expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

مثلث العشق البارت الاخير❤️بقلم سولييه نصار ❤️ حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 مثلث العشق البارت الاخير❤️بقلم سولييه نصار ❤️ حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


-بتعيطي ليه ؟!!!بقلم سولييه نصار 

قالتها ماما بخضة وانا بعيط جامد ...كان قلبي بيو.جعني حاسة أن روحي بتتسحب مني. ....

-انا بحب كارم ...بحب كارم ....

قربت امي مني وقال وهي بتحضني بشفقة :

-امتي حبتيه ده ..طول عمرك مش بتطقيه وبتقولي شكلك يقطـ.ع الخميرة من البيت ...

-حبيته لما عرفت أن اكتر شخص حبني ...اكتر واحد حاول يحافظ عليا..حبيته لما ضاع مني  ...أنا للاسف بصيت علي الشكل بس يا ماما ونسيت الاخلاق وانا اللي خـ.سرت في الاخر ...خـ.سرت نفسي ...وخسرت كارم وخـ.سرت صاحبتي ...خـ.سرت حور توأم روحي ...

بعدتني ماما عنها وبصتلي بحيرة وقالت :

-يعني ايه يا بت الكلام ده ؟!!!

بصيت للأرض بكسوف وقررت احكيلها علي كل حاجة ....

وبعد ما حكيت لطمت هي وقالت:(بقلم سولييه نصار)

-يالهوووي ...انتي تعملي كده يا مسك ...انتي تعملي كده فينا وفي نفسك وفي صاحبتك !!!!

-مسك !!!

زعق ابويا فجأة فانتفضت من مكاني وانا مرعوبة ...قرب مني وواضح  أنه سمع كل حاجة واللي حصل بعد كده كان أسو.أ من الكابوس ...شدني من شعري وفضل يضر.ب فيا جامد وانا بصرخ ...أمي كانت بتصرخ بفزع وهي بتحاول تخرجني من تحت ايده بس مقدرتش ...كنت بعيط جامد وأنا حاسة بالأ.لم في كل جسمي ....

ابويا بعدها راح لبيت أهل أيوب ولقيه هناك واتهـ.جم عليه ...كان متعصب ...الموضوع كان هيبقي اسوأ واهل أيوب كان هيطلبوا الشر.طة بس ابويا حكي كل حاجة لأهله اللي  بهد.لوه واتخا.نقوا معاه وكانت فضـ.يحة كبيرة ليا وليه. ..عشنا أسو.أ ايام حياتنا واهلينا بيعاملونا و.حش ...كان أيوب حالته مش احسن من حالتي ...هو خـ.سر مراته وابنه واللي حاول كتير يرجعهم لانه عرف أنه من غيرهم ولا حاجة بس حور رفضت تسامح مهما أيوب عمل ...كانت فعلا خرجته من حياتها وده اللي بان بعد العدة انها راحت تشتغل في شركة عشان تقدر تعيش هي وابنها مع النفقة اللي بيبعتها أيوب ...وانا أنا خسرت كتير أولهم كارم اللي واضح أنه بيحب خطيبته جدا....معرفش حبها ازاي وامتي..وازاي نسي حبي بس في المرات القليلة اللي كنا بشوفهم فيها كنت بشوف أن عينيه بتلمع ليها ...نفس اللمعة اللي كانت ليا ويمكن اكتر !!!وخـ.سرت اهلي واحترامهم ليا وحور ...حور اللي رفضت تسامحني 

 .. ...

في فرح كارم(بقلم سولييه نصار)

كنت واقفة بعيد وانا شايفاه بيرقص مع خطيبته ..

ملاحظش وجودي اصلا اتاملت المرة المليون البنت اللي فضلها عليا في المرات القليلة اللي شوفتها فيها كانت  حلوة اووي ..ودلوقتي وهي حاطة ميكب طالعة احلي بكتير وهو طاير بيها وفرحان وهي باين انها بتحبه ...دموعي نزلت فقرب مني ابويا وقالي ببرود:

-قولتلك هتند.مي !!

وفعلا ندمت وندمت جدا ...أنا خـ.سرت خـسرت كتير ...خسرت صاحبتي وكارم واحترام اهلي ليا ...بس الاهم إني خسرت نفسي في مثلث العشق ده ...مريت بتجربة خلتني ازور طبيب نفسي في السر عشان يعالج الضـ.رر اللي حصلي 

..........

في بيت حور كانت بتحتفل بعيد ميلاد مؤمن الرابع  مع أهلها ...كانت مرتاحة اووي  ..قدرت تتجاوز أيوب وخيا.نته ليها ووهبت حياتها لأبنها وبس ...رجالة كتيرة اتقدمتلها بعد طلاقها ولكن هي اختارت تعيش لإبنها وبس ..يمكن بعدين تغير رأيها بس اللي تعرفه ومتأكدة منه أنها مستحيل ترجع لأيوب ...أيوب كان ورقة وحر.قتها زي ما حر.قت ورقة مسك ...كانت مرتاحة لأنهم هما اللي خـ.سروها مش هي خالص وشافت الحسر.ة في عينيهم وهي مش راضية تسامحهم ..زي ما أيوب طلب السماح ...مسك كمان طلبت السماح ولكن ابدا هي مش هتسامح ..ومش هتدخلهم في حياتها تاني ابدا ...عندها دلوقتي الاهم ..

وطت شوية وباست ابنها وقالت:

-بحبك انت اهم حاجة في حياتي ♡

-وانا كمان بحبك يا مامي ♡

ضحكت حور وهي فرحانة بتشكر ربنا دايما أن ربنا اداها مؤمن وهتعمل المستحيل عشان تربيه كويس...تربيه علي الصدق وميطلعش كد.اب زي أبوه 

-ماما ماما ...

قالها مؤمن لمامته فبصت عليه ووطت عشان تشوف عايز ايه ...حط علي رأسها تاج صغير من الورق وقال:

-انتي الملكة بتاعتي ...

ضحكت بسعادة وفضلت تبوس فيه جامد وقالت:

-وانت ملكي ...انت روحي ...بحبك ♡


تمت 


قد يختلف البعض معايا في النهاية لكن دي النهاية المناسبة


بداية الروايه من هنا


لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close