القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

أحببت صغيره البارت الحادي عشر والثاني عشر بقلم رحمه سكيكر كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

أحببت صغيره

البارت الحادي عشر والثاني عشر

بقلم رحمه سكيكر

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات 

 صقر بغضب: مش هطلق حد روح هتفضل مراتي طول عمرها

سوزي بصدمه: انت بتقول ايي ياصقر مستحيل

صقر بثبات: الي سمعتي وذهب هو وروح دون ينتظر ردها

في الجناح

صقر و هو يجزبها نحوه ويشم رائحتها التي يعشقها ويهمس في اذنها: انتي مراتي ملكي انا عمري

ما اخليكي تبعدي عني ابدا

روح بكسره ودموع في عينيها: ممكن اروح الحمام

تركها صقر

صقر وهو يجلس على السرير:

بدلتي حياتي يا روح انا صقر القناوي يتعمل بيا كده

ثم سمع صوت من المرحاض

روح بفزع: ابيه الحقني

اسرع صقر اليها بفزع: في اي افتحي يا روح


روح بصوت: مش بيفتح

صقر بغضب: ابعدي عن الباب

ثم حاول فتح الباب حتى فتح

صقر: اي في اي حصلك حاجه

روح بعياط وهي تتشبث في رقبتو بقوة صقر بحب احتضنها بقوه هو ايضااا وكان ان يدخلها في صدره

صقر وهو يلمس على شعرها: بس اهدي في اي

روح: في صرصار جوه

هدئ صقر قليلاا لانها لم يصيبها شيئ ثم ضحك على هذه الصغيره

روح وادركت انها في حضن صقر: احم اسفه

صقر: في حد يتكثف من جوزو

فجلت روح ثم حملها وضعها على قدمه

صقر بضحك: كل دا علشان صرصار

روح بطفوله: دا كان بيطير

صقر: يله علشان علاجك يا طفله

روح: انا مش طفله وبعدين ممكن اطلب طلب يا ابيه

صقر بحزن داخله وهو يظن انها سوف تطلب مثل سوزي مجوهرات

صقر: اي

روح: تع نتفرج على فيلم

صقر بستغراب وفرح بداخله لانها لم تشبهها ابداا

صقر: هو دا بس

روح: ايوه

صقر: نتفرج على اي

 


روح: كرتون

صقر بضحك: مش قولت طفله

شغل التلفاز ثم اجلسها بين احضانو

لكن عن سوزي

سوزي بشر: مش هيطلقها لي يعني خطيتي منجحتش

(ايوه هي مش حامل)

صقر بدا يقرب من الفلاحه دى لازم تموت

البارت الثاني عشر 

عن صقر بعد ان انتهى فيلم الكرتون

صقر: حلو اوى الكرتون ده

روح: اه اووى

صقر وهو يجلس امامه

صقر: قوليلي بقى انتي في سنه كام

روح بحزن: انا خلصت ثانوي بس يعني بابا مرداش يخليني ادخل كليه بس انا والله كنت شاطره قوى

صقر بحب: تب جبتي كام

روح بطفوله: 99شوفت كنت شاطره ازاى

صقر بضحك: بنوتي الشطوره

روح بخجل: انا بنوتك

صقر وهو يداعبها: اه طبعاا ثم سكت قليلا وقال حضري نفسك بقا بكره هنروح نقدم لي بنوتي في الكليه

روح بعدم فهم: ه

صقر: قوليلي بقا هتدخلي كلية اي

روح بدموع: انت بتتكلم جد

صقر: ايوه

اسرعت روح في احتضانو وهي لا تعلم انها اشغلت نارو مجددا فارفع يده واحتضنها هو ايضاا

صقر وهو يتعمق في الحضن وكانو لا يريدها ان تذهب فات دقيقه روح: ابيه

صقر وهو يحضنها اكتر: بس خليكي


 

وفات دقيقتان والاخرى وهو بنفس الحاله ولم يمل

روح ايضاا كانت تشعر بالحنان لاول مره فكانت معاملة ابيها صعبه جداا ف اسندت راسها على صدر صقر وذهبت في ثبات عميق احس صقر بنتظام انفسها فعرف انها قد غفلت فاحس بشعور جميل

صقر بهدوء: بقيتي نقطة ضعفي يا روح ثم نام

عند سوزي

سوزي: الووو

المجهول: اي دا سوزي هانم بتتصل بيه

سوزي: مش وقت كلام عيزاك ف حاجه مهمه

المجهول: والتمن

سوزي: قول عايز كام

المجهول: نص

سوزي: نص اي

المجهول بطمع: نص مليون جنيه

سوزي: بس انا مش معايا المبلغ

المجهول بضحك: والله داانتي متجوزه صقر القناوي عارفه يعني اي صقر القناوي

سوزي: ماشي ماشي بس اسمع الي هقولك عليه بظبط

المجهول: ماشي

تاني يوم استيقظ صقر وجد هذه الجميله نائمه على صدره براحه

صقر وهو ينظر لها بحب ويتسال نفسو انهو تغير كثيراا لم يهتم بسوزي ابداا ويريد ان يبقى بجانبها

فبدا ان ييقظها ببطء ويداعب خديها المورد

وجاء حتى يقبل*ها ف استيقظت روح بسرعه وقفت على السرير

روح وهي تنظر اليه: كنت هتعمل اي

فجزبها صقر اليه

صقر: كنتي صاحيه يعني

روح بخجل: ابعد شويه يا ابيه

صقر: ماشي هسيبك

روح بتسرع: جريت على الحمام

اما عند صقر فكان مبتسم بفرحه انو عرف انو بيعشقها مش بيحبها بس


تكملة الرواية من هنا


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close