Main menu

Pages

روايه وحش روضته انثي البارت الثالث عشر بقلم ميفو السلطان حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه وحش روضته انثي البارت الثالث عشر بقلم ميفو السلطان حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات



روايه وحش روضته انثي البارت الثالث عشر بقلم ميفو السلطان حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

كانت ليان تقف وتقفز فرحا وهيا تهتف.. كان نفسي اشوفك يا بيبي والع كده ياااه كان هيبقي حته منظر والا وعلمتي عليه صح يا ليو..
لتسمع صوت يوسف ياتي من خلفها لتتجمد رعبا ليقول.. واديني جتلك اهو يا قلب يوسف عشان تشوفي الولعه عن حق واعرفك ازاي علمتي عليا يا بيبك..قلب بيبك من جوا وآلله... 

لتستدير وتصرخ وتشعر بالذعر .. انت انت دخلت ازاي انت انت.. هنا ازاي.. نهار اسود .. 
كان يقترب منها بخبث وعيناه تلمع ببريق غاضب لترتعب اكثر ليهتف.. انت فاكره ان فيه حاجه بتقف قدامي دانا يوسف. بيبك اللي مستنيه تشوفيه والع اهو جه عشان يولع فيكي..

لتحس بالرعب منه لتندفع الي حجرتها جريا وتقفل الباب ليضع قدمه لتصرخ ويدفع الباب ظلت تتلفت حواليها لتجد شيئا تدافع به عن نفسها الا انها لم تجد لتبتعد وتتجه الي طرف السرير وتصرخ والله لو قربت مني لهصوت والم عليك الناس..
ليهتف.. تصوتي وتفضحي نفسك مش كفايه فضيحه واحده هنبقي احنا الاتنين مفضوحين.. ليقترب منها ولا تعرف اين تذهب لتصعد علي السرير وتحاول ان تهرب ليشدها من قدمها لتقع عالفراش لتحس بالرعب لتصرخ.. لا والنبي لا والنبي... ليندفع فوقها ويثبتها بجسده وهيا تتلوي تحته..
لتصرخ فيه.. ابعد بدل ما اطين عيشتك..

ليهتف بغضب.. مانت طينتيها انت لسه هتطينيها ليمد يده من تحت برنسها لتصرخ بشده ليهتف ماسمعش حسك والا ايدي هتعلم علي جسمك كله وانا ماهصدق مش عايزه تشوفيني والع..ايدي هتكمل تحسيس و هولع اكتر ساعتها.. لتنخرس وتصمت وهيا ترتجف ليخرج يده بهدوء.. ايه القطه كلت لسانك مش كنتي عامله سبع رجاله في بعض هاه انطقي عشان عملتك السوده هطلعها علي جتتك دلوقتي..بصي انا دلوقتي قدامي طريقتين ياما ارقعك علقه ادشمل وشك الجميل ده ياما تشوفي هتهديني ازاي لاني فعلا والع وعايز اخلص عليك.. بيبك والع وهفرتك وشك القمر ده.. .

لتصرخ فيه انت عايز ايه ماتسيبني في حالي انا بكرهك يا اخي..
ليهتف.. والله.. رطرطي من هنا لبكره عملتك السوده ماهتعدي الا اما تشوفي هتهديني ازاي انا حالا والله ارقعك علقه ارقدك في المستشفي وساعتها بقه تفرحي بولعتي انا تعملي فيا كده انا اللي مافيش ست قدرت عليا..

لتصرخ ايوه عملت واعلي ما في خيلك اركبه واديني شايفاك والع اهوه وخدت حقي وحرقه قلبي يا يوسف بيه..

 لينظر اليها والله يعني برضه مابتحرميش ليمد يده ويفتح برنسها لتصرخ وتنكمش وترتعش.. لتهتف بس بقه والنبي بس خلاص والنبي حرمت..
ليهتف بغيظ و الله حرمتي.. لا دا لسه بدري وانا قلبي قايد نار ومش هعديها..
لتقترب منه بسرعه وتحتضنه وتهتف خلاص والنبي اديني بهديك اهوه بس بقه انا خايفه..لتكمل بطفوليه.. انا خايفه يا يوسف وتتساقط دموعها.. 

 ليشد نفسه لينظر اليها وهيئتها تنهش قلبه.. ولما انت مش قد عملتك السوده بتعمليها ليه اخبطك اموتك دلوقتي..

 لتغتاظ لتصرخ.. عملتي سوده وعملتك بمبي مانت عملتك سوده علي دماغك عايزني اسكتلك لا دانا خدت حقي تالت ومتلت..

ليقترب من وجهها ويقول بقي برضه مش هتعدي ليلتك ليقوم ويشدها ويضعها علي قدميه وينزل بيديه علي مؤخرتها بقوه وهيا تصرخ وظل هكذا الي ان نزلت دموعها ليعدلها مره اخري ليجد دموعها تنزل ووجهها احمر ليقترب من وجهها ويهتف.. انا ماعملتش حاجه لسه دانا لسه بسخن.. انا جوايا نار وانت جايالي وقالعه ونازله مسخره والاخر ترميلي عملتك وتمشي والرجاله اتفرجت علي فقره القلع.. صدرك جايه عامله بيه فقره لوحده وورد.. وبيبك يا نهارك الطين.. ..
لتقول بغلب.. طب بس بقه وجعتني انت عايز ايه دلوقتي. 

ليتنهد من منظرها ليحن قلبه ولكن بداخله نار اراد ان يكسر رقبتها ليهتف.. صالحيني..

لتنظر اليه ببلاهه.. نعم ياخويا..

ليمد يده ويقرصها من تحت برنسها لتصرخ حاضر حاضر.. 

ليهتف غاضبا اخلصي..

لتقترب منه بخوف وتقبله علي خده وتهتف اهوه اتزفت ابعد بقه.عبوشكلك.. .

لينظر اليها بخبث.. انت بتصالحي ابن اختك.. بقلك صالحيني والا هتلاقي ايدي بتصالح نفسها بنفسها انا ايدي عارفه سكتها..
لتحمر بشده وتقترب من شفتيه وتلمسهم لتبتعد بسرعه ولكنه لم يتركها لتشهق لتضيع شهقتها بداخله لينهال عليها لتحس بنفسها تنتفض من هول قبلته كانت تحاول ان تبعده ولكنه تعمق في قبلته كانت تتململ ليتلمسها ليذيب اعتراضها لتنساب مشاعرها فهو يغزوها بقوه لتستكين وترتخي ليحس هو بذلك ليسعد انها لا ترفضه رغم ما فعله بها كان يحس برعشه شفتاها الذي تمناها ليحس بجمال حبيبته ويشعر بنقائها عن حق ليظل فتره ينهل من جمالها وهيا استجابتها محدوده فلا تعرف في فنون العشق مثله ليبتعد بهدوء حتي لا يتهور لينظر اليها ليجدها مشتعله هائمه شعرها يفترش الفراش ووجهها احمر كالدماء وصدرها يعلو ويهبط بقوه.. ليهمس برويه جنب اذنيها.. ما تفوق يا قلبي عشان انا والع وانت عايزه تشوفيني والع.. والله والع وجبت دخان وحبيبي سايح مش سايح برضه..
كان يتلمسها بحب ويمرر اصابعه علي شفتيها قمر يا قلب يوسف.. قلبه يا ناس.. لتنزل اصابعه الي عنقها الي فتحه صدرها لتنتفض وتصرخ وتبعد عنه لتقف بعيدا ترتعش بشده..
ليقوم ويجلس علي الكرسي ويهتف بقوه .. تعالي

لتصرخ برعب وتقول ... ماتبس بقه انت عايز ايه..
ليهتف بحزم مش هكرر كلمتي.. حالا الاقيكي راشقه في حضني..
لتنظر اليه وتخاف لتقترب بغلب ليشير الي قدمه لتجلس عليها ليهتف ايدك حواليا بقه شويه كده اهدي وما تنطقيش..
لتصرخ ماتحترم نفسك بقه انا عبده عندك..
ليهمس بتحذير ماتخلنيش اتغابي عليكي فاهمه..
لتشعر بالقهر وتحاوطه بيديها ليتنهد ويضع يده حولها وهيا تدس راسها في رقبته وبدا هو في الاسترخاء ويده تملس علي ظهرها وكل حين يقبل رقبتها ليهتف اعمل فيكي ايه متجوز هبله وعيله دي عمله تعمليها تقلبيني عفريت كده انا بغلي من جوا ووالع ونفسي اهبدك ارزع راسك اخلص عليكي انت اتجننتي يا قلبي يا رب ايه ده انا لحقت مانا مطينها طب سيبيني اشوفك الاول مش افلقك نصين..
لتخبطه وهيا في احضانه فلقك قطر ماتحترم نفسك بقه عايزه اقوم انت ايه عافيه ربنا ياخدك..
ليقرصها من وسطها يعني في حضني وراشقه في صدري ولسانك طويل ومش راضيه تتلمي..
لتصرخ انا عايزه اموتك يا بتاع انت وراشقه في زفتك عشان خايفه عبوشكلك مرعوبه منك..
ليهتف مانت لازم تترعبي بعملتك السوده ليقرصها لتصرخ لَتخبطه بس بقه والنبي ..
 ليهتف مش عارف ابس مش عارف محروق ليبعدها ويقبلها بقوه و يدفعخا من غيظه ليدخلها مره اخري الي احضانه وهيا مسلوبه لا تعرف ان ترد عليه ليهتف اعمل ايه في الغلب اللي انا فيه دلوقتي.. يا بت بقه اعمل ايه لا عارف اهدي ولا عارف اسيبك انت طلعتي روحي يا شيخه..
لتهمس بخوف احسن تطلع عشان ارتاح منك..
ليتنهد طب دي اعمل فيها ايه عشان تسكت ليحاول ان يبعدها. 
لتشدد عليه وتهتف بحنق خلاص هتزفت اسكت بطل بقه...
ليتنهد اكن ابطل بقه.. انت ما بتفكريش غبيه مفيش عقل ماتعرفيش انا مين ما سمعتيش عن يوسف صفوان االي ماعتقش واحده..
لتصرخ قول بقله ادبك يا سافل..
ليهتف بقوه.. اخرسي.. سيبيني افش غلي بكلمتين بدل ما اقوم اخلص عليكي.. يوسف صفوان بقي مسخه َمقلته بسببك وبسببك جنانك ومعيلتك.. عارف انك هبله وطيبه انما غبيه تعملي كده.. يوسف صفوان يا نهار اسود.. انا انا اتفضح دا انا عايش في الخانكه.. يوسف يتقال عليه كده ومن مين من اهبل خلق الله.. انت عندك اعاقه فهم.. انت جايه منين ما بتفهميش في الناس خالص بلاطه هبل ومعدي ورشق في وشي.. يوسف يتقال عليه كده يا ام عقل ترللي.. يوسف صفوان اللي كل يوم مع واحده..يوسف بتاع النسوان اللي مافيش ست عدت من تحت ايده.. نهارك طين واسود.. دانا دوبت نسوان مصر يا قادره تهبليني كده..
لتغتاظ منه وتخبطه وتصرخ ماتبطل بقه ايه قله ادبك دي وواحده وزفته علي دماغك يا قليل الادب انت ايه البجاحه دي ماتحترمني شويه يا زفت انت الله. قليل الادب اوي بقه يا بتاع الستات يا قليل الادب..
ليضحك والله دا غلب اكني قليل الادب وبتاع ستات امال راحه تفضحيني ليه ياختي طالما بتاع ستات.. ليبعدها قليلا ويمسك وجهها عنوه ويهتف بصيلي.. ليكررها بقلك بصيلي..
لتنظر اليه مرغمه ليبتسم.. بس ايه حبيبي مضايق اني بتاع ستات.. مانا ماعتش خلاص.. مافيش غيرك يا قمر عالقلب والله وعايز اصالح وادادي بس حبيبي طينها عالاخر ليقبل شفتيها مش مطينها يا عمري..
لتنظر اليه كالاطفال وتهمس.. اوعي بقه..
ليتنهد.. يا قلبي.. دا حبيبي قمر وهو مؤدب كده وكتكوت وكان جاي الصبح مفتح كل الشبابيك كنت هفلقه نصين يا خرابي علي قمري وهو عسليه كده َراشق في حضني ليلتهم شفتيها بحب.. ليبتعد ويحتضنها.. نار يا بنت الايه مولعه في جتتي ومولعه في اعصابي..
لتهتف بطل بقه سيببني اقوم تعبت بقه حرام عليك...
ليقول.. ماعرفش اسيبك طول مانت راشقه في حضني كده جتتي بتهدي ولو قمتي هخلص عليكي من قهرتي.. لتنكمش وتحتضنه ليبتسم.. ايوه القطه تهدي كده وترجع قطه.. لا قطه ايه دا حبيبي كتكوت صغنن حب يخربش عور نفسه يا قلبي ياني كتكوتي عسليتي وبحبه وبموت فيه وعايز اهبد راسه الهبله..
لتنفعل.. هبله في عينك بطل بقه انا هقوم بقلك اهوه ومش هخاف منه اوعي عايزه اقوم..
ليضحَك علي جميلته الطيبه.. طب ماتقومي انا اهوه سايبك وريني كده هتقومي ازاي..
لتتنهد وتكبت نفسها وتهتف انا خايفه منك عبوشكلك بقه سيبني ايه قراضه لازقه فيا منك لله ودخلت هنا ازاي انطق .. 

ليضحك بقوه ويقوم ويشدها ويخرج بها الي احد اركان الشقه لتنصعق مما رات ليحتضنها من الخلف ويزيل شعرها ويتلمس رقبتها بشفتيه.. ايه رايك في مفاجأتي دي صحيح مفجاتك تشل ولسه هطين عيشتك بس بصي ومتعي نظرك واعرفي ان يوسف صفوان مش اي حد..
كانت مبهوته متصنمه تقف امام الحائط الذي كان مغلقا لتجد انه اصبح في داخل الحائط فتحه كباب او طرقه تتجه الي الشقه المجاوره ليأخذها ويدخل بها الشقه الاخري.وهيا مصعوقه ليهتف بمرح ايه عجبتك مانا قلت حبيبي قفلها عليا قمت اشتريت الشقه من يومين وخرجت صاحبها صحيح لهف مبلغ بس فداكي يا قمر اخش واخرح لقلبي براحتي واهو عملت الفتحه في يوم وخلصنا وحبيبي كان بره بعد عملته السوده. مش حبيبك قمر والنبي وافكاره قمر..

لتحس بالغضب وتبتعد عنه وتقول وانت بقه فاكر ايه لما تقعد وتعمل كده احنا خلاص كل واحد هيبقي حر. 

ليهتف برويه.. اااه حر قصدك بعملتك السوده ليقترب منها ويضيق عينه..
لتهتف بخوف. ايه ايه والله لو مديت ايدك لاموتك انت ضربتني مره كفايه بقه..

ليقترب بقه يا قادره حته عيله زيك تعمل فيا كده كان قد وصل اليها والصقها بالحائط..
لتتشجع وتقول ايوه مش عايزاك وهخ....
لم تكمل جملتها لتصرخ بشده عندما فتح برنسها و شدها اليه ليقول يمين بالله لو طلعت من بقك لكون مرقدك شهرين لتهز راسها برعب.. لتحس بيده علي ضهرها تجوله بنعومه وتتلمس جلدها.. ليهمس.. بقي مراتي انا مرات يوسف صفوان ترفع عليه قضيه خلع ليشدها بعنف اليه لتصرخ وترتعش ومازال يجوب جسدها.. ايوه ارتعشي كمان عشان انا نفسي اطبق في زماره رقبتك اخلعها واخلعلك عينك وايدك اللي خططت ونفذت..
كانت تتململ ليشدد عليها ويهتف عارفه لو اتحركتي والا نطقتي والله ماهيحوشني عنك حاجه انا مغلول ومقهور ومش عارف افش غلي. تفضحيني في الشركه رفعالي خلع وكاتبه مابيعرفش.. نهارك اسود. ومقندل يا بجاحتك دانا عدي عليا نسوان البلد..
لتصرخ.. عشان سافل وقليل الادب..

ليقرصها من وسطها قولي كمان وافتحي بقك هاه كملي. 

لتطرق بوجهها ليصرخ فيها بصيلي اياك تنزلي عينك من عيني لتهز راسها بسرعه من خوفها. ليكمل.. هو مين يا قلبي اللي مابيعرفش..مانا عايز اعرف برضه مابيعرفش ايه بالضبط ليقرصها من وسطها بشده لتصرخ وتنزل دموعها بشده ليهتف نفسي احمرلك جتتك واخلص عليكي هموت يا جزمه متغاظ افلقك نصين طيب احكمي علي نفسك عشان انا جايب جاز والله لو كنت قدامي ساعتها كنت قتلتك جالك عين تقفي قدام الرجاله وتعملي كده يا بجاحتك. جيبالي ورد لزوم القرطسه ومرقعه قدام الرجاله ودلع ونازل بوس وتحضين قلت البت انهبلت وفستانك اللي مبين نص صدرك ليكمل ويقرصها في صدرها بشده..
لتبكي وتهتف بس بقه كفايه والنبي والنبي بقه..

ليهتف ابس ازاي وانا الغيظ هيفرتكني.

لتهتف مانت اهوه ضربتني. وخدت حقك..

ليهتف هو اللي ضربتهولك ده ضرب دا كان دلع يا قلبي لسه بسخن لترتعب وتلتصق به وتهتف والنبي يا يوسف ماتضربني انا بخاف هتضرب لرلي كفايه بقه عشان خاطري ..
ليصرخ ولما انت بتخافي جايه فتحاها عالبحري وورد وبيبك ولبستيني قرون في الشركه وعملتيني سوسن..يوسف صفوان بقي مخلوع والسبب انه سوسن ومابيعرفش طب اروح فيكي اللمان دلوقتي.. توزعي عالرجاله اني مابعرفش.. نهارك اسود. انا اخري اسبوع واتخلع ليه ماخصلتش سوسن.. الهانم جايه تفضحني.. والرجاله اصفرو واخضرو وانت قالعه ونازله هبد وماتعرفيش انك هتولعي في جتت اللي جابوني افلقم نصين.. معاقه في عقلك مابتقدريش الامور.. انا يوسف مخلوع وسوسن.. يا ايامك الطين.. انت اتجننتي اتبدلتي فين ليان اللي بتتكسف من خيالها. انا يوسف اللي السوق بيتهزله الشركه كلها تتغامز عليا..توريني السواد كده..انطقي مين اللي وزك تعملي كده.. علي المحامي دانا هخرب بيته. 
لتصرخ.. ماحدش انا اللي روحتله. قلتله وهو حاول يمنعني وانا رفضت عشان اخد حقي منك واقهرك زي ما قهرتيني ووقفتك دلوقتي ريحت قلبي انك علي نار ومايهمنيش موتني يلا انا تعبت بقه تعبت.. لتجهش بالبكاء. 
ليهتف بهدوء.. بقي الراجل حاول يرجعك وانت ركبتي دماغك ليخبطها علي دماغها كانت فين لما عملتي كده وقلبك ارتاح دلوقتي يعني خلاص خالصين يعني.. لتنظر اليه ببلاهه ليحملها بين يديه ويهتف خلاص انا عملت وانت خدتي حقك يبقي خالصين ونكمل بقه حياتنا يا قلبي والا ايه.دا حبيبي خد حقه وبقي عسليه يا لهوك يا يوسف القمر ارتاح.. قلبه يا ناس ..
لتصرخ نزلني نهارك اسود رايح فين..
ليدخل بها الحجره ويقفل الباب ويخلع قميصه.. هروح فين يعني هاخد حبيبي في حضني وانام..مش خد حقه وارتاح خلاص.. اموت امه حب بقه الا واحشني وهموت عليه وهو قمر ومحمر كده.. 
لتصرخ بغل.. حضنك قطر يا بعيد انت ايه جبله ماعندكش دم واحده مش طيقاك وخلعتك تقرب ليه..
ليتصاعد غضبه ووجهه يشع وينهح لتهتف برعب.. ايه ايه هتعمل ايه والنبي انا خايفه. 
لياخذها من يدها ويلوي ذراعها مش قلتلك لو نطقتيها تاني هفلقك نصين لتصرخ خلاص خلاص ليدفعها عالفراش لترتعب وتصرخ.. ايه هتعمل ايه.. لا والنبي يوسف عشان خاطري والله اسفه ليستلقي بجوارها ويشدها اليه لترتعش بشده وتهمس والله اسفه خلاص والنبي ماتعمل حاجه عشان خاطر ليان انا خايفه..
كانت ترتعش بين يديه ليستغفر ربه ويهتف هششششش بس ماسمعش صوتك ونامي وعدي ليلتك عشان انا علي تكه وههجم عليكي افرمك واللي هطوله هاخده ليشدها لتنام علي صدره لتحاول ان تلملم برنسها ليهمس في اذنها هتسكتي والا اشيله خالص واعرفك هو مين اللي مابيعرفش.. لتستكين وتصمت من غلبها ليشدها اليه ويقول.. ايوه ارتاحي بقه وسيبيني اهدي واهدي نفسي بمعرفتي عشان بجد يومك كان طين واسود وكويس اني ماقتلتكيش اتخمدي ونامي لتنام علي صدره ليأخذ يدها في يده ويضعها علي صدره العاري لترتعش بشده ليهمس اهدي ونامي وابقي اقوم ما الاقكيش راشقه في حضني سامعه..
لتهمس بغلب بس انا مش عايزه انام سيبني بقه..
ليهمس انيمك يا قمر اهدي كده وسيبي نفسك..
لتهتف بغلب ابعد بقه مش عايزاك والنبي..
ليريحها وينظر اليها بحب مش عايزه ايه يا قلبي دانت قلبي من جوا اسكتي ونامي اهدي بس خلي يوسف يهدي وحبيب قلبه في حضنه اللي ولع فيه..
لتهمس طب ابعد بقه شويه والنبي..
ليشدد عليها سنتي واحد مش هبعد ونامي بقه..
لتهتف طب طب اه انا جعانه سيبني اقوم امل..
كان يعلم انها تكذب ليضحك ويتلمسها بوقاحه.. تاتي كده عشان ماسمعتش ولما حبيبي بيهبد ايدايا بتفلت ليمد يده امثر..
لتصرخ خلاص خلاص بس بقه..
ليهمس بحب.. مش قلبي عايز ياكل.. لتهز راسهت نفيا وهو يتلمسها.. ليهمس ويقترب من شفتيها.. لا لازم امله دا قلبي يؤمر مولع فيا بس يؤمر..
لتنفلت من نفسها وتصرخ بس بقه مش عايزه خلاص..
ليضحم ليه يا قلب يوسف دا حتي انا كمان جعان يا لهوك يا يوسف كتكوتك محمر وقمر..
لتهتف بس بقه انا انا.. بكدب بس خلص بقه شيل ايدك..
ليضحك.. وبتكدب ليه يا وحش يا بتاع بيبك مش كفايه كدب الصبح مابتحرمش يا كتكوت..
لتهمس بطل بقه انا ماتقليش كتكوت دي انا مش هبله انت اللي وحش وشرير .
لتنطلق ضحكته.. يا ربي جايه منين دي.. دا لو فيه حاجه اهبل من الكتكوت كنت قلت.. عسليتي هبلها معدي وطفح ورشق في جتتي فرتكها.. ليقبلها قبلات متفرقه ليهمس اعمل ايه فيكي هموت عليكي وهموت افلقك نصين وهموت تبقي ليا وهموت من بعدك.. نامي يا واجعه قلبي.. لتبدا في الاسترخاء بعد شده اعصاب اماتتها لتدخل في نوبه من التوهان فقد بدا يدلك جسدها بهدوء ورويه ويداعبها لتنام علي الفور ليتنهد ما ان احس بارتخائها.. ليهتف اخيرا نمتي يا شيخه طلعتي روحي دا هتبقي ايام جاز.. مَتجوز عيله ومجنونه.. طب يا ليان ان ماربيتك.. يا رب انا ناقص هبل.. طب اديني فرصه اصالحك لا ازاي لازم تخليني اقلب عفريت عشان تخافي مني.. اعمل ايه غصب عني بعَملتك السوده.. صبرني يا رب.. وشدها اليه اكثر ليحس بجسدها وملمسه الناعم علي جلده الخشن. ليهتف دا غلب وسواد ومرار طافح.. جاز الصبح.. وجاز وولعه بالليل.. هتخلصي عليا انا عارف.قمر ونايم قمر وعسليه وطيب واهبل.. اروح فين بقمري اللي هموت عليه ده بس.. شوف نايم كتكوت ازاي وخايف منك يا طور.. قلبي يا ناس مؤدب وعسليه واهبل اخر حاجه ليتلمس شفتيها ودول واحشني وهموت عليهم.. انا سوسن يا قلبي دانا مولع وانت قمر كده وهموت وافرتكك.. يا رب ايه اللي اتحطيت فيه ده.. حبيبي عسليه في حضني كده ليه.. محصور باللي فيا... قلبي يا ناس بحبه وهموت عليه والله .. اتخمد يا زفت كلو من عمايلك الهباب..اتخمد ابوشكلك تستاهل اديك سوسن يا مفضوح ونايم سوسن جنبها اهوه منك لله البت عندها مخزون عبط يكفي بلد مخزناه من سنين.. رشقته كله في وشك.. اتخمد تستاهل الجاز اللي هيفرتك جتتك ده.. ليملس علي جسدها ويشدد عليها .. يا رب بقه مش قادر.... (تستاهل يا سوسن 😁😁)(🤗🤗🤗🤗🤗🤗لا دول احنا مبسوطين شويه 😄😄)











🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا







Comments