روايه جحيم ابن عمي بقلم شروق احمد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت 11 و 12 و 13 و 14 و 15

روايه جحيم ابن عمي بقلم شروق احمد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت 11 و 12 و 13 و 14 و 15

 

فيروز بخوف.. معتز
جبل بغضب.. مين معتز دا ياوس*خه
فيروز.. دا دا واحد كان معايا ف الجامعه وكان بيبصلي بنظر*ات مش حلوه (وكملت بعياط) ونا كنت هبله فاكره بيحبني وقولت اخلص من فهد وبعدين جه واعترفلي ان بيحبني (وكملت بضحكه وجع) ونا زي الهبله صدقته
وبعديها حبيتو وارتباطنا وكنت اسعد واحده معا كان بيهتم بيا وبيسعدني عشان هدفو بس عارف طلعت ايي (كملت بصراخ)  طلعت رهان بينو وبين صحابو طلعت رهان بيكسبو عليا انا ليه عملتلو اي تعرف انا بنسبالكو جس*م بس انا كر*هت الرجاله بسببكم بقيت شايفه الرجاله وحش*ه اوي وبقا عندي فوبيا منكم



جبل كان سامع كل دا وكان واقف ثابت معملش حاجه 
فيروز بصراخ... اخرج اطلع بره مش عرفت اطلع برهههه
جبل فعلا خرج وقعد عل الكنبه وحط ايده عل راسه بتعب.. وربنا لوريك يا معتز الك*لب عشان متلمس*ش حاجه مش بتعتك 
اما عند مؤمن كان بيذاكر ولقي الفون رن لقي نور بتتصل رد
مؤمن.. اي يانور عامله ايه 
نور.. عامل اي 
مؤمن.. الحمدلله 
نور.. دايما
مؤمن.. انتي اي اخبارك
نور.. الحمدلله 
مؤمن بستغرااب.. مال صوتك 
نور بتتظهر انها كويسه.. انا كويسه
مؤمن بصوت رجولي.. نوررر
نور شبه بعياط.. اي يامؤمن
مؤمن.. مالك
نور.. مفيش حاجه 
مؤمن بصوت وجولي.. مش هتقولي بردو
نور.. مفيش حاجه قولتلك يامؤمن 
مؤمن.. نور عشان خاطري قولي في اي 
نور.. ها لا مفيش بس زعلانه شويا ان قعده لوحدي وكدا وان اهلي ماتو
مؤمن (مش مصدقها) مم ماشي يانور ربنا يرحمهم متحكيلي عن نفسك
نور.. هحكيلك انا اسمي نور عندي  18سنه من اسكندريه بس عايشه هنا ف القاهره لما اهلي اتوفو كنت عايشه عند عمي واولادو الولاد كنت بتكسف منهم اوي وبعدين فضلت ازن عل عمي اقولو ان اسافر ف القاهره وان ميخفش عليا وكدا
وفعلا وافق ومشيت وجيت القاهره هنا والتقيت بحد هنا خطف قلبي وهو بردو نفس الشخص اللي كسرني
مؤمن بحزن عليها.. طب وهو فينو
نور.. بيحب غيري فكك انت اي عملت اي معع ملك هي اسمها ملك  صح
مؤمن.. اه خلاص سبتها
نور.. ليي
مؤمن حكلها
نور.. ربنا يكرمك بالاحسن 
مؤمن.. مش عوز غيرها
نور بحزن.. انا هقفل
وقفلت
مؤمن بستغراب.. مالها ديي
عند منير ووليد
وليد.. هنعمل اي
منير بشر..***وهخلي يكره ٱسمها

يتبع 

البارت 12 #جحيم_ابن_عمي

عند جبل وفيروز
كانت قعده تعيط ونامت
جبل دخل الفيلا ودخل غرفته ولقي فيروز نايمه 
دخل الحمام من غير ميبصلها
بعد مخلص شور لبس ونام
اشرقت الشمس 
كان تلفون فيروز بيرن
فيروز.. الو
الشخص بخبث.. معايا فيروز
فيروز بستغراب.. ايوه مين
الشخص.. انا اللي بعرف عن جوزك كل حوارتو الكدابه جوزك دا طلع ما*فيا
فيروز.. نعم
الشخص.. وكمان قتا*ل قتل*ه انا حبيت اخبرك سلام يقطه هتصل بيكي ف وقت تاني اه صح هو قت*ل حبيبته عشان خانتو سلام 
وقفل وفيروز كانت خايفه جه جبل
جبل.. ف اي
فيروز.. مفيش بعد اذنك
جبل لنفسه.. مالها دي
فيروز كانت خايفه منو ورنت عل اخوها رد عليها مؤمن
مؤمن.. في اي 
فيروز.. مؤمن تعاللي حالا
مؤمن.. حاضر مالك
فيروز.. تعال وهقولك
مؤمن.. تمام
وقفلت معا وكانت قعده  ف الصالون لحد ميجي اخوها
مؤمن بخضه.. في اي 
فيروز حضنت اخوها.. مؤمن انا عايزا امشي من هنا 
مؤمن بعصبيه.. هو عملك حاجه 
فيروز.. لا 
وحكت كل اللي حصل 
مؤمن.. اهدي متخفيش طب ومين دي اللي قتله*ا جبل محبش حد غيرك
فيروز. مش عارفه
مؤمن.. اهدي 
فيروز.. انا هگلمو تاني الشخص دا
مؤمن.. طيب كلميه وقوليلي قالك اي 
فيروز.. ماشي
وطلعت الاوضه ومؤمن روح بيته
فيروز اتصلت تاني.. الو
الشخص بخبث.. الو
فيروز.. مين اللي قتلها
الشخص. نتي فيروز
فيروز.. اخلص 
الشخص.. صحبتك جميله
فيروز بصدمه.. جميله
وفجاه جبل دخل.. بتكلمي فين
فيروز بتوتر قفلت.. دا مؤمن
جبل بشك.. طيب
ودخل الحمام ياخد دوش
وفيروز مصدومه.. ازاي يعمل كدا جبل ازايي
ونامت 
جبل خرج خد فونها وخد اخر رقم كلمته وساب تلفونها
ونام
اشرقت الشمس
عند منير
منير بخبث وشيطانيه.. فاضل تكه وجبل هيرميها بره الفيلا 
وليد.. وهدوق العسل كلو
منير بضحك.. وهتدوق العسل يعم مين قدك
وفضلو يضحكو
عند مؤمن
اتصل بنور بس مردتش
مؤمن.. ياترا مالك يانور 
اتصل تاني لقي حد بيرد عليه وبيقول.. الو
مؤمن.. الو مين 
الشخص.. انت اللي متصل 
مؤمن.. مش دا رقم نور
الشخص.. اه رقمها
مؤمن.. انت مين انا صحبها
الشخص.. ونا خطيبها
مؤمن اتصدم..... 
عند جبل وفيروز 
خرج من الفيلا بدري وراح عند حد يعرفو وعطالو الرقم  وبعد شويا جبل لما شاف الاسم اتصدم.. وليدد ابن عمي مش معقول 
يتبع
ان ان ان ياترا هيحصل اي توقعتكم

البارت 13
جبل.. وليد نت طلعت عايش اه يو*سخه ياللي مدور*ها
وركب سيارته وطلع عل الفيلا
وطلع اوضت فيروز 
جبل جبها من شعرها... انتي بتخو**نييني ياو**سخه ومع مين مع وليدد
فيروز بصراخ.. ابعد عني ياقتا*ل القتل"ه وطلعت بتعرف تقت*ل وشغال ما*فيا امال عامل لي وش البرئ هااا
جبل بصدمه.. نتي عرفتي منين
فيروز.. مش ضروري عرفت منين كويس ان عرفت قذر*تك انت ياجبل عملت كدا ليي هااا كلو كوم وانك تق*تل حبيبتك كوم تاني وطلعت حبيبتك دي جميله ليي ها ليه تقت*ل صحبتي اللي مليش غيرها لييي
جبل بعصبيه وعيون حمراء. عيزه تعرفي قت*لتها لي عشان كانت بتخطط لعداد مو*تك بعد ماحصل اللي حصل بيني وبينها قتلته*ا سمتها عشان متعملكيش حاجه واه جميله كانت حبيبتي بس طلعت خا*ينه كانت بتتفق مع وليد الو*سخ عشان يقتلو**كي بس اقولك اي انتو حريم كلكو شما*ل بتجرو ورا قله الادب 
فيروز وقعت من طولها مستحملتش
جبل كان واقف زي الصخر وسبها ومشي 
بعد وقت مش كبير 
فاقت لقت نفسها ف مكانها وفضلت تعيط 
جبل راح نايت كلاب وفضل يشرب ويتوح ويرقص مع البنات وبعدين روح الفيلا
كنت فيروز بتصلي 
جبل بسكر.. فيروز
فيروز خلصت فرضها.. نعم
جبل.. تعالي
فيروز رحتلو.. نعم 
جبل.. انتي حلوه كدا لي لي خو*نتيني 
فيروز بتوتر.. جبل ابعد انت شا*رب
جبل.. ايوه بس فايق
فيروز.. جبل ابعد بالله عليك
جبل.. تؤتؤ اهدي ها 
فيروز... جبل ابعد 
جبل.. اهدي دا انتي هتنبسطي وقر*ب منها وو
اشرقت الشمس 
فيروز كانت نايمه ف حضن جبل
فيروز.. اخر مره هبص ف وشك ياجبل عشان هنتق*م منك عل كل اللي عملتو فيا ومش هخليك تلمس*ني تاني ياجبل قامت من السرير ودخلت الحمام وخدت دوش ونزلت تعمل فطار عشان ميزعقش معاها
فيروز لنفسها.. انتي م لازم تستسلمي يافيروز
وخلصت الفطار ونضفت البيت
جبل صحي ملقاش فيروز قام اخد دوش ونزل لقي الفطار جاهز والفيلا نضيفه
وفيروز قعده ف المطبخ استغرب
وبعدين قال.. ونا مالي 
وقعد يشرب القهوه بتعتو ويفطر جالو اتصال.. الو 
تعبير وشو بقت كلها غضب وبيبص الي فيروز وفيروز خافت من نظراته بعد مقفل... فيروزززز
فيروز.. اي 
جبل.. حقيقي الكلام اللي سمعتو دا 
فيروز.. كلام اي
جبل بغضب.. ان ليكي علا*قه باللي اسمو وليد
فيروز بصدمه.. اييي
يتبع 
جحيم_ابن_عمي
البارت ال14

فيروز.. اي لا طبعا مين وليد دا 
جبل.. بطلي كدب يافيروز
فيروز.. اه هو في وحد كلمني بس معرفش اسمو 
جبل.. انتو كدا كلكو خا*ينين ليييي
فيروز بقوه.. احترم نفسك ياجبل عشان انا مش هسمحلك تكلمني كدا تاني انا عمري ماخو*نك يااستاذ مش زنبي انهم خا*ينين بس لا مش خا*ينه مش فيروز المحمدي اللي تعمل كدا ابدا انت فاهم
جبل كان مستغرب قوتها دي.. لاا انتو صنف خا*ين متحبوش غير الفلوس انتو اصلا صنف و**سخ
فيروز.. مسمحلكش ياجبل بيه تقول عني كدا انا مليش دعوه شوف مين خا*نك تلاقيك نت اللي ناقص روح عا*لج نفسك من المر*ض دا بقااا
جبل بغضب.. انتي بتقولي اي انتي ازاي تتجراي تتكلمي مع اسيادك كداا انتي نسيتي نفسك ولا اي نتي خدا**مه هنا وبس يافيروز
فيروز.. انا مش خدا*مه عند حد ياجبل  بعد اذنك كفايه تهزيق لحد كدا لحد امتي هسكتلك ها لحد امتااا
جبل.. نتي اللي جبتي لنفسك يافيروز
وخرج وسبها 
فيروز وقعت وفضلت تعيط ومكنتش قادره تتنفس.. اهه منك ياجبل لحد امتي هتبقا غبي كداا اههه 
ونضفت مكان الاكل ودخلت الاوضه ونامت عل السرير 
فيروز.. انا لازم اسيب البيت وامشيلو بس لازم انتق*م قبل ماامشي لازم انتق*م منو
فيروز نامت بعمق كانها بتهرب من الواقع
عند جبل
جبل.. يعني اي الصقفه خدها منير
حمزه.. ياجبل باشا هو اللي كسبها المره دي
جبل بغضب.. اطلع برهه
حمزه بخوف.. حاضر وخرج
جبل بغيظ وغضب.. وديني لوريك يامنير الكل*ب انت اللي حد*فت نفسك ف النا*ر
عند ناس تاني ف الصعيد
ريهام.. يعمي انا مش عايزا اتجوز فهد فهد مش بيحبني ونا مش بحبو 
العم بغضب.. اللي سمعتي دا اخر كلام عندي
ريهام نزلت راسها بيأس.. حاضر يعمي 
العم.. كتب الكتاب الخميس الجاي 
ريهام.. تمام
ودخلت اوضتها وفضلت تعيط
فهد.. م بنت انا عشان تغصبو**ني عل جوازه
العم.. يافهد دي ريهام بت عمك
فهد.. مش زنبي ياابويا انها م جيلها عرسان عشان مشلو"*له اخدها اعمل بيها اي دي اناا 
الحج رضوان.. فهدد خلي ف بالك اللي بتشتمها دي بنت عمك ومراتك ومتنساش انها بنت اخوي
فهد.. يوووهه
وسبلهم البيت وخرج
الحج رضوان.. يارب يهديك يابني
فهد كان بيتمشا بالعربيه وكان مخنوق ان سايب حبيبته وفوق كل دا هيجوزو ريهام اللي مش بيطقها
فهد بشر.. انا هوريكي ازاي توافقي كدا والله لوريكي النجوم ف عز الضهر 
عند جبل روح البيت لقي فيروز نايمه 
جبل.. فيروز
فيروز بنعس.. سبني نايمه
جبل بحده.. قوميييي
فيروز.. عايز اي ياجبل
جبل بقرف.. جبل بيه ياز*باله
فيروز.. مش ز**بالة انا
جبل.. لا ز**بالة وخد**امه
فيروز قامت وقفت قدامه وبصت ف عيونه.. ونا مش خدا**مه ولا زبا**له ياجبل عشان انا بنت عمك وهفضل طول عمري بنت عمك مش عشان اتجوزتني يبقا ملكتني لا انت متجوزتنيش عشان تمتلكني
جبل.. انا اتجوزتك عشان اخليكي خد**امه عندي هنا
فيروز.. تمام ياجبل لنفترض ان خدا**مه ولو انا خدا**مه لي بتاخد مني حقك الشرعي
جبل.. قولتيها حقي يعني اعمل اللي نا عيزو
فيروز.. مش هسمحلك
جبل.. تحبي تشوفي
كانت هترد عليه بس سمعو صوت مكنوش يتوقعو يسمعو 
منير بخبث.. ازيك ياجبل بيه 
جبل خبه فيروز ورا ضهره... منير اي اللي جابك هنا
منير بخبث.. جيت عشان اقولك ان انا خدت منك الصفقه وقريبا هاخد منك حاجه تاني بس بتحبها
جبل فهم ان الكلام عل فيروز.. مش هتقدر
منير.. لا هقدر تعالا اتفضل ياابو فيروز
فيروز بصدمه.. بابا
يتبع
البارت ال 15
فيروز.. بابا 
الاب.. وحشتيني يابنتي
فيروز.. مش كنت مسافر 
الاب..وحشتيني جيت اشوفك واخدك واسافر
جبل بزعيق.. تاخد مين ياراجل ياعجوز دي مراتي
فيروز.. كفايه وجع قلب بقا انا تعبت يجبل وم هستحمل ان اتعب معاك وكويس ان باابا جه عشان امشي
جبل مسك ايدها وضغط عليها جامد.. مش هتمشي يافيروز ولو طال بيا ان اقفل عليكي واحبسك هعمل كدا 
فيروز بصت ف عيونه.. انت لي بتعمل معايا كدا ليي ساعات بتتضر**بني وساعات بتبقا حنين انت بتعملني كدا لي انا بنادمه
جبل.. عشان وسكت
فيروز.. استناني يابابا انا همشي معاك انا ومؤمن هسافر معاك فرنسه (ووجهت الكلام لجبل) ونت هتطلقني حالا 
جبل بغضب.. انتي طالق طالق طالق
فيروز.. اخيرا يخي بقيت حره بعد اذنك 
ومشيت بحزن
جبل بغضب.. انا هوريك يامنير الكلب
وخرج
وابو فيروز استناها
فيروز كانت حزينه ان طلقها بس فرحانه ان بقت حره رنت عل مؤمن 
فيروز.. مؤمن 
مؤمن.. اي يحبيبي
فيروز.. يلا جهز شنطتك عشان بابا جه وهيخدنا معا فرنسا 
مؤمن.. جه امتي
فيروز.. بعدين احكيلك
مؤمن.. طب وجبل
فيروز بحزن.. انسا حاجه اسمها جبل جبل خلاص طلقني
مؤمن بحزن عل اخته.. طيب يحبيبي هجهز وتعالو خدوني
فيروز.. تمام 
ولبست وجهزت شنطتها وخرجت
فيروز.. يلا يابابا
الاب بطيبه.. لو بتحبيه خليكي معا
فيروز.. بابا جبل بقا وحش اوي بقا يش"ك فيا ومش محترمني ومعتبرني خدا**مه يلا يابابا عشان نمشي
الاب.. ماشي يلا 
وفعلآ خرجو راحو فيلا مؤمن. 
مؤمن.. انا جهزت
فيروز.. طيب يلا يخويا
مؤمن.. بت بت وربنا ازعلك
فيروز.. متقدرش
مؤمن.. شايف يابابا
الاب.. اعمل فيكو اي انتو لسه اطفال كدا
مؤمن.. واكتر من كدا 
الاب بضحك.. طيب يلا يخويا
مؤمن.. متزقش احج
الاب.. يلا يبني 
وفعلا وصلو المطار 
سمعت صوت حد بيقول.. لا يافيروز متسبنيش انا بحبك
فيروز بصت لقت جبل
فيروز بصدمه... جبل











أروع والذ الروايات أدخلوا ومش هتندموا من هنا 👇


روايات شيقه وجديده من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا




إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close