القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية جوزي ظابط البارت السادس بقلم فتاه بالخمار تجملت

 رواية جوزي ظابط البارت السادس بقلم فتاه بالخمار تجملت

رواية جوزي ظابط البارت السادس بقلم فتاه بالخمار تجملت

البارت 6

 وخدتني ودتني المطبخ كان يوم عقيقه ابن سلفي وطبعا عارفين العقيقه ف الصعيد بتبقا شكلها اي المهم انا اول مره اطبخ الكميات دي طبخت والحمدلله خلصت اخيرا بعد يوم طويل وحسام دخل

: انتي

= يانعم

: هنخرج بليل

= بجدددد!!! ( وسبت كل اللي ف ايدي بقا وانتبهت لكلاممه من الدهشه)

:  اه والله خلصي واطلعي البسي

=من عيوني

● وكأني نسيت كل اللي حصل طول اليوم لا طول اليوم اي نسيت عالم كله من اللحظه دي والفرحه مش سايعاني وقوام غرفت كل الاطباق المطلوبه وسبتهم لسلفتي التانيه وبناتها وطلعت اللبس 

= حسام بتكلم مين

: بكلم حد ف الشغل اي خلصتي

= اه البس 

: ايوه البسي وانا هستناكي تحت 

● ونزل وسبني وعماله افكر هو كان بيكلم مين وكان موطي صوته بس انا مش هتخانق عشان مميعكننش ونلغي الخروجه لبست اشيك دريس عندي ونزلت

امه _ اهلا يختي هو انتي العروسه ولا اي

= عروسه؟؟؟؟

: احم اي يماما نجبلك حاجه وحنا جاين

= هي تقص...

: ما يالا ي هناء ولا تخليكي 

=خلاااص هاجي

● وماشين ف عز التلج وبنضحك وجابلي كاراتيه ووراح قالي

: عارفه طول منا بشتغل بتكوني ف بااي وعمري م غبتي عن بالي لحظه يروحي

= يلهوي حسام انت سخن اكيد هات راسك اجسها.

: يبنتي هو لازم اكون سخن عشان ادلع مراتي حبيبتي 

= لا اصل مش واخده ع الدلع دا كله

: طب يالا خشي 

● وبيت كدا غرريب اول مره اخشه

= اي دا احنا جاين لمين 

: خشي بس هتعرفي جوااا

  ● وخبط فتحله راجل كبير وبيقوله خش ي عريس !!!!!

= حسام في اي ( بصوت واطي

:  ازيك ي عمي عامل اي هناء مراتي هناء دا عمي ابو نهله

= اهلا وسهلا يعمي نهله مين يحسام

: اقعدي بس

= فهمني ( بصوت واطي

: اهو يعمي جبتلك مراتي بنفسها 

¥ منورانا يبني والله انت عارف ان تاني جوازه دي بتكون مشاكل وكدا ومش هينفع اديك بنتي من غير متكون مراتك بنفسها تجي وتعرفها ان هي موافقه

= جوااازه اي ( قمت وقفت وبصوت عالي)

: هننااااء اقعدي 

= طلقني

:  اقعدي عشان ممدش ايدي عليكي

= بقوووولك طلقننني

¥ يبنتي والله دا اللي عامل حسابه هو جه طلب بنتي وانا شرطي انك توافقي

: توااافق ع اي مين دي اااصلا عشان تواافق دي باعت اهلها عشان هو انتي مستغربه لي يهناااء دا انتي طلعتي عيني انتي واهلك عشان اتجوزك حتا العيل اللي نفسي فيه موتيه شغل البيت ومش قادره وتعبانه مهمله ف بيتك وفيا انتي ملكيش راي اصلا ولا ليكي لازمه ف حياتي انا لو طلقتك دلوقتي هتترمي ف الشارع زي الكلاب هي كلمه واحده موافقه

= موافقه

¥ سمعونا زغروطه ي حجه

● الزغاريط اشتغل وانا حاسه اني ف دوامه مش مصدقه اللي بيجرالي بجد

¥ نقرا الفاتحه

: ع خيره الله يعمي

● قروا الفاتحه وانا مش مستةعبه بيحصل اي وساكته ودخلت واحده قصيره عني وقمحاويه ولابسه فستان احمر وكعب قدمتلنا حاجه سقعه ودخلت وقاله

: باذن الله ي عمي اخر خميس ف الشهر هاجي اخد نهله

¥ انا بنتي لازم تخرج بزفه دي بنت بنوت برضه

: من عيني اعملها اكبر فرح

¥ تسلم عيونك يبني

: يالا احنا 

● وقمنا مشينا ومفتحش بوقه ولا انا واول م دخلنا البيت اشتغل الزغاريط وحماتي تكيد فيا طلعت ع فوق بعيط مش عارفه اعمل اي ولا اي اللي بيحصلي دا

:  هتفضلي قلبا كدا ومنكده غيري يالا عشان عاوزك

=( بصتله من فوق لتحت وسكت)

● راح جه مسكن*ي من شعري ورزعني ف الدولاب جامد

: انا مش بكلم اهلك متردي 

● قعدت اعيط ومش عارفه انطق م الحصره اللي انا فيها

: اخلصي واقلعي يالا 

= غووور بعيد عني مش طيقاااك عشان متفتحش فيك بقا انا بكرهك ي اااخي بكرهك

● قولت كدا وشلني رماني ع السرير وشفت اسوء ليله عدت علينا سوا بعد م خلص ونام م التعب طبعا قمت ونا مش قادره اقف ع رجلي لبست عبايه سمرا وخلاص همشي وفتحت الدكولاب براحه وحولت هدومي ف شنطه السفر وخدت فلوس تكفي الطريق بس وخدت مفاتيح البيت ونزلت و،..،،


البارت السابع من هنا


بداية الروايه من هنا


جميع الروايات الكامله من هنا



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close