روايه الضابط و الدلوعه الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 روايه الضابط و الدلوعه الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

روايه الضابط و الدلوعه الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

تفاعلو 

بعد مرور وقت علي العمله 

طلع الدكتور الكل ركض عليه 

مهند ها يا دكتور العمليه عامله ايه

ميرنا بتبكي اخواتي بخير مش كدا

الدكتور الحمدلله العمليه نجحت والمريضه اتعافت وبقت بخير 

مهند رفع أيده الحمدلله يا رب الحمدلله انها بقت بخير 

وميرنا ضحكت ومازلت بتبكي الحمدلله اختي بقت بخير يا سيف الحمدلله

سيف ايه دا انا اول مره اشوف ضحك بعياط 

ميرنا دي دموع الفرح أنا بجد مبسوطه وبدون ما تحس حضنضه 

سيف  لمس علي شعرها الحمدلله

رهف الحمدلله 

مهند طيب أنا أقدر ادخلها

الدكتور بعد كام ساعه هتنتقل لغرفه عاديه وتقدروا تدخلوا تشوفوها 

مهند شكرا ليك يا دكتور

الدكتور بعوفيه الشكر لله وحده

وبعد مرور العديد من الوقت 

دخلوا الجميع الي عشق 

ميرنا اول مدخلت حضنتها 

ميرنا الحمدلله بقيتي بخير يا قلبي 

عشق الحمدلله بس انا موش فاهمه حاجه ايه الي حصل

مهند حكالها الي حصل 

عشق ضحكت ايه قصت المسلسلات دي ههههه 🤣

ميرنا أنا فكرتك هتزعلي أن مازن اخوكي 

عشق لا بالعكس أنا فرحت اوي وفهمت أنا ليه كنت متعلقه به اوي ليه عشان هو اخويا ههههه 🤣 القصه عجباني احكيها تاني يا مهند 

مهند بدون قصد احكهالك يا قلب مهند 

عشق نعم قولت ايه 

ميرنا ورهف سيف طلعوا برا عشان يسبوهم لوحدهم ويشوفه مازن

مهند أنا قولت حاجه 

عشق اه سمعتك 

مهند ولما انتي سمعتي عايزاني اعيد تاني ليه ولا انتي بتحبي تسمعي صوتي لو كده عادي احكيها تاني 

عشق استنا استنا عندك صوت ايه الي هيلم  علينا الدبان لموخذه ياعني 

مهند 😡 بقي صوتي أنا يلم الدبان دانا البنات بتاع الجامعه كانوا بيجري ورايه عشان اغنيلهم دي الجامعه كلها 

عشق ههههه 🤣 ههههه مش قادره هههههه 🤣🤣🤣🤣 بجد تحفه بنات الجامعه بيجروا وراك ليه يا نوني 

مهند 😡😡😡 ببببت 

عشق ههههه 🤣 طول عمي اسمع البنات بتحري ورايه عشان كنت قمر جنتل قمر الجامعه احل شاب في الجامعه لا كن بصراحه اول مره اسمع البنات بتجري ورايه عشان اغنلها ههههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مهند يا سلام عجبتك اوي هي 

عشق الصراحه اه ههههه

مهند عشق خلاص والله همشي 

عشق اول مره تقول عشق كدا عسل وانت بتقولها 

مهند بأبتسامه  قولي كده تاني بقي بتعكسيني وانا الي فكرتك غيرهم موش زي باقي البنات بتجري ورايه زيهم 

عشق لوت شفتيها حيلك حيلك مين دي الي تجري وراك دا انا الجامعه كلها كانت عايزه ترتبط 

بيا كانوا بيحسدوا مراد عشان كان الاكس بتاعي

مهند😡😡😡😡 قرب منها ومسكها من شعرها وشد عليه

ايه انتي كنتي مرتبطه  وبتقوليها كدا في وجه انتي مجنونه 

عشق اه ابعد ايدك يا متخلف انت مالك 

مهند انت اتعديتي حدودك معايا 

وانا لازم اربيكي 

عشق اه وبقت تبكي سيبني 

مهند انتبه وتركها عشق انتي كويسه 

عشق بتكفف دموعها هو انت عبيط ولا ليك خاله عبيطه 

مهند بلاش غلط

عشق انت متخلف هو انا لسه غلط أنا هقول لمازن واخليه يربيك عشان تشدني من شعري 

مهند نينيني عليكي انت و مازن يا ختي اعلي ما في خيلك اركبيه  ال مازن ال

وتركها وطلع برا وكان متعصب جدا أن كانت مرتبطه كل ميتخيل الموقف أنها مرتبطه يحس بنار بتغلي جواه 

عند مازن 

رهف بابتسامه عامل ايه يا مازن 

مازن بدلها الابتسامه الحمدلله يا رهف وظلوا ينظروا لبعض 

سيف  الو الو نحن هنا ههههه 🤣

مازن انت بارد يعني انت هنا وانا هناك مثلا من متنيل هنا ايه

ميرنا شايف عصبته الزاي 

مازن اه والله فعلا

ميرنا حرام عليك يا سيف قعتله الحظه الرومانسيه ههههههه ههههه 🤣🤣🤣🤣

سيف ههههه 🤣

مازن ورهف في حرج 

مازن بقي كده سايبه اخوكي وواقفه معاع ماشي ليكي يوم

وبعدين دخل مهند 

منهد عامل ايه يا مازن الف سلامه 

مازن الحمد لله عشق عامله ايه 

مهند بغيره 😡

 وانت مالك ومال عشق 

مازن ههههه 🤣 بلاش بس جو الغيره دا دي اختي مش حبيبته يعني  ولا أنا الاكس

مهند افتكر حكايه الاكس والتعصب تاني وطلع برا 

وبعد مرور كام يوم شهر 

طلعوا من المستشفي 

ووصله البيت 

عشق اخيرا طلعنا من جو الخنقه بتاع المستشفى دا 

مازن والله يا بت يا عشق معاكي حق 

عشق علي فكره انت اخد عليا قوي بقيت بتقوله يا بت 

مازن اقولك يا بت واديكي بالجزمه مش اخوكي الكبير

مهند جزمه علي دماغك 

مازن اوف هو انا كل متكلم مع اختي داخل ليه يعني 

مهند بدايقني يا عم 

سيف بس عايز اقولكم علي حاجه 

 الكل قول عايز اتقدم لميرنا بس عيزكم تساعدوني 

الكل هو إوعي بقي اخيرا حد هيرتبط 

وفي المساء سيف جهز عشاء رومانسي لميرنا وبعتلها فستان جميل جدا وبعتلها العنوان و 

البارت 12 من روايه الضابط و الدلوعه


سيف عمل العشاء الرومانسي وبعت لميرنا الفستان والعنوان عشان تروح 

وميرنا.  عشق أنا مش عارفه مين الي باعت دول أنا مش فاهمه

عشق دول مبعتنلي واحده كده بيعكسني يا ميرنا طول عمرك انتي الي بتربي الشباب الي بيعكسوني لازم تلبسي وتروحي وتهزئي يا ميرنا بما انك رائده في الشرطه وبتعرفي تضربي أنا مش بعرف بليز يا ميرنا روحي

ميرنا   بس خلاص وجعتي دماغي 

انتي بتقوليلي عليكي انتي دا ممكن تضربني يا أنا مش هتعرفي تضربي 

عشق.  ما انا لسه تعبانه من العمليه بليز بقي يا ميرنا 

ميرنا.  خلاص بطلي هروح وامري الله 

عشق حبيبتي يا قمر يا احل اخت في تركيا

ميرنا   علي فكره احنا في مصر مش تركيا😂😂😂😂

عشق   علي فكره انتي برده سيبتي الكلام الحلو دا كله ومسكتي في تركيا

ميرنا    ههههه 🤣 خلاص يالي اطلعي بقي عشان اغير

عشق   اوكشي يا حب

وميرنا جهزت نفسها وكانت كالملاك كانت قمر جدا جدا 

عشق  بتصفير إوعي ايه القمر دا انتي مصدقتي 

ميرنا يعني ادخل اقلع وماروحش

عشق.  خلاص انتي ما بتصدقي 

ميرنا  طيب أنا نزله ماشفتيش سيف يوصلني

عشق. واشمعنا بقي سيف 

ميرنا بتوتر مزدوج بخجل ايه م م مش قصدي

عشق ههههه 🤣🤣🤣 شكلك حلو وانتي متوتر كدا الحب ولع في الدره 

ميرنا 😡😡 تصدقي انتي بايخه ومش رايحه روح انتي

عشق. خلاص والنبي أنا داخله اهو مش هتكلم 


بقلم.              Yasmin salm

 عند الشباب 

سيف.  ها عشق قالتلك ايه الخطه تمام 

مهند كل تمام يا زميلي ههههه 🤣 مش مصدق ياض يا سيف أن انت خلاص هتخطب وتتجاوز

سيف.  لا صدق يا خويا عقبالك كدا يا رب

مهند رفع يده يا رب يا رب

مازن ههههه 🤣 مالك واقع لشوشتك ليه علي فكره انا موش هوافق علي الجوازه دي يا مهند 

مهند.  وانت حد طلب رأيك 

مازن.  امال موش انا اخوها الكبير لازم رأيي 

مهند. في المشمش 

مازن ايه المشمش دا انت بتشتمني 

مهند انت كمان عايزني افهمك 

يعني براحتك فهمت بس انا بردوا مش هفواق علي ارتباطك انت ورهف بنت عمي 

مازن بتوتر واضح ي يا ياعني ايه انا مش بحب رهف 

سيف ومهند.  ههههه ههههه 🤣🤣🤣🤣 لايا راجل  دا انت عينك بتقول أنا بحبها يا ناس 

مازن احم لا مين قال كدا 

مهند خلاص طالما مش بتحبها يا سيف بلغ العريس الي متقدملها أن احنا موافقين وحدد معاد يجي يشوف رهف 

سيف.  تمام ومسك التلفون 

مازن 😡😡😡 عريس مين دا الي متقدم ها والله اقتلكم  رهف دي بتاعتي أنا فاهم انت وهو 

مهند بتقليد لمازن .  بس انا مش هوافق علي الجوازه دي يا مازن 

مازن.   خلاص يا خويا أنا موافق علي جوازك انت و عشق 

مهند.  خلاص يا اخويا موفق علي جوازك انت و رهف ههههه 🤣 ناس مابتجيش الا بالعين الحمرا

سيف .  بس خلاص انت وهو ايه رايكم البدله حلو 

مازن جامد و ربنا جامد البت هيغمو عليها 

سيف   متأڤورشي كدا 

مهند طيب يالا يا خويا دي تلاقيها قربت توصل 

سيف تمام يلا باي 

بعد مرور وقت 

ميرنا وصلت اول مدخلت لقت ورد كتير مرسوم بيه الطريق ولقت رساله وفتحتها وكان مكتوب كالاتي    ( عزيزتي سيري في طريق كما الورد مرسوم  وهو سيجمعك بي ) 

ميرنا .   دا شكله مش بيعاكس صعبان عليا الواد دا قلبه هيتجرح   ظلت تمشي الطريق إلي أن لقت رساله أخري

( اعرف انك تقولي دا شكله مش بيعاكس صعبان عليا دا  صح)

و اتصدمت و التفتت حواليها بس ملقتش حد في المطعم كان فاضي ميرنا.   هو بيقرأ الأفكار دا والله ايه اعوزو بالله من الشيطان الرجيم  وكملت الطريق ولقت رساله تاني وفتحتها ( عارف انك بصيتي حوالكي قولتي هو بيقرأ الأفكار دا ولا ايه اعوذ بالله من الشيطان الرجيم) 

ميرنا    احي ليكون عفريت 

وكملت الطريق واخيرا وصلت ولقت كام واحد بيعزفه وواحد قاعد علي الطاوله بس شايفه دهره بس 

ميرنا حطت يديها علي كتفه لوسمحت والتفت إليه سيف 

سيف.  مفجأه  

ميرنا.  سيف انت الي بتعاكس اختي يا كلب ودموعها نزلت 

سيف لحظه بس 

وتركته ميرنا وركضض وسيف ورها و مسكها من يدها  

سيف .  ممكن بس تفهمي 

ميرنا لا مش عايزه افهم حاجه انت بجد بتحب عشق 

سيف يا حبيبتي اهدي أنا موش بحب عشق أنا بحبك انتي 

ميرنا اتصدمت ايه قول كده تاني

سيف  اه بحبك انتي والله بحبك و بأعلي صوته بحببببببك  

ميرنا ضحكت بس يا مجنون 

سيف .  انتي مردتيش يعني 

ميرنا بخجل هرد اقول ايه 

سيف . احي  قولي اي لهوه اي حاجه عشان خاطر المجنون الي واقف قدامك دا 

ميرنا بحبك 

سيف اتصدم ايه قولي كدا تاني 

ميرنا بخجل . خلاص بقي يا سيف اهو بحبك بحبك 

وضمته وهو بدلها الحضن 

سيف اه قلبي اه 

ميرنا بخضه مالك يا سيف في ايه حاجه بتجعك

سيف اه قلبي بيوجعني من الفرحه الي انا حاسس بيها 

ميرنا   سلامته قلبك يا حبيبي 

وفجأة سيف قعد علي رقبته 

سيف . تقبلي تتجوزيني يا ميرتي  يا احلي واجمل انسانه في الدنيا يا حبي الاول والاخير

ميرنا بدهشه 😳😳😳 ايه انا بحلم صح 

سيف لا يا حبيبتي دي حقيقه وخلصي بقي عشان رجلي وجعتي

ميرنا .. موافقه موافقه موافقه 

وسيف لبسها الخاتم في إصبعه 

وحضنها ولف بيها بحبببببك 

ميرنا ونا كمان بحبببببك 

كل دا تحت أنظار رهف ومازن وعشق ومهند 

أصرت عشق انها تروح عشان تصورهم الذكري وكلهم راحوا 

عشق .   بدموع أنا مبسوطه جدا اخيرا ميرنا هتتجوز 

مازن ضمها .  حبيبتي عقبالك كدا لما أمن عليكي مع جوزك 

عشق عقبالك انت يا حبيبي

رهف و مهند بغيره خلصتوا جو العشق الممنوع دا 

مازن وعشق   وانتو مالكم  أنا واخويا / واختي  انتوا ايه مدخلكم 

 بعد وقت مهند يلوا بقي نسبهم ونمشي احنا ايه رايكم نطلع نتعشي انا بصراحه جوعت 

الكل فكره حلوه  يلوا 

وطلعوا راحو مطعم تاني 

 مهند أنا الي هطلب 

مازن وعشق باستا مش كده 

مهند. ههههه 🤣🤣 لا بيتزا

مازن يا حول لله يا رب

أنا هأكل باستا 

عشق ورهف وانا بردك 

مهند 😡😡😡😡😡 

هو انا اقول باستا تقولوا بيتزا اقول بيتزا تقولوا باستا  والله ما احنا وكلين الا بيتزا 

الكل هههههههههههه بيتزا بيتزا 

واكلوا في حب وسعاده 

وهكذا كان الجو رومانسي عند سيف وميرنا 

سيف تعرفي يا ميرنا .... استوب خلص البارت استنوني في البارت الجاي والي قبل الأخير أتمني أن تكون الروايه عجبتكم 

باي باي 

باي باي تصبحوا علي خير

 سلااام 👋


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



البارت الأخير من هنا



بداية الروايه من هنا




إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close