رواية تار صعيدي الفصل الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم ملك شاهين
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
رواية تار صعيدي البارت الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم ملك شاهين
![]() |
رواية تار صعيدي الفصل الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم ملك شاهين
البارت_12و13
فراس حط التليفون في وشها فلير تنحت
فراس وهو بيقوم : انت مش قولتي انك قولتي كل حاجه ومش مخبيه حاجه ...ايه ده ؟
فلير : معرفش انا قولت كل حاجه بخصوص بدر وكل الي اعرفه عنه
فراس : هو عايز يقابلك ليه ؟ وجاب رقمك منين اصلا ؟
فلير : روح اسأله وانا مالي
فراس : اتكلمي عدل
فلير بزهق : هو انا بتكلم بالمشقلب يعني
فراس : اللهم مطولك يا روح انت ايه الي خرجك من اوضتك
فلير بتوتر : انت مش واخد بالك ان لورين نايمه جوا و..
فراس بعد اما فهم قصدها وانها خايفه لورين تروح تقول ان كل واحد في اوضه حب يستفزها : ايوا وبعدين يعني عايزه ايه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فلير بضييق : اووف مش عاوزه هنام على الكنبه هنا
فراس بضخك : متقوليها يستي اسهل قولي انك عايزه تنامي في اوضتي وفي حضني
فلير : انت قليل الادب ع فكره .... كملت بتوتر انا بس علشان علشان لورين
فراس : اممم همشيها علشان لورين ... طب يلا علشان عايز انام وبقفل باب اوضه بدري
فلير : نينينيننينيني
فراس وهو رايح الاوضه : يلا اخلصي
فلير بضيق : جاايه جاايه ....كتك القرف يشيخ في حلاوتك دي خالتو كانتت بتتحوم على كريم كرامل
فراس من جوا بصوت عالي : يلاااا متكلميش نفسك كتيير هتتجنني قريب
فلير دخلت الاوضه وربعت ايدها على صدرها : ممكن اعرف هنام فين
فراس : افندم ؟ مش فاهم مش شايفه السرير يعني ولا ايه
فلير : طيب وانت
فراس : نعم يختي انا ايه
فلير : هتنام فين يعني
فراس وهو بينام على السرير : انا نمت اهو فين المشكله في نومي
فلير : نعم ..انا مش هنام جنبك اكيد
فراس وهوبيشدها على السرير وياخدها في حضنه : على اساس انها اول مره يعني ...اهدي بقي وكفايه حركه
فلير : كل مره بالعافيه
فراس بخبث : بالعافيه ااه عليا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فلير غمضت عنيها : انا عايزه انام تصبح على خير
فراس فضل باصص لسقف وهو حاضنها بعد شويه : عارفه وانا صغير مكنتش بعرف انام غير في حضنها ...كانت بتقعد تحكيلي في حواديت كتير اوي ...كانت وهي حامل في نسمه تقولي خلي بالك من اختك خليك ضهرها وسندها ..وانا كنت بقول حاضر بس معملتش اي حاجه من ده مش عارف هواجه نسمه ازاي حتي لو اتأسفتها مفيش اسف هيرجع السنين دي كلها
بص ليها لقاها مفتحه وبصاله بتركيز واهتمام
فلير : كفايه ندمك الي انا شايفاه في عينك هي اكيد هتشوفه ونسمه قبلها طيب صدقني وبتحبك وهتسامحك
فراس وهو باصص ليها : يااااه قد إيه الندم ده مؤذي بطريقه بشعه متتوصفش تخيلي تبقي ندمانه على حاجه عملتيها او كلام قولتيه اوحاجه معملتيهاش وكلام كان المفروض تقوليه ومقولتيهوش ، علي طريق إختارت تمشي فيه وخسّرك ناس كتير بيحبوكي وطلع غلط، الندم ده بيبقي جوانا زي النار ما بتعمل في الفَحم كده بالظبط انا جوايا نار يا فلير مش عارف اطفيها .
فلير وهي بتمسح بايدها على رأسه : بس بيجي يوم انّه خلاص عفا الله عمّا مضى الماضي هيفضل في الماضي عشان نتعلّم منّه بس وعشان بس نفتكره نقول احنا كنا فين وبقينا فين ، وخليك عارف ان اكيد ربنا ليه حكمه في كل ده مش لازم نعرف سببها ايه وليه بس نخلينا واثقين اننا بنفر من قدر الله لقدر الله وكله مكتوب ...فالندم عمره هيفيدك في حاجه بالعكس هيخليك واقف مكانك تفكر في الماضي وبس رغم انك بايدك تصلح كل ده وترجع مامتك واخواتك حواليك وتعوضوا الوقت الي ضاع منكم
فراس حضنها جامد لدرجه انها استخبت في حضنه وحضتنه هي كمان وقال : كُنت محتاج حد أتكلم معاه .. أتكلم معاه ويسمعنى ويطّيب بخاطرى وميجيش عليا ويبقي عليا القاضي والجلاد في نفس الوقت .. ولقيتك أنتِ انت عملتى كُل ده ربنا يخليكي ليا .
فلير بخجل : تصبح على خير
فراس : تلاقي الخير
الصبح على الفطار كان الكل متجمع
هارون :منور يا حمزه يا ولدي
حمزه بحرج : بنورك يا حج ومعلش لو تقلت عليكم
هارون : وه عيب عليك عاد ده احنا صعايده يا ولدي وبيوتنا مفتوحه للغريب جبل الجريب...انا جايب علشان رايح الارض
حمزه : ربنا يخليك يا حج ويعينك
ماري : ااه صحيح يا فلير اندرو و زيزي جايين كمان شويه وانا هروح اجبهم من المطار واستأذنت من هارون بيه
فلير تنحت وبصت لفراس الي قال : هما مين دول
ماري بخبث : دي زيزي صحبتي واندرو الاكس بتاع فلير
فراس وهو بيبص فلير الي هزت رأسها بلا : الاكس بتاع فلير ! اممم وجاي ليه ان شاء الله
ماري بدلع : اصل هو يا فراس يبقي صديق عزيز ليا انا وزيزي فيقضي هو وزيزي يومين يعني هنا كتغيير نفسهم يشوفوا الصعيد وكده
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فراس وهو بيبص لفلير : اممم نفسهم يشوفوا الصعيد ....انت ايه رأيك
فلير بهمس وهي بتبلع ريقها : متوافقش
فراس بصلها باستغراب
فلير : متبصليش كده متوافقش بس
فراس بهمس : هو انا الاكيد مش هوافق بس ليه
فلير : هقولك لما نبقي لوحدنا
بصلها وهز رأسه وقال بصوت عالي : معلش يا ماري بس ضيوفك غير مرحب بيهم
ماري : يعني ايه دول المفروض ضيوف مراتك اصلا
فراس وهو بيسأل فلير : هما ضيوفك يا حبيبي
فلير اتنفضت من الكلمه وبصتله
فراس وهو ييهمسلها : اقفلي بؤك يا فراوله لدبان يخش
فلير وهس بتقفل بؤها وتكح : لا لا مش ضيوفي ولا اعرفهم
ماري بغيظ وهي بتقوم : والله...على العموم مش مشكله هقول لبابي يستضفهم عنده وهروح معاهم
نسمه كانت قاعده جنب فلير من نحايه وفراس من ناحيه قالت بهمس : سكه السلامه
فلير وهي بتضحك : شوفت انا منك انت يما
نسمه وهي بتضحك معاها : يلا بسلامه رد الباب وراك .... كملت وهي بتبص على سميه الي قدامعا ...عقباال الي في بالي يارب
سميه ودت وشها الناحيه التانيه وبصت لحمزه باعجاب وقالت بدلع : الا جولي يا حضره الظابط
حمزه وهو بيبصلها : هو انت بتكلميني انا
سميه : هو في ظابط غيرك اهنيه ..المهم جولي انت عندك كام سنه
نسمه بغيظ : ليه هطلعيله بطاقه
سميه : وه انا كلمتك عاد انا بكلم حضرت الظابط هو عينك محامي عليه
نسمه بغيظ وهي بتقلد صوتها : انا بكلم حضرت الظابط هو عينك محامي عليه ...كتك نيله في تقل دمك
فلير وحمزه هيكوتوا من الضحك على نسمه وفراس بيبصلها بابتسامه ونظره غريبه
سميه : مش هرد على عيله
نسمه : لا ردي كده وريني
فلير : نسمه خلاص سييك منها ...حمزه يبقي اخويا التؤام يا سميه يعني ادي
سميه : انا سألته هو مسألتكيش ولا سألتها
حمزه بضحك : يلاهوي قصف جبهه ليكم انتم الاتنين فلير ونسمه بصوله جامد راح مكمل ....احم احم جرا ايه حضرتك ميردو عادي انت هتمسكي لسانهم يعني
سميه : مجصدش يعني...قطع ملامها حمزه وهو بيقوم علشان موبيله رن
حمزه : معلش عندي شغل هرد وارجعلكم
نسمه : احسن بنأدمه لازقه ...بقولك يا فلير تعالي نقعد في الجنينه عايزه اتكلم معاكي شويه ونخلي لورين تلعب برا
فلير : خلاص ماشي
فراس : ممكن اجاي معاكم انا كمان يا نسمه
نسمه بصدمه متنحه هي تقريبا اول مره تسمعه بيناديها او بيوجه ليها كلام بصت لفلير وبعدين بصتله وساكته
فراس : يااه ده انا وجودي مش مرحب فيه لدرجادي خلاص يس..
نسمه بسرعه : لا طبعا تعالي بس انا كنت فاكره هتروح الشركه
فراس : لا مش رايح هقعد معاكم ولا مضايقك
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
نسمه : وانا هضايق ليه ...بصت لفلير يلا
فلير مسكن ايد لورين : يلا
في المطار عند ماري كانت هتفرقع من الغيظ
زيزي : كان لازم يعني تقولي ان اندروا يبقي الاكس بتاع فلير
ماري : قولت اهو يمكن يتخانق معاها مكنتش فاكره انه هيرفض انه يجي
زيزي : يبنتي ده صعيدي اكيد دماغه ناشفه يعني وتفكيره قديم ومش هيرضي ابدا ان Ex مراته يقعد معاهم في البيت
ماري : اهو جيت اعملها عمتها
زيزي بتصحيح : اسمها جيت اكحلها عمتها
ماري : what ever ..كملت وهي بتبص على اندرو ...ساكت ليه
اندرو : هقول ايه
ماري : هنعمل ايه هنجيب دليل ازاي
اندرو وهو بيطلع سيجاره من جيبه ويولعها : مش لازم نجبله دليل احنا هنشكهه فيها
ماري : وريني شطارتك ...واه بدر عايزنا في فيلا الساحل كمان يومين
زيزي : ooh why
ماري: معرفش
اندرو : ايه الي فكره بينا يعني
ماري : بردو معرفش لما نروحله ابقي اسأله
راحوا قعدوا في الجنينه وفراس قام يوري لورين الخيل
نسمه : حاسه فراس متغير اوي انهارده واول مره يغيب من الشغل
فلير : لا عادي
نسمه : عادي ايه لا مش عادي في حاجه غريبه
فلير : سيبك من فراس وقوليلي عايزاني في ايه
نسمه بتوتر : مدحت بيهددني
فلير : مدحت مين
نسمه : في ايه يا فلير متركزي
فلير بتذكر: ااه الواد الي كنتي مرتبطه بيه ده وانا اعرف اسمه منين انت مقولتيش اسمه اصلا
نسمه : طب المهم اعمل ايه
فلير : بيهددك ازاي يعني
نسمه : انه هيقول لفراس يا فلير انت في ايه مش مركزه النهارده كده ليه
فلير بتوهان : مش عارفه حاسه اني دايخه اوي
نسمه بقلق : طب انادي فراس او حمزه
فلير وهي بتقوم تقف : لا لا انا هطلع ارتاح فوق ومعلش يا نسمه نتكلم ...ولسه مكملتش كلامها وقعت على الارض اغمي عليها
#الفصل_13
#تار_صعيدي
فلير وهي بتقوم تقف : لا لا انا هطلع ارتاح فوق ومعلش يا نسمه نتكلم ...ولسه مكملتش كلامها وقعت على الارض اغمي عليها
نسمه مسكتها وفضلت تهز فيها وتنادي بصوت عالي على حمزه وفراس
حمزه كان خلص تليفونه وداخل الجنينه سمع صوتها جري بسرعه ولقاها سانده راس فلير على الارض
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
حمزه بقلق : في ايه الي حصل
نسمه بعياط : معرفش معرفش مره واحده اةل لما قامت
حمزه سند رأس اخته وحاطها على رجله : روحي هاتي بيرفيوم بسرعه
نسمه طلعت بسرعه على فوق تجيب البيرفيوم
في الوقت ده فراس كان راجع من الاسطبل وهو شايل لورين بيبص من بعيد لقا حمزه قاعد على الارض وفي حد نايمه جري بسرعه عليه وراح نحيته فراس اول لنا شافها كده جاله نغزه في قلبه وقلبه وجعه جامد
فراس بقلق : في ايه مالها يا حمزه ايه الي حصلها
حمزه بخوف : مش عارف مش عارف..نسمه بتجيب بيرفيوم من فوق
فراس وهو بيبعد ايده عنه وبشيل رأسها من على رجله وبشيلها
فراس : انا مش هستني تجيب بيرفيوم لسه ...خد مفاتيح العربيه بسرعه
حمزه خدها وخرجوا برا فراس ركب حطت فلير ورا وركب جنبها وحنزه شغل العربيه جت نسمه بالبرفيوم بتجري لقيتهم بيركبوا العربيه ركبت جنب حمزه وطلعوا على المستشفي
لورين في الجنينه كانت قاعده بتعيط علشان فلير وعلشان مشيو وسابوها خرجت وراهم بس هما كانو مشيو كان في عربيه سوده واقفه برا نزل منها اتنين خدروها وخدوها
في المستشفي فراس شال فلير ونزل بيها بسرعه على اما حمزه يركن ويطلع هو ونسمه
فراس بصوت عالي وزعيق : دكتور بسرعه لوسمحت
الممرضه : ادخل طوارئ يا افندم
فراس بضيق : مش عايز ادخل زفت عايز دكتور
الممرضه : لازم طوارئ الاول ولو لقينا ...
فراس بنفاذ صبر : متخلنيش اتعصب عليكي انت مش هتعرفيني ايه اللازم نادلي دكتوره بسرعه
الممرضه : بس
فراس بعصبيه وزعيق : اخلصي بقي انا على الاخري
الممرضه خافت وراحت نادت دكتور
دكتور لسه بيبص يشوف مين : خير حضرتك مد..ايه ده فراس بيه اهلا بحضرتك
فراس : مش وقته سلامتت مراتي فاقده الوعي داخله في نص ساعه
دكتور : اهدي حضرتك بس وانا هشوفها اتفضل استريح برا
فراس : لا مش طالع اخلص
الدكتور بدأ يكشف عليها وبعد فتره
فراس بقلق : طمني في ايه ..ايه الي حصلها ..ومن ايه ..ومفقتش ليه لحد دلوقتي
الدكتور : اهدي بس وواحده وواحده ..الي حصلها ومن ايه احنا عملنا شويه تحاليل علشان نعرف نحدد في ايه ومش هتظهر للاسف دلوقتي ادعيلها وربنا يستر علشان انا شاكك في حاجه ...وبالنسبه مفقتش ليه هي هتفوق دلوقتي وتقدر تمشي كمان ...عن اذنك اروح اتابع بقيه المرضى الف سلامه عليها
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
الدكتور خرج وفراس قعد جنبها ماسك اديها بيدعك فيها
فراس : كده تخضني عليكي ..لو تعرفي قلبي وجعني ازاي لما لقيتك مرميه على الارض اول مره احس بالوجع ده كله في قلبي بعد خبر موت ليله ...لوهله حسيت انك ممكن تروحي مني احساس صعب اووي متخلنيش احسه تاني يا فراوله قلبي ان شاء الله مش هيبقي في حاجه وهتبقي كويسه ورينا مش هيضرني فيكي....انت تعرفي ان من ساعه اما شوفتك وانا مسميكي فراوله قلبي ... بيجيلي احساس غريب مش لاقي ليه تفسير غير ان ببقي مسبوط وانا حااسس بيه ..لو مضايق ومخنوق واول لما بشوفك بنسي الضيق والخنقه والزعل ...ببقي كل مبشوفك عايز اخدك في حضني .... بحس بحس حاجات كتير اوي وانت معايا وشايفك ..لو ده الحب الي بيقولي عليه فانا عديت مرحله الحب دي بمراحل...فلير انا مش بس بقيت بحبك انا دايب في هواك دوب ...
فلير بدأت تتملل وتفتح وتغمض عينيها فراس قرب منها وقال بلهفه : حبيبتي انت فوقتي
فلير بتوهان : انا فين
فراس : اهدي يا حبيبتي انت في المستشفي
فلير : ايه الي حصل
فراس : دوختي شويه واغمي عليكي وعملولك شويه تحاليل
فلير بتعب : وطلع في ايه
فراس : لسه مش هتظهر دلوقتي
فلير : عايزه اروح
فراس : حاضر هنروح ..مش عارف اخوكي الي بقاله ساعه بيركن ده راح فين
فلير : هو حمزه معاك
فراس : اه هو ونسمه
فلير بخضه : اومال سبته لورين مع مين
فراس افتكر لورين فجأه : ايه ده لورين ..انا اتلهيت فيكي وهي كانت في ايدي اكيد طلعت لتيته
فلير بخوف : انتم سبتوها لوحدها يا فراس ليه
فراس وهو بيحاول يطمنها : اهدي بس مش هيحصل حاجه يعني متقلقيش
فلير بقلق : طب يلا نروح
في الوقت ده دخل حمزه ونسمه
فراس : انتم كنتوا فين
نسمه : الف سلامه عليكي يا فيري
حمزه وهو بيقرب من فلير وبيحاول يزق فراس من جنبها : كنا بنركن بس كان زحمه ...وسع كده اما اقعد جنب اختي عامله ايه يحببتي الف سلامه عليكي
فراس : روح بعيد يلاا دي مراتي مش هتحرك من هنا
حمزه بغيظ : ودي اختي قبل اما تكون مراتك
فراس برخامه : مش قايم
فلير : كفااايه شغل عيال خلينا نمشي علشان لورين الي سبتوها لوحدكم
نسمه بخضه : ايوا صح ازاي مخدناش بالنا منها
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
حمزه : اهدو يعني هتروح فين احنا سايبنها في الشارع يعني
فلير : طب يلا يلا نمشي
فراس : حاضر
في قصر الاسيوطي كانت ماري في اوضتها بتكلم بدر بتتفق على الميعاد الي هيتقابلوا فيه كلهم و اندرو وزيزي في اوضهم بيستريحوا من السفر سالم والحج شريف كانوا قاعدين في المنضره مع شويه رجاله فجأه سمعوا صوت الغفير بيرجي عليهم
الغفير بصوت عالي : الحج يا حج شريف
الرجاله كلها قامت وقفت
حج شريف : في ايه يا ولد المركوب
غفير : في واحد من عيله الاسيوطي ضرب نار على عامر بيه ولد ولدك ونجلوه المستشفي
حج شريف : ايه انت بتجول ايه
الرجاله هاجت كلها واحد منهم اتكلم : واضح ان عيله الاسيوطي مش هتجبها البر وهما الي بدؤا المرادي يستحملو الي هيجرالهم
واحد تاني : وشرفي لنجلبها دم ومهنسيب واحد في عيله الاسيوطي عايش
سالم بتوتر : استهدوا بالله يا جماعه احنا مش عملنا صلح وبقينا نسايب مينفعش كده
احد الرجال : هما الي ابتدوا يا سالم بيه وملتزموش بالصلح وللاسف اول واحد هنخلص عليه هيبجي نسيبك جوز بنتك اكبر حفيد في عيله الاسيوطي ...يلا يا رجاله
وخرجوا الرجاله كلهم علشان يقابلو رجاله الاسيوطي
سالم بخوف وقلق على بنته وجوزها: والدي هو كده التار رجع تاني
شريف وهو بيقعد بتعب : للاسف يا ولدي ..يلا يلا بينا على المستشفي نشوف عاامر يلا يا ولد
سالم : هاخد يوسف معايا مش هسيبه هنا
شريف بقلق من الي جاي : خده يا ولدي مفيش راجل بيسلم من التار متخفش على بتك مفيش حريم بتدخل في التار
خرجوا من المستشفي ووصلوا البيت
الجده : الف سلامه عليكي يا بتي
فلير : الله يسلمك يا نينا ...مشوفتيش لورين
الجده : البنته الصغيره الي كانت مع اخوكي لااه يا بتي هي مش معاكم
فلير بخضه وهي بتبص لفراس : لورين فيين
فراس خرج بسرعه يشوفها في الجنينه بيبص على البوابه لقا توكه الشعر بتاعتها واقعه على الارض دخل ليهم تاني
فلير بلهفه : لقيتها
فراس هز رأسه بلا وهو مصدوم وماسك توكتها وقال : لورين اتخطفت
فلير : ايه ازااي
قطع كلامها وصدمتها
فجأه الغفير دخل : يا حج هارون الحج يا حج هارون
هارون بفزعه : ايه الي جري
الغفير : واحد من عيلتنا ضرب نار على عامر الاسيوطي حفيد شريف الاسيوطي ونجلوه المستشفي ورجاله الجناوي جايه على القصر دلوقت وحلفوا يضربوا فراس بيه بنار ويفتحوا التار من تاني
هارون : انت بتجول ايه مين ابن المركوب الي ضرب عليه نار
الغفير : مخبرش يا حج
فلير مكست في فراس جامد وفضلت بصاله ..حمزه ونسمه مصدومين محدش قادر يتكلم ولا يتحرك حتي
فجأه موبيل فراس رن رد بسرعه يمكن حد من الي خطف لورين وعايز فديه : الو
فراس بصدمه : ايه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
الفصل_14و15
تار_صعيدي
فجأه موبيل فراس رن رد بسرعه يمكن حد من الي خطف لورين وعايز فديه : الو
فراس بصدمه : ايه .... كمل بعصبيه طب اقفل دلوقتي اقفل
فلير بقلق : في ايه لورين جرالها حاجه
فراس : لا مش تليفون عن لورين اصلا
فلير : طب في ايه
فراس وهو بيقعد بتعب : المصنع ولع
فلير بشهقه : اييه
حمزه : في ايه وايه الي بيحصل ده ...فراس انت ليك اعداء بصفه خاصه غير الشغل و
فراس هز رأسه : عيلتكم
حمزه : عليتنا ! طب يعني علشان حكايه التار وكده ولا في عداوه شخصيه معاك انت بذات
فراس : لا معايا .. كمل بعد ما خد نفسه ....مع عمك عزت ابو عامر
هارون بعصبيه : اوعاك تكون انت الي ورا ضرب عامر بنار
فراس ببرود: لو انا مش هخاف اقول
حمزه : طب ايه الي بينكم يا فراس
فراس بتنهيده : حكايه قديمه ..الموضوع كان بين بابا وعمك عزت مش وقته دلوقتي خلينا في المهم
في الوقت ده لقو ست داخله عليهم وشايله لورين الي نايمه فلير جريت عليها وخدتها منها
فلير : لقتيها فين ...ولا انت الي خطفتيها...ايوا اكيد انت الي خطفتيها
الست : وه وه عاد في ايه يا ست انا لجيت البنيه بتبكي ومفطوره من العياط لوحدها خدتها معايا وسألتها على اسمها جالت انها خيت فراس بيه وطبعا مفيش غير فراس واحد في البلد كلتها فجبتها على اهنيه واهي طلعت تبعكم فعلا
فراس : عارفه لو طلعتي كدابه هيحصلك ايه
الست : جري ايه يا بيه انا هكدب عليك ليه ايه مصلحتي
حمزه وهو بيدقق في ملامحها : هو مقالش انك بتكدبي هو بيقول لو طلعتي كدابه ...اسمك ايه
الست : اسمي فتحيه ...وانا مش كدابه يا حضرت ال..
حمزه : الرائد حمزه الجناوي
الست اتوترت شويه وبعدين قالت : تشرفنا يا بيه انا جولت الي عندي حمدلله على رجوع بنتكم ..عن اذنكم وخرجت بسرعه
فلير بصدمه : انتم هتسيبوها كده عادي ...انا متأكده انها يما الي خطفتها يما تعرف حاجه عن الي خطفها
فراس قرب منها وشال لورين الي نايمه : معاكي دليل انها خطفتها او تعرف الي خطفها
حمزه : مش هينفع نقبض عليها واحنا اصلا معناش دليل انها اتخطفت ممكن فعلا تكون كانت تايهه
فلير بخوف : طب طب نروح المستشفي ونكشف عليها يمكن الي خطفها سرقه اعضاء او حاجه انا خايفه
فراس : اهدي اكيد هنعمل كده بس هي نايمه دلوقتي وكمان لو سرقه اعضاء مش هيرجعوا في نفس اليوم ده حد بيلعب معانا ....مش عارف ايه كل المصاييب دس
نيجي عند نسمه الي واقفه مصدومه من كل حاجه عقلها وقف لما الست قالت ان لورين قالتلها انها اخت فراس بتحاول تستوعب مش عارفه هي كانت فتكره انها بنت فلير بتبني او اي حاجه بس ازاي اختها
نسمه حاولت تخرج من الصدمه وتتكلم بصت لفراس وقالت : هي هي لورين اختك ؟
فراس قرب منها : يعني هي هتبقي اختي ومش اختك انت كمان
نسمه : يعني ايه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فراس بتنهيده وهو بيديها لورين : ده حوار طويل لما نخلص من كل ده هبقي احكيلك اطلعي نيمي لورين فوق وارتاحي وبص فلير ..وانت كمان اطلعي ارتاحي انت تعبانه و كل ده غلط عليكي ومينفعش انا لازم انزل القاهره علشان اشوف المصنع جدي حاول تشوف الموضوع علشان الدم ميتفتحش تاني سكتهم على الاقل النهارده او كلم الشيخ الكبير يجي يسكتهم
وانت يا حمزه روح اطمن على ابن عمك
فلير بعناد : انا مش طالعه في حته انا هروح معاك
فراس بنفاذ صبر : هتروحي معايا فين هو انا رايح الملاهي
فلير : مليش فيه
فراس : اللهم طولك يا روح ..اطلعي يا فلير فووق متعصبنيش
فلير بدمزع وقلق: مش هتخرج يا فراس لوحدك
فراس بعصبيه : هو انا عيل صغير وخارج وخايفه عليه
فلير : مش العيال الصغير بس الي بنخاف عليهم ع فكره ..مش هسيبك تخرج لو خرجت ممكن يعملولك حاجه انا قلبي مقبوض ضدقني ومش مطمنه خدني معاك حتي
فراس بعصبيه جامده : اللهم مطولك يا روح بقولك ايه اتا مش فاضي للدلع ده اخدك معايا فين مش فسحه هي اطلعي يا بنت الناس ارتاحي انت لسه راجعه من المستشفي مش هقول تاني .....حمزه عقل اختك انا ماشي وخرج بسرعه جت تجري وراه حمزه مسكها
حمزه : اعقلي بقي واقعدي هو مش صغير ....اقعدي ارتاحي انت تعبانه
فلير بدموع : هيمتوه انا انا خايفه عليه متخليهوش يخرج
حمزه : مش هيحصله حاجه صدقيني ..انا رايح المستشفي هشوف اخبار عامر متخرجيش انت ونسمه ولوري من القصر مها حصل ولما ارجع هاخد لوري نكشف عليها
هزت له راسها وطلعت على فوق وهو خرج بعد شويه سمعوا اصوات رجاله وناس كتيير برا لدرجه انهم خافوا وقفوا يبصو من ورا الشباك كان الحج هارون واقف بيحاول يهديهم
هارون : جرا ايه يا رجاله الجناوي مش عملنا الصلح عاد
احد الرجال : وانتم الي فضتو الصلح والعدنه الي حصلت وابتديتو واحنا مهنسبوش حجنا
راجل : زي مضربتوا نار على اكبر حفيد عندينا احنا مان هنضربوا على اكبر حفيد عنديكم واكده نبجي خالصين مش كده يا رجااله
الكل بصوت واحد : ايوا اكده
هارون وهو بيحاول يهديهم لحد اما الشيخ الكبير يصول : اكيد الي ضربوا مكنش يجصد ممكن عيار طاايش محدش يستجري في عليتنا يعصي اوامري او اوامر الشيخ الكبير
احد الرجال : لما عامر بيه يفوج هنعرف كل حاجه ب..
قطعه صوت الشيخ الكبير من وراهم بيقول : ولحد اما عامر الجناوي يجوم يبجي فيه كلام تاني يلا كل واحد على بيته
احد الرجال : بس
الشيخ بصرامه : من غير بس انا جولت كل راجل على بيته
الرجاله مشيو والشيخ قعد مع الحج هارون
الشيخ : ايه الي حصل
هارون : مخبرش يا شيخنا بيجولوا واحد من عندينا طخ عامر الجناوي ومش لاجيينه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
الشيخ : كيف يعني فص ملح وداب
هارون : الرجاله بدور ومستنين عامر يجوم يجول مين وليه وايه الي حصل
الشيخ : فراس له دخل
هارون : لاه فراس كان مع مرته في المستشفي
الشيخ هز رأسه وسكت
عند فراس كان واقف قدام المصنع بعد اما وصل ولقا المطافي طفته حمدربنا ان محدش اتأذا من العمال فضل يبص على المصنع بوجع بعد بقا عباره عن خراب لانه المباني بقا اسود وريحه الحريق والدخان الحاجه الوحيده الي عملها بتعبه وشقااه بعيد عن فلوس اكلاك والده وجده راحت كلها جه نحيته ظابط
الظابط : بتتهم حد يا فراس بيه
فراس بجمود : لا
الظابط : ليك عداوه مع حد الفتره دي
فراس : لا
الظابط : فراس بيه ياريت تتعاون معانا الحريق بفعل فاعل و..
فراس قطعه بشويه نرفزه : قولت لا اكيد لو اعرف مش هخبي عليكم يعني
الظابط : تمام يا فراس بيه القضيه هتتقفل ضد مجهول ..ومشي وسابه
فراس ركب العرييه وقرر يروح علشان يطمن على لورين
في قصر الجناوي
ماري بذهول : wooow يا اندرو دول باينين انهم real اوي بجد مش فوتوشوب
اندرو : مش قولتك مش هنحتاج نروح القصر حتي
زيزي : طول عمري بحب your way of thinking
(طريقه تفكيره يعني )
ماري : طب نبعتهم ليه دلوقتي
اندرو : لا هتنستني شويه نشوف بدر عايزنا في ايه وهنسيب الكارت ده للاخر
ماري :ok
حمزه راح اطمن على ابن عمه ورجع دخل القصر لقا نسمه قاعده لوحدها في الجنينه راح قعد ناحيتها
حمزه : قاعده لوحدك ليه
نسمه بخصه خفيفه : حمزه
حمزه : اويا يستي حمزه مالك اتخضتيني كده ليه
نسمه : معلش كنت سرحانه بس
حمزه : والجميل سرحان في ايه
نسمه : عارف لما حياتك تبقي بايظه من كل ناحيه وانت واقف بتتفرج انا بقي كده حياتي بايظه وواقفه اتفرج عليها
حمزه : يساتر واققه تتفرجي لوحدك ؟
نسمه : افندم
حمزه : متخليني اتفرج معاكي وانت تتفرجي معايا وتبقي حياه واحده نتفرج عليها سوا
نسمه : لا معلش مش فاهمه
حمزه بهمس وصوت واطي : ربنا يستر و عيالي ميورثوش الغباء ده
نسمه : بتقول حاجه
حمزه : ها ..بقولك ايه 1+1 كام
نسمه : 2
حمزه : طب منيجي نخليهم واحد
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
نسمه : دي ازاي دي يعني هتخترع رياضه جديده
حمزه : لا ده انت غبيه بجد ...ده انا اخاف عيالي يورثه الغباء ده كله
نسمه : الله وانا مالي ومال عيالك
حمزه : يلهوي عليا بجد ايه الغباء ده انت دكتوره ازاي
نسمه بتريقه : دكتوره على اما تفرج يا خفيف هاها لولايا مكنتش هتبقي عايش
حمزه : حيلك حيلك دي كانت رصاصه في الكتف اصلا هو حد بيموت في رصاصه في كتفه
نسمه : متنكرش مجهودي لوسمحتي
حمزه : مش هنكر يستي
سكتوا هما الاتنين ونسمه رجعت تسرح تاني
حمزه : عيب تبقي قاعده مع حمزه الجناوي وتسرحي
نسكه ابتسمت هو كمل .. بعسدا عن الضحك والهزار مالك ؟
نسمه:عارف لما تبقي قاعد عادي وفجأة تتخنق وذكرياتك المؤلمه ترجعك للصفر وتحط عليك.
حمزه : الكلام ده بيبقي دليل على عدم ثقه الواحد في نفسه وانك مش مقتنعه ان خلاص الماضي ماضي وان كل واحد بيغلط وبيتعلم وبيغلط تاني وبيتعلم لاانا بشر مش ملايكه وعادي نغلط
نسمه : انا خسرت حاجات كتير اوي في حياتي وخسرت ناس كتير اوي في حياتي مكنتش عايزه اخسرهم
حمزه وهو بيعمل نفسه بيفكر بعمق : عن نفسي معترف ان الخساره الي بجد هي خساره المزاج الرايق خساره الفلوس خساره ان الاكل الي دفعت فيه دم قبلك طلع طعمه وحش اما خساره الناس دي عادي مفيهاش حاجه
نسمه بصتله وهي بتضحك : انت بتقول ايه انت مبتعرفش تتكلم جد شويه
حمزه: ايوا بقي يشيخه اضحكي خلي الدنيا تنور
نسمه لسه هتتكلم سمعوا صوت ضرب نار برا جريو يشوفوا في ايه
فلير كانت واقفه في البلكونه رنت على فراس كزا مره مش بيرد عليها فضلت واققه تستناه بقلق وكل شويه يجلها قضبه في قلبها ونغزه والقلق والخوف يزيد لحد اما لمحت عربيته جايه من بعيد ونزل منها علشان يصحي الغفير يفتح ليه البوابه فلير كانت لمحت حد مستخبي ورا الشجره وليزر مسدس وفجأه
فلير بصريخ وصوت عالي : فراااااس حااااسب
بس فجأه رصاصه خرجت من مسدس وصوتها علي جامد ولقو دم مغرق الارض و ....
-يتبع
#تار_صعيدي
#بقلم_ملك_شاهين
#الفصل_15
#تار_صعيدي
فلير نزلت تجري ونسمه وحمزه جريوا على برا لقو فراس واقف مصدوم من الي مرمي على الارض ومش عارف هو اتصاب ازاي ولا وقع كده وغرق في دمه امتي كل ده في اقل من لمح البصر فلير جريت عليه
فلير وهي بتحسس عليه وبتتطمن انه كويس : فراس انت كويس حصلك حاجه فيك حاجه
فراس وهو بيحضنها وبيهديها وبايخدها تحت كتفه : اهدي اهدي انا كويس والله اهدي
نسمه راحت نحيه وقالت بتساؤل : انت كويس ؟
فراس خدها تحت كتفه التاني وباس رأسها : كويس متقلقيش
حمزه وهو بيشوف نبض الي مرمي على الارض : لسه عايش بس مين الي ضربه ....ده اكيد من الرجاله الي كانت هنا من شويه وكان قصدك
هيثم من ورا فراس : انا الي ضربته
فراس : هيثم ! انت بتعمل ايه هنا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
هيثم : كنت ماشي وراك ملحقت اقف معاك لقيتك ركبت العربيه وطرت ..ربنا يعوض عليك يا صاحبي ومتقلقش انا هعرف مين
فراس هز له رأسه
حمزه : طب الاكيد ان الراجل الي مرمي ده ومحدش سأل فيه ده من عيلتنا يعني فانا هاخده المستشفي لانه لسه عايش وفي نبض
حمزه خده وراح المستشفي والباقي دخله جوا
نسمه وفلير طلعوا اوضهم وفراس وهيثم فضلو قاعدين يتكلموا
هيثم : تفتكر مين الي عمل كده
فراس بتعب : مش عارف بس الي متأكد منه ان الي عمل كده عارف ان ده شقا عمري فحب يحصرني
هيثم : فعلا بس ..
فراس وهت بيقاطعه : ماعلينا دلوقتي في موضوع اهم
هيثم : ايه
فراس : ليله امي طلعت عايشه
هيثم تنح : ايه
فراس : مش وقته تتنيح يا هيثم
هيثم : عايشه ازاي يعني وكانت فين كل ده
فراس : عايشه ازاي دي حكايه طويله انما فين بقي في انجلترا وهنا يجي دورك عايزك تخلص الورق الي يخليها ترجع مصر طبيعي لان هي بالنسبه لمصر تعتبر ميته فاهمني يا هيثم
هيثم : فاهمك يا صحبي و كام يوم كده اعتبره حصل ...همشي انا بقي
فراس : انت هتستهبل يلا ولا ايه انا خليتهم ينضفولك اوضه الضيوف مش هتمشي
هيثم : ماشي يا عم خلاص في ايه
بعد مرور كزا يوم وخروج عامر من المستشفي واعترافه ان فعلا اضرب يعيار نار طايش علشان يمنعوا التار عيله الجناوي والاسيوطي كان مجتمعين في قصر الاسيوطي
شريف : طبعا يا حج هارون الي حصل ده كان سوء تفاهم و ..
هارون : من غير اما تجول يا حج هارون انا فاهم زين الحديت ده وحمدلله على سلامتك يا عامر يا ولدي
عامر باقتضاب : الله يسلمك ...فراس كنت عايزك شويه
فراس بجمود : تمام تعالي في الجنينه
راحو الجنينه وفضلو ساكتين عامر مش عارف يبدأ ازاي وفراس مستنيه يتكلم
فوق عند نسمه و فلير
نسمه : اووف الحمد لله ان ماري اختك مجتش
فلير ضحكت
لورين : دي بت بارده اصلا يا نوني
فلير : لوري عيب نقول على حد كبير كده
نسمه :ايوا بس عندها حق فعلا دس مش بارده بس دي بارده ورخمه وثقليه كده مبتنزليش من زور مش عارفه اختك انت وحمزه ازااي ده حمزه فرفوش جداا
فلير بخبث : ايوا حمزه ..عرفتي منين ان حمزه فرفوش
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
نسمه بتوتر : انا قولت حمزه مين جاب سيره حمزه
فلير : عليا انا بردو اعترفي يلا بكل حاجه يلا
نسمه بتوتر : هقولك
فلير : ها كلي اذان صاغيه
نسمه : هو يعني مفيش حاجه تتحكي بس مش عارفه ليه لما بشوفه بفرح لما بيكلمني حتي لو كلمه صغيره بنبسط لما بيقعد معايا بكون في قمه انبساطي حرفيا بحس ان قلبي بيرفرر ممكن اكون معجبه بيه بس صح
فلير بضحك : معجبه بس ؟ وقلبك بيرفرر لا يا حبيبي you fell in love ( وقعتي في حبه )
نسمه : ايه حب ايه بس يا فلير اكيد اعجاب يعني
فلير : لا اسمعي مني بجد هو ده الحب وع فكره انا حاسه ان اخويا كمان بيبادلك نفس الشعور
نسمه : تفتكري
فلير : افتكر جداا كمان
نسمه : بس انا خايفه
فلير: خايفه من ايه
نسمه : بصي مش ببالغ بس ثقتى بقت صفر فى الناس كلها ، بقى عندى فوبيا من حوار ان حد يأذينى ، مخونه كل الي حواليا حتي اقرب الناس ليا مش عارفه مش عارفه ارجع اثق في حد تاني وخايفه بكده اكون بظلمه وبظلم نفسي
فلير : بصي علشان حمزه اخويا فهقول الكلام ده لا حمزه راجل بجد يا نسمه هيبقي ضهرك وسندك عمره مهيأذيكي ولا يغدر بيكي صدقيني هو حد تعتمدي عليه وانت مغمضه واكيد الي مش هيرضي انه يتعمل معاكي عمره مهيعمل معاكي
نسمه بتعب : انا بقي كل همي في الحياه اني اختار شخص واثق فيه ويطلع قد الثقه دي وميخذلنيش ولا يخيب ظني فيه ، علشان الحقيقه كل اللي حواليا خابت ظنونّي فيهم.
فلير : ان شاء الله ربنا هيكتبلك الي في الخير .. كملت بضحك ...وهتبقي مرات اخويا وانا مرات اخوكي
نسمه : صحيح يا فلير هي لورين اختي انا وفراس ازاي انا متأكده انك عارفه فقولي
فلير : بصي يا فراس قالك هو الي هيقولك فاستني لحد اما هو يفهمك ويقولك
نرجع عند فراس وعامر
فراس : هتفضل ساكت كده كتير
عامر : مش عارف ابدأ منين
فراس وهو بيقول : خلاص نقوم
عامر وهو بيقعده تاني : انتي يا بني علطول حمقي كده محدش بيعرف يكمل كلمتين معاك
فراس وهو بيبعد ايده وبيقوم تاني : طيب تمام
عامر : اقعد يا فراس بجد الي هقوله مهم
فراس : اتفضل ياريت نخلص
عامر : انا مليش علاقه بكل الي بيحصلك ده
فراس : عارف
عامر : مش قصدي دلوقتي بس حتي قبل كده
فراس بسخريه : وده ازاي بقي
عامر : فراس انا والدي والدك الله يرحمهم كاموا صحاب و اكتر من اخوات ومعاهم والد بدر هو الي وقع بينهم زمان وهو الي وقع بيني وبينك دلوقتي انت ليه مش عايز تقتنع بحاجه زي دي
فراس : وانا ايه الي يخليني اصدقك انت علشان تطلع نفسك بتتفهم واحد ملوش ذنب
عامر بعصبيه : يا بني فتح عينك وانت تشوف الحقيقه بقي ..يدر عمره محبك وطول عمره بيكرهك وبيغل من ناحيتك كلنا بنحاول نوصلك ده بس انت قافل ودنك بس براحتك يا فراس انا قولت الي عندي والي اعرفه والي متأكد منه ان بدر هو الي وراه حريق المصنع ..سلام سلاام يا صح..قصدي سلام يا فراس
عامر مشي وسابه وفراس فضل قاعد يفكر في كلامه الي بقاله كزا سنه يجي يقولوا ليه والي هيثم كمان بيقولو جت في دماغك لما بدر انكر انه يعرف فلير رغم انها قالت انها عارفاه فضل قاعد يفكر لحد اما تعب من التفكير وطلع
في شقه بدر كانوا متجمعين كلهم
اندرو : يعني احنا نبعتله الصور ومنستناش شويه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
بدر هزله رأسه
ماري : طب وانت متأكد انه كده هيطلقها
بدر بجديه : الصور الي عملها حد متمكن ومحترف جداا و..
قطعه اندرو وهو بيقول :I don't like to talk about myself a lot
(مبحبش اتكلم عن نفسي كتير )
بدر بصله بقرف وقال : متقطعنيش تاني ..نرجع تاني ..الصور باينه جداا انها بجد وفراس لما بيتعصب مش بيشوف قدامه وممكن يعمل اي حاجه والصور دي تخلي اي راجل يتعصب خصوصا لو صعيدي ده ممكن يقتلها فيها
ماري : ياريت ونخلص منها بقي
زيزي بدلع : بس شاطر انت يا بدر بتضرب من تحت لتحت
ماري : قصدك ايه
بدر وهو بيحضن زيزي وبيبوسها : قصدها اني ورا الحريق المصنع
ماري بصدمه : ده بجد
بدر ببرود : اومال فاكره ايه
ماري سكتت وبعدين قالت : طي اظن كده خلاص يلا ياندرو يلا يا زيزي
بدر : لا سيبي زيزي
ماري بتساؤل وهي بتبص لزيزي : you are in a realation ?
(انتم في علاقه ؟)
زيزي هزت لها راسها
ماري بصت ليهم بقرف واشمإزاز ومشيت هي واندرو
بالليل في جناح فلير وفراس كان فراس قاعد على اللاب وفلير بتتفرج على التلفزيون
فلير قامت طفت التلفزيون وقامت قعدت جنبه فراس حس انها جو قعدت جنبه بصلها وبعدين كمل الي بيعمله وهو بيقول : هو انا ليه حاسس انك عايزه حاجه
فلير ببراءه : انا ؟ خالص خالص
فراس : بجد ! اومال في ايه
فلير : عادي مفيش
فراس وهو بيكمل الي بيعمله : ماشي
بعد شويه
فلير : فرااس
فراس : يا نعم
فلير : اقولك نكته
فراس : افندم
فلير بطفوله : بليز بليز يا فراس نكته واحده بس
فراس بقله حيله وهو بيسيب الي في ايده وبيبصلها : قولي
فلير: مره ارنب اتعكبل قول ليه
فراس وهو بياخد نفسه علشان يطول باله : ليه
فلير بضحك : علشان مكنش rabbit الشوز هههههههههههه
فراس فضل باصص ليها ومتنح
فلير : ايه ده فراس انت مش بتضحك ليه ع فكره بضحك ...طب هقولك واحده تانيه
فراس : لا واسكتي بقي علشان ورايا شغل
فلير : بليييز بليييز بلييز
فراس : قولي قولي يمكن نخلص
فلير بضحك : مره واحد اتنين تلاته هتقولي عارفهم هقولك لا دول غيرهم هههههههههه
فراس : عارفه لو مقومتيش و غورتي من وشي دلوقتي ايه الي هيحصل
فلير بتوتر وهي بتقوم : وعلى ايه الطيب احسن ده انت نكدي بشكل
فراس : ايوا انا نكدي روحي نامي بقي
فلير : راحه راحه اووف ...رجعت ليه تاني وقالت..هو صحيح نتيجه التحاليل طلعت ؟
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فراس : لا بكؤه هروح اشوفها
فلير بزهق : طيب اما اروح انام
فلير دخلت اوضتها ودخلت تنام فراس فضل قاعد يشتغل لحد اما جاله اشعار ان في حد بعتله ماسدج من رقم غريب فتح الماسدج وكانت عباره عن صور بس كانت لسه بتحمل اول لما حملت وشافها تنح ورما اللاب و...
إللي عاوز الروايه من أولها يضغط هنا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق