القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دم ملوك البارت الرابع والخامس والسادس والسابع والاخير بقلم يمني محمد جميع الفصول كامله

رواية دم ملوك البارت الرابع والخامس والسادس والسابع والاخير بقلم يمني محمد جميع الفصول كامله 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

رواية دم ملوك البارت الرابع والخامس والسادس والسابع والاخير بقلم يمني محمد جميع الفصول كامله 



رواية دم ملوك البارت الرابع والخامس والسادس والسابع والاخير بقلم يمني محمد جميع الفصول كامله 


 الجزء الثاني... البارت الرايع

..........

يونس... انتي تعملي فيه انا كده انتي اكيد متعرفنيش انا مين

ملوك...... بدموع وصربخ والله ملمسنيش يايونس والله

يونس. صادقه يا قلبي يونس انا عارفه. انه ملمسكيش هو نام معاكي على طول اصلك فاحره

وشد حبل وربطها في السرير ومسك جلبيتها وشقها اتنين أصبحت عريانه قدامهم

وبدأ ينهش فيها زي الكلب المسعور بدون رحمه

كل دا وهي لاتملك الا الصريخ

ملوك.... ابعد عني انا بكرهك مش عايزاك

يونس.... مش بمزاجك بمزاجي انا....... ثم سكت شويه وقال

انا هجربك الأول وبعدين اعلقك وبعدين اجلدك وبعدين ارجع تاني اجربك

انا هلعب فيكي البخت النهارده 🙄🙄

ملوك... لا يايونس ارحمني ونبي لكن مش في دماغه فضل ينهش فيها وكل مكان يحط بوقه عليه يسيب أثر بيضغط عليها جامد ودايس في جسمها بكل قوته

خلص نوم معاها... كان شايل حاجه في الدرج

قام جابها وبدأ يعذب فيها

جلدها بالكرباج وهي عريانه ومربوطه وبدأ يجلد فيها وهي تصرخ تهز ارجاء القصر كله

😢😢😢😢😢

ورد كانت مش على بعضها من الصوت خايفه

من صوت صريخ ملوك هي مش فاهمه حاجه ومتعرفش مين دي ومتعرفش ان يونس مجوز بس صوت الصريخ مخوفها

نزلت أسفل السرايا لقت علوان قاعد مستمتع بالصربخ

ورد.... هو فيه ايه مين دي وليه بيعمل فيها كده

علوان... مراته

ورد.. مراته ازي هو يونس مجوز وليه بيعمل فيها كده

علوان... دا موضوع كبير اسمعي افلتي لنفسك واهربي علشان هيخلص عليها وبكمل عليكي

🙄🙄🙄🙄🙄

ورد.. وانا معملتش حاجه انا ساكته مليش دعوه

علوان.. أنا حظرتك وانتي حره

ورد.... مش فاهمه حاجه ازي جده بيقول كده بيعمل كل دا ليه

علوان بيعمل كده علشان اتفق مع سراج انه يبعتله ورد

مقابل ان سراج يديهم اخر صفقه ميخدهاش يتنازل عنها في المزاد

علشان كده علوان واقف في صف سراج

علشان الشغل الا مابينهم مايخسرهوش

ورد ياعيني دخلت اوضتها وقفلت جامد دخلت اترمت على الارض حاصنها جسمها جامد وخايفه مع كل صرخه من ملوك ترتعش ورد اكتر وتزيد خوف

💔💔💔💔💔💔

ملوك فقدت الوعي من كتر العذاب

وقف يونس لما لاقها اغمى عليها

وقرب منها حل الحبل

كان جسمها عباره عن خطوط حمراء من الجلد. وبينزف دم

مفيش حته فيها سليمه

وهو مش في دماغه حاجه خالص غير إنها خانته

جاب مايه وفوقها فاقت ياعيني بس مش حاسه بحاجه قد كده وقالها

اجمدي معايه لسه العذاب جاي

هي بصوت ضعيف يكاد لايسمع.. والله مظلومه والله ماعملتش حاجه يايونس

يونس.. وانا مصدقك فضلتي عنده اسبوع ومجاش يمك عايزه تفهمني كده.. وعدلها ونام معاها تاني وهي اساسا مطحونه من الضرب لدرجه ان جالها نزيف من كتر النوم

لما لاقها كده سابها وخرج

🙄🙄🙄🙄

عامل زي المجنون محدش عارف يوقفه من عمايل جده كان فاقد السيطره


دخل عند ورد لقاها خايفه واعيط

شدها من درعها وقالها

ايه ياعروسه مالك هو انتي خايفه ولا ايه

ورد.. ابعدي عني انت شكلك مش واعي لحالك

يونس. ايوه مش واعي لحاجه غير ان كان فيه عريس وعروسه وتعالي نلعب سوا

ورد.. لا لا انت هدومك كلها دم المسكينه مراتك

يونس... وهتبقى دم اكتر منك مش بنت بنوت ولا

ورد.. مفهاش ولا بس مش عتيزاك تلامنس

يونس.... لا ازي دا انا عريس ولازم نلعب عريس وعروسه سوا ووقعوا على السرير

وبدأ بنام معاها ويمارس رجولته عليها

بدا يبوسها ويلتهم شفايفها بشده ويمارس رجولته عليها

وفي ثواني فقدت عذربتها في ثواني

🙄🙄🙄


ياسمين بتجري علشان تروح لاخوها تقوله ان راض ان مش ابن بدريه يعني هي اجوزت َواحد متعرفهوش

وبدريه بترمح في السكه علشان تروح تشوف بنتها ملوك

الحظ الحلو بدريه وصلت قبل ياسمين

لقت سليم ببعوم في حمام السباحه عاري الصدر

وقفت مكانها عنده مصدومه وقربت منه وبقت بتصرخ والله ابني والله ابني

طلع ابني باعلوان طلع ابني ياعلوان وبتصرخ بصوت عالي

وتقرب منه وتحضنه

دي نزلتله المياه من الصدمه

ابني يابني... سليم.. مالك ياخاله عايزه ايه طلع من المياه وطلعها

بدريه.. أنا مش خاله انا امك انت ابني والدليل اهوا باعلوان

وياسمين واقفه بعيد خايفه تقرب من إللى بحصل

المصيبه بقاا ان علوان خرج على الصوت

بس خرج ماشي على رجله قام من على الكرسي المتحرك

ويونس قام من فوق ورد علي الصوت العالي

ولبس بسرعه ونزل

علوان.... ابعدي عنه يا ليه باهذله انتي ابنك منين

بدريه... بأن على حقيقتك باعلوان يبقى انت جلاب المصايب وعامل فيها مكسح

على نزول يونس الجنينه بقااا مصدوم لما شاف جده

قبل ماينطق كان فيه حد مستخبي في الجنينه وضرب نار

الطلقه جات في

...........

سراج..... اسمع تطلع تجبلي البنت الاوله وتولعلي في البيت كله

🙄🙄🙄🙄🙄

وقفنا لهنا

ايه حكايه علوان

البت الاوله قصده ملوك

بدريه شافت ايه على سليم اتأكد انه ابنها

الطلقه جات في مين

الجزء الثاني الحلقه الخامسه

نزل يونس الجنينه بقى مصدوم لما شاف جدو واقف على رجله

بس قبل ما يصدر اي رد فعل ما لقاش غير طلقه نار طلق نارل بيضرب عليهم

 وفجاه سليم  وقع في النصف  من ضرب النار

ساد  الصمت لثواني ما حدش عارف حاجه ولا حد فاهم حاجه ايه اللي بيحصل

 سليم وهو مضروب بالنار بدريه

 تصوت وتصرخ وتشد في شعرها وتحطوا ترابها على شعرها يا سليم يا ولدي فوق يا سليم انا ما صدقت لقيتك يا سليم

 رد علي يا قلب امك يا سليم رد على يا كبد امك يا سليم

😢😢😢😢

 كل ده و يونس واقف مكانه مش عارف يعمل اي حاجه المنظر مخليه فقد اعصابه

 فاق على رعشه من اخوه

  نزل شال اخوه وبعدين وداه العربيه

الغفر اللي عنده الغفر جاب العربية وحط سليم وطلع على اقرب مستشفى

وبدريه  بتجري وراء العربيه زي الهبله يا ولدي استناني يا ولدي استناني

***************، 

 المسؤول بقى اللي ضرب عليهم النار

 طبعا  سراج هو اللي الاامر

ان هو يضرب عليهم نار اتصل بالباشا

 وقال له في نصيبه يا باشا

قال له انت انطق ايه الا حصل يا زفت

للمجهول..... الرصاصه يا باشا جاءت في سليم اخو يونس مجتش في يونس ولا علوان ياباشا

سراج.. هاتلى البت وتعالي ياغبي. هاتلى ملوك انا عايزها

مجهول.... امرك ياباشا حاضر

سراح بكلم نفسه... أنا هعرف اجيلك احد عندي ازي يايونس

ياسمين اخت يونس كانت هتجنن

لقت جدها واقف ياجدي انتي بتمشي انتي سليم امال ايه مش فاهمه

علوان.. انتي ايه الإجابة هنا روحي على بيت جوزك هنا مش امان

ياسمين... ولا بيت جوزي امان اساسا راض ان مش ابن عمي مش ولد بدريه

علوان... عارف امشي انتي دلوك

ياسمين... امشي فين انا هروح وراء سليم اشوفه

علوان.. قولتلك روحي على بيت  جوزك يابت اسمعي الكلام وغوري دلوك لما نشوف المصايب

مشيت حقيقي ياسمين علي بيت راضوان

😑😑😑😑😑😑

علوان عامل نفسه ثابت لكن من جوا مرعوب وخايف بدريه كشفت السر وعرفت ان سليم والدها ابنها هي يعني اخو ملوك مش اخو يونس

وعايز بتخلص من جريمته ومن كل الشهود الاهي مين

زبيده 😑😑😑😑

زبيده كانت عايشه بعيده بس علوان اتأكد أن بدريه مش هتسيبها وزبيده بتخاف هتعترف على علوان قدام يونس

علوان بعت حد يقتلها مقابل كردان دهب

الكردان دا اساسا بتاع ملوك 🙄🙄🙄🙄🙄

اكيد علوان بيخطط لمصيبه جديده


الشخص المجهول الا اطلق نار كان لسه في البلد بس متخبي بعيد اول ماالليل بدا بليل بدل هو ينتقل ف البلد

علشان ياخد ملوك لسراج علشان سراج يضغط على يونس بملوك علشان يديله ورد

مع ان سراج ََكن ياخد ورد بكل سهوله بس هو طلب ملوك

؟؟؟؟؟

طلع المجهول على اوضه ملوك

ملوك ياعيني كانت متكسره  من ضرب يونس لها

مش قادره بس اول ماحسيت بصوت رجل غريبه في الاوضة

صرخت


مفيش حد في السرايا حتى علوان راح لسليم المستشفى

مفيش غير ورد طلعت على صوت الصريخ لمحت شخص ملتم

مسكت فاظه وخبطته بيها

وقربت من ملوك وقالتلها انتي كويسه

ملوك هي ترتعش ايوه ثم سكتت شويه وقالتلها انتي مين

ورد.. لاسف انا ضرتك انا مرات يونس الجديده ياملوك

ملوك امتلأت عينها بدموع ومش مصدقه هي بتحب يونس بس كرهتوا بسبب انانيته

😢😢😢😢😢😢😢

ملوك.. مبروك عليكي يونس ياضرتي

ورد.... أنا مش عايزه وحكتلها حكيتها مع سراج وانه تار بايت مابين اهو ورد وسراج وان ورد هتدفع التمن

ملوك... وانتي هتعملي ايه

ورد.. هروح برجلي لقضايه من هستني الموت هروح له انا

بس انا معرفش فيلا سراج دي فين

انا طول عمري عايشه في الجبل

ملوك... أنا اعرفها ممكن اساعدك بس خافي من يونس لو عرف هيقتلك صدقيني

ورد.. كده كده انا مايته يبقى ألموت ولا إنتظاره

ملوك. اتفقنا وانا كمان رهت يونس وعايزه امشي من هنا

اتفقوا هما الاتنين على الهروب

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

في المستشفى

كله واقف في صمت تام بدريه هتجنن علشان سليم

والدي والدي يايونس ابني يايونس هاتلى ابني؛

يونس.. بطلي تخاريف ياست مش ناقصك كفايه الا احنا فيه دي اخويه انا مش ابنك

بدريه... والله ابني انا اتأكد وعندي الدليل يايونس

وكانت بترفع جلبيتها علشان توريله الدليل ان ابنها

على خروج الدكتور

البقاء لله 😢😢😢😢😢

بدريه... والدي ياوالدي ياوالدي

يونس.... لا لا انت بتكذب اخويه عايش ياسليم فوق ياسليم ياسليم ياسليم

ودخل يفوق فبه وبدريه تحب في رجله فوقي يادانيه فرق ياكبدي

يونس ببكاء فوق ياض فوق ياسندي ياسليم اصحى متكسرش ظهري فوق ياسليم

بدريه قتلتوا ابني وحرمتوني منه الرصاصه مش الا قتلته علوان وزبيده واعتماد هما الا قتلوه وقتلوني لما خدوه مني

ويوم متأكد انه ابني يروح مني

لا لا لا ياسليم وشقت خلقاتها وقلتله ابني اهوا يايونس كان عندها علامات في جسمها غريبه  وكانت نفس  العلامات في ملك وكمان في سليم يعني طلع ابنها

والأمان كان ابن اعتماد

مش هسيب حقك ياولدي مش هبدفن غير لما اخد حقه غير لما علوان يدخل التربه قبلك دا هو الاهي في ناري

وزبيده كمان

وفضلت تجري علشان تنفذ

يونس... والله يااخويه ياحته  من قلب

النهار هبتقلب ليل على دماغ سراج

هيبقى السواد للركب

ورد خدت ملوك ومشيوا في وسط الارض بليل

بدريه هقتلك باعلوان لازم نحصل والدك

بتكلم نفسها

وصلت دارها تجيب حاجه فتحت الدولاب وجابت قماشه شكلها مقرف قوي

ونزلت زي المجنونه

لقيت ياسمين في وشها


الجزء الثاني الحلقة السادسة

بدريه بقت زي المجنونه ابنها ماصدقت لقيته يموت اول ماتعرف انه ابنها كل الحكايه ان علوان السبب وهي لازم تنتقم منه


جرت على دارها تجيب حاجه وتروحله..... فتحت الدولاب جابت حاجه زي قطعه القماش عباره عن دم ناشف شكلها وحش جدا


نزلت جري بس قابلت ياسمين في الجنينه


بدريه. بغل وحقد انت جايه هنا ليه غوري من هنا حسابكم كتر معايه قوي


ياسمين... مالك بس ياخاله


بدريه... جاكي وحط عليكي شويه المحن والسهوكه دول. مايمشوش عليا... غوري من هنا


ياسمين.. بقلب جامد بعد ما اتأكد أن راضوان مش ابنها


انا قاعده في دار جوزي الدور والباقي عليكي ياوليه ياخرفانه قاعده بتعملي ايه هنا


بدريه... مين الا خرفانه يابت الك*ب انا خرفانه بابت وقاعده مع ابني


ياسمين... لا كان زمان دلوك تخرسي خالص دا مش ابنك يابتاعت المولد ياغجريه دا مش ابنك 🙄🙄🙄🙄🙄انا سمعت كل حاجه اوعي تكوني فاكره اني بقيت بخاف منك خلاص امشي من هنا دي داري ودار راضوان جوزي انتي ملكيش حاجه هنا


بدريه.... طبعا كانت هتجنن ازي البت دي بتكلمها كده وعرفت بموضوع راضون


راحت بدريه ضاربه ياسمين بالكف وشدتها من ايدها جامد وقالتلها اسمعي يابت انتي زيك زي البقره غير كده ملكيش حاجه هنا


للأم الابتربي يابت اعتماد زي ملامح خدت ولدي وبقت امه علشان ربته


راضوان والدي


وحذفتها في الجنينه ومشيت


 طلعت على سرايا علوان زي الهبله💔


ياسمين بغل والله لاوريكي


بالنسبه لورد وملوك كانوا  سندين على بعض ورايحين فيلا سراج


ورد.. راحه علشان ترتاح من انتظار الموت لو هيقتلها يقتله ويربحها


ولو هيسبها تعرف علشان عذاب الانتظار


إنما ملوم رايحه ياعيني علشان خاطر ترتاح من بونس تعمل معاه اتفاقيه انعل تديله الأرض بيع وشراء


مقابل انه يرحمها من يونس وجبرته


مخدش منهم لسه يعرف بموت سليم 


في المستشفى


يونس مصدوم صدمه عمره في موت اخوه الا المفروض اخوه بس هو ابن بدريه يعني اخو ملوك


يونس.. سبتني ياسليم يدري ليه سبتني لوحدي كسره قلبي ياابن قلبي 💔💔💔


على داخله راضوان جوز اخته


راضوان... بصلابه اجمد ياغالي حق اخوك مش هيروح هدر


يونس... مش اخويه دا ابني دا ابني


والله وابمنات الله كلها لتبقى نار وبتمنوا الموت وميطلهوش


والله الحرق البلد كلها لما اجيب الا ق*له اما سراج الكلب لاق*له ١٠٠ مره ب*كينه بارده


رضوان.. وانا في دهرك ومعاك وفضل يطبط عليه


المشكله بقاا ان يونس ميعرفش ان راصوان مش ابن بدريه يعني مش ابن عمه


...


وابن راصوان ميعرفش ان سليم طلع ابن بدريه بحق وحقيقي يعني اخو ملوك


🙄🙄🙄


يعني دلوقتي يونس بيفكر وبيقول انت متعرفش اساسا ان دا اخوك انت ابن بدريه


و راضون بيفكر ويقول وانت يايونس متعرفش اني مش ابن عمك بس هقف جمبك علشان خاطر ياسمين مراتي الاهي اختك


..........


يونس بعصبيه لا باراضوان حق اخويه لازم اجيبه لحالي بدون مساعده انا مش اعول لازم اجيب تاره علشان يرتاح في تربته


هق*ل سراج الكلب


وقبل مااغسل يدي من الدم هتجي ادفن اخوي


راصوان.. وانا في ظهرك ياابن عمي


يونس.. لا تخليك هنا جمب الغالي علشان هو حاسس بينا دلوك وتخلي ياسمين تروح تقعد مع جدي ومع ورد وملوك سامع باراضوان


ياعالم بالعمر خالي بالك منهم


راصوان.. متقلش كده ياولد عمي ربنا ينصرك


يونس... اق*له الأول وبعدين عذرائيل ياخد روحي بس اق*له الأول 


اتفقنا باراضوان


راصوان.. َاتفقنا


خرج يونس متجهه الي فيلا سراج علشان يق*له


وورد ملوك مراتاته رايحين برده


فيلا سراج علشان يتفقوا معاه


🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 


رضوان بعت مرسال لياسمين مراته تروح عند جدها السرايا تفضل جمبهم وهنا


طبعا ياسمين  راحت علي السرايا


بس بدريه كانت سبقتها علشان توفي بالوعد


دخلت بدريه السرايا بتمثيل انها سليمه ومش انها والده سليم


🤔🤔🤔


دخلت مكنش في ناس في السرايا غير علوان واقف على رجله هبجنن من التفكير كل إلا فارق معاه الورث بس والأرض الا ملك ملوك لازم ياخدها باي طريقه ميعرفش لسه بموت سليم


دخلت بدريه على علوان


بدريه بصوت عالي يهز ارجاء القصر


كيفيك ياعلوان  كيفيك


علوان. بتعصب انتي ايه الا جابك هنا با*ره انتي


بدريه.. جايه باحمايه اطمن عليك واطمن على سليم سلف بنتي ملوك وابن عمها


علوان عرفتي دلوك انه مش ابنك يامره ياخرفانه انتي


بدريه... عرفت لسه عارفه معلشي ان شاء الله هيكون بخير قولت اجي اشوفك برده حمايا وعايشين في حماك


....... هي عارف ان سليم مات وعارفه انه ابنها بس بترسم الدور على علوان 😁😁😁😁😁


علوان طبعا مستغرب منها ومن ردودها وطريقتها


علوان... مالك جر ايه قلبتي كده ليه


بدريه.. عرفت غلطي ياسيد البلد قولت اجي وأقدم فروض الطاعه


واعمل كل إلا أنت أوامر بيه


علوان... بضحكه غاليه يااه اخيرا يا*جريه عرفتي ان احنا لمناكي من المولد وان راضوان مش من صلب والدي مش ابنك وانك خدتي الورث عايزانى اسامحك ترجعي الورث


غير كده هعلن حربي عليكم


بدريه. بذكاء كل إلا تقوله مجاب اقعد وارتاح ياسيد البلد وانا بيدي هعملك كبايه قهوه  تروق أعصابك 


لما نطمن على سليم


قعد علوان وشرب الطعم بتاع بدريه


دخلت بدريه المطبخ وطلعت القماشه الامعاها وهتعمله قهوه بالدم


وقالت لنفسها لازم تدوق مصير ابنك ياعلوان بنفس الموت وتتدفن قبل ابني يافا*ر


🙄🙄🙄🙄🙄


عملت القهوه وخرجت حطتها قدامه مد ايده


على دخول ياسمين


.............


ورد وملوك وصلوا فيلا سراج


ويونس كمان وصل اتقبلوا هناك على باب السرايا


يالهوي دا يونس عينه بتطق دم وشرار


اول ما شفهم شد سلا*ه وصوبه ناحيتهم ووووووو

قبل الأخير 


***********


ياسمين دخلت المستشفى وسألت على اوضت سليم لحد دلوقتي متعرفش ان سليم مات


لقت راضوان واقف في ممر في المستشفى


راضوان بخوف... انتي ايه الاجابك


ياسمين.. جايه اشوف اخويه


هو فين؟؟ ""


راضوان.. بتهتها. نايم سبيها يرتاح دلوقتي


مين قالك تيجي هنا


ياسمين... بعد سكوت.. امك ولا الحاجه الا هي اساسا مش امك ياراضوان وجدي الاهو مش جدك طالما انت مش ابن عمي


راضوان.... مش وقت كلامك ده ياسمين كل حاجه ليها وقت ووقت الكلام ده لسه ما جاش


 ياسمين بعد سكوت


 وقت ونظرات حاده جاءت بكره يجي  يا رضوان والمستخبى ببان


 اهم شيء انا عايزه اطول اطمئن على سليم اخويا علشان جدي مش عارف يجي 


  وباعتني مخصوص اطمئن عليها


رضوان......... بتنهيده عاليه قلت لك نائم اسمعي الكلام وروحي


 ياسمين.... طب بص عليه من بعيد ارتاح ويطمئن قلبي


 رضوان....... الدكاتره منعين حد يدخل عليه


 طبعا رضوان بيكذب سليم اساس  مات💔😢


 حاولت  ياسمين تقتنع بكلامه


 وقالت له  انا هامشي


رضوان...... يكون احسن روحي


🙄🙄🙄🙄🙄


 المشكله بقى ان ياسمين  لسه  بتتحرك سمعت الدكتور بيقول له


ما ينفعش كده لازم تخلصوا الاجراءات علشان الجثه  والدفنه اكرام الميت دفنه يا ابني


رجعت وراء وبصت  الدكتور وبصت لرضوان


 سليم ماله اخويا ماله؟؟


الدكتور بطلها بحزن وقال لها البقاء لله


انصدمت ثم 


 بدات في نوبه من البكاء والصوت والعياط يا اخويا يا سليم يا اخويا يا سليم يا اخويا يا سليم يا قلب اختك اغمي عليها


فجاءه


............  


في سريا علوان


علوان طبعا شرب القهوه بالدم بدا يتعب ورجال كبير في السن مش هبتحمل رقد على فراش الموت


راقد على السرير مش بينطق ولا بيتحرك على دخول بدريه


بدريه مصدومه من موت ابنها سليم يوم ماتعرف انه ابنها يموت؟ 💔


بدريه بشماته... ازيك عامل ايه ياوجه البرص ياحرام يافاجر باقادر ياملعون


طبعا علوان مش قادر برد ولا يتكلم بيموت


منك لله ربنا ينتقم منك انا جيت علشان أسألك سؤالي التاني بس انت مش هتعرف تجاوب اصل كت.ر خيرك شربت نفس الا ابنك شربه زمان ياعمده


ملامح الخوف زادت اكتر عند علوان كده فهم هو فيه ايه من القهوه والدم


بدريه.... عرفت انت دلوقتي شارب ايه قدامك اوقات وتقابل ربك هتعمل ايه اعلوان هتقوله ايه


خدت ابني ليه وحرمتني منه ياعلوان قولي ليه عملت ايه انا


ويوم ماعرفت انه ابني مات  سليم مات ياعلوان مات ابني


سمعتك زمان بتقول دا معاها ولد  وهتجيب ولد كمان دي غير البت هتاخد ورث كتير كتير


مكنتش عايزه كنت سبلي الولد ياعلوان


مكنتش عايزه حاجه


رضوان مش ابني 😲😲امه كانت صحبتي وماتت. خدته ربيته وجبته في يدي وقولت دا ابني علشان ابنك يجوزني ابو يونس


بس انت جوزتني ابنك التاني خوفت من اعتماد ام يونس


وانا سكت وعيشت واتحملت


خدت الولد مني ليه


دا كمان كسرت عين البت وخيب أعمالها بنتي ملوك فين ياعلوان ضاعت والولد مات


البت ضاعت والولد مات


وانت كمان لازم تموت عاشان ادفنك بيدي قبل سليم


وقامت تحط المخده على وشه تكتم نفسه هو كده كده ميت بس هي استعجلت بموته


ومات علوان.......


😲😲😲😲😲


فاقت ياسمين وفضلت تصرخ اخويه مات اخويه مات


وجرت على السرايا ياجدي سليم مات ياجدي


دخلت لقت جدها مات


بدريه... جدك مات زي ابني مامات سليم ابني ومات

ياسمين بجنان على فقد جدها وسليم.... انتي قتلتي جدي يامجنونه ورضوان مش ابنك كمان عايزه تاخدي سليم كمان سليم مات


بدريه.... ايوه سليم ولدي... والله ولدي ومات 


ياسمين بدموع.... يونس فينك يونس تعالي الحقني يايونس


............ 


في فيلا سراج


...


ورد انضربت بالنار من يونس وملوك جنبها بتصرخ وبتعيط


ياورد فوقي. فوقي ياورد


الحقوني يالا هنا


...


ملوك فضلت  صوت الحقونا الحقونا البنت هتمنى قصدها على ورد


على نزول  سراج يقول لها


ما تسيبيه انت عايزاها ليه مش هي ضرتك يعني خطفت جوزك تبقى هتموت


ملوك بتعصب


 لا مش هتموت الحقها  هاتلها دكتور لازم تخف


 سراج.. مقابل ايه يا حلوه  يعني اجيب لها دكتور يعالجها  من غير مقابل


ملوك.. بدون تردد اللي انت عايزه خوده  اللي هتطلب انا هنفذه 


 سراج.... قد كلامك يا حلوه


 ملوك....... اهم شيء ورد تكون بخير واللي انت عايزه خوده


سراج وفعلا طلب دكتور لورد والدكتور بدايه على يعالج ورد... وورد بدأت تبقى كويسه


ومشي الدكتور وسراج دلوقتي انا وفيت َوالله بعهدي  معاك لازم انتي كمان توفي بعهدك معايه


ملوك. الا انت عايزه انا هعماهواك اهم شي  اطمن على


ورد.


سراج.. ورد هتبقى بخير ولسه لما تاخد العلاج  هتبقى  احسن وهو يشد ملوك من دراعها


تعالي انتي بس انا عايزه اخد.......


ملوك


.. هي فاهمه سراج عايز ايه بس بتحاول تهرب منه


عايز ايه يابيه من حته فلاحه زيه متملكش غير الا انت عايزه غير شرفها؟

سراج بضحكه عاليه بس احنا اتفقنا وانتي قولتي هعمل كل حاجه مقابل حيات صحبتك


سراج... خلاص احنا لسه فيها اساسا ورد  كده كده في إعداد الموت دا تار قديم وانت عارفه


بس انا كنت هسبها علشان خاطرك  لكن دلوقتي هسيبك بس انتي امشي وسبهالي


اخد تاري؟؟


ملوك بتعصب.. وانت هتاخد تارك من حرمه ياعديم  الرجوله.

سراج.. اسمعي ياه يالا ياتمشي دلوقتي ياتستني بمزاجي


ملوك... بدموع.. أنا جيت مره هنا ومشيت من غير ماتلامسنا ارجوك سبني وسبها انا مش عايزه ارض م؛ عايزه فلوس مش عايزه حاجه خالص بس سبني انا وورد


بعد نقاش طويل مابينهم وسراج مصممم وملوك  هي مقابل


علشان يسيب ورد تعيش


سراج. بعصبيه.. اسمعي انا لو عايز اخدك عافيه هخدك وانتي وهي كمان حتى ابقى علمت على يونس


بس انتي داخله مزاجي ومبحبش دور المغتصب دا


فكري وردي دلوقتي عليا


السرير قبال  حياه ضرتك ياملوك


ملوك بكسره هزت راسها يعني موافقه


سراج شاطره.. طلع وخدها في ايده


؟؟؟؟؟؟؟


طبعا كان يونس في الخارج وبحاول يدخل السرايا وبالفعل دخل


بعد هجوم وضرب مع رجاله سراج دخل


لقى ورد نايمه في الصاله


قرب عليها وبصوت واطي ورد


ورد وهي تفتح عيونها... الحق ملوك يايونس


فين ملوك بغضب


ورد بتوهان فوق مع سراج خدها وامشي وسبني كده كده هياخد تاره مني طلقني يايونس وخد ملوك امشي

يونس. شايف تعب ورد قتلها اسكتي ومتتكلميش انا هخدك انتي وملوك ونمشي من  هنا


استنى هنا انتي لما اجيب ملوك


وطلع فوق وياريت ماطلع


😲😲😲😲😲😲😲😲


#الحلقه الاخيره

..........

يونس دخل على ملوك وسراج لقاء سراج قاعد على السرير وملوك في الحمام

ملوك خرجت على صوت ضرب نار

خرجت جري وعي لبسه لبس شفاف

ملوك. يونس يانهار اسود


يونس .. وليكي عين بافاحره تنطقي اسمي

ملوك... لا والله ملمينيش يايونس ولا حد ايده عليا

بوتس.. انتي هتقوليلي ماانا عارف

كان سراج انضرب بالنار من يوتس بس مامتش


يونس ..... الطلقه دي مش علشان الرخيصه دي وهو يشاور على ملوك. لا علشان يلين فاكر سليم

مات سليم بسببك باسراج  ضرب الطلقه التانيه عليه

😲😲😲😲😲

ملوك.. استنى يايونس

يوتس.. استنى ايه اتشهدي على روحك

ملوك.. لا والله استنى اديني فرصه حتى قبل الموت تسمعني بس وبعد كده اعمل الا انت عايزه


يونس رمي المسدس من ايده وقعد علشان يسمع ملوك


ملوك.... وهي تقرب على يونس

انا حبيتك اوي حبيتك حب محدش لسه وصله

كنت مبسوطه وانتي بتغتصبني تخيل علشان انت هتبقى جوزي لما دا يحصل

مكنتش اعرف انك بتعمل كده علشان الأرض والفلوس علشان تكسر عيني


كسرتني وذلتني  وكسرت عيني

اهانتتني ضرب واهانه ومذله بدون رحمه

وبرده يكت اجوزت عليا بنت غلابه وضربتها بالنار وانا هنا بدفع تمن نجاتها

كنت لسه هدفع التمن على دخولك انت كنت فاكراك جاي تلحقني منه بس اتريك  جاي شاكك فيه

يبقى خلاص اقتلني يايونس

😥😥😥😥


يونس كان قاعد على كرسي قام من عليه

وقرب لملوك.

وقال..... يعني هو لسه ملمسكيش

ملوك.. ومكنش هيلمسني ارحملي اموت وميحطش ايده عليا

انا جسمي وانا كلي ملكك يايونس بس انت الفلوس عمتك وكل حاجه عمتك

صحيح انا اتنازلتك عن الأرض ومش عايزه حاجه وقولت الل عندي هات مسدسك ياابن عمي واقتلني يلا

يونس بدون تردد

خدها في حضنه

وقالها انا حبيتك اوي ياملوك حبيتك الحب الامخدش وصله لسه

جوزي من ورد علشان احمها مش علشان حاجه

وانا هطلقها واسيبها تعيش حياتها

وسليم انا خدت حقه من سراج الكلب

تعالي نعيش سوا  بعيد عن كل الوش دا

في وقت ما بوتس بيتكلم

ملوك صرخت  ولفت نفسها وراء يونس حاسب يايونس

💔💔💔💔💔

سراج كان لسه مامتش مسك مسدس يونس الا على الأرض وكان هيضرب على يوتس بس جات في ملوك


ملوك فدت يونس

يونس بصدمه.. ملوك ملوك وقعت أرضا من جنانه مسك المسدس ضربه كله في سراج

ضرب المسدس كله في سراج كده مات

رمي المسدس ََمن ايده

ملوك ياملوك متسبنيش ياملوك انا بحبك ياماوك


ملوك بصوت يكاد غير مسموع وانا كمان يا يونس

افضل فاكرني انا حبيتك وحبيت كل حاجه منك

كان نفسي انام ليله في حضنك بمرضانا احنا الاتنين

ربك مش رايد  غير دلوقتي اكون في حضنك

سبني في حضنك شويه يايونس  

وسكت فجاءه

💔💔💔💔💔

يونس  وهو يهزها ملوك فوقي ياملوك

متسبنيش كفاه سليم سابني خليكي انا عايزك متسبنيش انا عايزك ياملوك


خلاص ملوك ماتت في حضن يونس

انصدم صدمه عمره الحزن سكته

غطاءها وستر جسمها وشالها


وراح على السرايا بتعته

لقى ناس كتير مستنيه علشان يدفن سليم وجده


دخل عليهم بملوك

بدريه... ملوك مالها ياسليم قولها تعالي اخوكي النوم اهوا يابت تعالي ملي عينك قبل ما التراب بدريه ياقلب امك ياسليم


ملوك مش بترد ليه يايونس

هات بتي كده اشوفها مالها

وفضلت تهز فيها ملوك ياملوك

موتى يابت انتي كمان

قومي يابت شوفي اخوكي سليم اخوكي يابت قومي

يالهوي يابنتي ياابني

(انا جسمي ببرتعش وانا بكتب 😥💔)

فرقها يايونس قولها تعالي شوفي سليم ليكي اخ يابنتي

يعني ياملوك انتي وسليم  اتقبلتوا في بطني

ونزلت ا الدنيا فرقتكم وهتتقابلوا تاني في التربه

هتموتي ومتعرفيش انه اخوكي يابت

يونس قومه كانت بتحبك كانت عايزاك  يايونس

يابنتي وفضلت تلطم وتصرخ

💔💔💔💔💔💔💔

يونس بدموع و َحزن والم  الفراق

سامحني يامراتي سامحني يابت عمي والله موتك قتل الحته للا فاضله في يونس قتل يونس يابت قلبي

💔💔💔💔💔

مات ملوك واندفنت في يوم هي وسليم وعلوان

اتولدوا في نفس اليوم توم في بطن واحده

ونزلوا الدنيا اتفرقوا ومجمعوش ابدا. غير لما ماتوا سوا تاني

💔💔💔💔

بدريه تجننت فضلت قاعده عند الترب ليلها زي نهارها

وتلعب في التراب زي الأطفال وتكلم نفسها ياسليم تعال هنا متلعبش بعيد

ياملوك.. تعالى يوحي شعرك

اجننت بدريه

********

ياسمين فضلت في السرايا بتاعت اخوها يونس تعبانه وكانت حامل ورضوان رافض يطلقها فضل جمبها علشان مفيش حد  معاها


ورد يونس طلقها ولدها فلوس وقالها عيشي في السرايا َمع ياسمين انتي حره نفسك


يونس ساب البلد وساب الفلوس والورق والمال

وراح قعد في الجبل يبكي على ملوك ويفتكرها

وتجيبه في أحلامه ويقولها انا حبيتك ياملوك


قصتنا ابتدات بدم ملوك وانتهت بدم ملوك


           تمت

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

تعليقات

التنقل السريع
    close