رواية أحببت مصارع البارت الحادي عشر حتي البارت العشرون والاخير بقلم يوستينا سامي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
رواية أحببت مصارع البارت الحادي عشر حتي البارت العشرون والاخير بقلم يوستينا سامي
![]() |
11
في أوضة امير .....
الدكتور: ازيك دلوقتي يا أمير .
امير: الحمدلله يا دكتور انا كويس ونفسي أخرج بقه .
الدكتور بضحك :يا راجل تخرج اي بس ده انت جرح ضهرك وكتفك خطير يا أمير ومحتاج رعاية وحرص
امير: أيوة بس انا حاسس بألم بس قادر عليه يعني
الدكتور: ده بس علشان المسكن مفعوله قوي
وعلشان عجز ايديك برضو مش مخليك بتتحرك فمش بتتعب ..
امير بصدمة :..اي عجز اي انا مش فاهم حاجة ...
والدة امير كانت عارفة من يوسف بس ماقلتش لامير ولأن امير اصلا كتفه وأيده مربوطين فمحسسش بحاجة .....
والدة امير: ده تلاقيه جرح ..صح يا دكتور مش ده قصدك ...
الدكتور حس انه بوظ الدنيا ..اه اقصد كدة بالظبط
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
امير بحدة :لا انت قولت عجز ...انا ايدي مالها انا فعلا مش حاسس بايدى ليه ....
الدكتور: ارجوك اهدي العصبية مش كويسة ليك صدقني ...
ام امير: أيوة يا حبيبي اهدي كدة ....
امير: خلاص عايزني اهدي فهموني ايدي مالها
الدكتور :كل الحكاية أن الإصابة كانت شديدة اثرت علي دراعك لكن بالعلاج الطبيعي كل حاجة هترجع زي الاول واحسن كمان ....
ندي واقفة مصدوومة من الكلام ده هي مكنتش تعرف عنه اي حاجة ....
امير بوجع: يعني انا مش هقدر احرك ايدي تاني ...
الدكتور: لا انا ماقلتش كدة ..هي فترة معينة
وهترجع احسن من الاول انت حالتك من خطيرة يا أمير صدقني
والدة امير: يا حبيبي اهدي .صدقني الدكتور طمني الموضوع مش خطير هو شوية وقت بس ...
ندي قربت من امير وحطت ايديها علي كتفه ...
لكن امير كان موجوع وخائف ونام في حضن أمه ....
ووالد ندي قرى ياخد ندي ويروح ويسيبوه يرتاح
ويوسف وصل المستشفي بعد ما فهد حكالوا كل حاجة هو وعلي .....
يوسف بتوتر: فهد اي يا ابني ...
فهد كان واقف برا هو وهنا ..يوسف
كويس انك جيت الدكتور مصمم علي المحضر وادهم مشي وانا مش عارف اتصرف ...
علي :هو فعلا الي يوسف قاله هوو ادهم ضرب شاهندة ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فهد :امممم
يوسف: اففففف بجد ...
طب هي اي حالتها يا ابني ما تفهمناااا
فهد: معرفش يا يوسف انا مقدرتش أدخل اصلا
نور وشمس معاها جوا لكن أنا وهنا برا
يوسف :طب انا هدخلها ... وانت يا علي شوف الدكتور وحاول تتكلم معاه واهدي الدنيا قبل ما يعمل المحضر ده .. يلاااا
علي :حاضر يا يوسف ...حاضر
وفعلا علي راح للدكتور ....اما يوسف دخل أوضة شاهندة ...
__________________________$.
في أوضة شاهندة ...
يوسف :مساء الخير ..حمدالله علي سلامتك يا شاهندة
شاهندة. ......
نور: اهي كدة من ساعة ما دخلنا يا يوسف رفضة تكلمنا أو حتي ارد علينا ..أو حتي تبصلناااا
يوسف: طب ممكن تسيبونا شوية ..محتاج اتكلم معاها علي انفراد يا جماعة ...
شمس :حاضر يا يوسف ..تعالي يا نور ...
وفعلا خرجوا برا ويوسف جاب كرسي وحطه جمب السرير بتاعها .
يوسف ...شاهندة انا مش عارف ازاي ادهم قدر يعمل فيكي كدة .. بس صدقيني هو بيحبك اوي ..
شاهندة بصت ليوسف ...
يوسف: أيوة والله بيحبك اوي ..بس ده مش معناه اني بقولك سامحيه ...
مافيش حد هيامن يعيش مع حد قدر أنه ياذيه
وعلشان كدة انا الي بقولك يا شاهي بلغي عنه
خليه يروح في ستين داهية كمان ..
شاهندة. بصت ليوسف بغل ؛بص يا يوسف انا لو عايزة انتقم من الي عمله فيا مش هيبقي بالسهولة دي .....لان انا مش هشفي غليلي باني احبسه بس
يوسف :مش فاهم قصدك انت هتتطلبي الطلاق
يعني ولا اي
شاهندة بغل :انا عارفة كويس اوى أنا هعمل اي ...
تفتكروا شاهي ممكن تفكر فعلا تاذي ادهم .....
_____________________________$$$
برا أوضة شاهندة ..
نور: انا بجد مش مصدقة الي حصل لحد دلوقتي
معقول ادهم غبي للدرجة دي
فهد :عمره ما كان كدة . علفكرة ..
شمس: انا بجد الي صعبان عليا بس هي شاهندة
مش اكتر ولا اقل ...
هنا: انا بجد هموت واعرف هترفع عليه قضية ولا لاء
فهد :يا شيخة يارب ترفع عليه قضية ....
علي: الدكتور مصمم أنه يسمع قرار شاهندة الاول
شكله كدة هيحبس ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
هنا بغيظ: لله ده بدل ما تتصرف يا حضرة الضابط
المفروض انت رايح علشان تجبر الدكتور أنه مايتكلمش اصلا ..مش تقنعه وتتحايل عليه
علي: اي ده انت ازاي بتكلميني كدة اصلا وبعدين انا بنفذ الي ضميري بيقولي عليهوبعدين انت مش هتقلقي علي ادهم الي هو اخويا وصاحب عمري اكتر مني ..
فهد انا رايح اطمن علي امير
فهد؛ اه صح ..طيب روح وانا شوية وجاي .
علي: تمام ......ومشي علي لاوضة امير .....
شمس :اي اسلوبك ده بجد ...انت بقيتيى
صعبة يا هنا فعلا ..
وخرج يوسف من الاوضة وهو متلغبط جدا
من كلام شاهندة ..ومكنش فاهم هل كلامها ده معناه انها هتبلغ عنه ولا لااء .....
وفعلا بعد فترة كبيرة في المستشفي ..
علي قرر يمشي بعد ما عرف أن أمير عرف الحقيقة ونام ويوسف وفهد ونور وشمس وهنا فضله في المستشفي .....
بعد حوالي ٣ ساعات ...
الضابط: هاااا يا مدام شاهندة مين الي عمل فيكي كدة
شاهندة :مافيش يا فندم ...
الضابط :ازاي يعني والجروح الي في ضهرك وفي وشك ..وايدك المتجبسة ..اي كل ده .
شاهندة :دي ناس معرفهاش ضربوني ...
وفعلا الضابط مكنش مصدقها بس مكنش في حاجة يقدر يعملها غير أنه يسكت. .......
بس ادهم دخل. ..يا حضرة الضابط ...انا الي
شاهندة: أيوة يا فندم هو الي انقذني....
ادهم بصلها بستغراب ...
الضابط :حضرتك مين. .
شاهندة: ادهم جوزي ....
الضابط: تمام بعد اذنكوا . ...
وفعلا خرج الدكتور والضابط معاه ....
نور بحدة :ليه مقولتيش عليه يا شاهندة
ده يستاهل الحبس علشان يتعلم من غلطه
هنا :الله ما بس بقي يا نور ...
نور بحدة: انت تخرصي خالص ... ويكون في علمك انا كلمت عمر وقولته يجي ياخدك لانك هتروحي معاه ...فاهمة
يوسف :باس انت وهي يلا مش وقت الكلام ده. ..
فهد خدهم وروحهم علشان انا ورايا شغل ..يلا
وفعلا كلهم مشيوااااا
ومافضلش غير ادهم و شاهندة ......
ادهم: ليه ما قولتيش أن انا الي عملت فيكي كدة يا شاهي .....انت سامحتيني ...
شاهندة بغل :سبق وقولتلك خاف مني يا ادهم
بس انت افتكرتني بكدب أو بهوش لكن لاااء
انا يوم ما افكر اني انتقم منك هيبقي مش بالطريقة دي ...
ادهم: لسه برضو بتهدديني ....
شاهندة: لا يا ادهم بس الي بيقول حاجة مش بيعملها....لكن الي هيعمل فعلا حاجة مش بيقولها
وانا الي بنصحك يا ادهم انك تبعد عني ....
ادهم: انت بتفكري في اي مثلا ...انك تقتليني
شاهندة سكتت ..انا تعبانة وعايزة انام ........
وفعلا فردت نفسها علي السرير ونامت ...وادهم مرديش يمشي طفب النور ونام جنبها علي الكنبة ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ادهم: في سره يا ترا ناوية علي اي..........
__________________________________$$
وفعلا جيه عمر الفيلا عند ابراهيم ..
هنا :يسلام انت بتطرديني يا نور
نور :اه بطردك بسببك كل ده حصل ..
انت السبب في الي ادهم عمله في شاهندة
عمر: شاهندة مراته صح ...
نور: اه يا عمر ...ادهم ضربها وهي حاليا في المستشفي..وكل ده من تحت رأسها هي
هنا :كدب ...انا معملتش حاجة يا عمر ...
هي اتخانقت معايا ..وبعدين زعقت لينا كلنا فادهم ضربها انا ذنبي اي بقي ...
نور بحدة :عارفة اي ذنبك ...ذنبك انك حقودة
اول ما عرفتي أن هيثم مش بيحبك وأنه خاين
سبتيه وجريتي علي ادهم لكن طبعا دمك انحرق لما عرفتي أنه اتجوز ...اوعي تكوني فاكرة اني مش عارفة الي في دماغك يا هنا ...عيب ده انا الي مربياكي ...
عمر واقف مش فاهم حاجة ...اي ده هو هيثم طلع خاين ...وانتوا ازاي تخبوا علينا حاجة زي دي
شمس :اهدي يا عمر خوفنا نقولك بعد ما عرفنا موضوع فريدة ..قولنا نسيبك تفرح شوية. .
عمر: افرح اي بس وزفت اي ...وانت يا هنا يلا اطلعي لكي عدوكم علشان هترجعي معايا حالا. ...
هنا بغل وهي بتبص لنور :ماشي يا عمر ماشي ....
وفعلا طلعت هنا أوضتها تلم هدومها. .....
ونزلت بعدها بفترة وروحت مع عمر اسكندرية......
ومر اليوم سواء في القاهرة أو في اسكندرية بتعب
علي كله ...
____________________________________
في المستشفي. تاني يوم الصبح .
ادهم صحي لقه الممرضة جايبة كوبايتين شاي وفطار
ادهم :صباح الخير ...
شاهندة ......
ادهم: طب علي الاقل ردي السلام طيب .
شاهندة: صباح النور.
ادهم ضحك. .اي راضية عني يعني ...
والله يا شاهندة. انا مش مرتاحلك ...
شاهندة :طب ما ده المفروض اصلا يا ادهم ....
انا عايزة اطلب منك طلب ...
ادهم فرح اوي وافتكر انها ممكن تسامحه :قولي يا شاهي انت بس تامري وانا انفذ والله انا ما عارف انا عملت كدة ازاي ....
شاهندة قطعت حديثه ..انا عايزة شوكولاتة دلوقتي
ادهم بسعادة: بس كدة انت تامري وفعلا أدهم ..
نزل الكافيتريااااا.....
وياريته ما نزل ....تفتكروا اي حصل بعد كدة . ..
تفتكروا شاهي ناوية علي اي .....
البارت صغير اوي بس حقيقي انا مشغولة اوي في الجامعة
دعواتكم .....الي بيسالوا القصة فاضل فيها قد اي
ممكن بارتين أو تلاتة
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
12
وفعلا ادهم نزل الكافيتريا وجااب الشوكولاته..
ودخل الاوضة بس المفاجاه ان.....
__________________________$$$$
في بيت عادل ..
عادل :ازاي تخبي عليا يا هنا انك سيبتي هيثم وازاي هو ميكلمنيش يقولي ...
هنا: يا بابا حصلت حاجات كتير اوي ورا بعض
معرفتش اقولك صدقني
عادل :طب وهو ازاي ميكلمنيش ...
هنا بوجع: إذا كان بعد خناقة بتاعتنا في الفيلا وبعد ما شاف ادهم رجع مفكرش يرن عليا مكالمة واحدة بس يا بابا ..
منال :انا قولت من الاول الواد ده انا مش مرتحاله
بس اقول اي بقي دماغك دي هي الي عملت فيكي كدة ..وضيعتي منك ادهم ..
عمر: ماما وبعدين بقي اي لأزمة الكلام ده ..ادهم متجوز وليه حياته .والي كان بينهم صفحة واتقفلت
هنا بتحدي: بس ادهم ده من حقي انا مش من حق البت الي جايبها دي ...وهو بيحبني انا
هو اصلا مرتبط بيها بس علشان ينساني مش اكتر
عمر باستغراب: ايه اللي انت بتقوليه ده ينساكي ايه وبتاع ايه وبعدين حتى لو فعلا هو اتجوز شاهنده علشان ينساكي.. هو خلاص بقى راجل متجوز يعني لازم تنسيه تماما يا هنا
عادل: اخوكي معاه حق انت مالك اصلا سواء اتجوزها عشان بيحبها ولا لا
هنا العصبيه: لا ليا دعوه ادهم بيحبني انا مش بيحبها هي وهو المفروض يبقى جوزي انا مش جوزها هي وبعدين ..انتم عايزين تقنعوني ان هي بتحبه او هو اصلا لحق ينساني ويحبها
عادل باستغراب ودهشه من طريقه هنا ومن كلامها ...هنا انت اكيد اتجننتي ده مكنش اسلوبك ولا طريقتك ...ولتاني مره باقولها حتى لو ادهم متجوز شاهنده علشان ينساك فانت ما لكيش دعوه وابعدي عنه وحذاري تخربي بيت حد يا بنتي
دي اكثر حاجه في الدنيا وحشه
انك تبقي السبب في خراب بيت احد
هنا :يا بابا انت مش عايز تفهم ليه ان ادهم بيحبني انا وانا بحبه ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
منال بعصبيه وهي بتشد ذراعها جامد: بتحبي مين يا بت انت ما انت اللي سبتيه وهو كان بيموت فيكي باقول لك ايه يا هنا فوقي كده لنفسك بدل ما احنا نفوقك وزي ما ابوكي واخوكي قالوا ابعدي عن ادهم وما تخربيش بيته وبعدين واضح قوي بكلامك وبطريقتك انك كنت سبب المشكله اللي حصلت بينهم وبسببك ضرب مراته و دخلت المستشفى فعلشان كده بقى انت مش هتروحي ثاني القاهرة غير يوم الفرح وهترجعي معنا
هنا بعصبيه: اه يعني انتم عايزين تحبسوني يعني
عادل بعصبيه اكبر :اه هنحبسك ولو في يوم يا هنا عرفت انك عملت اي حاجه عشان تخربي بيت الولد اللي ما شافش منك اي حاجه غير كل شر انا لي حساب معك صعب اوي. ...وادخلي علي اوضتك انا مش طايق ابص في وشك ...
وفعلا هنا انا دخلت اوضتها بس كانت متضايقه جدا ومتغاظه وكانت برده مصممه ان ادهم لازم يكون لها وانها غلطت لما اختارت هيثم.......
______________________________$$$
في المستشفى الصبح امير صحي ولقى والدته نائمه على السرير اللي قدامه قرر ان هو يقوم من غير ما يصحيها وفعلا قام من على السرير
وكان لسه هيفتح الباب الاوضه بس تفاجئ بندي هتفتح معاه الباب
ندى بلهفه: امير اخيرا صحيت
امير بحزن :انت ايه اللي جاب لك هنا يا ندي
ندى باستغراب :جيت عشان خطيبي في المستشفى ولازم اقف جنبه جيت علشان وحشتني وحشني ابص في عينيك ايه ده هو انا ما وحشتكش ولا ايه
امير: انت كنت عارفه يا ندى ان انا ايدي دي مش هاقدر احركها ثاني
ندى :اولا ما اعرفش حاجه ثانيا الدكتور قال انها مجرد اصابه خفيفه جدا وهتروح بعلاج الطبيعي وبعدين ما يوسف كمان اتصاب في كتفه وقت العملية وفضل رابطها فترة طويلة واهو دلوقتي بقي كويس جدا ...
ثالثا انا باقول لك انا وحشتك ولا لا عشان لو ما جاوبتنيش يا امير صدقني هيبقى فيها خناقه جامده جدا
امير :ندى انت فاهمه ان انا مش عارف مصير ايدي ايه ومش عارف حاجه وبعدين يوسف غيري
يوسف مكنش طالعله إشاعات بتقول أن الرصاصة أثرت علي أيده لكن أنا غيره افهمي ...
...انا لو يدي فضلت كده انا ممكن اترفد من الشغل ساعتها هابقى ميت وانا عايش....
. ندى انت مش فاهمه حاجه انا مش هاقدر اربطك بيا وانا مش عارف مصيري ايه
ندى بهزار: اه يا خائن يا كلب يا بتاع البنات يعني بعد ما وعدتني انك اول ما تخرج من المستشفى نكتب الكتاب جاي دلوقت تقول لا طب واهلي طب وابننا اللي جاي في الطريق يا امير اخص عليك اخص اخص
امير ضحك: يا ندى حرام عليك انا باتكلم بجد
ندى :وانت بقى مش لايق عليك الجد باقول لك ايه يا امير انا هاتجوزك يعني هاتجوزك ده قرار وزاري انا مش باناقشك او باخذ رايك لا سمح الله احنا كتب كتابنا يوم اللي هتخرج فيه من المستشفى خلصانه
امير ضحك :ده انت هتموتي عليا بقى
ندى بهزار :انا عن نفسي اه انت ايه
امير وهو بيشدها لحضنه :انا باموت فيكي وما اقدرش استغنى عنك بس يا ندى
ندى : يا عم المسبلاتي ما فيش حاجه اسمها بس احنا كتب كتبنا بعد يومين وانا بقى لا عايزه فرح ولا عايزه اي حاجه خالص.. انا بس عايزه ابقى معاك وجنبك ده اللي بتمناه من الدنيا ولو فعلا بتحبني يبقى لازم تدي لنفسك طاقه ايجابيه انت هتخرج من هنا وهنكتب الكتاب وهتاخذ جلسات لعلاج الطبيعي وهتخف وترجع احسن من اول كمان مليون الف مره انت سامع ولا مش سامع
امير وهو بيبوس يديها :سامع.. سامع يا اغلى حاجه في حياتي ربنا يخليكي ليا وما يحرمنيش منك ابدا
ندي وهي بتشد يديها :خلاص بقى عشان اتفضحنا في المستشفى يلا يلا ادخل عشان منتمسكش اداب
وفعلا دخلوا وقاعدوا يتكلموا واميره تشجع جدا لموضوع العلاج الطبيعي وبقى عنده امل
________________________________&&
في فيلا اللواء سراج
سراج دخل الفيلا ولاحظ السكوت التام
سراج: حمديه
حمديه: ايوه يا سراج باشا
سراج :امال فين تمارا يعني صوتها مش واضح هي نزلت ولا ايه
حمديه :لا يا باشا تمارا فوق في اوضتها من ساعه ما جات من بره وهي فوق حاولت اطلع لها بس هي شكلها تعبانه وعماله تعيط وبصراحه مش عارفه اعمل لها حاجه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سراج: خلاص حضري انت الغداء وانا هاجيبها وانزل
حمديه :حاضر يا باشا
وفعلا سراج دخل اوضه تمارا ولقاها قاعده عماله تعيط
سراج: اعتقد فقره العياط خلصت ولازم نتكلم
تماره بدموع نتكلم في ايه نتكلم في اهنتك لي قدام علي ولا لان انت ضيعت حياتي ومستقبلي عشان غلطه بسيطه انا ما كنتش اقصدها علشان مجرد غلطه بعدتني عن الانسان اللي باحبه....
اتكلم معك اقول ايه يا بابا انا زعلانه منك قوي
سراج ما قدرش يستحمل دموعها وقست نفسها وقرب منها وحضنها: انا كنت قاصد اعمل كده يا تمارا عشان يا حبيبتي افهمك ان لازم قبل اي موقف تفكري وتاخذي قرار بعقلك مش بقلبك
لكن انا اللي هالغي جوزك من علي ولا هابعدك عنه وعلي عارف الكلام ده بس انا قولتله مايقولش حاجة...
تمارا انا خايف عليكي اوي ..انت بنتي الوحيدة .
انا مش عايزك تحددي حياتك كلها علشان شخص واحد بس لان وقت ما الشخص ده يبعد أو بتخلي عنك انت الي هتتوجعي ....
تمارا: ليه بتقول كدة يا بابا ..علي كويس اوي
وانا بحبه وهو كمان ..
سراج :ساعات يا حبيبتي جوازات كتير بتبقي مبنية علي الحب بتفشل بسبب التزامات الحياه ..
بلاش كلمة حب دي يا تمارا ..صدقيني يا بنتي
اول حاجة في الجواز بتنتهي هي الحب
لازم يبقي علاقتك انت وعلي مبنية علي اساس اقوي من الحب مليووون مرة ....
انا وامك كنا بنحب بعض اوي بس ادينا اهو منفصلين بس بينا احترام وده اهم حاجة ....
تمارا حضنت سراج اوي: حبيبي يا بابا انا اسفة علي الكلام الي انا قولته ..انا بحبك اوي ...
سراج :انا الي بحبك اوي ....انا كلمت علي وجاي هو وأهله بكرة.....
تمارا بفرحة: ماشي ...هو انا ينفع اكلم علي اشوفه فين
سراج بضحك: اه ينفع بس بعد ما نتغدي يا تيتو يلا بينا
تمارا بضحك :انت كمان عرفت تيتو
سراج بضحك: اه يا اختي ..الواد علي ده بيئة بجد ...
__________________________________&&
في المستشفي عند ادهم ....
ادهم بستغراب: ..شاهي انت فين ..شاهندة
يمكن تكون في الحمام ...
وفعلا دخل الحمام لقاه فاضي ....
ادهم بفزع طلع يجري برا الاوضة ...يسأل عنها
بس كلهم قالوا انهم ما يعرفوووش ......
ادهم بخووف: يعني اي هتكوون راحت فين يعني
لا يا شاهندة اكيد مسبتنيش اكيد لااااا ....
ودخل الاوضة. يجيب تليفونه ....
و كلم جون ......
ادهم بخوف :الووو جون ...
جون ببرود: نعم ...
ادهم :جون هي معاك ...شاهندة معاك صح
جون ببرود: اه
ادهم بعصبية :مراتي بتعمل معاك اي ...
شاهندة فين انا هوديك في ستين داهية ...
جون :منغير زعيق ..انت تحمد ربنا اصلا انها بس سابتك ومشيت ..انا كنت ناوي اقتلك
بس واضح بقي انها حبتك بس انت متستهلش
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ادهم بوجع قعد علي السرير...جون ارجووك
انا عايز اكلمها ...ارجووك اديهالي
جون: مبقاش ينفع ....
ادهم بعصبية: يعني اي بقولك عايز اكلم مراتي
جون متلعبش معايا ...انت مش قدي ...
شاهندة اخدت التليفون من جون .. ضربك ليا خلاني اتاكد أن انا فعلا ماليش حد يا ادهم .... أن مافيش حد في الدنيا دي بيحبني ..
ادهم :شاهي ..انا فعلا غلطت بس والله انا بحبك اوي والله. ... حقك عليا انا مقدرش علي بعدك
شاهندة: ادهم .. انا مبعرفش انسي حقي .
ادهم: اي ....
شاهندة: مكتب عادل والد هنا ....
ادهم بدهشة :ماله .....
شاهندة: اتصل بيهم قولهم إنه بيولع ...سلام
ادهم بصدمة :الوووووو انت بتقولي اي ...
الووووووووو.......
ادهم :اعمل اي دلوقتي ... لا اكيد بتكدب وهي هتعمل كدة لسه بس ....
وبدأ يطلع رقم عمر علشان يتصل بيه ...
بس عمر مكنش بيرد ....
تفتكروا اي ممكن يحصل .....
والتليفوون بتاع جون اتقفل ...ربنا يكفينا شر شاهندة يا جماعة ..والله .........
________________________$$$$
في الفيلاااا....
دخل يوسف متأخر اوي بس نور كانت مستنياااه في الجنينة .....
يوسف: اي موقفك كدة ..في حاجة تاني ولا اي
نور مسكت أيده :فيه حاجات ...
يوسف بتعب ومكنش قادر يفتح عينيه .اي تاني يا نور ..انا تعبت
نور: في انك وحشتني وقولت استناك بس متخفش
يوسف ابتسم :وانت كمان اوي من ساعة كتب كتابنا مش عارف اتلم عليكي ...
نور قربت منه وحطت ايديها علي كتفه :ما انت شايف يا يوسف كل الي بيحصل ده
يوسف: شايف و محتاج حضنك اوي ...
نور: يوسف اتلم ...
يوسف: الله يعني خارجة برا ومستنياني في نص الليل وبتقولي اتلم ..طب تيجي ازاي دي ...
وغمزلهاااا
.نور: طب تعالي نقعد شوية في الاسطبل بقالك قد اي مدخلتش هناااك ...زهرة موحشتكش
يوسف ضحك :اه ولله تعالي طيب .....
وفعلا دخلوا الاسطبل .....
نور قعدت هي ويوسف علي الارض
نور :اممم اتكلم عايز اي .....
يوسف ضحك: عارفة يعني اني عايز اتكلم ...
نور؛ الله عيب بقي ..ده انا بفهمك من عينيك
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يوسف حط رأسه علي رجل نور وبدأ يتكلم بوجع
تعبان اوي يا نور ...
نور بخوف وهي بتحط ايديها علي شعره بحب .من اي يا قلب نور .... مالك .....
يوسف خايف علي بسنت اوي ...انا بكلمها اه
وهي كمان بتكلمني ..بس برضوووو
وحتي ادهم حياته بايظة ومتجوز واحدة انا بجد مش مرتاح ليها ..... وامير كمان موضوع أيده ده
نور حطت ايديها علي دماغ يوسف : حبيبي مش كدة ..يوسف انت اه بتحبهم وزعلان علشانهم بس برضو مش كدة ..انت كدة ممكن تتعبت ..وانا محتجالك يا يوسف ....
يوسف :دماغي وجعاني اوي ....
نور حطت ايديها علي عيونه ..غمض عينيك وانا جمبك يا حبيبي حاول ترتاح .....
وفعلا يوسف مسك ايد نور وغمض عينه وناااام
ونور كمان نامت معااااه ......
_________________________$$$$
وفعلااااااااااا.......... عدي اليووووم ده بنجاااح
تاني يوم الصبح .....
عادل صحي من النوم علي خبر.؟...
عادل اي 😳😳😳🤭
١٣،١٤
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
13
عادل بخضة: انت بتقول أي مكتب اي الي ولع
طب انا جاي ....اقفل جاااي ...
وفعلا علي صحي عمر وراحوا مع بعض الشركة ....
وفعلا اكتشفوا أن مكتب عادل فعلا هو الي ولع بس
مش المكتب كله ....
عادل بستغراب: ازاي ...ازاي المكتب ده يولع وانا قافله قبل ما امشي حد يفهمني ..
عمر بتعب: مش عارف يا بابا الموضوع فعلا غريب
الحركة دي مقصودة
امين :أيوة يا عادل الموضوع ده غريب جدا
الي عمل كدة حد قصد يخوفك أو يضايقك
لأن ببساطة كدة لو كان عايز يضرك كان ولع في المخازن أو الشركة أو حتي باقي المكاتب
عمر: الموضوع فعلا في حاجة غلط ....
موظف: استاذ عادل ...
عادل :اي تاني خير ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
موظف: في حد اداني الجواب ده قدام الشركة لحضرتك
عادل: جواب ....هات يا فهمي ...خد يا عمر أقرأه انا اعصابي باظت اصلا ...
عمر: اهدي يا بابا الحمدلله انها جات علي مكتب حضرتك وكام حاجة بسيطة ...
هات الجواب ....
وفعلا عمر فتح الجواب وقراااه ....
عمر بصدمة: اي ده يا بابا
عادل :اي يا عمر في اي
عمر :بص .....
الجواب مكتوب فيه
(الي حصل ده تحذير مني .....
خلي بالك من بنتك ياعادل ...)
عادل بخوف: كلملي يوسف بسرعة ....
عمر: نور أيوة صح ....
وفعلا بدأ يرن علي نور و يوسف بس محدش كان بيرد ....
______________________________
في الاسطبل نور صحيت ولقت نفسها في حضن يوسف ....
نور بحب قربت منه وباسته ...
يوسف يلا قوم بقي...الناس بتقول علينا اي يلا بقي
يوسف بنوم: اي ده احنا نمنا هنا امبارح معقول
نور: وهي سانده علي صدره امممم ده الي حصل
يوسف ببتسامة: عارفة كنت جاي امبارح شايل هم اني مش هيجيلي نوم من التفكير ....
نور: امممم لا عيب عليك ده انا نور المنشاوي
يوسف ضحك بصوت عالي من قلبه لدرجة أن نور سرحت في ضحكته ....
مالك سرحتي في اي ....
نور :بحبك اوي يا يوسف ...
يوسف باسها :وانا بموت فيكي يا قلب يوسف ..
بس يلا نقوم من هنا يلاااااا........
وفعلا خرجوا من الاسطبل ......
ولقوااااا فهد وشمس بيتخانقوا ...
نور :اي ده مالهم دوول
يوسف بزهق :افففف اصطبحنااااا
فهد بزعيق: انا كلمتي تتنفذ فاهمة منغير نقاش اصلا
اتفضلي جوااااا
نور: استني يا شمس متدخليش جوا ...انت بتزعق ليها ليه ياض انت...
فهد بعصبية جامد لدرجة أن يوسف اتفاجاه: وانت مالك اصلا ...متدخليش في حياتي انت فاهمة ولا لاااء
يوسف بحدة :فهد ....نور ادخلي جوا انت وشمس
وفعلا نور بغيظ اخدت شمس جواااا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يوسف بحدة :اوعي تاني مرة تزعل لنور سامع
فهد :اششش ..اخرس شوية ...
يوسف: مهزء صحيح ...مالك
فهد بتكشيرة : ماليش
يوسف :والتكشيرة دي وحمة مثلا ....
اي حصل بينكم اخلص ....
فهد :واقفة بتتكلم مع علي لوحدهم وكمان خارجة بهدوم البيت و الطرحة مش مظبوطة ...
يوسف بتريقة : يا خبر كل ده ..دي لازم يطبق عليها حكم الاعدام يا ابني انت لله يكون في عونك
انك مستحملها اصلا هههههه
فهد بعصبية : خفة دم اهلك دي مش هقدر استحملها كتير هااا.
يوسف: ههههه المهم علي فين و كان جاي ليه اصلا
فهد: مافيش قال إن أمير خرج من المستشفى
بعد ما اتخانق مع الدكتور لأن الاستاذ زهق
يوسف :هههههه تربيتي ....واي تاني
فهد ؛و رايح النهاردة بليل مع أهله يخطبووو تمارا
يوسف: الله اهو الواحد يصحي علي خبر قمر كدة ..
فهد تليفونه رن ....استني ارد ...
الووو يا عمر ....ايه ..طب انتوا كويسين
طب انا هقوله سلام دلوقتي ....
يوسف بخضة: اي يا ابني في اي
فهد: المكتب بتاع حماك ولع وجاتله رسالة تهديد
يوسف بقلة حيلة: اهو الخبر الحلو ماطقش يقعد عندنا ثانيتين ...اوعي كدة علشان أكلمه ..
وفعلا يوسف كلم عادل وعرف منه حوار
المكتب والرسالة ...... وفعلا الموضوع بقي مقلق جدا ...... وقرر أنه يسافر اسكندرية ....
بس فاجأه دخل ادهم الفيلا وهو تعبان اوي
يوسف: مالك ياض عامل كدة ليه ...وجاي لوحدك ليه
فين مراتك.
ادهم بتعب: هربت وسابتني ...
فهد :يا حلاااوة .... ..
يوسف بصدمة : يعني اي هربت طب شوفتها عند اهلها مثلا في انجلترا ...
ادهم :مستحيل ترجعلهم هي اصلا هربانة منهم
يوسف: هربانة من أهلها ليه ...
ادهم بتعب: علشان تجار سلاح يا يوسف .
فهد :لا والنبي تجار اي يا حبيبي ..مسمعتش
ادهم: بس بقي يا فهد انا مش ناقصك .....
يوسف: ادهم انت بتهزر يعني بتحاول تستخف في دمك ..علفكرة الموضوع مش ناقصك ...
ادهم :والله ما بكدب هما أهلها كدة فعلا بس هي مظلومة علشان كدة ساعدتها تهرب يا ابني ..
بس تخيل انها قالتلي حاجة غريبة اوي ....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فهد: لا معلش هسيبك تكمل الفيلم الهابط ده
بس الاول يوسف انا هطلع اجهز اقول لحد من البنات ولا هنخبي عليهم .
ادهم بخوف :تخبي اي هو في حاجة حصلت
فهد: اي ده نسيت اقولك اصل عمك عادل مكتبه ولع
ادهم بصدمة :اييييه
في سره: يعني عملتيها يا شاهندة مطلعتيش كدابة
يا نهار اسووود ....
فهد:: هاااا يا يوسف أقولهم ..
يوسف ::مش عارف يا فهد والله انا خائف اسيبهم هنا احسن التهديد ده يتنفذ
ادهم باستغرب:: تهديد تهديد ايه يا يوسف
يوسف ::عم عادل اتبعث لي ورقه خل بالك من بنتك المشكله ان مش عارف انهي واحدة فيهم
يعني هل يقصد نور والشخص ده من تبعي انا...
ولو يقصد هنا فهنا ما عندهاش اعداء ولا عم عادل ولو في اعداء من طرف العيله فيبقى بخصوص شمس ..انا متلخبط ..
فهد: ايوه فعلا دي حقيقه
الموضوع فعلا يلخبط حتى اللي ولع في المكتب ولع في مكتب عم عادل يعني مش هدف ويؤذي هدفه أنه يخوف طب مين اللي عايز يعمل كده
ادهم خاف جدا يقول على الموضوع شاهنده وعن تهديدها ليه وفضل انه يسكت
....طب انت هتروح اسكندريه دلوقت
يوسف :اه طبعا هاروح اعمل ايه يعني ..انا اصلا شغلي بايظ
ادهم :خلاص ماشي سافر بس انا هاجي معاك .
يوسف: ماشي وانا هقول للبنات برضووو يلا بينااااا
وفعلا يوسف وادهم وفهد وشمس ونور سافروا اسكندريه ويوسف كان بيتابع مع الضباط اللي في اسكندريه بخصوص الموضوع المكتب ومين له مصلحه في كده اما ادهم فكان بيحاول بكل الطرق يوصل لشاهنده لانه كان فاهم انها قصدها بخلي بالك من بنتك هي هنا......
وفضلوا على الحال ده حوالي ثلاث ايام
وكانوا لازم يرجعوا كلهم القاهره علشان فرحهم بعد يومين وقرار ينسوا كل حاجه وخصوصا ان ما فيش احد عمل حاجه لحد من بناته
____________________________
في القاهرة .......
كان كلوا بيجهز لفرح يوسف ونور ..فهد وشمس ....
في مول كبير......
هنا :هااا اي رايك يا ادهم في فستاني ..
ادهم واقف سرحان ...
هنا بغيظ 'ادهم ركز معايا يا ابني ....
ادهم: هاااا بتكلميني يا هنا .....
هنا :أيوة يا ادهم اي رايك في فستاني ..حلو صح
ادهم ..اه
عمر بحدة: اه يا هنا حلو يلا غيري علشان نلحق نروح ورانا حاجات كتير......
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
امير :اي يا جماعة خلصتوا ...انا اشتريت البدلة خلاص و ندي كمان اشترت الفستان ....
عمر: انا خلصت أه ... وهنا كمان يلا يا هنا غيري ...
امير: ادهم انت لسه مشترتش بدلة ...
ادهم كان برضو سرحان وماسك موبيله
امير خبطه في كتفه.. اي يا زفت مش بنكلمك ..
ادهم ..اي يا جماعة في اي ...
امير: احنا برضووووو ..هتشتري امتي البدلة
ادهم: انا عارف هشتريها منين .بس خلصوا بس ....
وفعلا خلصوا كل حاجه وندى اشتريت الفستان وكمان امير وعمر وهنا ....
هنا :عمر هو انت هتروح فين
عمر :ما انت عارفه ان انا لازم اطلع على اسكندريه عشان فريده بكره الجلسه بتاعتها لازم ابقي جنبها
هنا فرحه :اه اه صح طب خلاص يلا بقى رح انت وانا اركب مع ادهم عشان يوديني البيت
عمر بغيظ: لا بس ادهم رايح مش رايح الفيلا فهاركبك اي تاكسي للفيلا
هنا : اركب تاكسي وادهم موجود يعني ولا ايه يا ادهم
ادهم بتعب: خلاص يا عمر ما فيش مشكله انا كده كده لوحدي فكنت هاروح على الفيلا وانت يا امير هتمشي
امير ؛اه هاروح ندى وها كده هاروح ارتاح شويه عشان تعبان قوي من اول يوم لف...
عمر: ما انت لازم اصلا ترتاح انا مش فاهم اي الفرهدة دي ....
ادهم: طب خلاص يا جماعه انا هامشي يلا يا هنا
وعمر بيغيظ :ماشي يا هنا
وفعلا عمر ركب عربيته وسافر على اسكندريه وادهم وهنا رجب عربيه ومتجهين الي الفيلا ...
__________________________________$$$
في الفيلاااااا ....
شمس: انا مش فاهمه انت متضايق ليه يعني يا فهد الله
فهد: يعني ايه تبيني حته من شعرك انت لابسه الحجاب ده منظر ولا اي بالضبط
نور: يا فهد يا فهد بالراحه مش كده الكلام اخذ وعطا وبعدين هي بتتكلم انها ليله العمر
فهد :نور انا عارف اللي انت مش محجبه بس بذمتك ينفع واحده محجبه في فرحها تبين نصف شعرها ليه يعني امال ازاي اسمها محجبه
نور: باقول لك يا فهد انا ما ليش دعوه بالموضوع ده انا لما بتدخل بتزعل مني وبعدين بقى بصراحه انا ما ليش فيه ده موضوعك انت وامراتك
فهد: وانا قلت لا وكلمتي تنفذ بدل والله ما هيبقى في فرح اصلا
منال :خلاص بقى يا فهد يا حبيبي انتم فرحكم بعد ثلاثه ايام بلاش تنكدوا على بعض ....
فهد بعصبية :انا نازل .... وفعلا اخد مفاتيح عربيته ومشي ....
شمس :شايفين شايفين حتى يوم فرحي عايز ينكد علي وعايز يعكن علي انا مش فاهمه
نور: بصي بقى انا ما حبتش اتكلم قدامه بس انت غلطانه انت لبستي الحجاب يبقى تحترميه انت لسه الحاجات دي بارادتك يبقى ايه موضوع تبيني شعرك ده ..انا اه ملبستش الحجاب بس عارفة أنه ليه احترامه ويوم ما اخد الخطوة دي لازم ابقي قدها ..
شمس: يعني غلطانه يعني كنت عايزه ابقى احلى شكل يوم فرحي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
منال وهي بتحضنها :ومين قال لك يا هبله اللي انت مش باحلى شكل ده انت زي القمر والله العظيم زي القمر..
نور: شفتي يا اختي امي عماله تجمل فيك وانا جنبها ما بصتش حتى في وشي
منال حضنت نور وشمس ..هو انا برده اقدر استغنى عنكم ده انتم بناتي الاثنين ربنا يا رب يخليكم لبعض وما يحرمكوش من بعض ابدا واشوفكم واشوف عيالكم يا رب...
نور.. يارب يا نووولاااا ...
وفي اللحظه دي دخلت هنا ومعاها ادهم
منال.. حمد لله على السلامه ايه يا هنا جبت الفستان
هنا بدلع.. اه يا ماما جبته حتى على ذوق ادهم بالضبط مش كدة يا ادهم ...
ادهم.. مبروك عليكي يا هنا بعد اذنكوا انا طالع ارتاح شوية.....
وفعلا طلع ادهم اوضته و نور جريت علي هنا
ومسكتها من ايديها ..انت اي يا بت جبلة الواد مش
معبرك اصلا ولا شايفك
هنا زقت يديها.. ما لكيش دعوه ما يخصكيش وبعدين يا حبيبتي هو بس مكتئب عشان هو قاعد هنا ومش عارف امراته فين ولا بتعمل ايه ولا مع مين
شمس.. انت بجد قليله الادب...
هنا ..اففففف وطلعت اوضتهااااا
نور بحدة ..عجبك الي بنتك بتعملوا يا ماما
منال.. اعمل اي يعني يا نور انا مستنيه بس اخلص فرحك انت وشمس والله ما هاخليها تعتب مصر ثاني وهاربيها من جديد
وفعلا مر اليوم من غير اي جديد يوسف كان في شغل ورجع نام وكذلك فهد اللي رفض ينام جنب شمس وراح نام في اوضة مع ادهم ....
بس بليل حصل حاجة غريبة اوي ....
هنا في اوضتها مكنش جايلها نوووم فقررت تنزل تقعد في الجنينة شوية........
في الجنينة .....
هناا نزلت لقت ادهم قاعد لوحده وباين جدا عليه انه لسه معيط....
هنا بهدوء.. ما لك يا ادهم انت كويس
ادهم وهو بيحاول يداري وشه من هنا ..اه يا هنا كويس بس تعبان شويه بس
هنا حطت ايديها علي كتفه.. امال ما لك متغير ليه ايه لسه بتفكر فيها
ادهم بحسره ..انا اصلا لسه ما نسيتهاش علشان ابقي لسه بفكر فيها يا هنا ......
هنا.. بعد كل اللي عملته فيك ده ..
وبعدين انت قلت ان اهلها في انجلترا وانها ملهاش حد هنا .......
الله امال هتقعد مع مين مثلا هنا ولا يمكن هتقعد في شقه لوحدها...... طب بتصرف منين ..
هو ازاي اصلا واحده متجوزه تفضل فوق الاربع خمس ايام بعيد عن جوزها وجوزها ما بيعرفش هي فين ومع مين..انا بجد محتارة والله يا ادهم ....
وفاجاااااه ...
تفتكروا رد فعل ادهم ايه يا ترى هيصدق هنا وهيشك في شاهنده ولا هيسكت هنا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
14
هنا .:.هو ازاي اصلا واحده متجوزه تفضل فوق الاربع خمس ايام بعيد عن جوزها وجوزها ما بيعرفش هي فين أو مع مين..انا بجد محتارة والله يا ادهم ....
ادهم اتوتر اوي :لا اكيد هي كويسة متخوفنيش عليها يا هنا ...هي لو حد ضايقها هتقدر تدافع عن نفسها
هنا بغيظ :انا مش قاصدي اخوفك يا ادهم
عليها ..أو منهاااا ..انا كل قصدي ....
ادهم قاطعها في الحوار : منها ...يعني اي انا واثق في شاهندة اوي ...مهما حصل بينا هي عمرها ما هتفكر ....... وفاجاه ادهم سكت .....
هنا برخامة :اي عمرها ما هتخونك مثلا ....
ادهم بحدة: انت بتقولي اي بس يا هنااا
شاهندة محترمة ...ومحترمة اوي كمان
هنا : اكيد يا ادهم واكيد في خلال الشهر الي سافرته ده انت عرفتها كويس اوي علشان تتجوزها وتبقي واثق فيها كل الثقة دي ...
ادهم في نفسه: عارفها كويس ...ده انا حتي معرفش مين اخواتها أو مين اهلهااااا......
ده انا حتي معرفش عندها كام سنة ....
هنا: اي روحت فين ...
ادهم : هااااا بقولك اي هو هيثم مكلمكيش
هنا : لا كلمني ....
ادهم :طب طمنيني عمل اي ....
هنا بغيظ : ولا حاجة حاول يقولي أنه غلطان والكلام ده ..بس انا فعلا مقدرتش اسامحه ...عارف يا ادهم
دائما بيقوله أن الي بيحب بيسامح ..انا معرفتش اسامحه يبقي انا مش بحبه ....
ادهم في سره : معقول انت كمان يا شاهي رافضة تسامحني علشان مش بتحبيني ....
هنا: لا انت بقيت بتسرح كتير اوي يا ادهم
ادهم بوجع : شاهندة يا هنا مش قادر اتخيل هي فين دلوقتي أو مع مين .....
هنا: انا اسفة علي التدخل يا ادهم والله بس
اما كنت فكراك انك بعد ما هربت هتبعتلها ورقة طلاقها أو حتي تطلقها في المحكمة ...
في اللحظة دي عادل شد هنا من دراعها
هنا بصدمة : اعااااا اي يا بابا خضتني ...
عادل : ادهم اوعي تسمع من البت دي ولا كلمة
مراتك محترمة واكيد مشيت من زعلها منك
اوعي تطلقها يا ابني اوعي تخرب بيتك ..خراب البيت مش بالسهولة دي حتي لو مافيش اطفال بينكم ...اوعي يا ابني ...
ادهم بوجع : طب قولي انت اعمل اي بدور عليها في كل مكان معرفش هي فين ..وانا مخي اتشل من التفكير والخوف عليها .....اعمل اي
عادل : تصبر يا ادهم ... انت في طريق كله الغام
اي حركة غلط بموووته. .. وانت كمان لازم تتصرف بحكمة.....
هنا :حكمة دي لو كانت هي اتصرفت بحكمة اصلا با بابا
عادل بعصبية :هو انا مش قولتلك انت تخرسي خالص ...انا مطلبتش رايك ...سامعة ....
ادهم :اهدي يا عمي هي ماقلتش حاجة ....
عادل: لا قالت وعايزة تخرب بيتك ...اوعي تسمع ليها يا ابني ..اسمع لقلبك ...وانت قدااامي
هنا: اي الكلام ده يا بابا ....
عادل :بقولك قدامي ....يلااااااا
وفعلا عادل اخد هنا وطلع بيها. وادهم قعد وفضل يفكر في شاهندة وفي كلام عادل ....
ادهم بقلة حيلة: يا ترا انت فين يا شاهي .....
____________________________
في المستشفى .....
شاهندة تعبانة اوي ....
جون: معلش يا شاهندة الدكتور زمانه جاي اهدي بس ..
الدكتور :حضرتك جوزها ...
جون: احم ..لا انا زي اخوها بالضبط ...
الدكتور: طب اتفضل برا لو سمحت .....
وفعلا الدكتور كشف علي شاهندة ...وخرج لجون .
جون: خير يا دكتور ....
الدكتور :هي للاسف لازم تعمل عملية المرارة في خلال بكرة بالكتير ... ولازم نحجزها النهاردة في المستشفي. ....
جون: يا نهار اسووود .....
الدكتور: خير ماتقلقش الموضوع مش خطيرة
بس كويس انكوا جيتوا اول ما حسيتوا بالتعب علطوول. .... بس ارجوك لازم حد يجيب ليها هدوم ويحط مبلغ تحت الحساب
جون: أيوة طبعا. ...طبعااااا ..
وفعلا جون نزل تحت الحسابات وحط المبلغ ....
وشاهندة اتحجزت في المستشفي .......
وجون كمان بات في المستشفي معاها..........
...................................
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تاني يوم الصبح ...
في القسم .....
علي: اي يا جاحد جاي القسم وانت فرحك بكرة
يوسف بضحك: لا يا خويا ماشي تاني بس ياض يا علي طلع انك تتجوز مع حد في نفس اليوم حاجة لذيذة اوي ..فهد هو الي شايل كل حاجة ...
علي :ههههه اوعي بقي تتأخر النهاردة احسن امير ممكن يقلب علينا. ..
يوسف: ههههه والله عيا عبيط معرفش يكتب كتابة بدري عن كدة وكان عمل فرحه معانا ...
علي ضحك: يعني انت مش عارف راي امير ..امير رافض يعمل فرح لحد موضوع ايدا ما يتحسن ...
هو بس هيكتب الكتاب لأن ندي هي الي عايزة كدة
يوسف :هههه والله ندي دي جبارة .
.اوعي بقي الحق اروح علشان نتقابل بليل ..باي
علي :ماشي يا اخويا باي .....
_____________________________&&&
في الفيلا .....
يوسف وصل الفيلا لقي ادهم قاعد في الجنينة
يوسف: احم احم ...صباح الخير
ادهم بتعب :صباح النور ....
يوسف :اي يا ابني جو الميتين الي انت عايش فيه ده
اي ادهم مالك ....
ادهم: يوسف لو جاي تديني نصيحة والنبي انا ما ناقص اصلااااا ....
يوسف :حاضر يا ادهم ..بس انا خايف عليك مش عايز أديك نصيحة والله
ادهم: وانا خايف عليها احسن حد من أهلها يكون وصلها اوي.
يوسف :اكيد لا يا ابني لأن لو حد وصلها هنا ..كانوا وصلوا ليك انت كمان ..يلا قوم معايا ..قوم اغسل وشك كدة وفوق يلاااااا
وفي اللحظة دي تليفون ادهم رن برقم جون
ادهم بصدمة :..جون بيرن .. اوعي يا يوسف
يوسف بصدمة: جون مين ...طب انا هطلع ...
وفعلا يوسف سابه وطلع فوق. ..
ادهم بلهفة: الووو يا جون ....
جون بتردد: الو يا ادهم
ادهم :مراتي فين يا جون ..فين شاهندة .
جون: هبعتلك عنوان المستشفي ....
ادهم بخضة :مستشفي. .. مالها شاهي
جون: هبعتلك العنوان سلام. ..
وفعلا جون بعت العنوان لادهم وادهم اخد المفتاح بتاع عربيته وجري حتي ما قلش لحد عن حاجة ...
_________________________________
في الفيلاااا ...
يوسف بيجهز البدلة ....
نور فتحت باب اوضته ودخلت ::حبكت يعني صاحبك يكتب الكتاب قبل فرحنا بيوم واحد يا جو
يوسف: طب اعمل اي . اقول لا يا حبيبي ميصحش
وبعدين ما انت عارفة أن أمير اصلا رافض لكن ندي هي الي مصممة أنهم يكتبوا الكتاب دلوقتي ...وبعدين فكك اي الحلاوة دي ..
نور بكسوف: لا والله ...
يوسف :اه والله .عسل اوي ماشاءالله
انا مش مصدق انك بكرة هتبقي ملكي انا وبس
نور : يسلام طب ما احنا كاتبين الكتاب من فترة
يوسف :اه يا اختي بس مع وقف التنفيذ ..
نور :هههه طب يلا اجهز اعقبال ما انا كمان اجهز ....
يوسف :طب ما تيجي تجهزي هنا ..انا بردو جوزك يعني ...
نور: يا رخم ...يلا باي موقتا ...وباسته من خده ..
___________________________&&&
في أوضة فهد ....
فهد كان بيجهز هدومه بس هو كان متخانق مع شمس ومش بيكلموا بعض اصلا
شمس خبطت علي الباب
فهد: ادخل ....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
شمس دخلت وقفلت الباب وراها ....
ممكن بقي افهم احنا هتفضل متخانقين لحد امتي
فهد بتجاهل :لو سمحت انا مش عايز اتكلم معاكي ممكن ....
شمس: لا يا فهد انا بقي الي عايزة اتكلم ...
وبعدين طلاما انت مش طايقني كدة ما تطلقني
فهد ساب الموبيل من أيده .. انت قولتي اي
شمس :الي انت سمعته ..طلقني
فهد ..............
____________________________&
في المستشفى ...
ادهم وصل المستشفي بسرعة جدا وكلم جون وعرف مكانه .....
ادهم وهو بينهج :هي فين يا جون .
جون :محجوزة جوا في الاوضة .....
ادهم مستناش حتي ياخد الاذن من الدكتور وجري علي الاوضة بتاعتهاااا.....
ادهم شاف شاهندة وهي نائمة علي السرير بلبس المستشفى وشعرها مفرود جنبها وكان باين علي وشها علامات التعب ......
ادهم قعد جنبها ومسك ايديها ... وحشتيني اوي ..
هونت عليكي تسبيني كل ده .. ده انا كنت بموت في بعد عني ده طلعت مش بحبك لا ده بموت فيكي ....
وقرب منها وباس راسهاااااا وكانت موجوع اوي وهو شايفها كدة وهي تعبانة كدة ....
جون دخل الاوضة وخرج ادهم برا ...
برا الاوضة ....
ادهم بيمسح دموعه: مكلمتنيش ليه يا جون ..
جون: اهدي يا ادهم هي كويسة بس هي واحدة مسكن قوي ونايمة ....
ادهم بص لجون :انت كنت فين كل الفترة دي هاااا
ومسكه من التيشيرت بتاعه ..انطق
جون: اهدي يا ادهم احنا في مستشفى ..
وبعدين سبق وقولتلك شاهندة اوعي تفكر تاذيها
وزي ما انا جوزتها ليك ..كان لازم انقذها منك ..
ادهم :وولعتوا في مكتب الراجل ليه يا اخي هو عملكوا اي ....ده عم عادل ده انضف راجل انا قابلته
جون :شاهندة الي عملت كدة ..مش انااااا
وبعدين هي كانت بتاخد حقها ...
ادهم :من مين ..حتي لو اتخانقت مع هنا ....
ابوها ماله ..... انت السبب شاهندة مستحيل تعمل كدة لوحدها منغير مساعدة حد
جون :نزل ايديك بقولك ..انت عارف اي مشكلتك يا ادهم ...مشكلتك انك فاكر انك متجوز دكتورة
فوق يا حبيبي شاهندة اشتغلت مع جوز امها فوق الخمس سنين ..يعني عننا علاقات لو حبت تعمل اي حاجة هتعملها وبسهولة ......
ادهم اتصدم من كلام جون اوي ...أو يمكن مكنش عايز يصدق وكان بيحاول يقنع نفسه أنها غير أهلها
أيوة بس انت قولتي أنها غير أهلها.....
جون :أيوة ومكدبتش عليك ...بس متجبش طفل من الشارع اتعود ياكل من التراب ..وتاخده وتلبسه وتنضفه عارف ..هيتعامل أنه ابن ناس لكن اول ما يجوووع هيفتكر أصله وهيرجع تاني ياكل من التراب ....
ادهم: اومال ليه خلتني اتجوزهاااا....
جون :علشان هي صعبانة عليا انا اعرف شاهندة من زمان ..وانت كمان صاحبي يا ادهم ...
انا اه خليتك تتجوزها علشان تتجوزها بس مخلتكش تحبها يا ادهم .....
ادهم: بس انا بحبها اوي يا جون ...ولما بعدت عني حسيت اني يتيم ....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
جون قرب منه ...متخفش يا ادهم هتفوق باذن الله
.....
ادهم :انا هدخل اقعد معاها .......
وفعلا ادهم دخل فهد معاها وجون روح ....
________________$$$$$$$$$$$$$$
فهد بحدة: انت قولتي اي دلوقتي...
شمس بخوف :ولا حاجة ...خالص
فهد: هعمل نفسي مسمعتش حاجة خالص ...وبسرعة روحي تجهزي علشان كتب كتاب امير وندي ...سامعة ...
وفعلا شمس جريت وراحت تلبس .......
واتجمعوا كلهم علي بليل وراحوا لبيت امير ......وكتبوا الكتاااب ......
في بيت امير ....
يوسف بفرحة :مبروك يا ميرووووووو
امير بفرحة: الله يبارك فيك يا يوسف.اومال فين ادهم
يوسف :معلش لما يجي انت تعلقوا أنه مجاش
امير بضحك :حاضر ماشي يا يوسف ..
فهد: مبروك يا طنط ندي ....
ندي بضحك :عجبك جوزك يا شمس ..ينفع كدة...
فهد :الله ش موستي هي الي هتزعلك اصلا لو حاولنا تضايقيني .....
شمس في ودنه.. نزل ايديك ...لو سمحت
فهد وهو حاضنها.... لا واتلمي علشان احنا عند الناس
علي :طبعا طبعا ....يا بختكوا الي فرحه بكرة والي فرحه كمان شهر ....وانا محلك سرررررر
تمارا :يا اخي احمد ربنا ......
وفعلا فضلوا يتكلموا ويهزورااااا ؟ ......
وقرروا يمشوا علشان الفرح بكرة. ....والله انا كيويو حاسة أنهم معزومين 😂😂😂😂 ........
وفعلا خلص اليوم علي خير بس حصل حاجة مع ادهم .....
يا ترا شاهندة هترجع فعلا لادهم ولا ادهم هيتجوز هنا
١٥،١٦
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
15
يووووم الفرح .....
كانت شمس ونور في الاوتيل من بدري ...اوي ..
وكانت هنا ومنال وتمارا وندي معاهم ..
وكان يوسف وفهد وعلي برضوووو مع بعض
في الاوضة بيجهزوا....
فهد بفرحة : هتجوووز هتجوووز ... انا هتجوووووز
انا خلاص هتجوز وهبطل ابص علي البنات ..
علي بضحك :ههههه طب والله كداب يا فهد ..كداب
يوسف :بقي انت مش خالص علي البنات ...
فهد: نص نص كدة يا عم ..انتوا مالكو ومالي انا مش فاهم الصراحة .... اومال الواد امير اتاخر ليه ما تكلموا استعجلواااا ..
يوسف: مش لما الاستاذ المحترم يفتح تليفونه الاول
فهد :امير قفل التليفون ...
يوسف :امير اي ..لا انا بتكلم مع ادهم ...
فهد بحدة: بس انا بسال علي امير ..اي اللخبطة دي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
علي: خلاص يا عريس والنبي ما تزعل نفسك كدة
فهد بضحك: بيعصبوبي في اهم يوم في حياتي يا علي..كدة برضو. ينفع يا جماعة ..الله
يوسف بضحك: يا اختي كميلة يا ناس ...
ماشي يا ادهم والله لاوريك ..... كل ده وليه قافل تليفونك ...
وفاجاااااااه الباب خبط. ....
يوسف: فهد افتح ....
فهد برخامة: لا علي افتح انت احسن تكون شمس وتشوفي اصل كدة فال وحش اوي عليا انها تشوفني قبل الفرح
علي فضل يضحك ...
يوسف: يعني شمس هي الي هتيجي تطمن عليكي يا بيضة ..افتح يا علي انا عندي مرارة واحدة بس افتح ....
علي :يارووووحي .....
يوسف: مين يا علي ....
بسنت ...يا روح قلبي وجري عليها وحضنهاااااا
بسنت: انا مبسووطة اوي انك هتتجوز نور ...
انت وحشتني اووي يا يوسف ...
يوسف وهو بيحضنها : انت الي وحشتيني اوي يا قلب يوسف من جواااا ....
بسنت: ..هي فين نور انا عايزة اشوفها احسن وحشتني اوي .....
يوسف :لا يا روحي هي في اوضتها بتجهز لسه ....
بسنت :طب اىوحلها انااااا
يوسف وهو بيحضنها: لا خليكي معايا شوية ..
بسنت: حاضر ....
يوسف قام يسلم علي جد بسنت ....
انا متشكر اوي لحضرتك بجد ...
جدها: علي اي بس ...هي أصرت تيجي ..وانا اول ما عرفت ان النهاردة فرحك اصريت اني اجيبها واجي ..
يوسف :بجد ربنا يخليك ..انت مش متخيل انا فرحت ازاي ...
جدها: حبك ليها و حبها ليك ...وحرصك انك تتكلم معاها علطول وأنك تطمن عليها خلاني اطمن أن لو انا وجدتها حصلنا حاجة ..انت في ضهرها ....
فهد وهو ماسك بسنت من قفاها علشان كانت عايزه تبوظله شعره ..... لا يا حاج اطمن حفيدك هناخد بالنا منها ....وانت اكيد العمر كله ليك ....
وفجاه بسنت عضنته من أيده ....
فهد بوجع :يا جزمة يا زبالة. ....
يوسف ضحك غصب عنه ...
جدها :بينت عيب كدة ...اعتذري ..
بسنت بزعل ..متزعلش
فهد : وهو بيجري وراها ...لا وربنا لاعضك ...تعالي هنا يا بت انتي
بسنت جريت وقفت وراه يوسف الي كان عمال يضحك بسبب صغر عقل فهد ....
واخيرا..عمر وامير وصلوا الاوتيل. ...........
يا ترا اي اخر امير كل ده ......
__________________________$$$
في المستشفى عند ادهم وشاهندة ....
بعد ما شاهندة خرجت من العمليات ....
وكانت بتحاول تفووق ....لقت ادهم حاضنها وقاعد علي الكرسي.....
شاهندة بصوت واطي بتعب .. ادهم ..ادهم
ادهم بحب :شاهي انت فوقتي با حبيبتي حمدالله علي سلامتك ...اخيرا يا ربي ده انا قلبي كان هيقف
شاهندة بتعب بس بحدة: انت بتعمل أي هنا
ادهم :شاهندة كفاية بقي خناق .. انت كنت محتجاني ابقي جمبك ..وانا كمان مكنش ينفع اسيبك ابدا
شاهي انا بحب.....
شاهي قاطعت كلامه . لااا مينفعش صدقني مينفعش
احنا علاقتنا انتهت يا ادهم .....
انت من حقك تحب واحدة عندها قلب. ...لكن أنا قلبي مات من يوم موت ابويا ولو فاكر انك تقدر ترجعني تاني طبيعية ..فأنت غلطان ... فوق بقي انت مش عايش في روايات ....فوق
لانك لو وافقت تجيب لعيالك ام كانت بتاجر في السلاح ..اكيد مش هتجيب ليهم ام مدمنة....
ارجووووووك اطلع برا ... وابعد عني بقي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ادهم بصدمة :انت اكيد بتهزري يا شاهندة ..اكيد بتقوليلي كدة علشان بس ابعد عنك ..مش كدة ....
شاهندة بدموع وتعب :بقولك اطلع برااااا
انا مش عايزة اشوفك تاني في حياتي. .اوعي اشوفك تاني اصلاااا...اوعي
ادهم بوجع: بس انا بحبك ...
شاهندة :بس انا لاااااا ....افهم بقي ..بطل سذاجة يا اخي انت ازاي كدة غبي ....
ادهم ابعد عني انت وجودك جنبي هيهدك انت وأهلك افهم بقي..... انا خطر عليك ..خطر علي كل الي حوالياااااا...
ادهم :انت قصدك اي لو علي اهلك انا اقدر احميكي حتي لو هنسافر اخر بلاد العالم ..صارحيني يا شاهندة وانا هقف معاكي واساعدك.......
شاهندة: انا معنديش حاجة اقدر اقولها غير انك تفوق لنفسك وخد بالك من نفسك ....
انت من حقك عليا اني أحذرك وانا بقولك اهو خلي بالك من نفسك يا ادهم سامع ...
ادهم: لا مش سامع ومش هينفع ابعد غير لما أفهم انت ليه طول الوقت بتكلميني بالغاذ وبعدين أخد بالي من مين ....
شاهندة بعصبية : انت لو كنت بتفهم اصلا يا ادهم كنت اخدت بالك مني انا اول واحدة. .. انا اول حد مفروض تاخد بالك منه ..... انت اي حد يقولك بحبك تصدقه .. انت ليه كدة يا اخي .....
افهم بقي ...انا عملت كل ده علشان اعرف ارجع مصر علشان ابعد عن اهلي ..وكان شرطهم الوحيد علشان يوافقوا اني ابعد عنهم ...هو اني اساعدهك في قتل يوسف افهم بقي .....
ادهم بصدمة :يوسف. .....
شاهندة: انت كنت فاكر أن اهلي مش هيقدروا يوصلولي بسهولة وهبقي طول الفترة دي في حمايتك انت ....
جون :ادهم لوسمحت ورقة طلاق شاهندة توصلها
وكفاية لحد كدة .....من فضلك .....
ادهم بصدمة :انت كنت عارف الكلام ده...يا جون
اكيد لاااا الكلام ده كدب اكيد هي بتكدب علياااا
جون وطي راسه بوجع ....
ادهم :يعني الكلام ده صح .... يعني انت ضحكتي علياااا ولعبتي بيا و بمشاعري ..
للاسف دموع ادهم خانته بس مسحها بسرعة بعنف
ماشي .....انا هطلقك وهمشي من هنا بس مش قبل ما افهم كل حاجة ....
شاهندة بوجع :وانا مش هقدر اقولك حاجة اصلا
وفاجاه.... ادهم بغل ضرب شاهندة بالقلم جامد
ادهم: لا ياروح ... انا مش هامشي من هنا غير لما أفهم كل حاجة .فاهمين ولا لااااء انتوا الاتنين .....
جون طلع المسدس في وش ادهم ...
ادهم 😏😳😳😳
وفااااااااجااااااااااااااااااه ........
_______________________________$$$
في أوضة نوور .....
نور كانت لبست الفستان وكان حلو اوي عليهااااا...
منال زغرطت :ايه القمر ده ماشاءالله عليكي يا حبيبتي ....
هنا: اي الجمال ده كله يخربيت حلاوتك ....
وفجاه خرجت شمس برضو بالفستان والحجاب ..وكانت فعلا قمورة جدا وكيوت اوي
هنا: يالهووي يالهوووي اي الطعامة دي ....
شمس: بجد حلوووو...
نور بفرحة :اوي يا شمس اوي شكلك حلو بجد ..
شمس :وانت اوي برضووو. شكلك جميل ....
وفعلا جهزوا كلهم ....حتي الشباب. ..بس نور مكنتش عرفت أن بسنت جات الاوتيل .....
________________________________$$
لحد ميعاد القاعة ....
ونزل يوسف وفهد تحت و كل صحابه ....
ابراهيم هو الي قدم شمس لفهد ...
وعادل هو الي قدم نور لي يوسف ...
يوسف بنبهاااار: بسم الله ماشاء الله
هو في كدة برضووووو. طب انا ذنبي اي ...
عادل: يوسف انا مديك حتة من قلبي خلي بالك منها يا ابني انا ماليش غيرها دي البكرية ...
يوسف بحب وهو بيبوس رأسها :دي في عيني قبل ما تكون في قلبي يا عمي ..ماتخفش عليها صدقني ...
في الناحية التانية..
ابراهيم وهو بيسلمه شمس ...عارف لو زعلتها عارف هعمل فيك اي هعلقك من ودنك ....
فهد بحرج: اي يا حاج جاي تهزقني في فرحي ...
اتكل علي الله يا حاج...في رعاية الله.
شمس كانت بتضحك علي فهد وأبوه بس كانت ليه واخدة موقف من فهد ...
فهد :ماشي يا ستي اضحكي ....بقولك اي
شمس ببرود: نعم. ..
فهد :ما صافي بقي يا لبن عايز احضنك ونعمل الحركات الناس الي بتحب بعض ديه عرفاها ...
شمس :لا والله وانت بتحبني بقه ..
فهد: لسه بتسالي يا شمس ..انا اه ابهدلك وازعلك ..
شمس بحدة: لا والنبي ..
فهد قرب وباس ايديها :وانا الي اعتذرلك واصالحك
شمس ابتسمت ..
فهد قرب وشالها ولف بيها جامد .....
لدرجة أن يوسف عمل زيه وحضن نور هو كمان ...
والناس كلها بدأت تصفر و كانوا فرحانين اوي ...
علي في ودن تمارا: امتي بقي اشيليك الشيلة دي
تمارا بفرحة: قريب يا علي ..قريب ...
علي: يارب ..الستر من عندك .ده احنا غلابة ....
سراج: اخرس شوية يا علي وسبب ودن البت ..انا سامعك
تمارا ضحكت ....
علي اتوتر :امير ...بالنادي يا حبيبي جايلك طيب
وفعلا بدوا اللحفلةةةةةة ...وفعلا الجو كان لذيذ اوي ...... بس هنا كانت عمالة تدور علي ادهم ومكنتش لقيااه وكانت مضايقة اوي لانه مش موجود .....
هنا في جنب كانت واقفة بقلق ....
فريدة :هنا مالك بعيد ليه كدة ..ما تيجي ناخد صورة مع العرسااان
هنا بخوف واضح ..رد بقي
فريدة: مالك يا هنا في اي ....
هنا :تصوري يا فريدة لسه مش بيرد انا مش. عارفة هو فين اصلا ...انت بجد اتوترت عليه اوي
فريدة: هنا هو انت فعلا بتحبيه ...ولا هو بالنسبه ليكي تحدي وانك عايزة تخديه من شاهندة ....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
هنا بتوتر :طب ما هي هي ..انا بحبه علشان كدة عايزاهم سيبوا بعض ...
فريدة :لا علفكرة ...تفرق كتير اوي
لو انت فعلا بتحبي مستحيل تاذي يا هنا. ..
هنا :اذي ..وانا اذيت مين يا فريدة بقي
فريدة ..هنا لازم تعرفي اني مش بعدل عليكي وأن واقفة بتكلم معاكي وانا واثقة أن الي حصل منك ده عدم خبرة. ... انت يوم ما حصلت بينك وبين شاهندة المشكلة عمرك ما كنتي تتوقعي أن يحصل كل ده ....
هنا بوجع: أيوة والله كلهم معتقدين أن انا اقصد اعمل فيها ...اينعم بكرها بس اكيد مكنش قصدي كدة ..
فريدة: بس الي بيحب بجد مش بيوجع حد كدة ..
انت شوفتي بعينك حالة ادهم بعد ما شاهندة بعدت عنه بقي عامل ازاي .. هو بيحبها اوي يا هنا ...
انت بقي لو فعلا كنتي بتحبيه مكنش هان عليكي منظره ده ... صدقيني يا هنا انت وخداكي الجلالة لكن انت مش بتحبيه اصلا .....
.هنا سابت فريدة وخرجت برا القاعة ....
عمر جيه من ورا فريدة . في حاجة يا فري
فريدة: لا مافيش ...
عمر :طب تعالي نرقص ....
فريدة بضحك: يلااااا......
وفعلا عمر وفريدة كانوا بيرقصوا مع بعض وكانت عينيهم هي الي بتتكلم .......
ساعات لما تبقي معةشخص بتحبه مبتبقاش محتاج اتكلم علشان يفهم انت عايز تقول اي ...
_______________________________&&&
امير قاعد علي جنب بعيد .....
ندي :اي بقي واقف وحدك ليه ....
امير بخنقة: لا عادي بس مرهق شوية ...
ندي؛ أيوة طبعا هو في حد يعمل كل التعب ده في يوم واحد يا أمير يعني شغل ومستشفى وفرح ...
امير بغل: قصدك اي مثلا أن صحتي مبقتش جايباني
ومش هعرف اروح شغلي ...
ندي مسك أيده ..حبيبي قطع لساني لو قولت حرف واحد يضايقك ...
امير مسك ايديها و باسها: لا بعد الشر عليكي ...
انا بس مودي وحش يا ندي بسبب اكتر من حاجة
بس بحاول اعدي ... وبيني وبينك موضوع الي ضربوا عليا نار دووول انا هموت واعرفهم ....
ندي :يوه يا أمير ...يا حبيبي مش وقتوا
بقولك اي تعالي تسرق حاجة من البوفيه ...
امير :يا بنتي لسه ما فتحشي اصلا ...
ندي: لا ما انت اول ما تشوف الشيف قوله انا مخابرات ولازم ادوق الاكل ...يلا بس
امير فضل يضحك ...يلا يا مجنونة ...
وفعلا عدي وقت في الجووووووو ده ...
لحد ما الفرح خلص ......
ويوسف ونور وفهد وشمس طلعوا للاوض في الاوتيل ....بس منال كانت مش عايزة تسيب نور خالص من ايديها
عادل بضحك: ما خلاص يا منال هي هتروح فين يعني وهي هتبقي مع جوزها
منال بدموع: لا هتوحشني هتوحشني قوي
يا عادل ......
نور حضنتها وعيطت : وانت كمان يا ماما بس انا مش رايحة في حته يعني انا معاكم ...
عمر: خلاص بقى يا ماما سيبها تطلع مع جوزها الوقت اتاخر قوي
وفعلا يوسف قدر ياخذ نور من يد منال بالعافيه بعد ما سلم عليهم كلهم وعلى اللواء سراج تحديدا
وكان في حاجه غريبة منها غياب ادهم وتوتر امير الي كان مبالغ فيه .....
تفتكروا ايه ممكن يحصل ومين اللي ضرب امير بالرصاص .....
بالنسبة للناس العسل الي بتستظرف كتير ..
وبتتريق اني بتأخر .....
هقولك تعالي خد Math .. Accounting .. Microeconomics.. Management..intro
وروح الجامعة وذاكر ..معلش لاني مجتهدة 😂😂
وتعالي اكتب الرواية ونزلها كل يوم 😏😉😂
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
16
في المستشفي عند ادهم ....
ادهم بصدمة: انت بترفع ال.سلاح في وشي يا جون
جون :ارمي عليها يمين الطلاق ..خلينا نخلص بقي
ادهم :لاااا وهتفضل علي ذمتي لحد ما اتاكد أن يوسف محدش هيقربله تاني .وبعد كدة اطلقها وتغور في ستين داهية كمان انت وهي ..
جون : افهم يا ادهم هما بيها من غيرها عايزين يقتلوا يوسف و كل الظباط الي بيفتشوا وراهم ....وخصوصا يوسف لانه هو الي مصمم أنه يفتش وراهم هما بالذات ....
ادهم: وانت خلاص بقيت شغال معاهم يا جون ..يا خسارة العشرة الي كانت بينا ..سافرت ونسيت اصلك
نسيت يوسف الي كنت صاحبه جاي تبيعه وبتساعدهم يقتلووه كمان ..انت اي يا اخي ...
جون :ادهم انا شغلي معاهم زي ما شاهنده مجبره بالضبط ...فما تجيش تحاسبني على حاجه مش بايدي .. ولا بايديها يمكن لو مكناش ساعدناهم يوصلوا ليوسف الأمير كان زمانهم قتلونا احنا كماااان
ادهم بصدمة: امير ....اي
يعني هما الي ضربه امير بالرصاص.....
شاهندة: اه هما .... وهما الي حاطين عينيهم علي يوسف .... وبعد ما عرفوا يوصلوا لتفاصيل يوسف والبنت الي بيحبها ..وكل حاجة انا كدة مهمتي خلصت .....
ادهم بوجع: يعني لما كنتي بتسالي عنهم كان علشان تعرفي معلومات عنهم ....
ادهم بصدمة : انت اي ...انت ازاي كدة ...انت مش طبيعية والله العظيم ...ازاي كنتي عايشة معايا وفي حضني وانت بمليون وش كدة ..
ازاي قدرني تبقي في حضني حبيبتي ومراتي وحتى مني
ومن ورايا عدوتي وبتخططي لموتنااااا.... ازاي عرفتي تعملي كدة ....
شاهندة بحدة وعنف : ..علشان انا فعلا مكدبتش يا ادهم ..انا كل كلمة قولتهالك كانت بجد وحقيقي ....
انا حبيتك واتمنيت ابقي مراتك بجد وياريتني
كنت انفع ليك .... ادهم انت لو فكرت لثانية واحدة هتعرف أن اكتر حد اتظلم فيكم كلكم وانا من اول يوم قولتلك اني مش هختار غير نفسي ... .....
ابعد عني بقي واديني حريتي علشان هما كمان أدوني حريتي ....انا عايزة ابعد . عن هنا وابدا بقي حياه جديدة...
ادهم :معني أنهم ادوكي حريتك يعني عرفه الطريقة الي يقدره يضره بيها يوسف مش كدة .....
شاهندة: معرفش ..معرفش ..وماليش دعوة ...
انا عايزاك تطلقني ..انا وجون لازم نمشي من هنا
قبل ما يرجعوا في كلامك ويؤذوناااااا
ادهم بوجع وصمت ... انت طالق .... يا ابشع واحدة شفتها في حياتي ......
وخرج من اوضة بحسرة ......................
_______________________________&&
في أوضة يوسف في الاوتيل .....
نور دخلت السويت .... وكانت جعانة اوي من اول الفرح .....
يوسف دخل وقفل الباب ..وقف قدامها وباس ايديها
ورأسها ....
يوسف بحنية وحب: الف مبروك يا نور اخيرا بقيتي ملكي انااااا ..بعد مرمطة والله ...
نور بحب واندفاع حضنته جامد اوي
انا فرحانة اوي يا يوسف ..فرحانة اوي ...اووي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يوسف بضحك: ده انت جريئة اوي ...قولك اي ما يلااااااا ...
نور: لا انا جعانة اوي يا يوسف. ..
يوسف: لا جعانة اي بس ..خلي عندك دم بقي
اكل اي وبتاع اي. ...احنا ياما اكلنا اخدنا اي يعني ...
نور بضحك: يوسف بجد جعانة اوووي والله
يوسف بحدة: طب غوري غيري هدومك في الحمام
عقبال ما اتنيل اطلب الاكل ..يلااااا
نور بضحك :لا أخرج برا انا هغير همومي هناا يلا برااااا ....
يوسف بضحك: يا بت الحلال فكري ...اخري الأكل شوية ..احنا ياما اكلنااا
نور :يلا برااااا ...وأخرج الاقي الاكل بسرعة. ...
وفعلا دخلت الاوضة وقفات الباب بالمفتاح
ووقفت قدام المرايا ...
نور بتوتر: مالك يا عبيطة انت... ده يوسف الي كنت بتتمني أنه يبقي معاكي جاية دلوقتي جاية تخافي منه ...
اكيد لاااا ..انا واثقة فيك وواثقة في اختياري
ولازم خوفي ميبوظشي فرحتي وفرحته في اهم يوم في حياتنااااااا ...
وفعلا نور غيرت هدومها بسرعة .....
وخرجت برا والاوضة و .....
يوسف :انا طلبت........يوسف بصدمة :اي الحلاوة دي
وبعدين ليه مستنتيش ليه الاكل وبعدين كنت لسبتي كدة ....اعتقد كدة مافيش اكل ....
نور قرب منه اوي وحطت ايديها علي كتفه :وانا مش جعانة .....
يوسف بحب قرب منها ومسك وشها ...فكري
نور :يوووه فكرت بقي .....
يوسف بضحك: ماشي يا عم . انت الي قولت
...وشال نور ودخلوا اوضتهم ........🙈🙈
نوور بدله وهو شايلها : يوسف انا بموت فيك يا احلي مصارع
يوسف .......
مالناااش دعوة 😂❤️
_______________________$$$$
ادهم كان مشي من المستشفى وهم الدنيا كله عليه وكان خايف اوي علي يوسف و امير وقرر يروح لامير بيته لانه كان محتاج يتكلم مع حد
بس فاجأه جاله تليفووون
ادهم بوجع: الو يا هنااا
هنا بخوف: ادهم انت كويس صح ...
ادهم بدموع: اه يا هنا ..انا كويس
هنا :اومال انا قلبي كان مقبوض عليك ليه و ماجتشى الفرح ليه يا ادهم . معقوول
ادهم: هنا انا محتاج اقفل دلوقتي ... وفعلا قفل الخط في وشهااااا .....
هنا بقلق في نفسه:ا قلقانة اوي عليك بجد .. وحاسة أن في حاجة ممكن تحصل تاذيك ..يارب استرها يارب .....
و فاجأه جالها تليفون من هيثم ...
هنا بستغراب :اي ده ..معقول لسه فاكر حتي يعبرني .
اكيد مش هرد عليه ..... وفعلا سألته يرن كتير
اوي لحد ما هما قررت ترد تفهم اي سبب الاتصال
هنا بعصبية: اي عايز مني ايه ...
هيثم بتعب :الو. يا هنا ... عاملة اي
هنا :والله يعني بتكلمني متأخر اوي كدة وبعد كل الي حصل بينا بس علشان عاملة اي ...وانت مالك عاملة اي
هيثم بتعب :يا هنا اسمعيني ارجوكي .. انا عارف اني غلطان بس فيها أي لما تسامحيني وخصوصا اني فعلا بحبك والي حصل ده عمره ما هيتكرر ابدا
هنا: الي يخون مرة يخون الف .. وبعدين اذا كنت بتخوني واحنا في الخطوبة اومال في الجواز هتعمل اي فيا ... هيثم اوعي تتصل بيا تاني ...سامع
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
هيثم :يا هنا ارجوكي ..انا بحبك اوي بجد
ونفسي تبقي مراتي .. ومش عارف اعمل اي علشان تسامحيني ....
تفتكروا هيثم صادق وفعلا عايز يرجع ليهاااا
ولو اتحطت في مقارنة لتاني مرة هتختار ادهم ولا هيثم ....
___________________________________
ادهم راح بيت امير .......
امير: أيوة حاضر ... طيب اصبر هو انا نايم وراه الباب .....
فتح امير وافاجاه بشكل ادهم ...
امير بخضة: مالك يا ادهم انت كويس
امير شاف ادهم وشه مليان ماية ...وفاجااااه ادهم وقع قدام الباب ......
امير بخضة : ادهم ... مالك يلا رد علياااااا
ايه ده . 😳😳😳😳😳
تفتكروا اي حصل لادهم ......
__________________________________
في غرفة فهد وشمس ....
فهد دخل وقفل الباب .....
مالك واقفة كدة ليه عندك ..قربي مني
شمس بخوف :لاااا انا عايزة امشي .....
فهد قرب منها وهو بيضحك .. يسلام ..خايفة مني يا شمس ...
شمس بدموع :انا عايزة امشي من هناااا ...
فهد قرب منها وحضنها :يا روحي اهدي ...
كفاية عياط ... خلاص نروح ما نروحشي ليه مثلاااا
شمس مسحت دموعها: بجد يا فهد
فهد ببتسامة :ايوة طبعا يا قلب فهد ..بس انا عندي حل يرضي كل الأطراف ....
شمس ببتسامة: اي هو الحل .
فهد: نطلب العشاااء و نجيب فيلم نتفرج عليه ..
اي رايك ...
شمس بكسوف: بس كدة صح ...
فهد قرب منها وغمزلها: هو في حاجة تاني ...
شمس حطت ايديها علي وشها بكسوف وجاية تمشي
بس فهد مسكها وشدها لحضنه....
فهد بحب :بتهربي مني ليه ... وحشتيني اوي
شمس رفعت عينيها بكسوف: وانت اوي يا فهد اوي
بس زعلانة منك اوي ....
فهد كشر فاجأه: ليه بقي يا ست شمس
شمس بخوف: شوفت ..شوفت بتقلب عليا في ثانية يا فهد ... فهد انت بتعاملني كدة علشان عارف اني ماليش أهل يوقفوا جنبي فواثق اني عمري ما هعرف ابعد .....
فهد بصدمة: ايه .... انا يا شمس ...طب انا ايه ... وبعدين انت قصدك أن انا مفتري وباجي عليكي ...بعد كل الي عملتوا علشانك من قبل ما اعرفك اصلا ...هو معني اني بغير عليكي زيادة واتعصبت عليكي شوية ..ابقي كدة .....
شمس :فهد اسمعني .....
فهد بحدة :اسمع اي تاني ... انت عارفة انت كل مرة بتجرحيني بكلمة شكل يا شمس وكل مرة بنسي وبرجعلك وعمري ما جرحتك بكلمة واحدة .... ودي كانت اسوء حاجة سمعتها منك لحد النهاردة ...
واخد بجامته وخرج برا الاوضة .....
وشمس كانت مصدومة من الي حصل وقعدت علي السرير وهي بتعيط .....
والله نكدية ..والله نكدية يا شمس حرامي عليكي انا كيويو كرهتك وربنا 😂😂😂😂
____________________________
في المستشفي عند شاهندة ...
جون :لعلمك انا خايف اوي حاسس أن الموضوع مش هيعدي بالساهل كدة
شاهندة: انا خايفة اوي علي ادهم يا جون
انا حاسة أن جوز امي مش هيسكت ..يارب متوجعش قلبي عليه..
جون :شاهي فوقي بقي ...الموضوع خلاص خلص
الموضوع كله كان لعبة من أوله لأخره لازم تنسيه علشان تعدي المرحلة دي وتبتدي بقي حياه جديدة يا شاهي ....
وفاجاه ...دخل جوز امهااااا
جوز امها :تفتكر هتبدا حياه جديدة قبل ما نقفل كل القديم ....
شاهندة بصدمة: ..انت .... انت جيت مصر امتي ..
جوز امها :ههه السؤال ده عيب بتسال ليا يا شاهي
انا وقت ما احب اروح في اي مكان بروحه ..
شاهندة بحدة :انا ماليش دعوة بيك ..انت بتطير من مكان لمكان دي حاجة ترجعلك ..لكن اناااا عملت الي انت طلبته مني ....يبقي ملكش حاجة عني ..
ولازم تسيبني بقي في حالي يا اخي ....
جوز امها ..ده لو مكنتيش قولتي لادهم كل حاجة
اي يا حلوة ضعفتي قدامه ....
شاهندة بخوف ..انت عرفت ازاي ..😳😭
جوز امها: وانت عارفة عقاب اي ...
شاهندة انصدمت ...انت تقصد اي ...انت عملت اي
١٧،١٨
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
17
في بيت امير ....
امير بخضة: اي يا ابني الد*م ده بس ...
يا عم عبدووووووو يا عم عبدووووووو و
عبده البواب :أيوة يا بيه...يالهووي اي ديه ..اي الي حوصل يا بيه
امير بخوف: معرفش ده مضروب بس*كية أو حاجة إسنده معايا علشان ايدي بسرعة وهات تاكسي بسرعةة.....
عبده :حاضر يا بيه .....
وفعلا امير و عبده سنده ادهم وجابوا تاكسي وراحوا علي المستشفي. .....
واول ما دخلوا المستشفي ادهم اتنقل علي العمليات فورا ......
امير واقف برا خايف ومش عارف يتصرف
يا ربي حتي مش هعرف اكلم يوسف دي دخلته النهاردة يا ربي ....
وبدأ يرن علي علي في التليفوون ...
امير: الو يا علي ..الو احلقني يا ابني ..
علي بخضة: اي مالك يا أمير اي حصل
امير: اسكت يا علي ..انا لحد دلوقتي مش مصدق والله .. ادهم جالي بيت و هو متصاب انا حتي مش عارف متصاب ازاي ...تعالي بسرعة انا في مستشفي
علي :يا خبر ابيض ...هو احنا مش مكتوب لينا نفرح ابدا ياربي .... طيب اقفل ..اقفل انا جااااي
وفعلا علي اتحرك من بيته بعد ما كان قاعد بس يتكلم مع تمارا في التليفووون
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
___________________________________
في الاوتيل عند شمس وفهد ....
شمس غيرت هدومها ولبست فستان حلوة اوي 😉
وخرجت لفهد .....
شمس في سرها: ماشي يا عم التقيل لما نشوف هتفضل تقيل لحد امتي ...
شمس بدلع ..فهد ....
فهد كان قاعد برا ومتغاظ جدا ..بصلها بطرف عينه ومرديش يرد عليها
شمس: الله فهد بكلمك اخس عليك ....
وقربت قعد جنبه ..ولما لقته برضوو رافض يبصلها قررت تاخد الخطوة وقربت منه وقت علي رجله ...
فهد :انت بتعملي اي ...مش فاهم يعني ..
شمس باسته من خده بحب ..بحبك اوي يا فهد
فهد سرح في عينيها و نبرتها الحنونة اوي :
عايزة اي يا شمس ..عايزة توجعيني تاني بكلام
شمس: تؤتؤ ...
فهد: اومال ..عايزة اي ..سامعك
شمس :عايزة جوزي يجي ينام جنبي علشان انا خايفة انام لوحدي ...
فهد: امم مصلحة يعني ..قولي كدة
شمس: لا والله بس مش عايزة اول يوم لينا في حياتنا يبقي كدة يا فهد ..انا بحبك وانت كمان بس احنا لسه طباعنا مختلفة .. لسه مفهمناش بعض كويس يا حبيبي مش كدة. ...
فهد: حبيبي .... ليه بقي مش انا ظالمك .
شمس :مقصدش والله يا فهد ..بليز بقي بلاش نخلي يوم مهم اوي كدا يبوظ علشان اي كلام ...
فهد: انت شايفة كدة يعني ...
شمس بدلع أيوة ..وانت رايك اي
فهد امممم راي .. طب ما تجيبي بوسة ... وبعدين ابقي اقولك راي
شمس برغم كل الي عملته ده اتكسفت اوي وحاولت تقوم من علي رجله ....
فهد: تعالي هنا رايحة فين.
وبعدين مين كان لسه بيتحرش بيا دلوقتي
شمس ضحت غصب عنهااااا....
فهد: أيوة كدة واخد شمس في حضنه وشالها ودخل الاوضة ....
شمس: خلاص مش زعلان مني صح ...
فهد: لا مش زعلان بس لازم تتاكدي اني لو اتعصبت أو زعقت فده والله حب وغيرة اوي اوي عليكي
عمره ما كان تحكم .. واوعي تاني مرة تقولي موضوع أهلي ده.... انت مراتي و حبيبتي
وانا بقي من النهاردة مش جوزك بس وباباكي كمان
شمس : بأبي يعني ....
فهد: اه يا ست شمس هانم ...وانا والله هحاول اني متعصبش ..حتي لو ده حصل عمرنا ما ننام غير لما نتصالح ..مهما حصل ..اتفاقناااااا
شمس :حاضر انا صالحتك وأنما انت ...
فهد ضحك بخبث :لا ازاي بس انا بصالح بطريقة احلي بكتيييير .......
وشدهاااااااا ......
اكيد هقولكم مالناش دعوة بحد .يلا بينا احنا 😂❤️
____________________________$$$
علي وصل المستشفي ...
علي وصل المستشفي بخوف :اي يا أمير ادهم ماله .
امير : متخفش الدكتور لسه خارج دلوقتي وقال إن حد ضربه بالس*كينة في جنبه ....
انا مش فاهم ايه الي بيحصل ده بجد
علي: اكيد دي مقصودة يا أمير ..انت وبعدين ادهم
في حاجة غلط ...
امير :انت بتفكر في اي يا علي ..طب انا ضابط عندي مليون عدو. وده شغلي وشغلك لكن ادهم ماله بالموضوع ده اصلااااا
علي :عارف الواد يوسف لو كان موجود كان قالنا حاجة ..يوسف اكيد عارف حاجة ..لأن اكيد في حلقة وصل بينك وبين ادهم وانا فعلا مش مجمعهااا
امير بتوتر : تفتكر يا علي ...ربنا بقي يستر بس احنا حتي مش هنعرف نكلمه .....
علي :أيوة فعلااااا .... تعالي نشوف ادهم ......
____________________________________
عمر : يسلام انا بردو الي شكلي كان حلو ده انت كنت قمر يا بت ... بس قوليلي بقي انت وهنا كنتوا واقفين علي جنب ليه ...
فريدة: صعبانة عليا اوي يا عمر ...هنا مش وحشة هي بجد مش عارفة تختار اي ..أو مين .هنا محتاجة دعم منكوا اوي يا عمر اكتر من الزعيق والشخط ..صدقني عمره ما هيجي معاها ....
عمر: والله عندك حق .... طب وبقولك اي اقفلي انت روحي ارتاحي يا فريدة متسهريش. وانا هشوفهاااا
وفعلا عمر راح لهناااا ولقاها قاعدة في اوضتها وسرحانة ....
عمر: احم احم ..... مالك بقي سرحانة في اي
أو في مين بقي ...في ادهم برضووو
هنا :انا محتارة اوي يا عمر ...
عمر :في اي مالك يا حبيبتي ..قوليلي
هنا :تخيل مين لسه مكلمني يا عمر .
عمر: مين بقي يا ست هناااا
هنا :هيثم ....
عمر :ماله سي زفت ده عايز ايه ..
هنا: تخيل بيكلمني بعد ما هو الي بعد علشان نرجع لبعض يا عمر ...
عمر :امممم وانت طبعا بتحبي ادهم مش كدة ...
هنا: بس هو مش بيحبني يا عمر .. هو بيحب شاهندة وبيدور عليها ومتعذب في بعدها ..يعني هي مش مجرد واحدة كان بينساني بيها مثلا ...بالعكس ادهم متأثرش بخطوبتي من هيثم ...
وانا لازم ابعد كفايا الي حصل بسببي اصلا ...
عمر فرح اوي .. أيوة كدة كنت فين يا شيخة .
ليه كنت بتعملي كدة يا هنا ..ليه
هنا :لاني كنت فاكرة أنه بيحبني لا انا كنت متأكدة أنه بيحبني وأنه من حقي انا بس لما شاهندة بعدت
عرفت أن انا مش موجودة أصلا في حياه ادهم ...
وغصب عني ادهم يعتبر اول حد في حياتي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
عمر : انا فاهمك يا حبيبتي والله ...بس انت فوقتي متأخر اوي يا هنا
احنا اصلا مش عارفين فين مكان شاهندة اصلا
ومش عارفين نعمل ايه ...
هنا :لا هندور باذن الله يا عمر واكيد هنلاقيها ..
واكيد ادهم هيرجع لحالته الطبيعية لما شاهندة ترجعله واضح اوي أنه متعلق بيها
عمر: اكيد .. طب انت بقي يا قمر ..نويتي تدي هيثم فرصة تانية ...
هنا: بصراحة كدة انا مش مصدقااه يا عمر
حتي لو هو فعلا ندمان بس انا اعيش مع واحد مش سوي وبكل ظروفه دي ليه...
انا كنت ممكن اوافق علي ظروف هيثم بس لو هو هيقدر يعوضني عن المجهود والتعب الي انا هعمله علشانه...
عمر بفرحة : ربنا يكملك بعقلك يا هنا والله ...
انا بجد فخور بيكي اوي اوي .. وانت كدة كدة لسه صغيرة اوي والعمر قدامك لسه كبير ..متوقفيش حياتك علي هيثم وادهم بكرة تحبي حد تاني
ويمكن ربنا وقعك في كل المواقف دي وانت في السن ده علشان تاخدي خبرة ..
هنا :بصراحة عندك حق يا عمر
وفجاه موبيل عمر رن ..
عمر بهزار: ده علي انا واثق هياكل دماغي ..
هنا: هههه طب رد عليه ..
عمر: يا نعم يا عم اللذيذ خير ...
انت بتقول أي ....طب ابعتلي العنوان بسرعة ...
هنا بخضة: اي يا عمر اي حصل ...
عمر: ادهم اضرب بسك*ينة ..وهو في المستشفي
هنا بخوف :يا خبر ..طب اي هنروحله صح
عمر :لا يا هنا انا هروح وهبقي اطمنك ..لأن اكيد علي عايزني في حوارات غير بس المستشفي
هنا: طيب بس ابقي رن عليا طمني بليز
فعلا عمر غير هدومه وراح المستشفى عند علي
واطمنوا أن إصابة ادهم مكنتش خطيرة اوي ..
برا الاوضة ......
عمر : ايه اللي انت بتقوله بس ده يا علي
ايه دخل إصابة امير بالي حصل لادهم
علي: يا جماعه انا باخمن بس بردك اقنعوني ازاي بعد اصابه امير بايام واقل كمان يحصل كده لادهم انتم مش حاسين موضوع غريب ....طيب انا وعلي ويوسف ضباط وطبيعي ان يبقى في اصابات وناس بتكرهنا وبتمنى الشر لينا... ادهم بقى ماله وليه يحصل في كده اصلا.....
امير: باقول لكم ايه انا بكره الصبح هاكلم يوسف احكي له كل اللي حصل ده..
عمر: انت عبيط يا ابني يوسف دخلته النهارده وبكره صباحيته هتقول له ايه بالضبط
امير: عمر انا مش مطمئن.. انا حاسس ان في كارثه بتحصل واصابه ادهم دي بعدها في مشكله وبصراحه ما فيش احد ثاني ممكن يتصاب الا يوسف بقى أو علي
علي: انا برده حاسه انها دائره مقفوله بتلف حوالينا وادي الدور دي على ادهم يا ترا الدور الجاي علي مين
عمر: كده نور ممكن يحصل لها حاجه او فهد او حتى شمس يا جماعه ده انا مش فاهم حاجه...
علي :عشان كده انا باقول لازم نكلم يوسف
يوسف اكيد ماسك حاجه واكيد ادهم قائل له حاجه
عمر: على فكره معك حق بقى خلاص بكره الصبح نكلمه............ صاحي يا امير هو البواب قالك ايه
امير :ما قاليش حاجه قال لي ان هو وقت اصلا ما دخل ادهم العماره اهو ما كانش واقف على العماره وانه كان في الدور اللي فوق ونزل لما سامعني بازعق
وفعلا عدي اليووووووم وهما قاعدين مع ادهم في الاوضه مستنيينه يفوق ....
___________________________$$$_
ثاني يوم الصبح في المستشفى علي صحي على موبايله بيرن وكانت تمارا اخذ موبايله وخرج بره الاوضه عشان ما حدش يصحي ...
علي بنوم :ايه تماره خير في حاجه
تمارا : قفلت معايا امبارح وقلت لي هتكلمني وما كلمتنيش ورنيت عليك كثير ما ردتش في ايه يا علي انت كويس
عيل: لا يا تمارا مش كويس بصراحه ادهم امبارح اتصاب بس*كينه ومش عارفين مين اللي عمل كده وكلنا حواليه عشان لما يفوق نفهم منه اي حاجه
تمارا: يا خبر ابيض طب هو فاق ولا لسه
علي :لا لسه مافقش بس طبعا انا شايفك الموضوع ليه علاقة باصابه برده امير ..
تمارا: ايه دخل ادهم بامير طب امير ضابط لكن ادهم هو عنده اصلا اعداء....
علي سمع صوت عمر وهو بينادي عليه ...
اقفلي دلوقت تمارا تقريبا ادهم صحي
وفعلا دخل علي الاوضه ولقى ادهم صحي بس كان تعبان قوي
علي: ادهم انت كويس استني انادي الدكتور
ادهم بتعب: لا... لا اسمعوني هيق.تلوا يوسف هيقتل.وا
عمر بخضه :مين دول يا ادهم....
ادهم مكنش قادر يتكلم فشاور علي أيده مكان دبلته مع شاهندة ..
علي باستغراب: شاهنده ايه دخل شاهنده بالموضوع يا ادهم
ادهم بتعب : جوز امها اكبر تاجر س.لاح
اللي يوسف وامير بيدوروا عليه ومش عارفين يثبتوا عليه حاجه أو حتي عارفين شخصيته وهو اللي عمل كده في امير وبعث ورايا واحد عشان يق*تلني عشان لعبتهم ما تتكشفش
امير :تقصد مين .....معقول يا ادهم ..
علي: طب اشمعنى انا ما انا كمان شريك معاهم في القضيه ..
ادهم :معرفش المهم يوسف ..لازم توصلوله ....
عمر: وهي شاهنده كانت عارفه بكل ده
ادهم بوجع :شاهندة هي الي مخططه لكل ده ...
امير :معقووول ...
عمر بصدمة: ازاي يا ادهم انت متاكد من الموضوع ده
ادهم :أيوة طبعا هي الي حكيالي كل حاجة ..
علي بحزن: وانت عملت معاها اي يا ادهم ...
ادهم بوجع :طلقتها ...
امير :في ستين الف داهيه ..ده انا كان نفسي تبقي قدامي علشان اكلها بسناني اصلااا دي بنت ك**لب
علي: خلاص يا امير بقي مش وقته الكلام ده
انا هطلع اكلم يوسف وانت يا عمر كان نور ...
ولو حد رد يجي الاوضة علشان المكالمة كلنا نسمعهااا.....
__________________________
في أوضة يوسف ونور ...
يوسف كان صحي وكان عمال يضرب نور بالمخدة
وهي كانت عمالة ترش عليه مائة ....
يوسف: يا بت بس والله هاخد برد أعقلي ..
نور بضحك: يعني نايم منغير تيشرت والتكيف شغال وحبة الماية دي هما الي هيجيبولك برد
ولله يا عيني علي الرجالة. .
يوسف: بقي كدة ...وفضل يجري وراها لحد ما مسكهاااا......
يوسف بخبث: شوفتي بقي اديني مسكتك تفتكري ممكن اعمل فيكي ايه بقي ..
نور بضحك :ولا تقدر تعمل حاجة اصلا يا ظبوطتي
يوسف: يييع علي ده اسم ...اهو بعد الاسم ده انا فصلت خلاص ...امشي بقي
نور ههههههههه .....
يوسف: اي ده موبيلي بيرن ..ده علي
نور مسكت الموبيل: انت بتعمل أي ..
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يوسف بضحك: هرد علي الواد ده رانن ٣ مرات
نور :نووووووو
يوسف بضحك؛ اوعي يا ولية واد اكيد عايز يباركلي
نور بضحك : يوسف سيب الموبيل وربنا هعضك
يوسف: اهدي يا ست المستعجلة في اي ..هرد بسرعة والله وهقفل علطووووول
نور: وانا قولت لاااااا ..احنا هنسافر بليل ولحد ما نسافر لا انت ولا أنا هنرد علي حد اتفاقنا
يوسف بضحك شدها ليه: بس تعوضيني عن المكالمة الي راحت دي
نور: وانا موافقة ..سيب بقي موبايلك ده. .
يوسف: اسيبه ده انا هقفله ...وهاتي انت كمان موبايلك ..لانهم هيبدوا يرخموا عليكي انت كمان
نور جابت تليفونها: اتفضل يا كبير
وفعلا نور ويوسف قفلوا التليفونات
ربنا ينتقم منك يا نور 😂😂😂
_______________________________
في المستشفي ....
ادهم :اي يا علي ....
علي: الحمار قفل تليفونه ...
عمر: ونور كمان تليفونها مقفول .....
امير ضحك :والله حقه الواد محتاج يدلع شوية
غصب عنه
علي: هههههه ربنا يستر عليهم والله .
ادهم :انا بجد خايف اوي عليهم يا جماعة ..انا بس عايز اطمن أن مافيش حد وصلهم ....
علي :طب ما نكلم فهد ما هو كمان في نفس الاوتيل
ادهم بتعب :أيوة صح ...طب يلا كلموووه
وفاجاه وهما بيطلعوا رقم فهد باب اوضة ادهم
انفتح ..........
ادهم و علي 😳😳😳😳😳
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
18
ادهم بصدمة : انت اي جابك هناااا
علي :جون ....
جون بتوتر : الحق يا ادهم ..اخدوا شاهندة اخدها
اكيد هيعمل فيها حاجة ..
علي :جوز امها هو الي اخدها ...
جون: أيوة ..انا حاولت اني اقفلهم بس ضر*بوني علي دماغي وصحيت لقيتها مش موجودة ..
ادهم بحدة وعصبية : وانت جايلي ليه... انا خلاص طلقتها ومفقاش في اي حاجة تربطنا ببعض ..
جون: لا يا ادهم ارجوك متعملش كدة
ده جوز امها عايز يق*تلها علشان اعترفتلك بكل حاجة
شاهندة بتحبك اوي ...هي مظلومة صدقني ..
علي؛ مش مهم دلوقتي الكلام ده ...
انا لازم اوصل ليوسف قبل ما يسافر شهر العسل
ولازم اللواء سراج يعرف كل حاجة وفي اسرع وقت
امير :روح انت للواء وانا هروح ليوسف الاوتيل
ماشي .....
وفعلا علي راح القسم ..وامير أراح الاوتيل عند يوسف وعمر وجون كانوا مع ادهم .....
جون: ادهم انا عارف ان انت مظلوم زيك زينا وان انت اتخدعت من شاهندة بس هي غصب عنها
ادهم بتعب: غصب عنها....غصب عنها
وانا بقي ليه ارضي علي نفسي اتجوز واحدة ابوها وامها تجار سلاح وهي مدمنة وبعد ده كله تطلع كانت بتكدب عليا .... يا اخي ده انا لو روحت الزبالة ونقيت منها كنت هطلع حاجة انضف بكتير
جون بوجع :طبعا لازم تقول كدة ...لأن الزبالة الي انت تقول عليها دي مجربش تبقي فيها ...
عندك حق ...الي بيتفرج من برا غير الي عايش الحقيقة. ...
ادهم: اسمع ..انت وجودك بالنسبة ليا مش مرغوب فيه ..اطلع براااا
عمر :اي يا ادهم هو ده وقتوا احنا في ايه ولا في ايه
يا اخي ما تعقل كدة ..وانت يا استاذ اقعد
احنا لازم نستحمل بعض لأننا في ظروف زي الزفت
ولو هتتخانقوا مع بعض فبلاش تتكلموا اصلا
ادهم :عندك حق يا عمر ..انا مينفعش اتكلم مع الاشكال دي .....
عمر: قولتلك بس بقي .. .
_______________________________
شمس :وحياتي عندك يا فهد بقي ..انا زهقت والله من قاعدة الاوضة ..طب اقولك تعالي ننزل نفطر تحت
فهد بضحك: يا بنتي بطلي فرهدة بقي
انا مش قادر اتحرك اصلا
شمس بضحك: طبعا من انا جاية مع جدي
فهد :بقي كدة وغمزلهااا ...
شمس ضحكت بكسوف : فهد بقي ..بليز وافق ننزل بس نفطر ومنتصور شوية .. يلا بقي ..
فهد ؛ماشي يا ستي اجهزي طيب ...
وفعلا فهد و شمس جهزوا ونزلوا يفطروا....
وفضلوا يتصوروا تحت وكانوا مبسوطين اووي ...
شمس ..امير
فهد: امير مين يا روح ...
شمس: اي يا ابني امير اهووو ...
فهد: اي ده صح امير اهووو
.هو اي الي جابه هنااا
شمس: مش عارفة ....تفتكر ليه ...
فهد بقلق: تعالي نروح له .. يارب استر يا الي بتستر
وفعلا راح فهد وشمس لامير.....
فهد بضحك: ولا يا امير قفشتك ...اي جاي بتصيع من ورا ندي ولا ايه ...
امير: فهد كويس اني لقيتك ....
فهد بضحك؛ اي ياابني انت كنت بتلعب بديلك ولا اي
امير :يا اخي ده وقته ...في مصيبة يا فهد
فهد: يا ساتر يارب ...ليه كدة يا بابا ماترحمني ..قولي اي حصل
وامير حكاله علي كل الي حصل ...واطلعوا ليوسف الاوضة .....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
__________________________
في أوضة يوسف ونور
يوسف ونور كانوا نايمين ...
وفجاه الباب خبط ...
نور :امم ..يوسف .يوسف .. باب بيخبط
يوسف بنوم :سببيه ...نامي نامي
وفعلا ناموا 😂😂
امير بعصبية من برا : اي ده اموات جوااا.... يخربيت دي جوازة
شمس: ههههه
فهد: بس يا شمس مش وقتوا ضحك ..خبط تاني يا عم
نور: يووووه مين الرخم ده ..
يوسف قام بعصبية :طب وربنا لازعله علشان تخبيط ده ولو فهد يا ويليه مني ....
وفعلا فتح يوسف الباب بعصبية ..
يوسف :ايه ....امير في اي ايه الي جابك هنا
امير :كل ده نوم يا زفت انت
فهد: مش وقتوا...غير هدومك وتعالي تحت بسرعة في مصيبة
يوسف: يا ساتر يارب ..حتي يوم صبحيتي
انتوا ايه يا جماعة
امير :اخلص يا يوسف.. الموضوع مش حمل هزار يلا
وفعلا نزلوا يستنوه تحت ويوسف نزلهم وشمس طلعت لنور الاوضة ......
_________________________$$$
تحت في الكافي .
يوسف حاطط أيده علي رأسه ؛ وادهم فين دلوقتي
امير: في المستشفي يا يوسف ..وجون جيه وقال إن شاهندة اتخطفت وعلي راح للواء سراج يبلغه
يوسف بخبث: انت عارف أن هو غلط غلطة عمره
أنه جيه مصر ..
امير: عارف يا يوسف..بس حتي لو مسكناه
مش معانا أي أدلة ضده
يوسف :بالعكس بقي يا أمير ..طلاما هو جيه هنا برجليه ..يبقي في حاجة كبيرة اوي هو بيخطط ليها
وطالما فكر أنه يبعت شاهندة لادهم في الوقت ده علشان يعرف عني كل حاجة
وانت تتصاب ..يبقي هو بيحاول يبعدنا عن طريقه
يبقي في صفقة كبيرة اوي ...
امير ؛أيوة صح يا يوسف كلامك منطقي بس برضو مش اكيد ....
يوسف: اهو طرف خيط نمشي عليه ...
طب انت عارف ان انا شاكك أن شاهندة عارفة حاجة
حتي لو صغيرة جدا علشان كدة خطفهاااا هي
بقولك اي انا طالع اغير الي انا لابسه ده
ونروح للواء سراج ...
امير: ماشي يا يوسف .......
___________________________&&
في الاوضة عند نور وشمس ...
نور بزعل؛ يا ربي ده الجوازة الي مصر كلها بصالي فيها دي ...انا مش فاهمة انا ليه بيحصلي كدة بجد
شمس: اهدي بقي يا نور ..ما انا زي زيك
نور :لا يا اختي مش زي زيك .. شوية وتلاقي يوسف طالع يغير هدومه علشان يروح شغله وربنا عالم اي ممكن يحصله ..كل ده وانا لسه يوم صبحيتي
اه يا حوستي يا انا يا اماااا
شمس: اهدي بقي خير ..إنشاءالله هيبقي خير صدقيني يا بنتي ..
نور :يووووه بقي انا خايفة اوي
انا هغير هدومي وهنزله ....
الباب خبط . ....
نور جريت علي الباب ...وفتحتله..
نور بخوف :في اي يا يوسف ..
يوسف: لازم ارجعك الفيلا يا نور دلوقتي علشان لازم اروح للواء سراج
نور بقلق: لا طبعا مش موافقة ..
يوسف: نور انا غصب عني ...والله هعوضك بسفرية احلي بكتير من دي وشهر عسل ....
نور بدموع؛ يا اخي يغور شهر العسل والسفر
انا مش عايزة حاجة من الدنيا غيرك انت
انا ايه ضمني انك تروح وترجعلي تاني
شمس: يا شيخة اتفائلي ليه الكلام ده بس
نور بدموع وعصبية: لا انا خايفة عليه..ايه مش من حقي اخاف عليك يا يوسف ..
يوسف بحب قرب منها ومسك ايديها الي كانت بتترعش من الخوف ...
يوسف شدها ليه وحضنها جامد : اهدي يا نور ..اهدي يا حبيبتي ..انا جمبك اهوو وعمري ما هسيبك ابدا ...
شمس سابتهم وخرجت برا الاوضة ...
نور مسكت في قميص يوسف :لا انت بتكدب عليا
انت هتروح تاني معاهم وتختفي وانا مش هقدر علي كدة ...مش هقدر اعيش في الرعب ده
يوسف :طب بس اهدي الاول وبعدين نتكلم .....
وباس رأسها ونايمها في حضنه ..وهي كانت ماسكة فيه اوي خايفة احسن يسيبهاااا ...
يوسف بحب وهدوء ..لازم تفهمي أن ربنا لو اراد اني اموت. .....
نور بعياط: ليه كدة ..انت كدة بتطمني يعني
يوسف؛ يا نور دي الحقيقة ربنا لو اراد ليا اي حاجة
هتحصلي مهما كانت اي وظيفتي أو مكانتي
افهمي بقي ... نور لازم تثقي في قضاء ربنا
وربنا عمره ما هيظلم حد من عباده ...
نور؛ بس ...
يوسف بضحك: ما بسش بقي وانت شكلك حلو اوي وانت معيطة كدة ... اول مرة اشوف دموع خوفك يا نور ..دايما بحسك قوية حتي لما جيتيلي المستشفى
نور: بحبك اوي يا يوسف ..ومش متصورة فكرة أن ممكن حد ياخدك مني ..
يوسف: ولا حد يقدر ياخدني منك بقي ...
بس انت عارفة اي اكتر حاجة وجعاني
نور: اي ...
يوسف: أني كان نفسي اوي اسافر برا مصر
بس ضاعت السفرية يا نور
نور ضحكت: اول ماترجع يا جو هنسافر ...
يوسف بضحك: طب مافيش بوسة وانت مكسورة اوي كدة
نور اتكسفت بحزن: بس بقي يا يوسف
انا هقوم اجهز ...
يوسف :ماشي وانا كماااان .....
وفعلا بعد أقل من ساعة كان يوسف ونور
وشمس وفهد كمان جهزوا وراحوا الفيلااا ....
_______________________________$$$
في الفيلا ....
يوسف قال كل حاجة حصلت لابراهيم وعادل ومنال
وهناااااا ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ابراهيم بخوف: كدة انت هتروح فين يا يوسف ..
يوسف: هروح الواء يا عمي ..واشوف بقي اي ممكن يحصل ..
عادل: انتوا لحقتوا ...
يوسف :خلاص بقي خير يا عمووو ..
امير: يوسف احنا لازم نتحرك دلوقتي ..اللواء مستنينا في المكتب ..
يوسف: حاضر يا أمير ..
ابراهيم: يوسف اول ما تقدر تطمنا ..طمنا يا ابني احنا هتبقي علي اعصابنا ...
يوسف: حاضر يا عمي والله ...
منال :ربنا يحرص طريقك يا ابني يارب
يوسف قرب من نور وحضنهاااا ....
وودعهم ....
واتحرك هو وامير للقسم .....
_______________________________&&
وبعد حوالي ٣ ساعات ...
في الفيلا ..كلهم قاعدين ساكتين محدش بيتكلم مع حد ....
ابراهيم؛ اي يا بنات ...الوقت اتاخر ومحدش اكل حاجة ...قوموا يلا نتغدي ..يلا يا عادل ..
فهد :لا انا ماليش نفس يا بابا ...انا نازل
شمس بخوف؛ نازل اي ...مش يوسف قال بلاش حد فينا ينزل ...
فهد: لا لازم حد يبقي مع ادهم ..وعمر من الصبح هناك ..لازم اروح أبدل معاه ..
ابراهيم؛ عندك حق يا ابني ..روح بس خد اي حاجة تاكلها قبل ما تروح ..
فهد :صدقني يا حبيبي ماليش نفس ..خليهم هما ياكلوا ....سلام
منال ..يا نور يا حبيبتي كفاياكي هري في نفسك
وقومي كلي لقمة صغيرة ...
نور بتعب: انا مش عايزة اكل يا ماما
سيبيني في حالي ... انا طالعة أوضتي ..
هنا .. انا هطلع وراها يا ماما ....
منال: روحي يا حبيبتي......
وانت يا شمس تعالي معايا ناكل لقمة علشان انا ضغطي هيوطي ...
شمس :مش جعانة انا فطرانة انا وفهد الصبح ...
منال :يا ربي وانا قولت هتشجع بيكي ....
ابراهيم :يا رب تعدي علي خير ..انا قلقان علي ادهم اوي .. حاسس اني مش قادر اتصرف ..
عادل: اهدي يا ابراهيم ..اهو فهد راحلوا اهو
انت تعبان حاول تطلع ترتاح شوية ....
واليوم كان كله قلق وطبعا نور كانت بتحاول تتواصل مع يوسف. بس كان بيرد مرة وعشرة لاااا
_____________________________
في القسم ..
اللواء :أيوة يا يوسف انا شايف أن احنا نجيب كل كاميرات المستشفي ...
امير :بس ده هياخد وقت يا فندم ..
علي :انا قولت لجون يجي يمكن يكون عارف اي معلومة عن الصفقة الجديدة أو أي حاجة .
يوسف :جون اكيد مش عارف اي معلومة تفيدنا
والا كانوا قتلووه ..
اللواء: أو أن جون ده اصلا من تبعهم وجاي علشان يبعدنا عن الهدف الأساسي
يوسف: ده احتمال كبير اوي....
سراج : انا شاكك اوي في الولد ده يا يوسف .بقول اي . هاتوهولي هنا في المكتب
وفعلا فااااات وقت كبير اوي وهما شغالين
وبيحاولوا يوصلوا لاي خيط...
لحد ما حصل حاجة غيرت كل الأفكار ...
___________&
في أوضة لشاهندة ...
خالد: يا بنتي بقي كلي اي لقمة ..هتموتي كدة
استوووووووب ......
تفتكروا بقي شاهندة فعلا مخطوفة 😉🙈
وهل فعلا جون كداب
١٩، والاخيرة
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
البارت 19
عند شاهندة ...
خالد: يا بنتي كلي اي حاجة ..مينفعش كدة
شاهندة بتعب: قولتلك لا ..وطالما رجعتوا في كلمتكوا معايا وما اديتونيش حريتي وسيبتوني ابعد عنكم وعن قرفكم يبقي افضلي اني ام*وت من الجوع ..
خالد بتريقة: ت*موتي من الجوع مرة واحدة يا شاهي
ولا تكوني عرفتي الي حصل لحبيب القلب فعلشان كدة يحرام نفسك تحصليه ... وبعدين لو قدرتي توقفي اكل طب ومزاجك هتقدري توقفيه ....معتقدش
شاهندة بقلق : انت السبب في كل الي انا وصلته يا خالد انت الي عرفتني طريق القرف الي انا بخده ده .. وبعدين.حبيب القلب مين ...انت بتتكلم عن مين يا خالد ...
خالد :هههه اي ده هما كتير ولا اي بقي .. مش عارفة مين حبيب القلب ....تؤتؤ طب اول حرف الف
شاهندة قامت بعصبية ومسكته من الجاكت بتاعه وبدأت تتكلم بصوت مهزوز :انطق ادهم ماله اوعوا يكون حد فيكم قربلوا اوعوااااا ..أما والله ورحمة ابويا حسابكم هيبقي معايا انا ... وعمري ما هرحمكم سامع ....
خالد زق ايديها بضحك :يا بت بقي انت يا بتاعة مش هت*رحمينااا ..لا يا شاهندة انت من ساعة الواد ده ما دخل حياتك ..أو اقصد من ساعة ما زقيناكي عليه
وانت اتغيرتي اوي وبقيت غبية كدة ..
شاهندة: قصدك نضفت لما عرفته واحد طيب بجد يمكن اه في عيوب بس ده الطبيعي مافيش حد كامل لكن هو بقي احلي حاجة فيه أن قلبه ابيض مش زيك قلبك اسود
انطق ماله ادهم .... ولا انت بتقولي كدة بس علشان تخوفني انا عارفة ....
خالد بغيض: لا يا حلوة ابو قلب ابيض في المستشفي بعد ما سامح ض*ربه بالس"كينة الف ضربه يعني اطمني يا شاهي .. ادهم م*اااات ....
شاهندة وقفت مصدومة من الكلام الي بتسمعه
خالد بغل زق ايديها وخرج برا الاوضة .....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
شاهندة كانت واقفة مصدومة وفاجاه لقت دموعها بتنزل لوحدها ومبقتش مصدقة الي سمعته
وبدأت تفتكر كل حاجة ادهم عملها معاها ....
فلاش بالك...
شاهندة صحيت من النوم لقيته قاعد قدامها ...
شاهندة: اي ده يا عم ..خضتني .
ادهم بضحك :انت بتسبهبلي وربنا ..بقي انا قاعد قدامك وجايبلك فطار ومستنيكي تصحي علشان اقولك كام كلمة رومانسية... اي يا معدومة الدم
شاهندة :هههه بقي كدة يا عم ادهم .. وبعدين انا معرفش ابقي رومانسية اصلا ..
ادهم قرب منها .:.اعلمك واي يا عني ..علي الاقل تتعلمي الرومانسية علي أصولها ...
شاهندة :طب ما انت هتزهق مني ..
ادهم بضحك :اه برضو احتمال وربنا ...
يا بت يا عبيطة انا عمري ما ازعل منك أو حتي ازهق..ده انت الوحيدة الي حركتي ده بجد وشاورها علي قلبه
..بااااااك ...
فاجأه شاهندة فاقت من صدمتها وفضلت تصرخ ...
شاهندة :اعاااااااااااااا ادهم ..لاااااا يارب ادهم ....
وفضلت تصرخ ... ...
_________________________________
في فيلا ابراهيم ..يوسف رجع متأخر اوي
اول ما يوسف دخل الفيلا ..... نور جريت عليه حضنته جامد ....
ابراهيم :حبيبي كويس انك جيت شوية ...
يوسف :قولت اجي اطمن عليكو ...
اهدي بقي يا نور انا اهو يا حبيبتي وجيت اهو علشان بس تتاكدي اني كويس .. وخرجها من حضنه. اهدي بقي ممكن
نور: انت كويس صح يا يوسف ..
يوسف: يا بنتي ما انا قدامك .هيكون مالي يعني ...
هنا :يوسف .احنا عايزين نطمن علي ادهم وانت مانع النزول. ..
يوسف :تماما ... يا هنا ممنوع النزول تماما ..
هنا :ليه بس يا يوسف ..احنا برضو لازم نطمن عليه
هو لوحده في المستشفي.
ابراهيم: أيوة يا يوسف انا قلبي واجعني عليه اوي
وبصراحة عايز اروح اطمن عليه
يوسف :يا جماعة مينفعش والله ..الموضوع خطير واكيد المستشفي متراقبة و بس انتوا ممكن تكلموه تطمنوا عليه وبعدين فهد معاه وعليه برضو حراسة فمتخفوش
منال :طيب يا ابني تعالي كل لقمة تلاقيك جعان
روحي يا نور جهزي لجوزك اكل
يوسف مسك ايد نور قبل ما تتحرك. :لا يا طنط انا بس طالع ارتاح ساعة واحدة و لازم انزل تأني ..
وفعلا طلع يوسف ونور الاوضة ....
________________________________
في المستسفي عند ادهم ...
ادهم فاق علي كابوس بخضة ...
ادهم :لااااا ...
فهد بخضة فاق من نومه . اي ده ..ادهم ..
ادهم فوق يا حبيبي انت كويس ...
ادهم :فهد ..انا فين
فهد :اهدي يا حبيبي. .اهدي انت في المستشفي .اطمن مافيش حاجة...اهدي انت تلاقيك كنت بتحلم بس ..
ادهم: كلملي يوسف بسرعة يا فهد ...
فهد: يوسف طيب حاضر ...
__________________________________
في أوضة نور ويوسف ...
اول ما دخلوا الاوضة يوسف قعد علي السرير بتعب ..
نور قربت منه بخوف: انت كويس صح ...
يوسف شدها جمبه وحضنها :...خايف اوي يا نور
القضة صعبة اوي ... اول مرة احس اني مش قادر أقاوم تعبي وصعبان عليا اوي ادهم ..هو ميستهلشى كل الي بيحصله ده ...ادهم بجد مظلوم اوي
نور قربته لحضنهااا: يوسف انت لازم تهدي شوية مش كدة ..انا بجد واثقة فيك اوي وواثقة انك قدها انت بس من كتر المشاكل الي وقعنا فيها انت تعبت
يوسف :خايف علي كل الي حواليا مش علي نفسي
امير كدة كدة برا القضية وبرغم ذلك طلب من ابوه ندي انها تيجي عنده البيت و بيقول مش هيخليها تمشي وهو برا القضية اصلا ...اما أنا بقي الي القضية قائمة علي اسمي
انا خايف اوي واول مرة احس بالخوف ده بجد يا نور اول مرة احس اني ضهري مكسور ...
في كتير اوي خايف عليهم احسن يتاذوا بسببي
وأولهم انت يا نور ... انت لو حصلك حاجة..انا ممكن
اموت فيها ...
نور :يا حبيبي اهدي بقي ..صدقني مش هيحصل حاجة ..صدقني ربنا هيعدي كل حاجة وحشة انت ممكن تتخيلها ..بس تعالي ارتاح شوية وبطل تفكير يا يوسف.
يوسف ....
نور: تعالي قوم معايا ....وفعلا نور اخدت يوسف وخلته يرتاح شوية .....
___________________________________$$
في القسم ... علي كان قاعد في مكتبه مستني اي معلومة يقدروا يوصلوا بيها للصفقة أو حتي لشاهندة
وفجاه باب مكتبه افتح ودخلت تمارا ...
علي بصدمة: اي ده انت بتستهبلي ولا اي انت لي جابك هنا. ..
تمارا بخوف: اي يا علي ..انا غلطانة. اني جيت اطمن عليك ..
علي بعصبية: اه غلطانة وستين غلطانة ..ابوكي عارف انك خرجتي من بيتك .
تمارا: أيوة والله وجاية كمان في حراسة
علي: برضو لا ممكن حد يعملك حاجة . تعالي قدامي يلا اروح ..يلااا
تمارا مسكت أيده: ..علي انا خايفة عليك اوي علشان كدة ضحيت بكل حاجة وجيت .اطمن عليك كدة برضو تعاملني كدة .
علي شدها من ايديها : اه غلطانة يا تمارا لأن علشان انت اغلي مني بكتير . فلو حصلك حاجة بعد الشر انا ممكن اموت فيها .. .
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تمارا قربت منه وحضنته ..
علي بادلها الحضن بحضن اكتر و أعمق ...
تمارا بكسوف: خلاص يا علي بابا ممكن يدخل في اي لحظة ...
علي: الله ما انت اللي جيتيلي مكتبي و لا اي يا عسل
عارفة اول ما القضية دي تخلص فرحنا هيتعمل مافيش كلام ...
تمارا: يارب يا علي تعدي علي خير الاول ...
علي: خير باذن الله يا تيتو....يلا تعالي اروح يلااااا ..
وفعلا عدي وقت طويييل .... ويوسف كلم فهد وعرف أن ادهم يعرف معلومات عن مخزن كانت شاهندة قالت عنه ... ..
وفعلا يوسف كلم امير وعلي و راحوا القسم اتجمعوا
وقدروا يوصلوا للمكان ده واتفاجوا من كم الحراسات الي عليه .. واتاكدوا أن اكيد المكان ده حتي لو شاهندة مش فيه فأكيد ده مخزن ليهم. .
وفعلا بدوا يخططوا للدخول ... قرروا أنهم يهجموا علي المكان دفعات ..ويوسف أصر أن هو يبقي اول واحد يدخل برغم اعتراض كل الظباط ....
وفعلا تم الهجوووم المخازن والفيلا الي كانت جمب الفيلا كمان .....
________________________________
في المخزن ...
يوسف بصوت واطي : انتوا هتتعاملوا مع الي هناك دول .يلا بسم الله ..
وفعلا بدأت الضباط تهجم علي الرجالة... ويوسف وعلي كانوا بيحاول يفتحوا اي أوضة في طريقهم بحيث يلاقوا شاهندة..أو أي حد من العصابة فيمسكوهم .....
وفعلا بعد وقت طويل .. اضطرت الفرقة التانية من الضباط تدخل المخزن ...
علي شاف واحد بيحاول يحدف علي يوسف حاجة
علي بصوت عالي :حااسب يا يوسف ..
وعلي ضربه بالرصاص
يوسف وطي .... ووقع علي الارض ..
وعلي قرب منه ...
علي بخوف: انت كويس ...
يوسف بيحط أيده علي بطنه فبيلاقي جرح :.متخافش انا كويس ..انا سامع صوت صريخ من الناحية دي ..
علي: اه وانا كمان دي شاهندة تقريبا ... قوم معايا يلا .... وفعلا قدروا يفتحوا الاوضة ...
وشاهندة اول ما شافتهم .جريت عليهم
يوسف :انت كويسة ..
شاهندة بارهاق: اه كويسة. مسكتوا خالد و سالم
يوسف :جون امك اسمه سالم ..
شاهندة : اه..ومتخافوش انا عارفة مكانهم. يلا بينا ..
علي شد ايد شاهندة :يلا بينا فين ..انت لازم تخرجي من المخزن ده ..تعالي انا هامنك علشان تخرجي انت شكلك تعبانة اوي ...
يوسف: انت بتتعاطي حاجة مش كدا ..
شاهندة بوجع :مش وقته ...انا مش خارجة من هنا
ويا قاتل يا مقتول ...
وفعلا خرجت شاهندة برا وكان يوسف مش عارف يتصرف معاها بس في نفس الوقت اتفاجاه انها كانت يتضرب باحتراف كأنها محاربة معاهم في الجيش ....
شاهندة جمب يوسف وقفت في ضهره .. شايف الفيلا اللي جمب المخزن ...
يوسف :اه الضباط محاوطينها من كل ناحية ..
شاهندة :محدش هيقدر يدخلها. ولو حد حاول بس يقرب هيموت الفيلا متحتصنة .
يوسف :طب والحل اي .. ما كدة ممكن يهربوا ..
شاهندة بتعب :لا انا هقولكم علي مكان تدخله منه ...
وفعلا شاهندة قالتلهم علي دخلة الفيلا و فعلا قدروا يدخلوا الفيلا وشاهندة كمان دخلت هناك ..
بس الي حصل كان صعب اوووي ..
تفتكروا شاهندة ممكن يحصل ليها حاجة ...فكروا ؟؟
يلا نكمل مش وقت تفكير ..😂
________________
في الفيلا ...
علي والضباط قدروا يمسكوا خالد ورجالته ....
بس مكنوش لاقيين سالم بس شاهندة كانت عارفة مكانه وفعلا طلعتله و يوسف طلع وراها .....
وفعلا دخلت في مكان أشبه بممر كدة ..
يوسف رفع الس*لاح في وش سالم :اثبت مكانك لو اتحركت
سنتي....
يوسف بصدمة 😳😳😳😳
تفتكروا اي حصل ...
لا كدة بجد البارت خلص .....
طبعا مش محتاجة اقولكم قد اي انا محتاجة دعواتكم الفترة دي ..وسوري علي التاخير بس كنت مريضة 😢
ومازلت ...😂💖💖💖
اشوفكم في البارت الجديد ...
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
الحلقة الاخيرة ..جزء اول
يوسف بحدة: اثبت مكانك ..لو اتحركت سنتي واحد بس هم*وتك ....
وفجاه بدون اي سابق إنذار يوسف بيسمع صوت ضرب نااااااار .... وبيلاقي سالم .جوز امك شاهندة بيقع علي الارض ..
يوسف بصدمة بيبص لقه شاهندة ضربت*ه بالرصا*ص ..
يوسف بحدة :اي الي انت عملتيه ده ..انت مجنونة
التعليمات الي عندي اني اجيبه ح*ي .. يخربي*تك
شاهندة بتعب وإرهاق بتمسح دموعها . وانا كان لازم اجيب حقي بايدي بعد كل الي عمله فياااا
كان لازم انا الي اق"تله علشان اتاكد أنه مش هيهرب منكوا ...
يوسف بعصبية: انت كدة هتتح*بسي يا شاهندة . اي الغباء ده بس .
شاهندة: بدموع طب ما اتحبس اي يا يعني ..يفرق اي حبس جوز امي عن الحبس بتاعكم ..كلهم زي بعض
وبعدين انا بعد ادهم مبقتش عايزة حاجة من الدنيا وكان لازم اجيب حقه من الي غدرة بيه ..ادهم ما*ت بسببي ..
يوسف بمفاجاه: انت عملتي كدة علشان تجيبي حق ادهم يا شاهندة ...
شاهندة انهارت من العياط: ..والله يا يوسف قولتله ابعد عني هو الي مفهمش قولتله هياذ*وك برضو مسمعش كلامي واديه اهو ما:ت بسببي .. وقعت علي الارض تعيط بقهرة .
يوسف مسك ايديها: لا يا شاهي ادهم عايش في المستشفى دلوقتي ..قومي معايا ..قومي
شاهندة بصدمة :اي انت بتقول أي
خالد . خالد وراني شهادة و*فاء .. أيوة وقالي أنهم قتل*وووه...
يوسف: مافيش حاجة من الكلام ده صدقيني ..ادهم معايا وتحت اشراف البوليس ...تعالي معايا
اوعي تقولي انك انت الي ضربتي سالم بالر"صاص ..
وفعلا يوسف اخد شاهندة وخرج من الفيلا ..
والرجالة قبضوا علي العصابة.
وبمجرد ما وصل يوسف ومعاه شاهندة لعربيات الاسعاف كان ادهم في العربية واول ما شاف يوسف جري عليه وحضننه
شاهندة مكنتش مصدقة نفسها انها شيفاه قدامها ...
وصعب عليها اوي أنه مسلمش عليها حتي ..
.ادهم بخضة :انت يا جو متص'اب مش كدة ..
يوسف: أيوة يا ابني انا تمام . بس انت ازاي تخرج من المستشفي دلوقتي انت لسه تعبان يا ادهم
ادهم : لا يا عم انا كويس .وبعدين كان لازم اطمن عليك يا يوسف ..
انا السبب في الي انت فيه ..ولازم اطمن عليك
يوسف: اولا انت مالكيش دعوة دي قضة وانا اصلا ماسكها من بدري ..ثانيا جاي تطمن عليا انا بس طب وشاهي ... دي ماقلكش عملت اي لما قالولها انك موت ولولاها مكناش عرفنا نخرج من المخزن عايشين اصلا ...
ادهم بوجع: مافيش بيني وبينها اي حاجة يا يوسف علشان اطمن عليها اصلا ..
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
شاهندة عيطت بصوت واطي اوي ...بس ادهم حس بدموعها ..
يوسف: انت عبيط يا ادهم البنت بتحبك اوي دي كانت هت*موت نفسها لما قالولها أنهم مو*توك
ادهم مافيش فينا حد كامل كلنا عيوب و بعدين هي بتحبك بجد ..
شاهندة بدموع وكسرة: لا يوسف انا منفعلوش هو بيتكلم صح
انا واحدة مج*رمة وم*دمنة كمان ..هو يستاهل واحدة احسن مني بكتير اوي ..
ادهم بعصبية: الله وانت مالك بيا ده انت رخمة جدا علفكرة ..انا الي اقرر انت تنفعيني ولا لاااء
انت بتقرري بناء عني ليه بقي ..طب اي رايك بقي
وشدها من أيدها لحضنه... هتتعالجي يا شاهي وهنرجع لبعض وهعملك حتة فرح ..مصر كلها تحلف بيه ....
شاهندة بصدمة. بجد يا ادهم انت فعلا سامحتني ..
ادهم :قلبي ابن الجز*مة ده اعمل فيه اي ..هو الي موديني في داهية .. بحبك اوي يا شاهي ومش قادر اصلا اقسي عليكي أو حتي اكرهك ..مش قادر اعمل حاجة غير اني احبك وبس ..
شاهندة حضنته جامد ونسيت جرحه .وهو أتألم جامد بس برضو حضنهااا.....
يوسف ابتسم وسابهم وبعد ...
وشاف علي وهو رايح ناحيتهم ...
يوسف: علي تعالي رايح فين ... سيبهم يا عم. .
علي ضحك: اوعدنا يا رب انا والبت تمارا هنموت وربنا ..
يوسف: هههه.. بقولك اي الإسعاف قالت اي سالم ما"ت
علي: لا متخافش لسه عايش .. هو انت ليه ضر*بته بالرصاص يا جو ..
يوسف يتوتر: غصب عني كان هيم*وتني ..المهم يلا بقي نطلع علي القسم ....
وفعلا راحوا للقسم ..وسالم راح المستشفي وكانت حياته مستقرة نوعا ما .. وخالد اتقب*ض عليه ...
وفعلا يوسف وعلي اتجمعوا مع اللواء سراج برغم أن اللواء كان مضايق أن سالم في المستشفي لكنه فرح اوي بنجاح العملية وبجدارة يوسف وعلي و اعتبروا شاهندة شاهدة في القضية وخصوصا أنهم وصلوا لسالم ورجالته بمساعدتها هي ....
______________________________&&
وصل الفيلا يوسف و شاهي و ادهم ...
وفهد كان معاهم في القسم وبرضوا روح معاهم ..
ابراهيم :بفرحة يا حبايبي ..ادخلوا
وحضن ادهم جامد ... حمدالله علي سلامتك يا حبيبي ... ادخلوا
نور: يوسف ...وجريت وحضنته جامد
يوسف بتعب: يا نور الجرح ..
نور بخضة :جرح اي يا يوسف ..مالك انت ات*صابت
فهد: يا بنتي ده جرح سطحي متخفيش ..
شمس كانت في حضن فهد .. حمدالله علي السلامة
فه:د يا بت الفشارة ما انا كنت معاكي ..
شمس بدلع: لا برضو كنت خائفة اوي عليك ..
منال: حمدالله علي يا ولاد ..وانت يا شاهي نورتي بيتك تاني يا حبيبتي ..
شاهندة كانت حاضنة ادهم وكان شكلها باين عليه التعب اوي
شاهندة :شكرا يا طنط ..
هنا بحب: انت كويسة يا شاهي صح ..حمدالله علي سلامتك يا حبيبتي
شاهي بتبصلها بغل و مردتش عليها
ادهم :شاهندة اهدي ..وتعالي معايا بعد اذنكوا يا جماعة ...
عادل :اتفضل يا ابني ...
وانت يا هنا مالكيش دعوة بيها خالص
ابراهيم: اهدي يا عادل هنا ماقلتش حاجة خالص
عادل: لا يا ابراهيم برضو ملهاش دعوة بيها
هنا اتكسفت اوي واستاذنت وخرجت قعدت في الجنينة
____________________________
وفعلا ادهم اخد شاهندة وطلع بيها الاوضة واول ما دخلوا الاوضة. ادهم حضن شاهي وشاهندة كمان حضنته جامد بس كانت حاسة أن الحضن ده وراه حاجة ادهم عايز يقولها ...
ادهم: شاهي انا عايزك تعرفي اني بحبك اوي
انت اغلي حد في حياتي وهما حصلت زمان انا مش عايز افتكره وكفاية عندي انك فعلا بتحبيني
شاهندة بدموع: والله بحبك اوي يا ادهم الي حصل ده كله كان غصب عني اوي
ادهم مسح دموعها :عارف يا قلب يا ادهم بس بلاش عياط بقي انا اهو معاكي وانت معايا واي حاجة وحشة في حياتنا انتهت وخلصت مش كدة
شاهي :أيوة كدة ..وانا اوعدك ...
ادهم حط أيده علي وشها: لا انا مش عايز وعود خالص ..انا عايز توعديني بحاجة تانية خالص
شاهي بتعب: حاجة تاني ..اي هي
ادهم : انك توعديني تتعالجي يا شاهي ..لازم تتعاجي من المخ*درات .
شاهي بخوف سحبت ايديها من ادهم وبدأ ترجع لورا
ادهم قرب منها شاهندة: انا عايزك اوي في حياتي ولازم تبقي طبيعية تماما. لازم ترجعي تاني احلي واجمل بنت في الدنيا ...
شاهي بدموع: بس هتمرمط يا ادهم وانا تعبت اوي
ادهم حضنها جامد: بالعكس ده انت هتفوقي من الي انت فيه ..وانا هبقي معاكي خطوة بخطوة وعمري ما هسيبك ابدا صدقيني يا شاهي ..انا عمري ما هسيبك
شاهي :لا انا مش موافقة يا ادهم ..مش موافقة اتبهدل تاني كفاية الي حصلي ..انت لو مش عايز تكمل معايا انا ممكن اريح مني خالص...
ادهم: تاني يا شاهي ..عايزة تسيبيني انت للدرجة دي مش بتحبيني
شاهي: والله بحبك اوي ..بس انا تعبت اوي
وقعدت شاهندة وفضلت تعيط جامد علي جمب
ادهم سابها وخرج برا الاوضة وهو مش عارف يعمل معاها اي او يقنعها ازاي اصلا ..هو نفسه مش قادر يحايلها هو برضو موجوع من كل الي فات ...
تفتكروا ادهم صح ....؟
ولا لا هو مش قادر يكمل معاها يبقي ميعمشمهاش؟
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
_____________________________
في أوضة يوسف ..
يوسف بضحك: يا بنتي كفاية أحضان وربنا تعبان
نور :لا مش بس انت وحشتني اوي ..وبعدين في حد يقول لمراته ابعدي عني
يوسف ضحك: لا طبعا بس انا عايز انا الي احضنك
نور بضحك :طب يا عم ما تحضن حد مانعك مثلا
يوسف: هههههه وحشاااني اوي .انت عارفة كدة
نور :والله كلك نظر يا حضرة الظابط دول اخدوك مني يوم الصباحية ..
يوسف: ههههه لا ما خلاص بقي انا حجزت طيارتنا بعد يومين لألمانيا ..
نور بفرحة: وااااو الله ده تاني احلي خبر النهاردة
بعد رجوعك ليا بالسلامة ...
يوسف ابتسم بحب ..طب بقولك اي ما تيجي نرتاح شوية. .وغمزلها بهزار
نور ضحكت: والله انا معنديش مانع 🙈😂
يوسف بضحك: احبك وانت متفاعلة معايا ..
(وربنا البت نور دي جريئة بطريقة 😂😂)
يلا مالناش دعوة .....
_______________________________
في أوضة فهد وشمس ...
شمس: انت مش متخيل برغم انك مكنتش معاهم بس كنت هموت من الخوف عليك بجد .
فهد: يا انا كنت فعلا موجود بس برا مع العربيات الإسعاف
شمس بخضة :انت كنت هناك وانت مالك اصلا
هو انت ضابط
فهد بضحك: الله ادهم أصر أنه يروح علشان يطمن علي شاهي
شمس :لا والنبي اولا اسمها شاهندة مدلعهاش سامع
فهد: انت يا بت عبيطة دي مرآة اخويا بلاش عبط
شمس: والله طب كويس وانا بقي عمر هيقولي يا شموسة
فهد بحدة : طب علللا يا شمس وربنا ازعلك ...
شمس: يبقي تحترمني زي ما عايزني احترمك ..
فهد: يوووه هو احنا مافيش مرة نبقي مع بعض غير لما تتخانق ولا اي . انا زهقت
شمس بزعل: زهقت مني انا ...
فهد بضحك: هو انا اقدر ..لا زهقت من النكد يا شمس عدي وفوتي علشان المركب تمشي ومش كل شوية تفضلي تقارني بينك وبيني
شمس : يوه طب ما انا بغير اوي عليك ..
فهد بضحك: الله ده حب بقي
شمس :بس غلاسة بقي يا فهد وبعدين ماتبوظشي الخناقة لو سمحتي
فهد: الله ما تولع الخناقة ده انت رخمة اوي .
بقولك ما تيجي نريح النهاردة وأخرجك بليل حتة خروجة اصلي. ..
شمس :موافقة اوي بس انت وعدتني تعلمي اركب حصان. .
فهد: حاضر وانا موافق بس نرتاح شوية ....
شمس ::ماشي ....
وفعلا ارتاحوا وظبطوا أنهم يخرجوا بليل
________________________$$$
ادهم نزل يفكر بعيد عن شاهي وساب شاهي في الاوضة لوحدها ...
وقرر أنه يدخل يقعد في الإسطبل وشاف هناك هنا قاعدة عمالة تعيط.
ادهم بخضة: هنا انت كويسة....
هنا بدموع: ادهم .. انا اسفة يا ادهم معرفش انك جاي هنا ... وجاية تخرج ..
ادهم :استني بس يا هنا مالك ..ليه بتعيطي اصلا
هنا :مافيش يا ادهم انا كويسة بس
ادهم: بس ايه قولي يا هنا صدقيني انا زي اخوكي الكبير
هنا: هيثم كلمني تاني .. عايز يرجعلي
ادهم بضحك: وده الي خلاكي تعيطي طب ليه
هنا: لا حاسة اني تايه و مش عايزاه .. وكمان ضميري واجعني اوي انا ظلمت شاهي كتير ..
ادهم :يعني لي ظلمني شاهي مش فاهم ..
هنا :اصل انا الي شتمتها لما قعدنا مع بعض وفضلت اقولها كلام سخيف ويومها انت ضربتها وهي هربت منك لا انا كمان كنت بحاول اشحنك من ناحيتها كتير اوي ..
ادهم بفهم : كنت حاسس أن شاهندة مش عدوانية كدة برضوو واكيد حد واجعها بكلام
هنا :علفكرة يا ادهم هي بتحبك اوي ..انا سمعت يوسف وهو بيقول حبة كلام كدة عن اهلها و الظروف الي هي عاشتها وزعلت اوي علشانها لاني بدل ما اكون الاخت الي تقف جمبها كنت البنت الي إذت وخربت حياتكم ..انا اسفة يا ادهم ..
ادهم حط أيده علي رأس هنا :متعتذريش يا هنا
انا الي غلطان مش انت بس ... وبعدين انت صغيرة اوي والي عملتيه ده نابع من عدم الخبرة مش اكتر لكن انت طيبة اوي وانا عارف.
هنا :طب انا برضو عايزة اطلب من شاهي تسامحني
ادهم ابتسم :وقالها لما تهدي الاول وسابها وطلع لشاهي الاوضة. .
___________________$$$
في شقة امير...
ندي: يا أمير انت حابسني من امبارح في البيت عندك مش خلاص مسكوا العصابة
امير ضحك اوي علي اسلوب ندي: اه يا اختي مسكنا العصابة ..وبعدين اي يا بت حابسك دي انت مراتي علفكرة يعني
ندي: لا لو سمحت ..مع وقف التنفيذ يعني في حكم المخطوبين
امير مسك ايديها وشدها: لا والنبي ..متأكدة
ندي بهزار: لا طبعا يا عسل انت مالك قفوش كدة ليه
صباح الفل انا بووق اصلا
امير :ههههه عموما انا كلمت عمي واتفقت معاه أن فرحنا يبقي مع علي .. اي موافقة
ندي: وماله المهم نتلم في بيت واحد يا ضنايا بقي
امير: هههه انت جبارة . ماشي وعلي اتفق مع اللواء أنهم يكتبوا كتب الكتاب بعد اسبوعين والفرحها بعدها باسبوعين ....
ندي :واااو. بقي يعني اجهز نفسي بقي
امير :اه. يا ستي .
ندي: طب والنبي تستاهل حضن علي الخبر الحلو ده
امير بضحك: حضن بس كلك نظر بقي
ندي: اه بس واوعي بقي
وفعلا علي راح للواء سراج واتفق معاه علي كل حاجة بخصوص كتب الكتاب و الفرح ... واتفقوا الفرح يبقي بعد شهر. .....
_____________________
في اسكندرية .. عمر وصل مخصوص علشان يبقي مع فريدة في جلستهااااة......
في المستشفي ..
فريدة قاعدة متوترة اوي :بابا هو عمر لسه ماجاش
والدها :يا حبيبتي ما انا معاكي اهو ..اعذريه هو غصب عنه برضووو
عمر وصل فاجاه... احم مساء الخير
فريدة بفرحة: عمر. كنت واثقة انك مش هتسيبني
عمر: بتعب اسيبك اي بس ..وربنا جايلك مخصوص
فريدة: طب طمني علي يوسف و علي وشاهندة
عمر: كلهم رجعوا الحمدلله حتي شاهندة. ممكن تركزي بس في نفسك انت ..يا عم
وفعلا علي فضل مع فريدة ما سبهاش نهائي وفضل معاهم في اسكندرية مرجعشي القاهرة وافق مع والد فريدة أنهم هياجلوا اي فرح أو خطوبة لحد ما يطمنوا علي حالة فريدة ....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
_________________
في اوضة ادهم ..
ادهم دخل الاوضة لقه شاهي عمالة تعيط ...
ادهم بضحك :يخربيتك انت متعبتيش من العياط ..وبعدين انت بتعيطي ليه اصلا يا بت انت
شاهي بعياط: ما تتكلمشي معايا اصلا ..
ادهم ضحك: يسلام يا بنتي هو انا عملت اي بس
يعني ده جزاتي اني نفسي اشوفك احلي حاجة
وتنسي الي فات
شاهي: وانا علشان انسي الي فات اروح اتبهدل في المستشفي ... لا مش هروح
ادهم :يعني انت حابة شكلك كدة يا شاهي.. بصي لنفسك في المراية ده منظر واحدة عندها ٢٤ أو ٢٥ سنة و بسبب اي مخدرات يا شاهي
شاهندة: يا ادهم انا تعبانة ومحتجاك جنبي
ادهم :وابقي جمبك ازاي ..شاهندة انت فاهمة أن انت بمجرد ما يجي ميعاد جرعة الزفت ده انت هتبقي عاملة ازاي..عايزاني اعمل اي اجيبلك الزفت ده انا
واشوفك وهو بي:موتك بالبطئ
شاهندة: وانت عايزني اعمل اي ...
ادهم: عايزك تسمعي كلامي يا شاهندة ..نفسي نعدي بقي المرحلة دي بكل ماضيهااااا ....
شاهندة: موافقة ..بس توعدني انك متسبنيش ...
ادهم بفرحة قام حضنهااااا.... اوعدك طبعاة
وفاجااااااه...
#احببت_مصارع
#الجزء_التاني
الجزء الاخيييييييييير
ادهم بفرحة ودهشة : يعني بجد موافقة يا شاهي ..
شاهي: اه يا ادهم ..موافقة اروح اتعالج بس تبقي معايا ..اوعي تسيبني يا ادهم .اوعي
ادهم :انا اصلا مقدرشي اسيبك ...
وفعلا ادهم كلم حد من تبع يوسف وقاله علي مستشفي كويسة اوي لعلاج الادم*ان
ويومها بليل .....
ابراهيم بطيبة : ترجي بالسلامة يا حبيبتي ..اوعي تخافي انا هاجي ازورك في أقرب فرصة ..
شاهي بحب: انا مش عارفة اقولك اي بجد ..بس انت حنين اوي يا عمو ربنا يخليك ليا ..
عادل: لا عمك ابراهيم ده مافيش اطيب منه ولا احن منه يا شاهندة يا بنتي والله ..بس انت برضو مافيش اطيب منك ابدا ...
شاهندة حست بالوجع اوي بسبب الكلمة دي ووطت رأسها ..ويوسف قرب منها وقالها
يوسف: أيوة ومش معني أن الواحد مر بظروف وحشة بوظت تفكيره يبقي الإنسان ده وحش ولا اي يا عم ادهم ما تقول حاجة .. خلي عندك دم
ادهم ضحك: أيوة طبعا يا كبير معاك حق شاهي دي مافيش اطيب ولا احن منها ..والأهم بقي انها جدعة ومليون راجل كمان .
يوسف بضحك: ماشي يا عم الله يسهلوووو
ادهم .بضحك :اعوذ بالله .ربنا يستر علينا .... يلا يا شاهي احنا لازم نمشي دلوقتي ..
شاهندة مسكت ايده بخوف: يلا يا ادهم ...
هنا بحزن: شاهي .. تروحي وترجعي بالسلامة
وقربت وحضنتها وقالتلها بصوت واطي :حقك عليا انا ظلمتك و جيت عليكي بس انا اسفة والله ..انت حقك ما تقبليش اعتذاري بس والله انا كنت مغيبة عن كل حاجة حتي كل اختياراتي كانت غلط وأسلوبي ..حقك عليا يا شاهي .
شاهندة حضنتها: وانت كمان حقك عليا يا هنا ..وبعدين انا خلاص مسمحاكي ..
ادهم بضحك :يا واد انت يا ابو قلب طيب ..
منال: أيوة طبعا.. تروحي يا حبيبتي وترجعيلنا بألف سلامة يا رب .
وفعلا شاهندة ودعتهم كلهم وخرجت هي وادهم وراحوا المستشفي ...
___________________________________
في الفيلا ...
يوسف: أيوة يا بابا انا و فهد مسافرين كلنا كل واحد بمراته الي المانيا يعني نعوض ام شهر العسل ده الي مصر كلها باصة فيه ..
منال :أيوة والله ..ربنا يتممها بقي بخير المرة دي يا ولاد ..
ابراهيم: ومسافرين امتي بقي يا عرسان انتوا
فهم :بعد بكرة يا بابا ..يعني اسبوع كدة نغير جو لأن كتب كتاب علي تمارا بعد اسبوعين
ابراهيم بضحك: يا عيني كلكم اتجوزتوا حتي الواد امير كتب كتابه الا علي يا عين امه متبهدل بجد
يوسف بضحك: اللواء سراج مبهدله فعلا هههه
ابراهيم' يلا تروحوا ترجعوا بالسلامة. .
منال: أيوة يا عادل واحنا كمان لازم نرجع علشان عمر سافر علشان فريدة وكمان جامعة هنا
عادل: أيوة صح ..عندك حق
فكريني يا منال . صحيح يا هنا انت اي قرارك يا بنتي
هنا بحزن: قرار اي يا بابا
عادل: هيثم كلمني وعايز يتجوزك يا هنا وندمان علي كل الي حصل منه
ابراهيم :الله الواد ده عبيط ولا اي انا مش فاهم بجد
عادل: لا الواد ده متعقد من فكرة الجواز ده اكيد
انا مش فاهمه. شوية يبعد خالص وشوية يقرب
حاسه أنه مش واخد قرار بالاستقرار
منال بحدة : اه يا عادل وانت بقي عايزها تتجوزه ليه بقي إنشاءالله ما انت بتقول اهو أنه مجنون
عادل: هو انا قولت اتجوزيه يا بنتي ..يا منال انا بسألها علي رأيها الله مالك عايزة تزعلي وخلاص
منال بحدة: لا بقي لا تسألها ولا بتاع ..العريس ده مرفوض تماما ولازم تنساااه بقي. ...
عادل :يووووه
نور: اهدي يا ماما مش كدة .هنا ليها رأي مبقتش صغيره ..ولا اي يا هنووون
هنا: انا كمان مش عايزاه بعد اذنك..
عادل: جهزي شنطك يا هنا علشان هنسافر بكرة
هنا :حاضر يا بابا ...
وفعلا هنا طلعت أوضاعا علشان تجهز حاجتها ونور وشمس طلعوا معااااها ...
_____________________________
في المستشفي ..
وصل ادهم وشاهي معاه وبمجرد ما دخلوا المستشفي ..شاهي مسكت في ايد ادهم بخوف
شاهي بصوت فيه وجع : ادهم انا خايفة اوي ..
ادهم حضن ايديها: اهدي يا شاهي انا عايزك قوية
اوعي تخافي وانت معايا وفي حضني .اوعي
وفعلا شاهندة بدأت تطمن لكلام ادهم وحضنته جامد ....
الدكتور :احم بشمهندس ادهم
ادهم خرج شاهي من حضنه بدأ يمسح دموعه..أيوة يا دكتور ...هي جاهزة.. صح يا حبيبتي
شاهي مسكت ايد ادهم :اه يا ادهم بس يا دكتور ممكن اشوف ادهم كل يوم ..كل شوية والنبي
الدكتور بهدوء وهو بيحاول يخدها علي قد عقلها أيوة طبعا كل يوم ..وكمان اول ما حالتلك تبقي كويسة ممكن يقعد معاكي كمان ..
وفعلا شاهي هديت واتطمنت من كلام الدكتور وودعت ادهم وراحت مع الدكتور بس دموعها مفرقتش وشها حتي ادهم كمان برغم جرح بطنه الا انه مكنش حاسس باي وجع غير لما الدكتور اخد شاهي من حضنه ..
وادهم مشي رجع الفيلاااا ... واتفاجاه ان عم عادل و منال وهنا سافره لعمر اسكندرية. ....
فقرر يروح يقعد في الإسطبل ...
_______________________________$$
في القسم ..
علي :أيوة يا فندم يوسف اخد إجازة علشان يعمل شهر العسل الي متهناش عليه يا عيني
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
امير: هههه والله يوسف ده محسود وربناا
سراج: بس انتوا رجالة بجد واسود .
امير بحزن: كان نفسي اشارك معاهم اوي يا فندم
سراج: وانت ما شركتش يا أمير ..ده انت كنت اكتر واحد مهتم بالعملية دي .. انا فعلا فخور بيكم اوي
علي: طب يا فندم فخر بفخر بقي ..امير هيعمل فرحه معايا انا وتمارا
سراج بفرحة :ده بجد ..ده خبر حلو بجد ..مبروووك يا أمير
امير بسعادة :الله يبارك فيك يا فندم شكرا ..
سراج: يلا بقي اتفضلوا بقي ...
وفعلا امير وعلي مشيوااا . وكل واحد بيجهز في حاجة .... علي اهتم بتجهيز لكتب كتابه هو وتمارا
و امير بيواظف علي العلاج الطبيعي ....
____________________________
في الإسطبل .
يوسف نزل الإسطبل ولقه ادهم قاعد بيعيط ..
واول ما شافه مسح دموعه ...
يوسف :اي بقي يا عم هتقضيها حزن و اليسا كدة ..ولا اي ما تجمد كدة وخليك راجل ..لازم ماتبقاش ضعيف ..
ادهم بدموع :خايف عليها اوعي ... قلبي واجعني علي بعدها اوي .مش مصدق انها بعيدة عن حضني
انت مش متخيل انا بحبها ازاي ..
يوسف : يا ابني وربنا عارف وحاسس بيك
دي لما نور بعددت عني شوية كنت هتجنن .. بس هي كويسة دلوقتي ومعاك مش بعيدة عنك يعني الحوار كله كام يوم وترجعلك احسن من الاول كمان .. انت لازم تبقي فرحان يا ادهم انها رجعتلك كويسة ووافقت تتعالج
ادهم :والله فرحان وبحمد ربنا بس غصب عني يا يوسف ..حاسس اني رجعت وحيد تأتي بعد ما لقيت نصي التاني
يوسف: اخس عليك يا دومي بقي انت وحيد وانا والواد فهد الرخم ده ..ده غير امير وعلي اللي محسوبين عليا دووول
ادهم ضحك جامد :ربنا يخليكوا ليا يارب ...
يوسف: بص بقي انا عايزك تركز كدة وتفوق علشان هي محتجالك اوي ..وانا مسافر انا وفهد عايزك توعدي انك بجد تاخد بالك من نفسك يا ادهم
ادهم :متخفش يا يوسف انا علشان شاهي مستعد اعمل اي حاجة علشانها . خلي انت بالك من نفسك .
وفعلا ادهم بدأ يهدي و عدي يوووم كامل منغير اي تغير وفعلا يوسف و نور وفهد وشمس سافروا .
يقضوا شهر العسل في المانيا ..
___________________________________
بعد مرور اكتر من تلات ايام .
في الاوتيل.
علي بحدة :أيوة يعني انت فين انا مش فاهم .
تمارا: انا وراك اهوووو...
علي بحدة :اتاخرتي ليه كل ده .
تمارا: علي اهدي الناس بتتفرج علينا ..اهدي
علي بحدة وهو بيشد ايديها وبيجز علي سنانه : ماشي يا تمارا ..تعالي معايا.
تمارا بزعل: هاجي بس سيب ايدي قولتلك الف مرة اتحكم في اعصابك معايا يا علي انا مش متهمة عندك اتفاقنااا...
وفعلا مشيت وعلي مشي معاها و فضلوا ينقوا في اي حاجة ليها علاقة بالديكورات بس كانوا متجنبين بعض تماما ..
وبعد حوالي ساعة ....
تمارا بزعل :انا لازم امشي علشان اتاخرت
علي بضحك: لا والنبي معرفتكيش انا كدة يعني ..لا مش هتمشي انا قولت للواء وهو قالي موافق
تمارا بدهشة: موافق علي اي
علي: اني اغدي خطيبتي حبيبتي في احسن مطعم
تمارا: حبيبتك برضووو
علي : اه وربنا حبيبتي وكلها كام يوم وهتبقي مراتي وبعدها بكام شهر هتبقي ام ياسمين و احمد
تمارا بضحك: مين ياسمين وأحمد
علي : عيالنااا ..يا اما بدعي ان الأسبوع ده يخلص بقي ونكتب الكتاب يا تمارا
تمارا: يا رب يا علي ...
وفعلا تمارا وعلي راحوا واتغدوا براااا......
________________________.
في مكتب امير حالته بدأت تتحسن اوي ونزل الشغل
امير بعصبية :طيب يعني انت مش حابب تعترف أن انت الي قتل*تها يلااااااا
المتهم :انا بري يا باشا و ربنا انا ماقتلتش حد صدقني
امير بحدة :طبعا يا حبيبي هصدقك ..يا عسكري خده علي الحجز وعايز أحله استضافه معاه هو مخصووص .
العسكري: أوامرك يا أمير بيه. قوم معايا يلاااا
وقعد امير علي مكتبه بعد ما العسكري اخد المتهم علي الحبس ..
ولقه موبيله بيرن ..
امير :الو يا عريس ..عامل اي في الشهر العسل
يوسف :ههههه احلي شهر عسل في الدنيا وربنا
وانت عامل اي في شغلك يا سنجل يا وحيد
امير :هههه انت بتعايرني علشان سنجل يا جو
ماشي كلها كان يوم واعمل فرحي يا كلاب
اخبار نور اي صحيح
يوسف بحدة: وانت مالك ياض انت بمراتي
امير :ههههه مراتي ..والله يا يوسف انا فرحان بيك اوي عقبال ما تشيل ولادك يارب
يوسف بضحك: يارب يا خالتي .. بقولك
نور شدت التليفون من يوسف :الو يا أمير .عايز اي من جوزي
امير بضحك: هههه وربنا هو الي كان بيرن عليااا يا نور ...
نور: اممم هو الي رن تقريبا كدة زهق مني بدري
يوسف ضحك جامد :يا بنتي بطمن علي الواد اجرمت يعني ..
نور: لا احنا في شهر العسل ..معلش يا امير انا مضطرة اقفل السكة في وشك بقي
امير بضحك: لا براحتك يا مرآة اخويا . .
...................................... .
في أوضة نور ويوسف ..
نور بضحك : ده انت يومك اسود وربنا
يوسف: هههه بس ينفع يعني تقفلي السكة في وشه كدة
نور :ملكش فيه بقي ..وبعدين انت رايح تكلم صاحبك قد كدة زهقان مني ..اومال لنا نرجع هتعمل اي
يوسف :وربنا ما اقدر ازهق منك يا بطل انت
بس كل الحكاية أنهم وحشوني ما انا كنت متعود ت
اشوفهم كل يوووم ...
بقولك اي ما تيجي نخرج احسن في حتى مكان جديد عايز افرجك عليه ..
نور بفرحة حضنته: اوكي هقوم البس
وفعلا جهزت ونزلوا هما وفهد وشمس وخرجوا واتغدوا براااا
...........................
وكانت الايام عادية جدا عمر كان بيساعد فريدة وكان دائما واقف معاها ومش سايبها حتي في الدراسة كان بيساعدها علشان تخلص آخر سنة ليها في الجامعة ..
أما هنا بقي قررت تنسي اي حاجة مرت بيها و فعلا اهتمت بدراستها وجامعتها ...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اما ادهم كانت الايام بتمر عليها شبه بعضها وخصوصا أنه عارف ان الفترة دي اصعب فترة علي شاهي وكان بيسمع صوت صراخها و كان حاسس بيها ...
بس عدت الفترة الصعبة في علاجها ...
وبعد مرور أسبوع كامل رجع يوسف وفهد من السفر ومعاهم مراتتهم علشان كتب كتاب علي وتمارا ...
وفعلا كتبوا الكتاااااب .....
المأذون انهي كتب الكتاب ....
علي جري علي تمارا وحضنها تحت تسقيف الناس والزغاريط والفرحة ....
علي بفرحة :مبروك يا تمارا ..انا مش مصدق نفسي وربنا . خلاص بقيتي مراتي
تمارا بفرحة: أيوة يا علي بقيت مراتك ..وربنا انا كمان ما مصدقة ..
نور بضحك: لا يا اختي صدقتي ..ده انت دخلتي القفص برجلك وربنا .
ندي :لا واي اتجوزتي ضابط الله يكون في عونك وربنا يا تمارا ..
امير: ماله يا اختي الضابط بقي ..ده اكتر واحد دغري في العالم لا وسالك كمان
ندي ضحكت: طبعا انت هتقولي..
نور :مين ده الي سالك ولا علشان اخدك بالصوت
دول اكتر ناس سوسة وربنا ده مش بعرف اخد مع الراجل ده حق ولا باطل.
علي: اي يا رجالة ما تلموا مراتتكم بقي وعايز العروسة علي جمب بقي
فهد بضحك: ماشي يا عم هنيالوووو
يلا يا شمس بينا احنا بلاش نقطع عليهم ....
وفعلا قضوا اليوم في الهزار و الضحك وعلي من فرحته كان عمال يرقص هو وتمارا ..
وفعلا كان يوم حلو بجد ......
________________________
روحوا الفيلا ..
فهد بضحك: النهاردة اليوم كان جامد بجد ..
شمس: ههه لا علي هو الي مسخرة فعلا ..
يوسف :بس بجد زعلت اوي علشان ادهم ماجاش معانا كان نفسي يفك شوية ويغير جو معانا بقي
شمس: عندك حق يا يوسف . طب هو فين دلوقتي
فهد :لا انا كلمته وقالي ان عند شاهندة الدكتور سمحله أنه يشوفها .انت مش متخيل صوته وفرحته يا يوسف أنه هيشوفها.
نور :يارب ترجع تاني بالسلامة احسن البت دي ادبهدلت كتير اوي ..
يوسف :طب يلا يا اختي علشان انا عايز انام عندي بكرة شغل.
نور :ماشي يا حج هات بايدك ...
يوسف بضحك: تعالي يا اختي ..تصبحوا علي خير
فهد: وانت من أهله ..
وفعلا طلع يوسف ونور الاوضة ....
شمس شدت فهد من قميصه ..
فهد بضحك : 'اي يا عبيطة انت في اي ..
شمس: انا مش عايزة انام ..تعالي نقعد في الإسطبل أو اقولك تعالي نكمل كورس تعليم ركوب الخيل
فهد :انت عبيطة يا بت ..ده الجو اتاخر اوي ..
تعالي نرتاح شوية وبكرة أعلمك الي نفسك فيه
شمس بزعل؛ يووه بس انا مش جايلي نوم بقي
فهد : تعالي بس ده انا اول ما هاخدك في حضني هتنامي علطووول .
وفعلا طلعوا ونااااموا ...........
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
_________________________
ادهم في المستشفي عند شاهي ..
ادهم قاعد وشاهي كانت حضناه جامد اوي وادهم كمان كان حاضنها بس كان حاسس قد اي هي ضعيفة وفي خلال فترة قليلة اوي خست اوي
شاهي بدموع: وحشني حضنك اوي ..متنسبنيش يا ادهم انا تعبت بجد
ادهم: يا حبيبتي انا معاكي اهو.. بعدين فات الكتير ما باقي الا القليل ..لازم تجمدي كدة علشان نعدي الفترة دي بخير .....
وفعلا ادهم فضل مع شاهي لحد ما اتاكد انها نامت من التعب وخرج وسابهااا .....
وعدي اسبوووعين علي الابطاااال وكانت شاهي بدأت ترجع تاني لطبيعتها و الأحوال بدأت تتظبط حتي فريدة حالتها بدأت تستقر...🎉🎉
وفعلاااااااااااااا تم فرح علي وتمارا و امير و ندي
ووقتها امير كان بيقدر يحرك أيده و اول ما الفرح خلص سافروا علي باريس. ...♥️♥️
____________________________$_$_$ //
______________________$_$_$//
بعد مرووووووور سنةةةةةةةةةةة
في المستشفي....
منال: لووووووووووووولي الف مبروك يانور يا حبيتي يتربوا في عزكوا يا يوسف ..
هنا :ماشاءالله بجد زي القمر يا نور ..شبهي
ادهم بهزار :اعوذبالله بقي القمرات دول شبهك
هنا :اه غصب عنك كمان يلاااا..شاهي سكتي جوزك الله
شاهندة :الله .. سميتهم اي يا يوسف
نور: لا انا الي سميت علفكرة مش هوووو
يوسف :لا يا اختي متفقناش علي كدة انت البنت وانا والواد ..
نور: لاااا الولد اسمه معاذ و البنت اسمها دنيا
يوسف: وانا ماليش راي في ام الليلة دي ولا اي .اومال لو ماكنوش عيالي يعني ..
شاهي :هههه بجد شكلهم حلو اوي بجد مبروك
ادهم وهو بيحضن شاهي وبيشدها ليه: عقبالنا يارب يا شاهي ..
شاهي بصتله بحب :يارب يا ادهم ..
يوسف :انت يا عمو احنا في المستشفي مش وقت تسبيل هاااا. اقنعوا نور انا عايز اسمي ابني سيف
فهد: ده انت رخم اوي يا اخي ما تسيبها تسميهم هو انت الي حملت ولا هي ..
نور: حبيبي يا فهد وربنا
يوسف بحدة :يا شيخة حبك برص يا شيخة ..وبعدين بقي كدة عموما شمس في السابع يعني كلها شهرين و تخلف وساعتها انا الي هسميها...
فهد ضحك: لا يا حبيبي انا و شموستي متفقين بنتنا هنسميها كارما .فريح نفسك يا حبيبي. صح يا شموسة
شمس: اه طبعا
وفاجاه الباب خبط و دخل امير و ندي وعلي و تمارا وعمر ومعاه فريدة كانوا لسه راجعين من اسكندرية........
يوسف: اهلا بالوحوووش ...
امير :يا خرابي عليك يا ابو العيال هههه
وربنا ما مصدق أن يوسف اتجوز ودلوقتي جاي اباركله علي خلفته . مبروك يسطاااا ..
يوسف بقرف :اسطا .روح الله يقرفك يعني ظابط وليا وضعي وفي الاخر اسطااااا
عمر قرب من دنيا بنت يوسف علشان يشيلها هو وفريدة ...
يوسف :انت يا ولااااا استأذنت قبل ما تمسك حاجة مش بتاعتك ..
عمر بضحك :حاجة اي يا ابني ده انا خالهااا
يوسف اخد دنيا من أيده: ..لا يا حبيبي انا بنتي مافيش راجل غريب يلمسها ..عندك معاذ اهو امسكه ..
كلهم فضلوا يضحكوا علي يوسف . وعلي غيرته .
ابراهيم: الله يكون في عون البنت دي والله لما تكبر
عادل: والله عندك حق يا ابراهيم ..ما تجيب البت اشيلها يا يوسف بطل غلاسة بقي دي حفيدتي
يوسف :لا يا عمو معلش دي ممتلكات خاصة
فريدة :الف مبروك يا نور ..اعتقد بقي مبقاش عندك حجة اهوو ولدتي قبل ميعادك ..فرحنا اخر الشهر ..
نور: والله ما كنت هاجي علشان بطني بصراحة شكلي كان هيبقي نكتة الفرح ..
يوسف: ما تقلقيش يا حبيبتي ما زلتي شكلك نكتة ..
وقعدوا يهزواااا و يضحكواااا ....
و عدي الشهر و تم فرح فريدة وعمر ....
وعلفكرة هناااا كانت معاهم بس شالت موضوع الجواز من دماغها اصلا برغم أن هيثم حاول يرجعلها كتير بس هي كانت رافضة تماما
وقررت تركز الاول في جامعتها بس محصلش كدة وحاليا هي معجبة بالدكتور بتاعها وعزمته علي فرح عمر و فريدة
وجيه وبعد الفرح ..اتكلم مع والدها وطلب ايديها واتفقوا علي الجواز بعد ما تخلص جامعتها وده كان شرط هنا ....
في الفرح .....
علي :ما يلا يا جماعة ناخد صورة جماعية كلنا مع بعض
وفعلا يوسف أتصور هو ونور ومعاهد دنيا ومعاذ أولادهم
وشمس وفهد وكانت كارما لسه مشرفتش الحياه
وابراهيم وعادل ومنال وهنا والدكتور بتاعها
امير و والدته وندي و علي و تمارا واللواء سراج
وطبعا عمر وعروسته واهلهاااا
والفرح ما يحلاش الا بوجود بسنت 💖💖
وبكدة انتهت قصة احببت مصارع ... 💖
بداية الجزء الاول من الروايه هنا 👇
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺