القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والخمسون 55 بقلم يوستينا سامي


رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والخمسون 55 بقلم يوستينا سامي


رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والخمسون 55 بقلم يوستينا سامي


رواية خادمة الصقر الجزء الخامس والخمسون


رواية خادمة الصقر البارت الخامس والخمسون


رواية خادمة الصقر


رواية خادمة الصقر الحلقة الخامسة والخمسون


في الفرح خالد غني و كان بيرقص مع معاذ و صقر كان فرحان اوي .. و بعد شوية خالد خلص الاغنية و شال معاذ بحب
جاسر بستغراب و هو بيبص لعساف / اي اللي عمل في وشك كدة .. هو في حاجة حصلت ولا ايه
خالد بضحك / شكل صقر كان بيصفي معاه حساب
بس الحساب كان تق*يل شوية . صح يا عساف
عساف ابتسم / العادي يعني ما انت عارف ان اخوك غش*يم يا خالد و ايده تقي*لة و سابقة لسانه
جاسر / طيب مش وقته الكلام ده .. يلا يا عساف تعالي معايا عايزين نطلع الاكل مع الغفر علشان ماشاءالله العدد كبير اوي
خالد و هو بيزل معاذ / استني انا هاجي معاكوا اساعد
جاسر بجد*ية. / تيجي فين يا عريس .. انت تروح تسلم علي جدك و علي الناس و تطلع اوضتك الزفة خلاص خلصت .. يلا
…خالد فرح اوي انه هيطلع اوضته اخيرا و راح لجده و سلم عليه و حي اهل البلد و طلع اوضته ..


 

 

صقر و هو موطي في مستوي معاذ و بيمسح دمو*عه / يا روح قلبي طب ايه لازمة الدمو*ع دي كلهاده انا بقولك النهاردة بس هتبات علي عساف و جاسر
معاذ بد*موع / لا انا اتعودت انام معاك انت و بس طب اروح ابات مع خالد يا صقر علشان خاطري
صقر ضحك جامد و مسك ابنه بسرعة قبل ما يروح
لخالد / عارف يا معاذ انت لو روحت لخالد دلوقتي مش بعيد يو*لع فينا كلنا ، بص انا عارف انك زعلا*ن مني بس والله وعد رجالة اول ما الصبح يطلع و الناس اللي برا دي كلها تمشي انا هاجي اخدك
و قرب صقر من معاذ و با*سه من راسه و نادي علي عساف و بدا يتكلم معاه عادي بهزار / والنبي خده و خليه معاك يا عساف و لاعبه احسن هو مقريف اوي
عساف ضحك/ متخفش عليه .. احنا هنروح نقعد في الاسطبل اصلا انا و هو .. و هنجيب اكل من برا
يلا يا زيزو نروح نغني مع بعض
اطلع انت بقي يا صقر اوضتك و متخفش
….و فعلا طلع صقر اوضته و عساف اخد معاذ و حاول انه يفكه و يلعبوا مع بعض و جاسر كان معاهم
______________________________________________
في اوضة خالد 
خالد قاعد جمب نغم علي السرير و هي قاعدة لابسة قميص نو*م ابيض و لابسة فوقيه الروب و قاعدة مبوزة جدا ..
خالد بحد*ه / لا كدة كتير ، والله كدة الي بتعمليه فيا ده حرام ، ممكن اعرف انتي قاعدة كدة ليه
هو انا ضيف تق*يل يا بنتي … انا جوزك علفكره
نغم بعص*بية قامت وقفت و حطت ايديها في وسطها و بدات تتكلم بصوت عا*لي / طبعا الباشا جاي ليلة دخ*لتي يقولي انه مسافر يحقق حلمه و هيسيبني هنا مش بعيد يكون مسافر علشان يتجوز عليا


 

 

خالد شد*ها علي السرير / اقعدي يا بت و وطي صوتك الناس هتسمعنا و اتر*زعي بدل ما اديكي بالبو*كس حالا في وشك انا مش عارف ليه كل ردود فعلك مش بتوقعها كدة ..انا افتكرتك هتفرحي ليا اني خلاص هحقق حلمي
نغم بدمو*ع / تحققه بعيد عني يا خالد ، انا مش عارفة ازاي جالك قلب تقولها ليا .. هو انا مش مراتك و حبيتك ، ازاي عايز تسيبني و تسافر هو انا هقدر اعيش بعيد عنك اصلا
خالد قرب منها و اخدها في حضنه
و كان بيضحك بفرحة / كنت عايز اشوفك بتحبيني بجد ولا لاء بس طلعتي بتحبيني اوي كمان يا نغم ، و علفكره يا غب*ية انا اصلا مقدرش اسافر منغيرك من اول بكره هاخدك و هنجهز كل حاجة
نغم حضنته بفرحة/ ربنا يخليك ليا يا خالد بجد
طب ايه … هنفضل قاعدين كدة نتخا*نق بس
مش يلا ننام بقي ، انا عايزة انام في حضنك زي المره اللي فاتت علشان خاطري
خالد بصلها بقر*ف / عايزة تنامي في حضني بس.. لا بقولك اي حوار مكسو*فة و الجو ده مش عليا انتي مراتي و لو ناسية افكرك عادي
و بدا يقرب خالد منها و نغم ترجع لورا و بتضحك بد*لع و تقوله / انا عن نفسي مش فاكره اي حاجة حصلت بينا يا خالد ولو قربت مني هصو-ت و افض*حك
خالد ببتسامة / لا والنبي .. طيب انا عايزك تصوتي
عايزك تعرفي انك لو مجنو*نة فأنا معايا شها*دة معاملة اطفال
…..و شد*ها خالد من ايديها و شالها و نغم كانت مبسوطة اوي و خبت وشها بكسو*ف في رقبته ..
و ذهبوا لعالمهم الخاص بكل مشاعرهم و احاسيسهم
______________________________________________
في اوضة قمر و صقر 
…قمر قاعدة علي السرير بفستان الفرح و هي متو*ترة اوي و قلقا*نة و صقر كان مقدر شعورها و خصوصا ان اول مرة كانوا مع بعض صقر عاملها بقسو*ة فاصبحت قمر تخا*ف من صقر و قربه
صقر قعد جمبها بهدوء / اي مالك مغيرتيش الفستان ليه ، قمر انا بكلمك مش بتردي عليا ليه .. هو انتي خا*يفة مني يا حبيبتي
و قرب صقر ايده و مسك ايد قمر و لقاها ساقعة اوي
صقر بقل*ق / اي بس اللي حصل .. مالك خا*يفة اوي ليه كدة يا حبيبتي ، ده انا صقر اللي كنتي مش بتثقي في حد غيره.
قمر بخو*ف/ خا*يفة اوي منك يا صقر .. مش قادرة انسي طريقتك معايا اخر مرة ، غصب عني والله انا اسفة
صقر قلبه وج*عه اوي لما شاف خو*فها و قل*قها وشد*ها لحضنه و بدا يطبط عليها / حقك عليا انا اسف .. كفاية دمو*ع و أنا اوعدك اني هخليكي تنسي اي ز*عل او خو*ف حصل بسببي


 

يلا قومي اساعدك تغيري همومك
قمر بكسوف ز*قت صقر / بس عيب كدة .. انا هغير لوحدي في الحمام بسرعة و هاجي
…صقر مرضاش يضغط عليها خالص و سابها براحتها و خرجت قمر من الحمام و صقر اخدها من ايديها و تبدا حياتها الجديدة مع صقر الحديدي ليعرفها معني الحب و الشوق و ينسيها اللي عمله قبل كدة و قمر كانت متطمنة من قربه
_______________________________________________
في اوضة نغم 
نغم قامت من النوم و لقت نفسها في حضن خالد ابتسمت و حطت ايديها علي دقنه و سرحت في جماله و بدات تكلم نفسها / يا واد يا قمر و انت نايم جوزي عسل يا ناس .. بس قليل الا*دب انا مش هنسي اللي انت عملته
و قربت حضنته تاني / بس كنت مبسوطة برضووو و انا معاك ، اول مرة ربنا يحققلي أمنية
…..و فاجأه و هي فرحانة اوي سمعت صوت موبيل خالد و هو بيرن في رسالة اتبعتت .. مسكت التليفون و اتصدمت
تفتكروا نغم شافت رسالة اي ؟ و اي ممكن تكون ردة فعلهاااا ؟!



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close