القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

ملتزمه في يد زعيم المافيا الجزء الاول من البارت العاشر ( الاخير )بقلم رنا احمد كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

 

ملتزمه في يد زعيم المافيا 

الجزء الاول من البارت العاشر ( الاخير )بقلم رنا احمد 

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات 

كان يقف سليم باستغراب شديد لذلك الشخص من اين يعلم بذلك الموضوع الحساس للغايه ومن يكون .


سليم باستغراب شديد/انت مين وعرفت الموضوع ده كيف .


مالك بابتسامه ساحره/تقدر تقول إن الحاج وهدان بيعتبرني ابنه وصبا تبقا اختي وبصراحه هي حكتلي علي كل حاجه بينكم وانا مستغرب انت ازي سايبها كده تتجوز غيرك وساكت .


سليم بقله حيله ووجع /وانا اعمل ايه ي سعه البيه انا  علي قد حالي روحت للحاج وهدان رفضني .


مالك بغيظ شديد/اه تقوم بقا منسحب وسايبها للغيرك مش كده هو ده الحب من وجهه نظرك .


سليم بعشق /صدقني ي سعه البيه انا بعشقها مستعد اعمل اي حاجه.


مالك بجديه /مستعد تقول الكلام ده قدام ابوها وقدام أهل البلد كلهم .


سليم بعشق وتمسك /مستعد ي سعه البيه.


*******************.

في دوار وهدان ....


كان يقف بغضب شديد هو واهل البلد جميعهم من اختفاء عمار اما تقي كان تبتسم بسعاده من خلف نقابها فهي تعلم جيدا ان الزعيم وراء ما يحدث ليلتزم الجميع الصمت وهم يرون مالك وسليم وهم يسيرون لداخل لتشعر صبا بالفرحه .


وهدان بحده /انت ايه الي جابك هنه ي واد انت .


مالك بابتسامه/جرا ايه حاج وهدان سليم داخل معايا ي عني اعملي قيمه .


وهدان بجديه /فيمتك كبيره ي مالك ي ولدي بس افهم الاول الواد ده جاي ليه اكيد هو السبب في اختفاء عمار.


مالك بابتسامه/بصراحه عمار انا الي عارف هو فين لانه مالوش مكان هنا حاج وهدان صبا بتحب سليم وهو كمان بيحبها وانا مش فاهم ايه المشكله الي عندك .


وهدان بحده /حديد ايه الي بتقوله ده ي مالك ي ولدي حب ايه ومسخره ايه احنا هنه الحريم كلمتها ملهاش لازمه واصل .


مالك بجديه /ي عني تتجوز بنتك لواحد مش عايزاه ده سيدنا محمد عليه افضل الصلاه والسلام هو الي امر أن لازم النساء يوافقوا والا الجوازه تكون باطله يرضيك بنتك تعيش معاه في الحرام يرضيك تموت نفسها ولا تهرب يرضيك احفادك لما يجوا الدنيا يكرهوه حياتهم لما يعيشوا بين اب وأم مش قادرين يحبوا بعض يرضيك أن بعد عمرا طويل لما تقابل وجه كريم بنتك متتر*حمش عليك وتفضل فاكره الي عملته فيها هي دي الأصول والشرع ي حاج وهدان وده كله ليه علشان الفلوس محرو*ق الفلوس الي تخلينا نبيع عيالنا .


وهدان بخجل شديد من ذاته /عندك حق والله ي مالك ي ولدي انا كنت غلطان سمحيني ي صبا ي بتي سمحني ي سليم ي ولدي كتب كتابكم هيتكتب دلوقت انا مطمن علي بنتي معاك ي سليم .


ادم بسعاده وعشق/وانا معاهم ي حاج وهدان ربنا يكرمك .


لتتعالي الزغريط وضرب اعيره النار بفرحه وسعاده أما تقي كانت تنظر لمعشوقها بفخر بذلك الراجل الذي ليس له مثيل ...


*****************.

في غرفه مالك وتقي ...


كانت تجلس تقي في احضان مالك بسعاده كبيره.


/اه ي حبيبي النهارده كنت فخوره بيك اوي ي مالك .


مالك وهو يقبلها بعشق/حبيبه قلبي بصراحه شوفتهم فيا انا وانتي مقدرتش استحمل أنهم يتحرموا من بعض .


تقي بمرح وغمزه/امممم ي عني لو انا كنت سبتك واتجوزت كنت .


مالك بغيره وحده /اوعا تكميليها قسما بالله كنت قتلت*ك وقتلته .


تقي وهي تحتضنه بعشق/اه بعشقك ي زعيم بعشقك .


مالك بغمزه وخبث/طب ايه النظام هو ادم يهيص وانا هقضيها كلام ولا ايه.


تقي بدلع ودلال/مش فاهمه عاوز ايه .


مالك بابتسامه ساحره/انا هوريكي عايز ايه.

يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close