القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية المشعوذة الصغيرة ✍ نجلاء فتحى الفصل الحادي والعشرين والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والخامس والعشرون حصريه وجديده

اعلان اعلى المواضيع

رواية المشعوذة الصغيرة ✍ نجلاء فتحى الفصل الحادي والعشرين والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والخامس والعشرون حصريه وجديده

رواية المشعوذة الصغيرة ✍ نجلاء فتحى الفصل الحادي والعشرين والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والخامس والعشرون حصريه وجديده

البارت 21

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


{ فى قصر رحيم }


رحيم / خرج من البسين وكأنة أمتلك العالم 


بأيدة واخذ يصفر و يغنى لانة اول مرة يشعر 


بالسعادة ومن ساعت لما كان طفل لم يفرح 


مثل هذا الفرح والغريب انة لم يفكر تفكير 


شيطانى اتجاه جنيتة بقلم نجلاء فتحى التى حصل 


عليها واعترف 


بينة وبين نفسة ان قلبة تحرك للجنية كما اطلق 


عليها و ذهب إلى غرفتة واخذ شاور ونام فى هدوء 

___________________


دموع / لنفسها كانت سعيدة بعد ما ترجمت لها سعيدة  


حالت رحيم وقالت لسعيدة نفسها تسمع صوتة من 


غير مساعدة 


سعيدة / شاورت انها عاتساعدها بس لازم تخرج 


من القصر معها علشان تروح للدكتور 


دموع/ خافت 


سعيدة/ ماتخافيش انا نفسى اعرف لية من ساعة 


ما دخلتى القصر من شهور او يمكن سنة مش 


عايزة تخرجى انتى مش بتزهقى 


دموع / شاورت لا واعترفت بحبها لرحيم 


سعيدة/ انصدمت من اعترافها وبصدق مستحيل 


انتى نقية وهو شيطان ابعدى عنة اللى قلبة 


اختارها جنية مش دموع اللى بينها وبينة جدار 


دموع/ بكت مش بأيدي حسيت معها بالأمان من 


اول ما شوفتة ومن قبل ما اعرف عنة الارف دة 


بحبة وبكت بشدة 


سعيدة/ يبقى لازم تروحى للدكتور وبعدين يتربى 


من اول وجديد يا جنية رحيم 


دموع/ اقتنعت بكلامها وضحكت هما الاثنين على 


اخر جملة 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


{ فى القرية }


الام/ مالك جاعد برة فى الطل اكدة لية يا ولدى 


ناجى / وهو مدايق ويدخن سيجارتة ، جرفان يامااا 


وكلة كوم و خلفت صفية كوم ٣ صبيان مرة 


واحدة يامااا لية مش كفاية واحد لية ٣ 


الام / اعوذ بالله من عينك اوعاك تجول اكدة 


تانى فاهم الخلفة دى رزج من عند الله وبعدين 


انا مش ناسية موضوع اللى حصل جبل الجواز 


وكان نفسى صفية يتعمل ليها فرح جد الدنيا 


بس نجول اية فجرى من يومك وسابتة ومشيت 


ناجى/ بقا يضحك بسخرية ويقول انا بقيت فى 


يوم ولية ابو ٣ صبيان لية يعنى لو ماكنتش 


اتجوزت صفية كان عيالى فى الشارع فاغمض 


عيونة وقال اكتشفت انى عاشجك يا دموع 


واتمنيت انك ام الصبيان مش الفجرية اللى جاعدة 


فوج دى اةةةةة ضيعتك من يدى يا جلبي يا 


ترى اراضيكى فين 


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


{فى القاهرة }


بعد اصرار من سعيدة قررت دموع انها تكشف 


وتعرف ان ليها حل ولا لا فى السمع والكلام 


وكانت خايفة وهى فى المستشفى 


سعيدة/ اهدى انتى خايفة لية انتى لابسة نقاب 


ماحدش عايعرفك 


دموع / كانت بترتعش وماسكة فى ايد سعيدة 


لأنها مش متعودة غير على رحيم وسعيدة وسليمان 


مدير البيت ودة رجل عجوز و قرر يساعد رحيم 


اللى مربية من هو طفل صغير عن طريق دموع 


وقطع كلامها نداء الممرضة لها ودخلت عند الدكتور 


الدكتور/ اتفضل حضرتك مين فيكم اللى عايكشف 


سعيدة / هى يا دكتور مولودة مش بتسمع ولا 


بتتكلم وعندها دلوقتى ١٧ سنة ونصف وشوف 


اللزم ومعاك فى اى حاجة 


الدكتور/OK خليها ترفع النقاب وشاور انها تجلس 


فى مكان بقلم نجلاء فتحى 


دموع رفعت النقاب وهى خايفة من مواجهة 


اشخاص غرباء وانتظرت الدكتور 


الدكتور / عقم نفسة وبيلف شاف دموع امامة 


فاوقعت منة الأدوات وقال بصدمة هو فى كدة 


انتى بجد وبقا يمسح عينة ويقول ايه فى الجمال 


انتى بشر كويس انك مش بتسمعي دة انا دكتور و٠٠ 

سعيدة/ بقرف شدت النقاب على وجهها وقالت اما 


دكتور عرة اتفوةةة عليك تلاقيك ممرض ومتنكر 


فى دكتور******

 دى مش اخلاق دكاترة يا ******،******، 


وشدتها وخرجت بيها برة المستشفى 


الدكتور / بعد ما خرجت معقول فى بنت بالجمال 


دة دى عدت مراحل الجمال بس كويس انها مشيت 


دة الواحد هههههههه اكشف ازاى بقا على المرضى 


دموع / شاورت ليها انها خرجت لية ولية كانت 


متعصبة جوة 


سعيدة/ بهدوء علشان مش عايزة تعرفها علشان 


مش تخاف وترفض العلاج ،احم طلع دكتور مش 


شاطر واتصلت على سليمان و عرفتة  باللى حصل  وعايزة  تروح 


مكان 


تانى بعد ما عرفتة كلام الدكتور فالراجل الطيب 


خاف على دموع لأنة كانت صعبانه علية من اول 


يوم جات فية القصر وهى متبهدلة 


وبعد وقت من الكشف فى عيادة خاصة 


الدكتورة/ دموع عندها ٠٠٠٠٠


سعيدة/ نظرت الى دموع و٠٠٠٠٠٠٠


دموع/ 😲😲😲😲


المشعوذة الصغيرة ✍ نجلاء فتحى 

البارت ٢٢


_________________

{{عيادة الدكتورة }}


الدكتورة / الحالة دى عندها المشكلة بسيطة يعنى محتاجة 


سماعة وتقدر تسمع كويس لكن الكلام محتاجة انها تروح لمكان 


يقدر يساعدها 


سعيدة / بجد الحمد للة ونظرت الى دموع وشاورت لها بمعنى ان 


ربنا كريم وترجمت كلام الدكتورة  لها  


دموع / فرحت وبكت من الفرحة لكن انصدموا من دخول حسن 


عليهم المكان 

🌸🌸🌸🌸🌸

((استوب ))


حسن يبقا رئيس الحرس والمسؤول عن حراسة القصر وهو اللى 


جاب سعيدة لرحيم وبالصدفة حبها لكن لم يعلن عن حبة ليها 


سعيدة /  الاستاذ  حسن  عافهم  حضرتك  واللة  انا  انا  يعنى  

 اهئ اهئ 


حسن/ لما شاف دموع  سعيدة ادايق  من نفسة  لان خوفها  


واقتحم  المكان  من غير  اذن  وعارف  أن  سعيدة  بتترعب  منة  


لان  جد  وهو بيحاول  يقرب  منها  لكن  هى بتبعد  ،،،اهدى يا 


آنسة  سعيدة  بصى انا  عانخرج  برة  بس ارجوكى  بلاش   عياط  


ماشى  


سعيدة  برعب /  يعنى  مش عاتقول  لرحيم  بية  ان  دموع  معايا   


حسن /  دموع  فى القصر 


سعيدة/  لا دموع  ادامك اهى 


حسن / يا نهار اسود   ازاى  تخرج  من غير  اذن  رحيم  بية    


وخرجت  ازاى   اسمعى خلاصى  كشف  وبعدين  نتكلم وخرج 


سعيدة  /  بعد ما خرج  حسن  الحمد  للة  باين  انة  طيب  ولازم  


نقولة   علشان  يساعدني   الظاهر   الغول  دة  جواة  انسان  طيب 


وبعد  وقت  بقلم نجلاء فتحى   كانت  تجلس  دموع وسعيدة  فى 


سيارة  حسن 


حسن/  يعنى  انتى  يا آنسة   سعيدة  خرجتى من  الباب  الخلفى   


ولو  رحيم   بية  عرف  كل طقم  الحراسة عاينقطع  عيشة ينفع 


سعيدة/ اسفة باللة  عليك  بلاش تبلغة  غلطة  ومش  عاتتكرر  


وابتسمت 


حسن/  حاضر  يا ستى  ،بس دموع اللى ورا  دى  عانسعدها  ازاى  


لازم  رحيم  بية  يعرف  جايز  يتكفل   بعملية  لو  ليها  بدل  


السماعات دى 


سعيدة /  لا  مش لازم  هو  لو  عرف  ان المساعدة  دى  لدموع  


عايرفض  بعد  اذن  حضرتك  لو تكرمت  عليا  يعنى اقصد 


حسن/ آنسة سعيدة  قولى  اللى جواكى   من غير خوف  انا  


خدامك  وتحت  امرك  وملكك  وابتسم  ابتسامة  جذابة  


سعيدة/ احست  بالاحراج  وقالت  انا  عايزة  مساعدة  من  


حضرتك 


حسن / ماشى  عايزة  كام 


سعيدة/ بكت وقالت  هو للدرجة  دى  شكلى  شحات  يا استاذ 


حسن  شكرا  حقيقى  كتر  خيرك  


حسن/ لانة جد  ومش  بيعرف  يتعامل  مع  البنات المحترمين  


مش  عارف  


ازاى  يراضيها  ،احم  هو  انا  قولت  حاجة  غلط  بلاش  عياط  


علشان  مش  تشوفى  الوش التانى 


سعيدة/ مسحت  دموعها  لأنها  خافت  من  برة  صوتة  وقالت  


المساعدة  مش  فلوس  اقصد  ان الايام   الجاية  عانخرج  انا  


ودموع  كتير  


وعايزة  ان  حضرتك  تسهل  المهمة دى  بس 


حسن/ بسيطة  مع ان  لو  حد  تانى  كان   وسكت  شوية  وقالت  


يلا  مش مهم  ،، هى لية  دموع  لبسة  نقاب  


سعيدة /  هو حضرتك  ماشوفتهاش قبل  كدة   مع  انها  بتنزل  


الحديقة  


حسن / شوفتها  اول  لما  جات  وكانت  وشها   وملابسها  تقرف  


ولكن  غير  كدة  لا  لان  ممنوع  اى  راجل  يدخل  الحديقة   من   


شهر  كدة  ومش  عارف  السبب 


علشان  كدة  ماشوفتهاش   اكيد  المدة  دى  وشها  خف  واتشوة  


اكتر  علشان  كدة  لبسة  نقاب صح  يا آنسة 


سعيدة / صح دى وحشة خالص ،طبعا قالت  كدة  لأنها  خافت  


على دموع  ليكون  حسن  ذى  رحيم  والدكتور  ثم  نظرت  الى 


دموع  وجدها  مثل  الأطفال  فى سابع نومة 


رحيم/  قرر  يساعد  دموع  وانة  يسهل   خروجها  من  غير  علم  


رحيم  واتهرب  من سؤال  سعيدة  انة  ازاى  عرف  مكانهم  


وبالفعل  اشترت  سعيدة   السماعات  بفلوسها  ورفضت  ان  حسن  


يدفع  الفلوس   واصرت   على ذلك  مما  أعجب  حسن  بشخصية 


حبيبتة  وعزة  نفسها  وكرامتها  ثم  ذهبوا  الى  الدكتورة  مرة  


أخرى  لكى  تركب  لها  السماعات وقالت  ليهم  على مكان  يدرب  


دموع  على الكلام    الموضوع  دة محتاج  صبر  وعزيمة  من  


دموع  وفلوس 


دموع /  بعد  ما  ركبت  السماعات  وجدت  صعوبة  وبكت  من  


الألم  وبعد  محاولات   من  الطبيبة   تم  تظبيط  السماعات   


وسمعت  دموع  صوت  الطبيبة   وهز  رأسها   انها  سمعتها  وبكت  


بكت   واتمنيت   انها  اول  صوت  يكون  لرحيم    وبسرعة   نطت  


فى  حضن  سعيدة  انها سمعت  ومش  عارفة  تشكرها  ازى  


فابقت  تشاور  بعلامة  الشكر 


سعيدة/ استقبلتها   بفرحة  وقالت  ذى  ما  ربنا  أراد  انك  تسمعى  


عافضل  وراكى  لما  تشكرني   بلسانك   وأخذتها  فى  حضنها  


حسن / استغرب  ازى  سعيدة  بالطيبه   والجندعنة  كدة  وقال  


لنفسة  الله  يسامحك  يا  رحيم  بية  من  كتر  شغلى  معاك  


اخذت  ان  البنات   كلها **** طلعت  فى بنات  ذى  سعيدة  يارب  


اجعلها  لى  الزوجة  والعوض  الصالح  لى  وشاف  قد  اية  ان  


سعيدة  سوف  تكون  ام  عظيمة فى  المستقبل وقد اية  هيا  


تقدر  تحافظ   على  زوجها  وبيتها  وأنة  لو  فى يوم  وقع  هى  


عاتقف  فى  ظهرة  واخذ  عهد  انها  سوف  تكون  لة  مهما  حصل

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

((مرت   ايام  كثير ))


والدكتورة  مبهورة  بالنتائج  لان  دموع  عندها  ارادة   وقوية   


جدا  رغم  الألم  التى   تشعر  بة   بدأت  تتكلم  لكن  بصعوبة  جدا 


وأما   السمع  طول  ماهى  السماعات  فى  ودنها  السمع  عندها  


طبيعى    لكن  لسة  بتدرب  على الكلام 


رحيم/  كان  عايتجنن  ان  جنيتة    اختفت   منة  وأصبح   كل  


ليلة  يذهب  إلى  البسين   ويكلمها  على  اساس  انها  تظهر    


دموع  كانت   تراقبة  من  شرفتها   لكن  رافضة  انها  تنزل   لة  


غير  لما  تتقن   الكلام    وأصبح  رحيم  بعد  ما  كان  يسهر  


ويذهب  للبيوت  🔞 أصبح  يجلس  فى  الحديقة  واتهوس  بيها  


لدرجت  أنة  نسى  دموع    خالص  انها معاة  فى القصر  واتجاهل   


أخبارها   وهذا  ساعد  دموع  على الشفاء  والخروج  بسهولة  من  


القصر 


حسن /  استغل  موضوع  دموع  لتقرب  من سعيدة  ودايما  معهم  


وسعيدة  بدأت   تشعر  بالأمان   معة  


《《نعم  عزيزتي  المتابعة  بداية  الحب  امان   وقوة  وعدم  


الخوف من  الطرف الآخر 》》


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


""ومرت  شهور  كمان ""


 دموع أصبحت  تسمع  جدا  بالسماعات  واصبحت  تتحدث   لكن   


فى  لدغة  فى الموضوع  واصبحت  طريقت  كلامها  دلع  او  بيبى 


صغير  بس  حلوة  واحسن  من  مافيش    وسعيدة  تعطى  لها  


طاقة  إيجابية  وانها  لازم  تواجة  رحيم  علشان المتابعين   


زهقوا  وحبة  حبة  التفاعل  قل   فاقررى يلا بقا  وواجهى  


الوحش   خلينا  نخلص  


دموع /  لا انت مايى  انا خافية  اوى  لاحيم صعف 

            ( لا انا  مالى انا خايفة  اوى  رحيم صعب ) 


سعيدة /  هههههههه بعد  لاحيم  دى  ربنا  معاكى 


دموع /  يعنى اية وحثة 

               ( يعنى  اية وحشة )


سعيدة/  لا  يا قلبى  بصى عسل  هو  لو  بيحبك  بجد عايعدى 


لسانك وعايغهم  اللوغرتمات   ويفك الشفرة بتاعت  لسانك  دة  


ههههههههههه قال  لاحيم   قال  ههههههههه


دموع / كدة   يا ثعيدة   انا  زحلانة انك 

             ( كدة يا سعيدة انا  زعلانة  منك )


سعيدة  /  راضت  دموع  وقالت  ها  دموع  عاتقابلى  لاحيم  


اقصد  رحيم   احسن  المتابعين  تطفش  منى 


دموع/ اممممم   ماثى  بث   الالول  انى اتثلى عية  عثان  خاظر  المتابمين  

          ( امممم  ماشى بس الاول انى  اتسلى  علية  علشان   

              خاطر المتابعين   )


سعيدة /  ربنا يستر  بعد  اللى  قولتيه   دة  اسمها  متابعين مش اللى  متابمين  اسمها  المتابعين   كدة عايزعلوا 


دموع / لا محدث   زحلان  هما بيخبونى   اوى  اسلعى  منها  

            (لا محدش زعلان  هما  بيحبوني اوى اطلعى منها )


سعيدة/  ماشى  ياختى  ما نشوف  رأيهم  اية   ثم  شهقت   


وقالت  الحقى  رحيم  بية  جة  برة  بس  اية  الصوت  اللى  معاة  


دة 


دموع / مث عايفة (  مش عارفة )


خرجت  دموع  وسعيدة  بس  من  غير  ما  رحيم  يشوفهم  


واستخبوا  فى  زاوية  علشان  يشوفوا  اية  اللى بيحصل  


وانصدموا   باللى  بيحصل   😲😲😲😲😲


  🌸🌸🌸🌸🌸🌸🤭🤭🤭


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🌸المشعوذة الصغيرة ✍نجلاء فتحى      🌸

🌸البارت ٢٣                                             🌸

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


{{فى القصر }}


خرجت سعيدة هى ودموع من الغرفة بعد ما 


سمعوا رحيم وهو معة صوت واستخبوا فى مكان 


ما علشان يراقبوا اللى بيحصل 

_______________________


رحيم/ دخل القصر ومعاة بنت وكان مقرب بطريقة 


قذرة واخذها فى مكتبة ساب الباب مفتوح وكان 🔞


البنت/ دكتور رحيم الباب مفتوح 


رحيم / مالكيش فية 


البنت/ بس انتى دايما بتحب الخصوصية فى الحاجة 


دى وضحكت ضحكة عالية اوى 


رحيم / بقرف كلمة زيادة عارمكى برة يا **** مش 


كفاية دخلتك هنا بيتى 


البنت / لاخالص و🤫🤭


دموع / شافت رحيم كدة ولأنها اول مرة تشوف 


حاجة كدة رجعت وبقت سعيدة تسحبها بسرعة 


علشان رحيم مش يحس بيها وطلعت الغرفة 


رحيم/ كان سمع صوتها ولانة خبير عرف انها 


قرفت منة ودة عصبة اكتر لان من يوم ما شاف 


جنيتة فى الحديقة لما جة من السفر مش قرب 


لبنت بس حب يربى دموع انها ضحكت علية 


وجاب بنت ادامها لكن ندم لأنها قرفت منة ،،ومرة 


واحدة بقلم نجلاء فتحى ذق البنت وقام ارتدى 


ملابسة لانة كان عر ٠٠🤭خالص وقالها برة 


البنت / مالك يا رحيم بية دا انت بقالك شهور 


بترفض وفرحت لما دخلتنى بيتك وانا اول أنثى 


ادخلة ويلا بس انا بحبك 


رحيم / لا يا **** مش اول وحدة فى قبلك دخلت 


بيتى وحياتى صدفة وبرضو دخلت قلبى لكن انتى 


فعلا اول **** تدخل بيتى واخر وحدة 


البنت / بغيظ تمام اووى يبقا انت جايبنى علشان 


تغيظها ولا بتقول كدة علشان تدارى على الخيبة 


بتاعتك يا يا دكتور وقالتها بسخرية 


رحيم/ بهدوء عكس ما بداخلة تقصدى ايه يا مر٠


البنت/ بغيظ علشان بيشتمها اقصد ان كل البيوت 


اللى كنت بتروحها بتقول انك بقالك مدة مش 


بتروح بعد لما ***وخرجت بيها للمستشفى وهى 


قالت انك ضربتها علشان بقيت عندك لامؤاخذه 


*** ، **** صح ولا لا قول عادى ليس على 


المريض حرج انا كتير بشوف ويعدى عليا كدة انا 


برضو اساعدك يا بية ما هو خيرك سابق برضو 


رحيم/ صقف ليها وقال برافو عليكي بس اللى 


عندة *** ،**** ذى ما بتقولوا مش عايكون ذى ما 


انتى شوفتى دلوقتى معاكى اعتقد انك خبيرة 


بكدة بس فى إجابة تانية ان اللى قلبة اتلعن بلعنة 


العشق أصعب انة ****& ولف حوالينا وقام بنداء 


حسن 


رحيم / خذ **** هدية منى للرجالة ما انا عرفت 


انك بطلت يا حسن 


حسن/ كان حاطط وشة فى الأرض علشان البنت 


كانت 🤭

حسن / أوامر حضرتك تنفذ 


رحيم/ وخلى الرجالة اللى بجد يوجبوا معها حتى 


لو عاتروح المستشفى أو القبر أيهما اقرب خذها 


ههههههههههه 


البنت / ابوس ايدك يا رحيم بية خليك رحيم 


معى خلينى اخرج ومش عاتشوف وشى 


رحيم / انا مش برحم أنثى غير واحدة بس اللى 


تغلغلت فى كياني وضربها بالقلم انت واقف لسة 


قولت خودها 


البنت / بتحاول تاخذ ملابسها ورحيم رفض 


وخرجها كما هى الى مكان خارج القصر علشان 


دموع مش تسمع صوتها وهى 🤭🤫


وجلس على كرسى وافتكر صوتها  وهى بترجع لما 


شافتة واتعصب وافتكر لما عرف ان جنبتة هى 


دموع 


《《فلاش باااااااك 》》


كان رحيم معدى من امام غرفة دموع وذاهب الى 


غرفتة التى بجوار غرفة دموع مباشرة بس 


لاحظ الباب مفتوح والفستان اللى كانت ترتدية 


جنيتة كان على السرير دخل الغرفة ودموع 


وسعيدة كانوا خارج القصر وماسكة وشمة واتمنى 


انها تظهر لكن فاق من شرودة وقال اللى اللى 


جاب جنيتى فى غرفة ملكة القذارة وفتح 


الدولاب وجد علبة أخذها وفتحها وانصدم ما 


بداخلها كانت تحتوي على جاكت البدلة اللى رماة 


بعد ما غطى بية دموع لما جابها من البلد كما هو 


وزجاجة برفانة اللى اختفت ومتعلقات شخصية 


ذى المشط و منديل خاص بة وكأس مستعمل 


ووجد ورقة مكتوب عليها بصلى العارق لاحيم 


( بطلى الخارق رحيم ) وعرف انها اتعلمت الكتابة 


واخذ يضحك على بصلى العارق لاحيم ماشى يا 


جنيتى اقصد يا دموع بقا انا لاحيم انا بقا 


عانعرفك مين لاحيم هههههههههههه بحبك يا جنيتى 


اممممم واخذ الصندوق الى غرفتة بس قام برش 


عطرة على سريرها وباس المخدة الخاصة بيها وقال 


عاملتى اللى غيرك ماعملهوش وذهب الى غرفتة 


ومعة الصندوق علشان يضايقها لكن لم يتخلص 


منة بل احتفظ بية وانتظر فى الشرفة وبعد وقت 


وجد سعيدة وبنت منقبة دخلوا القصر بسرعة 


وكأنهم حرامية وضحك من قلبة ان البنت المتقبة 


اللى رجح انها دموع وقعت على السلم بسبب اللبس 


كان طويل وقال امممممم حلو النقاب لية لا ولاحظ 


حسن ينظر إليهم وثانى يوم فى المستشفى 


الخاصة استدعى حسن بعيد عن المنزل وقال 


حسن/ خير يا رحيم بية فى حاجة 


رحيم / حسن انت عارف انك ليك عندى مكانة 


خاصة وان ابوك سليمان هو اللى رباني وانا صغير 


بعد ما ابويا مات فى القصر ف علشان كدة من 


غير لف ولا دوران تحكى اللى تعرفة وانا بكلمك 


بهدوء اهو البنت المنقبة اللى كانت معاك انت 


وسعيدة انبارح هى دموع وقبل ماتتكلم قول 


الحقيقة يا حسن انا عامل حساب ان احنا كنا 


بنلعب مع بعض قبل الزمن ما يغيرنا وانت عارف 


انا بعمل اية فى اللى يضحك عليا و كلة على يدك بقلم نجلاء 


فتحى 


حسن بلع ريقة بالرغم من هدوء رحيم فى كلامة 


لكن حسن اكتر شخص عارف هدوء رحيم دة 


وراة اية ،، وقال أعطى لى الأمان يا رحيم بية 


رحيم/ قام من على مكتبة ووضع ايدة على كتف 


حسن وقال طول عمرى ب أديك الأمان يا صاحبى 


حسن/ ياةةة من زمان يا بية ما سمعتش صاحبى دى 


رحيم / علشان عبيط انت الوحيد اللى ماطعنتنيش 


فى ظهرى اوعى تفكر انى نايم على ودانى لما كذا 


حد عرضوا عليك انك تقتلني وبمبالغ جامدة وانتى 


رفضت 


حسن/ انا انا 


رحيم / بلاش كلام كتير انت تربية عم سليمان 


الرجل الطيب احكى بقا بس بصفة صاحبى يا حسن 


مش رئيس الحرس واخذة لكى يجلس على كرسى 


امامة ورحيم جلس على كرسى امامة ووضع رجل 


على رجل 


حسن / حكى لة كل شىء من ساعت لما راح عند 


الدكتورة لحد انبارح وقالة انها السمع بدأ يتحسن 


بفعل السماعات وانها عند مركز علشان تتعلم الكلام 


وبدأت تتعلم الاتكيت والقراءة والكتابة وانها عندها 


ارادة قوية جدا بس انا مش عارف هى لابسة 


النقاب لية اكيد من اللى حصل لها ترك فى وجهها 


أثر 


رحيم / كان بيسمعة وفهم ان حسن مش شاف 


دموع ودة جعلة يرتاح الى حد ما وكمان انها بتابع 


مع دكتورة مش دكتور 


رحيم / لم يعلق طلب منة انه ماحدش يعرف انة 


عرف وخليهم كدة لحد ما دموع تخف علشان مش 


ترفض العلاج بقلم نجلاء فتحى وطلب أيضا جمع 


بيانات عنها وكتب شيك لسعيدة 


حسن / لا مش عاتخدة،  سعيدة يا دكتور انسانة 


جدعة ،تصدق حضرتك ان كل حوار دموع دة 


على حسابها ورفضت ان اساعدها حتى لو كان 


سلف 

رحيم/ بس موضوع دموع دة عايز مصارف جامدة 


عاتجيب منين هى معها فلوس كثير كدة 


حسن / بتسرع لا ابدا سعيدة من أسرة بسيطة جدا 


حتى لما فلوسها خلصت لم تبين لدموع ولاقتها فى 


يوم خرجت بدرى من القصر ومشيت وراها لحد 


الصاغة وباعت السلسلة والخاتم بتاعها علشان 


دموع وبعد ماخرجت دخلت واشتريت الدهب مع 


ان ابن 🐕باعوا لى غالى فى اقل من دقيقة 


وطلبت منة انة يتصل عليها لأنها سابت رقم الفون 


عندة 


رحيم / بفضول لية 


حسن/ علشان يقول لها انة غلط فى الحساب وانها 


ليها فلوس اكتر 


رحيم/ وسعيدة صدقت كدة بسهولة 


حسن/ لا صدقت وشكرتة وبكت وقالت لة الذهب دة 


عزيز عليها بس مش مهم اقصاد إنقاذ انسان كل دة 


وانا واقف مستخبى علشان خوفت ان الراجل 


الطماع مش يوصل ليها الفلوس واتفقت مع 


الدكتورة انها تخفض السعر ليهم وانا بدفع الفرق من 


جيبى بس 


رحيم/ مصدوم ان كل دة يحصل فى بيتة من غير 


علمة بس لم يعلق وقال بس انت أخذت الذهب لية 


وشوفت فى عينك وكلام عن سعيدة حب مثلا 


حسن/ بصراحة مش حب انا بعشقها بس السؤال هنا 


لم تعرف ان واحد ذى ***عاتقبل بيا 


رحيم/ انتبة على اخر جملة قالها حسن لانى أفظع 


منة واتوتر وقال سيبى لوحدى يا حسن 


حسن / اوعى تأذى سعيدة يا بية 


رحيم / ابتسم بصدق عانأذى اللى بتساعد دموع 


وحبيبة صاحبى ومراتة المستقبلية واخذة فى حضنة 


《《عودة 》》


رحيم فى مكتبة لية يادموع دخلتى حياتى وصعد 


الى غرفتها وقال اللى يحصل يحصل مش قادر عايز 


اطمن عليها 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

اقتحم رحيم غرفة دموع لان  مش عندة 


استئذان ولا احترام لخصوصية الغير 


سعيدة/ 😲😲😲😲😲😲

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🌸المشعوذة الصغيرة ✍نجلاء فتحى 🌸

🌸البارت ٢٤                                      🌸

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 🌸  

________________


داخل غرفة دموع وهى نايمة فى حالة اعياء 


شديد 


رحيم / انقض على الغرفة دون استئذان ،،سعيدة 


اتنفضت وقامت واقفت وقالت بتوتر رحيم بية 


، شاور لها انها تسكت و تخرج 


سعيدة/ ابوس ايدك يا بية اوعى تأذيها دى شافت كتير 


رحيم/ بهدوء حد يأذى روحة يا ثعيدة 


سعيدة / ثعيدة هو هو حضرتك عرفت انها اتكلمت 


رحيم / امال يعنى بلسانها دة كدة اتكلمت من 


الاخر رغم اللى انتى عاملتية من ورايا بس علشان 


خاطر دموع بقلم نجلاء فتحى سماح المرادى برة 


سعيدة / خرجت ودخلت تانى وقالت بتحبك من 


اول يوم شافتك فية و بسببك انت الدافع القوى 


ليها وغمزت لة وخرجت بسرعة 


رحيم/ أغلق الباب بالمفتاح ونظر اليها وجدها 


نايمة فى سبع نومة وعرف حرفيا انها مش بتسمع 


بدون السماعات لان هو وسعيدة كانوا بيتكلموا 


بصوت عالى بالقرب منها وهى نايمة واخذ 


السماعات من جوارها وأخرج زجاجة عطرة وقام 


برشها فى أنحاء الغرفة وبجوار سريرها وانحنى 


وينفخ امام وجهها ويزيل خصلات شعرها الذى 


ادمنة من على وجهها 


دموع / لاحيم انك إنا ( رحيم انت هنا )،قالتها 


بصوت ناعس 


رحيم / كان أول مرة يسمع صوتها واول لما سمع 


سمع اسمة وكتم ضحكتة عليها رغم ان (حسن ) 


بلغة 


عن طريقة كلامها وانة قرأ اسمة لاحيم فى 


الصندوق وقال ياةةةة معرفش أن لسانك عايز إبادة 


يا جنيتى وكرر فعلتة وهو ينفخ امام وجهها 


دموع / بث بكا يا ثعيدة بقلى ( بث بقا يا سعيدة بطلى)


رحيم / اية دة هى سعيدة بتعمل كدة معقول لا لا 


سعيدة محترمة حسن بيقول كدة اللة يخربيت 


دماغى عاودى البت سعيدة فى داهية احم 


وهزها لكى تنتبة وتفوق 


دموع / جلست نصف جلسة على السرير و تمسح 


عيونها من آثار النوم بقلم نجلاء فتحى وتتاوب 


رحيم / كان أول مرة يشوفها عن قرب كدة 


واعجب بيها اكثر لأنها جمال رباني وعلى الفطرة 


دموع / إنك كين ( انت مين) وشهقت وبقت تمسح 


عيونها إكا بخمل ( انا بحلم ) 


رحيم/ مش قادر يمسك نفسة من الضحك لكن 


استطاع وقال مش عارف اخذ حقى منك يا 


جنيتى كل مرة بتفسدى مخططى 


دموع / لاحيم وبقت تنظر للغرفة وتقول 


بخمل( بحلم )


رحيم / قالها نعم وهز راسة بمعنى ايوة 


دموع / وجدتة بيتكلم وهى مش سامعة وبقت 


تدور على السماعات وتقول رافت كين عافية افمع 


فوتة ( راحت فين عايزة اسمع صوتة )،،رحيم وضع 


لها السماعات بمكانها وشاور لها انها موجودة 


أخذها بسرعة ولابستها وشاورت انة يتكلم 


رحيم / بحبك يا جنيتى وقال كدة على يغظها 


دموع/ خبطتة بالمخدة قالت إدة إفدت إنك خمل(كدة 


اتأكد أنك حلم ) وزعلت افمى فموع ( أسمى دموع ) 


وشاور كأنها تبكى 


رحيم / خلاص انا عانمشى ومش عاتشوفينى تانى 


فى أحلامك وجة يمشى وهو عارف انها طفلة 


ومتعلقة به 


دموع / قامت جرى من على السرير وحضنتة جامد 


وقالت لا إنك بفلى العارق إنك أفسن مك الخفيفة (لا 


انت بطلى الخارق انت احسن من الحقيقة)


رحيم / فى سرة يا نهار بلاك على الكلام بس ازاى 


انا فهمة وبرد عليها احم يعنى يا جنيتى بتحبينى 


دموع / بعدت عنة واتوترت 


رحيم / جلس على الكرسى لانة لاحظ توترها 


وشدها تجلس على رجلة 


دموع / قامت وبعدت وقالت عيف يا لاحيم عيف 


(عيب يا رحيم عيب )


رحيم / بجد وبالنسبة للحضن دة اية تعالى 


ماتخافيش احنا فى حلم وانا مستحيل اعمل 


حاجة تدايق جنيتى 


دموع / لان عقلها صغير وعقلها لم يصور انه حقيقة 


ومش بتحلم جلست على رجلة ورحيم ضمها لة 


بحماية كأنها بينتة ويخبيها عن العالم كلة دموع 


لافت اديها الصغيرة حوالين خصرة ،رحيم احس 


احساس اول مرة يحسة وشعور مختلف لكنة مش 


عارف يفسرة واحس بخوف عليها لانة حياتة خطر 


ولو حد من اعداءة عرف نقطة ضعفة عا٠٠ وانتبة 


عليها وهى 


دموع/ إنا زحلانة إنك بفمل خاخة حلط ( انا زعلانة 


انك بتعمل حاجة غلط ) 


رحيم / يعنى انتى قرفتى منى صح لما شوفتينى 


دموع / هزت دماغها بمعنى اة 


رحيم / شهقت وقال طب جملينى قولى لا 


دموع / وهى مازالت على وضعها ووضعت رأسها 


على صدرة وبصوت ناعس لا إنك وحث ذى فاجى 


( لا انت وحش ذى ناجى )


رحيم/ الغضب تملكة لكن حاول يكون طبيعى 


علشان مش تخاف وعرف منها انة ابن عمها وبيعمل 


ويطلب منها حاجات ولما قالت لسعيدة قالت انة 


**** وهى ما كنتش فاهمة كدة الاول وحكت ان 


مرات عمها ضربتها لحد لما هو قابلها 


رحيم / حاول يكون هادى وقال اللى شوفتية فى 


المكتب اسف غلطة مش عاتتكرر وطبع قبلة رقيقة 


على خدها 


دموع / صقفت وقالت إنا أمان ( هنا كمان) وشارت على 


خدها الثانى 

رحيم/ قرصها بخفة من خدها وقال بقيتى قليلة 


الادب 

دموع / لا فادى دف خمل( لا عادى دة حلم )


رحيم / هههههههههههه طيب ما انا ممكن استغل الحلم يا جنيتى 

دموع / مث فامية يا لاحيم ( مش فاهمة يا رحيم )


رحيم/ احم بت انتى يلا بقا نامى إلا أنا خلاص 


وسكت ،،ولسة دموع عاتتكلم شالها على زراعة 


وهى تعلقت فى رقبتة بأيديها الصغيرة ووضعها 


فى السرير برفق ومازال ينظر إلى عيونها وطبع 


قبلة صغيرة على جبينها وجلس على ركبتة فى 


الارض ويلعب بشعرها لحد ما نامت وشال 


السماعات ووضعها فى مكانها ووضع كاميرا فى 


غرفتها وخرج من غرفنها ونزل المكتب وهو بيفكر 


بكلامها عن ناجى ومرات عمها اخذ قرار انة يعرف 


ويجيب حقها 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


((فى صباح اليوم التالى ))


دموع/ صحيت وهى فرحانة بالحلم ولاقت سعيدة 


نايمة على الكنبة وتأكدت انة حلم بس لاحظت 


انة برفانة فى الغرفة ،،ثعيدة افحى بقا ( سعيدة 


أصحى بقا)


سعيدة / صحيت من النوم ودموع حكت لها كل 


شىء بالتفصيل عن حلمها وسعيدة قالت انة حلم 


وانها مش تركت الغرفة خالص ذى ما رحيم قالها 


ودموع قالت إنها مش زعلانة على اللى شافتة 


رحيم / فى مكتبة اللى فى المستشفى وكان 


بيضحك من قلبة على طريقة كلامها وهو يشاهدها 


من خلال الكاميرا المتصلة بالفون 


رحيم/ هههههه كدة بقا ذى ما ضحكتى عليا انا بقا 


عاضحك عليكى يا جنية لارحيم احلى لاحيم فى 


الدنيا يا جنيتى بقلم نجلاء فتحى ،اممممم بس اعرف 


لية اتقال عليكى فى البلد الحكاية دى ( دى 


معلومات عارفها من رجالتة )


ومرت الايام وكل ليلة رحيم عندها وتصحى من 


النوم وهى فاكراة حلم 


رحيم/ سعيدة 


سعيدة/ نعم يا رحيم بية 


رحيم / اعملى حسابك ان دموع عاتتغذى معايا 


اليوم ومن غير ما تقولى انى عرفت كل حاجة 


لانى ناوى على حاجة انهاردة وخرج دون سماع 


الرد سلام


سعيدة / 😲😲😲😲😲😲😲 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹المشعوذة الصغيرة                     🌹

🌹✍ نجلاء فتحى                       🌹

🌹البارت ٢٥                                  🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


{{فى قصر رحيم }}


رحيم وصل إلى القصر واخذ شاور وارتدى بدلة 


كلاسيكية وصفف شعرة بعناية وقام برش عطرة 


المفضل والذى على علم ان دموع تعشقة ووضعة 


بزيادة ونزل الى الاسفل بسرعة وقام برش هذا العطر 


فى غرفة الطعام وجلس على كرسى الطاولة بكامل 


اناقتة وفى انتظار جنيتة بقلم نجلاء فتحى 


وكانت الطاولة عليها طعام خاص ف هو لم يعرف 


ماذا تحب جنيتة من الطعام فأمر بصنع طعام كثير لها 


وبعد وقت قررت دموع تنزل وهى خايفة لأنها عمرها 


ما اكلت معة او شافها قبل كدة كما تعتقد وقد بذلت 


سعيدة مجهود خرافي فى أقنعها 


دموع / نزلت من على السلم الداخلي للقصر وتوجهت 


الى غرفة الطعام وكانت ترتدى العباية السمراء 


الفضفاضة وعليها طرحة طويلة ونقاب وجوانتى فى 


يدها حتى عيونها كانت مش باينة لان كانت مدارية 


ولكن وقفت امام الغرفة شمت ريحة برفانة فأخذت 


نفس عميق لأستنشاق عطرة الفريد داخل رئتها 


وكأنها تحتفظ به داخلها لحين ضيق نفسها فاتتنفس 


عطرة الفريد فيما بعد 


رحيم/ استغرب من الوضع ومن ملابسها اللى مش 


عارف هى وشها له ام ظهرها وقام وتوجة اليها 


فارجعت دموع للخلف فاعرف انها خايفة ف شاور 


انها تجلس لكى تاكل وذهب الى مكانة وانتظر انها 


تأتى 


دموع / بعد وقت ذهبت وجلست بعيد جدا عنة 


رحيم / لنفسة طول عمرى فرحان بالسفرة ٢٤ كرسى 


اول مرة اكرهها كدة وقام وجلس فى الكرسى المقابل 


لها مباشرة 


دموع / وقفت بسرعة وراحت جلست فى الطرف 


الآخر مكان ما كان جالس فى الاول 


رحيم / بكل هدوء جلس أمامها وتكرر الموقف ب٦ او 


٧ مرات بدون نطق حرف 🤣🤣🤣🤣


رحيم/ أعطى لها الأمان كأنه زهق وعايخرج من 


الغرفة ودموع اخذت نفس وكانت عنيها على 


الجمبرى 🦐🍤اول مرة تشوفة وكانت عايزة تدوقة 


دموع / لنفسها هو فالة ثاكت لة اخة البفاع 


دة فويث انة عايفرج 


(هو مالة ساكت لة اية البتاع دة كويس انة خرج )


دموع / اتأكدت أنة خرج رفعت النقاب وخلعت 


الجوانتى وحتى العباية السمرا وكانت لابسة فستان 


بيبى بلو تحت الركبة بشوية وكات وماشى مع عيونها 


التى اخذ البحر لونة منها وشعرها مفرود على ظهرها 


كانة سلاسل ذهب فقد كان ينزل من على ظهرها 


للكرسى للأرض وهى جالسة من طولة ولم تضع اى 


مساحيق فجمالها رباني ولسة عاتمد اديها البيضاء 


للجمبرى🍤🦐 


رحيم / بخ مسكتك يا جنيتى 


دموع/ شهقت ووضعت الجمبرى فى فمة وجات 


تجرى رحيم بثق الجمبرى فى الأرض ومسكها وكانت 


ترتعش وتتنفض من الرعب وبسبب هذا فقد فلتت 


السماعة من أذنها 


بقلم نجلاء فتحى اهدى مالك انا رحيم بطلك الخارق 


كل دة وهى مش سامعة اصلا 


وحالتها بتسوء ف جذبها داخل أحضانة ووضع 


شعرها خلف اذنها ف لاحظ عدم وجود السماعة وبعد 


وقت على تلك الحالة دموع احست بالأمان وبدل ما 


كانت ماسكة فى ملابسة ومغمضة عنيها لافت أديها 


على خصرة وهديت شوية رحيم أعطى لها وقت 


علشان توصل لحالة السكينة دى وادرك انها تعتقد 


هذا الوضع حلم أيضا وجلس على كرسى وهى 


مازالت داخل احضانة ومد ايدة فى الأرض اخذ 


السماعات بصعوبة وركب لها السماعات بسهولة أيضا 


طبطب على ظهرها كأنها طفلة مدللة بين احضان 


ابيها وكل ما يحاول يبعدها علشان يتكلم تتمسك بة 


اكتر 


رحيم / دموع كفاية كدة اقسم باللة انا بشر واللى 


حايشنى عندك انى بحبك ابعدى احسن انتى حرة 


وما تجيش تعيطى 


دموع / اتمسكت اكتر لأنها أدركت انة حقيقة مش 


حلم ذى كل مرة وانها مكسوفة 


رحيم/ دموع تمسكك دة ماتعرفيش بيعمل فيا اية 


ابعدى شوية ،،طب على فكرة بقا انا عارف انك 


بتسمعي وبتتكلمى وعارف انك ذى القمر يا جنيتى 


وانك بتقولى عليا بطلك الخارق بقلم نجلاء فتحى 


دموع / بعدت عنة ووضعت اديها الاثنين على فمها 


وعيونها تنظر لة ومتسعة من الصدمة وهى مازالت 


مثبتها على رجلة ،،وقالت 


دموع / إنك عفرت (انت عرفت )


رحيم/ طبع قبلة رقيقة سريعة على جفن 


عنيها، ،عرفت دى بعد غلب يا جنيتى بس اية الدرس 


الجامد دة ***** اخ عاتعملى فيا اية 


دموع / عيف يا لاحيم واتكسفت (عيب يا رحيم )


رحيم/ والنبى اية والكسوف دة من امتى ان شاء اللة 


دموع / من الكسوف دفنت رأسها داخل صدرة لأنها 


تمنت هذا فى الواقع ولم تعلم أن أحلامها كانت واقع 


(((وبعد وقت من الحديث )))


دموع / لاحيم 


رحيم كان مغمض عينة ويستنشق عطر شعرها وقال 


اممممممم


دموع/ آنك بتفم ثعكى فية 


(انت بتشم شعرى لية )


رحيم/ بتعب مالكيش فية 


دموع / لاحيم إنك عفيط 


(رحيم انت عبيط )


رحيم/ تصدقى انت بت مالكيش فى الرومانسية 


وبعد شعرها عنة 


دموع / لاحيم يفنى اية روفاثية 


(رحيم يعنى اية رومانسية )


رحيم / هههههههههه 😂😂روفا اية يا آخرة صبرى 


🤣🤣🤣🤣🤣🤣


دموع / فيب انا زحلانة 


( طيب انا زحلانة )


رحيم / طيب مش الزعلان دة ينزل من على رجل 


اللى مزعلة ولا انتى عجباك الوضع 


دموع / لا عافجنى و زحلانة 


(لا عاجبني وزعلانة )


رحيم / هرش فى دماغة وقال هو انا لو قولت لكى 


ان الأحلام اللى انا ظهرت فيها بعد اللى شوفتية فى 


المكتب كان جد ذى دلوقتى يا جنيتى عايزة إمارة 


بأمارة انبارح لما سهرنا فى البلكونة 


دموع / يا فليف الاكب ( يا قليل الادب )


رحيم / مش ملاحظة انك لسانك طويل انهاردة 


دموع / يفنى الكى حفل انفارح كان بفد 


(يعنى إللى حصل انبارح كان بجد )


رحيم/ ايون وبعدين عادى وانتى قولتى دة حلم 


عادى ولا نسيتى 


دموع / 😭😭😭😭بفركك يا لاحيم اةةةةةة


(بكرهك يا رحيم اةةةةةة)


رحيم /وانا بعشقك وكتم عياطها ب🤫🤭


عدى شهور واصبحت  دموع عندها ١٨ سنة 


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


{{ مطار القاهرة الدولي }}


رحيم / ماسك الفون وينظر فية وفى اليد 


الأخرى ورد وبسبب اناقتة كان ملفت الانظار 


((بنت منقبة خبطت على كتف رحيم ))


رحيم/ ماشى يا بت من هنا 


البنت / خبطت تانى على كتفة 


رحيم / يوةةةة بطلت من زمان 


البنت / خبطت ثالت على كتفة 


رحيم/ ماقولت بطلت *** من زمان غورى وضربها 


برجلة فى بطنها 


البنت / اتفادت الضربة وخبطت رابع على كتفة 


رحيم/ اقسم باللة لو ما غورتى لكون **** فى قلب 


أم المطار ومش عايهمنى حد أمشى بت ش***


البنت / اتغاطت راحت ضربتة على كتفة جامد 


رحيم / رمى الورد فى الأرض وقال طيب تعالى بقا 


انا عامل حساب انك بت من ساعتها ومحترم نفسى 


وانتى ش*** وراح ماسك دماغها تحت باطة واخذ 


يعض فى رأسها ويضربها على دماغها ويشتمها 


ويقول اةةة يا ش *** يا حرامية دى نوع جديد دة 


يا بت فى النصب اهو وقعتى تحت ايد وباط عدو 


الأنثى دة انا الدكتور رحيم يا بنت *******، 


********* ،*******


البنت/ كفاية يا خرببتك اةةةةةة ولاااااا 


رحيم/ وكمان ولااااا دة رجالة بشنبات مش يقدروا 


يقولوا كدة واخذ يعض رأسها 


البنت / اةةةةة رأسى يا بن العضاضة الحقونى يا 


ناس من المفتري دة 


رحيم/ ماسكها من قفاها ،انتى بتشتمى مين يا بت 


وحيات امك لاتباتى فى الحبس والبسك قضية 


***** انطقى مين اللى زقك عليا وضربها فى بطنها 


البنت / اااةةة لاحيم كفاية بقا بطنى 😭😭


رحيم / سابها وقعت فى الأرض وقال لاحيم 


احييييية فلوسى ضاعت فى الأرض نزل بسرعة فى 


الأرض ورفع النقاب بسرعة ونزلة تانى يا نهار ابويا 


اسود دموع 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹



تابعووووني للروايات الكامله والحصريه وجديده



تكملة الرواية من هنا



بداية الروايه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا




ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS