رواية نجمة القاسي الفصل الثاني والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون والسادس والثلاثون والسابع والثلاثون والثامن والثلاثون بقلم شهد هاني عبد الحافظ
![]() |
رواية نجمة القاسي الفصل الثاني والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون والسادس والثلاثون والسابع والثلاثون والثامن والثلاثون بقلم شهد هاني عبد الحافظ
البارت 32:
صالح: طبعآ طبعآ انا هخرج بس لو عوزتي حاجه انا بره تمام.
نجمه: ضحكت وقالت تمام يا صالح.....خرج صالح.
قعدت نجمه حطت راسها علي المخدره افتكرت الفلاش باك الي حصل بينها بين عمها..
رؤوف:هتوفقي علي الي ققوله ولا تقولي علي ملاك قاسي حبيب القلب يا رحمان يرحم.
نجمه:لا هوافق المهم انك تبعد عنهم هنا ارجوك.
رؤوف:اول حاجه هنفهم صالح ابني انك هربانه من الفرح عشان بتحبي هو مغصوبه علي قاسي بيه.
نجمه:بس انا مبحبوش انا فعلا بحب قاسي انا كده بضحك علي ابنك .
رؤوف:هتسمعي كلامي ولاا..
نجمه:بخوف كمل يا عمي
رؤوف:تاني حاجه هتقولي لي قاسي انك بتحبي صالح عاوزه يطلقك عشان تجوزي ابني انك كنتي بتضحكي عليه.
نجمه بصدمه:لسه هتكلم.
رؤوف:طبعا لو حصل حاجه غير الي قولتها دي قولي يا رحمان يرحيم انا مبيهمنيش حد اي حد بدوسه..................بس عشان ابني عاوزك انا معوزش اكسر قلبه وبس.
رجعت ملاك:من العوده الماضي هي حضنه الخاتم الي جابه ليها قاسي قاعده بتفتكر كل لحظه حلوه حصلت م بنهم لحد م نامت من كتر العياط الإرهاق بتاع اليوم طويل المرهق.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
قاسي:ساق العربيه بتاعته مشي بيها بعيد عن المكان الي في حببته الي مفكرها خانته.
قاسي بيهز راسه وهو بيفكر فكلامها وبقت دماغه هتن"فجر من التفكير ولولا الچي بي اس اللي هو حططهولها فا الخاتم اللي هيا لابسها مكنش عرف دلوقتي انها هربت عشان تخونه وكمان لان كان متوقع انها ممكن تهر"ب فاي وقت عشان كدا حطلها جي بي اس من غير ما حد يعرف نهائي عشان لو هر"بت يعرف يوصلها عشان كدا قدر يعرف مكانها بسهولة وبيدخل قاسي علي طريق الفلا بتاعته بينزل من الفلا بيخش بيتصدم من حبيبه..
حبيبه:, واقفه لبسه فستان سهره بتقول اهلا يا بيبي قولت زمانك جاي تعبان مهنش عليا امشي من غير م اطمن عليك.
قاسيييييييييي:هنا وصل لي كميه غضبه افتكر الي حبيبه عملته فيه هي ونجمه وحس انوا مش راجل كافي ليهم عشان يتخان من الاتنين ........ بيقرب من حبيبه بيقول بجنون خلاص اللعبة انتهت ودلوقتي انا اللي بحرك مفاتيحها
وكل حاجه تحت ايدي انا وكل حاجه هتمشي زي منا عاوز وبس.
حبيبه:لسه هتقرب منه.
قاسي: بينزل علي وشها باقلم قوي جدا وقال بره يا زباله كلكوا صنف زباله بره بره مش عاوز اشوف حد منكم بيخطي فيله قاسي سيوفي انتوا فاهمين....
حبيبه بتصدم بتخاف:بتطلع تجري من قدامه هي حاطه أيدها علي مكان القلم.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ليث:بيوصل المركز دخل الأوضاع الي فيها ملاك وقال ملاك.
ملاك:لفت ليه وقالت الحمدلله انك جيت عشان أخرج ورقه طلاقي توصل.
ليث:بيمسك ايد ملاك قدام الظابط بيطلع بيها بره بيفتح باب العربيه بيدخلها جوا..
.
ملاك:بغيظ ابعد عني انت بتعمل اي مش عاوزه اروح معاك انت فاهم.
ليث:ولا كأنه سامع حاجه بيدور العربيه بعد ربع ساعه بيوصل قدام الفلا بتاعته بيفتح باب العربيه بينزل بيمسك ايد ملاك بيدخله الفلا.
بتكون قاعده ساره:علي كنبه حطه رجل علي رجل.
ليث:بيقف قدامه بيقول بصوته رعب كل الي واقف انتي بتعملي اي هنا يرخيصه.
ساره بغضب:بتقوم تقف بتقول دلوقتي بقيت رخيصه كنت زمان البطه العفيفه.
ليث:انتي بتعملي اي انتي كنتي غلطه في حياتي قبل م اعرف ملاك انتي فاهمه.
ساره:هي أحسن مني في اي عشان تفضلها عليا.
ليث:راح عند ملاك مسك أيدها وقال احسن منك في كل حاجه كفايه اسمها الي بيعبر هي اي أنها ملاك نازل من سما.
ساره بغضب:م انت متعرفش م انا سمعتها صوتك ناويه تطلق منك.
هنا دور ملاك:عرفت انها موضوع قديم جايه توقع م بنهم راحت ماسكه ايد ليث وقالت مين قالك كده ياحببتي كل الي اتقال اشاعات انا وليث احباب انتي بقا الي ملكيش مكان في وسطنا اتفضلي بره ..
ساره بغيظ:خدت شنطه بتاعتها وقالت استنا عليا يا ليث.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند نجمه:نايمه في ثبات حست بي ايد بتمشي علي وشها اتخضت وقالت اعااااااااااااااااااا
البارت 33:
نجمه:نايمه بعمق دموعها علي عنيها فاجأة حست بحد بيمشي ايده عليها اتخضت وقامت مفزوعه.
صالح:بخوف عليها بعد وقال اهدي يا نجمه في اي.
نجمه:احم هو انت بتعمل اي يا صالح هنا في الاوضه كنت مقرب مني ليه.
صالح:اهدي انا ولله عمري م هفكر اذيكي انا بس كنت داخل ابص عليكي عشان انا حقيقي مش مصدق انك موجوده دلوقتي ومعايا..
نجمه: لمست في كلام صالح انوا غير ابوه وانه انسان كويس اتنهدت وقالت صدق يا صالح الي حصل حصل.
صالح:بس أنا حاسس انك زعلانه مش مبسوطه ليه.
نجمه:هااااا لا مبسوطه مين قالك كده يلا المهم ممكن تديني فرصه منجوزش دلوقتي عشان الي حصل ليا تعبني شويه.
صالح بفرحه:اكيد طبعآ انا بحبك احب راحتك اكيد مسك ايد نجمه وقالت تعرفي اول م شوفتك في الفرح ايدك في ايد قاسي قلبي وجعني اوي اوي بس قولت مدام دا سبب سعادتك ف انا سعيد ليكي.
نجمه:شالت أيدها وقالت انت ازاي كده بجد انت شبه بابا اوي في حاجات كتيره.
صالح:بحب انا كنت بحب عمي اوي اوي صراحه من حبي فيه حبيت بنته..
نجمه:ضحكت بحزن عليه وقالت اه المهم يا صالح انا عاوزه اكمل تعليمي.
صالح:اكيد طبعآ انا موافق يا ستي بس نخلص من الحوارت الي انا فيها بإذن الله نقدم ليكي في جامعه مفتوحه.
نجمه فرحت:قالت بجد يا صالح.
صالح: طبعآ يا بنتي انا معاكي في الي نفسك فيه.
نجمه ابتسمت:قالت ربنا يخليك انا هكمل نوم بقا الصبح نكمل كلمنا.
صالح:حاضر علي فكره لو عاوزه تزوري اختك ملاك ماشي انا فاضي بكره.
نجمه:ابتسمت قالت إن شاء الله يا صالح تصبح علي خير.
صالح:وانتي من اهل الجنه وطلع قفل الباب وراه دخل علي الاوضه بتاعته........بيكلم بفرحه اخير نجمه في بيتي معايا كمان هنجوز الحمدلله حلمي اتحقق.
نجمه:في الاوضه قعدت ضمت رجليها علي صدرها عيطت قالت اه يا قاسي حسه بيك زمانك شايفني اني خنتك أن زي حبيبه بس انا حبيتك من قلبي وعقلي وقامت دورت علي اي حاجه تكتب فيها مذكراتها لقت مذكره مسكتها مكست القلم بدأت تكتب هي بتكلم بتكتب........أحبك وسأظل أحبك مادام في قلبي نبض وخفقان. أحبك موت، لا تسألني ما الدليل، أرأيت رَصاصه تسأل القتيل،انا هاا المغرمه بيك، احببتك مثل القمر الذي يضيء السماء، لانك بالمرونه انت المنور تبع حياتي،نطفه حبي ليك بدأت تكبر مع مرور الثانيه والدقيقة والساعه لحد ما وصلنا لهذا اليوم الي تم افترقنا فيه قفلت المذكره حطتها تحت راسها ونامت هي بتدعي ربنا ان يسر امرها.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند قاسي:دخل الفله بتاعته دخل الاوضه الي كان فيها نجمه مسك هدومها وما حاجه متعلقه بيها اخدها ورمها بره في الجنينه..........مسك الكبريت ولع في الحاجه قال من هنا رايح نجمه بنسبة لي ماضي اتحرق مش عاوزه يرجع ساب الحاجه دخل الاوضه.........قلع التيشيرت بتاعه.......مسك الفون.........قال احجز ليا اول طياره عشان هسافر اشوف اخبار شركاتي بره.
مدير تنفيذي:بتاع قاسي الي شغال لي حسابه هناك في دبي ........قال تمام يا سعة الباشا.
قاسي:هسافر يعالم هرجع ولاا هفضل هناك اخيط جرحي الي اتعاد مرتين وغصب عنه دموعه نزلت حط وشه بين ايده ونام مكانه.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ملاك:هااااا فهمتي ولا افهمك تاني يا ست ساره انا عمري م هبعد عن جوزي عشان الماضي بتاعه دا كان عباره عن نزهه......كنتي انتي للأسف النزهه بتاعته.......لنا جه يختار يحب حبني انا ياعنيا جوزني انا دبلته في ايده وانا معاه دلوقتي في عش زوجيه......ف انتي مكانك مش معنا هنا لا دا بره ف بره..
ليث:فرح مو كلامها ومسك ايد ملاك وقال عن اذنك بقا يا ساره عشان انتي عارفه دي ليله فرحنا دي ليه متتعوضش.
ساره بغيظ:غضب وقالت أنا همشي بس فكرني اخليكم تتهنوا لا دا في المشمش صباحيه مباركه يا عرايس سلاموز .
ملاك بغيظ:خدي الباب في ايدك ياقمر هاهاهاهاها.
ليث:ضحك غصب عنه شال ملاك وطلع الاوضه بتاعتهم.
ملاك:نزلت علي الارض وقالت قبل كل شيء فين اختي نجمه لقتها.
ليث بحزن:للاسف اختك طلعت هي الي هربت راحت مع ابن عمها صالح.
ملاك بصدمه:فتحت عنيها بتقول انت بتقول اي مين الي يهرب مش فاهمه حاجه.
ليث: نجمه اختك هربت عشان هي بتحب ابن عمك وقاسي طلقها يا ملاك.
البارت 34: البارت كمان يا حباحيب ♥️
ليث بحزن:للاسف اختك طلعت هي الي هربت راحت مع ابن عمها صالح.
ملاك بصدمه:فتحت عنيها بتقول انت بتقول اي مين الي يهرب مش فاهمه حاجه.
ليث: نجمه اختك هربت عشان هي بتحب ابن عمك وقاسي طلقها يا ملاك.
ملاك بصدمه: استحاله اختي تعمل كده في حاجه غلط هي بتحب قاسي اوي عشان كده قررت تديله فرصه انا عاوز اروح ليها يا ليث بعد اذنك.
ليث:اهدي يا ملاك انا حاسس ان في حاجه غلط بس الي حصل حصل هنعمل اي ياعني المهم خشي انتي بس خدي شور اطلعي عشان انا عاوز انام في حضنك بس.
ملاك بحزن:ماشي يا ليث دخلت الحمام بالها مع اختها.
ليث:قعد علي سرير يفكر في حال صاحبه قرر يرن عليه.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند كبير: قاعد في المكتب ضحكه علي وشه بيقول جدع ياواد فارس عشان عملت الي انا عاوزه هحاول ليك مفاجأة علي حسابك الخاص.
فارس:انا ولله حبيت صالح ابنك مبسوط أنه جبت ليه نجمه.
كبير:انت جدع يا فارس ولله م النهارده اعتبر نفسك اخ لي صالح.
فارس:شرف ليا كبير يا باشا المهم هتعمل اي مع البنت التانيه الي اسمها ملاك.
كبير:لا دي سبها شويه عقبال م نضمن ست نجمه تحت رحمتنا.
فارس:امم تمام ماشي انا معاك في اي حاجه انت عاوزها.
كبير:تمام يا فارس انت لو عوزت حاجه انا ابوك.
فارس: ربنا يديك طولت الصحه ياحج عن اذنك.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
عدي اليل بطوله علي الابطال في صباح يوم جديد صحي قاسي: لبس البدله بتاعته جهز الشنطه بتاعت سفر بعت رساله لي ليث انا مسافر لندن اشوف وشك علي خير يا صاحبي..
ليث:كان نايم في حضنه ملاك الفون جنبه قلق من صوت رساله......فتح عينه مسك الفون يشوف رساله فتح عينه بصدمه قام من علي سرير مفزوع.
ملاك:قلقت فتحت عنيها بخضه وقالت في اي ياليث حصل اي.
ليث:هو بيلبس بسرعه بيقول قاسي مسافر هيسبب البلد انا لازم الحقه.
ملاك:بصدمه ليه رايح فين اجي معاك.
ليث:خلص لبس قال لا خليكي هنا خلي بالك من نفسك متخرجيش انا هروح أحاول اوقفه.
ملاك:تمام خلي بالك من نفسك ابقا طمني يا ليث.
ليث: أن شاء الله خير يا ملاك نزل ركب العربيه بتاعته.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
عند نجمه:صحيت من النوم بتعب قامت وقفت دخلت الحمام اتوضت وطلعت سمعت الباب بيخبط.
نجمه:اتفضل يالي علي الباب.
الخدامه:رؤوف بيه صالح بيه ابنه بيقوله ليكي اتفضلي انزلي تحت عشان تفطري.
نجمه:اسفه اعتذري ليهم مش ليه نفس.
دخل صالح:قال لالالالالالالا ملكيش نفس ازاي بسسسسس تعالي يلا انزلي افطري معانا عشان اخدك تروحي تشوفي ملاك اختك.
نجمه بفرحه:طب هصلي انزل بسرعه ماشي.
صالح:ضحك وقال ماشي المهم تخلصي تنزلي انا مهفطرش من غيرك اوكي.
نجمه:اوكي يا صالح.
صالح: اسيبك انتي ربنا يتقبل منك يارب.
نجمه:ابتسمت وفردت المصليه بتصلي بتدعي ربنا ان يجمع م بنها بين قاسي.
صالح:نزل.............اكلم رؤوف هاااا فين نجمه منزلتش معاك ليه.
صالح:هتصلي هتنزل اخدها مشوار كده.
صالح:قلق لا تهرب وقالت م بلاش يا بني خليها بعد كتب كتاب.
صالح:لا يا حج عاوز اخدها اطلعها من المواد الي هي في اقدر اسعدها بي اي حاجه.
صالح:طب خلي بالك منها أوعا تخليها تروح كده ولا كده.
صالح بستغراب:ازاي هي الي جايه ليه المهم انا هروح مشوار انا هي بعد كده ارجعها اروح الشركه بتاعتي اشوف حوار صفقه.
رؤوف: ماشي يا صالح خلي بالك من نفسك.
نزلت نجمه:لبست فستان هادي موجود في الدولاب لبسته ونزلت هي مش طايقه رؤوف مسلمتش قعدت.
صالح:لاحظ وقال مش بتسلمي علي عمك ليه يا نجمه.
نجمه:هاااا ما اخدتش بالي ازيك ياعمي عامل اي.
رؤوف بشر: الحمدلله يا بنت اخويا انتي المهم عرفتي تنامي كويس عشان مهم لان يهمنا راحتك.
نجمه بكره:اكيد هكون مرتاحة مش في بيتك برضوا يا عمي ولا اي.
صالح:ضحك وقال أنا حاسس من طريقتكم لي بعض واحد اهلي واحد زمالك يردوا الهجمه لي بعض.
رؤوف:ضحك عشان ابنه م يخدش باله وقال لا يا بني دا حتي انا بحب نجمه نجمه بتحبني مش كده يا نجمه.
نجمه:هااااا اكيد ياعمي بحبك من كل قلبي سابت المعلقه قالت الحمدلله كلت يا صالح مش يلا.
صالح:بيمسح بوقه المناديل هو انتي لحقتي تاكي يا نجمه .
نجمه:قامت وقفت قالت اه الحمدلله انت لو لسه مخلصتش هقعد هنا استناك خد راحتك عادي.
صالح: لالا انا خلصت الحمدلله يلا بينا.
رؤوف:اوعا حاجه تحصل كده ولا كده ماشي يا صالح كلامه كان موجهه لي نجمه مش لي صالح.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ملاك:قامت خدت شور لبست هدوم بيت قعدت علي سرير بتقول مين ابن عمي دا الي نجمه بتحبه.......... افتكرت قالت اه صالح ابن عمو رؤوف ......قالت بس ازاي بتحبه هو أصلا كان بره البلد......احنا كنا لسه صغيرين لو بتحبه انا ليه معرفش انا ياربي حاسه ان في حاجه غلط.
قامت وقفت ملاك: نزلت تحت وقالت داده ممكن تعملي ليا كوبايه قهوه.
داده:حاضر يا ست ملاك.
قعدت ملاك:هي بتفكر في حال اختها وقاسي الي قرر يسافر من غير م يحط اعذار لي نجمه.
نجمه:طلع مع صالح ركبت العربيه شارده في عالم تاني.
صالح: نجمه أن شاء الله بعد م نرجع من المشوار بتاعنا انا هروح الشركه بتاعتي كده عاوز بليل عزمك علي العشا .
نجمه:اتعدلت وقالت بلاش يا صالح صراحه مفياش دماغ.
صالح:بس انا عملك مفاجأة جميله اوي اوي هتعجبك.
نجمه:طب تمام ماشي أن شاء الله اروح بس اشوف اختي عشان وحشتني.
صالح:خلاص احنا وصلنا اهو دي فله ليث صح.
نجمه:مرحتش قبل كده بس اكيد هي يلا.
البارت 35:
نجمه نزلت من العربيه: بلهفه عشان تشوف اختها هي خايفه عليها.
صالح:,قفل العربيه خد نجمه دخلوا علي الفلا
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ليث:وصل علي الفلا دخل بيقول قاسي انت فين قاسي.
طلعت خدامه:قالت قاسي بيه من نص ساعه اخدت شنطته راح المطار...
ليث بصدمه:طلع يجري بسرعه راح عند العربيه ركب عشان يروح علي المطار يلحقه.
قاسي:وصل المطار واقف مستني الطياره عشان يسافر يسيب البلد الي اتوجع فيها.
دخلت بنت عليه اسمها جسيكا:بتقول اهلا وسهلا استاذ قاسي هامل اي ييرب تكون كويس جدا جدآ.
قاسي:لحظ من كلامها انها مش من مصر وقال اهلا بيكي انتي تعرفني.
جسيكا:مدت ايدها بفرحه وقالت طبعآ طبعآ انا كتير معجبه بشخصيتك البسنز مان انا جيسيكا صحبت شركه الاماراتي في لندن.
قاسي: مد ايده هو محرج سلم عليها وقال اهلا وسهلا آتشرفت بحضرتك جدا انا بقا رايح لندن النهارده عشان اطمن علي الفرع بتاعي إلي هناك.
جيسكا:بجاااااااد انا برضو مسافره لندن بجد صدفه حلوه اوي اوي.
قاسي:اكتفي بي ابتسامه وقال طرقنا واحد أن شاء الله.
جيسكا: أن شاء الله قاسي بيه.
فاجأة قاسي سمع :صوت هو عارفه كويس ولف قال ليث.
ليث: قاسي طلع يجري عليه حضنه وقال ماشي سيبني تاني يا قاسي.
قاسي بحزن:مش بي ايدي صدقني انا بلد دي شوفت فيها المر عاوز اشوف نفسي احاول ارجع اقوي انسا ضربه جت منها شديده اوي اوي انا مقدرش استوعب لحد الان.
ليث:انت كده بتهرب الي حصل حصل خليك معايا يا صاحبي.
قاسي:مهقدرش صدقني انا بودعك أن شاء الله لنا هنزل هكون بنيت قاسي تاني اقوي أحسن.
ليث:ماشي ياقاسي انا هفضل ادعي ليك أتمني ليك سعادة بس اوعا تنساني يا صاحبي تغيب عليا غيبه طويله.
قاسي:اتماسك قال حاضر بلا انت اخويا الطياره جه معادها وقاسي بص لي ليث حضنه حضن اخير.
ليث بحب:مسح دموعه وقال ربنا يريح قلبك يا خويا يهدي سرك.
قاسي: يارب يا حبيب اخوك فاجاة جيسكا شدت قاسي من أيده وقال يلا قاسي.
قاسي:بص لي أيدها الي مسكت ايده اتعصب جدا وقالها اوعي تعملي كده تاني انتي فاهمه سبها مشي.
جيسكا:عيطت قالت ولله العظيم م عملت حاجه وحشه وجريت وراه وطياره طارت.
ليث:ركب العربيه ورجع علي الفلا.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
نجمه:دخلت الفلا معاها صالح شافت اختها قاعده بتشرب القهوه.
ملاك:قاعده بتشرب القهوه مش واخده بالها.
نجمه بحب:قالت ملاك.
ملاك: قامت وقفت لفت وقالت نجمه اختي طلعت تجري حضنتها وقالت أنا مش فاهمه حاجه اي الي حصل ليه هربتي من الفرح وانتي .
نجمه:لحقت ملاك في كلام وقالت عشان انا بحب صالح ولفت بصت ليه.
صالح فرح:جدا وقال اعرفك بيا انا صالح يا ملاك ابن عمك فكراني.
ملاك:بصت ليه ولسه هتسلم عليه دخل............... عليهم ليث.
ليث بغضب:بتعملي هنا اي عاوزه مننا اي مس كفايه الي عملتي في صاحب عمري.
ملاك بغيظ:انت بتقول اي ليث لي اختي انت مدرك انت بتقول اي.
ليث:اسكتي انتي يا ملاك بص لنجمه بغضب وقال انتي بسببك خليتي صاحب عمري يرجع لي مرحله صفر يسافر تاني يبعد عني.
نجمه بصدمه: فتحت عنيها وقالت قاسي سافر.
ليث:سقف قدام وشها قال اه سافر اي زعلتي ولا فرحانه انك دمرتي ثح.
نجمه بصدمه 'انت بتقول اي اكيد لا طبعآ.
اكلم صالح:انت ازاي تكلم بطريقه دي مع نجمه.
ليث:بره مش عاوز اشوفك وشكم ولا اعرفكم تاني
ملاك بغضب:راحت مسكت ايد اختها وقالت مشاكلك انت وصاحبك حزنك عليه انت زعلت عليه انا مراتك انت مقدرتهاش محترمتش اختها ف للأسف همشي مع اختي.
ليث: مسك ايد ملاك بغضب وقال اهدي يا ملاك متخلنيش اتهوري عليكي انت فاهمه.
نجمه:بس خلاص انا ماشيه مش عاوزه مشاكل تحصل م بنكم بسببي يلا يا صالح.
صالح:مسك أيدها يلا نجمه ومشيه.
قعد ليث:حط ايده علي راسه وقال عارفه ياعني اي بني ادم بحب مرتين ويحصل فيه نفس الي حصل ليه مره الاول ضعف ضعفين.
ملاك:زعلت قعدت جنبه وقالت أنا حسه أن في حاجه غلط مش مريحاني.
ليث:قام وقف وقال حصل ولا محصلش اهو حصل يا ملاك.
ملاك:مسكت ايده بحب وقالت تعالي نغير جو ممكن.
ليث:في ظروف دي ي ملاك.
ملاك:بحاول علي قد م قدر خفف عنك شويه.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند قاسي:ركب الطياره يعد ساعات كان وصل ونزل هيبته من الطائره ......... كام فيه الناس مستنينه.
مدير اعماله:اهلا اهلا نورت يا قاسي بيه.
قاسي:انا طالع علي الاوتيل هخلص انزل ليك عشان اشوف اخبار شغل.
مدير:تمام يا فندم الي تحبه.
طلع: قاسي علي الاوتيل خد هدوم من دولاب دخل الحمام.
انا عند صالح:وصل نجمه الفلا .........نجمه هي طالعه وقالت أنا مهقدرش اخرج معاك بليل عشان عندي ارهاق يا صالح.
صالح: تمام ماشي خليها يوم تاني وطلعت نجمه الاوضه بتاعتها هي حزينه علي الي سافر سبها.
البارت 36:
عند ملاك: كانت نايمه بعمق ولكن بتصحا علي مداعبه ليث فوشها بتفتح ملاك عيونها وهي بتبتسم وبتقول صباح الخير يا حبيبي
ليث: بحب صباح الورد يقلبي
ملاك: اي صحاك بدري كدا
ليث: بابتسامه عشان وحشتيني وكمان يستي محضرلك مفاجاه هتعجبك اوي
ملاك: بفرحه بجد يا ليث قولي اي هي ونبي
ليث: بضحك بجد يروح قلبي اهو من ساعه م جوزنا انتي مفرحتيش زي البنات وبعدين مش هقولك شوية وهتشوفيها قومي يلا يا كسولة
ملاك: بفرحه يس يس يعيش ليث وبتقوم بفرحه ملاك وهي بتحضن ليث وهو بيضحك علي جنانها وبيضمها لحضنه وهو بيبوسها من خدها وبيقول يلا بقا هتلاقي اول حاجه من المفاجاه عندك اهي عالكرسي خدي شاور واجهزي وانا هجهز جوة لحد ما تخلصي لبس
ملاك: بفرحه حاضر يعيوني وبتجري ملاك علي الكرسي وهي بتشوف بوكس كبير بتبصله بفرحه طفلة صغيرة
ليث.: بيبصلها بحب وبيبتسم وبيسبها وبيخرج يجهز
ملاك: بتفتح البوكس وبتنبهر بصدمه وهي شايفه فستان اسود واكسوارته وهيلز كعب كل حاجه هي بتحبها بتطلع ملاك الفستان وهي ماسكه وبتلف بيه بفرحه وحب وبتدخل تاخد شاور بسرعه وبتخرج وبتبداء تلبس ملاك الفستان كان لحد بعد الركبه بشوية ونازل بفنشه وباكمام شيفون وحاطت ميكب بسيط جدا وفردت شعرها وحطت البرفيوم اللي ليث بيحبه ولبست الهيلز كان اسود بكعب وكانت طالعه احلي من القمر بتلاقي ملاك الباب بيتفتح وبيدخل ليث وهو بيبصلها بانبهار لجمالها اللي خطف قلبو وبيصفر بغزل وهو بيقول اي الجمال ده كلو بقا الجمال ده كلو بتاعي انا لوحدي
ملاك: بتبتسم بخجل وهي بتقول وانت طالع حلو اوي
كان علي لبس قميص ابيض وبنطلون اسود وجزمه سودة وساعته وكان شكلو قمر اوي
ليث: وهو بيقرب علي ملاك وبيحاوطها من وسطها وهو بيقول انا بقول نخلينا هنا احسن عشان انا مش قادر اقاوم اكتر
ملاك: بخجل بطل بقا يا ليث يلا بقا عاوزة اشوف المفاجاه
ليث: بمشاكسه مش قبل ما اعمل اللي نفسي فيه
ملاك: امممم اي هو ده 🤔
ليث: بيقرب عليها وهو بيلتقط شفا*يفها في قبله كلها حب ملاك بتبادلة وهي بتحاوط عنقه وبعد مرور دقائق بيبعد ليث عنها عشان ياخدو نفسهم
ملاك: بتدفن وشها في صدر ليث بكسوف
ليث: بيضحك وهو بيقول علفكرة انا جوزك
ملاك: بتبتسم وهي بتقول بضيق علفكرة بوظت الروج بقا ها استنا احط
ليث: بسرعه لا كدا قمر اوي وبيمسكها من ايدها وبيخرج بيها لبرا وبفتحلها باب العربيه بتركب ملاك وبيركب علي وهو بيشغل العربيه وبيبداء يسوق وبتقول ملاك علي احنا رايحين فين
ليث: بمشاكسه تدفعي كام وهقولك
ملاك: تصدق انك رخم قول بقا
ليث: بضحك قولتلك اصبري وهتشوفي وبيشغل علي اغنيه خليني فحضنك يا حبيبي وبيبداء يغنيها هو ملاك وهما فرحانين جدا وبيمسك ايدها وبيبوسها وبعد مرور ساعه بيوصل علي للمكان وهو بيوقف العربيه وبينزل من العربيه وهو بيفتح الباب لي ملاك وهو بيقول إستني وبيطلع قطعه قماشه من جيبة وهو بيقول هتغمضي عينك الاول وبيربط بيها عيون ملاك اللي متشوقة تشوف المفاجاه وبيمسك علي أيدها وبيمشي بيها
ملاك: ليث يلاااااا بقا لسه كتير
ليث: خلاص يقلبي اهو وصلنا وبيقف ليث وهو بيفك الربطه من علي عيون ملاك بتفتح ملاك عيونها وهي بتبص للمكان بي صدمه مش مصدقه وهي بتقول ده بجد ده بجد مش حلم صح
ملاك: بحب لا مش حلم ده حقيقه
ملاك: كانت بتبص للمكان بانبهار كل حاجه زي ما كانت بتحلم بيها كان المكان علي البحر عبارة عن خيمه ومتزينه بالورد الاحمر زي ما هيا بتحبو وشموع وصور ليهم متعلق في البلالين وطاولة عليها اكل وكمان عالارض مكتوب اسمها بالورد جوة قلب ومكتوب بحبك يا اجمل من رات عيني يا شمس وضئ حياتي ملاك عيونها بدمع بفرحه وهي مش مصدقه كل ده
ليث: بيقرب عليها وهو بيمسح دموعها وبتشتغل مزيكا وبيمدلها ليث ايدو وهو بيقول اميرتي تمسحلي بالرقصه دي
ملاك: كانت بتبص لي ايده وبتهز دماغه بفرح وبتمده ايدها وبيلف ليث ايده علي وسطها وهي بتحط ايدها ليث كتفه وبيبدءؤ يرقصو علي اكتر اغنيه ملاك بتحبها وهي اغنيه (انا حبيتك) ملاك مش مصدقه وحاسه انها بتحلم وبيبداءؤ الاتنين يرقصو وهما الفرحه مليه قلوبهم بحب كبير ولغه العيون هي اللي بتعبر عن مدي حبهم لبعض وبتقول ملاك انا لو قولتلك بحبك فهو قليل عليك انت عملتلي كل حاجه انا بحلم بيها وكان نفسي اعيشها معاك انا بعشقك يا ليث كلمه بعشقك قليلة لو في اكتر من العشق كنت عشقتهولك انت عوض ربنا ليا انت اللي روحي متعلقه بيك ولقيت فرحه سنيني معاك ومش عاوزة حاجه تانيه غيرك من الدنيا
ليث: كان بيسمعها وهو كل دقه فقلبه بتقولها بحبك وبيقول انا اللي بحمد ربنا علي وجودك معايا انتي جيتي نورتي حياتي وغيرتيني خليتي حياتي جنه مفيش كلمه توصف انا بحبك قد اي وبينزل علي علي ركبته وهو بيخرج علبه قطيفه صغيرة من جيبه وبيفتحها وهي فيها خاتم شكلو تحفه بمعني الكلمه
ملاك بتبص للخاتم بذهول ودموعها بتنزل بفرح وبتمدلو ايدها بيلبسها ليث الخاتم وهو بيبوس ايدها وبيقوم من عالارض بتحضنه ملاك بحب كبير بيشلها ليث بفرحه كبيرة وهو بيلف بيها بسعادة فاجأة حد خبط ملاك بحاجه وقعت علي الارض
البارت 37:
نجمه القاسي:
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ليث:بيشيل لسه ملاك عشان يلف بيها فاجأة حد بيخبط السفينه الي راكبين عليها.
ملاك بتخاف:بتحضن ليث بخوف شديد بتقول ليث في اي اي الي بيحصل.
ليث بخوف:علي ملاك مسك في ملاك جامد وقال معرفش في اي .
فاجأة السفينه بتتقلب بيهم في البحر.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
صالح:قدمت ليكي في كليه صيدله للاسف هتطري تسفري دبي يا نجمه.
نجمه فرحه: قامت من علي الكرسي وقالت بجد يا صالح.
صالح:بجد يا نجمه بس انا للاسف مش هعرف اسافر معاكي عشان شغل بس هبعت معاكي حد من طرفي.
نجمه: جريت حضنت صالح وقالت شكرا شكراً اوي يا صالح انا مش عرفه ققولك اي بجد.
صالح فرح: اوي انها حضنته وقالت أنا المهم عندي سعادتك يا نجمه وبس...........طلع خاتم من جيبه قعد علي الارض وطلعه وقال م احنا لازم نتخطب عقبال م تخلصي نجوز...
نجمه:اتصدمت هي مش عاوزه تلبس خاتم غير خاتم قاسي بس استسلمت.......ما قاسي مشي وسبها ومدت ايدها.
صالح بفرحه:لبسها الخاتم وقال باس أيدها وقال يلا جهزي هدومك عشان حجزت مع الطياره.
نجمه:ماشي يا صالح وطلعت تجري علي الاوضه بتاعتها.
صالح:دخل لي ابوه في المكتب وقال حج فاضي اكلم معاك.
رؤوف:كان ماسك ورق مصدوم من الي كان بيقرء وه بص لي صالح وقال إزاي.
صالح:مالك يا بابا في اي .......ايه الي ازاي فاهمني.
رؤوف:قفل الورق بسرعه وقال لالالالالالالا مفيش حاجه انت كنت عاوز تقول اي.
صالح:ظبط ورق نجمه وهتكمل دراستها ولبستها الخاتم عقبال م نعمل احتفال أن شاء الله .
رؤوف بغضب:قام وقف وقال انت إزاي تعمل كده من دماغك يا صالح فرضنا هربت هتعمل اي انت بقا.
صالح: اول حاجه ب بابا نجمه خطبتي ف انا حر اوافق ولا موافقش التاني حاجه بقا هتهرب ازاي هي الي جايه ليا برجلها.
رؤوف:مسح علي وشه بغضب وقال خلاص يا صالح حصل خير يا حبيبي......المهم ابقا اتاكد أنها وصلت المطار.
صالح: ماشي يا بابا المهم انت كنت بتقراء اي غير ملامح وشك.
رؤوف:بتوتر لا مفيش يا صالح دا اوراق عن شغل بس مش اكتر.
صالح: اوكي عن أذنك يابابا.
رؤوف وقف بحزن:قال بابا اي بقا يا صالح.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
نجمه:دخلت الأوضه بتاعتها جهزت الشنطه وحطت ملابسها..........ولبست جاكت اسمر بنطلون رفعت شعرها لفوق بتقول وحشتني وحشتني اوي يا قاسي بس القدر كان ليه كلمه تانيه نتفرق عن بعض يا حبيبي.
داده: خبطت وقالت نجمه هانم.
نجمه:اتفضلي يا داده نعم.
داده: صالح بيه بيقولك لما تحهزي ابقي انزلي.........واحد من الجارد هينزل هو الشنط.........عشان كمان هياخدك تسلمي علي ملاك اخت حضرتك.
نجمه بفرحه:بجد ماشي انا خلصت لبس هنزل حالا.
داده :ماشي يا ست نجمه.
نجمه:جهزت كل حاجه بس نسيت مذكره بتاعتها الي بتكتب فيها كل يوم خواطر بي اسم قاسي.
نجمه:جهزت نفسها ونزلت علي سلم وقالت أنا جهزه يا صالح.
صالح:اوكي يا نجمه نادي الجرد عشان يطلع بجيب الشنط.
صالح:بيحط ايده في جيبه بيقول فون بتاعي نسيته في الاوضه بتاعتك ثانيه بطلع اجييه اجي.
نجمه:اوكي يا صالح في انتظارك بره عند العربيه.
صالح:ماشي وطلع علي سلم دخل الاوضه دور علي الفون جابه فاجأة وقعت مزكره وتفتح.........وطي صالح عشان يجبها الصفحه الاوله اتفتحت لسه هيقرء فيها اي.
فارس:قال صالح رايح فين شنط دي نزله بتاعت اي.
صالح:قفل مذكره حطها في جيبه وقال أنا مش هسافر دي نجمه الي هسفرها عشان تعلمها.
فارس':اه انا قلبي وقع في رجليها بحسبك مسافر هتسبنا يا صالح.
صالح:راح عنده حضنه وقال لا يمكن يا بني عيب عليك........انا هنزل بقا عشان اشوف نجمه اجيلك.
فارس:طيب ماشي خلي بالك من نفسك يا صالح.
صالح:حاضر ونزل راح عند العربيه وقال اسف اتاخرت عليكي يا نجمه.
نجمه:لا خالص يلا بقا عشان عاوزه اسلم علي ملاك قبل م امشي.
صالح:اشطا ركب العربيه ركبت معاه نجمه انطلقوا.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ليث:بيدور علي ملاك في البحر بيصرخ بي اسمها.
ملاك:وقعه تحت في القاع مقدراش تاخد نفسها بتقول الحقني يا ليث.
ليث:بخوف انتي فين يا ملاك انتي فين متخافيش انا معاكي.
ملاك: خلاص هتفقد بتقول ليثثثث.
ليث:بيعوم يدور عليها لحد ملاقها بتفقد الوعي قال ملاك وطلع يجري عليها شالها من قلب البحر.
ملاك:حوطت رقبته وفقدت الوعي .
ليث بخوف: شالها وطلع بيها حطها علي رمله فضل يفوق بيها.
ملاك:فقده الوعي تماماً.
ليث: بخوف بيخبط علي ضهرها عشان تطرد الميا الي بلعتها.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند قاسي: قاعد في الشركه بتاعته الي في دبي بيقرء الورق بس كل تفكيره مع نجمه الي كل تفكيره انها خانته زي حبيبه.
دخل حسين:قاسي عملت اي في صفقه.
قاسي:مش في باب ياض تخبط عليه انا بقا أقبل انك تدخل أو لا.
حسين:ياعم دا احنا وكلين مع بعض المش بدوده.
قاسي:خش بخربيتك انا كنت خايف ارجع دبي عشان مش اشوف خلقتك دي.
حسين:اوف دا انت رخم كتلت رخامه ماشيه علي وجهه الارض.
قاسي:عاوز اي يا حسين انجز قول الي عندك.
حسين:قعد عملت اي في صفقه الي جايه من شركات جيسكا.
قاسي:نفخ بديق قال انا مكنتش عاوز اتعامل مع حريم بس نعمل اي بقا الصفقه بتاعتها ممتازه.
حسين:اشطات ياعني اكلم مدير تنفيذي بتاعها قول أن احنا وفقنا اكيد.
قاسي:اكيد بإذن الله.
حسين:هروح انا بقا علي مكتبي هخلث الي ورايا وتعالي ننزل.
قاسي: تمام ماشي بس انا ملياش نفس عاوز بس انام.
حسين:نوم ايه عليا طلبات لا النهارده الخميس هنخرج أن شاء الله.
قاسي :خد الباب في ايدك سبها علي الله يحسين.
حسين: رزع الباب وقال يلعن شكلك يشيخ اوف وقفل باب مشي
قاسيييييييييي:قام وقف قفل الملفات بتاعته ولبس نضاره وخرج من المكتب متجهة لي الفلا بتاعته في دبي.
البارت 38:اخر دلععععععععععع✨♥️♥️
صالح:وصل قدام فله ليث وقال يلا انزلي ي نجمه بسرعه سلمي عليها تعالي عشان طياره خلاص.
نجمه:نزلت من العربيه وقالت مسافه سكه.
صالح:ياريت اصل انا عارف توديع مصرين ستات لبعضهم بيبقا ازاي.
نجمه ضحكت:وقالت عيب عليك يا باشا دا انا غلبانه سبته ودخلت علي الفلا.
الخدامه:فتحت وقالت نعم حاضر فتحت الباب.
نجمه:اهلا داده فين ملاك روحي نادي ليها قوللها اختك عاوزه تسلم عليكي قبل م تسافر.
الخدامه:اسفه المدام نجمه وليث بيه من امبارح بره البيت شكلهم كانوا خارجين.
نجمه:طب مش عارفه هتيجي امتا.
الخدامه ؛ولله يا هانم م عارفه هما من امبارح هما بره.
نجمه:خرجت قالت شكرا بس قلبها كلها علي اختها من القلق.
صالح:نزل من العربيه وقال مالك ينجمه ليث عملك حاجه.
نجمه:عيطت مره واحده وقالت لا اختي مش جوه انا حاسه ان حصلها حاجه انا قلقانه عليها.
صالح: مدام معاه ليث اكيد أن اشاء الله بخير متقلقيش انتي.
نجمه بخوف:طب هعمل اي دلوقت يا صالح.
صالح:تعالي دلوقتي نروح نلحق طياره أن شاء الله في ققرب فرصه هجبها نيجي ليكي اي رأيك.
نجمه: وعد يا صالح.
صالح:وعد يا نجمه يلا بقا عشان منتأخرش.
صالح:ركب العربيه معاه نجمه واخدها ومشي علي المطار.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
انا ليث:شال ملاك حطها علي رجلي قرب منها أداها قبله الحياه.
ملاك: فاجأة كحت رجعت كل الميه الي بلعتها واخدت نفسها فاجأة اترمت في حضن ليث بخوف.
ليث بخوف:اخدها في حضنها وقال انتي كويسه يا ملاك طمنيني عليكي بجد.
ملاك: حضنت ليث جامد وقالت كنت حاسه خلاص اني هموت مهشوفكش تاني يا ليث.
ليث: بخوف قال اوعي تجيبي سيره الموت علي لسانك تاني يا ملاك انتي فاهمه.
ملاك: حاضر ياليث انا تعبانه عاوزه اروح مش قادرة.
ليث:من عيوني وشالها هو بيفكر مين الي عمل كده.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
عند الكبير:قاعد في المكتب في حاله صدمه هو بيكلم نفسه ياعني انت يا صالح مش ابني.
دخل هنا فارس:قال يكبر وقعتهم السفينه تؤمر بحاجه تانيه.
الكبير:قام وقف وقال تمام اعرف ليا ماتت ولا لا.
فارس:تمام يا باشا انا شوفت صالح هو ماشي معاه نجمه....... انت ازاي سمحت أن نجمه تسافر من غير صالح مش خايف تهرب .
الكبير بحزن:قعد علي الكرسي وقال صالح طلع مش ابني يا ليث وانا لازم اتأكد الي قرأته في الورق دا صح ولا مش صح.
فارس بصدمه:فتح عينه ياعني ابن مين.
الكبير:هعمل تحاليل اتاكد الاول
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
قاسي:راح الفلا بتاعته الي دبي قلع تيشيرت بتاعه متن عاري صدر............دخل اوضه الملاكمه بتاعته فضل يلعب لحد م تعب.......طلع من الاوضه دخل ياخد شور وطلع علي رن فونه.
حسين:الو يا ابو صحاب هاااااااا انت فين عشان نخرج بقا.
قاسي:ياض دا لسه سيبك في شركه من ساعه هكون لحقت خلصت ياعني.
ضحك حسين:قال ققولك المفاجأة انا تحت الفلا هاهاهاهاها اصلك بتوحشني مقدرش استغني عنك يا باشا.
قاسي: غصب عنه ضحك وقال ولله وحشني ليث بتفكرني بيه.
حسين:اممممم بغير عليك يبطه.
قاسي:غور ياض عشان مرتكبش فيك جريمه.
حسين بضحك:مستنياك يا بيبي تحت باي باي هاهاهاهاها.
قاسي:قفل وقال اي دا ياربي ربنا يشفي بجد.
دخل قاسي:اوضه البس وطلع سويت شيرت وبنطلون بص ليهم افتكر نجمه لما طلعتهم ليه وقالت كده شكلك هيبقى احلا........راح ماسك طقم راح رميه في زباله...........رجع قال انا هرجع تاني اقوي نت الاول كمان يا ست نجمه.......خد تيشرت بنطلون تانين..........لبس ونزل لي حسين رخم ابن رخمه.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
صالح:وصل قدام المطار نزل فتح باب العربيه لي نجمه بيقول هتوحشني يا نجمه.
نجمه:ربنا يخليك يا صالح بجد انا مع م هنسي الي عملته عشاني.
صالح:انا معملتش حاجه ينجمه دا وجبي ليكي المهم انا مظبط ليكي دنيا هناك عشان اكيد مش هتعرفي تصرفي لوحدك.
نجمه: صراحه اه وانا اعمل اي بقا
صالح: طلع سلسله من جيبه وقال تسمحلي.
نجمه:اتفضل يا صالح.
صالح:لبسها السلسله قال صاحبي هيكون معاكي واحده بوحده لحد م تتعرفي علي البلد كويس فاهمه.
نجمه: فاهمه يا صالح والمعاد وصل بتاع طياره.
صالح:حضنها وقال خلي بالك من نفسك ينجمه.
نجمه:في حضنه بي امان حاضر يا صالح اتجه لي طياره بتركب.
طياره بطير لي بلاد دبي نشوف هيحصل اي مع نجمه قاسي يا ترا القدر هيكون سبب انهم يجمعوا من التاني ولا لا.
صالح:بحزن نفخ بديق راح عند العربيه بتاعته ركب وراح علي الفلا.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ليث:بيوصل علي البيت هو شايل ملاك الي بتترعش تحت ايده من البرودة .
داده:ليث بيه نجمه هانم اخت ملاك هانم جت تسلم عليها عشان مسافره.د
ليث: شايل ملاك الي مش في دنيا خالث قال مش وقته بت داده اعملي حاجه دافيه طلعها فوق في جناح بتاعي.
داده: حاضر يا ليث بيه الف سلامه علي ملاك هانم.
ليث:الله يسلمك يا داده........طلع علي الاوضه هو شايل ملاك راح حطها علي سرير ......راح فتح دولاب يجيب منه هدوم لي ملاك.
ملاك:قاعده نايمه علي سرير عماله تترعش بتعب بتكلم كلام مش مفهوم.
ليث:بحزن توعد علي الي عمل كده حلف مش هيسبه راح عند ملاك بدء بغير هدومها الي مليانه ميه.......لبسها الهدوم تانيه.
ملاك:بتفتح عنيها بتعب بتقول بتعمل اي يا متحرمش يا سافل.
ليث:اتخض وقال صح نوم انتي فوقتي كنتي لسه بتخرفي.
ملاك بتعب: بتعمل اي ياليث ابعد عني.
ليث:معملش حاجه يا ملاك انا بعدل ليكي هدومك عشان مليانه ميه.
ملاك: عاوزه اشرب حاجه دافيه يا ليث مش قادره جسمي وجعني اوب.
ليث؛من غير م تقولي يا حببتي داده زمانها جايه بي الحاجه دافئه.
ملاك:ماشي حطت راسها علي كتف ليث.
داده:خبطت دخلت بكوبايه نعناع دافيه.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
عند نجمه: وصلت علي أرض دبي نزلت وقفت مستنيا اي حد من طرف صالح.
حسين:جه كان معاه قاسي وقال هاي انتي الي جايه تبع صالح
نجمه:بتلف بتقول ايوا بتصدم بتقول قاسي
تعليقات
إرسال تعليق