رواية مهمه عاشق الفصل الاول والتاني بقلم خلود وائل
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
رواية مهمه عاشق البارت الاول والتاني بقلم خلود وائل
![]() |
رواية مهمه عاشق الفصل الاول والتاني بقلم خلود وائل
الفصل الاول
في صباح يوم الجمعه اشرقت شمس القاهرة معلنه قدوم صباح يوم جميل وجديد وفي أحد البيوت بمنطقه هادئه رن جرس منبه التليفون معلنا قدوم الصباح دن دن دن دن دن دن دن مدت ليلي يدها لتمسك بالتليفون
ليلي:يووووة أما أنت تلفون فصيل بصحيح صحتني من احلاها نومه هو انت محدش قالك أن النهاردة إجازتي والله لولا أن تمنك اغلي من مرتبي ومش هعرف أصلحك كنت دشيتك الوقتي..
(ليلي بنوته قمورة ودكتورة جراحه طويله وبيضه ووشها مدور وعنيها خضرة وملامحها جذابه وشعرها بني وطويل لاخر ضهرها 😍بتحب الضحك والهزار وطيوبه بس عنيدة جداا محجبه وملتزمه زي عيلتها بالظبط)
أما اقوم اصلي الصبح كدة واشوف ست الكل فين
قامت ليلي من سريرها بكل نشاط ودخلت حمامها الملحق بغرفة نومها واتوضت وصلت الصبح وقرأت وردها اليومي وطلعت برة اوضتها ونادت مامتها
ليلي:ماما ماما ست الكل حااااجه انتي لسه نايمه يامااااما
سمعها حسام اخوها وخرجلها من اوضته بنعاس
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
حسام:ايه يابنتي حد يقوم بدري كدة يوم الجمعه انتي ايه مبتحسيش طب تنحه وقلنا ماشي عاوزة تصحي البيت ليه
(حسام اخو ليلي الكبير بيشتغل محاسب ف بنك وعلاقته ب ليلي علاقه متينه وهو بحر أسرارها واحن واحد عليها)
ليلي:انتو ال بتحبو النوم عيله نعسانه اعملكو ايه أنا متعودة اصحي بدري بقلك ياحس تشرب معايا قهوة
حسام:شكلك رايقه يالي لي خير يارب
ليلي:كنت بحلم حلم انما ايه لوز اللوز
حسام :احكي
ليلي:حلمت خير اللهم اجعله خير أننا ف فرحك وانت وسلمي بترقصو سلو وشكلكو ايه اخر حلاوة
حسام بفرحه :ها وبعدين
ليلي:وبعدين ياسيدي الشجاعه خدتك وقمت شايلها مطوحها وهب عينك ماتشوف الا النور خدتو انت وهي سوبليكس مع دبل كيك انما ايه اخر روقان😹😹
حسام:الشجاعه خدتني وسوبليكس وديني اجيبك من قفاكي
ليلي:يالهواااي
هربت ليلي وهي بتصوت بضحك وحسام بيجري وراها ف البيت كله ف ليلي طلعت ع طرابيزة السفرة
ليلي:وربنا لو جيت جنبي لهنط من هنا واجبلك جنايه😂
حسام:أنا ال هعمل جنايه الوقتي
ليلي:يامااااهر ياحج مصطفي ياجدعاان الحقوني
حسام :انزلي بدل مااجيبك أنا
ليلي:الحق عليا ال بحكيلك ال هيحصل يوم فرحك دي رؤيه ياابني
دخل عليهم الحاج مصطفي باباهم وضحك ع منظرهم ووراه الحاجه كوثر كلمتهم
الحاجه كوثر:بتعملي ايه ياعاقله ياكامله ع السفرة اه ياني منكو ناقر ونقير
حسام :ال ايه ياماما حلمت أن أنا شايل سلمي ف فرحنا وقمت واقع بيها يرضيكي كدة
الحاج مصطفي:اديك قلت حلمت مش حقيقه تقوم تجري وراها كدة اعقل ياحبيبي داانت عريس ومحتاج صحتك ال بتبعترها بجريك كل يوم ورا ليلي
حسام :اه منا هستناك تغلطها يبقي هستني كتير
ليلي:أنا جعانه يامامتي ياعسوله
الحاجه كوثر:روحي صحي ماهر اخوكي ويلا نجهز الفطار
قعدو كلهم ع الفطار في جو عائلي جميل كله ضحك وهزار
ماهر:عاوزين نلحق نخلص المشاوير ال ورانا قبل الفرح والحق اجيب بدلتي
حسام:ياأخي داانا العريس لسه مجبتش بدلتي والفرح الخميس الجاي اتلهي واقعد على جمب
الحاجه كوثر:ومستنين ايه اختك جابت فستانها وحجزت مع عروستك ف الكوافير من شهر فات خليكو انتو قاعدين كدة
ماهر:اه والله خلينا دايخين ف الشقه وداومه الفرح وناسيين نفسنا كدة
الحاج مصطفي:حسام انت ياحبيبي لازم تاخد إجازة من شغلك تخلص مشاويرك انت واخوك وتمم ع حجوزات الفرح ولوازمه وفوق لنفسك ولعروستك ولا ايه
حسام :إجازة ايه ياحج داانا بالعافيه عرفت اخد أسبوعين بعد الفرح عشان شهر العسل
الحاج مصطفي:سيبها عليا
(الحاج مصطفي أحد أعضاء مجلس إدارة البنك)
كلهم قامو من ع الفطار وحسام وماهر خرجوا يخلصوا مشاويرهم وليلي لسه هتروح أوضتها مامتها مسكتها
الحاجه كوثر: تعالي هنا ورانا شغل الدنيا قبل ماالفرح يزنقنا.......
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
في مكان موازي في احدي ابراج النيل الفاخرة وبالتحديد في احدي الشقق الفخمه ف غرفه النوم بطل قصتنا صاحب المهمه علي..(علي شاب في أواخر العشرينات ظابط في المخابرات علي قدر عالي من الوسامه عنيه بنيه وشعرة اسود كثيف وناعم بشرته بيضاء ولكن اكتسب لون اغمق من الشمس بطبيعه شغله دقنه متحددة طويل وعضلاته بارزة باله طويل وصبرة اطول وقلبه طيب وبيعشق شغله متواضع وانما صعب لما بيفقد أعصابه)
بدء يتململ ف سريره لحد مافاق من النوم مسك تلفونه من ع الكوميدينو وبص ف الساعه لقاها ١١قام من سريره ودخل حمامه ال في اوضته واخد شاور ولبس بيجامه رياضيه ونزل الدور ال تحت(الشقه دورين عقبالنا كلنا😹😹)قابلته أخته نهي :صباح الجمال والبرفان ال ريحته جايبه كورنيش النيل
علي:اهلا بااخوات المصلحه
نهي:أنا ياعلوة
علي:هااا ع السخان عشان مش فايقلك والله
نهي : كنت عوزاك تتوصنلي عند بابا عشان يفك الحصار ويرضي عني ويسبني اروح الكليه والنبي والنبي أنا والله عرفت غلطي خلاص
علي:اممممم مش قلتلك اخوات مصلحه
نهي :بقي كدة ماشي ياسيدي شكرا
لفت نهي عشان تمشي مسكها علي من أيدها
علي:يانوني والله زعلك ع عيني بس انتي مبتسمعيش الكلام بابا قالك متطلعيش بالعربيه لوحدك من غير السواق طنشتي الكلام واخرتها ايه هااا
نهي:والله مرة ولن تعود
علي :مهي لن تعود فعلا نحمد ربنا أن انتي ال عودتي😂😂
نهي:انت بتضحك
ماشي المهم انك تخليه يفك الحصار بقي
علي :لما العربيه تتصلح وتيجي اوعدك هكلمه تكون نار العربيه هدت شويه داانتي فشفشتيها عديني بقي أما اشوف الحاجه والحاج
نهي :الحاج مش هنا خرج من الصبح ومامتي تحت كانت بعتاني اصحيك عشان نفطر سوا
نزل علي تحت لقي مامته قاعدة بتقراء سورة الكهف بأس أيدها ورأسها
علي :صباح الفل ياست الكل
الحاجه منال:صباح الهنا عليك ياحبيب مامتك وقلبها
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
نهي:وانا ايه بقي لما هو قلبك
الحاجه منال:انتي نور عيني وقومي بقي نادي دادة مديحه تجيب الفطار وبطلي لماضه
فطرو كلهم وعلي بيسال ع باباه
علي:اومال الحاج راح فين من الصبح ياماما
الحاجه منال:راح فيلا عمك ياحبيبي قال هيقضي اليوم كله هناك النهاردة وهيرجع بليل
علي :عاوز اقعد معاه شويه عشان مسافر الفجر عندي مهمه وهرجع متأخر
الحاجه منال: ربنا يوفقك ياحبيبي ويحرسك يارب
علي ونهي:يارب
نهي:انت بتطلع مهمات كتيرة اووي وكلها خطر
علي:دة شغلي ولازم اثبت كفائتي واترقي كمان أنا بحب شغلي فوق ماتتخيلي
نهي:مش عارفه طالع لمين عماد اخوك مزاجه الشغل حتي سارة مراته حبت شغله
علي:صحيح ياماما هما فين
الحاجه منال:راحو عند اهل سارة من الصبح ياحبيبي عقبال ماافرح بيك
عند ليلي كانو خلصو شغل البيت والمغرب أذن قامو كلهم يصلو وليلي استأذنت تروح أوضتها
ليلي:ست الحبايب يا حبيبه أنا هقوم اخلص شويه شغل وهنام بعد العشاء ع طول عشان راحة بكرة المستشفي من بدري وعندي نبطشيه للصبح تاني يوم
الحاج مصطفي:طول النهار وطول الليل ليه كدة يابنتي
ليلي:معلش يابابا الدكاترة بتوع قسمي مسافرين مؤتمر وعندنا عجز وبعدين دة نداء الواجب ياحج قالتها بطريقه مضحكه خلتهم كلهم يضحكو وسابتهم وراحت أوضتها
الحاج مصطفي:ربنا يطمني ع اخوكي حسام ويبعتلك عريس الهنا ان شاء الله يابنتي
ماهر:وانا ياحاج ايه نظامي
الحاج مصطفي:ياشيخ اتلهي أما تبقي تخلص جامعتك اول ثم مين الهبله ال هتوافق تتجوزك هااا
ماهر:والنبي أنا قمر والبنات هتموت عليا
حسام:أمر ربنا بالستر
ضحكو كلهم وقام حسام يكلم سلمي ف التلفون
حسام:سلمتي حبيتي وحشتيني
سلمي:قلب سلمي انت ال وحشني اكتر هاااانت كلها الأسبوع دة ونتجوز وابقي معاك ع طول
حسام:سنتين خطوبه عدو هوا إنما الأسبوع دة مش عايز يعدي مش عارف ليه
سلمي:انت بتقول فيها اوعي والنبي عم عبد المنعم جارنا تعبان وخايفه يموت وناجل الفرح
حسام:عبد المنعم مين ياحجه انتي ال يموت مش نقصاه والله داانا اروح فيكو تابيدة
سلمي بضحك:ياعم حيلك حيلك ان شاء الله مش هيجراله حاجه أنجز انت بس وربنا يسترها
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
حسام:أنا لو بايدي كنت قلت إن الخميس بكرة بس بكرة السبت يلا هانت
سلمي :فات الكتير يابطه
حسام:بطه ف عينك متقليليش بطه تاني
سلمي :امممم هفكر
حسام :طب فكري براحتك بقي تصبحي ع خير
سلمي :وانت من اهلي يابيبي
جه الليل وكلهم نامو فبيت ليلي الشاذلي
أما في بيت علي الناهي
الحاجه منال:باباك زمانه جاي ياعلي نادي نهي تيجي تكلمه ربنا يهديهم لبعض ياابني
علي :ياماما طولي بالك بابا بيعمل كدة عشان يعرف نهي غلتطها لكن هو معندوش حد غالي قدها طولي بالك .....
الفصل الثاني
بقلم خلود وائل🌻
علي:متخافيش علي نهي ياماما
قطع كلامهم دخول عماد وسارة
عماد:مساء الخير على علي بيه ال سايبنا ونايم للضهر
علي:شهادة لله انت ماصدقت وخدت مراتك وروحت تقضي اليوم مع نسايبك،،ازيك ياسارة عامله ايه
سارة:بخير ياعلوة اخبارك انت ايه
علي:بخير والله اتعشيتو ولا نتعشي سواا
عماد :حماتي حبيبتي عشتني عقبال عندك يااخويا😅
علي:ايه الحكايه كل شويه عقبالك عقبالك اي زهقتو مني ولا ايه
قاطع كلامهم دخول باباهم الحاج محمود الناهي
الحاج محمود:ايه ياولاد واقفين ليه كدة،اه السلام عليكم اول
كلهم:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الحاجه منال:عماد وسارة لسه جايين اهم ياحج وعلي كان بيقابلهم تعالو اقعدو ياولاد
قعدو كلهم ف الصالون..
الحاج محمود:ها ياعماد ناوي تروح امتي ياحبيبي
علي:يروحو فين دول لسه جايين اول امبارح والنهاردة ميتحسبش اصلا
سارة:ماانت ال بتنام للضهر لو كنت صحيت من بدري كنت جيت معانا النهاردة فاتتك حته فرصه انما ايه قمر
علي وهو بيغير الكلام:هتسافرو امتي بقي يااحن اخواتك
الحاجه منال:مستعجلين ع ايه ياعماد انا ملحقتش اشبع منك ولا من سارة حبيبه قلبي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سارة :ولا انا والله ياماما انتي تجيلنا بقي
الحاجه منال:لما اطمن ع علي ان شاء الله هرجع بيتي
علي:ايه ياماما يعني هتسبيني ولا ايه
الحاج محمود:ياعلوة كلنا معاك وحواليك ياحبيبي بس اخوك لازم يرجع عشان الشغل مش نافع من غيرة
سارة:يابابا انت لازم تجبهم وتيجي منفسكش ف اكله سمك اسكندراني ولا ايه
الحاج محمود: والله نفسي يابنتي ف اقرب فرصه هجبهم واجي
نهي كانت واقفه بتتابع من بعيد وعماد شافها ونده عليها
عماد:ايه يانونو هتباتي عندك ولا ايه
نهي وهي بتقرب:اها انا اهو كنت نازله اقعد معاكو
سارة :تعالي يابنتي هنسافر بكرة الصبح وهتوحشيني
نهي:ايه دة مستعجلين ليه كدة
الحاجه منال:لما نهي تخلص امتحاناتها هبعتهالكو تقعد معاكو شويه واهو تغير جو عما نحصلها نقضي الاجازة معاكو
عماد:والله يابابا الشغل كتير فوق دماغي مش زي ماانت موجود
الحاج محمود:البركه فيك يابني انا بتابعك من بعيد وعلي وقت مايكون فاضي هيجي يشيل معاك شويه
نهي:اتعشيت يابابا
الحاج محمود:ايوة اتعشيت مع عمك كمال
قضو سهرة عائليه وبعدين علي استاذن منهم عشان مسافر الفجر وبعدة كلهم نامو
في اوضه عماد وسارة
سارة:مش عارفه علي ليه كل امااجبله سيرة الموضوع يتوة الكلام
عماد:انتي عارفه انها مش عجباه يبقي ليه تزعليه
سارة:انا بختارله واحدة تليق بيه وعاوزة راحته
عماد:سبيه هو يختار لنفسه بلاش تحرجي نفسك معاه
سارة :هو الخسران دي اميرة بنت عمي جميله الجميلات الف مين يتمناها
عماد:طب ياستي اخويا مش واحد من الالف بتوع فيرجينيا بنت عمك ونامي بقي انا مصدع وعاوز انام تصبحي ع خير
سارة:وانت من اهلي
في اوضه الحاج محمود..
الحاجه منال:خير ياحج الحاج كمال كان عاوزك ف ايه طول النهار كدة
الحاج محمود:ولادو مشاكلهم مبتخلصش ياكوثر وطلبني يفضفض معايا شويه
الحاجه منال:خير يامحمود قلقتني
الحاج محمود:ندي بنته مش مبطله مشاكل وخناق مع جوزها بت مدلعه دلع ماسخ وشايفه نفسها ع الكل وغضبانه عند ابوها وسابت بيت جوزها وهي ال غلطانه وكمال مكسوف من جوزها وعيلته
الحاجه منال:وعملت ايه يامحمود
الحاج محمود:ابدا قعدت اهديه وكلمت ندي وعقلتها وعرفتها غلطتها وخدناها روحناها لجوزها
الحاجه منال:خير ماعملت يامحمود ربنا يهدي سرهم
الحاج محمود:البت دي بطريقتها دي مش هتعمر
الحاجه منال:لا يامحمود بناتنا عاقلين متقلش كدة
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
الحاج محمود:ربنا يهديهم اهو عشان كدة انا بحاسب نهي ع طول مش قسوة مني انما خوف عليها لما بشوف ندي ودلعها وعمايلها بخاف ع نهي لو اتحطيت مكان كمال اخويا ممكن اخنق نهي لو عملت كدة
الحاجه منال:بس انت شادد اووي مع نهي يامحمود خف عليها شويه وكلمها علي قالي انه هيكلمك بس انا قلتله ميدخلش عشان انت متزعلش بس البنات عاوزين الهداوة والمسايسه
الحاج محمود:حاضر
الحاجه منال:هتسيبها تروح كليتها
الحاج محمود:شويه كدة
الحاجه منال:ال تشوفه يامحمود..ويوسف كمان عمل ايه
الحاج محمود:يوسف بيحب واحدة وعاوز يتجوزها
الحاجه منال:يالف نهار ابيض يوم الهنا عقبال علي
الحاج محمود:ربنا يفرحه
الحاجه منال:طيب هيخطب امتي
الحاج محمود:اما نسأل ع البنت اول ونشوف تناسبه ولا لا
الحاجه منال:ال فيه الخير يقدمه ربنا
في بيت ليلي ...
مامت ليلي بتخبط ع الباب ..ليلي ليلي انتي نمتي ياحبيبتي
ليلي:تعالي يامامتي
الحاجه كوثر:لسه منمتيش يا حبيبه قلبي
ليلي:كنت بكلم الاء وهنام ع طول عاوزة حاجه
الحاجه كوثر:لا ياحبيبتي جيت اطمن عليكي وعلي اخواتك قبل ما انام تصبحي ع خير
ليلي:تلاقي الخير ياماما
اغلقت الحاجه كوثر باب غرفه ليلي وذهبت للنوم
(الاء انتيمة ليلي من طفولتهم ومع بعض في جميع مراحل الدراسه حتي نفس الكليه ونفس التخصص هي بنت جميله ومؤدبه عنيها بندقي وشعرها اسود محجبه وقصيرة شويه عن ليلي)
.....
اذن الفجر وصحيوا اهل بيت ليلي كلهم ونزل الحاج مصطفي وحسام وماهر يصلو ف الجامع وليلي والحاجه كوثر صلو في البيت وبعدها كل واحد منهم اتجه لاوضته مابين قارئ للاذكار والقران وبعدها نامو
.....
في بيت علي الناهي نفس الحال بعد ماعلي صلي الفجر وعيلته قام لبس هدومه وجهز نفسه ونزل ع السلم قابل ابوه وامه وباس ايديهم ..
علي:ادعيلي ياماما من قلبك كتير المهمه المرة دي كبيرة وصعبه ادعيلي ربنا يكرمني انا وزمايلي ونخلصها ع خير واترقي بقي
الحاجه منال:دعيالك ياحبيبي يسترها معاك ربي وينجيك انت وزمايلك قلبي وربي راضيين عليك ياعلي
الحاج محمود:ربنا معاك ياحبيبي خلي بالك من نفسك ياعلي
نزل علي من البيت وركب عربيته وطلع ع مقر المخابرات عشان ياخد التعليمات
في غرفه الاجتماعات
رئيس الجهاز:باختصار شديد مش عاوز غلطات المهمه تتم حسب التعليمات كل واحد عارف دورة ايه العصابه دي مش سهله والموضوع متخططله من شهور اي غلطه هتكلفكو ارواحكو البضاعه هتتنقل ف المكان ال قلت عليه متهجموش غير لما توصلو للمقر الرئيسي بتاعهم وتصادرو البضاعه كلها وجميع افراد العصابه وربنا معاكو
اتجه علي وفرقته لتجهيز نفسهم وبعدها انطلقو لتنفيذ مهمتهم..
طلع الصبح وصحت ليلي وفطرت ونزلت راحت المستشفي ال بتشتغل فيها وهناك قابلت صاحبه عمرها الاء
الاء:صباح الناس الرخمه ال بتقفل السكه في وشي عشان عاوزة تنام
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ليلي:اعملك ايه ماانتي ال رغايه
الاء:اممم ماشي طب والله منا قيلالك ع العريس ال متقدملي طالما انا رغايه سلام
ليلي:لاااا لااا تعالي داانتي حبيبتي داانا بحب اسمع رغيك اكتر من اغاني عمر دياب
الاء:ايوة كدة اتعدلي
ليلي:احكي بقي يارخمه
الاء:بصي ياستي اسمه يوسف كمال الناهي بشمهندس قد الدنيا بيشتغل ف شركه بباه شركه الناهي للمعمار عندة٢٨سنه عندة اخت صغيرة بس متجوزة وامه وابوة ناس محترمين وهو لسه مكلمش بابا يعني بس فاتحني ف الموضوع وانا مبدائيا موافقه
ليلي:ندخل ف المهم
الاء:مز مز مز 😹😹
ليلي: والاهم
الاء:اه انا عرفاه من زمان وهو بردو بس
كنا بنقاوح يعني انتي عرفاني
ليلي:ايه دة في شغل من ورايا اهوة
الاء :لا والله
منا حكيتلك قبل كدة عن الشاب ال كان خبط البت ميار جارتي واحنا رايحين كافيه مرة
ليلي:مش دة الواد ال انتي هزقتيه ومسبتهوش غير لما رجاله الشارع رزعوة علقه موت
الاء:ايوة هوة متفكرنيش بقي ذكرياات سودة
ليلي:وبعدين ياحجه اخلصي ورايا حالات هروح امر عليها وكدة هتاخر
الاء:هحكيلك بالتفصيل
..عدي اليوم وليلي بتشوف شغلها والاء بتحكيلها ع العريس بادق التفاصيل وعلي بينفذ شغله
عند علي..
مؤمن:بااس كدة تمام بقي كل حاجه تمام وبلعو الطعم نهجم بقي
عاصم:ايوة يلا خلي الرجاله يجهزو عند اشارة مني يلا...
علي:انا هاخد الفرقه وهنهجم ع طول وانتو تقابلونا من النحيه التانيه ونحاصرهم ف النص وانتو هتفضلو ف الاخر عشان لو حصل مفاجئات تتدخلو ع طول تمام ..عند اشارتي ....يلا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق