أخر الاخبار

رواية أحببته رغم انتقامه الفصل الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم نونا جمال

رواية أحببته رغم انتقامه الفصل الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم نونا جمال 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


رواية أحببته رغم انتقامه البارت الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم نونا جمال 


رواية أحببته رغم انتقامه الفصل الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون بقلم نونا جمال 


 الفصل الحادي والعشرون 

احببته_رغم_انتقامه 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

هيام ناصر ناصر انت عايز ايه مش عرفت اني خلاص اتجوزت عايز ايه مني بقي 

 ناصر لا بجد يعني المفروض اعرف اني اتجوزتي في اسكت  وفلوسي. يا يامدام

هيام فلوسك موجود وانا اصلا كنت ناويه اديهالك 

فكني وسبني هروح اجبهم ليكي 

يذهب ليها ناصر ويمسك وجهه بيديه انتي متخيله أن أنا ممكن اسيبك مش قبل ما اخد حقي وحق اختي فاتن فاكرها 

 هيام بدموع هي اللي كانت عايزه تشوهني أنا بس بعت لديها وأمه شفت وشفها  وخفت في هربت أنا أنا ياناصر بحبك 

 ناصر بضحكه عاليا بتحبني ههههههههههه واضح الحب يا هيام هانم واضح عشان كدا روحتي وتجوزتي صح 

هيام والله ابد انا اتجوزت لمه فقد الامل اني اتجوزك لمه اختك هددتني  ناصر أنا هيام حبيبتك 

 ينظر ناصر لها بحب حتي يفوق من تخدرها له ويقول كفايه كذب عليا كفايه وتركها ويذهب 

 هيام مش كذب مش كذب 

نروح الي هاني 

 سميره بنتي كدا خلاص راحت مني خلاص ناصر خدها قولتك اخرت العب بي النار وحش آخرته وحشه  لكن اقول ايه هاتلي بنتي سامع أنا عايزه هيام 

هاني يحضن ولدته. وحيات عيونك الغاليه دي لجبها هرجعها ليكي و هندم ناصر ندم عمره

أنا لازم اروح اللي زين اعرف ايه الي حصل بنهم. 

سميره هتروح لجوزها طيب انا جايه معاك 

هاني لا يا امي خليكي هنا واوعي حد يش فك لغايت ما ارجع هيام 

 كان زين يجلس في الحديقه 

 يأتي سيف بابا انت قاعد ليه هنا لوحدك 

 زين يفوق من شروده لا ابد ياحبيبي أنا بس تعبان شويه 

 تأتي ناهد تنظر إلي زين الذي يظهر عليه الحزن 

 ناهد سيف ياحبيبي ممكن تروح تلعب في الأوضه بتعتك 

سيف حاضر ياتيتا 

ناهد تنظر اللي ابنها لغايت امتي يازين 

 زين هو ايه لغايت امتي 

 ناهد اللي انت في دا يابني حرام عليك نفسك وابنك وحياتك. يازين أنا تعبانه كل ما اشوفك بي الحاله دي 

 زين متقلقيش عليا ياامي 

 ناهد إذا مكنتش اقلق عليك انت واخوك اقلق علي مين 

زين يقوم ويذهب إليها وقبل يدها ويقول  أنا من بكره راجع الشغل يا امي 

ناهد بفرحه صح يازين بجد 

زين بجد يا امي 

ناهد اهو هو دا ابني اللي انا عرفه 

 تأتي دادا نعيمه 

 ناهد في ايه يا دادا 

نعيمه بي لجلجهه في حد عايز قابل  زين بيه 

زين مين دا 

 نعيمه تنظر اللي ناهد وتقول هاني بيه 

 زين هو ايه عين يجي لغايت. هنا 

ناهد اهدي يازين نشوف عايز ايه 

زين يخرج وهو في قمة غضبه 

هاني يقف عندما شاهد زين 

 زين يجلس دون أن يسلم عليه ويضع قدم فوق الأخري خير عايز ايه 

هاني في عايز اعرف عملت ايه في اختك 

 زين اها تقصد هيام مش كدا. اها ما أنا عرفت كذبكم ولا الهانم مقلتش يا هاني بيه يامحترم 

  هاني يقوم يقف أناجي اعرف ايه اللي حصل عشان هيام اختي اتخطفت واللي خطفها اللي كان خطرها 

ويرد الذهاب لكن اقول ايه هي لسه مراتك يازين بيه حتي لو كدابه ولو ايه حاجه

 زين يقول له واضح برده انك متعرفش أنا طلقتها 

 يقف هاني. انت عارف لو اختي جرلها حاجه هيكون انت السبب وسعتها مش هرحمك 

 يقف زين اطلع بره بيتي أنا بيتي مخشش في  حرميه 

 هاني ينظر ليه بكره .ويقوله ماشي يا زين ويخرج 

 نخرج ناهد ونروح اللي كريم الذي كان في المكتب وكانت يفكر كثيرا في حور 

 يخبط الباب. وتكون حور 

 يفق كريم من شروده ادخل 

 حور أنا جيبه المشروع اهو هبتدي في من بكره 

 كريم ينظر ليها ولا يتكلم 

 حور هو في حاجه حصل حاجه تاني 

كريم حاجه ايه 

تنظر حور اللي الأرض وتقول اقصد بخصوص هيام واخو حضرتك زين بيه 

 كريم يشعر بخجله ويفرح بيه كثيرا ويقول 

 حور بقولك ايه 

حور اتفضل 

 كريم كنت عايز اشوف عمو محمد 

حور بابا هو في حاجه 

 كريم بيبتسامه ابد بس وحشني 

 حور بضحكه اتفضل في أي وقت بعد أزنك .

نروح اللي هيام التي كانت تحاول تفك نفسها بي اي طريقه ولكن لا تعلم لياتي مره اخري ناصر 

 ناصر ايه ياعروسه متحوليش ولو فكيتي نفسك الاوضه دي بي زجاج صوتك مطلعش مش بستكسر 

هيام بتول انت عايز مني ايه يا ناصر 

 ناصر أنا اللي عايزه كتير 

 هيام بتول اكتر أنا حامل 

 ناصر بصدمه ايه 

 هيام أنا اللي اذيتك اللي في بطني دا ملوش ذنب 

 ناصر بحزن ملوش ذنب عارفه الذنب ايه. الذنب انك امي. وتركها ويذهب وهو في قمة غضبه 

 ويخرج ويخبط كل شياء قدامه علي المكتب ويرمي كل شياء في الأرض ويذهب مسرعا اللي الفيلا 

 كانت تنزل الدرج نفين 

 نفين أبيه ايه التاخير دا كله حضرتك مبتش هنا انبارح 

 ناصر صباح الخير يا نفين وتركها ويذهب

نفين تنظر إليه بستغراب وتذهب اللي العمل 

أما عن زين 

 في يستيقظ وقوم يأخذ دوش ويرتدي ملابسه وينزل اللي الفطار والذهاب اللي العمل 

 ناهد تنظر إليه بفرحه وايضا استغراب 

 زين صباح الخير ويذهب يقبل رأسها 

 ويذهب اللي سيف ويقبله ويقوله ايه رايك يا استاذ سيف تحب نخرج انهارده 

سيف بجد يابابا 

 زين طبعا ياروح بابا 

 ينزل كريم وهو سعيد ويقول الله دا زيزو هنا 

 زين ازيك ياكريم. ياعم قول صباح الخير 

 كريم صباح الخير عليكم جميعا 

 كريم كلامه كلكم موجدين  أنا عايز اقول ليكم حاجه 

زين خير يا كريم 

ناهد في ايه يابني يارب يكون خير حلو 

 كريم حلو اوي انا قررت أخطب 

 زين بجد مبروك 

ناهد. بجد دا احلي خبر مين العروسه 

 كريم حور 

 ناهد ملامح وجهه تتغير 

 زين مين حور أنا اعرفها 

 ناهد لاء يا كريم لاء يعني لاء 

كريم ليه ياماما 

ناهد يعني مش عارف ليه 

 زين هو في ايه ممكن حد يعرفني 

ناهد دي دي تبقي 

 كريم اللي عرفتني الحقيقي يا زين كانت صحبت هيام وأولها مكنتش عرفت حاجه والبت كويسه ومحترمه 

زين وفيها ايه ياماما مدام البنت كويسه  يلا ياسيف عشان اوديك المدرسه عن أزنكم ويقف بجوار كريم ويقول مبروك يا كريم 

 ويذهب 

 ناهد بعد خروج سيف انت ازاي كدا ياكريم 

 كريم هو ايه اللي ازاي ازي احنا ناخد الناس بذنب حد تاني. واعتقد اني بعرف القراء الناس كويس وحور بنت كويسه ومحترمه 

 ناهد أنا مش عايزه حاجه تفكيرنا بي اللي فات 

 كريم يا امي ياحبيتي حور غير هيام وحور بنت كويسه وانا عارف عنها كل حاجه 

ناهد أنا عايزه اقبلها 

ونروح إلي زين 

 الذي كان حزين بعد ما افتكر هيام. كان يحاول يتلاشه اسمها يحاول يبعدها عن تفكيره 

 ويقول عايزه مني ايه لا يمكن اسمح واحده زيك ابد 

 ويوصل سيف اللي المدرسه ويذهب هو اللي المستشفي 

 الكل يبارك وعيني له 

 محمود مبروك يا عريس 

 زين عريس ايه بقي 

 محمود الله في ايه 

 زين هبقي اقولك بعدين المهم ايه اللي حصل في غيابي 

 محمود جت دكتوره جديده لسه تحت التدريب بس ايه شطره وحلوي اوي 

 زين وبعدين بقي يا محمود 

 نفين صباح الخير يا دكتور محمود 

 محمود صباح الخير يا نفين 

 .محمود نفين الدكتوره الجديده 

نفين اكيد حضرتك الدكتور زين 

 زين اهلا بيكي 

ونقف هنا 

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


الفصل الثاني والعشرون :-

#احببته_رغم_انتقامه:-

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

يمر الوقت أبطالنا  وزين يحاول أن يتعافى من هيام وحبها  وينشغل بي شغله كثيرا حتي اعمل ابنه سيف 

 الممرضه أنا مش عارفه دكتور زين بقي كدا ازي 

 الممرضه الأخري شكل العروسه الجديده مش مريحه. ويضحكه الاثنين لتاتي نفين 

 نفين تسمع حديثهم وبغيظ  وتقول لهم أنتم وقفين هنا ليه يلا 

الممرضات يلا بينا دي ملها دي 

 وتذهب نفين اللي دكتور زين الذي بفعل يقوم بعمل 

 تذهب إليه ازيك يا دكتور 

 زين اهلا زيك يا نفين 

 نفين. ممكن تديني الشغل اللي مع حضرتك ونروح ترتاح شويه 

 زين لا شكرا أنا مرتاح 

 نفين يا دكتور باين عليك التعب وكدا غلط 

ينظر ليها زين. وقوله ماشي ويذهب اللي غرفته 

 أما عن هيام فكانت تجلس في غرفه واحده وتفكر في زين ياترا لسه في بالك. ولا الكره خلاك تنساني أنا اسفه لو كنت اعرف مكنتش عملت كل دا. وتضع يديها علي بطنها أنا معايا قطعه منك ومش هسمح تروح مني ابد  لازم تعرف كدا يا زين. وتقول بابا مش هيسبنا ياحبيبي 

نروح اللي كريم الذي كان يجلس في عمله ولكن تفكره وعقله مع حور التي خطفت قلبه بجمالها. واحترامها

كريم وبعدين بقي معاكي ياحور 

 يخبط الباب 

 كريم ادخلي يا حور 

 سامي لا يا حبيبي انا مش حور 

 كريم سامي حمدالله علي السلامه وحشني والله 

سامي أها واضح عشان كدا مسالتش عليا.  اها صح ايه الحكايه بتقول حور. واهم عمل ايه صح 

 كريم يااااه موضع كبير اوي 

 سامي طيب يلا تتعدي بره وحكيلي 

كريم دايما كدا همك علي بطنك ههه

 سامي يلا 

 يخرجه لحد حور امامه 

 سامي ازيك يا حور 

 حور ازي حضرتك يا استاذ سامي 

 سامي ينظر ليها بإعجاب كويس جدا 

 كريم بغيظ  يلا ياسامي وانتي بحور خلي بالك من الشغل وانا جي علي طول 

تنظر ليه حور بستغراب 

 ونروح اللي ناصر 

  ناصر كان يتكلم في الهاتف.  ها هي عامله ايه 

 الشخص زي ما هي يا باشا. قاعده بس 

ناصر  عينك عليها لحسن دي مكاره ولو هربت ولا جره حاجه رقبتك سامع 

 الشخص سامع يا باشا 

نروح اللي هاني 

سميره يابني مفيش اخبار علي اختك 

هاني مش عارف مخليها فين لازم احبها لازم حتي لو هعمل ويقف عن الكلام سميره مش تلقين مصائب تاني احنا عايزين اختك وبس هو جوزها مش قال طلقها  ناخد اختك ومشي نسيب البلد دي ونمش نروح اي حتي يابني انا مش عايزه أتوجع علي حد منكم يابني. وبعدين اعرف اربيكم من جديد 

هاني اوعدك يا امي هجبها يعني هجبها 

 ويمر عددت اشهر علي هذا الحال وبداء زين  ان يتعافى.من هيام وحبها وكان يقرب من نفين وهي ايضا لا تعلم كيف تقترب له اللي هذا الحد 

الممرضات. هو شكل دكتور زين وقع خلاص 

 الممرضه اخري ازاي يعني 

 الممرضه انتي مش شايفه دكتوره نفين لصقه لي ازي 

أما هيام فكان يذيد شقوها له كثير ويكبر حبه داخلها. ايضا ابنه أو بنته. هيام بضحكه والم خفيف ايه ياحبيبة ماما ايه عايزه تخرجي لا استني شويا أنا عارفه أن بابا هجي ويخدنا كفايه ضرب فيا بقي 

ينفتح الباب. ويدخل ناصر 

 تشعر هيام بي القلق وتجلس عدل وتضع يدها علي بطنها 

 ناصر ايه عامله ايه 

 هيام الحمد الله 

 ناصر وينظر إليه بطنها ايه خلاص قريتي 

هيام عايز ايه ياناصر 

 ناصر مش عايز حاجه انا بس جي اشوفك عشان بس تولدي وبعدين اخد حقي منك 

 هيام بقلق وتضع يدها علي بطنها قصدك ايه 

 ناصر يقوم يقف هتعرفي لمه تولدي 

نروح اللي هاني 

هاني خلاص يا امي عرفت مكانها وبنتك هتكون عندك في اقرب وقت 

أما عن كريم لا يقدر علي التحمل في يوم في المساء يذهب اللي منزل حور. تخبط الباب 

 محمد يشاور اللي حور 

 حور هشوف يابابا متقلقش 

تفتح الباب ولكن ت أمامها كريم وهي تؤدي طرحه فوق شعرها وينزل منه خصلتين. وترتي بجامه 

كريم حور 

 حور كريم بيه 

يذهب محمد عندما سمع اسم كريم 

 كريم ازيك يا عمي 

 محد يشاور له بدخول. 

تذهب حور سريعا حتي تبدل ملابسها 

كريم أنا اسف اني جيت في وقت متأخر 

 بس انا كنت جي عشان عايز من حضرتك حاجه 

 محمد بستغراب يشاور له حاجه ايه

 كريم أنا عايز 

 لتدخل حور 

 ينظر إليها كريم أنا بطلب من حضرتك ابد بنت حضرتك حور 

 حور تشعر بي فرحه شديده ولكن لا تريد إظهارها 

محمد يقول له عن طريق المشاوره واهلك 

كريم اهلي ناس طيبين وأمه يعرفكم هحبكم زي ما انا حبتكم 

 محمد ينظر اللي ابنته 

 حور انا مقدرش اقولك ردي غير لمه اعرف راي اهلك ومنهم 

 كريم ما أنا جي عشان ولدي عايزه تقبلك وطبعا حضرتك يا عمي 

في ممكن تشرفونا يوم الجمعه 

محمد يشاور له بي الموافقه 

 وبعد مدي يذهب كريم وهو سعيد لانه احس بأنه شال حمل ثقيل من علي صدره ويذهب مسرعا اللي المنزل 

 ناهد ايه يا كريم كل دا تأخير 

 كريم بسعاده ايه ياست الكل كويس انك صاحيه 

ناهد ايه السعاده دي خير 

 كريم يوطي علي يديها ويقبلها خير ماما أنا عزمت حور وولدها يوم الجمعه 

 ناهد ايه 

كريم عشان خطري اقعدي معاهم وتكلمي والله ياامي دي غير دي خالص 

 ناهد حاضر يابني بس اخوك 

 كريم اخويا متفهم وموافق وبعدين هو حرب حظه بدل المره اتنين وان شاء الله ربنا يرزقه بي اللي تنسي هيام وقرفها 

ناهد يارب يابني ربنا يسعدكم أنا اهم حاجه عندي  سعدكم انتم

ونقف هنا 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


الفصل الثالث والعشرون :-

#احببته_رغم_انتقامه:-

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

ويمر الوقت ويأتي يوم الجمعه 

كان كريم يستيقظ وهو سعيد ويذهب اللي الحمام ليأخذ دوش دافئ ويستعد للذهاب لمجياء بي حور وولدها 

 أما عن زين  في كان نايم لياتي سيق ويفضل يتنطط يلا يا بابا يلا يابابا يلا اصحي 

زين بنعاس ايه ياسيف 

سيف يلا أصحا كل دا نوم انهارده انت وعتني انك هتخرجني وتفسحني 

زين بس ياحبيبي لسه بدري 

 سيف لا مش بدري يلا 

تدخل ناهد ايه دا ياسيف ياحبيبي ينفع كدا 

 ينزل سيف من فوق السرير ويقول أنا آسف ياتيتا بس بابا مش عايز يصحي مش هو كان موعدني أننا نخرج 

 تنزل ناهد اللي مستوي يا سيف ياحبيبي في انهارده ضيوف جاين مش هينفع بس اوعدك لو مش وبدري هنخرج كلنا 

 سيف ايه يعني مش هنخرج 

زين يفوق لا ياحبيبي هخرجك وينظر اللي ناهد 

 التي تتاسأل بعيونها يعني ايه مش هتفضل 

 زين بعد ما الضيوف يمسه هخرج ولو ملحقناش يبقي بكره 

سيف وعد 

 زين وعد وتعالي بقي هنا ياخد ابنه ويلعب معه وسيف يضحك. وناهد تبتسم 

أما عن كريم يكون قد استعد خلاص ويقف أمام المرايا 

يخت باب الغرفه 

 كريم ادخل 

 ناهد يلا ياكريمه اصحي وكفايه وتقف عن الكلام عندما تشاهد ابنها يقف أمام المرايا وهو في قمة أناقته 

 ناهد. ايه دا سبحان الله 

كريم بضحكه ايه ياست الكل 

ناهد يعني مستعد ولأبي ومتشيك كدا علي فين 

كريم هروح اجيب حور وعمو محمد 

 ناهد دلوقت يابني الساعه لسه مجتش واحده 

كريم ياماما ياحبيبتي عشان تقضدي اليوم سوي 

 ناهد مش هتخرج قبل ما نفطر كلنا. اها وتعدي علي زين في أوطه وتقوله 

كريم يذهب ليها وقبل رأسها ويقول طبعا ياست الكل هو أنا ليا بركه غيرك انت وزين وسيف حبيب قلبي 

ناهد طيب انا هنزل اشوف الفطار هات اخوك وتعالي 

 وبفعل يذهب كريم إلي زين 

زين كان يلعب مع سيف 

 كريم ممكن العب معاكم 

 سيف كريم ويجري عليه 

 كريم يشيل سيف ويقول اهلا يالمض ويضع قبله علي خده 

 سيف انت رايح فين كدا 

 كريم رايح مشوار 

سيف ممكن اروح معاك 

 كريم ممكن بس لو بابا واقف 

ينظر كريم اللي زين 

 زين ماشي ياسيف 

 سيف هيا هيا هروح البس 

 كريم انت زعلان مني 

 زين ازعل منك ليه بس 

 كريم يا زين والله حور بينت محترمه اوي وولدها راجل محترم وطيب جدا 

 زين أنا معنديش اي مشكله ربنا يسعدك يا اخويا 

 كريم بحضنه ويقوله ربنا يخليك ليا انت ابويا مش اخويا 

 زين كان يحس بنغذه في قلبه كان فعلا يتخلف علي كريم من أن تكون حور مثل هيام 

 كريم يلا بقي ننزل لحسن امك لو مفطرناش معاها هتعذبنا 

زين بضحكه طيب اخد دوش وانزل وراك علي طول 

 كريم ماشي 

 نروح اللي هيام التي تحس بتعب الولاده ولكن تتحمل 

 هيام ايه ياحبيبت ماما ليه مستعجله اوي كدا 

 وتضع يديها علي بطنها 

وبعدين بقي وتقوم وتذهب وتقف 

أما عن نفين 

 كانت تجلس في غرفتها وتمسك هاتفها وتكلم نفسها وتقول أكلمه لا لا أكلمه ازي وبعدي بقي يا نفين دا راجل متجوز بس هو مش لابس ولا دبله ولا بتكلم علي مراته دب 

نفين يوه بقي ترمي هاتفها من يادينا ليدخل ناصر عليها 

 ناصر الجميل قاعد لوحده ليه 

نفين صباح الخير يا أبيه وملامح وجهه حزين 

ناصر  صباح الجمال ايه دا مالك مين مضيقك 

نفين لا ابد مفيش بس حلمت حلم وحش شويا 

ناصر محدش يقدر يضبقك حتي الاحلام طلامه أنا موجود 

نفين بي ابتسامه ربنا يخليك ليا تحضنه 

ناصر طيب يا حلوي بقي اعملي حسابك أن احنا معزومين علي الغداء بره 

نفين بجد فين وتقف عن الكلام ثم تقول ومع مين 

ناصر عمك عبد العظيم وامير 

نفين بس انا عندي شغل مهم 

 ناصر النهارده الجمعه ودا اجازه عندك

نفين اها بس في زميل ليا أنا واحده الشفا بتاعه 

ناصر يقوم يقف وانا بقول اعتذري قولي حصل ظرف اي حاجه لكن هتروحي معايا الغداء يا نفين

نفين بحزن بس يا أبيه 

ناصر اوعي تكوني فكره اني مش عارف انك بتحويل متقبليش امير وانك بتقولي حجه اديله فرصه يا نفين و صدقيني أنا مش هعمل حاجه غصب عنك 

 ونروح اللي حور التي كانت تقف أمام الدولاب البس ايه دا ولا دا ولا دا  مش عارفه  يأتي محمد. 

 حور قولي يابابا البس ايه 

 محمد يشاور لها أن كل شياء عليها حلو وسوار علي فستان جميل بلون الزهري ويقول لها بي المشاركه دا هيكون حلو عليكي 

حور حبيبي انت اكيد مدام انت اللي مختاره 

وبفعل تستعد تردي الفستان وعليه طرحه بيضاء وتضع قليل من الميكب الذي يظهر جمالها 

وتسعد برن جرس الباب. تذهب لتفتح لتجد سيف يقف أمامها 

 حور أنت مين بقي يا حلو

 سيف أنا حلو انتي اللي حلوي 

حور ياروحي. لياتي كريم لا أنا كدا بقي اغير 

 حور بحرج كريم 

 كريم  ازيك يا حور وينظر ليها نظرت اعجاب 

حور بخجل  الحمد الله ازيك انت

كريم أنا تمام 

سيف أنا بقي سيف 

كريم ايوه دا استاذ سيف  ايه رايك في المض بتاعنا حور عسل خالص 

سيف أنا لمض 

حور أنت حبيبي 

سيف أنا حبيبها ويحضنها حتي يغيظ كريم 

ويأتي محمد  ويقوله اتفضل 

 كريم لا احنا يدوب نمشي جاهزين 

 حور ايوه

وبفعل يذهبه 

 وكانت ناهد في انتظارهم 

 وعندما أنه زين يسلم عليهم 

وناهد تحس بفرحه اول ما شهدت حور 

ويقدم اليوم سوي وكانت ناهد سعيده 

سيف شفتي بقي يا حور بابا كان هخرجني انهارده بس انت لمه حياه أجلها 

 حور ياحبيبي أنا مستعده أنا اللي تخرجك 

 سيف شفت يابابا حور هتخرجني. أنا حبتها يابابا 

 يفتكر زين كلام سيف علي هيام ولكن كان يقول أنا مش عارف بحبها ولا لاء يابابا 

ويرجع  من شروده علي صوت ناهد

ناهد يلا الغداء جاهز 

أما عن نفين تسعد للذهاب مع ناصر ولكن وهي حزينه 

يخبط الباب 

 الدادا. ست نفين ناصر بيه بيقول جهزتي ولا ليه 

 نفين قوله نازله يادادا 

 وتقول لمه اشوف انت كمان ياكريم بتلزيقق دا 

وبفعل تذهب نفين مع ناصر 

ويقوله عبد عظيم وامير 

امير ايه القمر دا 

 نفين شكرا 

 كان يجلس ناصر مع عبد العظيم يتكلمه في الشغل 

 امير تحبي نتمشي 

 نفين ماشي 

 امير نفين انتي ليه رفضه 

 نفين رفضه ايه 

امير رفضه تديني فرصه رفضه أن أقرب ليكي. صدقيني أنا بحبك 

 نفين لو سمحت يا أمير 

امير نفين يني فرصه 

 نفين ممكن نرجع 

ونروح اللي هيام 

 كانت هيام في تعب. لياتي أحدي رجال ناصر 

 هيام الحقني 

 الرجل ايه دا مالك 

 هيام الحقني بسرعه 

 يفتح الباب.  فيكي ايه دقيقي اكلم ناصر بيه 

 تأتي بخشبه وتخبط  بها علي رأس الرجل يقع أرضا 

 وتمسك هاتفه وتكلم زين 

 زين كان يودع حور وولدها ويذهب كريم لتوصلهم 

ناهد والله البنت بنت حلال 

 سيف بابا تليفونك بيرن 

هيام رد رد يا زين رد 

 زين الو 

هيام زين أنا هيام الحقني أنا بولد 

 زين ايه هيام 

 هيام ايوه والله بولد ناصر خطفني الحقني 

زين طيب طيب ابعتي الوكيشن 

وحولي تخرجي وانا جي 

 ناهد في ايه رايح فين ومين هيام 

 زين هيام بتولد يا امي 

 ويمسك هاتفه ليكلم هاني 

ونقف هنا 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


الفصل الرابع والعشرون :-

#احببته_رغم_انتقامه:-

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

ناهد في ايه يابني فاهمني 

 زين مش عارفه هيام اتكلمت وبتوقل بتولد 

 ناهد. هي كانت حامل 

 زين معرفش هي قالت كدا وانا مصدقتهاش 

ناهد وانت عايز تعمل ايه دلوقت 

زين يكلم هاني هكلمك اخوها 

 ناهد تاني 

بفعل زين يكلم هاني ويخبره 

 هاني ايه هيام بتولد هي حامل اصلا 

زين  مش وقت استغراب دلوقت أنا زي زيك بظبط يلا هبعتلك العنوان 

 ناهد بلاش تروح يا انبي 

 زين ينظر اللي سيف وهو يجلس يلعب. ويقول اللي ولدته مش عشنها يا امي عشان ابني اوبنتي 

ناهد ربنا معاك ويخرج زين وتمسك هاتفها ما بتكلم كريم لبحث اخو حتي لا يكون لوحده 

 نروح اللي كريم 

 حور بجد عائلتك جميله وتتحب كدا وخصوصا طنط ناهد وسيف حبيبي 

 كريم حبيبك ها 

حور اها حبيبي 

يرن هاتف كريم 

 كريم معلش لحظه دي ماما 

 ناهد ايوه يا ابني فينك 

 كريم ايه اللي فين ويوصل عمو محمد وحور 

 ناهد طيب بسرعه عشان تروح تلحق اخوك 

 كريم اخويا مالو زين 

 تحكي له ما حدث 

كريم ايه هيام 

 حور بصدمه و بصوت واطي تقول هيام 

 محمد بصدمه عندما سمع اسمها 

كريم حاضر حاضر يا ماما. ويقفل معاها 

 حور في ايه ممكن اعرف 

 كريم يحكي لهم ما حدث 

 حور حامل وبتولد ازاي كدا 

 كريم هي قالت لكن قولت كدبه من كدبها 

حور خلاص روح روح الحب اخوك وطمني متخلهوش يروح لوحده 

بفعل يذهب كريم ويكلم زين يعلم مكانه 

 أنا عن هيام 

 هيام بعد ما ضربت الرجل بعصايا وأخذت الموبيل 

 تحاول بتعب أن تهرب من هذا المكان دون أن يشاهدها أحد 

وبفعل تحاول. وتنجح أن تخرج 

أما عند زين وكريم وهاني 

 هاني أنا معايا رجاله وهقتحم. 

كريم لا لزم تبلغ البوليس 

 زين هنقول ايه 

 هاني أنا مش ندخل البوليس انتم ملكوش دعوه 

 زين انت بتقول ايه اللي في بطنها دا ابني أو بنتي 

 هاني اها اللي كذبتها فيهم صح 

كريم انتم بتعمله ايه وقت خناق دا وقته

يأتي أحد رجاله ناصر يشوف وضع هيام ولكن يجد صديقه ملقاه علي الارض وهي غير موجوده 

الشخص ينهار ابيض يا نهار ابيض ويمسك الهاتف ليكلم ناصر 

 ناصر يقوم يقف بتقول ايه. هربت يعني ايه هربت. اكيد قريبه من المكان 

شوف الحيوان دا تليفونه معا ولا لاء وانا جي ولو مش معا خلال الچيبي اس هتعرف تجبوها هي أو رحكم سامع 

 نفين بقلق في ايه يا أبيه 

ناصر امير معلش خد نفين ووصلها 

عبد العظيم طيب في ايه 

 ناصر هقولك بعدين امير اعمل اللي قولتك عليه 

 نفين بقلق طمني 

 ناصر بعصبيه مش وقته قولت 

 بفعل يأخذ امير. نفين التي تبحث دموعها 

وناصر يذهب وهو في قمة غضبه 

 أما عن هيام التعب يذيد عليه. ولا تقدر علي السرير  

هيام يارب خليك معايا وتحاول أن تتحرق ولاكن التعب ياذيد أكثر واكثر 

لتجلس في مكان حتي تختباء 

 وهاني بفعل يقتحم المكان وزين يحاول البحث عن هيام ويقول مكان الفون غير المكان دا هيام اتحركت 

 هاني يعني ايه 

 زين يعني احتمال كبير هيام مش هنا 

وبفعل يذهب زين وكريم ويلحق بهم هاني 

 اللي مكان الهاتف ولكن يجده دماء علي الارض ولا يوجد هيام ويجده الهاتف. 

زين كانت هنا راحت فين يعني 

يرن هاتف زين 

زين في رقم بيرن عليا 

الو مين معايا 

ناصر معلش أنا لحقت قبلك زين مش كدا قالت انك زين 

 زين انت مين 

 ناصر مش معقول متعرفنيش أنا ناصر 

 زين ناصر فين هيام 

 ناصر لا ازعل منك انت طلقتها يبقي مخصكش لسه في ما بني حساب 

زين انت بتقول ايه وابني أو بنتي 

هاني يخطف الهاتف من زين 

 هاني اسمع يا ناصر حسابك معايا أنا هات اختي احسن ما تندم 

 ناصر بضحكه اندم هنشوف مين اللي هيندم 

 تصرخ هيام من التعب 

 ويقفل هاني 

هيام همووووت 

 ناصر لا متقوليش كدا ابد تموتي ايه مش دلوقتي 

 ناصر خدها علي المكان التاني لغايت ما اعمل حاجه وجي 

الشخص بس يا باشا 

ناصر اسمع الكلام يلا 

يمسك هاتفه ناصر ويكلم نفين 

نفين بعد أن وصلت اللي المنزل وتطلع اللي غرفتها ولا تتكلم مع أحد وتقفل علي نفسها 

يرن هاتفها 

 نفين تمسح دموعها وتقول ايوه يا أبيه 

ناصر متزعليش مني  أنا محتاج ليكي انتي تعرفي تولدي 

نفين ايه أولد مش عارفه يا أبيه 

ناصر لا لزم تعرفي انتي دكتوره جهازي نفسك وانا هبعت اخدك وهفهمك كل حاجه لمه تيجي 

نفين تقفل معه أولد هو في ايه بظبط 

 أما عن كريم زين وهاني 

 زين يعني ايه يعني ايه انا مش فاهم حاجه 

 كريم قولتكم كان لازم نبلغ البوليس 

 هاني قولت بوليس لا انا هعرف اجيب اختي وابنك او بنتك يا زين 

 زين انت مش هتعمل حاجه لوحدك أنا معاك 

نروح اللي نفين التي بفعل تأتي سياره وتاخذها اللي المكان اللي بي ناصر 

 ناصر تعالي معايا 

 نفين في ايه بس يا أبيه 

 ناصر هتفهمي وتدخل غرفه لتجد هيام تتألم من التعب 

 نفين هيام 

 هيام نفين 

ناصر انتم بتعرفه شوفي شغلك يا نفين 

 وبفعل تحاول نفين أن تولد هيام وبفعل تقوم بس تواجدها لتضع فتاه جميله جدا 

ناصر جابت ايه 

 نفين تلف الفتاه في قطعه من القماش 

 بنت يا أبيه 

ناصر قمر هسميها قمر 

 ونقف هنا 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


الفصل الخامس والعشرون :-

#احببته_رغم_انتقامه :-

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

كان زين مثل المجنون يتحرك يمين وشمال كانت في أيدي ازاي احب هو قبلينا يعني ازاي 

 ناهد اهدي ياابني مش كدا 

 زين امال ازاي يا امي ازاي 

كريم طيب ما نبلغ هو دا الحل 

 زين لا في خطر 

 كريم خطر علي مين بظبط تقصد مين 

 زين بي ارتباك اقصد ابني أو بنتي وانا حاسس انها بنت 

 كريم متقلقش هيرجعه ليك وهيام هتاخد جزئها 

 سيف بصوت واطي هو في ايه يا تيتا 

ناهد تأخذه في حضنه متخفش ياحبيبي مفيش حاجه اطلع يله مع نعيمه فوق العب في اوطك

وبفعل تأخذ دادا نعيمه سيف وتطلع 

 ناهد يابني مش كدا عشان ابنك بس 

كريم رن هاتفه 

 كريم ايوه ياحور 

 حور ايه الاخبار ايه اللي حصل 

كريم هفهمك بس مش دلوقت 

حور طيب طيب وتقفل معا 

نروح اللي هيام التي تحس بتعب 

 نفين ارتاحي ياهيام 

 هيام بنتي بنتي فين 

نفين مع أبيه 

هيام أنا عايزه بنتي 

 نفين انتي تعبانه ومحتاجين لي راحه 

 هيام رحتي بي بنتي جنبي 

 تذهب نفين اللي ناصر 

 ناصر ايه هي عامله ايه دلوقت 

 نفين الحمد الله بس تعبانه من المجهود اللي عملته وطبعا الولاده هو أنا عايزه اعرف هيام ازاي يعني والليبي دي بنت مين 

ناصر دي بنتي 

 نفين ايه انت اتجوزت هيام

 ناصر لا هيام هي اللي اتجوزت 

 نفين يبقي ازاي بنتك بس 

ناصر هفهمك 

 نفين طيب قبل ما تقول حاجه ممكن اخد البنت عشان مامتها

 ناصر ايه بنت ايه هيام مش لازم تشوفها 

نفين يا أبيه كدا مينفعش لازم البنت تكون مع امها عشان ترضها وكمان البنت لسه ضعيفه 

ناصر ينظر اللي الطفله. ثم يقبلها ويعطيها اللي نفين 

 تذهب نفين اللي هيام وطعتيها الفتاه وتخرج 

نفين ممكن افهم ايه الحكايه بقي 

ناصر الهانم هربت مني وحتى هنا وتجوزت من واحد  وبعدين حملت وهو طلقها وفي الاخر عايزني اسبها وتسبب البيت لا  وألف لاء حسابي معاها لسه مخلصش والبنت دي أنا حبتها وهربيها

نفين وأبوها ذنبه ايه 

ناصر ابوها ههههههههه ذنبه أنه اتجوز واحده زي هيام  وبعدين هو مكنش يعرف انها حامل اصلا هي اللي بي غبئه عرفته 

نفين بس ياابيه كدا 

يقطع كلامها ناصر أنا قولت خلاص 

 نفين بس وجود هيام هنا كدا غلط لازم مكان كويس

ناصر يعني ايه 

نفين يعني عشان البنت وهيا لازم يكون مكان كويس هنا الجو سقعه ومفيش سرير ولا حاجه مينفعش عشان الطفله علي الاقل 

 ناصر طيب طيب هشوف ويتركها ويذهب 

وتذهب نفين اللي هيام 

 أما عن هاني 

 سميره فين اختك

 هاني للاسف معرفتش اجبها 

سميره يعني ايه وهي فعلا حامل 

هاني الظاهر كدا وتقريبا ولدت بس متقلقيش هجبها والله ياامي هجبها 

سميره تجلس وتبكي بنتي خلاص راحت وقعت في ايد اللي مرحمش خلاص ياابني ضعته مني خلاص 

 هاني ويوطي علي يدها ابوس ايدك دموعك غاليه عليا 

 سميره تبعد يدها عنه لو كانت غاليه مكنتش مشيت في الحرام وطمعت انت واختك انا السبب اللي معرفتش اربي يارب وتنظر اللي السماء مش عشان خطرهم هما عشاني أنا يا الله 

ونروح اللي هيام 

كانت نائمه ونفين تجلس والطفله علي قدميه تلعبها وتضحك لها وملامحه الجميله 

 هيام انتي هنا يانفين 

 نفين ايوه قمر قمر وهي قمر فعلا 

 هيام قمر مين 

 نفين اها بنتك ناصر قال عليها قمر

هيام بحزن هو كمان سمها 

 نفين هو ايه اللي حصل بظبط 

 تسكت هيام 

نفين انا بحاول اسعدك 

 هيام يعني هتهربني 

نفين تقف بي ارتباك لا مش لدرجه دي لكن 

هيام عارفه ناصر مش هيسكت والله انا مكنش قصدي اني اتعب اخوكي بس فاتن مرحمتنيش 

نفين يعني ايه 

 هيام بتعب فاتن كانت عايزه تشوهني عشان قبل ما تعمل كدا انا اللي عملت دا كان دفاع عن النفس 

نفين كان تسمعها وهي تعلم كويس اختها فاتن زكريا لها والي ناصر 

أما عن ناصر في كان سعيد ويذهب اللي الفيلا ويختار غرفه بي القرب من غرفته وجها للملاك القلم قمر. ويقول بنتي جايه 

 وكان سعيد ويختار غرفة النوم وسرير الاطفال وكل شياء 

أما عن كريم 

 كان كريم لايعلم ما يجب أن يفعل ولكن يتذكر صديقه ساجد ظابط 

 ساجد كان غايب عني ازاي 

 ويمسك هاتفه ويكلمه ويطلب مقابلته 

 وبفعل يذهب إليه ويخبره ما حدث مع اخو 

ساجد وساكت يا كريم 

 كريم زين رافض تدخل الشرطه عشان الطفل 

ساجد قولي اسم الراجل دا 

 كريم انا معرفش غير اسمه ناصر. بس ايه معرفش 

هو راجل اعمال كبير بس دا ستاره ولا القذاره اللي بيعمله 

ساجد اسمع بقي هنعمل ايه 

أما عن زين 

كان يجلس في غرفة ابنه وهو نائم يتأمل ملامحه ويقول ليك اخت أو أخ مش هتكون لوحدك واوعدك اني احبهم ليك 

تفتح عليهم ناهد 

 ناهد ايه يابني اتفضل قاعد كدا 

 زين لا خارج اهو 

 ويخرج بي الفعل ولكن ينزل في الحديقه ويكلم هاني 

 هاني أنا لازم اعرف ودها في الاول وهعرف قريب وقتها مش هرحمه

زين متعملش حاجه لوحدك أنا معاك 

 ويفكر أن يبحث عن ناصر هذا ثم يكلم هاني مره اخري ليعرف اسم ناصر ايه 

 ناصر الدمنهوري 

أما عن هيام 

يأتي ناصر لها بسرير وفايه وملابس لها واللي الطفله وسيده تجلس معاها 

ناصر يلا يانفين عشان انتي تعبتي وياخذ الطفله يشلها وقبله ورجعها اللي هيام 

هيام شكرا يا ناصر 

 ناصر ينظر إليه ويقول دا مش ليكي دا لقمر 

نفين تخرج مع ناصر وهي تنظر إليه ازاي بسهوله طفله لا حول له ولا قوه تغير حاله هكذا 

وبفعل يذهبه اللي الفيلا 

 ناصر تعالي ياعيام اوريكي حاجه 

 وبفعل يخذها اللي غرفة قمر 

نفين ايه دا 

 ناصر دي أوضه قمر بنتي 

 نفين تنظر إليه بستغراب وتقول بنتك 😳

 ناصر ايوه بنتي ومش عايز مجدله في الموضوع  دا 

أما عن هيام في يذيد عليها التعب 

السيده التي تجلس معها ايه دا انتي سخنه اوي لازم 

 اكلم ناصر بيه 

هيام لا اروجكي لا معاكي تليفون 

 السيده تنظر ليها وتقول مقدرش 

هيام بتوسل اروجكي أنا تعبانه اوي 

السيده مقدرش ناصر بيه يموتني 

هيام والله ما حد يعرف انك ساعتني 

السيده تنظر اللي الهاتف والي هيام 

ونقف هنا 

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


التكمله والنهايه من هنا


بداية الروايه من أولها هنا


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close