روايه احببتها عنيده بقلم إسراء ابراهيم حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت السابع عشر والأخير
مراد بحزن: بابا انا موافق ابقي تحت طوعك
زايوس بتردد: متأكد ولا دي خدعه من عندك
مراد: انا خلاص عرفت لي كنت بتحظرني من البشر
زايوس بفخر: علشان تبقي تسمع كلامي
ماجد: اي الكلام ده ي مراد
مراد: كلهم كدابين ي ماجد اننا نحب واحده من هنا احسن مليون مره ما تحب انسيه
ماجد: انا مش انت الي بتقولي كده انت ي مراد
هاجر و الدموع تملئ وجهها: سيبوا يمراد سيبو خليه يقول كل الي عايزو
زايوس بفرح: زعفر خدهم وديهم ف اي حته مبقتش عايزهم ابني رجع تحت ايدي تاني
مراد: يلا ي ماجد بسرعه
"'و ف لحظه تم رش تعويذه ع زايوس لتضعف قوته"'
زايوس بغضب: انا الي غلطان اني صدقتك
مراد: عندك حق .. ماجد روح فك أيديهم
مراد للحراس: اياكو حد يمنعه متنسوش انا ملك العرش الجديد
"بعد شهرين"
سحر تنهي فرضها: الحمدلله لازم ابخر البيت و لازم اشغل القرآن ع طول ف البيت نسيت اي نسيت ايي ااه الملوخيه ع النار
هاجر: عايزه اكلمك ف موضوع ي ماما
سحر: اوعي كده بعدين بعدين
هاجر: مينفعش لبعدين
سحر بقلق: ف اي
هاجر: ف عريس متقدم ليا
سحر بفرح: بجد ي اهلا و سهلا مين الي امو داعيه عليه
هاجر بضحك: قصدك اي
سحر: مش مهم .. المهم مين
هاجر بتوتر: م مراد
سحر:
رحمه: الف مبروك يروحي طالعه زي القمر و احلي منة كمان بجد مبسوطه ليكي اوي
هاجر بحزن: امم شكراً
ماجد: اي مالها عروستنا
هاجر: يعم اجري
ماجد: اي الشغلانه دي يربيي
"فلاش باااكك"
سحر: نعممم؟؟
هاجر: اهدي ي ماما
سحر: اهدا اي عايزه تتجوزي عفريت
هاجر: ي ماما بس
سحر: مفيش بس .. انا جيبالك عريس و هتتجوزيه واحد زينا من لحم و دم عادي
هاجر: لا مش موافقه بيه
سحر ببردو: خلاص يبقي ولا تعرفيني ولا هتشوفيني تاني
"بااااككك"
هاجر: رحمه عايزه اقعد لوحدي شويه
رحمه: ماشي بس بسرعه العريس واقف تحت
هاجر: ماشي
"دلفت هاجر للاسفل تحت تسفيق المعازيم الحاره و نظرات الإعجاب و الدهشه من شده جمالها"
هاجر: رحمه هما بيبصوا كده لي
رحمه: مش عارفه .. بقولك اي بصي هناك كده
هاجر: فين ... اي ده ماما
سحر: عامله اي يعروسه
هاجر بدموع: مش هتمشي و تسبيني
سحر: انا اقدر بردو يلا نقدمك لعريسك
مراد: اي الحلاوه دي
سحر: اتلم شويه ولا اتكسف ع دمك شويه احنا قدام الناس
مراد: احم انا اسف حاضر
هاجر بضحك: مؤدب
مراد: يااه اخيرا الدنيا كانت دوشه اوي
هاجر: انت عرفت ازاي تبان ليهم كلهم
مراد: عادي السحر و التعاويذ مفيش اسهل منهم عندنا
هاجر: امم
مراد: سيبك من كل ده وحشتيني عايز اخدك ف حضني و احضنك جامد اوي بس خايف اكسرك ف ايدي
هاجر بحب و ضحك: مش حاسس انك اوفر سيكا
مراد: انا اوفر
هاجر: اه
مراد: طب تعالي كده
"بعد سنه"
هاجر: مراد
مراد بنعاس: عيونو
هاجر: الحقني شكلي هولد
مراد بفزع: فين هنا
هاجر بتعب: مش وقتو غباء الوجع بيزيد
مراد: حالا يلا ع المستشفي
"بعد خمس ساعات"
مراد: خير ي دكتور هاجر كويسه
الدكتور: اه الحمدلله بس مناعة البيبي ضعيفه هيروح الحضانه محتاجين المدام تقعد اسبوع تحت ملاحظتنا بردو
مراد: هي كويسه
الدكتور: اه بس لازم نشوفها و نتابع
مراد: ماشي
الدكتور: غريبه مسألتش فين البيبي لا حتي جنسه اي
مراد: انا عارف انو ولد و خلاص هسميه بس هاجر تفوق
الدكتور بضحك: طب عن اذنك
سحر و ماجد و اسماء و رحمه و علي : هاجر كويسه
مراد: اه الحمدلله
اسماء: اسم النونو اي
رحمه: بابا شوف ماما بتعمل اي
اسماء: يوه بسأل عن النونه
سحر: انا هدخلك اطمن ع بنتي
هاجر بتعب: سميتو النونو
مراد: لا متنسي تختاري
هاجر: عايزه اسم ضياء
مراد: عيوني
"بعد ٨ سنين"
ضياء: ماما شوفي ايسل بترخم عليا
ايسل ببرءه: كداب
هاجر: متقوليش كده اخوكي الكبير و انت اختك الصغيره براحه و علمها تلعب ازاي معاك وبعدين دي عاشر مره تيجو تقولوا بقولكوا كل واحد ع اوضته
مراد بضحك: شكل العيال تعبوكي
هاجر: اه جدا
مراد يضع قبلها ع عنقها: وحشتيني
هاجر بخجل: مرااادد العيال صاحين
مراد بحنيه: عيونو و قلبو و كل حياتو يناس
هاجر بحب: بحبك ي مرادي
مراد بحب اكبر: وانا بموت فيكي ي عيوني
اتمنى تكون الروايه عجبتكم اشوفكم الرواية الجايه
أروع والذ الروايات من هنا 👇
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
اللي غاوي مشاريع من هنا
اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇
لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه
👇👇👇👇👇
جميع الروايات الكامله من هنا
Comments
Post a Comment