القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية طفلتي البارت التاني بقلم الكاتبه المميزه

 رواية طفلتي البارت التاني بقلم الكاتبه المميزه 


رواية طفلتي الفصل التاني بقلم الكاتبه المميزه 


رواية طفلتي البارت التاني بقلم الكاتبه المميزه 

بتحسس علي جسمي صحيت من النوم علي كدا  ايد ماشيه علي ج*سمي 

قولت مين محدش رد ملحقتش حتي اصرخ  حط حاجه علي بوقي 

 كان  بيشدني و يبو"سني بعنف وغضب.. 

سحبني  من  السرير بقسو"ه و شده وعنف

علي الارض وربطني  واغ*تضبني ياعمتي 


العمه .هيام . بصدمه وهي تلطم علي وجهها مين بس الا عمل كدا 

ملك..معرفش انا مش بشوف لو كنت بشوف كنت عرفت 

هيام....اهدي ياملك متقوليش كدا انتي فرحك كمان ساعه رامي بره اسكتي 

ملك بدموع ..بس دا الاحصل انا مبقتش بنت 

هيام ..اهدي بس لما نشوف هنتصرف ازي ونشوف مين الكلب دا 


ملك .انتي هنقولي لرامي ياعمتي 

هيام..مش عارفه ياملك هو واقف بره عامل زي المجنون مرجانه لما دخلت عليكي صرخت 


كلنا طلعنا علي الصوت 

وهو كان عايز يدخل بس انا قلت له استنى يا رامي لما ادخل انا الاول اشوف في ايه وبعدين انت ادخل 

انا خفت تكوني واقعه ولا حاجه وانت خارجه من الحمام يدخل يلاقيك في المنظر ده

ملك.بدموع...امال لو عرف الا حصل ياعمتي 

ما لحقتش ترد على ملك

 رامي بيخبط على الباب ويقول طمنوني يا جماعه في ايه انا واقف هنا على نار ملك يا ملك انت كويسه


ملك وبعدين يا عمتي هنعمل ايه 

هيام.... انا هاتصرف ما تخافيش ورجعنا هتدخل معك تساعدك وتغيري هدومك دي وتقعدي في السرير ما تتحركيش خالص لما نشوف مين الكلب اللي عمل كده


ملك..حاضر 

هيام طلعت بره الاوضه بتاعه ملك اول لما رامي شافها طالعه كان عايز يدخل لملك بس هيام منعته

 وقالت له اهدا بس وانا هافهمك

 رامي في ايه انا عايزه ادخل اطمن على ملك ايه اللي حصل

 هيام استنى بس يا رامي وندت على مرجانه الشغاله وقالت لها ادخلي ساعدي ملك هانم  تاخذ شاور

مرجانه ..حاضر ودخلت فعلا 

وهيام قالتها اقفلي وراكي كويس 


من طريقه هيام قال لها هو سر ولا ايه يا عمتي ما تقولي ملك مالها 


هيام... ما فيش يا ابني حاجه دي عروسه وانت عارف طبعا ان فال  وحش ان العريس يدخل يشوف العروسه قبل كتب الكتاب


 رامي يعني ملك ما لها يا عمتي

 هيام بصتناع  الهدوء ما ملهاش يا رامي كانت خارجه من الحمام خبطت في الباب وقعت


 رامي باستغراب امال انت بتقولي لمرجانه ساعدها في  الشور ليه

هيام..يارامي اهدي وروح شوف المعازيم ملك تمام مفهاش حاجه 

رامي ..انا عايز اطمن عليها 

هيام..قولتلك هي كويسه اسمع الكلام وانزل يلا متضيعش الوقت 

وفعلا رامي نزل علي الجنينه وكان قاسم طلع علي السلم 

قاسم..يتصنع 

ازيك ياعمتي في حاجه ولا ايه 

هيام . من بس بس عايز منك خدمه 

قاسم..امري بس حاسس ان فيه حاجه 

هيام ...مش وقته انا عايزاك تراجع الكاميرات بتاعت الفيلا ونشوف مين غريب دخل النهارده هنا تمام 

قاسم بصدمه..في حاجه حصلت اكيد زي ماانا قولت 

هيام..ايوه ياقاسم مصيبه بس بعدين تعرف راجع الكاميرات وتعالي من غير مااخوك رامي يعرف ولا ياخد باله 

في الوقت ده قاسم اتاكد ان هم عرفوا اللي حصل بس مخبيين على رامي وطبعا قاسم كان ناسي موضوع الكاميرات وهيام اللي فكرته به 

بص لهيام وقال لها ما تقلقيش يا عمتي اعتبر الموضوع خلص هاراجع الكاميرات واجي لك على طول

قاسم نزل جري على على غرفه المراقبه وراجع الكاميرات

 واتضح من الكاميرات أن قاسم هو اللي دخل الغرفه عند ملك اخذ الشريط بتاع المراقبه في الساعه دي واعطل كل الكاميرات يعني لو كان في دليل يثبت ان قاسم هو اللي اغ*تصب ملك 

كده هيام سعادته ان هو ياخذ الدليل وياخذ باله من الكاميرات اللي كانت بتصور

وكدا قاسم اخفي كل الدلائل الا تثبت أنه اغتصب ملك وكان طالع عنده عمته قابل الشغاله خارجه من اوضه ملك

وقف الشغاله وسالها وقال لها في ايه يا مرجانه

مرجانه بتهتها وهي خايفه تقول علشان خاطر هيام قالت لها ما تقوليش حاجه وخائفه من قاسم علشان قاسم ممكن يتنرفز ويتعصب عليها

قبل ما تجاوب فعلا قاسم اتعصب عليها وقال لها ما تقولي في ايه

مرجانه 

بتهتها قالت له ما اعرفش انا دخلت على الست ملك لقيت الارض فيها د*م ولقيت فاقده الوعي وهدومها متقطعه وفي اثار ضرب او اغ*تصاب الله اعلم على جسمها

 بس والنبي يا قاسم به ما تقولش ان انا قلت لك حاجه عشان خاطر الست هيام انا ممكن عيشي يتقطع فيها ورقبتي كمان تطير


قاسم هز راسه وقال لها ما تخافيش مش هاقول حاجه ولا انت تقولي حاجه انزلي

فعلا مرجانه نزلت جري على المطبخ


 قاسم في الوقت ده وافكر ثواني مع نفسه وقال طالما عمتي مخبيه كده ومكتمه على الموضوع يبقى رامي ما اعرفش وطالما رامي في الجنينه بيحضر للفرح يبقى برده ما اعرفش

 يبقى كل اللي انا عملته كده هيروح على الارض لو رامي اتجوز ملك 

لسه بيفكر بيني وبين نفسه سماع زراغيط في كل مكان وبيقولوا  الماذون جه

رامي نزل لمرجانه المطبخ وقالها 

شوفي بقا اللي انت قلتيه لي فوق ده تروحي تقولي لرامي

مرجانه لا طبعا يا بيه لا طبعا انا رقبت تطير فيها

قاسم.. اسمعي يابنت الكلام واللي اقوله لك تنفذيه ما هو انت لو ما رحتيش قلت لرامي رقبتك هاطير فيها برده مني انا


مرجانه لا يا بيه والنبي حرام عليك حرام افضح ستي ملك ستي ملك غلبانه 

قاسم بدهاء انت كده مش هتفضحيها يا مرجانه ممكن يكون رامي اللي عمل فيها كده عشان يتهرب من الجوازه اه والله اعلم مين احنا لازم نعمل كده علشان اللي عمل في الست هانم كده نعرفه لو انت بتحبيها لازم تساعديها

مرجانه .يعني كدا هساعدها يابيه 

قاسم..طبعا انزلي يلا 

ومرجان اخذت نفسها وراحت لرامي الاوضه بتاعته وخبطت عليه ودخلت وكانت لسه هتتكلم ملك كان صوتها عالي في البيت كله وهي بتقول يا عمتي يا عمتي تعالي انا افتكرت حاجه انا عرفت مين اللي عمل كده في الوقت ده رامي ما استناش يسمع مرجانه رامي يجري على اوضه ملك وراه هيام عمته وراه قاسم كرامي طبعا حاطط برفان عشان عريس. اول لما رامي دخل الاوضه ملك صرخت وقالت عمتي عمتي هو ده هي دي نفس الريحه اللي انا شميتها ..........وحدثت المفاجاه 


البارت الثالث من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close