفي الاخر اروح لواحد بتاع بنات و دنجوان كمان ماشي يا ابن الجارحي طالما انت عايز بنت الاسد لازم تتعب وتقول إن الله حق
ونامت علي علي ضهرها علي السرير و بتفكر في كلامه و ابتسمت وقالت بخفوت : وانا بحبك
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في اوضه نور
نور كانت قاعدة و بتقرأ كتاب علي السرير وكانت لابسه لبس نوم وكان عباره عن هوت شورت باللون الاحمر وبلوزه قصيره باللون الاحمر وعليها القطه( كيتي )
وكان شكلها جذاب ومميز بحق ودخل ادهم من غير استاذن ونور اتخضنت
نور بغضب : في ايه ازاي تدخل كدا
ادهم بصدمه : أنا آسف ماكنتش اعرف
نور بهدوء : خلاص وانا اسفه و كنت بقرا كتاب و اتخضيت
ادهم بص ليها من اول لاخرها بإعجاب وهي اتكسفت منه
نور : غمض عينك
ادهم بصدمه : نعم
نور لفت وشه الجهه الثانيه وهي جريت علي السرير و اتغطت لحد راسها
ادهم بضحك: الف وشي
نور : لف
ادهم لف وشه وكتم ضحكه عليها بصعوبه
نور بحده : نعم عايز ايه بقي
ادهم بضحك مكتوم : احم يعني مش ديه اوضه ياسين
نور بضيق : لا نور تنفع
ادهم بوقاحه و ابتسامه لعوبه : تنفع اوي ونص وتلت تربع وربع كمان
نور : ادهم اتلم وبرا
ادهم بهيام : وربنا احلا ادهم سمعتها في حياتي
نور قامت ونسيت هي لابسه ايه و زقته عند الباب وهو بقر برا وهي جوا الاوضه
نور : بعد كدا ابقي خبط الاول فاهم ولا لا
ادهم : فاهم اقولك حاجه
نور باستغراب : ايه هي
ادهم : وربنا بحبك
نور بسخرية : لا ربنا يشفيك يارب برا بقي من غير مطرود اكتر من كدة
ادهم : براحتك واتقلي يا بنت اسد انتي اصلا ليا وعلي فكره مش تلبس احمر قدام حد عشان تحفه عليكي
ومشي وهي بصت لنفسها بصدمه وفقلت الباب
نور بعدم تصديق : قال بحبك لا ده مجنون رسمي أنا هنام احسن واكملت : هو بقي فيها نوم من المجنون ده منك لله يا اخي
ونامت علي السرير وهي مش مستوعبه
يتبع
اللي اللقاء في الحلقه القادمه
خطه بنات اسد للانتقام منه ولاد الجارحي ايه
رعد هيسمح أن نورين تحب غيره بعد ما حبت ياسين
صابي وأمجد مين و يعرفوا ولاد الجارحي منين
اسد هيعمل ايه عشان بناته تبقي جنبه
جيسي جامده في رده فعلها مين معايا
بنات_الأسد
البارت_الثامن_والعشرون
✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨
بالليل الكل نايم وفهد خرج من الاوضه عشان يشرب لقي كشماء خارجه من اوضه امجد وهي بتضحك وهو اتصدم من ده ماخدتش بالها منه وهو نزل وراها و قبل ما تدخل الاوضه لقت حد زق الباب ودخل وكان فهد
كشماء بغضب : انتي ازاي تدخل الاوضه كدا
فهد بغضب : اخرسي
كشماء سكتت بخوف وهي شافت عصبيته عامله ازاي وهو خد باله وحس أنه مش قادر ياخد نفسه و مخنوق من مجرد خوفها منه وهدي شويه
فهد : كنتي بتعملي ايه عند امجد
كشماء بتوتر : هو انا يعني
فهد بغضب و بيحاول يتحكم فيه : كشماء ردي عليا و متخافيش ماحدش هيعرف حاجه
أما هو في نفسه حلف لو كانت بتحبه ليقتله و يخاطفها عشان هي ملك الفهد وبس هي كشماء الفهد حبيبته اه حبيبته هو وبس اخيرا صارح نفسه أنها حبيبته
كشماء باستسلام : طيب ماشي بس صابي مش لازم تعرف وعد شرف
فهد بغضب : وعد اخلصي بقي
كشماء : امجد عايز يعمل مفاجاه لصابي بمناسبه عيد ميلادها بعد اسبوع
فهد باستغراب : صابي هو ماله ومالها اصلا
كشماء بضيق طفولي : مش خطيبته وكمان فتره يتجوزوا
فهد بصدمه : هو امجد خاطب
كشماء : اه والله مالك
فهد : مافيش انا ممكن اساعدك علي فكره نقول لجيسي وهي مهندسه ديكور وعندها شركات تصميم ديكور وكل الحفلات والمناسبات الخاصة هي المسئولة عنها
كشماء بحماس : طب يلا نروح ليها
فهد بضحك : تروحي فين يا ماما البنت نايمه معايا في الاوضه هربانه من وجد
كشماء : وتنام معاك ليه
فهد بخبث : هي اول مره اختي الله
كشماء : اممم طيب ماشي
فهد : كشماء
كشماء بصت ليه : نعم
فهد : بحبك
كشماء : اه وماله وبعد كدا بصت ليه بصدمه نعععم بتحب مين !!!
فهد حط أيده علي بوقها : الله يخرب بيتك الكل نايم يا بت اسمعي ذي الشاطره كدا نرجع القاهره و هطلب ايدك من اخواتك ومحمود
و باسها من خدها و غمز ليها ومشي وهي حاطه أيدها علي خدها ومصدومه
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في الصباح
اوس صحي بدري وكان اول واحد يصحي علي غير العاده ولقي اسيا قاعده في الجنينه راح قعد جنبها وبص ليها بسرحان و ابتسم هي بصت ليه
آسيا باستغراب : مالك يا اوس انت كويس
اوس : ممكن سؤال ؟؟
اسيا : اكيد طبعا
اوس ب : هو انتي بتحبي حد
اسيا باحراج و صدمه : نعم !!
اوس : بحبك من اول لما شوفتك وانا مش من النوع اللي هيقولك كفايه اشوفك مبسوطه لا انتي ملك الذئب
اسيا بصدمه : انت بتقول ايه
اوس : بقولك اني هتجوزك اول لما نرجع خلي بالك من نفسك زوجتي المستقبليه
و باسها من جنب شفافيها و هي غمضت عيونها وقام وهي مصدومه بعد ما بعد عنها بس من جواها هتموت من الفرح
اسيا وهي بتراقبه وهو ماشي : بحبك يا اوس
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
وبعد كدا الكل صحي وكل واحد نزل عشان يفطر و نوران بتبص لسيف ببرود وهو بيبص ليها بخبث أما نورين مش بتبص لياسين اصلا هو كاتم ضحكه علي كسوفها الغير معتاد أما نور بتبص لادهم ببرود وهو بيبص ليها بتحدي وجيسي بتبص لزين بشماته علي اللي عملته فيه وهو بغيظ وفهد غمز لكشماء وهي اتكسفت وآوس بيبص لاسيا بحب وهي كمان
اسد لاحظ أن زين تعبان : مالك يا زين انت كويس
جيسي بسخريه : اه يا اسد بس حاول يلعب مع القطه وانت عارف بقي
اسد والباقي فهم وهو اتكلم بخبث : ده اللي هو ازاي
جيسي بسخريه : لعب مع قطه بس المشكله أن القطه ديه تربيه اسود بقي وهي مش بتسكت وخدت حقها ولا ايه زين
زين بغيظ : اه بس رجلها تقيله شويه
جيسي بسخريه : المره الجايه ممكن تكسر رقبتك
أليف بخبث : هي مين ديه ؟؟
جيسي : القطه يا بابي
نوران : يا جامده
جيسي بضحك و ضربوا كفهم في بعض وضحكوا والباقي بيبص عليهم بضحك
نور : تربيه اسد
اسد بسخرية : وانتي ايه النظام مش ناويه تضربي حد انتي كمان
نور بسخرية : عيب عليك تقول كدا أنا مستشفي علي طول مش بهدد أنا
اسد بفخر : تربيتي
نورين : نفتخر يا باشا
سيف بسخرية : مش كفايه اللي حاصل ناقصين احنا بقي مستشفيات
زين بتعب : ربنا ما يوريك يا اخي
فهد بضحك مكتوم : هو مين
زين بسخرية : القطه
جيسي ضحكت جامد و الباقي قعد يضحك
اسد مال علي زين : حيوان بتفكر تقرب منها
زين : وربنا كنت بهدد بس بشوف هتعمل ايه لقيت الركبه في المعده ده هروح اتعالج
اسد بص ليه بسخرية : كنت مفكر هتعمل ايه احمد ربك انك ماموتش فيها بس هي كانت قرصه ودن
ادهم : عيالك اصلي وربنا شايف بنتك نور اعوز بالله
اسد بص لنور لقي نور بتبص لاوس بغضب
نور بغضب : اوس !! أليف لم ابنك مش عارفه نورين مستحملة ازاي واحد ذيك ازاي اصلا جاتك القرف في خلفتك أنا طالعه اجيب تليفوني بلا نيله
اسد بص لادهم : معاك حق وربنا
كل الشباب ضحك وقضوا يوم عائلي و جميل ممكن مش يتكرر ثاني
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في مكان مجهول
مجهول : عرفت هما فين يا چو
چو : اه عرفت يا باشا بس هما دلوقتي كلهم مسافرين المزرعه
رعد : ونورين معاهم
چو : اه و عرفت انها هي واسد اللي راحوا دوا الدلائل للبوليس
رعد بحزن : حتي انتي يا نورين ماشي يا بنت اسد هوريكي حضر اللي قولتلك عليه مفهوم
چو : امرك يا باشا
خرج بسرعه
رعد : حلو اوي يا اسد بناتك عاملين نفسهم اذكياء بس المره ديه انتي اللي هتعرف تلحقهم مني
و بص للصوره المتعلقه علي الحائط و كانت ثوره تجمع اسد و بناته في الحفله
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في الوقت ده في المزرعه الكل كان قاعد واسد صدم الكل بالكلام
اسد : نوران نورين نور جيسي كشماء اسيا جي ليكم عريس
نور كانت بتشرب : كح كح كح حرام كح عليكم هو كل ما اجي اشرب حد يعمل كدا بطل يا اسد هزار بقي عريس مين ؟؟؟
اسد بسخرية : لا يا هانم مش بهزر ادهم طالب ايدك
نور غتاته و برود : لا بقي كدا طمع ايدي يعمل بيها ايه ديه بتاعتي انا مش هو عنده ايدين
نوران ضحكت : لا مقنعه
اسد بحده : نور نوران
نوران : في ايه هو انا اتكلمت مش بنتك اللي بتقول
اسد كمل : وانتي سيف ونورين ياسين وكشماء فهد وآسيا اوس جيسي زين
نور قامت ببرود : وانا مش بتجوز ولا هتجوز
نوران ببرود : نفس الكلام عندي وده قراري
جيسي : أنا مش مستعده لجواز
جيهان بحده : امال مش دلوقتي امتي
نوران ببرود : هو ده اللي عندنا
نور : أنا طالعه انام
و الثلاثه مشيوا و هما بيبصوا لبعض يغضب و كل واحده طلعت اوضتها من غير كلام ثاني انا نورين بتبص لياسين ببرود
اسد بسخرية : و الهانم معاهم
نورين ببرود : اه معاهم أنا مش موافقه
وطلعت من غير ما تزود كلمه واحده ثاني
ياسين والباقي كانوا متوقعين كدا حتي اسد ومحمود و اليف
سيف : احنا عايزين نتكلم معاهم
اسد بهدوء : ماشي يا سيف روحوا
والاربعه قاموا عشان يشوفوا اللي مش ليهم مثال أو حل في الدنيا وعندهم غرور وكبرياء العالم واللي سرقوا قلوبهم وهم ( بنات الاسد )
يتبع
اللي اللقاء في الحلقه القادمه
الشباب هتقنع بنات اسد ازاي
رعد هيعمل ايه مع بنات الاسد
بنات_الأسد
الفصل_التاسع_والعشرين
🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺
كل واحد طلع اوضه واحده عشان يتفاهم معاها
في اوضه نور كانت بتتكلم في التليفون وادهم دخل وسمع كلامها عن الشغل
نور : خلاص تمام كدا اعمل اللي قولتلك عليه و وصل الشحنه قبل ما نورين ونوران يعرفوا مش لازم الشغل يتأثر فاهم ولا لا ولما ارجع لينا حساب مع بعض علي الهبل اللي بيحصل في ام المصانع ديه جاتك القرف اخبارك ذي وشك
و قفلت التليفون في وشه ولفت لقت ادهم
نور ببرود : نعم
ادهم شد أيدها وقعدت وقعد جنبها وهي بتبص ليه ببرود وسكتت
ادهم : ذي ما طلبت اتجوزك وانتي رفضتي ليا حق اعرف سبب الرفض
نور : ده شئ خاص بيا و انا حره
ادهم بعصبية : لا مش حره انتوا ليه كدا من غير قلب انتوا خلتونا نحبكم لدرجه الهوس وبعد كدا تقولي انا حره حره لو كنتي مافيش حد بيعشقك للدرجه ديه
نور بغضب : عايز تعرف تمام أنا مش مستعده للجواز وانا عارفه اني هموت يا رعد هيموت فاهم يعني ايه يعني مش عارفه هو فين بيفكر فينا ازاي وكدا احسن من لما اقولك موافقه وبعدين انت هتسيب كل دول وتيجي بيا أنا بص بلاش نضحك علي بعض انت علاقاتك بعدد شعر راسك كدا ايه اهميه الجواز عندك بقي ولما تيجي تحب تحبني أنا أنا اصلا مش موجود في قاموسي الكلمه ديه عشان الحب ضعف وانا مش لازم اكون ضعيفه ولا عمري هكون أنا عمري ما حبيت أنا طولي حياتي كانت انتقام من الناس اللي حوالينا بسبب شغلنا وشغل وسفر من مكان لمكان كل اسبوعين في بلد مختلفه أنا لما عشقت اخواتي رعد استغل ديه وعايز يحرق قلبي عليهم رد عليا هتكون قادر تستحمل ده أن مراتك كل يوم في شغلها لوقت متأخر مع رجاله في اجتماعات وسفر كل اسبوعين اكيد لا مافيش حد يقبل علي نفسه كدا وانا بعفيك من طلب الجواز
ادهم شد وزقها للحيطه : اه بقبل عارفه ليه انتي خدتي قلبي من اول لما شوفتك في العربيه وانا اللي شيلتك ومتأكد انك عمري ماهتعملي حاجه غلط انتي تربيه اسد عز الدين و لو هتسافري هبقي معاكي وجنبك وسندك وعمري ما اسيبك ايوا انا كنت بتاع بنات وبس بحلفلك اني من ساعه ما شوفتك مافيش واحده قربت منها
نور : هتتعب معايا
ادهم : عايز اتعب اديني فرصه يا نور
نور بص ليه بتوهان و سكتت
ادهم : عمري ما اخونك
نور : ممكن رعد يقتلني
ادهم : طول ما انا جنبك ولا يقدر أنا هحميكي حتي لو علي حساب حياتي بحبك
نور : للاسف مش هقدر اقولها وانا مش حاسه بيها
ادهم : هتقوليها وقريب اوي
نور بضحك : واثق انت اوي في نفسك
ادهم بحب : لا واثق فيكي انتي وبس
نور بصت ليه طويلا : طب اطلع برا بقي
ادهم بصدمه : نعم
نور بسخرية : برا عايزه انام
ادهم بغيظ : ماشي فكري ها بدل وربنا اخطفك وانا مجنون
وخرج وهي ضحكت نور : هو انا شكلي هحبك ولا ايه يا ابن الجارحي
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في اوضه نوران كانت نايمه علي السرير في سابع نومه من كتر التعب ودخل سيف مره واحده من غير ما يخبط وكان لسه هيزعق لقي جسم صغير نايم علي السرير راح ليه لقي نوران هي اللي نايمه ذي الملاك بص علي وشها بسرحان وهيام وبعد كدا قعد علي الكرسي اللي جنبها و بيبص عليها وهي لفت وشها وفتحت عيونها بالراحه لقته بصت بعدم اهتمام و غمضت عيونها ثاني وفي اقل من ثانيه فتحت عيونها بفزع
نوران وهي بتقوم وبتمسح وشها : انت بتعمل ايه هنا البعيد اعمي واحده نايمه بتدخل كدا هي مافيش دم اي
وقبل ما تكمل كلامها لقت ايد علي بوقها
سيف : وربنا لو بطلتي تحركي بوقك هعمل حاجه مش تمام وانتي بقي ادري
نوران بصت ليه بصدمه و شالت أيده من علي بوقها : انت قليل الادب تعرف ده
سيف بخبث : قصدي هخيط بوقك انتي اللي دماغك شمال
نوران بغيظ : لا و الله
سيف بضحك مكتوم : اه والله
نوران : عايز ايه يا سيف أنا هموت وانام اخلص و امشي من هنا
سيف قرب منها وهي رجعت لورا لحد ما لزق فيها
نوران بعنف : انت عبيط ولا شكلك كدا اوعي تنسي نفسك فاهم ولا لا
سيف بصدق : عمري ما اعملك حاجه وانا عارف انها ممكن تضرك مش موافقه ليه
نوران تتنهد : عشان مينفعش
سيف : هو ايه ده اللي مينفعش قولي ليا من حقي اعرف أنا تعبت من حبك اللي عامل ذي النار ده بحبك من سنين دورت عليك كتير اتقال عليا من اخواتي اني مجنون أو حلمت بيكي وانا واثق اني شوفتك وانتي فكراني انتي حبك لعنه بس مش عايزها تبعد عني
نوران بعدم تصديق : هو انت بتحبي للدرجه ديه
سيف بحزن : واكتر منك كدا وأكمل بضيق بس البعيدة مش بتفهم
نوران بغيظ : نعم
سيف : بصي بقي احنا بكرا راجعين مصر ثاني يوم بعده خطوبه وكتب كتاب
نوران بغباء :ده مين اللي هيتجوز
سيف ببرود : انا وانتي عريس وعروسه وفستان وفرح و فستان وبدله و معازيم و شهر عسل وكدا يعني
نوران : اه وماله وبعد كدا بصت ليه بصدمه وهو ضحك جامد لدرجه انه طلع عنده غمازه و افتكرت غمازه اسد و ابتسمت
نوران : حلوه اوي !!!
سيف باستغراب : هي ايه ديه
نوران : غمزتك
وبعد كدا فاقت : احم هو يعني
سيف قرب منها وهي اتوترت وباسها من خدها وهي غمضت عيونها وبعد كدا بعد وهي فتحت
سيف : بحبك
ومشي ونوران بصت ليه بتوهان وبعد كدا قعدت على السرير و ابتسمت علي اول مره شافته فيها
Flash Back
كان سيف مسافر امريكا و ماشي بالعربيه بالليل من غير حراسه و وقف عند كوبري وخرج من العربيه في الوقت ده كان في ولدين شافوه و بصوا لبعض بخبث وراحوا ليه وجه واحد منهم من ورا سيف وحط سكينه صغيره علي رقبته والثاني وقف قدامه
ولد ١ : أخرج ما ده من مال
سيف : حسنا حسنا و لكن اجعله يزيل ذلك من علي راقبتي
وفي الوقت ده نوران كانت بتتمشي من غير ماحد يعرف و من غير حراسه وشافت اللي حصل وراحت ليه وسمعوا صوت أنوثي
نوران ببرود : ابتعد عنه !!!
ولد ٢: اذهبي من هنا يا فتاه .
ولد ١ بخبث : لا سوف تساعدنا هذي الليله
نوران ببرود و ابتسامه بارده : إذا لا بأس في ذلك !
سيف بص للبيحصل بزهول بس مش شايف البنت من الظلام شايف بس عيونها وهي بصت لسيف بعد كدا علي الولد وسيف فهم وهز رأسه
نوران بدلع : الا ترغب في أن نتعرف
ولد ١ بخبث : بالطبع
نوران بغضب : إذا تعال الي ايها ******
ومسكت الواد و خبطت رأسه في الحديد اللي في السور و اتعور جامد في دماغه وسيف خبط ايد الواد و وقعت منه السكينه و ضربه
سيف تحدث بغضب : اذهبوا من هنا
و الوالدين خدوا بعض وجريوا
سيف وهو باصص لعيونها ومش عارف يشوف بقيت وشها : اشكرك !!
نوران و اتكلمت مصري و هي تعرفه قبل كدا من المجالات و الصحف : مافيش شكر عادي ويا عالم بكرا انت اللي نتقذ حياتي
سيف بابتسامه : انتي مصريه
نوران ببرود : سلام يا ابو عيون خضراء انت
ومشيت مسافه سمعت صوته : رغم اني مش بامن بالقلب بس قلبي بيقولي اني هشوفك ثاني و هعرفك علي فكره
نوران بابتسامه : وانا مستنيه اشوف ده
سيف : طب اسمك ايه
نوران : مش قولت هنتقابل ثاني لو شوفتك مره ثانيه هقولك اسمي وعد وانا لما بوعد بوفي سلام
سيف بص ليها بإعجاب وقد يفكر في المجهوله ديه اللي دخلت قلبه من اول لما شاف عيونها
Back
نوران فاقت من سرحنها و ابتسمت
نوران : بحبك !!!
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في اوضه جيسي
زين دخل ذي الاعصار الاوضه مالقاش حد بس سمع صوت حد بيغني و اتصدم من اللي شافه كان جيسي خارجه من الحمام هوت شورت وعليه تيشيرت وماسكه فوطه صغيره بتنشف شعرها
و لفت وشها لقت زين واقف
جيسي : انت بتعمل ايه هنا ؟؟!!
زين بسخرية : كنت بشم هوا بس شايفك بسم الله ماشاء الله يعني واخده شور وبتغني وحياتك عال العال ولا كان حاجه حصلت
جيسي باستفزاز : اه هو في اصلا حاجه حصلت
زين مسك ايدها جامد : بقولك ايه شغل البرود ده علي الكل الا عليا فاهمه ولا لا
جيسي بعنف : لا مش فاهمه وانتي مين عشان تؤمرني اه أو لا
زين : جوزك يا حلوه
جيسي : وانا قولت لا
زين : السبب ؟؟
جيسي : انا حره !!
زين : لا يا حبيبتي مش حره حره ده عندك ام ابوكي لكن أنا لا
جيسي : انت قليل الادب
زين بسخرية : ولا شميت ريحتها اصلا انا مافيش حد رباني
جيسي بسخريه : طب الحمد لله كويس انك عارف نفسك
زين : تاني رفضتي ليه
جيسي زقت أيده واتكلمت بعصبيه وقعدت تلف في الاوضه ذي المجانين وهو متفهم ده وسايب تطلع كل اللي جواها
جيسي بعصبيه : عشان مش عايزه ابقي نسخه ثانيه من امي انا بنتها وذي ما بيقولوا البنت بتطلع لامها أنا امي امي ايه هي واحده مش تستاهل الكلمه ديه طول عمرها بتاعت مصلحتها وبس مش بتفكر غير نفسها سابت جوزها وبنتها عشان السهر و اللبس والخروج ومش شايله اي مسئوليه عمرها ما اشتغلت أو تعبت في حاجه بتصرف بس جدي حاول معاها أخر لما زهق منها كتب كل فلوسه باسمي بقيت أنا المالكه الوحيده لكل أملاك علمدار اشتغلت في سن المفروض اللي قدي بيلعبوا فيه اتحملت مسئوليه اكبر مني في الحمل والسن اتعملت مع رجال أعمال غيلان السوق
عملت اسمي كبرته الكل بقي يخاف من بنت الوجداني كلامي بيمشي علي الكبير بس من رائيك فكتوريا هانم سكتت لا حاولت تقتلني اكتر من مره مره تلعب في فرامل العربيه وتنقلب بيا وكنت بموت ومره تبعت ناس تضرب عليا نار ليه كل ده عشان الفلوس ينعل ابو الفلوس اللي تخلي الام تعمل كدا في بنتها انا طول عمري شايله حمل علي كتافي بسببها الكل مفكرني شمال ذي امي اللي كل فتره تتجوز واحد كانه طقم خروج وتغيره لما تزهق بس لا أنا وريت الكل النار بتاعتي الكل بيخاف مني ومن اسمي ومش مستعده اشيل حمل غيره أنا تعبت وانت كمان عليا وهو أنا مش ليا حق استريح بقي
وقعدت علي السرير و عيطت وهو راح ليها وحضنها
زين بحزن : انتي شايله كل ده في قلبك وليه مش بتقولي لحد
جيسي بعياط : أنا دائما اللي بسمع وعمري ماحكيت اللي جوايا غير لفهد ونوران بس هما كفايه اللي عليهم من مشاكل
زين : حتي وانتي تعبانه بتفكري فيهم
جيسي بدموع : دول اخواتي لازم افكر كدا
زين : جيسي
جيسي بصت ليه بعيونها اللي سحرته من اول لما شافها
زين بعشق صادق : يمكن انا بتاع بنات وكل يوم مع واحده بس اقسم بالله أنا عمري ما حبيت ولا واحده ولا فكرت في حد غيرك أنا من ساعه لنا شوفتك وانا بفكر فيكي و مقربتش ومن ولا واحده من ساعه لما شوفتك انتي انقي انسانه أنا شوفتها انتي مش ذي امك و لا عمرك تكوني ذيها انت بتاخدي بالك من الكل ولما تعبتي خبيتي مرضك عشان ماحدش يعرف وتزعلي حد و مافيش حد بيعمل كدا الا إذا كان انسان طيب وحنون اوي أنا حبيتك عشان طيبه قلبك أنا وأنتي تقريبا ذي بعض أنا امي كدا برضوا عمرها ما خدتني في حضنها بس ابويا كان معايا ولما مات حسيت اني ضهري اتكسر بس سيف وقف جنبي وامي ولا فرق معاها انت ولا اللي مات لا راحت اتجوزت واخر مره شوفتها فيها كانت من ٦ سنين ولا حتي كلمتني علي التليفون تتطمن عليا ولا أنا فكرت اصلا فيها بس انتي ربنا غوضك باخوات ذي فهد وآوس ونوران ونور ونورين لما بيحصل ليكي حاجه بيقلبوا الدنيا وشوفتي لما تعبني الكل عمل ايه عشانك عشان انتي حبيبه الكل وربنا غوضك بوجد اللي بتحبك اكتر من ابنها الحقيقي وأكمل بمزاح : وعرفت انها بتطرد أليف لما بترجعي من السفر وبيروح ينام مع آوس
جيسي ضحكت وهو بص ليها بحب وحنان
زين مسح دموعها : العيون ديه مش للدموع الضحك وبس
جيسي : شكرا
زين : أنا اعمل اي حاجه عشانك
جيسي : عايزه اطلب منك طلب
زين : اؤمري وانا انفذ
جيسي : عايزك تقف جنبي أنا وأنت نفس الوجع خلينا مع بعض واقف معايا وانا اقف معاك و نساند بعض
زين : موافق
جيسي : من غير شروط ده انا قولت انت هتقول اوافق علي الجواز الاول
زين : بصي يا جيسي أنا عارف انك مش بتحبيني بس عندي امل انك مش هتحبيني هتعشقيني وده اللي متاكد منه و بس مش شرط جواز علي طول ممكن نتعرف علي بعض و لما اتاكد انك بتحبيني مش هفكر اسالك اصلا ده انا هتجوز علي طول
جيسي ضحكت وهو بص علي اللي لابساه و قرر يخرج بسرعه
زين : أنا خارج
جيسي باستغراب : مالك مره واحده كدا
زين : لا مافيش سلام
وخرج بسرعه وهي بصت عليه باستغراب وبعد كدا بصت علي لبسها بصدمه
جيسي : يا نهار ابيض ايه ده يالهوي احط عيني في عينه ازاي دلوقتي وليه اعيط قدامه أنا عمري ما عملتها مع حد معها كان هو ايه اللي بيحصل ده
وقعدت علي السرير بتعب و تنهدت و افتكرت لما حضنها وضحكت وبعد كدا نامت لاول مره من زمن بسلام
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في اوضه نورين
نورين كانت قاعده علي الاب توب ولابسه نظاره النظر و بتشتغل عليه
ودخل ياسين ليها من غير ما يخبط وراح ليها ومسك أيدها جامد
ياسين : ليه
نورين ببرود رغم وجع أيدها : هو ايه اللي ليه مالك كدا
ياسين بزعيق : انت بتستعبطي
نورين بعصبيه : بقولك ايه صوتك يعلا عليا هتزعل مني انت ازاي تعلي صوتك اصلا عليا
وحولت تفك أيدها منه مش عارفه
ياسين بعصبيه : أنا عشقتك وانتي مش بتحسي دائما بقرب منك بحاول افضل جنبك ليه وانتي بتبعدي بتعقبيني علي حاجه قبل ما اعرفك ايوا كنت و** و بتاع *** بس قبل ما اعرفك حبيت كل حاجه فيكي جنونك عنادك قوتك عصبيتك بس لا مش هضيع كرامتي اكتر منك انتي انانيه
نورين بغضب : انانيه أنا عمري ما كنت كدا
ياسين بسخرية : امال تسمي ده ايه
نورين بغضب و صرخت في وشه : عشان بحبك يا غبي !!!!!!!!
ياسين بص ليها بصدمه وهي راحت وضربته في صدره جامد وهو ساب تعمل اللي هي عايزاه
نورين : انت واحد متخلف واناني حبيتك علي ايه كل ده عشان خايفه منك يا علي رعد لو عرف اني هتجوزك ما ترد ليه حبيتك انت معرفش حبيت واحد متخلف وغبي وعقله مش موجوده
ياسين بصدمه : انتي بتحبيني انا
نورين بسخرية : لا امي
ياسين حضنها جامد وهي حضنته وهي كمان
ياسين : واخيراااا سمعتها منك يا بنت اسد ده انا قولت هسمعها وانا ميت
نورين بسخرية : وسمعتها هتعمل ايه يعني واحد غبي ومش بتفهم
ياسين زقها علي الحيطه وحط أيده وهي بصت ليه بتوتر
ياسين بخبث : فعلا غبي في حد يبقي معاه القمر ويسيبه
نورين بتوتر دارته بالعصبيه : اوعي تنسي نفسك معايا وابعد من طريقي يا جدع انت
ياسين قرب اكتر : مش عيب تقولي لجوزك المستقبلي برضوا كدا
نورين : ياسين ارجوك ابعد
ياسين بعد عنها شويه وهي زقته و بعدت عنه
ياسين : انا نازل اقول لابوكي علي انك وافقتي واول لما نرجع هنتجوز ماشي
نورين برفض : بس
ياسين قرب منها ومسك ايدها : نورين أنا جنبك وعمري ما اسيبك ورعد وغيره مش يقدروا يقربوا منك انتي ليا أنا وبس ومش لحد غيري فاهمه
نورين : طب ممكن تستني لحد ما نعرف هو فين بس
ياسين يتنهد : ماشي يا نورين أنا نازل
وباس من راسها و غمز ليها ومشي وهو فرحان أنه اخيرا سمع منها كلمه بحبك أما هي حطت أيدها راسها ومصدومه بعد كدا قعدت علي الكرسي و بتفكر في كلامه اللي طمنها شويه و ابتسمت رغم كدا مش قادره امنع احساس الخوف اللي حاسه بيه
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
و يعدي شهر و الأحوال كالتالي
_ سيف لازق في نوران وهي فرحانه بده جدا و حبته وقررت تعترف ليه
_ أما نور بتحس بشعور غريب تجاه ادهم ومش عارفه ايه هو
_ جيسي بقت قريبه من زين جدا وبقت تحب تقعد أو تتكلم معاه كتير و بتنزعل لو بعد عنها وهي مستغربه نفسها
_ نورين قريبه من ادهم جدا وبقي يفهم عليها من غير ما تتكلم بقي يقدر يتحكم في عصبيتها الزياده عن اللزوم
_ فهد اتقرب من كشماء بعد ما قالت ليه بحبها وهو فرح بده جدا وكمان علاقته مع أبوه اتحسنت عن الاول بكتير وسامح أبوه علي اللي حصل وبدأ معاه صفحه جديده
_ اسيا بقت اقعد مع آوس وهو بيذاكر ليها عشان تحقق حلمها وتبقي معيده وخصوصا انها وعدته أنها هتوافق بعد ما النتيجه تطلع
_ رعد بيدبر مكيده واسد بيحاول يعرف ايه هي و خايف علي بناته جدا
_ فكتوريا علمدار عمله مشاكل مع المافيا ومطلوب التخلص منها هي وجوزها قسم الحمايه اللي رئيسه ماك مش هيقدر يدخل
_ ماك رجع روسيا و بدأ في تحضيرات جوازه
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
وفي يوم نوران ونور وجيسي نورين كانوا خارجين من الشركه ونور بتضحك هي وجيسي ولسه هيركبوا العربيات لقوا عربيات سودا قدامهم و ضربوا كل الحراس بالنار و شدوا الاربعه بنات من قدام الشركه وركبوهم العربيات بالغصب ومشيوا بسرعه و ماحدش عرف يلاحق العربيات ديه وجه اتصال لاسد والكل عرف بخطف البنات والدنيا تتقلب علي الجبابره
يتبع
اسد هيعمل ايه عشان يوصل لبناته
رد فعل ماك الاندلسي لما يعرف أن اخواته اتخطفوا
اولاد الجارحي هيعملوا ايه عشان كل واحد ينقذ حبيبته من الموت
رعد اللي عمل كدا هيعمل ايه في بنات اسد
بنات_الأسد
الفصل_الثلاثون
💚💛💚💛💚💛💚💛
في مكان مجهول
نوران تفوق من المنوم
نوران بوجع : اااه دماغي
و تسمع صوت اكتر شخص بتكره في حياتها
رعد بسخريه : اهلا يا إمبراطورة مالك تعبانه ولا ايه معلش بقي مش ذي القصور بتاعتكم
نوران بسخرية : لا وانت الصادق انك مش قد
بنات اسد ولا في اي حاجه
و اتكلمت بقوه : موتني عادي أنا عملت كل اللي نفسي فيه واسمي واسطورتي مش هتروح لميت سنه قدام
أنا الامبراطورة
أنا ابنه الاسد
أنا صاحبه الكلمه المسموعه
أنا من يخاف من اسمي الجميع
أنا من الجبابره فنحن الاسياد
كلام بنات اسد كلهم و لا انت ولا غيرك قد بنت اسد
رعد : ماشي يا نوران هنشوف وحط المسدس علي رأسها
رعد بسخرية : بس الاول عشان أنا كريم مش عايزه تشوفي اخواتك وبعد شويه لقت اخواتها كلهم وكل واحده في مكان بعيد عن الثاني و الحرس كلهم برا
نور : نوران !!
نوران بابتسامه : نور
نور الدموع اتجمعت في عيونها و غمضت عيونها وهي بتحاول تهدي نفسها رغم أن الموقف مش مناسب بس مش لازم تضعف هي اقوي من كدا و نوران لاحظت و اتكلمت بقوه
نوران بقوه : ابقي قويه يا بنت اسد وعد
نور بدموع : وعد بحبك
رعد : مش هتعيطي يا نور لا ده انا جايبك انتي مخصوص عشان اكسر نفسك واشوفك وانت بتتحيلي عليا عشان اخلي اختك عايشه و تركعي تحت رجلي
نور بغضب اعمي : و الله يا رعد ما هرحمك ولو عملت عمري ما ركع تحت رجل غير ربي بس خلي في علمك انت فتحت نار انت مش قدها الكل هيقلب الدنيا علينا وبكرا تشوف
رعد : دورك يا جاي اهدي و استني !!
نورين بغضب : أنا بكرهك ومش بكره في حياتي قدك انتي واحد مريض نفسي
رعد بغضب : وانا حبيتك لدرجه الهوس وانتي راحه تحبي ياسين يفرق عني في ايه ها واحد كان بتاع نسوان كل يوم في حضن واحده وشرب خمره يعني كل اللي كنت بعمله هو بيعمله وفي الاخر ياخدك انتي عمل ايه عشان تحبيه ها
نورين بغضب : رجل عارف يعني رجل يمكن ات مش تعرفها بطل كل ده عشاني حبيته اعمل ايه قلبي اختاره عشقته ذي ما هو بماضيه بس المهم أن مستقبله معايا أنا
رعد بغضب : وانا هخلص منه وبس هتبقي ليا يا نورين
جيسي بسخريه : فعلا مش رجل
رعد ساب المسدس من علي رأس نوران وراح لجيسي
رعد : وانا هوريكي أنا رجل ازاي
وحاول يتهجم عليها ونوران لقت مكان حاد في الترابيزه اللي مربوطه فيها وحاولت تفك الحبل
أما جيسي ضربت رعد ( ......)
جيسي بغضب : انت و**** وابن *** لو فاكر انك تقدر علي بنت الوجداني تبقي غلطان ده انا اموت نفسي وانتحر احسن من لما اخليك تلمسني مش أحافظ علي نفسي طول عمري وفي الاخر يجي واحد تربيه واحدة **** يلمسني أنا
وفي ثانيه كان وقع في الأرض بعد ما خد ضاربه في راسه من نوران
و فكت نورين و نور وجيسي
ونورين راحت بسرعه مسكت تلفونه واتصلت علي اسد وفي الوقت ده الكل كان قاعد في حاله خوف وقلق
ياسين بخوف : يعني هنفضل كدا
سيف بقلق : أنا خائف عليهم يا اسد
فهد بغضب : والله في سماه لو حصل ليهم حاجه مش هرحم حد
وسمعوا صوت عربيات يلاقوا ريما عبدون دخله بكل جبروت و قوه و معاها يزن
ريما : رعد خطف الجبابره صح
اسد : ذي ما توقعنا
ريما : ده دور ولادك يا اسد
اسد : متقلقيش ريما أنا واثق فيهم
آوس : هو في ايه
ريما بصت ليه ببرود : لما نشوف ونادت علي ماكس دراعها اليمين ودخل
ريما ببرود : ماكس دخله
ماكس : امرك ريما
اسد : ريما ده مش اتفقنا
ريما بسخرية : لا انت قولت هتسبني اخد حقي بس مش انا اللي هعمل كدا أنا وعدت ليث مش اوسخ ايدي بدم وانت عارف ده حد ثاني هو اللي هيعمل بس تربيه بنت عبدون
ودخل ماكس ومعاه ذئب ريما والكل اتخض منه بس باين عليه العنف و الشراسه و بيحاول يتحرك ريما اتكلم بحده
ريما : فيجو اقعد !!!!!
الذئب قعد علي الارض بكل سكوت وبعد شويه دخل الكينج اسر ومعاه أسطول من الحراس
سيف بصدمه : اسر المنشاوي
ياسين : أنا قلبي مقبوض ومش عارفه ليه اسد مش راضي يخلي حد يروح يدور عليهم
فهد : أنا عارف هو بيعمل ايه أهدوا اسد بيحب بناته اكتر من نفسه
ريما قامت وراحت حضنت اسر وهو حضنها بحب اخوي وبعد كدا قعد جنب اسد
اسر : جم ولا لسه
اسد : لسه
اسر : متقلقش هيطلعوا منها و رعد مش قدهم ده طلع اغبي من تصوري
اسد : يا رب يا اسر يا رب
أما الكل مش فاهم حاجه وبعد شويه اسد لقي تليفونه بيرن بيرن برقم رعد و رد بسرعه
نورين : بابي
اسد : ايوا يا عمري
نورين : اعمل اللي اتفقنا عليه احنا تمام
اسد : شويه ونبقي عندكم
نورين : في الانتظار
اسد : يلا بسرعه الخطه بدأت
ادهم بعدم فهم : خطه ايه
اوس : هو ده وقته تعالوا لو عايزين تعرفوا
والكل ركب عربياته حتي جيهان والكل راح معاهم و وصلوا المكان لقوا رجاله في الأرض و بس ماحدش منهم ميت
واسر أمر رجالته ياخدوهم المخزن بتاعه
وهو خد الباقي ودخل مع اسد والبقيه لقوا رعد مربوط ونوران ونورين ونور وجيسي وافقين قدامهم
اسد راح حضنهم : انتوا كويسين
نوران : اه يا بابي كلنا تمام
أما كل واحد بيبص لحبيته باشتياق ونفسه ياخدها في حضنه بس عارفين اسد هيعمل فيهم ايه لو عملوا كدا
و جيسي بصت لأسر اللي حرك رأسه بنعم و شاور للحارس و جاي جردل مايه و جيسي خدته منه وحدفته علي رعد وهو قام مفزوع
جيسي بسخريه : اهلا يا رعد مالك تعبانه ولا ايه معلش بقي مش ذي القصور بتاعتك مش انت قولت كدا الامبراطورة ولا ايه
رعد بغضب هو مش مستوعب السحر انقلب علي الساحر كل حاجه كانت مخطط ليها ازاي حصل كدا : ازاي يعني حصل كدا ازاي ازززززاي !!
نور بسخرية : عشان انت حيوان و و*** وابن *** لو كنت بتفكر لثانيه واحده شويه رجاله خرعه يقدروا علي الجبابره حتي فكرت كدا احنا علينا حراسه من ماك الاندلسي و اسر المنشاوي وانت عارف الاثنين العن من بعض في المخ وخصوصا الرجاله ازاي بقي الحراسه اختفت من علينا مره واحده نسيت ديه ماجاش في بالك !!! و ابتسمت بسخرية : و لا حبك عماك
رعد بصدمه : يعني ايه ؟؟
ريما دخلت سخرية : يعني يا روح امك تخطيط منا
رعد بصدمه : ريما عبدون !!!
ريما قعدت علي الكرسي اللي قدامه : اهلا يا رعد منور يا باشا ده انت ملفف اكبر رجال الأعمال في العالم عليك وانت حتت صرصار افعصه برجلي بس ملحوقه غلطت وجه وقت العقاب ماكس
ماكس : امرك يا ملكه
ريما : هات فيجو
ودخل الذئب وريما و نزلت ليه و مسكت علي شعره بقوه : فيجو انت تربيه بنت الليث عايزه اشوف ربيتك صح ولا لا عايز اشوف هتعمل ايه مش عايزه رحمه فاهم يا فيجو عليه !!!!!
الذئب نط علي رعد و قعد يقطع فيه بهدومه و وجسمه
وجيهان جريت علي اسد واتستخبت في حضنه مش قادره تقف علي رجلها من المنظر و وجد واليف و رافت وشمس أما الباقي مصدوم ماعدا اسر وريما اللي بتبص للمنظر
باستمتاع و علي وسهل ابتسامه شيطانيه !!
ريما : فيجو سيبه !!!
الذئب ساب رعد و وقف جنبها
وريما راحت لرعد اللي وشه اتشوه من فيجو و مسكت من رقبته بغل
ريما بسخرية : بقيت كدا احلا ده مجرد عقاب صغير من الملكه يا نائل ابوك غلط مع ابويا وكان السبب في موته وانتي لازم تدفع ثمن اللي ابوك عمله وانا كدا خدت حسابي منك
اتفو عليك وعلي اللي خلفوك
وأسر جه بدل ريما
اسر بغضب : بصيت لمرات الكينج وانت عارف بقي كله كوم ومراتي كوم وانا مافيش حد يبص ليها نظره ويطلع عايش وانا بقي اللي هخد حقي بايدي
وشاور للحراس وجابوا ليه جنزير حديد وقلع جاكيت البدله ورماه علي الارض و شمر كم القميص ولف الجنزير علي أيده
اسر بغضب : تعال يا روح امك
وقعد يضربه في حتت موت ورعد وقع الأرض
واسر ببرود : كدا ده بس عقاب صغير اوي للي ممكن اعمله فيك و أنا ضربتك في مناطق حيويه تبع الجسم اكيد جالك شلل و حقي وصل وانا مراتي مش و*** ذيك اللي يبص ليها لا ديه ملك ابن المنشاوي وبس
و ومشي بكل غرور وبرود وقف جنب ريما و حس براحه لما خد حقه
ماك : هتعمل فيه ايه يا اسد ؟؟
اسد بسخرية : اكتر من اللي عملوه فيه خدوه علي المحزن دلوقتي
ريما ببرود : مش هيلحق يعيش اسر ضربه في مناطق حيويه غير الذئب بتاعي يعني كدا كدا ميت
جيسى بغضب : أنا مش فارق معايا الكلام ده بموت ولا يغور في داهيه ده حاول يلمسني وانت مش بسيب حقي ألبرت
البرت : نعم يا اميره
جيسي : هات ماكسيما هنا
نوران ببرود : و باك معاك
ألبرت جابهم نوران : باك ماكس ماكسيما عليه
الاربعه جريوا عليه وقعدوا يقطعوا في رعد و انضم ليهم فيجو ذئب ريما ومات ابشع موته ممكن تحصل لبشر و وجد تروح تاخد جيسي في حضنها وجيسي تحضن وجد جامد أما فهد يروح لنور و اوس نوران ونورين اسد ياخدها في حضنه
ريما ببرود : اسد خدهم هما تعبوا من اللي حصل وانا هنضف الدنيا هنا
اسد : ماشي يا ريما
ريما : اسر وانت روح لمرأتك زمانها شاغله بالها عليك
اسر : تمام الرجاله هنا معاكي
ريما : ماشى
والكل مشي واخيرا خلصت اسطوره رعد الحديدي وخلص معاه شره و انتقامه بس ازاي خدعه من بنات اسد
تابعووووني للروايات الكامله والحصريه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق