
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
بقلم هبه سامي
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات
يعني ايه يابابا انت عاوز تجوزني واحداكبر مني ومتجوز وكمان بيحب مرتوا انا مستحيل اتجوز
مجدي هتتجوزي يعني هتتجوزي يامسك
مسك مش هتجوزه يابابا انا اصلا مش عايز اتجوز دلوقتي انا مصدق نجحت وجبت مجموع يدخلني كليه طب تجي انت كدا بمنتها البسط تقلي ارمي كل حاجه وراء طهرك وتجوزني واحد متجوز كمان لأ يا بابا انا مش موفقه اتجوز الدكتور طارق مش عاشن انت شغل عندو تجوزهولي انت كدا بتخليني اشوف انك بتبعني ليه
قلم ينزل علي وشي مسك من ابوها
مجدي هو ايه اللي مش ههتجوزي انا اديت كلامه لي الراجل وكتب كتبك بعد العشاء وهتروحي معا انتي فاهمه ولا تحبي افهمك انا بترقتي وفي الاخر مش هيحصل غير لي قلت عليا وسبهم ومشي
رحاب ينفع كده يعني عصبته وخلتي يمد ايدو عليكي وانا عاوزه افهم بس ايه اللي مش عجبك في الجوزه بس ها ايه لي مش عجبك
مسك بدموع ايه لي مش عجبني ولا حاجه انتي مش وخدا بالك ولا ايه دا دا اكبر مني ومتجوز
رحاب وماله الشرع محللوا اربعه فيها ايه
يابت دا شريكي وجيبلك بيت الوحدك بعيد عن مرتوا يابت... وانتي وشاطرتك بقا لا تخلي يموت فيكي وي
يخليكي انتي الاوله ولاخير يابت دا هيعيشك عايشه ولا البرنسيسة
انا هقوم اجهز الحاجه لي كتب الكتاب وانتي برضو جهازي نفسك
وسبتها ومشيت
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
بعد مدا من الوقت ولاخص بعد العشاء ايجه طارق ومع المأذون وكتب الكتاب وكان كتب الكتاب مفهوش غير ابو مسك طارق والمازون واتنين شهود وبس عشان مش عاوزين حد يعرف ودا استغربته مسك اوي ولكن مخدتش في بالها
طارق اخد مسك ومشي علي بيته لي طبعا بعيد تماماً عن بيت مرتوا القديمه
طارق اول لما دخل البيت
طارق بصي بقا انا متجوزك بس عشان اخلف مش اكتر من كدا فجو مرتك والكلام دا مش عنا يابابا انا دفع فيكي 2مليون بس عشان تخلفي والموضوع دايما سر انتي فاهمه يعني انتي هتخلفي من هنا هطلقك من هنا وطبعا ابني هخدو وهيتكتب بسمي انا ومرتي وهي لي هتربيه انتي فاهمه ياشاطره يلا بقا يابابا روحي غيري خالني انزل اروح لي مرتي
stop
نتعرف علي الابطال بقا
(مسك)
بنت في ال 19من عمرها جميله جدا ذات البشرة البيضاء والشعر بني طويل وعيون عسلي تتميز بطولها المتوسط وجسدها الكرفي وتمتلك بغمزت تسحر القلب عندما تضحك ...
(طارق)
شاب في منتصف الثلاثنات ذات البشره السمراء والملامح الرجوليه الحدا والعيون البني
دكتور جراح شاطر جدا ومشهور يتميز بلحيتوا الخفيفه ورموشوه الطويله..
(حبيبه)
بنت عم طارق ومرتوا بيحبها جدا ووفق علي فكره الجوز مره تانيه بس عشان يرضيها
حبييبه عندها 27 جميله جدا فهي جملها جمال غربي
عنيها خضره وشعرها اصفر وجسدها ممشوق جدا في تتمتع بلعود الفارنسوي...
(مجدي)
ابوها المسك
(رحاب)
ام مسك
(سليم)
جد طارق وحبيبه
عده تلات شهور علي جوز مسك من طارق
طارق ايه دا احنا بقلنا تلات شهور ومحصلش حمل في ايه بظبط
مسك وانا ايش عارفني اصلا الحاجات دي بيد ربنا وانشاء الله ربنا يازن
طارق بت انتي متستعبطيش انا عارف انتي بتعملي كدا عشان مش تحملي صح وبس لأ فوقي ياماما لزم تفتكري كويس انتي هنا ليه انتي هنا عشان تخلفي وبس ويكون في علمك معاكي شهر واحد بس لتحملي في لا هحبس ابوكي بلفلوس لي وخدها مني انا مديلوا الفلوس بس عشان تخلفيلي مش عشان جمل عنكي وسبها وكان ماشي
فتح الباب لقاء رحاب قدمه
رحاب ازيك يادكتور عامله ايه
طارق اهلا وسبهم ونزل
رحاب مالو دا يلا مسك انتي يبت مالك بتعيطي ليه بس
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
مسك انا خايفه
رحاب خايفه خايفه من ايه ياختي منتي عايشه زي الفل اهو ايه اللي نقصك عشان تقولي كده دانتي عندك كل حاجه انتي عاوزها خايفه من ايه بقا ياشخه اتقيالله و حفظي علي النعمه لي انتي فيها و احمدي ربك انتي وحده غيرك تبوس ايديها وش وطهر دا انتي عايشه عايشه اي حد غيرك يتمنها بطلي بقا تتبطري وتجري ورا الفقراء زي امك احنا مصدقنا جوزنكي جوزه زي دي وانتي اهو عايشه في بيت طويل عريض لوحدك ولا نقصك حاجه وكل لي بتعزي بتلقي خايفه من ايه بقا
مسك يااا دا انا طلعت مفتريه اوي ياشخه صح ازي اخاف وانا
عايشه عايشه محدش عايشها انهي عايشه دي لي انا عايشها
انا عايشه جريا مجرد جريا وبس زوجه تانيه مع راجل بيحب مرته الاوله اتجوزني بس عشان اجبلوا الواد لي نفسه في وبعدها يخد ابني مني يدي لي مرتوا القديمه تربيه ويرمني انا في الشارع
كل دا ليه عشان شيفني رخيصه اهلي مصدقوا شافه قرشن فجوزوني ليه ومرعوش ايه حاجه انشالله حتا فرق السن لي بنا انا بنت عندها 19سنه وهو رجال عندو 35سنه انا لسه بنت بطفير كل حلمها تخش كلية تحب وتنحب وهو رجال متجوز وبيحب مرتوا بس اقول ايه فيكم حسب الله ونعم الوكيل فيكم يا شيخه حسب يالله انتي تعرفي يعني ايه رجال يتجوز واحده بس عشان تخلفله متخيله بيعملني ازي بيعملني اني جريا عندو واحده من الشارع وبس مش مرتوا بس الحق مش عليا الحق عليكم انتم انتم لي رمتوني الرميا دي دا كله عشان الفلوس ياشخه يلعن ابو الفلوس اللي تخلي الاهل يبيعوا بنتهم تعرفي انا انا مش رضيه احمل وبخد زفت عشان بس مش يرمني واجي اعيش معاكم تاني انا اه مش بحبه بس هو ارحم مليون مره منكم
رحاب يا بنتي
مسك متقليش يابنتي انتي متعرفيش معنها فمتقلهش الام هي لي بتخف علي عيلها اكتر من نفسها الام هي الي تضحي بحيتها عشان عيلها الام لام الام بس انتي متعرفيش تبقي أم والله حرام عليكي حرام..
بره اطلعي بره مش عاوزه اعرفكم تاني انسوني انسوني وقلوا ان بنتكم ماتت وانتم لي موتوها بره
رحاب ماشي يابنتي انا همشي بس هرجعلك تاني لما تكوني هدتي شويه
قعدت وطمت رجلها لي صدرها وقعدت تبكي بحرقه علي بختها ولي حصل فيها من اهلها وزي رموها بمقبل شوية فلوس
فقت من بحر دمعها لما حست بيد حد بتلمسها
مسك بخطه ايه مين
طارق مين ايه دا انا
طارق في ايه مالك بتعيطي ليه
مسك مفيش بس انت ايه لي رجعك انت مش كانت نزلت
طارق اه بس نسيت فوني والمفتياح
مسك تمام ماشي انا هقوم اجبهملك
وكانت ماشيه
طارق طرتي امك ليه يامسك
مسك اي
طارق اظن سمعتي بس اعيد تاني مفيش مشكله طرتي امك ليه يامسك
مسك ببكاء ع عشان بعوني عشان جوزوني رجل مش بيحبني اتجوزني بس عشان يخلف وبعدين يرمني ويخد ابني ويدي الي وحده تانيه تربي
عرفت طرتها ليه
طارق عمل حاجه صدمتها
ياتره طارق عمل ايه
بقلمي دنيا
في بيت طارق التاني لي هو عايش في مع مرتوا الاولنيه وجدو
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
سليم مترقحي بقا يبنتي تعبتني
حبيبه انا مش عارفه لسه مجش لغيت دلوقتي ليه ياجدو ايه حب القعده هناك
سليم وانتي غيرنا ليه دلوقتي مش انتي لي خالتي يتجوز
حبيبه اه انا لي خالتوا يتجوز بس عشان يخلف ويخليني ام وكملت ببكاء مرير انا نفسي ابقا ام ياجدو نفسي حد يقولي ماما انا مستحقهش
سليم لا ياحبيبتي تستحقيها وعشان كدا انا وقفت جنبك انتي وطارق في الفكره دي رغم اني مستحرمها.....
بعد مده من الوقت
حبيبه لأ كدا كتير اوي انا لزم ارحلوا
سليم هتروحي فين يامجنونه
حبيبه هروح لي جوزي لي مقطيها....
ع عشان بعوني عشان جوزوني رجل مش بيحبني اتجوزني بس عشان يخلف وبعدين يرمني ويخد ابني ويدي الي وحده تانيه تربي
عرفت طرتها ليه
طارق عمل حاجه صدمتها
طارق صدمها بردت فعله لي هي مكنتش متوقعها علي الاطلاق
طارق راح واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان لي اول مره يعملها بيه
طارق انا انا اسف اني حسستك بكدا والله انا انا مقصدش اني احسسك بكدا
مسك والله يعني يعني انت مش شيفني رخيصه
طارق ابدا والله انتي مش كدا خالص
مسك بجد
طارق اه والله
مسك انا جعانه
طارق ههه تصدقي وانا كمان عندك ايه يتكل
مسك انت بجد هتكل معايا هنا
طارق اه وماله ولا يكونش عندك انتي مشكله اني اكل معاكي
مسك لأ خلاص والله
طارق طب ايه هتفضلي وقفه كدا ولا انتي متعرفيش تطبخي
مسك لأ انا بعرف والله
طارق طب متورينا ههه
مسك تحب تكل ايه
طارق اي حاجه
مسك هعملك شوية شاورمه انما ايه هتكل صوبعك وراها
طارق والله انا حاسس انها هترسه علي عيش وجبنه ههه
مسك طب ماشي هتشوف وتحكم
بعد وقت ليست بطويل
خالصت مسك عمل الشاورما وحضرت السفره وقعدو
يكلوا
طارق ايه مبتكليش ليه ولا انتي مديقه من وجودي
مسك لأ والله انا بس مصدقت اني القي حد اكل معا
انا بقلي كتير اوي بكل لوحدي وعايشه لوحدي حتا درستي مش كملتها
طارق اه صح يامسك انتي خريجت ايه
مسك انا مفروض السنه دي اكون في اوله طب
طارق بجد
مسك اه والله انا اصلا كانت شاطره اوي في الثانويه وكانت بعمل كل لي عليا عشان احقق حلمي واخش طب بس
طارق بس ايه
مسك سكتت
طارق عشان جوزنا صح
مسك.......
طارق اي لي منعك ها ايه لي منعك
مسك انت
طارق انا انا ليه انا منعتك انا اعرف منين اصلا
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
مسك انا خفت اقولك تقول لأ
طارق واقول لأ ليه دا حلمك وانتي تعابتي عشانه ايه لي يخليني امنع بقا
مسك يعني انت موفق اني اخش الجامعه
طارق طبعا موفق وانا لي هقدملك ورقك كمان
مسك بفرحه ولا اردين راحت حضنا
مسك انا بجد فراحنا اوي انت طيب اوي
وبعدين حست بنفسها
مسك بحراج اسف والله بس دا من فرحتي
طارق عمرك شوفتي وحده بتعتزر لي جوزها انها حضانته دا حقك
مسك بتوتر جعلها اكثر جملا بسبب احمرار خددها
ان انا هد هدخل الطبق وجريت علي المطبخ
طارق ههه طماطمه
مسك تشرب حاجه
طارق قهوه بس تكون مظبوطه
مسك حاضر
مسك اتفضل
طارق اخدها ودقها
مسك ايه وحشه
طارق لا ابدا دي جميله جدا تسلم ايدك
مسك بلهنا
طارق اقعدي يمسك عاوز اتكلم معاكي شويه
مسك نعم
طارق كلمني عنك شويه
مسك اكلمك عني ازي يعني
طارق يعني تقوليلي عندك كام سنه الحاجات اللي بتحبها الحاجات لي بتكرهيها احلامك ايه حاجات زي دي يعني
مسك تمام انا عندي 19سنه و
طارق قلتي عندك كام سنه
مسك عندي 19في ايه
طارق انتي صغيره اوي يامسك انا افتكرتك اكبر من كده
مسك ممكن اسلك سؤال
طارق اتفضلي
مسك اشمعنا انا
طارق مش فاهم
مسك لأ حاضرتك فاهم كويس انا قصدي ايه بس شكلك مش عايز تجوبني
طارق ممكن تعفيني من الاجابه
مسك تمام
طارق عاوزه حاجه
مسك انت هتمشي
طارق اه الوقت اتاخر ولزم امشي
مسك تمام مع السلامه
طارق الله يسلمك خلي بالك من نفسك ولو عاوزتي حاجه ابقي كلمني سلام
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
حبيبه لأ كدا كتير اوي انا لزم ارحلوا اشفوا بيعمل ايه معاها دا كله
سليم حتروحي فين يامجنونه
حبيبه هروح لجوزي يا جدي
طارق ريحه فين
حبيبه كانت فين ها كانت معاها صح
طارق طب ممكن تهدي عشان نعرف نتكلم
حبيبه ليه انت شيفني مجنونه ولا بشد في شعري
طارق حبيبه اهدي دي مش طريقه الله
حبيبه طبعا دلوقتي مش عجبك طرقتي عجبك طريقت الهانم صح
طارق وايه دخل مسك في الموضوع دلوقتي
حبيبه ايه دخلها في الموضوع دا هي اساس الموضوع محضرتك سيب كل حاجه وقعد معاها صح
طارق بتهيلي ان انا اتجوزت مخصوص عشان خاطرك وغير كدا مكنتش هتنيل اتجوز تاني بس انا بعمل كده بس عشان اجيبك الطفل وجبلي انا كمان عيال يشيل اسمي ويسندني اما اكبر
حبيبه ببكاء قصدك ان انا مش بخالف واني معرفش اجبلك الطفل لي نفسك في صح شكرا ياطارق وسبته مشيت
طارق ياربي
سليم اسيت عليها اوي بلكلم ياطارق لزم تقدر موقفها
طارق وانا مين يقدر موقفي انا تعبت اوي ياجدي انا ماكان في مخيلتي اني ممكن اتجوز علي حبيبه انا بحبها وحتا لما عرفت انها مبتخلفش مقلتش حاجه وكانت راضي لولا هي لي خلتني اعمل كده واتجوز عليها عمري ما كانت افكر اعمل كدا
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
سليم معلش بس قدر ظرفها برضو هي ست ومفيش ست تقدر تستحمل جوزها انو يكون مع وحده غرها حتا لو هي لي خالته يتجوز عليها مش بتقدر
طارق طب اعمل ايه انا دلوقتي
سليم اطلع صلحها
طارق حاضر
في غرفة نوم طارق وحبيبه
حبيبه كانت نايمه علي السرير وبتعيط
طارق بيبه بيبه حببتي بقا متزعليش والله مقصدي
لي انتي فامتي خالص بيبه انتي لزم تقدري الطغط لي أنا في بيبه بيبه راح قرب منها لقها نايمه
طارق عدلها وغطها وكان رايح ينام جنبها
بس قل يرن علي مسك يطمن عليها
مسك لو
طارق مال صوتك انتي تعبانه
مسك لأ بس
طارق بخطه مسك مالك مسك ......
ياترا مسك مالها وايه لي هيحصل
الفصل الثالث
سمع صوت اصتدام حاجه قويه على الارض
ومسك مش بترد
طارق مسك انتي كويسه مسك
مسك متقلقيش انا جيلك
وكان نزل
حبيبه طارق رايح فين
طارق ريح اشوف مسك ياحبيبه
كانت بكلمها بس صوتها كان متغير وفجاه سمعت صوت حاجه بتقع وهي مش بترد
حبيبه طب استنا خدني معاك
طارق مش وقته ياحبيبه انا لزم امشي دلوقتي اشوف مالها وسبها ومشي
حبيبه طارق طارق
في بيت مسك
طارق وصل البيت لقه مسك وقعه علي الارض وشكلها تعبان
شلها ودخلها الاوضه وقعد يفوق فيها
مسك بدات تفوق
طارق انتي كويسه
مسك بتعب اه
طارق اه ايه انتي مش شايفه نفسك انتي تعبانه ولزم تروحي الدكتور
مسك شكرا على قلقك دا بس انا كويسه
طارق كويسه ايه وز، فت ايه قومي البس خليني اخدك الدكتور
مسك علي فكره انا مش حمل عشان الخوف دا كله
طارق كان هيرد عليها بس سمع صوت الباب
طارق ثانيه اشوف مين وارجعلك ارد على كلامك دا
وعلي فكره انا مش خايف عليكي عشان فكرك حمل
و راح فتح الباب وانصدم من لي جت
طارق حبيبه انتي ايه لي جبك ومين لي معاكي دي
حبيبه ايه ياطارق في ايه جايه اشوف مرت جوزي ودي الدكتور رنيا دكتوره نساء هتكشف عليها وتشفها حمل ولا ايه ولو مفيش حمل يبقا ليه التاخير دا كله
مسك بخوف بس بس انا مش عاوزه اكشف
حبيبه ليه بس دا انا جيبلك دكتوره رنيا دكتوره شاطره خالص هتشوف انتى حمل ولا لأ ولو مش حمل هتشوف المشكله فين بس
مسك ببكاء ونبي لأ انا بخاف انتي مش شايفه مسكه ايه لأ ونبي وقعدت طعيط بهسترياء
طارق رحلها واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان كي تهدا من حالت الرعب اللي تملكتها
طارق حبيبه وقفي المهزله دي ومشي الدكتوره بتعاتك دي بدل معمل تصرف مش يعجبك وانتي عارفه
حبيبه ماشي ياطارق
وفعلا حبيبه مشت الدكتوره لي كانت جيبها
حبيبه وبعدين هتفضل حضنها كدا كتير
طارق اه
مسك خرجت من حضنه بهدوا
مسك بتأسف انا اسفه بس انا بخاف من الدكترا
وما شفتها وشفت الحاجه اللي معاها مقدرتش اتحمل
طارق ولا يهمك المهم ان انتي كويسه
حبيبه يا حنين
طارق في حاجه ياحبيبه
حبيبه لا ياقلبي كانت بكح بس
طارق اه بحسب
حبيبه بيبي ممكن تجبلي مياه عشان عطشانا ومش عارفه مكان المطبخ
طارق المطبخ في اخر الطرقه
حبيبه بليز ممكن تجبهلي انت عشان زي منتا عارف مبحبش ادخل بيوت حد حتا لو كان البيت دا بيت جوزي حبيبي
طارق ماشي ياحبيبه واح يجبلها مياه
حبيبه اوعي تكوني مفكره بشويت المسكانه لي انتي لسه عملهم دلوقتي انك هتعرفي تخدي، جوزي مني، او تخلي يحبك لأ انسي، ياماما طارق بيحبني انا انا وبس وانتي هنا مجرد جوز ، مصلحه يعني زي متقولي كدا راحم، للايجار وبس انا سيبكي هنا بس عشان تجبي، الولد وبس، وطبعا زي منتي عارفه انه هيتكتب، باسمي واني انا لي هربيه، طبعا مش هخلي ابني وابن طارق يتربه مع واحده زيك رخي، صه كل همها الفلو، س قبلت انها تتجوز راجل متجوزه وقبلت تبيع، ابنها بلفلوس انا بقولك كدا يا شاطره بس عشان تفضلي فكرة انتي هنا ليه وتشيلي من دماغك خالص فكره انك تخلي طارق يحبك وعلي فكره طارق بيعملك حلو بس عشان هو قلبه طيب وبيحب يشفق، علي الناس الغلبا لي زيك وزي ابوكي بس هو يعني ميعرفش اصلكوا وانكم عالم رخي، صه
مسك خالصتي كلامك
حبيبه اه
مسك طب عن اذنك وسبتها وخرجت تجري وهي بتبكي بحرقه علي كلمها القسي ولي حسسها قد ايه هي رخيصه بس تعمل ايه دا كله كان غصب عنها كله بسبب ابوها وطمعه
طارق خدي
حبيبه مرسي ياحبيبي
طارق امال مسك فين
حبيبه معرفش
خراج طارق
وقعد يدور على مسك ملقهش
فراح عند الحمام
طارق مسك مسك انتي كويسه مسك انتي مش بتردي ليه مسك افتحي مسك بقولك افتحي احسن مافتح انا
طارق طب تمام وحول يفتح الباب بس لقه مقفول من جوه
طارق مسك افتحي احسن والله اكسر البا
لقها فتحت
طارق مبترديش ليه قلقتني عليكي
مسك.....
وقعت أسير لزوجتي الثانيه
الفصل الاول والتاني والتالت والرابع
حبيبه بصوت عالي
اه ياحيو*نه، ياز*باله، يا خط*فت الر*جله، والله لوريكي
وجريت على مسك وشدتها من، شعرها
مسك اه حرام عليكي شعري، شعري
طارق بيبعد حبيبه عن مسك
طارق اه لي انتي بتهببي، ايه
حبيبه انت بتسلني انا اسأل الهانم لي لقيت دا في دولبها
طارق ايه دا
حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا برشم، منع، الحمل....
الفصل الرابع
حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا برشم منع الحمل برضو ولا انا غلطانه
طارق مسكوا منها وعمل ردت فعل مكنتش متوقعها
طارق خلصتي اتفضلي روحي قدمي
حبيبه انت بتقول ايه
طارق شدها من قديها ونزلها من البيت وركبها العربيه بتعتها
طارق حسبك معايا بعدين بس في البيت
روحي
حبيبه خافت من نبرتوا وفضلت انها مش تكلمه دلوقتي وانها تعمل زي مقلها وتروح
طارق طلع لي مسك لي كانت بتعيط بس
طارق ليه
مسك عيطت اكتر
طارق بصوت عالي اخفها جدا ليييييه
تعلت صوت شهقت مسك وبكها لي مش بيقف وبيزيد بس
طارق حس ان قلبه بيوجعه من منظرها دا
وكتشف ان بكها دا بيصر عليا
راح لها واخدها في حضنه
طارق وهو بيحول يهديها
هش هش خالص هش
فضلت تقل صوت عيطها لغيت لما توقف خالص وحس انها بقت تقيله عليا فعارف انها نامت
شلها ودخلها الوضه ونيماها كان ماشي بس لقه اليد لي مسكه في جامد كانه لقه امنه وخايف انه يروح منه
قعده جنبها علي السرير واخدها بحضنه وقعد يلعب في شعرها بحنان
طارق مش عارف اخرتها معاكي ايه يابنت مجدي كل يوم بتشدني ليكي اكتر اكتر عملتي فيا ايه من أول مشفتك وتملك من حضنها ونام ...
تاني يوم
صحيت مسك لقت نفسها في حضنه
مسك ايه دا هو نام هنا
طارق عندك منع
مسك صباح الخير
مردش عليها وقام اخد شور ولبس وكان ماشي
مسك مش هتفطر معايا
طارق لأ شكرا وسبها وكان نزل بس رجع
طارق اتفضلي بتعاعك
مسك ممكن تسمعني
طارق مفيش مبرر للي عملتي وداها شريط البرشام وسبها ونزل راح شغله وفضل في الغيت بليل
في البيت عند حبيبه شايف ياجدو شايف حضرتوا بيت عندها من امبارح ازي دا حتا مش كافه انه طردني وكمان بت عندها وراح الشغل من عندها كمان هو بيعقبني ولا ايه
سليم اهدي يابنتي
حبيبه اهدا ايه بس ياجدو انا هفرقع ازي يطردني انا عشان بنت السواق انا
دخل طارق عليهم
طارق مساء الخير
حبيبه اهلا بالبيه لي ليه مشرف دلوقتي ايه ياباشا نموسيتك كانت كحلي ولا ايه
طارق ابعدي عني انهارده ياحبيبه عشان انا مش طايق نفسي
حبيبه ليه بقا انشاء الله الهانم نكدت عليك ولا ايه
طارق حبييبه
سليم اهدا ياطارق يابني حبيبه بس مديقه مالي عملتوا معاها امبارح
طارق وعملت معاها ايه انشاء الله
حبيبه انت بتضر*دني ياطارق وعشان مين عشان وحده زي دي
طارق دي لي بتتكلمي عنها تبقا مرتي زيها ذيك بظبط
حبيبه انت ازي تقىرني بواحده رخي*صه زي دي
دي واحده
قل*م ينز*ل علي وش"ها
طارق قولتلك دي مرتي واي كلمه بتقلهلها بتتوجها ليه الاول
سليم طارق
حبيبه ان انت بتطر*بني انا ياطارق وعشان مين عشنها
وسبتوا وطلعت تجاري علي اوضتها
سليم واخرتها
طارق هي لي استفزتني وخلتني ارفع ايدي عليها
سليم تعرف ياطارق ايه لي مخوفني
طارق ايه
سليم انك تكون حبتها
طارق لأ محصلش
سليم لأ حصل لي يخليك تعمل كدا مع حبيبه لي عمرك مفكرت تزعلها بسبب حبك ليها وتخليك فيومين تطر*دها وتضر*بها تبقا حبتها ولي تخليك مش متحمل حد يقول عليها كلمه كدا تبقا حبتها
بس عارف ايه المشكله المشكله انك روحت تحب واحده متستهلش حبك متستهلكش انت في العموم
واحده رخي*صة
طارق جدددي
سليم شوفت عليت صوتك عليا لول مره في حياتك بس عشان جبت سرتها بس احب اقولك يا ابن إبني انك هتندم عشان واحده زي دي ملهاش امان لي تتجوز راجل متجوزه ملهاش امان لي تقبل انها تب*يع ابنها ضنها لي واحده تانيه مقبل شو*ية فل*وس ملهاش امان انا بنبهك بس
طارق انت غلطان مسك مش زي لي بتقول عليهم وبكر تشوف
سليم بكره انت لي تشوف
طارق سابه ومشه
طارق راح عند مسك ودور عليها لقها في الارضه كان دخلها بس سمع صوت روجلي بيقول
خالص بقا ياحبيبتي متعيطيش انا اهو جنبك وهفضل جنبك علي طول
مسك ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا
طارق بتخونيني يابنت ***
ياتره حصل ايه 😂